Hij heeft 11 keer de vlag van het stokje gepakt. En 2 capture assists. Dat tikt aan. En is volgens mij de objective spelen toch? Je hebt gelijk dat objective score niet hoog genoeg is, maar dit is een vrij matig voorbeeld er van.uchiha tijntje schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:51:
[...]
Ik kan je de rest van zijn stats ook wel laten zien en dan zie je dat dat erg tegen valtIk had namelijk evenveel carrier kills en returns. Het is gewoon een onbalans in objective mode voor ranked waar bij je rank erg afhankelijk is van je score op het einde.
Verwijderd
Wat voor rank speel je nu? Ik herken het rank verliezen niet zo, heb geloof ik wel een 60% WR of zo (ook weer niet super goed I guess).uchiha tijntje schreef op zondag 12 december 2021 @ 03:17:
Het puntensysteem in objective teamplay mag echt wel op de schop. Wat mij betreft de helft voor kills of 3x punten voor de objective.
[Afbeelding]
Dit soort puntentellingen zijn echt heel scheef. 2 vlaggen binnengehaald en blijkbaar kun je beter killen dan voor de objective gaan. Stijg je nog beter in rank ook nog. En vandaag was echt de MP off met lag of wat dan ook. Iemand was geraakt ik schiet nog twee BR burst in hem. Melee hem. En hij was nog steeds niet gekilled. Een matchmaking die kijkt of je objective speelt of niet aam de hand van je scores zou al helemaal tof zijn. Maar dat zal er wel nooit komen :)m
En net drie potjes ranked en drie quitters in mijn team. Wat mij betreft worden ze geband voor 5 dagen ipv 5 minuten.
Wat is het toch een gaaf spel, maar was is het jammer dat je het met andere mensen moet spelen
En echt gigantisch veel rank verloren in slayer. Iemand had 3-17 en daardoor verloren maar wel een vijfde rank kwijt. Het systeem mag nog wel eens onder de loep genomen worden zeg. Als je echt zoveel afhankelijk bent van je team dan zegt rank helemaal niets.
De quitters is mij ook erg opgevallen dit weekend. Zelfs potjes waar we met maar 2 man begonnen. Het viel mij op dat in dergelijke potjes ik echter niks van mijn rank leek te verliezen. Een soort beveiliging of zo vanuit de game zelf? Een competitve systeem zoals in CS:GO lijkt mij een prima oplossing: ga je eerder weg, dan mag je even op cooldown. Doe je dat nog een paar keer dan mag je een week wachten of zo.
Schommelt tussen diamond 2 en 4. Maar het is zo afhankelijk van je team. Als je in slayer zelf 20-10 loopt en iemand 3-17 en je daardoor verliest tegen een op papier slechter team daal zo je 1/5e rank.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:30:
[...]
Wat voor rank speel je nu? Ik herken het rank verliezen niet zo, heb geloof ik wel een 60% WR of zo (ook weer niet super goed I guess).
De quitters is mij ook erg opgevallen dit weekend. Zelfs potjes waar we met maar 2 man begonnen. Het viel mij op dat in dergelijke potjes ik echter niks van mijn rank leek te verliezen. Een soort beveiliging of zo vanuit de game zelf? Een competitve systeem zoals in CS:GO lijkt mij een prima oplossing: ga je eerder weg, dan mag je even op cooldown. Doe je dat nog een paar keer dan mag je een week wachten of zo.
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-12-2021 13:12 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Helaas zit je naar de verkeerde stats te kijkenExactor it schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:18:
[...]
Hij heeft 11 keer de vlag van het stokje gepakt. En 2 capture assists. Dat tikt aan. En is volgens mij de objective spelen toch? Je hebt gelijk dat objective score niet hoog genoeg is, maar dit is een vrij matig voorbeeld er van.
Even een UPDATE van zaken: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/halo-infinite
Denk dat 343 & Microsoft nu minder hoofdpijn zullen hebben.En nu verder bedenken hoe ze dit prachtige spel kunnen uitbouwen de komende tijd/jaren want de basis staat als een huis.
Dat dit spel een jaar lang extra ontwikkeltijd/uitstel kreeg is de beste beslissing in gameland.
Denk dat 343 & Microsoft nu minder hoofdpijn zullen hebben.En nu verder bedenken hoe ze dit prachtige spel kunnen uitbouwen de komende tijd/jaren want de basis staat als een huis.
Dat dit spel een jaar lang extra ontwikkeltijd/uitstel kreeg is de beste beslissing in gameland.
[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 12-12-2021 15:19 ]
spoiler: Campaign vraagje
Ik kan niet meer dan 24 UNSC logs vinden op het 2e eiland. Zelfs niet na het doorlopen van 2 guides (inc. locaties waar ze al eerder heb gevonden). Is het een story dingetje waar we later terug komen?
Ben nu pas aangekomen op het 4e eiland. Na de AA guns.
Edit: Heb ze nu allemaal, de guides waren niet compleet
[ Voor 10% gewijzigd door Silversin op 12-12-2021 23:31 ]
Hier ook verschillende guides gebruikt die elkaar aanvulden idd. Meestal audio logs gaan ook in de gewone volgorde dus dan kon ook nog wat locaties langsgaanSilversin schreef op zondag 12 december 2021 @ 20:58:
spoiler: Campaign vraagjeIk kan niet meer dan 24 UNSC logs vinden op het 2e eiland. Zelfs niet na het doorlopen van 2 guides (inc. locaties waar ze al eerder heb gevonden). Is het een story dingetje waar we later terug komen?
Edit: Heb ze nu allemaal, de guides waren niet compleet
Gamertag: timmie271
@uchiha tijntje en ik speelden gisteren vier potjes ranked samen. In alle vier hadden we één teamgenoot die quitte. Ik heb navraag gedaan bij deze 4 mensen over hun karakter. Twee ervan zeiden dat ze een disconnect kregen. Wel echt zuur dat je potjes 3v4 aan het spelen bent. Voelt als een verspilling van tijd aan omdat je toch kansloos bent met objective gamemodes.
In elk geval: morgen Swat, Slayer in eigen lijstje en free for all. Fijne toevoegingen, of nou ja, fijne reinstatement van standaard playlists!
In elk geval: morgen Swat, Slayer in eigen lijstje en free for all. Fijne toevoegingen, of nou ja, fijne reinstatement van standaard playlists!
