Mooi de special mention voor de grunts. De campaign vind ik erg leuk maar de grunts zijn echt geniaal. Grunts waren altijd al erg goed maar ze hebben het ditmaal flink overtroffen!D. Ninjai schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:03:
Ik had gisteren wat geks trouwens tijdens de sp. Zat midden in een hoofdmissie en opeens kon ik alleen maar lopen, richten en een wapen droppen. De rest reageerde niet meer.
Controller opnieuw verbinden hielp niet, bindings resetten niet. Wat uiteindelijk hielp was naar een ammo-oplaadpunt rennen. Heel gek maar toen kon ik weer door en hopelijk was dit de enige keer
Verder geniet ik waanzinnig van deze game. Alleen de eindbazen vind ik vervelend om te doen maar de rest is super, geniet ook van de teksten van de grunts:
"It's a tree" als ik om de hoek kom
"I've got back problems and I blame humans"
Ik liep eerst nog 5 minuten vol angst de hele arena door verwachtend gekilled te gaan worden... was ik vergeten dat ding te examinentimmie271 schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:57:
[...]
Heb me daar toch een partij staan vloeken omdat ie maar niet doodging en jij maakt hem af alsof het niks iskreeg ie bij mij ook niet zoveel schade van die coils overigens.
Maar die elites stellen idd niks voor qua eigen health. Het zijn vooral hun schilden die sterk zijn
Vervolgens een van de tofste boss intros ever, maar damn! hij lag zo
Mischien heb ik geluk gehad, zag naderhand op youtube dat een groot gedeelte hem heel lastig vond, maar ook veel mensen die mijn ervaring hadden.
Beetje 50/50
Grunts zijn erg goed gedaan dit keer. Het is nog steeds cannon fodder, maar ze kunnen ook opeens verrassend dodelijk zijn. Hoe brutes nu zelfmoord grunts (met stickies in hun handen) naar je toegooien van ver verraste me de eerste keer totaal.Exactor it schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:52:
[...]
Mooi de special mention voor de grunts. De campaign vind ik erg leuk maar de grunts zijn echt geniaal. Grunts waren altijd al erg goed maar ze hebben het ditmaal flink overtroffen!
Ziezo. Dat was de LASO campaign, moet zeggen dat mij dat best meeviel op hier en daar wat heerlijke frusterende momenten na 
Al met al de hele campaign DLC in minder dan 30 uur voltooid
Gamertag: timmie271
Hoe moeilijk is het nu? je hebt dan geen skull meer die je hele missie reset als je 1 keer dood gaat zeker, want dat was de reden dat ik er nooit aan begonnen was.timmie271 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:13:
Ziezo. Dat was de LASO campaign, moet zeggen dat mij dat best meeviel op hier en daar wat heerlijke frusterende momenten na
Naar mijn mening viel het mee, heb er iets meer dan 6 uur over gedaan.Atmosfeer schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:30:
[...]
Hoe moeilijk is het nu? je hebt dan geen skull meer die je hele missie reset als je 1 keer dood gaat zeker, want dat was de reden dat ik er nooit aan begonnen was.
En de Iron skull ontbreekt idd dus dat helpt wel. Verder heb je de bandana skull die onbeperkt ammo geeft. Het is alleen opletten door de Black eye skull. Je shield krijg je pas terug bij mêlee aanval.
Raad eens wat je nodig hebt om een checkpoint te triggeren, juist je shields op 100%
Heb dus een paar bosses over mogen doen omdat ik erna afgemaakt werd door een grunt

Zo, legendary uitgespeeld + alle collectibles. Vette campaign!
spoiler:
Cortana...
ik ben zowat opgegroeid met deze paarse AI. The Weapon/Newtana mag er dan op lijken, maar het is Cortana niet. End of an era... Vind het echt niet chill dat ze Cortana op deze manier hebben ingeruild.
Onbeperkt ammo? Ooooh, maar dan is LASO nu een soort easy versie van de echte beruchte Halo 3 LASO. Vooral de combinatie van geen HUD, nauwelijks ammo, 1 leven, en eindeloos veel granaten overal maakte het echt hel.timmie271 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:02:
[...]
Naar mijn mening viel het mee, heb er iets meer dan 6 uur over gedaan.
En de Iron skull ontbreekt idd dus dat helpt wel. Verder heb je de bandana skull die onbeperkt ammo geeft. Het is alleen opletten door de Black eye skull. Je shield krijg je pas terug bij mêlee aanval.
Raad eens wat je nodig hebt om een checkpoint te triggeren, juist je shields op 100%
Heb dus een paar bosses over mogen doen omdat ik erna afgemaakt werd door een grunt
De andere kant van het verhaal is dat iedereen met overshields, disinrupters, granaten, rocket launchers en dergelijke lopenAtmosfeer schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:19:
[...]
Onbeperkt ammo? Ooooh, maar dan is LASO nu een soort easy versie van de echte beruchte Halo 3 LASO. Vooral de combinatie van geen HUD, nauwelijks ammo, 1 leven, en eindeloos veel granaten overal maakte het echt hel.
Dus je bent ook wel sneller neer om die reden + je weet niet waar je schiet. Rocket launcher of scorpion gun samen met sword is de beste combo.
Dan ga ik het eens proberen. Ik speel hem nu eerst op Legendary uit om te kijken waar ik wat ongeveer kan vinden. Je kan veel zeggen over de map, maar ze hebben geen moeite bespaard om eindeloos veel geheimen en easter eggs erin te plaatsen.timmie271 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:57:
[...]
De andere kant van het verhaal is dat iedereen met overshields, disinrupters, granaten, rocket launchers en dergelijke lopen![]()
Dus je bent ook wel sneller neer om die reden + je weet niet waar je schiet. Rocket launcher of scorpion gun samen met sword is de beste combo.
Ik kwam net voor het eerst weer buiten, en als je dan meteen omdraait vind je al een soort geheim kamertje met een speciale (witte) heatwave die je normaal pas veel later kan vinden.
En je hebt daar natuurlijk ook
spoiler:
het geheime kanon wapen van het gecrashte schip wat je op kan pakken, wat in feite gewoon tank shells zijn is maar dan in je hand.
Atmosfeer schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:29:
[...]
Dan ga ik het eens proberen. Ik speel hem nu eerst op Legendary uit om te kijken waar ik wat ongeveer kan vinden. Je kan veel zeggen over de map, maar ze hebben geen moeite bespaard om eindeloos veel geheimen en easter eggs erin te plaatsen.
Ik kwam net voor het eerst weer buiten, en als je dan meteen omdraait vind je al een soort geheim kamertje met een speciale (witte) heatwave die je normaal pas veel later kan vinden.
En je hebt daar natuurlijk ookspoiler:het geheime kanon wapen van het gecrashte schip wat je op kan pakken, wat in feite gewoon tank shells zijn is maar dan in je hand.
spoiler:
Dat laatste is dus die Scorpion gun. Beetje opletten met schieten, maar jezelf ermee vermoorden lukt niet
opnieuw oppakken ook niet overigens.
