Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 13:09
JDL15 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:57:
[...]

Er zijn sowieso 2 eindes voor Halo 5 (check even YouTube). Daarnaast hoor je meer info Chief en de Infinity op Audio Logs.. Daarnaast begint Infinite dichterbij de tijdlijn van Halo Wars 2 en is daarmee verbonden.

Hoe het allemaal precies zit, weet ik ook niet precies en ben ik ook nog in elkaar aan het puzzelen..
Helder! :)

Qua verhaal is Halo Wars 2 inderdaad na Halo 5. Ik zal eens een duidelijke recap over HW2 checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:36
De ranking is echt hilarisch kwam ik gisteren achter. Alles draait om KD.

Normaal speel ik met drie vaste mensen. Eentje is Onyx, eentje begin diamond en de ander eind platinum. Ik zelf was gisteren begin van de avond Diamond 5. Dat was ik al anderhalve week. Elke avond een potje of 8 en bleef op die plek.

Gisterenavond deed de Onyx speler niet mee en speelde iemand met gold 6 mee. De tegenstanders waren daardoor een stuk lager qua rank. Ik ben van begin Diamond 5 naar Onyx gestegen in potjes waar de hoogste rank bij de tegenstander D2 was. Lachen voor mij maar het slaat als een tang op een varken. Ik speelde precies hetzelfde als tegen onze 'reguliere' tegenstanders en knalde ff 150 cr punten omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:54
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:31:
[YouTube: Halo Oldies, CTF Aquarius]

Gisteren viel in dit potje erg veel samen wat we normaal gesproken wel proberen, maar de uitvoering vaak te wensen overlaat. :)

Als je een dergelijke succesvolle run hebt is er echt een gevoel van euforie in het team :) Een potje daarna kan je weer volledig ingemaakt worden, maar dat vergeten we dan snel!
Hoe kan het, of hoe lijkt het, dat jullie flag carrier zo snel loopt met de vlag in zijn hand? zowel met wapen als met vlag rent hij net zo hard in het filmpje?

Tevens hoor ik wel het flag drop geluid meerdere keren maar hij houdt hem constant vast?

[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 13-01-2022 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ActualFantasy schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:14:
[...]

Hoe kan het, of hoe lijkt het, dat jullie flag carrier zo snel loopt met de vlag in zijn hand? zowel met wapen als met vlag rent hij net zo hard in het filmpje?

Tevens hoor ik wel het flag drop geluid meerdere keren maar hij houdt hem constant vast?
Zo snel rennen met de vlag is wel gebruikelijk volgens mij? Het kan sneller volgens mij door te springen en los te laten en weer oppakken. Doordat die in het begin springt lijkt het misschien even snel dan voordat die de vlag oppakt. Maar als je goed kijkt zie je hem wel trager lopen. Je ziet mij (2e persoon in het filmpje) hem ook uiteindelijk gewoon bijhalen.

Verder het geluid. Dat komt denk ik door theater mode. Daar zitten vaak wel wat rare dingetjes in qua geluid en announcements.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-01-2022 14:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:54
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:31:
[...]

Zo snel rennen met de vlag is wel gebruikelijk volgens mij? Het kan sneller volgens mij door te springen en los te laten en weer oppakken. Doordat die in het begin springt lijkt het misschien even snel dan voordat die de vlag oppakt. Maar als je goed kijkt zie je hem wel trager lopen. Je ziet mij (2e persoon in het filmpje) hem ook uiteindelijk gewoon bijhalen.

Verder het geluid. Dat komt denk ik door theater mode. Daar zitten vaak wel wat rare dingetjes in qua geluid en announcements.
Het was ook een oprechte vraag hoor, het lijkt erop alsof iedereen altijd harder loopt dan mij sowieso als ik de vlag hebt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
ActualFantasy schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:31:
[...]

Het was ook een oprechte vraag hoor, het lijkt erop alsof iedereen altijd harder loopt dan mij sowieso als ik de vlag hebt :P
Dat hoeft niet verkeerd te zijn. Als je wandelt met de vlag ziet de tegenstander geen icoon van de vlag. Als je sprint en/of hem laat vallen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06 19:38
De Netcode / Desync problemen in Halo infinite hebben echt de hele game voor me verpest. Sinds ik er op let lijkt het echt alsof geen een schot fatsoenlijk geregistreerd wordt, ik enorm vaak om de hoek word gekilled en ik soms mijn hele magazijn op iemand leeg en hem niet neer krijg terwijl de tegenstander omdraait en me in een seconde omlegt.

Ik heb de eerste weken echt enorm veel gespeeld en er binnen no time 60 uur in gepompt. Maar sinds de desync problemen en de BTB problemen die al een maand gaande zijn is mijn kijk op de game echt 180 graden gedraaid.

Kan er met mijn hoofd niet bij dat microsoft zo'n grote release waar 500 miljoen in gepompt is zo slecht support tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

swoutr schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:31:
De Netcode / Desync problemen in Halo infinite hebben echt de hele game voor me verpest. Sinds ik er op let lijkt het echt alsof geen een schot fatsoenlijk geregistreerd wordt, ik enorm vaak om de hoek word gekilled en ik soms mijn hele magazijn op iemand leeg en hem niet neer krijg terwijl de tegenstander omdraait en me in een seconde omlegt.

Ik heb de eerste weken echt enorm veel gespeeld en er binnen no time 60 uur in gepompt. Maar sinds de desync problemen en de BTB problemen die al een maand gaande zijn is mijn kijk op de game echt 180 graden gedraaid.

Kan er met mijn hoofd niet bij dat microsoft zo'n grote release waar 500 miljoen in gepompt is zo slecht support tot dusver.
Merk ik ook ja, totaal niet consistent, zo weet je nooit of je nu echt beter bent dan voorheen. Ik ben er gewoon even helemaal klaar mee, ze gaan er nu maar eerst de waardige ervaring van maken die de blockbuster van Xbox hoort te zijn. Ik heb er veel uren ingestopt maar sinds een week niet eens meer aangeraakt. Zag laatst nog dat ze meer details gaan geven over de roadmap, niet eens een roadmap presenteren dus..
De basis is goed dat weten we nu wel, nu ligt de bal weer bij hun. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:43

Polariteit

Fietsende fotografeur

Afgelopen donderdag de campagne afgerond, en ik moet zeggen dat ik best tevreden was; ik vond het een prima game. Ik speelde op de xbox series x, en het liep eigenlijk heerlijk soepel en qua beeld en geluid heb ik genoten :) Geweldig ook hoe de muziek ook voor extra spanning zorgt bij bijvoorbeeld een boss-fight, erg tof gedaan :)

Het duurde wel even voor ik iets van het verhaaltje begreep en kon volgen, aangezien dit de eerste Halo game is die ik doorspeelde. Ik heb vorig jaar wel Halo Wars 1 gespeeld, maar ook daar snapte ik de ballen niet van qua verhaal. Ik vind het echt een minpunt dat ze geen fatsoenlijk introductie doen van bijv. de aliens en wie wat is. En ja, het is gewoon pauper dat je dan op Youtube bent aangewezen :P

Gisteravond ben ik ook weer eens in de multiplayer gedoken, en ik merkte in ieder geval dat het een stuk beter ging dan voordat ik de campagne had gedaan. Het aantal kills was nu in ieder geval hoger dan het aantal deaths :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swoutr schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:31:

Ik zeg niet dat er geen problemen zijn met desync, aangezien ze zelf aangeven er naar te kijken:

Maar van mijn vele deaths, want heb het spel al ongelooflijk veel gespeeld, ligt echt het over over over grote deel toch echt aan mijzelf.

Het is natuurlijk makkelijk en lekker om lag of netwerkcode de schuld te geven van een death, want dat doe ik soms ook wel als ik kansloos een gunfight verlies omdat ik gewoon dom rush en niet zie dat ik in een 1 tegen 2 situatie terecht kom :), maar bijna altijd ligt het toch echt aan jezelf.

En als je er zoals je zegt specifiek op let, dan lijkt het eerder op een gevoelsmatige selffulfilling achtig prophecy. “Oh ik weet dat er wat zaken zijn met desync, ik ga dood, dat zal wel komen door desync”.

Maarja, hopelijk kunnen ze een fix uitbrengen waardoor er geen sprake meer is van eventuele desync.

———

Volgende week veranderingen in de store.

https://www.windowscentra...nging-next-week-says-343i

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-01-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-06 22:29
Hopelijk gaat 343 de store flink op de schop nemen. Aan de ene kant maakt het me niet uit, want ik ga zelf toch geen geld uitgeven aan customisations, en als het spel daardoor gratis is vind ik het prima (wel jammer want ik vind de armour customisation in MCC echt cool). Maar 20 euro voor customisations kan je geen microtransactions meer noemen vind ik. Dat is gewoon 1/3 van de prijs van de campaign en gaat meer op macrotransactions lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-06 16:18
dave_7698 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:57:
Hopelijk gaat 343 de store flink op de schop nemen. Aan de ene kant maakt het me niet uit, want ik ga zelf toch geen geld uitgeven aan customisations, en als het spel daardoor gratis is vind ik het prima (wel jammer want ik vind de armour customisation in MCC echt cool). Maar 20 euro voor customisations kan je geen microtransactions meer noemen vind ik. Dat is gewoon 1/3 van de prijs van de campaign en gaat meer op macrotransactions lijken
Laatst voor €8,00 een leuk kleurtje en nog wat dingen gekocht voor mijn armor. Het is voor de rest wel prijzig en niet echt veel soeps. Beetje saai allemaal of er zit iets leuks tussen en de rest is ruk.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:21

MartNL

uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:40:
[...]