[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 13-12-2021 12:46 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zojuist de campaign uitgespeeld op Heroic, de gameplay werkt echt ontzettend goed in de open world. De story vond ik toch behoorlijk matig net zoals de meeste lineare missies, ik vermoed dat dit een gevolg is van de troubled development van het spel.
Blij dat FFA en SWAT morgen komen naar multiplayer.
Blij dat FFA en SWAT morgen komen naar multiplayer.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Zijn er nog mensen die een beetje competitive ranked spelen zodat ik ze kan toevoegen. Ben echt klaar met die mensen die denken dat ze een marathon moeten rennen in Stronghold om zo alles maar te cappen. Hoop dat morgen met die andere playlists alle eencelligen in ieder geval klaar zijn met ranked. Heb wel een gezellig groepje maar die zijn niet altijd online wanneer ik online ben. Dus meer zielen meer vreugde.
En net 4 potjes gespeeld. Waarvan 3 keer quitters in mijn teams. Zelfs 2 keer 2 quitters. Het is zo’n vet spel, maar wordt gespeeld door echte idioten. En disconnects geloof ik totaal niets van. Niet zo vaak. Wat mij betreft een dag of 3 bannen. En een surrender option zodat je kan quitten zonder rankloss. Bespaart iedereen tijd en plezier. Ik vermoed dat er ook veel mensen bewust quitten om lager in rank ingedeeld te worden.
Want als het zo doorgaat denk ik dat ik binnenkort stop met spelen. Echt zonde want het is echt de beste MP die ik in heel veel jaren heb gespeeld. Maar zonder normale teamgenoten kun je helemaal niets.
Dus ik houd me heel graag aanbevolen.
En net 4 potjes gespeeld. Waarvan 3 keer quitters in mijn teams. Zelfs 2 keer 2 quitters. Het is zo’n vet spel, maar wordt gespeeld door echte idioten. En disconnects geloof ik totaal niets van. Niet zo vaak. Wat mij betreft een dag of 3 bannen. En een surrender option zodat je kan quitten zonder rankloss. Bespaart iedereen tijd en plezier. Ik vermoed dat er ook veel mensen bewust quitten om lager in rank ingedeeld te worden.
Want als het zo doorgaat denk ik dat ik binnenkort stop met spelen. Echt zonde want het is echt de beste MP die ik in heel veel jaren heb gespeeld. Maar zonder normale teamgenoten kun je helemaal niets.
[ Voor 62% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-12-2021 20:12 ]
DV doet niet veel dus. Speel daarom al weer een tijdje met HGiG aan.
Meer mensen zoveel problemen met de multiplayer? Speel regelmatig BTB met vriendin 4/5 stack, maar het aantal keren dat we connection failed krijgen of zwart beeld of oneindige laadtijden is echt bijna 1 op de 2 potjes.
Speel je op de pc of xbox? Heb zelf geen problemen met connection issues op de xbox.swoutr schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:39:
Meer mensen zoveel problemen met de multiplayer? Speel regelmatig BTB met vriendin 4/5 stack, maar het aantal keren dat we connection failed krijgen of zwart beeld of oneindige laadtijden is echt bijna 1 op de 2 potjes.
Vanavond paar leuke potjes gehad met wat mede tweakers.
Ik wil later wel meespelen na de campaign, als ik klaar ben message ik je.uchiha tijntje schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:38:
Zijn er nog mensen die een beetje competitive ranked spelen zodat ik ze kan toevoegen. Ben echt klaar met die mensen die denken dat ze een marathon moeten rennen in Stronghold om zo alles maar te cappen. Hoop dat morgen met die andere playlists alle eencelligen in ieder geval klaar zijn met ranked. Heb wel een gezellig groepje maar die zijn niet altijd online wanneer ik online ben. Dus meer zielen meer vreugde.
Want als ik zo alle horror verhalen lees over al die idioten, ben ik ook wel opzoek naar een vaste clique om te spelen.
BTB is hier ook drama sinds twee dagen. Quick play en ranked gaat prima.swoutr schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:39:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik speel samen met een maatje (of twee) en met randoms..uchiha tijntje schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:38:
Je mag mij altijd toevoegen mocht je graag een potje mee willen doen..
xbox - lowskilledft
We spelen wel voor de fun, met een serieus randje!
Iemand enig idee hoe laat de update met playlists wordt uitgebracht vandaag? Heb dit niet kunnen vinden. Ben wel toe aan even een avondje FFA en Slayer
Nieuwe week gaat altijd om 7 uur savonds in dacht ik. Dus dan zal de update ook wel komen.DeLyon schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:55:
Iemand enig idee hoe laat de update met playlists wordt uitgebracht vandaag? Heb dit niet kunnen vinden. Ben wel toe aan even een avondje FFA en Slayer
Ik kan je niet vinden met die gamertaglowskilled-ftw schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:46:
[...]
Ik speel samen met een maatje (of twee) en met randoms..
Je mag mij altijd toevoegen mocht je graag een potje mee willen doen..
xbox - lowskilleft
We spelen wel voor de fun, met een serieus randje!
Scuzi! lowskilledftuchiha tijntje schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:56:
[...]
Ik kan je niet vinden met die gamertag
Ik speel graag ranked, maar ik heb ook te weinig mensen om mee samen te spelen. Nu is het elke keer solo. Plezier is belangrijk maar met ranked speel ik wel graag met mensen die het spelletje een beetje kunnen. Ik speel Platinum 4 overigens. Anders is wat meer casual social ook prima.uchiha tijntje schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:38:
Wellicht keertje samen spelen? Ik kan je via pm wel mijn gamertag sturen.
Gamertag is hetzelfde als mijn Tweakers naam
Leuk voor de Halo fans: YouTube: Halo 3: ODST | A Retrospective
Die sfeer en soundtrack is zo geweldig in deze game.Hoop dat 343 met het Infinite traject deze weg ook nog eens durft te bewandelen.
Die sfeer en soundtrack is zo geweldig in deze game.Hoop dat 343 met het Infinite traject deze weg ook nog eens durft te bewandelen.
Helemaal goedFuujii schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:00:
[...]
Ik speel graag ranked, maar ik heb ook te weinig mensen om mee samen te spelen. Nu is het elke keer solo. Plezier is belangrijk maar met ranked speel ik wel graag met mensen die het spelletje een beetje kunnen. Ik speel Platinum 4 overigens. Anders is wat meer casual social ook prima.![]()
Wellicht keertje samen spelen? Ik kan je via pm wel mijn gamertag sturen.