Al werkt een rocket launcher net zo goed alleen trager en minder bereik.
Melee is in multiplayer wel echt verschrikkelijk soms, weet niet of dit met desync te maken heeft of het feit dat er geen player collision is maar dit was in oudere Halo's 100x beter. Ben volgens mij ook de eerste paar hackers tegengekomen in de wat hogere ranked games, toch later dan verwacht
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Ik ben in Tactical Slayer al een paar keer wallhackers tegen gekomen. Beste gamemode voor die droeftoeters die geen aim hebben. Crossplay zou uitgeschakeld moeten kunnen worden. Dit gaat alleen maar erger worden vanwege free to play.BroWohsEdis schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:51:
Melee is in multiplayer wel echt verschrikkelijk soms, weet niet of dit met desync te maken heeft of het feit dat er geen player collision is maar dit was in oudere Halo's 100x beter. Ben volgens mij ook de eerste paar hackers tegengekomen in de wat hogere ranked games, toch later dan verwacht
Ik moet iedere dag af- en aanmelden om MP te kunnen spelen. Vaak zie ik dan ook niet de doelen van de dag/week.
Meerdere last hiervan??
Meerdere last hiervan??
Quick resume is de boosdoener. Als je het spel steeds afsluit heb je hier geen last van.ro3lie schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:16:
Ik moet iedere dag af- en aanmelden om MP te kunnen spelen. Vaak zie ik dan ook niet de doelen van de dag/week.
Meerdere last hiervan??
Held! Net getest en dit werkt beter dan afmelden ;-)Exactor it schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:25:
[...]
Quick resume is de boosdoener. Als je het spel steeds afsluit heb je hier geen last van.
Het is niet het eerste spel dat er last van heeftro3lie schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:52:
[...]
Held! Net getest en dit werkt beter dan afmelden ;-)
Ik moet nog een spel ontdekken waarbij het goed werkt.timmie271 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:56:
[...]
Het is niet het eerste spel dat er last van heeft
Spellen zonder online deelExactor it schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:57:
[...]
Ik moet nog een spel ontdekken waarbij het goed werkt.
AC3 remastered werkt meer dan prima namelijk
Het is toch wel een spel he. Ik blijf ranked het fijnst vinden spelen vanwege de BR en dat mensen ook meer willen winnen. Maar vanavond weer custom games met een zwik tweakers en dat is gewoon gieren van het lachen. Toppunt was een potje met unlimited health waarbij niemand het door had tot de 4e gravity hamer slag. @D-Ed complimenten voor je timing in spel keuze.
Is iedereen al bijgekomen van het stukgaan?Exactor it schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:31:
Het is toch wel een spel he. Ik blijf ranked het fijnst vinden spelen vanwege de BR en dat mensen ook meer willen winnen. Maar vanavond weer custom games met een zwik tweakers en dat is gewoon gieren van het lachen. Toppunt was een potje met unlimited health waarbij niemand het door had tot de 4e gravity hamer slag. @D-Ed complimenten voor je timing in spel keuze.

We zijn met 4 man over en spelen nu ranked. 3 gespeeld, drie gewonnen. Ook lachend kun je serious business doen kennelijk.timmie271 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:48:
[...]
Is iedereen al bijgekomen van het stukgaan?![]()
Exactor it schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:31:
Video voor een impressie
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hoe heb je eigenlijk gameplay op youtube gekregen? Doe je dit met een capture card o.i.d? Volgens mij kun je geen bestanden exporteren ofzo?uchiha tijntje schreef op donderdag 23 december 2021 @ 23:59:
[...]
[YouTube: Confusion…]
Video voor een impressie
In theater en dan via xbox een filmpje opnemen. Die downloaden naar telefoon en uploaden naar YouTube.PureLOOD schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:12:
[...]
Hoe heb je eigenlijk gameplay op youtube gekregen? Doe je dit met een capture card o.i.d? Volgens mij kun je geen bestanden exporteren ofzo?
Ik heb nog nooit een party van 8 man zo in een deuk horen liggen. Was echt subliem gewoon.D-Ed schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:51:
Wat een hilarisch moment inderdaad![]()
En iedereen gewoon nog doorspelen ook , heerlijk!
Ik had gisteren wel een mooie in Quick Play oddball
[YouTube: HaloDoubleKill]
Met de Repulser de ball carrier van de tegenstander (+ z'n buddy) van de map af boopen om zo de ball weer op te pakken voor de win
[YouTube: HaloDoubleKill]
Met de Repulser de ball carrier van de tegenstander (+ z'n buddy) van de map af boopen om zo de ball weer op te pakken voor de win
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Gisteren mijn eerste potjes gespeeld op m’n XSS, speelt heerlijk weg! Heel fijn dat de multiplayer zonder Xbox Live/Gamepass gewoon te spelen is, hele slimme zet van Microsoft denk ik! Het is een onweerstaanbaar goeie deal, al helemaal als je een Series S tweedehands weet te bemachtigen.
Ben verder wel benieuwd met welke controller lay-out jullie spelen. Ik speel nu bumper jumper met crouch en sprint omgewisseld. Verder heb ik nu melee op X en de field upgrades op de rechter bumper. Vooral bij de grappleshot is het heel handig dat je kan aimen en grapplen tegelijk. Sensitivity verder rond de 6, maar dat moet ik nog even finetunen
Ben verder wel benieuwd met welke controller lay-out jullie spelen. Ik speel nu bumper jumper met crouch en sprint omgewisseld. Verder heb ik nu melee op X en de field upgrades op de rechter bumper. Vooral bij de grappleshot is het heel handig dat je kan aimen en grapplen tegelijk. Sensitivity verder rond de 6, maar dat moet ik nog even finetunen
Mis het aimen bij melee niet met die opstelling? Ik zou eerder sprint naar X mappen omdat je niet aimt tijdens sprinten en het sowieso slim is om minder te sprinten.dave_7698 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 16:04:
Gisteren mijn eerste potjes gespeeld op m’n XSS, speelt heerlijk weg! Heel fijn dat de multiplayer zonder Xbox Live/Gamepass gewoon te spelen is, hele slimme zet van Microsoft denk ik! Het is een onweerstaanbaar goeie deal, al helemaal als je een Series S tweedehands weet te bemachtigen.
Gaaf spel, maar je voortgang wordt echt beroerd opgeslagen en je kan niet eens zelf opslaan. Saving checkpoint betekent blijkbaar niet dat er iets is opgeslagen, maar dat je vanaf daar start als je dood gaat. Nu al vaak gehad dat ik het spel afsluit en vervolgens ver terug in een level word gezet. Waarom kan je niet gewoon handmating opslaan?