Ik zeg niet dat er geen problemen zijn met desync, aangezien ze zelf aangeven er naar te kijken:

[Embed]

Maar van mijn vele deaths, want heb het spel al ongelooflijk veel gespeeld, ligt echt het over over over grote deel toch echt aan mijzelf.

Het is natuurlijk makkelijk en lekker om lag of netwerkcode de schuld te geven van een death, want dat doe ik soms ook wel als ik kansloos een gunfight verlies omdat ik gewoon dom rush en niet zie dat ik in een 1 tegen 2 situatie terecht kom :), maar bijna altijd ligt het toch echt aan jezelf.

En als je er zoals je zegt specifiek op let, dan lijkt het eerder op een gevoelsmatige selffulfilling achtig prophecy. “Oh ik weet dat er wat zaken zijn met desync, ik ga dood, dat zal wel komen door desync”.

Maarja, hopelijk kunnen ze een fix uitbrengen waardoor er geen sprake meer is van eventuele desync.

———

Volgende week veranderingen in de store.

https://www.windowscentra...nging-next-week-says-343i
De meeste mensen zijn gewoon minder goed dan dat ze denken.
Dan word er inderdaad snel naar desync of netcode gewezen.

Voor dat soort types is het beste om gewoon een single player game te gaan spelen ipv negatieve praat te houden.

Ikzelf heb er geen last van en mijn vrienden ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-06 22:29
MartNL schreef op zondag 16 januari 2022 @ 12:10:
[...]

De meeste mensen zijn gewoon minder goed dan dat ze denken.
Dan word er inderdaad snel naar desync of netcode gewezen.

Voor dat soort types is het beste om gewoon een single player game te gaan spelen ipv negatieve praat te houden.

Ikzelf heb er geen last van en mijn vrienden ook niet.
Ik heb er zelf wel veel last van. Afgelopen week een aantal potjes gehad met extreem veel ‘rubber banding’, soms zelf zo erg dat ik uit het niets opeens een andere richting op liep of vast zat in een hoek van een kamer, schoten met BR opeens in totaal andere richting dan je in eerste instantie richt, etc. Desyncing is absoluut een groot probleem in Halo Infinite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
dave_7698 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 13:26:
[...]

Ik heb er zelf wel veel last van. Afgelopen week een aantal potjes gehad met extreem veel ‘rubber banding’, soms zelf zo erg dat ik uit het niets opeens een andere richting op liep of vast zat in een hoek van een kamer, schoten met BR opeens in totaal andere richting dan je in eerste instantie richt, etc. Desyncing is absoluut een groot probleem in Halo Infinite.
Wel gek dat de ervaringen zo anders kunnen zijn. Ik heb veel te veel gespeeld en herken deze ervaringen helemaal niet. Het ergste wat ik qua lag/desync mee maak is dat schoten met delay binnenkomen waardoor je kills om hoekjes maakt en dood gaat terwijl je net achter cover zat. Dat is wel irritant omdat je niet op het scherpste van de snede duels aan kunt gaan maar het komt denk ik een op de tien potjes voor dat ik op VS servers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:20
Exactor it schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:31:
[...]
Het ergste wat ik qua lag/desync mee maak is dat schoten met delay binnenkomen waardoor je kills om hoekjes maakt en dood gaat terwijl je net achter cover zat. Dat is wel irritant omdat je niet op het scherpste van de snede duels aan kunt gaan maar het komt denk ik een op de tien potjes voor dat ik op VS servers zit.
Dit is voor mij ook het meest voorkomende, wat erg vervelend is omdat het vooral en kans spelletje wordt wie het voordeel van de desync heeft in plaats van skill (niet dat ik dat nou echt heb ofzo). Ik heb laatst na 180 potjes ook eindelijk een potje gehad waarbij ik elke 10/20 seconden weer teleporteerde en ik 6 keer dezelfde hoek om moest lopen. Wel heerlijk gelachen trouwens toen. Maar als je dat veelvoudig meemaakt kan ik me de irritatie goed voorstellen.

XSX: legianb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:57
Ik ervaar momenteel ook veel problemen met een hoge ping van 80+. In het begin had ik er bijna geen last van. De laatste dagen zijn 80% van mijn ranked games met een Amerikaanse server, oftewel een ping van 80+.

Winnen is dan veel lastiger. Haalt flink het plezier uit het spel. En nee, het heeft niet te maken met mijn skills. Een Amerikaanse host merk je direct in ranked.

Ik hoop dat ze dit snel fixen. Zoeken op EU only of zo. Want op deze manier is de lol er snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuujii schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:23:
Ik ervaar momenteel ook veel problemen met een hoge ping van 80+. In het begin had ik er bijna geen last van. De laatste dagen zijn 80% van mijn ranked games met een Amerikaanse server, oftewel een ping van 80+.

Winnen is dan veel lastiger. Haalt flink het plezier uit het spel. En nee, het heeft niet te maken met mijn skills. Een Amerikaanse host merk je direct in ranked.

Ik hoop dat ze dit snel fixen. Zoeken op EU only of zo. Want op deze manier is de lol er snel af.
Ik merk dat een hoge Ping van 80+ vooral voorkomt in ranked als je na een uur of 11/12 s’avonds gaat spelen doordeweeks. Voor de rest is het erg strak en heb ik steevast een Ping van tussen de 4 en 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:36:
[...]

Ik merk dat een hoge Ping van 80+ vooral voorkomt in ranked als je na een uur of 11/12 s’avonds gaat spelen doordeweeks. Voor de rest is het erg strak en heb ik steevast een Ping van tussen de 4 en 6.
Die 80ms servers vind ik niet eens ondoenlijk. Het is als het daarboven is, wel redelijk gaar. Opzich komen je schoten wel waar je schoot maar je bent vaak dood terwijl je op je scherm nog 1/3 shield hebt. (overigens maak ik bijna al mijn kills met de gun (weinig melee) en ben ik matig in gevechten uitgaan als ik achterliggend ben, ik versterk het probleem zelf best wel. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:04
Weet iemand of je iets met deze torens kunt:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7gcmHI4harJ12eEFH383Z4A0-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h4JqGS1Dgvr9YichRhjxyv1y.png?f=fotoalbum_large

Ik hoor daar ook de hele tijd die stem uit van Escharum...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:57
Big Team Battle is na de laatste update helaas nog niet gefixt. De developers kunnen het probleem maar niet vinden. :/

Vrij frustrerend voor de developer. Dit doet wel een hoop schade aan het Halo merk, na een prachtige lancering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Legian117
@JDL15 Je hoort daar Atriox dacht ik, niet Escharum. het zijn eerder opgenomen berichten om iedereen aan te moedigen of zoiets. Waarom ze er precies staan weet ik ook niet. Je kan er verder ook niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Legian117 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:02:
@JDL15 Je hoort daar Atriox dacht ik, niet Escharum. het zijn eerder opgenomen berichten om iedereen aan te moedigen of zoiets. Waarom ze er precies staan weet ik ook niet. Je kan er verder ook niets mee.
Ahah, thanks!!

Heb echt van alles zitten proberen, dacht dat het ook zo'n radio tower moest zijn die kapot moest!

PS Attrition gameplay is echt wel nice, hoopte op iets meer Battle Royal gevoel maar het komt een beetje in de buurt. Die verkleining van de map mag iets sneller gebeuren..

Nu nog een aantal toffe maps verdomme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
JDL15 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:08:
[...]

Ahah, thanks!!

Heb echt van alles zitten proberen, dacht dat het ook zo'n radio tower moest zijn die kapot moest!
Haha, ja dat had ik ook. Helaas is het niet gelukt. Hopelijk gaan ze daar nog iets mee doen in de toekomst, want nu staan ze er maar een beetje bij.
PS Attrition gameplay is echt wel nice, hoopte op iets meer Battle Royal gevoel maar het komt een beetje in de buurt. Die verkleining van de map mag iets sneller gebeuren..

Nu nog een aantal toffe maps verdomme!
Dat hele Battle Royale gevoel snap ik niet eigenlijk*, dat is toch juist een free for all met veel meer mensen? Attrition is gewoon Slayer met beperkt levens en een revive mogelijkheid die veel te laat actief wordt. Wel een toffe mode trouwens, merk dat teams veel meer bij elkaar blijven en tactischer spelen. En helaas ook meer campen.

*Ik heb nooit een Battle Royale gespeeld trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Legian117 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:04:
[...]

Haha, ja dat had ik ook. Helaas is het niet gelukt. Hopelijk gaan ze daar nog iets mee doen in de toekomst, want nu staan ze er maar een beetje bij.

[...]