Heb er sporadisch last van. Paar dagen terug was het voor mij vrijwel onmogelijk om een BTB game te joinen.swoutr schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:39:
Gisteren ging het daarintegen prima.
Je kan me toevoegen op Steam of Xbox live, speel wel vaak zonder mic. Naam is BesottedOrb.uchiha tijntje schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:38:
Verwijderd
Uhm, zit even te kijken naar de nieuwe challenges waar veranderingen in zijn gemaakt. Ik speel nooit ranked omdat ik weet dat het gaat irriteren wanneer je geen vaste groep hebt. Heb ik gewoon 6 ranked challenges…ze blijven grappig doen bij 343. En voor de ranked liefhebbers: verwacht spelers in jullie mode die eigenlijk geen ranked willen spelen. Succes.
Vanavond met 4 man in een fireteam en easy wins harken dus, check!Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:42:
Uhm, zit even te kijken naar de nieuwe challenges waar veranderingen in zijn gemaakt. Ik speel nooit ranked omdat ik weet dat het gaat irriteren wanneer je geen vaste groep hebt. Heb ik gewoon 6 ranked challenges…ze blijven grappig doen bij 343. En voor de ranked liefhebbers: verwacht spelers in jullie mode die eigenlijk geen ranked willen spelen. Succes.
Maar de challenges zijn niet voor iedereen gelijk dus het zal helaas meevallen met die easy wins.
Verwijderd
Heb maar eens een paar ranked gedaan en het ging verrassend goed. En dat zonder een headset. Waren hele leuke potjes, maar nu weer laidback quickplay tijd.
Iemand anders wel eens last van het beeld dat een aantal seconden freezed in het sp gedeelte? Spel gaat erna wel door, maar heb nu al een paar X gehad dat dit gebeurt.
Wil nog even checken of dit door QR komt of niet maar nog niet getest..
Is een bug, zat ook in de Digital foundry video een stukje over in.JDL15 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 00:16:
Iemand anders wel eens last van het beeld dat een aantal seconden freezed in het sp gedeelte? Spel gaat erna wel door, maar heb nu al een paar X gehad dat dit gebeurt.
Zelf nooit last van gehad, bij mij wel een paar keer een totale crash terug naar het hoofdmenu of de xbox uit moeten zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door robzzzzzzzz op 15-12-2021 03:08 ]
Wat een spel! Geniet met volle teugen van de singleplayer.
+ Ik had verwacht dat het eenzijdige landschap mijn snel zou vervelen o.b.v. van de filmpjes/previews/reviews. Maar het verveelt niet. Komt misschien ook door de dynamische time of day.
+ Collectibles: dit is denk ik het eerste spel ooit waar ik (a) actief op zoek ga naar audio logs om ze vervolgens ook echt (b) te beluisteren. Geeft een interessante kijk in water op Zeta Halo gebeurt is en hoe de UNSC kapot gemaakt is.
+ Schaal en gevoel van ontdekking. Man.. de horizon, de uitzichten, het gevoel dat je kunt gaan en staan op dat bergpiekje in de verte. Nooit gedacht dat dit zoveel zou toevoegen in Halo. Het rondslingen met de Grapple is ook super leuk en verassend, vooral op momenten dat de time of day verandert. Een bergje op grapplen en de sterren zien met een Banished cruiser in de lucht... wow.
+ Het dialoog tijdens gameplay van de Banished: zitten verrassend leuk in elkaar.
+ Tot mijn verbazing vind het spel grafisch ook uitstekend. Ik speel op de Series X. Ik weet niet hoeveel screenshots ik heb gemaakt maar ik kijk geregeld even rond om het 'even in te nemen'.
+ 'Legendary' voelt precies goed. Het is wat minder cheap i.v.m. vorige Halo's en vraagt om een tactische benadering van verschillende situaties. Ook de bossfights zijn heel uitdagend.
+/- Iets minder puntje: ik ben niet helemaal overtuigd van de Thruster. Het voelt niet als een thruster, maar een 'verplaatser'. Het is alsof je opgepakt wordt en ergens anders neergelegd wordt, maar dan snel. Er zit geen momentum in en rond de bewegen van de thruster.
Al met al super blij met de singleplayer tot nu toe. Ik merk dat ik nadrukkelijk de hoofdmissies/verhaal missies vermijd om collectibles te gaan zoeken omdat ik niet wil dat er een einde komt aan deze rit.
Tip: je kunt die 'draft' lijntjes wanneer je sprint uitzetten bij de instellingen. Vind ik fijner ogen.
+ Ik had verwacht dat het eenzijdige landschap mijn snel zou vervelen o.b.v. van de filmpjes/previews/reviews. Maar het verveelt niet. Komt misschien ook door de dynamische time of day.
+ Collectibles: dit is denk ik het eerste spel ooit waar ik (a) actief op zoek ga naar audio logs om ze vervolgens ook echt (b) te beluisteren. Geeft een interessante kijk in water op Zeta Halo gebeurt is en hoe de UNSC kapot gemaakt is.
+ Schaal en gevoel van ontdekking. Man.. de horizon, de uitzichten, het gevoel dat je kunt gaan en staan op dat bergpiekje in de verte. Nooit gedacht dat dit zoveel zou toevoegen in Halo. Het rondslingen met de Grapple is ook super leuk en verassend, vooral op momenten dat de time of day verandert. Een bergje op grapplen en de sterren zien met een Banished cruiser in de lucht... wow.
+ Het dialoog tijdens gameplay van de Banished: zitten verrassend leuk in elkaar.
+ Tot mijn verbazing vind het spel grafisch ook uitstekend. Ik speel op de Series X. Ik weet niet hoeveel screenshots ik heb gemaakt maar ik kijk geregeld even rond om het 'even in te nemen'.
+ 'Legendary' voelt precies goed. Het is wat minder cheap i.v.m. vorige Halo's en vraagt om een tactische benadering van verschillende situaties. Ook de bossfights zijn heel uitdagend.
+/- Iets minder puntje: ik ben niet helemaal overtuigd van de Thruster. Het voelt niet als een thruster, maar een 'verplaatser'. Het is alsof je opgepakt wordt en ergens anders neergelegd wordt, maar dan snel. Er zit geen momentum in en rond de bewegen van de thruster.
Al met al super blij met de singleplayer tot nu toe. Ik merk dat ik nadrukkelijk de hoofdmissies/verhaal missies vermijd om collectibles te gaan zoeken omdat ik niet wil dat er een einde komt aan deze rit.