Niet handig nee. Eerste keer ook ingetrapt. Maar er is saving checkpoint en saving progress. Bij die laaste wordt wel echt alles opgeslagen. Die checkpoints zijn ook vrij willekeurig heb ik het idee. Bij de laatste boss had ik ineens halverwege een checkpoint zonder duidelijke reden. Wat opzich wel fijn was, dat terzijde.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Is er eigenlijk al toegezegd of zijn er hints gegeven wanneer er nieuwe maps droppen?
Ik ben bang dat dit met alle waarschijnlijkheid pas met Forge (~8 maanden) gaat zijn?
Ik ben bang dat dit met alle waarschijnlijkheid pas met Forge (~8 maanden) gaat zijn?
Ja hier ben ik dus ook benieuwd naar, ik vind het echt te karig. Beter zouden ze al direct een erbij stoppen zodra hij af is, want ik denk dat er mensen afhaken als het langer zo blijft. Doe mij maar een aantal oude remakes van maps ertussenFuujii schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:03:
Is er eigenlijk al toegezegd of zijn er hints gegeven wanneer er nieuwe maps droppen?
Ik zou voor de SP & MP graag een roadmap of iets zien.Vermoed dat 343 het komende tijd te druk heeft met co-op & Forge.Fuujii schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:03:
Microsoft/343 moeten met wat meer info gaan komen want als ik zo op Twitch kijk dat ziet het er niet heel goed uit.
Me 2. Wat bedoel je met wat je op Twitch ziet?jori040 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:37:
[...]
Ik zou voor de SP & MP graag een roadmap of iets zien.Vermoed dat 343 het komende tijd te druk heeft met co-op & Forge.
Microsoft/343 moeten met wat meer info gaan komen want als ik zo op Twitch kijk dat ziet het er niet heel goed uit.
Voor een MP die gratis is en een SP op gamepass vind ik het aantal spelers daar de laatste 2 weken schraal.JDL15 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:46:
[...]
Me 2. Wat bedoel je met wat je op Twitch ziet?
Voor mij persoonlijk is dit de game van het jaar!
[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 28-12-2021 12:55 ]
Ja inderdaad. De gameplay zelf is fantastisch, maar de hoeveelheid content voelt karig.jori040 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:37:
[...]
Ik zou voor de SP & MP graag een roadmap of iets zien.Vermoed dat 343 het komende tijd te druk heeft met co-op & Forge.
Daarnaast schijnen er nogal wat problemen te zijn met BTB en cheaters, terwijl het developer team lekker met Kerstreces is.
Developers zijn ook maar mensen, maar het gaat de player base niet goed doen als het allemaal lang duurt.
Kijk ik snap dat ze niet meteen nieuwe content uit hun hoed kunnen toveren maar pleur een roadmap op het web en mensen kunnen weer ergens naar uitkijken.Die playerbase moeten ze stabiel weten te houden lijkt me.
De game is nog niet eens 2 maanden uit… hoezo moeten mensen nu al ergens naar uit kijken. Is de attentiespanne echt zo beperkt?
Nou ik zelf blijf gewoon lekker bezig met wat er nu staat maar als ik op Twitch kijk dan is die playerbase wel zorgelijk voor de toekomst.uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:34:
De game is nog niet eens 2 maanden uit… hoezo moeten mensen nu al ergens naar uit kijken. Is de attentiespanne echt zo beperkt?
Zij die puur voor de MP gaan hebben blijkbaar nu wel meer content nodig.
Als dit project een 10 jaren plan is dan is het toch niet zo moeilijk om met een roadmap te komen of iets in die trend.
Ik denk sowieso dat een arena shooter zoals Halo het moeilijker heeft om de hele grote eerste groep mensen te blijven houden dan een battleroyale. Dit doordat er minder geluk en randomness bij komt kijken in tegenstelling tot een BR, waardoor je, ook als je minder goed bent in een BR nog kunt winnen. In een arena based shooter is dat geluk en randomness, met uitzondering van wellicht fiesta, er niet.jori040 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:58:
[...]
Nou ik zelf blijf gewoon lekker bezig met wat er nu staat maar als ik op Twitch kijk dan is die playerbase wel zorgelijk voor de toekomst.
Zij die puur voor de MP gaan hebben blijkbaar nu wel meer content nodig.
Als dit project een 10 jaren plan is dan is het toch niet zo moeilijk om met een roadmap te komen of iets in die trend.
@uchiha tijntje
We gaan het zien wat 343 ons in 2022 gaat brengen.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 28-12-2021 16:11 ]
Ik hoop een doorzetting van wat ze in 2021 hebben geleverd.jori040 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:10:
@uchiha tijntje
Een paar maps meer zijn uiteraard altijd welkom, maar liever 1 of 2 maps extra die goed zijn uitgewerkt dan een overvloed aan middelmatige maps. Quality above quantity. Helaas is dat de afgelopen 10 jaar op MP gebied niet standaard geweest en waardeer ik enorm aan Infinite.
Competitief wordt het onwijs goed ontvangen, dit is een mooie toevoeging op console esports tov Call of Duty en Apex. Heb het eerste toernooi ook redelijk zitten volgen en het is ook voor de toeschouwer erg gaaf om te zienuchiha tijntje schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 15:45:
[...]
Ik denk sowieso dat een arena shooter zoals Halo het moeilijker heeft om de hele grote eerste groep mensen te blijven houden dan een battleroyale. Dit doordat er minder geluk en randomness bij komt kijken in tegenstelling tot een BR, waardoor je, ook als je minder goed bent in een BR nog kunt winnen. In een arena based shooter is dat geluk en randomness, met uitzondering van wellicht fiesta, er niet.
Inmiddels rank 60 van de battle pass maar besluit voor nu om te stoppen.
Blijkbaar is het voor 535 te lastig om de challenges met specifieke matches eruit te halen.
Dit doet een grote inbreuk op de speelplezier die ik ervaar. Ik ga terug naar BF2042 waar je niet zo gebonden bent aan specifieke matches met challenges. Jammer, dit had zo mijn favoriete game kunnen worden.
Veel plezer nog allemaal met Halo: Infinite.
Blijkbaar is het voor 535 te lastig om de challenges met specifieke matches eruit te halen.
Dit doet een grote inbreuk op de speelplezier die ik ervaar. Ik ga terug naar BF2042 waar je niet zo gebonden bent aan specifieke matches met challenges. Jammer, dit had zo mijn favoriete game kunnen worden.
Verwijderd
Ik blijf nog wel spelen maar begrijp je wel. Had een challenge om een gebied te veroveren, gewoon geen enkele keer meer een mode gehad om te completen..dat hoort echt niet te kunnen. Dagen lang!FireBladeX schreef op woensdag 29 december 2021 @ 08:50:
Challenges completen boeit mij niet meer. Gewoon een paar potjes op een dag is genoeg voor mij.
Genoeg andere leuke games.