Dat hele Battle Royale gevoel snap ik niet eigenlijk*, dat is toch juist een free for all met veel meer mensen? Attrition is gewoon Slayer met beperkt levens en een revive mogelijkheid die veel te laat actief wordt. Wel een toffe mode trouwens, merk dat teams veel meer bij elkaar blijven en tactischer spelen. En helaas ook meer campen.

*Ik heb nooit een Battle Royale gespeeld trouwens.
Attrition heeft iets weg van een BR modus, in de zin van dat je mensen moet reviven en je dan kwetsbaar bent en een level dat steeds kleiner wordt.

Ik zelf vind dat héél vet, hoopte ook echt op deze modus voor Halo (misschien komt het er wel eens van met Forge). Zo vond ik de BR modus van BF tof gedaan en ook Warzone. Het hele principe heb ik altijd al nice gevonden, vond de film Battle Royale ook cool. Dat legt het concept eigenlijk perfect uit.

Je hoeft geen FFA te spelen (tenzij je solo pakt), je kunt dit ook als team doen en dat maakt het echt tof IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
@JDL15 Dat reviven is dan alleen als je in teams speelt begrijp ik. Ik dacht dat het altijd iedereen tegen iedereen was tot er eentje overblijft eigenlijk. Maar goed, ik heb sinds Halo 3 tot Infinite me ook niet meer verdiept in multiplayer games. En dat last man standing principe trekt me ook niet direct eigenlijk.

Ach, mocht het ooit in Infinite komen (ik verwacht eigenlijk van wel) dan zal ik wel een poging wagen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Crosspost:

Gisteren weer een leuke custom avondje gehad met wat medetweakers :)

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-01-2022 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 22:07

RawChild

PSN: Rawchild

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:32:
Crosspost:

Gisteren weer een leuke custom avondje gehad met wat medetweakers :)

[YouTube: Xbox Oldies!]
Dat was echt hilarisch, leuke edit!

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Het is wel leeg in de discord - of is GoT Halo Infinite niet de juiste?

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-06 20:31

Reintji

(2 x dad)²

Exactor it schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:04:
De ranking is echt hilarisch kwam ik gisteren achter. Alles draait om KD.

Normaal speel ik met drie vaste mensen. Eentje is Onyx, eentje begin diamond en de ander eind platinum. Ik zelf was gisteren begin van de avond Diamond 5. Dat was ik al anderhalve week. Elke avond een potje of 8 en bleef op die plek.

Gisterenavond deed de Onyx speler niet mee en speelde iemand met gold 6 mee. De tegenstanders waren daardoor een stuk lager qua rank. Ik ben van begin Diamond 5 naar Onyx gestegen in potjes waar de hoogste rank bij de tegenstander D2 was. Lachen voor mij maar het slaat als een tang op een varken. Ik speelde precies hetzelfde als tegen onze 'reguliere' tegenstanders en knalde ff 150 cr punten omhoog.
Ik bied mij per direct aan voor een rank boost (zilver 2 hier) O-)

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-06 20:31

Reintji

(2 x dad)²

Polariteit schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:13:
Afgelopen donderdag de campagne afgerond, en ik moet zeggen dat ik best tevreden was; ik vond het een prima game. Ik speelde op de xbox series x, en het liep eigenlijk heerlijk soepel en qua beeld en geluid heb ik genoten :) Geweldig ook hoe de muziek ook voor extra spanning zorgt bij bijvoorbeeld een boss-fight, erg tof gedaan :)
Van het weekend ook afgerond, incl bijna alle collectibles. Voelde een beetje GTA-4ig met die duiven zoeken. Heb alle Halo's vanaf 3 gespeeld, vind deze verreweg de beste van 343. Halo 4 en 5 vond ik zeer taai om doorheen te komen, niet eens helemaal afgemaakt destijds. H3, ODST en Reach solo legendary gedaan. Anderen hier al legendary afgerond? of de laso challenge?

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Reintji schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:30:
[...]

Ik bied mij per direct aan voor een rank boost (zilver 2 hier) O-)
Haha, je bent van harte welkom om mee toen hoor. GT is hetzelfde al username hier. Maar ik ga dan juist keihard omhoog omdat we spelers gaan tegenkomen van onze gemiddelde rank. Jij krijgt dan juist pittiger tegenstanders dan als je met andere zilvere spelers speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:43

Polariteit

Fietsende fotografeur

Reintji schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:49:
[...]

Van het weekend ook afgerond, incl bijna alle collectibles. Voelde een beetje GTA-4ig met die duiven zoeken. Heb alle Halo's vanaf 3 gespeeld, vind deze verreweg de beste van 343. Halo 4 en 5 vond ik zeer taai om doorheen te komen, niet eens helemaal afgemaakt destijds. H3, ODST en Reach solo legendary gedaan. Anderen hier al legendary afgerond? of de laso challenge?
Ik moet bekennen dat ik snel gestopt was met het zoeken van vooral die audio-files, vond het een beetje nutteloze 'one-liners' opleveren :D

Ik vermoed dat het niet gespeeld hebben van de andere Halo's hier debet aan is en dat ik wat historie mis :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Vorige week de campaign op Heroic uitgespeeld. Ga nog wel een keer op Legendary proberen maar dan geen LASO, dat geloof ik wel.

Erg genoten van de campaign, de open world werkt erg goed. Alleen het nadeel is een beetje dat de campaign ook wat minder 'episch' aanvoelde. Door de nieuwe open wereld structuur miste ik een beetje de toffe set pieces die je had in vroegere levels als 343 Guilty Spark, Outskirts en The Covenant.
Het voelde soms een beetje repititief, maar de gameplay maakte wel alles goed moet ik zeggen. Moeilijk om nu een Halo voor te stellen zonder grapple bijv. Props voor 343i, zeker na het matige 4 en 5.

Ook de MP vermaak ik me prima mee. Speel voornamelijk Fiesta & Tactical. Ik zie heel veel gezeik op Reddit over met name de customization, die ik overigens goed begrijp, maar dat gebruik ik vrijwel niet dus vind ik ook niet zo heel interessant. Ik vind het heerlijk wegspelen voor die paar uurtjes in de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
De “Voltooi attrition matches” challenge bleef hangen op 1/3. Mooi klote.. :r
Ik heb ‘m maar gewisseld en toen ik kreeg weer weinig soeps :9

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:20
Hallo mensen, ik ben bij level 3 outpost van de campaign en ineens heb ik maar 30 fps in de singleplayer, waar het eerst ~100 was. Ik zie op Reddit dat dit een bekend probleem is, iemand die hiervoor toevallig een fix weet? Ik speel op heroic en kan echt niet schieten met 25-30 fps :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Mosin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:50:
De “Voltooi attrition matches” challenge bleef hangen op 1/3. Mooi klote.. :r
Ik heb ‘m maar gewisseld en toen ik kreeg weer weinig soeps :9
Die challenge was vorige week bugged, waarschijnlijk dus nog steeds. Voor voltooi challenges in attrition moet je winnen en voor de win x matches challenges is spelen voldoende. Challenge en naam zijn dus omgedraaid.

___

Ik heb sinds dit weekend tien potjes solo/duo gespeeld. Telkens op een VS server. Ik wacht liever wat langer dan dat ik met die ellendige ping speel. Zonde dat ze dat niet ingebouwd hebben als optie. Voor mij is dit fiksen een stuk belangrijker dan of ik 2 of 7 euro niet uitgeef aan een helm. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Santee schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:52:
Hallo mensen, ik ben bij level 3 outpost van de campaign en ineens heb ik maar 30 fps in de singleplayer, waar het eerst ~100 was. Ik zie op Reddit dat dit een bekend probleem is, iemand die hiervoor toevallig een fix weet? Ik speel op heroic en kan echt niet schieten met 25-30 fps :/
Er is een memory leak op PC, herstarten helpt vaak wel. Minimum frame rate instellen is ook aangeraden als je op PC speelt.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Zijn er veel mensen die dit spel nog actief spelen?
Ik merk dat ikzelf en veel van mijn vrienden toch redelijk snel zijn afgehaakt bij deze Halo.
Het gemis van een ranking systeem, firefight, co-op, forge, gebrek aan lobbies/voice chat en de CoD achtige maps maken het toch een redelijk saaie ervaring voor mij, ondanks dat de gameplay toch erg goed is.

Ben achteraf gezien toch erg teleurgesteld met de richting waar Halo naartoe gaat, de campaign vind ik ook niet te vergelijken met de eerste 3 incl. ODST en Reach.

Ik mis een beetje het 'Halo gevoel' in deze hele game; het kunnen gekilled worden door objecten in de map (pylonnen e.d.), kunnen verstoppen op maps, het strijden voor die ene XP of blij zijn met een credit jackpot (3 en reach).

Geen idee hoe ik dit moet omschrijven maar het spel voelt heel steriel aan, komt misschien ook door de skill based matchmaking waardoor vrijwel elke game een totale sweatfest is.