Tip: je kunt die 'draft' lijntjes wanneer je sprint uitzetten bij de instellingen. Vind ik fijner ogen.
Leuk filmpje idd, maar afhankelijk hoever je bent met het verhaal zit dit wel vol met spoilersDonstil schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:41:
Haha deze is ook wel geinig.
[YouTube: This game genuinely surprised me..]
Ik heb geprobeerd om de SP te spelen zonder ook maar één marine dood te laten gaan. Het beschermen van mijn marines op legendary ging helemaal goed....
Totdat ik bij een FOB een voertuig 'bestelde' en die landde op een marine.
Dat was wel even zuur
.
Dat was wel even zuur
Haha ik moet er elke x zo om lachen als dit gebeurt, ze staan er elke keer precies onder of gaan zelfs liggen op het platform als je wat besteld.HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:49:
Ik heb geprobeerd om de SP te spelen zonder ook maar één marine dood te laten gaan. Het beschermen van mijn marines op legendary ging helemaal goed....
Dat was wel even zuur.

Al met al super blij met de singleplayer tot nu toe. Ik merk dat ik nadrukkelijk de hoofdmissies/verhaal missies vermijd om collectibles te gaan zoeken omdat ik niet wil dat er een einde komt aan deze rit.HollovVpo1nt schreef op woensdag 15 december 2021 @ 14:03:
Wat een spel! Geniet met volle teugen van de singleplayer.
Precies hetzelfde hier! nu bij main mission 9 en daarvoor nog even de map aan het clearen jammergenoeg na 48 uur spelen op legendary nog 2 outposts en 4 targets te clearen, alle unsc distress calls, bijna alle spartan cores en mjolnir armorys zijn al klaar.
Op een begeven moment word je jammergenoeg wel gedwongen om wat main missions af te werken om meer side content te unlocken.
hopelijk volgend jaar al DLC of een map update met meer activiteiten.
Vanavond weer ff lekker knallen!
Verwijderd
Kan nog net de 300xp daily meepakken in de laatste minuten van m’n xpboost uur, kom ik opeens niet meer online…jullie ook problemen online komen?
Edit: console reset was oplossing.
Edit: console reset was oplossing.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2021 19:30 ]
Zojuist de game geïnstalleerd op mijn Xbox one. Speel het spel (SP) met keyboard en muis en wat is dit weer een lekkere game zeg.
Voelt als een ouderwetse Halo:CE.
Heerlijk!
Voelt als een ouderwetse Halo:CE.
Heerlijk!
Update! Quick Resume is verbeterd en de cosmetics zouden nu foutloos moeten unlocken in MP.
Achievements die ik eerder niet kreeg komen nu ook vrij trouwens.
Achievements die ik eerder niet kreeg komen nu ook vrij trouwens.
[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 15-12-2021 20:31 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb soms het idee dat ze met Infinite hebben gedacht: wat als we het hele spel The Silent Cartographer maken, maar dan groot? Die missie was een van de allerbeste uit Halo:CE en heeft veel mensen via de Halo CE demo naar het volledige spel getrokken. Dat gevoel qua omgeving en verkenning heb ik nu continue.
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
https://www.xbox.com/play/media/S633YNZE kleine actie om in sudden death te winnen. Dit spel is zo lekker als het mee zit. @Donstil ben je al klaar voor het echte werk?
Wel teamwork met mij hèExactor it schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:38:
https://www.xbox.com/play/media/S633YNZE kleine actie om in sudden death te winnen. Dit spel is zo lekker als het mee zit. @Donstil ben je al klaar voor het echte werk?
Ooh goeie vraag. Ik heb eigenlijk geen online meer gespeeld sinds de SinglePlayer, had niet verwacht dat die mij zou liggen maar bevalt tot nu toe best prima.Exactor it schreef op woensdag 15 december 2021 @ 23:38:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat een ontzettend leuke campaign zeg. Ik ben niet zo van open world games - ik vind ze vaak overweldigend, traag (teveel reizen voor het reizen). Maar Halo weet precies de core elementen van de game (combat, wapens) te combineren met een open world die niet te groots is opgezet. Een beetje zoals ook Elden Ring dat gaat doen. Ze begrijpen dat een open world niet betekent dat je een speler in het diepe moet gooien. Nee, je moet ze gewoon wat meer keuze geven over hoe ze gevechten en missies aanpakken.
Na even sjoemelen met de map (wat moet ik nu doen?) snap ik nu goed wat mijn hoofdmissies zijn en heb ik (bewust!) daar lekker mee gewacht en allerlei dingen on the side gedaan. Marines bevrijden, basis clearen, bounty hunten. Dingen die allemaal leuk zijn omdat de combat en AI gewoon top-notch is. Elke encounter is weer anders, en als iemand die al 15j niet FPS-games speelt met een controller is Heroic lekker uitdagend.
Net toen ik de open world een beetje zat leek te worden zat ik in een missie (iets met een dig site) waar ik weer wat meer de corridor-combat lijk te krijgen - iets wat ik altijd al heb gewaardeerd aan Halo.
Dit spel weet op een of andere manier zowel oude als nieuwe fans te cateren en dat is echt ontzettend lastig. Ook geen gezeik met crafting oid - gewoon een paar simpele upgrades met spartan cores en valor punten en dat lijkt het wel te zijn. Ik ben enorm positief en heb voor het eerst in maanden tot diep in de nacht aan mijn TV gehangen.
10/10.
Na even sjoemelen met de map (wat moet ik nu doen?) snap ik nu goed wat mijn hoofdmissies zijn en heb ik (bewust!) daar lekker mee gewacht en allerlei dingen on the side gedaan. Marines bevrijden, basis clearen, bounty hunten. Dingen die allemaal leuk zijn omdat de combat en AI gewoon top-notch is. Elke encounter is weer anders, en als iemand die al 15j niet FPS-games speelt met een controller is Heroic lekker uitdagend.
Net toen ik de open world een beetje zat leek te worden zat ik in een missie (iets met een dig site) waar ik weer wat meer de corridor-combat lijk te krijgen - iets wat ik altijd al heb gewaardeerd aan Halo.
Dit spel weet op een of andere manier zowel oude als nieuwe fans te cateren en dat is echt ontzettend lastig. Ook geen gezeik met crafting oid - gewoon een paar simpele upgrades met spartan cores en valor punten en dat lijkt het wel te zijn. Ik ben enorm positief en heb voor het eerst in maanden tot diep in de nacht aan mijn TV gehangen.