Jammer dat je er zo over denkt, want de gameplay is zo ontzettend goed, maar uiteraard je goed rechtFireBladeX schreef op woensdag 29 december 2021 @ 08:50:
Vind het wel jammer dat challenges en xp grinds en wat er allemaal nog niet meer als “bloatware” in MP games zijn gestopt de afgelopen jaren de overhand hebben genomen in hoe men een game ervaart.
Daarnaast is het aan te raden om samen met wat mensen in een party te spelen. Maakt het een stuk leuker, gezelliger en vergroot de kans op overwinningen. Als je puur solo speelt gaat de rek er misschien sneller uit.
Gisteren vrij aardige avond gehad. Ben van diamond 4 maar diamond 6 gegaan. Nog 1 goede avond en dan eindelijk Onyx!
Ben nu de campaign aan het uitkammen. Wat een enorme hoeveelheid geheimen overal. Wel leuk, maar de meeste zijn nu vrij zinloos. Ik heb nu 10 armor core upgrade points terwijl ik alles al max geupgrade heb
Ze allemaal verzamelen geeft wel een achievement, wat eigenlijk vreemd is aangezien je er niets meer aan hebt.
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel abilities bij gaan komen in de toekomst.
Tip: Ook in Halo moet je af en toe even achter de watervallen checken.
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel abilities bij gaan komen in de toekomst.
Tip: Ook in Halo moet je af en toe even achter de watervallen checken.
[ Voor 24% gewijzigd door Atmosfeer op 29-12-2021 10:44 ]
Same, WoW daily's grinden voelde beter dan dit systeem.FireBladeX schreef op woensdag 29 december 2021 @ 08:50:
Precies het ontbreekt nog nog wel wat aan maps maar heb er alle vertrouwen in de er de komende maanden wel wat bij gaat komen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:46:
[...]
Ik hoop een doorzetting van wat ze in 2021 hebben geleverd.Het is in mijn optiek de beste MP in hele lange tijd.
Een paar maps meer zijn uiteraard altijd welkom, maar liever 1 of 2 maps extra die goed zijn uitgewerkt dan een overvloed aan middelmatige maps. Quality above quantity. Helaas is dat de afgelopen 10 jaar op MP gebied niet standaard geweest en waardeer ik enorm aan Infinite.
Het is immers een 10 jaren plan deze game dus dit is enkel het begin!
Een goede basis hebben ze nu hier op voort bouwen
[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 29-12-2021 11:31 ]
Playstation 5
Er lijkt ook best veel op het laatste moment uit de game te zijn gehaald. Zo is er deze concept art:Stylze schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:31:
[...]
Precies het ontbreekt nog nog wel wat aan maps maar heb er alle vertrouwen in de er de komende maanden wel wat bij gaat komen.
Het is immers een 10 jaren plan deze game dus dit is enkel het begin!
Een goede basis hebben ze nu hier op voort bouwen
:strip_exif()/f/image/FM3hfzaKrdhKreRwVfTGyjEb.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit is een verwijderde cutscene die nog in de game files zit:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mibFWuxxIUXYOsZPhG5aOZdS.jpg?f=user_large)
Volgens Bloomberg zou er zelfs twee derde zijn geschrapt in de zomer van 2019, op dat moment nog anderhalf jaar voor release. Als ik het me goed herinner zouden ze oorspronkelijk ook verder gaan met de forerunner-storyline. Daarna is er gekozen voor een veel grotere focus op de Banished en veel fans (waaronder ik) zijn blij dat ze die keuze hebben gemaakt. Joseph Staten zou hier een grote rol in hebben gespeeld.Atmosfeer schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:50:
[...]
Er lijkt ook best veel op het laatste moment uit de game te zijn gehaald. Zo is er deze concept art:
[Afbeelding]
En dit is een verwijderde cutscene die nog in de game files zit:
[Afbeelding]
Dat heeft allemaal echter betrekking op de campaign en heeft denk ik niet veel te maken met het aantal MP maps die beschikbaar zijn. Dat wordt nog wel aangevuld, maar ik verwacht zelf pas over een paar maanden (richting de zomer).
Ja klopt. Wat betreft MP maps zijn er nu 5 leaks:Dioscuri schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:14:
[...]
Volgens Bloomberg zou er zelfs twee derde zijn geschrapt in de zomer van 2019, op dat moment nog anderhalf jaar voor release. Als ik het me goed herinner zouden ze oorspronkelijk ook verder gaan met de forerunner-storyline. Daarna is er gekozen voor een veel grotere focus op de Banished en veel fans (waaronder ik) zijn blij dat ze die keuze hebben gemaakt. Joseph Staten zou hier een grote rol in hebben gespeeld.
Dat heeft allemaal echter betrekking op de campaign en heeft denk ik niet veel te maken met het aantal MP maps die beschikbaar zijn. Dat wordt nog wel aangevuld, maar ik verwacht zelf pas over een paar maanden (richting de zomer).
:strip_exif()/f/image/LNj3kTAPULhsgyWhm7OKVW3r.jpg?f=fotoalbum_large)
De laatste zou een mijn kunnen zijn waar needler kristallen worden gewonnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Atmosfeer op 29-12-2021 20:19 ]
Dan dan ik Joseph Staten op mijn blote knietjes en had ik 343 echt vervloekt, want ik vond die forerunner storyline en enemies Maar helemaal niksDioscuri schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:14:
[...]
Als ik het me goed herinner zouden ze oorspronkelijk ook verder gaan met de forerunner-storyline. Daarna is er gekozen voor een veel grotere focus op de Banished en veel fans (waaronder ik) zijn blij dat ze die keuze hebben gemaakt. Joseph Staten zou hier een grote rol in hebben gespeeld.
Hear hear! Ik vind het zelfs enorm afbreuk doen aan Halo dat het mysterieuze van de Forerunners weg is sinds Halo 4. Het was interessant dat de Prophets een soort religieuze sekte van de Covenant maakten die de Forerunners als goden zag, maar dan hoeven het niet daadwerkelijk halve goden te worden...JDL15 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:07:
[...]
Dan dan ik Joseph Staten op mijn blote knietjes en had ik 343 echt vervloekt, want ik vond die forerunner storyline en enemies Maar helemaal niks
Campaign uitgespeeld!
Mijn laatste Xbox was de X360 met Halo 3.
Vooraf eerst maar even wat verhaallijn ingehaald via Youtube. Mogelijk speel ik de oudere games nog een keer.
Tussendoor wissel ik veel af met MP.
Nog even een paar mooie shots
/f/image/fp63FpvzuV94NNJmJihdXZTe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DsUaEVUfgOeBREbGlBf94KtL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1pKCU8FOzCAoEmOGBnK2e7ep.png?f=fotoalbum_large)
Gisteren 2x tegen een bug aangelopen.
Hulptroepen zien een vijand en blijven schieten, in werkelijkheid is het een onzichtbaar iets wat niet beweegt en moeilijk stuk gaat.