[ Voor 25% gewijzigd door BroWohsEdis op 28-01-2022 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Speel nog elke dag. Core gameplay vind ik nog steeds briljant. Alles daaromheen is minder maar daar heb ik niet zo een last van. Het enige dat ik echt mis is ingame stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Exactor it schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:22:
Speel nog elke dag. Core gameplay vind ik nog steeds briljant. Alles daaromheen is minder maar daar heb ik niet zo een last van. Het enige dat ik echt mis is ingame stats.
Gelukkig :)

Stats mis ik ook inderdaad. Ik hoop dat dit spel over een jaar een stuk meer content heeft en de missende features terugkeren, het heeft nog steeds de potentie om de beste Halo ooit te worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
BroWohsEdis schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:28:
[...]

Gelukkig :)

Stats mis ik ook inderdaad. Ik hoop dat dit spel over een jaar een stuk meer content heeft en de missende features terugkeren, het heeft nog steeds de potentie om de beste Halo ooit te worden denk ik.
Zou niet de eerste keer zijn dat 343 een lange aanloop na release nodig had. :)

Er schijnen nieuwe maps aan te komen. Dat mag ook wel. Ik speel bijna alleen maar ranked. Daarin zijn nu maar 5 maps (nu Behemoth gelukkig uit de rotatie gehaald is)

Verder vind ik het wel jammer dat je ranked score meetelt voor socialmatchmaking. Er zitten lui van allerlei niveaus in de groep waarmee ik speel. Dat maakt samen spelen soms wat frustrerend. Niet dat ik zo goed ben ofzo maar meer dat elk potje een sweat fest wordt zowel in ranked als in social. Dat is voor mensen die gewoon lollig willen schieten minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
BroWohsEdis schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:45:
Ik mis een beetje het 'Halo gevoel' in deze hele game
Grappig, ik heb hier juist weer het Halo gevoel bij. De sfeer, stijl, muziek en gameplay brengen mij weer terug bij hetzelfde gevoel dat ik bij Halo 3 had. Zo goed zelfs dat ik de multiplayer ook weer ben gaan spelen. Verhaal technisch ben ik voornamelijk geïntrigeerd wat ze hier verder mee gaan doen. De reset is wat mij betreft wel geslaagd, ik hoop alleen dat ze nu eens doorpakken op de ingeslagen weg.

Speel wekelijks nog wel wat potjes eigenlijk. Tegelijkertijd ook nog bezig met een tweede campaign run. In tegenstelling tot Halo 4 en 5 ben ik deze veel langer blijven spelen en zie ik mijzelf hier sneller bij terugkeren. Hoewel ik wel de stats en overall ranking mis. Ik merk wel dat ik graag weer de game op start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Exactor it schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 18:34:
[...]

Die challenge was vorige week bugged, waarschijnlijk dus nog steeds. Voor voltooi challenges in attrition moet je winnen en voor de win x matches challenges is spelen voldoende. Challenge en naam zijn dus omgedraaid.

___

Ik heb sinds dit weekend tien potjes solo/duo gespeeld. Telkens op een VS server. Ik wacht liever wat langer dan dat ik met die ellendige ping speel. Zonde dat ze dat niet ingebouwd hebben als optie. Voor mij is dit fiksen een stuk belangrijker dan of ik 2 of 7 euro niet uitgeef aan een helm. :+
Daar was ik al bang voor. Deze week heb ik ook weer challenges die niet goed registreren. Dat is soms frustrerend aangezien het niet altijd makkelijk is.

Ik heb gisteren ongeveer 10/15 potjes gespeeld en merk ook lagg. Alleen heb ik niet gecheckt of ik veel op VS servers speel. Straks maar even na kijken.

Edit: voicechat werkt ook niet hoe het moet… Ze hadden het spelletje wel eens fatsoenlijk mogen afwerken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 29-01-2022 16:13 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Legian117 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 09:27:
[...]

Grappig, ik heb hier juist weer het Halo gevoel bij. De sfeer, stijl, muziek en gameplay brengen mij weer terug bij hetzelfde gevoel dat ik bij Halo 3 had. Zo goed zelfs dat ik de multiplayer ook weer ben gaan spelen. Verhaal technisch ben ik voornamelijk geïntrigeerd wat ze hier verder mee gaan doen. De reset is wat mij betreft wel geslaagd, ik hoop alleen dat ze nu eens doorpakken op de ingeslagen weg.

Speel wekelijks nog wel wat potjes eigenlijk. Tegelijkertijd ook nog bezig met een tweede campaign run. In tegenstelling tot Halo 4 en 5 ben ik deze veel langer blijven spelen en zie ik mijzelf hier sneller bij terugkeren. Hoewel ik wel de stats en overall ranking mis. Ik merk wel dat ik graag weer de game op start.
Misschien word ik wel te oud :9

De muziek is echt top, vond dat het alleen niet zo goed werd gebruikt als in de oudere Halo's. Verder hoop ik op wat classic maps zoals The Pit, Guardian, Narrows e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
@BroWohsEdis
De muziek vind ik echt waardeloos. Herkauwd en enigzins inspiratieloos. Ik verwacht dat ik onder 343 geen kippenvel momentjes meer zal krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 29-01-2022 16:15 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
Er zitten echt wel prachtige nummers tussen hoor. Waarbij uiteraard veel geleend is uit de eerste delen. Maar ook wel wat nieuwe invloeden. Maar het komt misschien ook wel omdat ik de soundtrack regelmatig op heb staan, dan krijg je dat veel meer mee dan in de game. Daar heb je regelmatig wat stille momenten.

Over te oud gesproken, er speelt denk ik ook wel een aardige nostalgie factor mee. De magie die de eerste delen hadden gaan we niet meer krijgen. Maar iemand die dat juist niet zo beleeft heeft kan nu diezelfde ervaring wel krijgen. Ik merk het bij een vriend die ik het afgelopen jaar aan Halo heb voorgesteld. Die kijkt echt heel anders tegen de oude games aan dan ik, omdat ik wel door dingen heen kan kijken vanwege de nostalgie en hij het gewoon echt kut vind. Tegelijkertijd ben ik nu veelal weer kritischer dan hij bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Legian117 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:12:
Er zitten echt wel prachtige nummers tussen hoor. Waarbij uiteraard veel geleend is uit de eerste delen. Maar ook wel wat nieuwe invloeden. Maar het komt misschien ook wel omdat ik de soundtrack regelmatig op heb staan, dan krijg je dat veel meer mee dan in de game. Daar heb je regelmatig wat stille momenten.

Over te oud gesproken, er speelt denk ik ook wel een aardige nostalgie factor mee. De magie die de eerste delen hadden gaan we niet meer krijgen. Maar iemand die dat juist niet zo beleeft heeft kan nu diezelfde ervaring wel krijgen. Ik merk het bij een vriend die ik het afgelopen jaar aan Halo heb voorgesteld. Die kijkt echt heel anders tegen de oude games aan dan ik, omdat ik wel door dingen heen kan kijken vanwege de nostalgie en hij het gewoon echt kut vind. Tegelijkertijd ben ik nu veelal weer kritischer dan hij bijvoorbeeld.
De nostalgie over campaign is bij mij niet aanwezig. Ik heb hem na een uur of vier weggelegd en heb nog niet de behoefte gevoeld verder te spelen. Wel heb ik in de tussentijd al meer dan 200 uur mp gespeeld. Het is zo een cleane gameplay dat ik maar terug blijf komen. Daar zit ook wel een stuk nostalgie bij denk ik. Halo 3 en Reach heb ik helemaal stuk gespeeld in mp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 22:07

RawChild

PSN: Rawchild

Exactor it schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:47:
[...]

De nostalgie over campaign is bij mij niet aanwezig. Ik heb hem na een uur of vier weggelegd en heb nog niet de behoefte gevoeld verder te spelen. Wel heb ik in de tussentijd al meer dan 200 uur mp gespeeld. Het is zo een cleane gameplay dat ik maar terug blijf komen. Daar zit ook wel een stuk nostalgie bij denk ik. Halo 3 en Reach heb ik helemaal stuk gespeeld in mp.
Same here, moet de singleplayer ook nog uitspelen. MP is absoluut ook mijn ding. Ik heb vooral halo 2 en 3 veel gespeeld. En ook redelijk vaak halo 5.

Moet wel zeggen dat ik dit ook vooral veel blijf spelen omdat ik met wat tweakers nog bijna iedere avond ranked speel. Misschien ken je ze wel 😬

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
RawChild schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:52:
[...]

Same here, moet de singleplayer ook nog uitspelen. MP is absoluut ook mijn ding. Ik heb vooral halo 2 en 3 veel gespeeld. En ook redelijk vaak halo 5.

Moet wel zeggen dat ik dit ook vooral veel blijf spelen omdat ik met wat tweakers nog bijna iedere avond ranked speel. Misschien ken je ze wel 😬
Dat zijn die drie enorme koningen die nooit overkills halen omdat de enemy altijd aan het respawnen zijn toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Legian117 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:12:

In de voorgaande delen zijn de levels en muziek veel aangrijpender. Nu voelt het zo geforceerd aan.
Ik heb 4 dagen en 11u in de campaign zitten en op een gegeven moment is het allemaal een grote herkauwde troep. Op die bergen was ik zo uitgekeken. De nostalgie uit de oude games kun je misschien wel evenaren, maar dan moet je een fatsoenlijke en een op zichzelf staande game maken. Ze willen de nostalgie terug brengen, maar of je dat op deze manier doet, betwijfel ik.