10/10.
Wat ik nou ook echt tof vind aan dit spel is dat de cutscenes volledig real-time zijn. Jouw scene met 'the pilot' vond plaats in de avond, mijne overdag. Sterker nog, de mijne wanneer de zon op kwam en en je zag de karakters in die scene gewoon real-time van de schaduw in de zon gaan.robzzzzzzzz schreef op woensdag 15 december 2021 @ 18:14:
[...]
Haha ik moet er elke x zo om lachen als dit gebeurt, ze staan er elke keer precies onder of gaan zelfs liggen op het platform als je wat besteld.
Huh, dat was me niet opgevallen maar wat gaaf! Nu ik terugdenk aan de boss fight die ik in twee speelsessies deed, het was de eerste keer donker en de tweede keer licht. Ook in de cutscene. Ik dacht gisteren nog, dit ziet er anders uit dan gisteren maar had de link niet gelegd.HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:04:
[...]
Wat ik nou ook echt tof vind aan dit spel is dat de cutscenes volledig real-time zijn. Jouw scene met 'the pilot' vond plaats in de avond, mijne overdag. Sterker nog, de mijne wanneer de zon op kwam en en je zag de karakters in die scene gewoon real-time van de schaduw in de zon gaan.
Hebben jullie een soort Tweakers online multiplayer groep? Wil na de SP de MP in duiken.
Zijn er leuke content creators op YouTube die ook een beetje leerzaam zijn? Voor het eerst in jaren weer een beetje serieus bezig met een shooter en ik heb het ongelofelijk naar mijn zin.
Voor 30 jaar en ouder is er een discord groep, vol met Halo bazen zoals wel te zien is aan het filmpje van @Exactor itHollovVpo1nt schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:52:
Hebben jullie een soort Tweakers online multiplayer groep? Wil na de SP de MP in duiken.
Moet zeggen dat ik met mijn 38 jaar echt niet meer zo goed mee kan komen met games als COD en Battlefield, dat gaat echt om reactie snelheid, Halo is veeeeel meer skills door de lange TTK.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Wat meer uitleg over de HDR (HGIG) instelling van Halo Infinite, HDR 34(=790nits) voor op je oled:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2021 13:16 ]
Voor degenen die er ook tegenaan liepen; ik had wat moeite met de baas Bassus bij de Excavation site.
Heb een simpele how to gemaakt om hem makkelijk te verslaan:
[YouTube: Halo Infinite - how to defeat Bassus]
Verwijderd
Zijn er meer die deze week last hebben van halo die af en toe gek doet??
Gisteren kon ik na een aantal potjes opeens niet meer online komen tot een console reset dat verhielp. En 1 keer met het opstarten van halo gaf mijn Xbox geen signaal meer tijdens het overschakelen naar hdr moment.
Gisteren kon ik na een aantal potjes opeens niet meer online komen tot een console reset dat verhielp. En 1 keer met het opstarten van halo gaf mijn Xbox geen signaal meer tijdens het overschakelen naar hdr moment.
Ja gister indd af en toe last van gehad
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik kijk o.a. deze filmpjes af en toeDennisCle schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:07:
Zijn er leuke content creators op YouTube die ook een beetje leerzaam zijn? Voor het eerst in jaren weer een beetje serieus bezig met een shooter en ik heb het ongelofelijk naar mijn zin.
Shyway (pro Halo caster): YouTube: YouTube
Snip3down (Halo pro): YouTube: YouTube
SnakeBite (Halo pro): YouTube: YouTube
Zie hier ook wel wat tips: YouTube: YouTube
Nadeshot en Snip3down hebben niet echt beginnerstips maar dit zijn wel de beste Halo spelers die je gaat zien.
Ik las dat er een update is geweest die connectivity zou moeten verbeteren, gisteren geen enkele game gehad onder de 200 ping, normaal zat ik nooit boven de 30 ping.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:55:
[ Voor 25% gewijzigd door BroWohsEdis op 16-12-2021 17:25 ]
Ik moest gisteren de Xbox een hard reset geven voordat ik online kon. Er was een update (900mb) die niet gepakt werd voor de reset.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:55:
Super tof idd! dat wist ik niet.HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:04:
[...]
Wat ik nou ook echt tof vind aan dit spel is dat de cutscenes volledig real-time zijn. Jouw scene met 'the pilot' vond plaats in de avond, mijne overdag. Sterker nog, de mijne wanneer de zon op kwam en en je zag de karakters in die scene gewoon real-time van de schaduw in de zon gaan.
Sowieso echt een prachtige game.
Same here, maar vooralsnog geen antwoord.HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:52:
Ik krijg in de game bij big team battle echt alleen maar connection errors, en dat al een week lang. Eerste weken totaal geen last van gehad. Het verpest echt de hele ervaring in de multiplayer. Via steam lijkt de playercount ook al te zijn gehalveerd over de laatste week.
Meer dan een kleine tweet via het halo kanaal is er niet uitgegaan. Snap niet dat ze zulke problemen niet wat sneller proberen op te lossen of er iig wat duidelijker over communiceren. Het is DE nr 1 game uit de MS stal.
Meer dan een kleine tweet via het halo kanaal is er niet uitgegaan. Snap niet dat ze zulke problemen niet wat sneller proberen op te lossen of er iig wat duidelijker over communiceren. Het is DE nr 1 game uit de MS stal.
Ik heb ineens problemen gisteren geen geluid toen kwam patch en vandaag kan ik niet spelen want hij vraagt om de disc ik heb gewoon Game Pass…
Game al een keer helemaal afgesloten? Eventueel Xbox al herstart?continue12345 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:13:
Ik heb ineens problemen gisteren geen geluid toen kwam patch en vandaag kan ik niet spelen want hij vraagt om de disc ik heb gewoon Game Pass…
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kwa quick resume is er helemaal niks gefixt! net in mn game gestapt met quick resume, gewoon eruit gekickt terug naar het hoofdmenu na even op pauze te hebben gestaan, en daarna weer aan het begin moeten beginnen. onzin
[ Voor 6% gewijzigd door robzzzzzzzz op 16-12-2021 22:47 ]
Als je het helemaal wilt cheesen kan je op de op de divider gaan staan achter je waar de skewer en audio-log liggen. Daar kan je de hele tijd overheen springen en loopt Bassus constant van de ene naar de andere kant. Hoewel de fusion coils leuker zijn om te doen natuurlijk.kevlar01 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:29:
Voor degenen die er ook tegenaan liepen; ik had wat moeite met de baas Bassus bij de Excavation site.