/f/image/Ah1g47LQTLz6KC7abd31EMPb.png?f=fotoalbum_large)
Vooraf eerst maar even wat verhaallijn ingehaald via Youtube. Mogelijk speel ik de oudere games nog een keer.
spoiler:
Reactie op hierboven:
Er zit nog best veel focus op Forerunner.
Het is de rode draad die door het hele spel loopt icm Banished.
Ending van Legendary geeft ook meer weg over het vervolg (The Endless), en zo ook de voice overs bij het verzamelen van Artifacts.
Ending van Legendary geeft ook meer weg over het vervolg (The Endless), en zo ook de voice overs bij het verzamelen van Artifacts.
Nog even een paar mooie shots
/f/image/fp63FpvzuV94NNJmJihdXZTe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DsUaEVUfgOeBREbGlBf94KtL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1pKCU8FOzCAoEmOGBnK2e7ep.png?f=fotoalbum_large)
Hulptroepen zien een vijand en blijven schieten, in werkelijkheid is het een onzichtbaar iets wat niet beweegt en moeilijk stuk gaat.
/f/image/Ah1g47LQTLz6KC7abd31EMPb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XD8WXxU6LOQ2QWuZJr8BZSoe.png?f=fotoalbum_large)
Dit gebeurd altijd op die plek. Er hangt dan een phantom 'bal' in de lucht waar marines op blijven schieten. Heel vaag.ro3lie schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:24:
Campaign uitgespeeld!
spoiler:Reactie op hierboven:
[Afbeelding]
Wat een drama met die Big Team Battles zeg..
Moet ik de weekly doen in BTB, maar die laadt gewoon 90 procent van de tijd niet... Altijd maar errors.
Moet ik de weekly doen in BTB, maar die laadt gewoon 90 procent van de tijd niet... Altijd maar errors.
Dat schijnt al een paar weken te zijn. Voor mij is BTB vooral de manier om van challenge swaps af te komen. Ik kan dat echt niet spelen (ook als het wel werkt).ActualFantasy schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:55:
Wat een drama met die Big Team Battles zeg..
---
De Onyx dudes zijn flink actief viel gisteren op. Potje of acht gespeeld gisterenavond en als er een potje geen onyx tegenstander had was het er veel. Wel acht potjes die in balans waren qua uitslag overigens. Blijft een fenomenale game in multiplayer 4v4 vind ik. Zo goed dat ik niet meer verder ben gegaan met de campaign.
Ja, die gebruik ik ook veel maar voor de ultimate weekly kan dat niet.Exactor it schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:18:
[...]
Dat schijnt al een paar weken te zijn. Voor mij is BTB vooral de manier om van challenge swaps af te komen. Ik kan dat echt niet spelen (ook als het wel werkt).
---
De Onyx dudes zijn flink actief viel gisteren op. Potje of acht gespeeld gisterenavond en als er een potje geen onyx tegenstander had was het er veel. Wel acht potjes die in balans waren qua uitslag overigens. Blijft een fenomenale game in multiplayer 4v4 vind ik. Zo goed dat ik niet meer verder ben gegaan met de campaign.
5 mensen doodrijden met een vehicle.... pfft. Dat is al lastig op zichzelf, laat staan als je maar eens in de zoveel keer ook echt in een BTB terecht komt.
Die zou je eventueel ook inn quickplay kunnen halen. Op twee maps spawnen vehicles: die ene in een loods waar je one flag speelt en die ene met zand en twee sniper torens met een brug in het midden.ActualFantasy schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:25:
[...]
Ja, die gebruik ik ook veel maar voor de ultimate weekly kan dat niet.
5 mensen doodrijden met een vehicle.... pfft. Dat is al lastig op zichzelf, laat staan als je maar eens in de zoveel keer ook echt in een BTB terecht komt.
Zo. Campaign ook uitgespeeld (heroic). En kan het niet helpen wat teleurgesteld te zijn. Misschien komt het door de open wereld. Maar ik heb nou niet het gevoel een epische campaign te hebben gespeeld. De open wereld is fantastisch op zich, maar ik vind dat het wat te veel allemaal op elkaar lijkt. Daardoor heb je niet echt het gevoel van progressie. Het is een beetje inherent aan een open wereld game dat je de hele tijd hetzelfde doet (basisje hier, collectable daar etc). Maar het draagt wat mij betreft weinig bij behalve dat je er opzich wel leuke speeltijd uit haalt. Het verveelt (herhaalt) alleen wat snel. Een Halo campaign is wmb toch epische missies met DE Master Chief en dat gevoel miste ik een beetje. Alle missies leken weer wat te veel op elkaar qua omgeving en doel. Altijd die forerunner architectuur, stop een lasertje hier, kill een nietszeggend baasje daar. Difficulty werd niet zozeer toegevoegd door origineel boss design of omgeving, maar door idioot sterke brutes of hunters voornamelijk. Vooral rooie hunters en brutes met shield en hamer hebben me genoeg koppijn bezorgd. Maar de laatste boss was een lachertje (op de brute met shield en hamer na dan...). Kan me niet echt 1 missie herinneren waarvan ik zo iets heb van *wow die wil ik nog eens opnieuw doen!*
Positief is wel de graphics en hoe het speelt overall gezien, super smooth experience.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben opgegroeid met Halo, als een manneke van een jaar of 11-12 bij een oom van me Halo op de originele xbox, ik was -verkocht-! Ik heb alle Halo's helemaal grijs gespeeld, wat jaartjes terug met de Masterchief collection alle Halo's weer op legendary coop uitgespeeld. Ik ben die-hard Halo fan. Ik wou zo graag dat deze game weer zo vet was als toen, maar ze hebben wat mij betreft de plank misgeslagen qua leveldesign. Verder wel echt een hele toffe game, ik ga 'm waarschijnlijk wel weer opnieuw doen op legendary en dan proberen alle skulls en hidden secrets te verzamelen. Bezigheidstherapie
Just my 2 cents.
Edit: heb hiervoor nog geen andere reacties opgezocht over andere mensen hun mening over dit spel, maar kwam net deze thread tegen op reddit en dan vooral deze reactie. Somt het wat mij betreft perfect op.
Positief is wel de graphics en hoe het speelt overall gezien, super smooth experience.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben opgegroeid met Halo, als een manneke van een jaar of 11-12 bij een oom van me Halo op de originele xbox, ik was -verkocht-! Ik heb alle Halo's helemaal grijs gespeeld, wat jaartjes terug met de Masterchief collection alle Halo's weer op legendary coop uitgespeeld. Ik ben die-hard Halo fan. Ik wou zo graag dat deze game weer zo vet was als toen, maar ze hebben wat mij betreft de plank misgeslagen qua leveldesign. Verder wel echt een hele toffe game, ik ga 'm waarschijnlijk wel weer opnieuw doen op legendary en dan proberen alle skulls en hidden secrets te verzamelen. Bezigheidstherapie
Just my 2 cents.