De campaign vind ik veel tekort en ondanks dat MS coulant is voor de One eigenaren, had deze game nooit voor de oudere generatie gemaakt moeten worden.

Ik denk dat 343 en de fanbase gewoon oude boeren zijn, die kunnen beter CE multiplayer gaan spelen. Ik zie graag nieuwe dingen

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 30-01-2022 17:37 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Mosin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:34:
[...]

In de voorgaande delen zijn de levels en muziek veel aangrijpender. Nu voelt het zo geforceerd aan.
Ik heb 4 dagen en 11u in de campaign zitten en op een gegeven moment is het allemaal een grote herkauwde troep. Op die bergen was ik zo uitgekeken. De nostalgie uit de oude games kun je misschien wel evenaren, maar dan moet je een fatsoenlijke en een op zichzelf staande game maken. Ze willen de nostalgie terug brengen, maar of je dat op deze manier doet, betwijfel ik.

De campaign vind ik veel tekort en ondanks dat MS coulant is voor de One eigenaren, had deze game nooit voor de oudere generatie gemaakt moeten worden.

Ik denk dat 343 en de fanbase gewoon oude boeren zijn, die kunnen beter CE multiplayer gaan spelen. Ik zie graag nieuwe dingen
Je hebt meer dan 100 uur in de campaign zitten en je vindt het te kort? :o

Qua nieuwe dingen snap ik je punt wel, maar de grappleshot maakt veel goed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
De potjes ranked op VS servers beginnen wel vermoeiend te worden. Op 80ms gaat nog net maar het is meestal 120 of 180. Daar is geen beginnen aan. Je ziet niet eens of je voor staat in een BR duel. Daar mag vlug een fix voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Exactor it schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:25:
[...]

Je hebt meer dan 100 uur in de campaign zitten en je vindt het te kort? :o

Qua nieuwe dingen snap ik je punt wel, maar de grappleshot maakt veel goed toch?
Ik zal het nuanceren. Het verhaal is veel te kort en ik ben meerendeel bezig geweest met het doen van andere, content filling, dingen. Juist datgene wordt herhalend. Dat ik mij ermee vermaak wil niet zeggen dat ik het de gewenste Halo game vind.
Ik krijg die vibe gewoon niet en dat verbaasd me ook niet, als ik even terug kijk naar de oudere Halo games.

De grappleshot is een van de leuke dingen in de game. Vermaken doet de game ook, maar ik vind het niet per se negatief als ik meer verwacht.

Ik hoop dat ze met de volgende DLC’s gewoon veel meer variatie brengen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 30-01-2022 20:52 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Mosin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:50:
[...]

Ik zal het nuanceren. Het verhaal is veel te kort en ik ben meerendeel bezig geweest met het doen van andere, content filling, dingen. Juist datgene wordt herhalend. Dat ik mij ermee vermaak wil niet zeggen dat ik het de gewenste Halo game vind.

De grappleshot is een van de leuke dingen in de game. Vermaken doet de game ook, maar ik vind het niet per se negatief als ik meer verwacht.

Ik hoop dat ze met de volgende DLC’s gewoon veel meer variatie brengen.
Ik snap je. Zelf ben ik na 3 missies afgehaakt met de campaign. Het voelde als een ubisoft game aan terwijl ik Halo campaign geweldig vind vanwege de setpieces afgewisseld met wat grotere maps tijdens missies. Na een paar uur creatief elites slopen met grappleshot en fusion coil was ik wel klaar met de map vrijspelen op zoek naar iets dat op een missie leek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Exactor it schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:53:
[...]

Ik snap je. Zelf ben ik na 3 missies afgehaakt met de campaign. Het voelde als een ubisoft game aan terwijl ik Halo campaign geweldig vind vanwege de setpieces afgewisseld met wat grotere maps tijdens missies. Na een paar uur creatief elites slopen met grappleshot en fusion coil was ik wel klaar met de map vrijspelen op zoek naar iets dat op een missie leek.
Precies. Het begin greep mij ook wel goed aan, alleen op een gegeven moment ben je aan iets nieuws/anders toe.
In de voorgaande Halo’s wordt je verwend met mooie maps, soundtracks etc. Nu kom je veel van hetzelfde tegen en dat vind ik echt heel erg jammer.

De verhouding in de “eilanden” zou voor mij 20/80 zijn. 20% Verhaal en de rest is zelf vermaak, zoals audio logs, skulls zoeken en propaganda towers slopen. Dat zorgt weer voor een slecht ritme in de game.

De multiplayer speel ik echt helemaal grijs. Tot gekkigheid aan toe soms, maar ook daar mis ik wat dingetjes. Meer maps bijvoorbeeld :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Mosin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:07:
[...]

Precies. Het begin greep mij ook wel goed aan, alleen op een gegeven moment ben je aan iets nieuws/anders toe.
In de voorgaande Halo’s wordt je verwend met mooie maps, soundtracks etc. Nu kom je veel van hetzelfde tegen en dat vind ik echt heel erg jammer.

De verhouding in de “eilanden” zou voor mij 20/80 zijn. 20% Verhaal en de rest is zelf vermaak, zoals audio logs, skulls zoeken en propaganda towers slopen. Dat zorgt weer voor een slecht ritme in de game.

De multiplayer speel ik echt helemaal grijs. Tot gekkigheid aan toe soms, maar ook daar mis ik wat dingetjes. Meer maps bijvoorbeeld :+
Nu ben ik je weer kwijt. Meer maps? Ik speel alleen ranked. Daar heb je gewoon 5 hele maps! (wel al 200+ uur op die 5 maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Exactor it schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:14:
[...]

Nu ben ik je weer kwijt. Meer maps? Ik speel alleen ranked. Daar heb je gewoon 5 hele maps! (wel al 200+ uur op die 5 maps)
Ik speel van alles door elkaar, maar ik zou graag wat andere maps erbij willen zien. De maps vervelen me verder niet of zo. Gewoon omdat ik graag meer wil zien :9

Is er trouwens al iets gezegd over nieuwe singleplayer en multiplayer DLC?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Vandaag wat mooie potjes gespeeld. En deze flag capture was echt een hele mooie team effort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
Exactor it schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:47:
[...]

Dat is wat ik bedoelde, de campaign pakt lang niet voor iedereen de juiste nostalgie. Hoewel ik wel merk dat die reactie veelal uit mp liefhebbers komt trouwens. Maar misschien zijn veel mensen ook wel gewoon lovend omdat de verwachtingen na 4&5 dusdanig laag waren dat we al snel tevreden zijn.
[...]

Bedoel je met voorgaande delen 4&5? of de Bungie games? Met de Bungie games ben ik het grotendeels met je eens, maar 4&5 miste wat mij betreft echt elke Halo vibe. Dat is hier wat mij betreft wel weer terug.

Bij vlagen wat geforceerd, dat klopt. Maar na 4&5 hadden ze eigenlijk ook geen keus. Halo was meer een CoD:Marine in Space geworden dan dat het Halo was. Met infinite pakken ze duidelijk terug op de nostalgie van Halo om het geheel een reset te kunnen geven. Zowel qua feel als qua verhaal. De vraag is alleen of ze hier nu wel goed op verder kunnen bouwen.

Vooral dat laatste is on point. De serie loopt al 20 jaar, veel fans van het eerste uur willen wat ze toen hadden. Maar dat is niet interessant voor nieuwe fans. En hoe ga je een game afleveren die iedereen geeft wat ze wilt. *kijkt naar Doom 2016/eternal

Voor mij hebben ze met Infinite in ieder geval een basis gelegd die de juiste mix levert. Hopelijk bouwen ze daar goed op door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
Legian117 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:16:
[...]

Dat is wat ik bedoelde, de campaign pakt lang niet voor iedereen de juiste nostalgie. Hoewel ik wel merk dat die reactie veelal uit mp liefhebbers komt trouwens. Maar misschien zijn veel mensen ook wel gewoon lovend omdat de verwachtingen na 4&5 dusdanig laag waren dat we al snel tevreden zijn.

[...]

Bedoel je met voorgaande delen 4&5? of de Bungie games? Met de Bungie games ben ik het grotendeels met je eens, maar 4&5 miste wat mij betreft echt elke Halo vibe. Dat is hier wat mij betreft wel weer terug.

Bij vlagen wat geforceerd, dat klopt. Maar na 4&5 hadden ze eigenlijk ook geen keus. Halo was meer een CoD:Marine in Space geworden dan dat het Halo was. Met infinite pakken ze duidelijk terug op de nostalgie van Halo om het geheel een reset te kunnen geven. Zowel qua feel als qua verhaal. De vraag is alleen of ze hier nu wel goed op verder kunnen bouwen.

[...]