XSX: legianb
Mis ik iets, of komt Rubicon protocol bij toeval voor in Destiny en Halo (Infinite)?
Nintendo speler sinds '94.
Needler: Op een of andere manier ben ik in deze Halo pas fan van dit wapen.Zowel in SP als MP gebruik ik dit wapen stiekem veel merk ik.
[ Voor 28% gewijzigd door jori040 op 17-12-2021 21:29 ]
deze MP is hij ook daadwerkelijk goed voor 1v1. Maar de assault rifle is verbazingwekkend genoeg nog beter in ranked!jori040 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:27:
Needler: Op een of andere manier ben ik in deze Halo pas fan van dit wapen.Zowel in SP als MP gebruik ik dit wapen stiekem veel merk ik.
Je kunt gewoon op een deurpost gaan staan en hij staat je aan te gapen, kun je hem rustig afmaken.kevlar01 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:29:
Gisteren opnieuw begonnen dacht dat het een glitch was maar helaas game vraagt om disc ineens:(
Hmm, heb dat eerder gehoord en bleek toen een Quick Resume probleem. Naar dashboard en via start de game quiten loste het toen op. Neem aan dat je dat wel hebt geprobeerd?continue12345 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 09:32:
Gisteren opnieuw begonnen dacht dat het een glitch was maar helaas game vraagt om disc ineens:(
Snap trouwens ook niet helemaal hoe je opnieuw kan beginnen als ie vraagt om een disc. Ik begrijp je denk ik niet goed.
Is toch helemaal niks aan een boss cheesen of de coils zo positioneren..... Gewoon de rocket launcher meenemen hem in zn eerste sprint raken zodat de coils links van hem ontploffen, daarna 2 x stucken, Rennen dodgen en aanpakken met de needler op legendary.Legian117 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:25:
[...]
Als je het helemaal wilt cheesen kan je op de op de divider gaan staan achter je waar de skewer en audio-log liggen. Daar kan je de hele tijd overheen springen en loopt Bassus constant van de ene naar de andere kant. Hoewel de fusion coils leuker zijn om te doen natuurlijk.
Shield er af met Sentinel Beam, 4 Skewers en 2 rockets werkt ook prima.robzzzzzzzz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:37:
[...]
Is toch helemaal niks aan een boss cheesen of de coils zo positioneren..... Gewoon de rocket launcher meenemen hem in zn eerste sprint raken zodat de coils links van hem ontploffen, daarna 2 x stucken, Rennen dodgen en aanpakken met de needler op legendary.
Als je langere tijd vast zit bij zo'n baas word het cheesen ervan wel aanlokkelijk. En die Fusion Coils vergt wel wat planning. Ik zag trouwens pas bij mijn derde poging dat die skewer daar stond, toen ging het ineens veel makkelijker.robzzzzzzzz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:37:
[...]
Is toch helemaal niks aan een boss cheesen of de coils zo positioneren..... Gewoon de rocket launcher meenemen hem in zn eerste sprint raken zodat de coils links van hem ontploffen, daarna 2 x stucken, Rennen dodgen en aanpakken met de needler op legendary.
Daar kwam ik per ongeluk in aan paniek grapple achter. Toen maar zo afgemaakt want ik werd en (op Heroic) een beetje gek van.swoutr schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 00:45:
[...]
Je kunt gewoon op een deurpost gaan staan en hij staat je aan te gapen, kun je hem rustig afmaken.
Heb de campaign inmiddels ook uitgespeeld. Toffe game maar valt wat mij betreft wel wat vaak in herhaling. Die spires heb je na eentje wel gezien. Oh, weer een kamer met twee hunters etc.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik vind dat zelf persoonlijk leuk, ben ook helemaal gek op Returnal, Dark Souls, Bloodborne etc.Legian117 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:00:
[...]
Als je langere tijd vast zit bij zo'n baas word het cheesen ervan wel aanlokkelijk. En die Fusion Coils vergt wel wat planning. Ik zag trouwens pas bij mijn derde poging dat die skewer daar stond, toen ging het ineens veel makkelijker.
Maar idd met die coils is nog wel een vernuftige constructie die je zelf opzet.
Maar bijvoorbeeld die cheese methode waarmee je de AI van slag brengt en hij helemaal niks tegen je kan doen is een beetje sad.
Ik had geluk dat de save niet goed werkte en ik 3 x werd teruggeschopt naar het punt voor je de grav lift naar boven pakt.
Dus gelijk de rocketlauncher opgepikt, had eerst een plasma canon meegenomen en neergelegd maarja die is natuurlijk veeel te langzaam.
Toen op het idee gekomen de rocket launcher te pakken hem gelijk op die positie te raken zodat hij een een ketting reactie van coil explosies terecht kwam , hem daarna gestucked wat hem dan staggered en toen de needler gepakt en hem daarmee afgemaakt.
Er liggen ook heel veel clues op de grond in elke boss arena en die werken meestal wel goed zodra je ze doorhebt.
:strip_exif()/f/image/uJJQvYzdJloow2aj8DcMeCCM.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat ook veel tijd inzitten met alles op de map clearen, heftige boss fights en firefights in general.
Kwa speelduur en plezier voor mij de beste Halo ooit.
Legendary is echt de sweetspot
Je kan er zoveel meer speelplezier uithalen dan die magere 10 uurtjes
Vanavond The house of reckoning maar eens aan proberen te pakken.
https://www.xbox.com/play/media/KLYU27WBik wist tot vandaag niet dat je nades op hun standaard kon kapot schieten. Best nuttige info.
De tweede tip is dat je met nades power weapons van hun plek kunt krijgen. De zwaard op Aquarius is een hele handige daarvoor, hoef je niet heen en terug naar het platform. Beste nade hiervoor is plasma omdat die minder stuitert.
[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 18-12-2021 23:06 ]
Heb de game nog niet uitgespeeld (halverwege gok ik) maar mis inderdaad soms wat structuur in de omgeving. Het hele gebied is fantastisch, maar ook een beetje hetzelfde allemaal. Als er iets meer biomes en iets meer unieke gebieden in hadden gezeten was het voor mij een godlike Halo geweest.Phydomir schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:05:
[...]
Daar kwam ik per ongeluk in aan paniek grapple achter. Toen maar zo afgemaakt want ik werd en (op Heroic) een beetje gek van.