Edit: heb hiervoor nog geen andere reacties opgezocht over andere mensen hun mening over dit spel, maar kwam net deze thread tegen op reddit en dan vooral deze reactie. Somt het wat mij betreft perfect op.
[ Voor 9% gewijzigd door Pyr0_ op 03-01-2022 18:31 ]
@Pyr0_
Tja jammer voor je maar voor mij is het een campaign die wel aan de verwachtingen voldoet! En hé dan zit de co-op mode er nog niet eens in.
Verder ben ik nu benieuwd hoe ze deze game gaan uitbouwen.
Edit:Oud ontwikkelaars vinden deze Halo zelf goed: YouTube: Locke Returns to Halo Infinite Update! Halo Co-Creator Reacts to Hal... [3:55]
En met een user-score van 85 is dit overhall gezien een geslaagde Halo game.
Natuurlijk mag jij je mening hebben
Tja jammer voor je maar voor mij is het een campaign die wel aan de verwachtingen voldoet! En hé dan zit de co-op mode er nog niet eens in.
Verder ben ik nu benieuwd hoe ze deze game gaan uitbouwen.
Edit:Oud ontwikkelaars vinden deze Halo zelf goed: YouTube: Locke Returns to Halo Infinite Update! Halo Co-Creator Reacts to Hal... [3:55]
En met een user-score van 85 is dit overhall gezien een geslaagde Halo game.
Natuurlijk mag jij je mening hebben
[ Voor 50% gewijzigd door jori040 op 03-01-2022 21:55 ]
Voor de mensen die graag als een middeleeuws Japanse ridder spelen: Tenrai event is er vanavond weer. Dat is die ene die we eerder hadden met Fiesta en oranje challenges.
Ik snap wel goed wat je bedoelt, kan me heel goed vinden in jouw mening.Pyr0_ schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:02:
Zo. Campaign ook uitgespeeld (heroic). En kan het niet helpen wat teleurgesteld te zijn. Misschien komt het door de open wereld. Maar ik heb nou niet het gevoel een epische campaign te hebben gespeeld. De open wereld is fantastisch op zich, maar ik vind dat het wat te veel allemaal op elkaar lijkt. Daardoor heb je niet echt het gevoel van progressie. Het is een beetje inherent aan een open wereld game dat je de hele tijd hetzelfde doet (basisje hier, collectable daar etc). Maar het draagt wat mij betreft weinig bij behalve dat je er opzich wel leuke speeltijd uit haalt. Het verveelt (herhaalt) alleen wat snel. Een Halo campaign is wmb toch epische missies met DE Master Chief en dat gevoel miste ik een beetje. Alle missies leken weer wat te veel op elkaar qua omgeving en doel. Altijd die forerunner architectuur, stop een lasertje hier, kill een nietszeggend baasje daar. Difficulty werd niet zozeer toegevoegd door origineel boss design of omgeving, maar door idioot sterke brutes of hunters voornamelijk. Vooral rooie hunters en brutes met shield en hamer hebben me genoeg koppijn bezorgd. Maar de laatste boss was een lachertje (op de brute met shield en hamer na dan...). Kan me niet echt 1 missie herinneren waarvan ik zo iets heb van *wow die wil ik nog eens opnieuw doen!*
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben opgegroeid met Halo, als een manneke van een jaar of 11-12 bij een oom van me Halo op de originele xbox, ik was -verkocht-! Ik heb alle Halo's helemaal grijs gespeeld, wat jaartjes terug met de Masterchief collection alle Halo's weer op legendary coop uitgespeeld. Ik ben die-hard Halo fan. Ik wou zo graag dat deze game weer zo vet was als toen, maar ze hebben wat mij betreft de plank misgeslagen qua leveldesign. Verder wel echt een hele toffe game, ik ga 'm waarschijnlijk wel weer opnieuw doen op legendary en dan proberen alle skulls en hidden secrets te verzamelen. Bezigheidstherapie![]()
Just my 2 cents.
Ik mis het enthousiasme dat ik had bij andere Halo campaigns. Ik had echte campaign levels hier beter op zijn plaats gevonden, zorgde wellicht ook wat meer voor diversiteit, omdat je dan naar verschillende locaties ging.
Het is hier óf die forerunner interiors óf die Halo Zeta ring. Dat was wel anders Halo 1/2/3/Reach. Zo had je ook lekker een bepaalde missie die je opnieuw kon spelen op bijv. Legendary bij Reach als weekly challenge om goed te kunnen levelen, dat vond ik echt fijn, dat zie ik voorlopig hier nog niet terug komen.
Mis ook een beetje het gebrek aan enemies, het zijn dezelfde als vroeger (alhoewel ik terugkomst van de Brutes héél vet vind). Maar naast de Skewers is er niks nieuws onder de zon. Laat ik de Skewers niet echt indruk zien maken en ik hoor ook niet veel background story over hun.
Gameplay en graphics vind ik echt helemaal top, maar hoopte echt op een groter wow effect, en betere replayability. Ga hem sowieso pas opnieuw uitspelen op Legendary met co-op
Verwijderd
Eens. Vrij eentonig.
Afwisseling in gebieden had veel gescheeld. Door die eentonigheid heb ik de campaign paar weken niet eens meer aangeraakt, er is geen enthousiasme van wat er kan komen. Ik hou nu eenmaal van ontdekken in een campaign. Voor de game dat voor Xbox moet zijn wat een uncharted of een Ratchet voor Playstation is vind ik het tegenvallen. “Goede basis” is te weinig voor de klapper van een platform imo.
De gameplay is heerlijk en die ervaar ik dan ook volop, via multiplayer.
Inmiddels season pass op 100. Wat voelt dat rot zeg om al die nieuwe xp in rook te zien opgaan.
Afwisseling in gebieden had veel gescheeld. Door die eentonigheid heb ik de campaign paar weken niet eens meer aangeraakt, er is geen enthousiasme van wat er kan komen. Ik hou nu eenmaal van ontdekken in een campaign. Voor de game dat voor Xbox moet zijn wat een uncharted of een Ratchet voor Playstation is vind ik het tegenvallen. “Goede basis” is te weinig voor de klapper van een platform imo.
De gameplay is heerlijk en die ervaar ik dan ook volop, via multiplayer.
Inmiddels season pass op 100. Wat voelt dat rot zeg om al die nieuwe xp in rook te zien opgaan.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2022 20:06 ]
Wanneer begint seizoen 2 eigenlijk? Want ik heb nu seizoen 1 al een tijdje uit. Level 100
Heb nu niks meer te doen.
Mei.MartNL schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:54:
Wanneer begint seizoen 2 eigenlijk? Want ik heb nu seizoen 1 al een tijdje uit. Level 100
Je zou natuurlijk kunnen spelen omdat het gewoon leuk is om te doen.
Je kunt deze week een samurai pakje iets meer afmaken. Tenrai loopt weer.MartNL schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:54:
Het zou me verder niks verbazen als er een level systeem inkomt, precies omdat mensen tegenwoordig een nummer moeten zijn veranderen. Niet om de gamer tegemoet te komen uiteraard maar om de gamer in de buurt van de shop te houden.
Ok dat duurt nog een tijdje.Phydomir schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:33:
[...]
Mei.
Je zou natuurlijk kunnen spelen omdat het gewoon leuk is om te doen.
Ja uiteraard speel ik ook omdat ik het leuk vind. 🐤
Ja maar dat werkt niet bij mij. Hij gaat niet omhoog nadat ik mijn battle pass vol heb. De xp verdwijnt in het niks. Nu hoef ik dat samurai pakje ook niet dus dat scheelt dan weer. 🙏Exactor it schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:58:
[...]
Je kunt deze week een samurai pakje iets meer afmaken. Tenrai loopt weer.
Het zou me verder niks verbazen als er een level systeem inkomt, precies omdat mensen tegenwoordig een nummer moeten zijn veranderen. Niet om de gamer tegemoet te komen uiteraard maar om de gamer in de buurt van de shop te houden.
Maar levelen dat zal ik wel leuk vinden.
Verder een goede game.
Je moet oranje challenges daarvoor halen. Elke challenge is 1 level in de Tenrai event pass dinges.MartNL schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:38:
[...]
Ja maar dat werkt niet bij mij. Hij gaat niet omhoog nadat ik mijn battle pass vol heb. De xp verdwijnt in het niks. Nu hoef ik dat samurai pakje ook niet dus dat scheelt dan weer. 🙏
Maar levelen dat zal ik wel leuk vinden.
Verder een goede game.
Die mei datum is wel vooral omdat het spel gewoon nog niet echt af is denk ik. Vanaf mei gaat het waarschijnlijk elke 3 maanden worden. Ze moeten wel, net als alle andere bekende battle pass spellen die dat elke 3 maanden doen.MartNL schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:30:
[...]
Ok dat duurt nog een tijdje.
Ja uiteraard speel ik ook omdat ik het leuk vind. 🐤
Net even de gratis multiplayer geinstalleerd op windows, maar klopt het dat het zoeken naar matches echt minutenlang duurt? Welke modus ik ook kies, het duurt echt megalang voordat er wat gevonden is. Ben nu bijvoorbeeld ook rustig aan het zoeken in de achtergrond.
Moet ik iets anders doen of is het nu al zo triest gesteld met deze game?
Nee, potjes vind je normaliter makkelijk binnen een halve minuut. Alleen zijn er wat problemen voor BTB volgens mij. Ik zou eerder in je netwerksettings kijken.Splash schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:34:
Net even de gratis multiplayer geinstalleerd op windows, maar klopt het dat het zoeken naar matches echt minutenlang duurt? Welke modus ik ook kies, het duurt echt megalang voordat er wat gevonden is. Ben nu bijvoorbeeld ook rustig aan het zoeken in de achtergrond.
Gemiddeld binnen een seconde of 15 wel een match gevonden.Splash schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:34:
Heb even m'n router gereset, werkt nu een stuk beter!uchiha tijntje schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:30:
[...]
Nee, potjes vind je normaliter makkelijk binnen een halve minuut. Alleen zijn er wat problemen voor BTB volgens mij. Ik zou eerder in je netwerksettings kijken.
Hoe zit het nu precies met het Tenrai event. Als er nog maar 1 week komt, na deze, dan kan ik niet alles unlocken. In het menu staat ook dat week 2 tot 10 Januari loopt, maar het is nog steeds speelbaar..
Zal wel tot vanavond 7 uur lopen, dan reset alles.
Hij komt nog vier keer terug. Meer dan genoeg mogelijkheden om alles te unlocken dus.Mosin schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:17:
Hoe zit het nu precies met het Tenrai event. Als er nog maar 1 week komt, na deze, dan kan ik niet alles unlocken. In het menu staat ook dat week 2 tot 10 Januari loopt, maar het is nog steeds speelbaar..
Tenrai loopt 6 weken in totaal:Mosin schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:17:
Week 1: November 23 – November 29, 2021
Week 2: January 4 – January 10, 2022
Week 3: February 1 – February 7, 2022
Week 4: February 22 – March 1, 2022
Week 5: March 19 – April 5, 2022
Week 6: April 19 – April 26, 2022
https://www.dexerto.com/h...e-tenrai-event-2-1702384/
343 heeft zelf ergens wel die datums gecommuniceerd, maar kan het niet meer vinden. In de trailer voor de afgelopen week stond ook week 2 van 6 aangegeven. Bij de event pass zelf staan echter maar drie weken aangegeven. Heel handig in communicatie zijn ze niet. Maar, je hebt de tijd.
XSX: legianb
Met de energy sword en grapple hook of toch liever simpel met een grenade launcher en repulsor?Mosin schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:14:
@Exactor it @Legian117
Oooh top. Dat is fijn, dan kan ik nog even tekeer gaan
Pistol en DisruptorExactor it schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:24:
[...]
Met de energy sword en grapple hook of toch liever simpel met een grenade launcher en repulsor?
Ik heb gisteren, na meer dan 600 potjes multiplayer, ontdekt dat de disruptor niet single-shot is.
Voor nu zijn mijn favoriete wall wapens:
Shock rifle
Pistol (ranked)
Shotgun
Heatwave
[ Voor 25% gewijzigd door Exactor it op 11-01-2022 17:20 ]
Met van alles wat. Bij het doen van challenges, gaat de druk omhoog en kan ik met sterke wapens soms niet uit de voeten. Zo’n Energy Sword wel, maar doordat ik het zo graag wil, speel ik als strontExactor it schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:24:
[...]
Met de energy sword en grapple hook of toch liever simpel met een grenade launcher en repulsor?
@Legian117
Die Disruptor is ook heel fijn bij het uitschakelen van voortuigen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 11-01-2022 18:32 ]
Ik pak met name de Shotgun, heatwave en de mangler op. De pistol laat ik vaak onterecht hangen denk ik. Maar die shock rifle mogen ze van mij in een kluis leggenExactor it schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:17:
[...]
Ik heb gisteren, na meer dan 600 potjes multiplayer, ontdekt dat de disruptor niet single-shot is.Het zou me niet verbazen als hij binnenkort ook tot mijn favorieten gaat horen.
Voor nu zijn mijn favoriete wall wapens:
Shock rifle
Pistol (ranked)
Shotgun
Heatwave
Instakill met headshot op iemand die niet beweegt. Dat ding is echt goed. Hij is alleen vrij matig tegen lui die op je af komen stormen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:34:
[...]
Ik pak met name de Shotgun, heatwave en de mangler op. De pistol laat ik vaak onterecht hangen denk ik. Maar die shock rifle mogen ze van mij in een kluis leggen. Kan daar helemaal niets mee.
Serieus? Dat had ik niet eens door terwijl ik hem meermaals kreeg toebedeeld in FiestaExactor it schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:17:
[...]
Ik heb gisteren, na meer dan 600 potjes multiplayer, ontdekt dat de disruptor niet single-shot is.Het zou me niet verbazen als hij binnenkort ook tot mijn favorieten gaat horen.

@Mosin klopt, erg handig als je constant op maps met voertuigen terecht komt.
Mijn favoriet is toch wel de Mangler. Dankzij Fiesta merk ik wel dat ik steeds beter uit de voeten kan met de verschillende wapens. Behalve de Ravager en Plasma Pistol. Daar kan ik niets mee.
Volgens mij is her geen wijdverbreide kennis met de disruptor. Terwijl je er vrij simpel achter komt.Legian117 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:34:
[...]
Serieus? Dat had ik niet eens door terwijl ik hem meermaals kreeg toebedeeld in Fiesta.
@Mosin klopt, erg handig als je constant op maps met voertuigen terecht komt.
Mijn favoriet is toch wel de Mangler. Dankzij Fiesta merk ik wel dat ik steeds beter uit de voeten kan met de verschillende wapens. Behalve de Ravager en Plasma Pistol. Daar kan ik niets mee.
Energy pistol kan heel goed zijn. Gisteren had ik een tegenstander die flankte, shields stripte, energy pistol liet vallen, en boem headshot. Hij had me een keer of vijf op die manier. Zelf raak ik er nooit iemand mee.
Ja ik zie het net zoals de Pistol dus gewoon automatisme denk ik.Exactor it schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:01:
[...]
Volgens mij is her geen wijdverbreide kennis met de disruptor. Terwijl je er vrij simpel achter komt.
Energy pistol kan heel goed zijn. Gisteren had ik een tegenstander die flankte, shields stripte, energy pistol liet vallen, en boem headshot. Hij had me een keer of vijf op die manier. Zelf raak ik er nooit iemand mee.
Ik word ook regelmatig gekilld dankzij slim Plasma Pistol gebruik, ik krijg het zelf alleen niet voor elkaar.
Hoe flik je dat eigenlijk je gun laten vallen? Ik lees dat je daardoor soms sneller bent ofzo met een nieuw wapen oprapen? Sharing is caring
Met een controller is het de knop voor swap inhouden.
Wapen droppen is standaard je wapenwissel knop inhouden. (ook handig als je de vlag of Oddball vast hebt en sneller wjl bewegen maar dat terzijde).JDL15 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:33:
[...]
Hoe flik je dat eigenlijk je gun laten vallen? Ik lees dat je daardoor soms sneller bent ofzo met een nieuw wapen oprapen? Sharing is caring
De pro's doen dit omdat het sneller is dan wapen wisselen. Je dropt je wapen en hebt meteen je andere wapen klaar voor gebruik zonder de wapen swap animatie.
Ze mappen weapon drop naar een eigen knop via de controller instellingen ingame. Dit omdat er een delay op zit als je hem onder dezelfde knop zit als wapen wisselen. Ik ben van plan dat ook te doen omdat ik niet snel genoeg ben als ik standaard wapen swap knop gebruik.
[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 11-01-2022 23:08 ]
Het is bizar hoe je soms alleen maar goede games krijgt en soms alleen maar slechte games. Afgelopen week van Diamond 2 > Diamond 5 in één avond gegaan solo. Bijna alles gewonnen. Paar dagen erna op één avond bijna alles verloren: Diamond 5 > Diamond 3 teruggegaan.
Nu weer op Diamond 5.
Als meer mensen ranked spelen in een vergelijkbare rank: hit me up! Stuur me een pm. Ik wil Onyx!
Ik ben competitief, maar ik houd het wel graag luchtig.
Nu weer op Diamond 5.
Als meer mensen ranked spelen in een vergelijkbare rank: hit me up! Stuur me een pm. Ik wil Onyx!
Ik ben competitief, maar ik houd het wel graag luchtig.
Ik heb dezelfde ervaringen, Diamond 1. Voor mijn gevoel zit er af en toe een aardig verschil in skill level (binnen een match), dat zal wel te maken hebben met het aantal spelers online.
Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik aanzienlijk beter presteer als de ping onder de 30ms ligt. Het verschil in Halo lijkt groter dan in andere games; het is moeilijker melees te timen en het lijkt alsof mijn headshots minder goed registreren met hogere latency (voornamelijk merkbaar bij de BR).
Wat ik zelf heb gemerkt is dat ik aanzienlijk beter presteer als de ping onder de 30ms ligt. Het verschil in Halo lijkt groter dan in andere games; het is moeilijker melees te timen en het lijkt alsof mijn headshots minder goed registreren met hogere latency (voornamelijk merkbaar bij de BR).
...and your ass will follow
Gisteren viel in dit potje erg veel samen wat we normaal gesproken wel proberen, maar de uitvoering vaak te wensen overlaat.
Als je een dergelijke succesvolle run hebt is er echt een gevoel van euforie in het team
Ik heb vandaag even een volledige recap van het hele Halo verhaal gelezen en gezien, blijft echt een prachtig verhaal en ik wilde mijn geheugen even opfrissen.
Maar één ding blijft een beetje onduidelijk. Weet niet of spoilers nodig zijn maar doe het wel even....
Maar één ding blijft een beetje onduidelijk. Weet niet of spoilers nodig zijn maar doe het wel even....
spoiler:
In de intro cinematic van Infinite zien we Chief tegen Atriox vechten. Maar hoe zit het qua timeline met dit? Hoe kwam hij daar terecht na het einde van Halo 5? Moeten wij er maar bij bedenken dat Chief op de Infinity zat en de Banished hen aan viel? Want 5 eindigt met dat Chief en de rest richting Halsey lopen en that's it.
Er zijn sowieso 2 eindes voor Halo 5 (check even YouTube). Daarnaast hoor je meer info Chief en de Infinity op Audio Logs.. Daarnaast begint Infinite dichterbij de tijdlijn van Halo Wars 2 en is daarmee verbonden.devilsnight schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:54:
Ik heb vandaag even een volledige recap van het hele Halo verhaal gelezen en gezien, blijft echt een prachtig verhaal en ik wilde mijn geheugen even opfrissen.
spoiler:In de intro cinematic van Infinite zien we Chief tegen Atriox vechten. Maar hoe zit het qua timeline met dit? Hoe kwam hij daar terecht na het einde van Halo 5? Moeten wij er maar bij bedenken dat Chief op de Infinity zat en de Banished hen aan viel? Want 5 eindigt met dat Chief en de rest richting Halsey lopen en that's it.
Hoe het allemaal precies zit, weet ik ook niet precies en ben ik ook nog in elkaar aan het puzzelen..