Vooral dat laatste is on point. De serie loopt al 20 jaar, veel fans van het eerste uur willen wat ze toen hadden. Maar dat is niet interessant voor nieuwe fans. En hoe ga je een game afleveren die iedereen geeft wat ze wilt. *kijkt naar Doom 2016/eternal

Voor mij hebben ze met Infinite in ieder geval een basis gelegd die de juiste mix levert. Hopelijk bouwen ze daar goed op door.
Nee, ik bedoel de eerste 3 games. 4 Is vooral door de vijanden een enorme tegenvaller voor mij en 5 was wel leuk, maar daar weet ik niet veel meer vanaf.
De vibe is wel terug ten opzichte van 4&5, maar ze hadden er wel meer mee mogen doen. Alhoewel het natuurlijk ook maar de vraag is hoe realistisch dit is. Als ze een dikke middelvinger opsteken en een top game maken, dan heb je nog altijd deze ''fanbase'' die er weer eens over heen vallen. Zoals ik al zei, deze doelgroep moet lekker CE multiplayer gaan spelen.
Ik ben benieuwd hoe ze hier verder op gaan, ik laat me alsnog positief verassen! :D

het Doom verhaal zegt me niet zoveel, dus daar kan ik niets over zeggen. De vraag die ik mezelf wel eens stel, is, krijgen deze game developers niet teveel op hun dak deze dagen? Een flinke schare aan retarded fans (die bedreigingen sturen), het moet geld opleveren (microtransactions) en de druk waaronder ze werken. Zoiets kan toch niet gezond zijn 8)7 En wat krijgen ze in de schoot geworpen van boven af, waar ze het misschien niet mee eens zijn...

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

[...]

Ik mis ook de kippenvel momenten in de campaign van Infinite, komt denk ik door het gebrek aan set pieces en music ques in de campaign. Er zijn weinig mensen die beter zijn in sfeer creeeren met muziek dan Marty 'O Donnell. Na 100 uur snap ik dat je de campaign zat bent, na zo'n 15 uur vond ik het toch echt mooi geweest.
Legian117 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:16:
[...]

De multiplayer gameplay is echt top, een evolutie van Halo 3 vind ik.
Mosin schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:59:
[...]

De vraag die ik mezelf wel eens stel, is, krijgen deze game developers niet teveel op hun dak deze dagen? Een flinke schare aan retarded fans (die bedreigingen sturen), het moet geld opleveren (microtransactions) en de druk waaronder ze werken. Zoiets kan toch niet gezond zijn 8)7 En wat krijgen ze in de schoot geworpen van boven af, waar ze het misschien niet mee eens zijn...
Ben heel erg benieuwd waar het bij 343 (en andere studios) precies fout gaat. Na 6 jaar wachten vind ik wat er is afgeleverd zeer matig qua hoeveelheid en kwaliteit. Ik vermoed dat het probleem bij 343 is dat er gebruik is gemaakt van ontzettend veel contracters en dat de nieuwe engine blijkbaar erg moeilijk is om mee te werken. De afgelopen tijd stonden er ontzettend veel senior en lead functies open bij 343. Ik heb geen vertrouwen in 343 als developer als ik de reacties op o.a. Reddit en Halo Waypoint zie, volgens mij is het een gigantische puinhoop daar.

Zelfde verhaal bij DICE, erg benieuwd waarom moderne games tegenwoordig zo worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57
Ik werd na een paar uur ook gek van de campagne maar toen was ik ook alles van de map aan het cleanen en dan ben je wel steeds hetzelfde aan het doen. Toen besloten om alleen de missies te gaan doen en dan is het wel een leuke singleplayer maar inderdaad niet echt geweldig. Die haak is wel leuk gedaan en ben daar dan ook veel mee in de weer maar voor de rest is het wel de hele tijd het gevoel van been there done that. Vooral ook omdat de wereld zo ontzettend leeg is en weinig variatie heeft is jammer.

Wat er is ziet er wel retemooi uit hoor ,maar aangezien alles er bijna hetzelfde uitziet boeit het me te weinig om echt nieuwsgierig te zijn wat er weer na de volgende heuvel te zien valt.

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 02-02-2022 08:44 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
BroWohsEdis schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:43:
[...]

Ik mis ook de kippenvel momenten in de campaign van Infinite, komt denk ik door het gebrek aan set pieces en music ques in de campaign. Er zijn weinig mensen die beter zijn in sfeer creeeren met muziek dan Marty 'O Donnell. Na 100 uur snap ik dat je de campaign zat bent, na zo'n 15 uur vond ik het toch echt mooi geweest.

[...]

De multiplayer gameplay is echt top, een evolutie van Halo 3 vind ik.

[...]

Ben heel erg benieuwd waar het bij 343 (en andere studios) precies fout gaat. Na 6 jaar wachten vind ik wat er is afgeleverd zeer matig qua hoeveelheid en kwaliteit. Ik vermoed dat het probleem bij 343 is dat er gebruik is gemaakt van ontzettend veel contracters en dat de nieuwe engine blijkbaar erg moeilijk is om mee te werken. De afgelopen tijd stonden er ontzettend veel senior en lead functies open bij 343. Ik heb geen vertrouwen in 343 als developer als ik de reacties op o.a. Reddit en Halo Waypoint zie, volgens mij is het een gigantische puinhoop daar.

Zelfde verhaal bij DICE, erg benieuwd waarom moderne games tegenwoordig zo worden afgeleverd.
Als je in Halo 2 land op Delta Halo, is het begin muziekje echt waanzinnig goed gedaan. Dat soort afwisselende goede muziek is echt top. Dat blijft ook hangen, maar dat heb ik nu totaal niet ervaren.
Ik heb mezelf beloofd om de game gewoon zover mogelijk te completen, maar ik heb nog steeds niet alles. Ik ben erg veel tijd kwijt geraakt door zelf naar audio logs etc. te zoeken.

Het zou goed kunnen. Ik weet niet waarom het fout gaat bij 343. Phil Spencer zou zoiets toch niet toelaten, om gereleased te worden. Hij staat toch voor meer kwaliteit van games, voor de gamers.

@Stylze
De game is gewoon herhalend en dat is gewoon frustrerend. Het ziet er bij vlagen prachtig uit, maar soms lijkt het op een verkrachte Xbox One game. Dus ja..
Start ik mijn PS5 op, om first party Sony games te spelen, dan heb ik het idee, meer kwaliteit op mijn scherm te zien en niet zo’n beetje :/

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 02-02-2022 11:17 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Mosin schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:14:
[...]

Als je in Halo 2 land op Delta Halo, is het begin muziekje echt waanzinnig goed gedaan. Dat soort afwisselende goede muziek is echt top. Dat blijft ook hangen, maar dat heb ik nu totaal niet ervaren.
Ik heb mezelf beloofd om de game gewoon zover mogelijk te completen, maar ik heb nog steeds niet alles. Ik ben erg veel tijd kwijt geraakt door zelf naar audio logs etc. te zoeken.

Het zou goed kunnen. Ik weet niet waarom het fout gaat bij 343. Phil Spencer zou zoiets toch niet toelaten, om gereleased te worden. Hij staat toch voor meer kwaliteit van games, voor de gamers.

@Stylze
De game is gewoon herhalend en dat is gewoon frustrerend. Het ziet er bij vlagen prachtig uit, maar soms lijkt het op een verkrachte Xbox One game. Dus ja..
Start ik mijn PS5 op, om first party Sony games te spelen, dan heb ik het idee, meer kwaliteit op mijn scherm te zien en niet zo’n beetje :/
Nou ik vind de graphics juist wel erg mooi, zowel binnen als buiten. Echt de kleinste details alleen al in een elite die afgeknald is en waar ik even op inzoom met mijn BR laten dat al zien. De cutscenes vind ik ook mooi, snap alleen niet dat ze die stutter er nog niet uit hebben gehaald.

Ik vind de muziek inderdaad echt lame, pure p**p. Zoals die spanning bij Halo 1 en Halo 2 die het opbouwde is dit niks origineels, alleen op het einde komt er Halo theme even voorbij die wel leuk is, maar dan heb je het gehad. Ik "hoor" ook de soundtrack niet vaak of vergeet dat hij er is, en dat was echt wel anders bij Halo 1 tem Reach. De eerste encounters met the flood of bijvoorbeeld inderdaad Halo 2 Delta Halo.

Sound effects zijn echter weer helemaal top, dikke impact van bijv. de Sniper tot aan die warhorn van de Banished als er een dropship aankomt, echt heel vet!

Wat ik gewoon echt mis zijn verschillende levels, dan ging je naar verschillende settings en had je een begin en een einde, met wisselende landschappen.

Als ik de Halo's voor mezelf moet rangschikken van goed naar slecht, zijn ze als volgt:

1. Halo Reach
2. Halo CE
3. Halo 3
4. Halo 2
5. Halo Infinite
6. Halo 4
7. Halo ODST
8. Halo 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

JDL15 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:46:
[...]

Als ik de Halo's voor mezelf moet rangschikken van goed naar slecht, zijn ze als volgt:

1. Halo Reach
2. Halo CE
3. Halo 3
4. Halo 2
5. Halo Infinite
6. Halo 4
7. Halo ODST
8. Halo 5
Waarom ODST zo laag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Heb je die al eens gespeeld :P

Ik vond de characters niet zo tof net zoals het verhaal, dat hele new Mombasa wat inspiratieloos en leegjes, veel repetition en nog wel wat dingen die ik niet zo denderend vond..

Nu ik het me zo bedenk heb ik deze wel pas een jaar geleden voor het eerst gespeeld, misschien dat ik daarom wat minder nostalgie bij heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
JDL15 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:46:
[...]