Heb de campaign inmiddels ook uitgespeeld. Toffe game maar valt wat mij betreft wel wat vaak in herhaling. Die spires heb je na eentje wel gezien. Oh, weer een kamer met twee hunters etc.
Dit is sowieso een beetje een open world issue. Omdat je op zoveel manieren op de volgende locatie kan komen zijn er niet echt grote setpieces mogelijk zoals de brug en snelweg in Halo 2. Aan de andere kant is de bewegings vrijheid die we nu hebben ook geweldig.
[ Voor 14% gewijzigd door Atmosfeer op 19-12-2021 01:31 ]
@Atmosfeer
Dat er nu niet meer biomes waren vond ik nog niet een probleem maar in een uitbreiding[nog niets bekend]hoop ik dat wel te gaan zien.En ik zou graag zien dat 343 op de huideige map nog wat challenges toevoegt.
Gezien er nog co-op & Forge moet komen denk ik dat nieuwe content sowieso nog wel een tijd gaat duren.Denk dat E3 2022 een mooi moment is om iets nieuws te laten zien rondom deze Halo.
Dat we meer willen is een goed teken.
Dat er nu niet meer biomes waren vond ik nog niet een probleem maar in een uitbreiding[nog niets bekend]hoop ik dat wel te gaan zien.En ik zou graag zien dat 343 op de huideige map nog wat challenges toevoegt.
Gezien er nog co-op & Forge moet komen denk ik dat nieuwe content sowieso nog wel een tijd gaat duren.Denk dat E3 2022 een mooi moment is om iets nieuws te laten zien rondom deze Halo.
[ Voor 34% gewijzigd door jori040 op 19-12-2021 11:27 ]
Hier kostte de 1e playthrough 18 uurtjes om alles te cleanen op Heroicrobzzzzzzzz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 20:19:
[Afbeelding]
Gaat ook veel tijd inzitten met alles op de map clearen, heftige boss fights en firefights in general.
Kwa speelduur en plezier voor mij de beste Halo ooit.
Legendary is echt de sweetspot
Je kan er zoveel meer speelplezier uithalen dan die magere 10 uurtjes
Vanavond The house of reckoning maar eens aan proberen te pakken.
Daarna in 3:15 uur de speedrun + laatste missie collectibles gehaald.
Nu bezig met LASO legendary en op de vervelende Black Eye skull na speelt dat ook wel lekker weg
Black Eye: Shields regenerate met Melee.
En zonder volle levens en shield krijg je geen checkpoints. Zo heb ik Chak Lok dus 2x mogen killen omdat ik vermoord werd door een grunt

Alles en iedereen loopt nu ook lekker met rocket launchers rond, dus hier en daar zie je wel eens een enemy of stukje omgeving de lucht invliegen
Dat hebben de meeste halo's wel gehad. Halo CE wist je vaak wel wat je kon verwachten, of als je iets triggerde dat er gelijk een enemy spawn was terwijl je geen Shields hadPhydomir schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:05:
[...]
Daar kwam ik per ongeluk in aan paniek grapple achter. Toen maar zo afgemaakt want ik werd en (op Heroic) een beetje gek van.
Hier ben ik iets minder over te spreken:De manier hoe je in bepaalde gevechten af gaat is soms een verrassing die je totaal niet aan ziet komen.In bv games als DOOM:Eternal & Borderlands 3 is dat voor mij wel altijd duidelijk waar het fout gaat.
Ik wil niet negatief zijn over deze Halo maar qua balans vind ik de genoemde games beter.
Ik wil niet negatief zijn over deze Halo maar qua balans vind ik de genoemde games beter.
Ik bedoel meer iconische momenten zoals de Scarab met allemaal marines op mongooses terwijl ze rocket launchers vasthouden. Dat soort gescripte events zijn toch lastiger uit te voeren als je niet weet waar de speler vandaan kan komen. Helaas is dat een beetje de trade-off van een open wereld denk ik.jori040 schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:22:
@Atmosfeer
Tijd om LASO te doen!jori040 schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:12:
Hier ben ik iets minder over te spreken:De manier hoe je in bepaalde gevechten af gaat is soms een verrassing die je totaal niet aan ziet komen.In bv games als DOOM:Eternal & Borderlands 3 is dat voor mij wel altijd duidelijk waar het fout gaat.
Dan wordt je gewoon belaagt door granaten en rocket launchers en weet je nooit waar of door wie je dood gaat
Er zijn nieuwe elementen toegevoegd wat het soms lastiger maakt om te snappen waarom doodgaat. Random granaten op de grond of die coils kun ook snel voor je dood zorgen....
Ah kijk, ik heb daar zelf al een stuk minder mee. Helemaal als je al een half uur bezig bent en het maar niet wilt lukken en er ook geen progressie geboekt wordt. Dan ben ik er wel eens klaar mee. Hier trouwens niet het geval.robzzzzzzzz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 20:05:
[...]
Ik vind dat zelf persoonlijk leuk, ben ook helemaal gek op Returnal, Dark Souls, Bloodborne etc.
Hoewel ik het wel met je eens ben dat dat het zo cheesen ook niet echt voldoening schenkend is. Dan zijn die Fusion Coils toch veel leuker. Maar ik dacht deel hem in ieder geval.
Is ook wel de charme van Halo vind ik.timmie271 schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:39:
[...]
Tijd om LASO te doen!
Dan wordt je gewoon belaagt door granaten en rocket launchers en weet je nooit waar of door wie je dood gaat
Er zijn nieuwe elementen toegevoegd wat het soms lastiger maakt om te snappen waarom doodgaat. Random granaten op de grond of die coils kun ook snel voor je dood zorgen....
Maat van me is ooit in een oude Halo multiplayer een keer instant gekilled door een warthog wiel wat met hoge snelheid als een frisbee tegen zijn hoofd aan kwam

[ Voor 3% gewijzigd door Atmosfeer op 20-12-2021 17:53 ]
Dat is ook tof jaAtmosfeer schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:53:
[...]
Is ook wel de charme van Halo vind ik.
Maat van me is ooit in een oude Halo multiplayer een keer instant gekilled door een warthog wiel wat met hoge snelheid als een frisbee tegen zijn hoofd aan kwamIk liep achter hem en heb zelden zo gelachen

Snap ik, en sowieso tof dat je content maakt om de community te helpen!, was ook geen persoonlijke aanval.Legian117 schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:25:
[...]
Ah kijk, ik heb daar zelf al een stuk minder mee. Helemaal als je al een half uur bezig bent en het maar niet wilt lukken en er ook geen progressie geboekt wordt. Dan ben ik er wel eens klaar mee. Hier trouwens niet het geval.
Hoewel ik het wel met je eens ben dat dat het zo cheesen ook niet echt voldoening schenkend is. Dan zijn die Fusion Coils toch veel leuker. Maar ik dacht deel hem in ieder geval.
Gewoon een mening over gamen en difficulty in general, Keep em coming
Heb ik ook in de SP vooral bij boss fights komt de needler erg goed van pas, Verder altijd standaard BR75 en de Commando.jori040 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:27:
Vanavond The silent auditorium afmaken en dan aan de MP beginnen.
Jezus wat was the house of reckoning toch tof!, Op Jeda Rdomnai na super toffe scenery en intro maar die ging binnen 2 minuten al plat echt heel underwhelming, Schoot een paar coils kapot waar hij langsliep daarna was zn hele shield weg, een bulldog magazijn en hij lag opeens.
Nooit geraakt of gevaarlijk geweest

Escharum daarintegen was echt epic! mss wel een van de mooiste Halo momenten in de geschiedenis van de serie.
[ Voor 6% gewijzigd door robzzzzzzzz op 20-12-2021 20:57 ]
Vroeger kon je wel dual wielden, dat was vooral met de needler geniaal. Iemand die 3 keer achter elkaar ontploft in een roze wolk.jori040 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:27:
Heb me daar toch een partij staan vloeken omdat ie maar niet doodging en jij maakt hem af alsof het niks isrobzzzzzzzz schreef op maandag 20 december 2021 @ 20:53:
[...]
Jezus wat was the house of reckoning toch tof!, Op Jeda Rdomnai na super toffe scenery en intro maar die ging binnen 2 minuten al plat echt heel underwhelming, Schoot een paar coils kapot waar hij langsliep daarna was zn hele shield weg, een bulldog magazijn en hij lag opeens.
Nooit geraakt of gevaarlijk geweest
Maar die elites stellen idd niks voor qua eigen health. Het zijn vooral hun schilden die sterk zijn
Met vroeger bedoel je volgens mij Halo 2. Dat is wel echt vroeger.Atmosfeer schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:02:
[...]
Vroeger kon je wel dual wielden, dat was vooral met de needler geniaal. Iemand die 3 keer achter elkaar ontploft in een roze wolk.
De double melee glitch is echt rete irritant. (zorgen dat je kunt reloaden, melee, reload en direct weer melee). Die mogen ze van mij nog eerder fiksen dan de desync issues (ook omdat ik daar nauwelijks last van heb, of te slecht ben om door te hebben dat ik er last van heb).
Los daarvan wel weer lekker potjes vanavond. Blijft het beste mp spel van het jaar wat mij betreft!
[ Voor 36% gewijzigd door Exactor it op 20-12-2021 23:41 ]
En halo 3 dan noobExactor it schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:10:
[...]
Met vroeger bedoel je volgens mij Halo 2. Dat is wel echt vroeger.
Daar kon je geen needler dual wielden broekie.
Niet? Dacht van welExactor it schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:16:
[...]
Daar kon je geen needler dual wielden broekie.
Zoals de halo subreddit nu huilt over welk pakje hun spartan aan kan trekken, huilden de bungie fora bij de release van Halo 3 over geen dual wielding needlers en dat je nog maar 2 nades van elk type bij je kon dragen (dat was 4 bij H2).
Bij Halo Reach was het gejank om armor core, de bloom van de DMrR en de lange grind naar General (voor een helm). Bij 4 was iedereen boos om de nieuwe hardlight wapens ofzo. Bij 5 jankte men om sprint en air dash. (bij 4 en 5 was ik afgehaakt qua MP). En nu bij infinite is het huilie om progression/dress-up spelen, gebrek aan stats ingame en desync. Het komt net als elke halo wel goed en net als bij elke halo is de community echt enorm saai.
De 'Halo community' is net als bijvoorbeeld de Call of Duty community ontzettend giftig. Allemaal opgefokte verbitterde mannetjes die lopen te zeuren over alles. Zit terechte kritiek tussen, maar vooral een hoop geklaag. Het spel loopt zo veel soepeler dan bijvoorbeeld Warzone of Battlefield 2042.Exactor it schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 00:40:
[...]
Zoals de halo subreddit nu huilt over welk pakje hun spartan aan kan trekken, huilden de bungie fora bij de release van Halo 3 over geen dual wielding needlers en dat je nog maar 2 nades van elk type bij je kon dragen (dat was 4 bij H2).
Bij Halo Reach was het gejank om armor core, de bloom van de DMrR en de lange grind naar General (voor een helm). Bij 4 was iedereen boos om de nieuwe hardlight wapens ofzo. Bij 5 jankte men om sprint en air dash. (bij 4 en 5 was ik afgehaakt qua MP). En nu bij infinite is het huilie om progression/dress-up spelen, gebrek aan stats ingame en desync. Het komt net als elke halo wel goed en net als bij elke halo is de community echt enorm saai.
Ik zeg het nog maar een keer: Halo Infinite is echt fantastisch. Misschien wel de beste gameplay van alle Halo's. Alleen sprint ben ik niet kapot van, al werkt het wel aardig.
Ik had gisteren wat geks trouwens tijdens de sp. Zat midden in een hoofdmissie en opeens kon ik alleen maar lopen, richten en een wapen droppen. De rest reageerde niet meer.
Controller opnieuw verbinden hielp niet, bindings resetten niet. Wat uiteindelijk hielp was naar een ammo-oplaadpunt rennen. Heel gek maar toen kon ik weer door en hopelijk was dit de enige keer
Verder geniet ik waanzinnig van deze game. Alleen de eindbazen vind ik vervelend om te doen maar de rest is super, geniet ook van de teksten van de grunts:
"It's a tree" als ik om de hoek kom
"I've got back problems and I blame humans"
Controller opnieuw verbinden hielp niet, bindings resetten niet. Wat uiteindelijk hielp was naar een ammo-oplaadpunt rennen. Heel gek maar toen kon ik weer door en hopelijk was dit de enige keer
Verder geniet ik waanzinnig van deze game. Alleen de eindbazen vind ik vervelend om te doen maar de rest is super, geniet ook van de teksten van de grunts:
"It's a tree" als ik om de hoek kom
"I've got back problems and I blame humans"