Nou ik vind de graphics juist wel erg mooi, zowel binnen als buiten. Echt de kleinste details alleen al in een elite die afgeknald is en waar ik even op inzoom met mijn BR laten dat al zien. De cutscenes vind ik ook mooi, snap alleen niet dat ze die stutter er nog niet uit hebben gehaald.

Ik vind de muziek inderdaad echt lame, pure p**p. Zoals die spanning bij Halo 1 en Halo 2 die het opbouwde is dit niks origineels, alleen op het einde komt er Halo theme even voorbij die wel leuk is, maar dan heb je het gehad. Ik "hoor" ook de soundtrack niet vaak of vergeet dat hij er is, en dat was echt wel anders bij Halo 1 tem Reach. De eerste encounters met the flood of bijvoorbeeld inderdaad Halo 2 Delta Halo.

Sound effects zijn echter weer helemaal top, dikke impact van bijv. de Sniper tot aan die warhorn van de Banished als er een dropship aankomt, echt heel vet!

Wat ik gewoon echt mis zijn verschillende levels, dan ging je naar verschillende settings en had je een begin en een einde, met wisselende landschappen.

1. Halo Reach
2. Halo CE
3. Halo 3
4. Halo 2
5. Halo Infinite
6. Halo 4
7. Halo ODST
8. Halo 5
Ik meen dat iemand het hier al eens aangehaald heeft, maar bij bepaalde belichting in het spel, lijkt het echt allemaal iets minder. Los van de details, die je terecht op noemt. Die zijn echt wel dik in orde.

Met die soundtracks slaan ze de plank wel mis, maar wie weet komt het in de volgende gameplay DLC’s terug en is dit een voorproefje. Aangezien ze toch een hoop uit de game gesloopt hebben 2/3 zit er niet in, meen ik of zelfs meer.

Ik hoop ook op meer variatie, dat zou de game goed doen. Maar in de verte zie je wel een neer gestorte guardian liggen, die (als ik me niet vergis) ook de oorzaak van het kapotte deel op de ring is. Ik ben enorm benieuwd naar de expansions.

Op zich vind ik alle Halo delen wel hun charmes hebben en ODST vind ik persoonlijk een leuke game. Misschien niet des Halo’s, maar de afwisseling beviel me goed.

Overigens heb ik vandaag binnen 4 uurtjes alle Tenrai challenges erdoorheen geknald. Helaas met heel veel frustratie, want de servers zijn complete schijterij. De gekste dingen mee gemaakt vandaag. Mensen neer slaan met zo’n hamer of sword en vervolgens niet dood gaan. 1 Voorval gehad dat ik 2 mensen tegelijk neersloeg mer een sword, ze verdwenen en werd daarna neer geschoten :| Headshots die niet aankomen. Bashen doet die niet eens meer :9

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

JDL15 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:22:
[...]

Heb je die al eens gespeeld :P

Ik vond de characters niet zo tof net zoals het verhaal, dat hele new Mombasa wat inspiratieloos en leegjes, veel repetition en nog wel wat dingen die ik niet zo denderend vond..

Nu ik het me zo bedenk heb ik deze wel pas een jaar geleden voor het eerst gespeeld, misschien dat ik daarom wat minder nostalgie bij heb...
Ik vind ODST wel een van de beste campaigns met Reach en CE, de hele storytelling en sfeer vond ik wel gaaf, het spelen als een ODST met wat nieuwe wapens ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Legian117
Mosin schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:59:
[...]

De vibe is wel terug ten opzichte van 4&5, maar ze hadden er wel meer mee mogen doen. Alhoewel het natuurlijk ook maar de vraag is hoe realistisch dit is. Als ze een dikke middelvinger opsteken en een top game maken, dan heb je nog altijd deze ''fanbase'' die er weer eens over heen vallen. Zoals ik al zei, deze doelgroep moet lekker CE multiplayer gaan spelen.
Ik ben benieuwd hoe ze hier verder op gaan, ik laat me alsnog positief verassen! :D
Ze spelen het hier inderdaad wat op safe, maar dat verbaasd me dan ook weer niet na de vorige delen. De 'oude' fanbase gaan ze in dat opzicht ook nooit pleasen.

Ik hoop vooral dat ze de Doom games volgen. Doom 2016 was weer een klassieke recht toe recht aan shooter zoals je van Doom verwacht. Doom Eternal behoud diezelfde insteek, maar bouwt en vernieuwd zowel in verhaal als in combat door. Waarmee ze nieuw leven erin blazen en interessante wendingen maken.

Halo Infinite zie ik eigenlijk als Doom 2016. Het is vertrouwd en zit vol met de dingen die we verwachten van Halo en vooral de gameplay is weer top. De komende jaren hoop ik dat de uitbreidingen de Doom Eternal methode volgen door nieuwe dingen te introduceren om het geheel nog beter te maken. Dan doel ik voornamelijk op de campaign trouwens.
De vraag die ik mezelf wel eens stel, is, krijgen deze game developers niet teveel op hun dak deze dagen? Een flinke schare aan retarded fans (die bedreigingen sturen), het moet geld opleveren (microtransactions) en de druk waaronder ze werken. Zoiets kan toch niet gezond zijn 8)7 En wat krijgen ze in de schoot geworpen van boven af, waar ze het misschien niet mee eens zijn...
Dat is eigenlijk al jaren aan de gang, maar echt leren doen ze niet bij de studios. Waarschijnlijk omdat ze het geld toch wel binnenharken op deze manier. Het is vooral korte termijn visie/winst, maar als Infinite 10 jaar moet blijven draaien ben ik benieuwd hoe dat gaat lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Momenten als een grot uitkomen en eerst twee enorme scarabs zien en dat de camera omhooggaat en je een nog veel grotere Covenant schip ziet (H3), mis ik in de campaign van Infinite (zat ook niet echt in 4 en 5 al had je daar wel meer afwisseling). Ik ben bij Infinite constant het idee dat ik in een hele grote versie van het tweede level van CE zit. De grapplehook en fusion coils gooien vind ik wel weer erg leuk gedaan.

Het enige dat de MP nodig heeft, naast fix voor desync, BTB, player collision en splitsen SBMM ranked / social, is meer maps. Combat is wat mij betreft al precies goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 03-02-2022 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Legian117
Voornamelijk de eerste keer de open-world in lopen nadat je twee missies in gangetjes hebt gedaan is wel groots. Maar ook de afsluiting van The Spire vond ik wel tof. Of de missie om Sheila heelhuids thuis te brengen waarbij je langzaam richting die enorme basis rijdt. Of waar je The Weapon ophaalt. Of de laatste stukken waarbij je door die prachtige Forerunner hallen/ruimtes loopt en die gigantische beelden ziet staan.

Er zitten wel wat mooie set pieces in Infinite wat mij betreft. Het grootste gemis is de verscheidenheid in omgevingen in dat opzicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Legian117 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:50:
[...]

Ze spelen het hier inderdaad wat op safe, maar dat verbaasd me dan ook weer niet na de vorige delen. De 'oude' fanbase gaan ze in dat opzicht ook nooit pleasen.

Ik hoop vooral dat ze de Doom games volgen. Doom 2016 was weer een klassieke recht toe recht aan shooter zoals je van Doom verwacht. Doom Eternal behoud diezelfde insteek, maar bouwt en vernieuwd zowel in verhaal als in combat door. Waarmee ze nieuw leven erin blazen en interessante wendingen maken.

Halo Infinite zie ik eigenlijk als Doom 2016. Het is vertrouwd en zit vol met de dingen die we verwachten van Halo en vooral de gameplay is weer top. De komende jaren hoop ik dat de uitbreidingen de Doom Eternal methode volgen door nieuwe dingen te introduceren om het geheel nog beter te maken. Dan doel ik voornamelijk op de campaign trouwens.

[...]

Dat is eigenlijk al jaren aan de gang, maar echt leren doen ze niet bij de studios. Waarschijnlijk omdat ze het geld toch wel binnenharken op deze manier. Het is vooral korte termijn visie/winst, maar als Infinite 10 jaar moet blijven draaien ben ik benieuwd hoe dat gaat lopen.
Daar hoop ik nu dan ook op. Dat ze het verder netjes doen uitwerken en nog meer verschillende dingen laten zien.

Tja, het draait uiteindelijk toch om geld. Maar de manier waarop is wat mank, maar veel heb ik niet te willen helaas. Ik betaal ook wel eens mee, alleen kan ik wel zuur blijven doen, maar dan mis ik een paar leuke dingen. Normaal gesproken zijn dat dingen die je krijgt door te gamen, niet door te betalen :|

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 14:20

HollovVpo1nt

I like gadgets

Van de week een paar uur FFA gespeeld. Ik weet niet wat het is, maar ik kan maar niet wennen aan de aiming/sensitivity in dit spel. Ik zie mijzelf zeker als geen slechte speler kijkend naar voorgaande Halo's, maar het lukt gewoon niet. Weet iemand hoe ik de Xbox sensitivity zodanig instel dat het mikken hetzelfde wordt als in Halo 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:25:
Van de week een paar uur FFA gespeeld. Ik weet niet wat het is, maar ik kan maar niet wennen aan de aiming/sensitivity in dit spel. Ik zie mijzelf zeker als geen slechte speler kijkend naar voorgaande Halo's, maar het lukt gewoon niet. Weet iemand hoe ik de Xbox sensitivity zodanig instel dat het mikken hetzelfde wordt als in Halo 5?
Ik heb zelf halo 5 niet gespeeld, dus kan je daar niet direct in helpen, maar wat vind je niet fijn? Is het te responsief of juist niet? Heb je last van aimen op close combat of juist langere afstanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:39:
[...]

Ik heb zelf halo 5 niet gespeeld, dus kan je daar niet direct in helpen, maar wat vind je niet fijn? Is het te responsief of juist niet? Heb je last van aimen op close combat of juist langere afstanden?
Vind het lastig onder woorden te brengen. Het is vooral de acceleratie denk ik. Het eerste stukje gaat wel maar bij scherpe bewegingen gaat die ineens heel snel. Acceleratie omlaag brengen helpt niet, zou je denken dat het aan je dead zone ligt, ga je daar mee kloten helpt het ook niet. Ik heb nog bij geen enkele shooter hoeven te klooien met instellingen. Modern Warware/Warzone standaard instellingen, Halo 5,4,3,Reach,2 standaard instellingen. Alleen bij Halo Infinite ben ik met al die opties in de weer om een lekkere aim te zoeken.

[ Voor 16% gewijzigd door HollovVpo1nt op 11-02-2022 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hierbij mijn instellingen.

Look acceleration: 2
Look sensitivity horizontal: 6
Look sensitivity vertical: 4.5

Move thumbsticks
Center deadzone: 3.5
Max input threshold: 15
Axial deadzone: 2,5

Look thumbsticks
Center deadzone: 1,5
Max input threshold: 0,0
Axial deadzone: 3

Ik ben zelf een speler die voornamelijk close combat speelt. Heb diverse malen wat settings aangepast maar ik kom altijd terug naar bovenstaande settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
@HollovVpo1nt horizontale look sens moet de helft zijn van verticale look sens voor een rechthoekige aimbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Thanks @uchiha tijntje en @Exactor it , ga de settings vanavond eens proberen. Ik heb ook nog niet super veel gespeeld omdat ik op zoek wil naar iets wat goed aanvoelt en daar gewenning mee op wil bouwen. Is er een Tweakers Halo Infinite groepje waar ik bij aan kan sluiten? Mis wel de communicatie van de Halo 3 dagen, het is zo stil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:13:
Thanks @uchiha tijntje en @Exactor it , ga de settings vanavond eens proberen. Ik heb ook nog niet super veel gespeeld omdat ik op zoek wil naar iets wat goed aanvoelt en daar gewenning mee op wil bouwen. Is er een Tweakers Halo Infinite groepje waar ik bij aan kan sluiten? Mis wel de communicatie van de Halo 3 dagen, het is zo stil.
Je kunt mij toevoegen, zie gamertag onderaan mijn post. We spelen vaak al met 4 man, maar regelmatig is er een plek vrij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Exactor it schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:35:
@HollovVpo1nt horizontale look sens moet de helft zijn van verticale look sens voor een rechthoekige aimbox.
Dit bleek de gouden tip. Voelt al stukken beter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:38:
[...]

Dit bleek de gouden tip. Voelt al stukken beter!
Dadelijk gaat die nog verder naast zijn schoenen lopen… :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ahh, net m'n eerste FFA win gepakt. Zal vast aan de settings liggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zo, nachtje halo zit er op. In sinds 22.00 tot 2.30 gespeeld. Geen ene persoon met mic tegengekomen.

Ben ik trouwens de enige die Warzone mist? Niet CoD, maar Halo 5: Warzone. Vond dat wel een toffe en positief chaotische game mode. Hoop dat het een return zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
HollovVpo1nt schreef op zondag 13 februari 2022 @ 03:02:
Zo, nachtje halo zit er op. In sinds 22.00 tot 2.30 gespeeld. Geen ene persoon met mic tegengekomen.
Voice chat staat standaard uit. Daarnaast spelen heel veel mensen standaard in een xbox party. Het zou mooi zijn als je makkelijk naar gamechat kon gaan als je teamgenoten hoort praten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Als we leuke momenten delen. Ik was de ranked mismatches totaal zat (ik zat hier met drie platinum tegen 2 onyx en 2 hoge diamond) en dacht : tijd voor deze noob om de noob combo erbij te pakken. Jammer dat de mind the gap werd gepikt.

https://www.xbox.com/play/media/79V7GFHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:00:
Als we leuke momenten delen. Ik was de ranked mismatches totaal zat (ik zat hier met drie platinum tegen 2 onyx en 2 hoge diamond) en dacht : tijd voor deze noob om de noob combo erbij te pakken. Jammer dat de mind the gap werd gepikt.

https://www.xbox.com/play/media/79V7GFHE
Je ziet hier de kracht en zwakte van de energy pistol wel goed in 1 filmpje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:18:
[...]

Je ziet hier de kracht en zwakte van de energy pistol wel goed in 1 filmpje :)
Jep. Bij de derde energy burst zie je dat de reticule geel is en dat de burst zou moeten tracken. Als iemand sprint tracked hij echter niet. Dat was mijn fout. Ik had moeten schieten toen hij landde. Ik word er wel steeds handiger in. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 06-06 22:38
Zijn er mensen die samen willen spelen in de avonden? Clubje waarmee veel online was komt minder vaak online.

Mijn xbox tag: bigjoeri (ik beschik over een microfoon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik speel in een redelijk vast groepje van 4, maar soms zijn we niet allemaal online en zijn we maar met z'n 2en of 3en. Dus je kunt mij toevoegen. Zie gamertag onder mijn post. Ik begreep van @HollovVpo1nt dat hij ook op zoek was naar wat medetweakers :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Die Ravager is zo waardeloos. Waar is het goed voor? Shield gaan niet snel down en wanneer shields down zijn moet je 2 directe ravager shots raken voor de kill. Even serieus, voor welke situatie is die gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:42:
Die Ravager is zo waardeloos. Waar is het goed voor? Shield gaan niet snel down en wanneer shields down zijn moet je 2 directe ravager shots raken voor de kill. Even serieus, voor welke situatie is die gemaakt?
Enige nuttige wat ik kan bedenken is in strongholds om te voorkomen dat ze een punt kunnen overnemen. Of wellicht een bepaalde ingang blokkeren zodat je ze forceert om van een bepaalde kant te komen.

Maar het ontbreken van dat wapen in ranked zegt genoeg over de toegevoegde waarde van dat wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

uchiha tijntje schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:47:
[...]

Enige nuttige wat ik kan bedenken is in strongholds om te voorkomen dat ze een punt kunnen overnemen. Of wellicht een bepaalde ingang blokkeren zodat je ze forceert om van een bepaalde kant te komen.

Maar het ontbreken van dat wapen in ranked zegt genoeg over de toegevoegde waarde van dat wapen :)
Het is een beetje de miniatuurversie van de alternate fire van de banshee. Komt een knal uit, maar doet geen shit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollovVpo1nt schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:49:
[...]

Het is een beetje de miniatuurversie van de alternate fire van de banshee. Komt een knal uit, maar doet geen shit.
De rapid-fire van dat ding smelt schild. Maar niet sneller dan een pulse carbine of een plasma pistol. Ik heb een paar leuke kills ermee gemaakt op swordbearers maar dat was meer omdat ze enorm dom liepen dan omdat de ravager goed is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Exactor it schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:56:
[...]

De rapid-fire van dat ding smelt schild. Maar niet sneller dan een pulse carbine of een plasma pistol. Ik heb een paar leuke kills ermee gemaakt op swordbearers maar dat was meer omdat ze enorm dom liepen dan omdat de ravager goed is. :)
Ravager out, Halo: Reach grenade launcher in. Thank you 343.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
HollovVpo1nt schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:58:
[...]

Ravager out, Halo: Reach grenade launcher in. Thank you 343.
Toen ik dat las dacht ik: dan wil ik ook armour lock. En toen dacht ik: Nee man huidige equipment is echt briljant. Enige van Reach dat ik wel graag zou zien is de DMR. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze nieuwe wapens gaan toevoegen omdat de balans nu al perfect is.

Dan maar maps! Ik ken de huidige wel ongeveer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Exactor it schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:54:
[...]

Toen ik dat las dacht ik: dan wil ik ook armour lock. En toen dacht ik: Nee man huidige equipment is echt briljant. Enige van Reach dat ik wel graag zou zien is de DMR. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze nieuwe wapens gaan toevoegen omdat de balans nu al perfect is.

Dan maar maps! Ik ken de huidige wel ongeveer. :)
Ik ben nog niet de quick match uit geweest, dus enige maps die ik nu ken zijn (als ik het goed zeg), launch site, live fire, bazaar, aquarius, recharge, streets, behemoth

Launch site en behemoth zijn echt ruk als je eenmaal positie hebt verloren tegen mensen met long range wapens. Vooral Behemoth kan beter gebalanseerd worden vind ik.
Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste