Acties:
  • +7 Henk 'm!
Timbox88 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:15:
En jongens, wat is het overall gevoel so far? Is de SP net zo tof als de MP?

Ik alleen nog de MP gespeeld, koop de SP volgende week (kom er nu toch nog niet aan toe).
Alsof ik weer CE speel, maar dan op standje 11. Het zien van zo'n ring blijft toch wat hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXJW5H3qSnUq99cigjmziM8O_l4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gtu9pDEtx7j1Q0fp9zuLeOgN.png?f=fotoalbum_large

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 15:38
Net even wat platform werk moeten doen om een skull te scoren.waarschijnlijk had ik hem later in de game makkelijker kunnen hebben maar toch.

Het switchen van alles wat onder RB zit werkt niet lekker vind ik.Verder zalige game! :)

[ Voor 53% gewijzigd door jori040 op 09-12-2021 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Wom schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:44:
[...]

Alsof ik weer CE speel, maar dan op standje 11. Het zien van zo'n ring blijft toch wat hebben.

[Afbeelding]
Pas 2,5 uur gespeeld maar komt er nog verder in de game iets van lore van die 'basalt' pilaren waar de ring uit opgebouwd is? Zou wel leuk zijn als ze daar wat dieper op ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 11:09
RawChild schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:01:
[...]

Ik had ergens eerder een Skewer opgepikt. Zo dood, het voelde bijna als cheaten als ik zie hoe lang anderen er over deden. Speel wel op normal btw..

Nu Zeta, ziet er mooi uit na al die dark shit.
Zeg dat, ik was die donkere settings van Halo 4/5 helemaal beu. Dat waren allemaal van die intergalactic spacey donkere grotjes..

Dit is echter een mooie setting, ik vind de graphics (indoor al helemaal) prachtig! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlasmatronNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-04-2024
Briljante single- en multiplayer. Volop aan het genieten.

Wel wat vragen:

De introvideos van Microsoft Game Studios en 343 alsmede de introvideo van het verhaal, zijn bij mij niet in HDR. Mijn tv (LGCX) is wel gewoon in de HDR modus, maar ik zie duidelijk dat deze niet in HDR zijn. De game zelf is wel in HDR, al zie ik soms in donkere gebieden dat het is alsof de game kunstmatig de brightness wat opschroeft.

Meer mensen dit 'probleem'?

OP de PC zie ik die introvideo's gewoon in HDR met mooie diepe zwart tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Man man wat machtig als je met je Warthog door het lanschap rijd met op de achtergrond organische percussie. :)

Deze game doet ook heel erg aan Reach denken.

[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 09-12-2021 14:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:24:
Man man.. die black levels zijn nog steeds ruk. Die “black” bars boven en onder tijdens cut scènes zijn nog steeds grijs.
Bizar hè. Ik vind het echt géén gezicht. En is het is zo obvious dat dit gewoon een doelmatige actie moet zijn geweest. Ik snap er niets van. Vooral omdat die cut scenes op zichzelf erg fijn zijn opgesteld.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
Qua gameplay vind ik het enige 'minpuntje' eigenlijk dat er teveel power weapons zijn in de campaign. In eerdere halo's was het toch altijd wel een lekker moment als je een rocket launcher vond. Nu liggen er letterlijk bergen powerweapons op sommige locaties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
jori040 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:42:
Man man wat machtig als je met je Warthog door het lanschap rijd met op de achtergrond organische percussie. :)

Deze game doet ook heel erg aan Reach denken.
Reach vond ik de vetste Halo in de serie, maar ik zie de link niet zo met Reach, of ja, ben benieuwd naar jouw mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasmatronNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-04-2024
Rossi46 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:56:
[...]

Bizar hè. Ik vind het echt géén gezicht. En is het is zo obvious dat dit gewoon een doelmatige actie moet zijn geweest. Ik snap er niets van. Vooral omdat die cut scenes op zichzelf erg fijn zijn opgesteld.
Toevallig in het bezit van een LG CX? ;)

https://www.reddit.com/r/...utscenes_look_washed_out/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het eerste stuk afgerond en als ik dan kijk bij m'n collectibles is het niet compleet. Heb volgens mij in alle hoekjes gekeken maar mis nog een aantal dingen als ik via de map check. Jullie alles kunnen vinden?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
Bij mij thuis staat z'n voorganger, de C9 :) Opmerkelijk dat dit enkel op LG tv's voorkomt dan?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:11:
Had het eerste stuk afgerond en als ik dan kijk bij m'n collectibles is het niet compleet. Heb volgens mij in alle hoekjes gekeken maar mis nog een aantal dingen als ik via de map check. Jullie alles kunnen vinden?
Nee, ik doe het ook zeker rustig aan, maar heb bij lange na nog niet alles. Skulls nog geen enkele bijv. Toch ben ik wel alert op de geluidjes die aangeven dat er iets in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atmosfeer schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:13:
[...]

Pas 2,5 uur gespeeld maar komt er nog verder in de game iets van lore van die 'basalt' pilaren waar de ring uit opgebouwd is? Zou wel leuk zijn als ze daar wat dieper op ingaan.
Denk dat je dan eerder de boeken in moet duiken? Ben zelf nog niks er over tegen gekomen, ook moet in de audiologs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:31:
[...]

Nee, ik doe het ook zeker rustig aan, maar heb bij lange na nog niet alles. Skulls nog geen enkele bijv. Toch ben ik wel apart op de geluidjes die aangeven dat er iets in de buurt is.
Zou toch denken dat in een eerste level alles nog best makkelijk zou zijn om te vinden. Gelukkig ben ik niet de enige. ;)
Skulls en nog iets heb ik er 0, maar ook die andere dingen maar 2/3. Speel gewoon op mijn gemak door en dan zien ik het wel met een volgende playthrough.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:59
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:53:
[...]

Zou toch denken dat in een eerste level alles nog best makkelijk zou zijn om te vinden. Gelukkig ben ik niet de enige. ;)
Skulls en nog iets heb ik er 0, maar ook die andere dingen maar 2/3. Speel gewoon op mijn gemak door en dan zien ik het wel met een volgende playthrough.
This is Halo :P

Skulls (niet allemaal natuurlijk) liggen typisch op onmogelijke plaatsen. Kan je zonder tutorial bijna niet vinden.

Ik doe geen moeite om er achter te zoeken. Speel eerst alles uit op Legendary en ga dan opnieuw met een tutorial aan de slag op easy om de skulls en collectibles te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Nubtrix schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:22:
[...]

This is Halo :P

Skulls (niet allemaal natuurlijk) liggen typisch op onmogelijke plaatsen. Kan je zonder tutorial bijna niet vinden.

Ik doe geen moeite om er achter te zoeken. Speel eerst alles uit op Legendary en ga dan opnieuw met een tutorial aan de slag op easy om de skulls en collectibles te halen.
En dan nog een speedrun. En dan nog Legendary All Skulls On natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:59
Exactor it schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:25:
[...]

En dan nog een speedrun. En dan nog Legendary All Skulls On natuurlijk!
Legendary All Skulls On ga ik toch wijselijk mee wachten tot de co-op uit is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atmosfeer
LASO heb ik 1 keer geprobeerd en daarna nooit meer. Leuk voor de echte diehard fans die weken de tijd hebben om de locatie van elke vijand, wapen en shortcuts te onthouden. :P Ik krijg al nachtmerries van Halo 2 op legendary met al die Jackal snipers die je met perfecte aim one-shotten zodra je 1 centimeter achter een muurtje vandaan komt.

Ben wel benieuwd of de open-wereld nu LASO makkelijker of moeilijker maakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Atmosfeer op 09-12-2021 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij jullie de laadtijden om in een multiplayer match te komen ook zo ongelooflijk traag?

Joinen en leaven totdat je de juiste modus gevonden hebt duur zo 10 a 15 minuten. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:44:
Bij jullie de laadtijden om in een multiplayer match te komen ook zo ongelooflijk traag?

Joinen en leaven totdat je de juiste modus gevonden hebt duur zo 10 a 15 minuten. :'(
Zeg je nou....leaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe anders moet ik 3 total control matches winnen? Baan opzeggen? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Is het mogelijk om de enemy markers en hit markers uit te zetten? kan het niet vinden in de opties mss kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:05:
[...]

Hoe anders moet ik 3 total control matches winnen? Baan opzeggen? _O-
Negeer die challenges gewoon voor nu. Sowieso is de Battle Pass er nog tot mei, en ook daarna verloopt ie niet (er komt alleen een nieuwe bij)

Binnenkort zullen die challenges wel veranderen door alle feedback van de community gok ik.

Uiteindelijk verpest leaven het ook voor andere mensen die weinig tijd hebben en maar een paar potjes per dag kunnen spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Atmosfeer op 09-12-2021 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atmosfeer schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:24:
[...]

Negeer die challenges gewoon voor nu. Sowieso is de Battle Pass er nog tot mei, en ook daarna verloopt ie niet (er komt alleen een nieuwe bij)

Binnenkort zullen die challenges wel veranderen door alle feedback van de community gok ik.

Uiteindelijk verpest leaven het ook voor andere mensen die weinig tijd hebben en maar een paar potjes per dag kunnen spelen.
Battle Pass XP boeit me niet zo veel. Weekly rewards zijn wel leuk en one time only. Geef mij een checklist en ik ga er voor hoor. Als die zegt dat ik Total Control moet doen dan doe ik Total Control.

Nu moet ik Stalker kills krijgen. Als ik een map krijg zonder Stalker ga ik niet mijn tijd verspillen. Snap dat Halo mijn tijd wil verspillen maar doe ik niet aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:44:

Heb je niet zes miljoen challenge swaps? Ik swap die onzin challenges altijd. (stiekem heb ik er nu nog 7 na alle challenges van deze week goed zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:31:
[...]

Heb je niet zes miljoen challenge swaps? Ik swap die onzin challenges altijd. (stiekem heb ik er nu nog 7 na alle challenges van deze week goed zetten)
Die heb ik al ingezet voor 3 stockpile matches winnen. Blijf bezig. Hebben ook nog het lef twee euro te vragen voor die swaps. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:34:
[...]

Die heb ik al ingezet voor 3 stockpile matches winnen. Blijf bezig. Hebben ook nog het lef twee euro te vragen voor die swaps. :'(
Of je speelt gewoon het spel. En je laat die lelijke Sniper camo voor het wat is.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:34:
[...]

Ik heb er welgeteld nul gekocht. Wel de battlepass. Daarin unlock je ze bij de vleet. Ik skip eigenlijk alles wat met BTB te maken heeft, behalve complete X matches. Dan kan ik gewoon een beetje aanklooien zonder me druk te maken om specifieke kills of gametypes moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Wat de battlepass betreft. Die duurt tot mei toch? Ik zit na drie weken op level 50. Ze kunnen veel meer aan mij verdienen aan battlepasses dan aan pakjes en emblems etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 20:30:
[...]

Battle Pass XP boeit me niet zo veel. Weekly rewards zijn wel leuk en one time only. Geef mij een checklist en ik ga er voor hoor. Als die zegt dat ik Total Control moet doen dan doe ik Total Control.

Nu moet ik Stalker kills krijgen. Als ik een map krijg zonder Stalker ga ik niet mijn tijd verspillen. Snap dat Halo mijn tijd wil verspillen maar doe ik niet aan mee.
Nouja, helemaal ongelijk kan ik je ook niet geven. Die challenges zijn ook stom voor het grootste gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met gamepass ultimate: die maandelijkse halo rewards moet je claimen in gamepass en niet ergens in game.
En ik maar zoeken ingame, mag niet te logisch zijn uiteraard. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:56

On_E

Housemusic

Weer een kleine 2 uur verder in de campaign, kwam een boss tegen
spoiler:
nadat je een ‘laser drill’ hebt uitgezet
en dat was zeker de pittigste tot nu toe.

En net op het moment dat ik het op wilde geven voor vanavond iig, had ik m uiteindelijk in de laatste poging ineens nog vrij makkelijk neer. Handig, die soort stun grenades. :+

Echt heel tof allemaal, hopelijk houdt het dit niveau lang vast.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Ik begin wel licht geïrriteerd te worden over lag in de mp. Ik schiet soms voor mijn gevoel recht in buikjes en lig dan zonder dat mijn shields eraan zijn binnen een seconde neer en de enemy loopt vrolijk ver. En in de volgende pot leg ik iedereen 1v1 neer. Zo slecht en zo goed ben ik niet. Wat mij betreft is dat fix nummer 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
On_E schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:35:
spoiler:

En net op het moment dat ik het op wilde geven voor vanavond iig, had ik m uiteindelijk in de laatste poging ineens nog vrij makkelijk neer. Handig, die soort stun grenades. :+

Die was inderdaad erg pittig maar per ongeluk vond ik tijdens het grappelen een randje ergens op de muur waar je kan staan. Merkte dat hij daar je niet kan aanvallen maar je kan wel op hem schieten. Beetje een cheesy way om te winnen dus hopelijk fixen ze dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Atmosfeer schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:47:
[...]

Die was inderdaad erg pittig maar per ongeluk vond ik tijdens het grappelen een randje ergens op de muur waar je kan staan. Merkte dat hij daar je niet kan aanvallen maar je kan wel op hem schieten. Beetje een cheesy way om te winnen dus hopelijk fixen ze dat.
Mij sloeg ie daar gewoon op, maar hij kan dan ook niet springen :P

Hier de campaign vanavond voltooid op heroic en dat was meer dan prima te doen. Nu even de kaart afmaken en dan een nieuwe run voor de laatste skulls en terminals die in de eerste missies zien. Oh en de toffe grapple hook opnieuw volledig maken, want die popte niet door alle storingen gisteren....

Daarna kan ik wel de campaignrun in 8 uurtjes doen :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Atmosfeer schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:03:
Ben wel benieuwd of de open-wereld nu LASO makkelijker of moeilijker maakt.
Naar mijn weten is er geen Iron skull wat het dus makkelijker moet maken.

Zelf moet ik even de wasp ontgrendelen en dan ga ik beginnen met ze verzamelen op die van de eerste 2 missies na dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
User-score: https://www.metacritic.co...alo-infinite/user-reviews

Je spoort gewoon niet al je dit product een 0 geeft.Volgens mij zijn dit de mensen die het zonder gamepass nooit zouden checken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
jori040 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:29:

Je spoort gewoon niet al je dit product een 0 geeft.Volgens mij zijn dit de mensen die het zonder gamepass nooit zouden checken.
Dat zijn PlayStation fanboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:01:
[...]

Ik had ergens eerder een Skewer opgepikt. Zo dood, het voelde bijna als cheaten als ik zie hoe lang anderen er over deden. Speel wel op normal btw..

Nu Zeta, ziet er mooi uit na al die dark shit.
Ja op normal is het erg eenvoudig. Heb het eerste stukje tot aan dat je op de Halo aankomt op Normal gespeeld en ben daarna opnieuw begonnen op Legendary. Weet vrij zeker dat je op normal die eerste boss nog wel neer krijgt met alleen melee attacks :+. Op Legendary is het pain totdat ik doorhad hoe ik het aan moest pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz

Is al heel lang zo op metacritic allemaal idioten die geweldige games review bomben met zeros en veel bullshit comments.

Vind het trouwens knap dat mensen hier de campaign al uit hebben, dan rush je echt.

Veel leuker om in iedere area eerst alle markers te clearen voor je naar de main objective gaat....is denk ik ook zo de bedoeling.

Zolang gewacht op deze game, zonde om het te rushen en vandaag al klaar te zijn.

Ben zelf nog niet eens aan de eerste main mission begonnen na aankomst op Zeta en loop alle icons af op legendary.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
@robzzzzzzzz vanaf missie 7 ongeveer (denk ik) dan speelt het automatisch door voor het gevoel.

En om het rushen te noemen. Hoef nog maar 25 van de 69 achievements dus het is niet dat ik niks doe :P

Oh en de eerste keer dus kijk sws alle filmpjes even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
timmie271 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 00:36:
@robzzzzzzzz vanaf missie 7 ongeveer (denk ik) dan speelt het automatisch door voor het gevoel.

En om het rushen te noemen. Hoef nog maar 25 van de 69 achievements dus het is niet dat ik niks doe :P

Oh en de eerste keer dus kijk sws alle filmpjes even :)
Haha bedoelde ook niet persoonlijk jou!, en heb idd ook gelezen dat vanaf een bepaald punt de open world vergaat en het linear word.

Het enige wat ik bedoelde is dat er mensen zijn die echt alleen de main quest markers afwerken op easy of normal en de rest links laten liggen.

Lijkt me zonde van zo een mooie game waar je zolang op hebt gewacht.

Al vind ik idd wel dat de markers kwa speeltijd niet heel veel inhouden, Marines redden, Forward bases, radio towers en ga zometeen naar de eerste high prolile target die word denk ik best pittig.

Maar je kan hier makkelijk 20 a 30 uur in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik vind het echt jammer dat je niet op de kaart kunt zien welke audio logs je al gevonden hebt. Ben in het tweede buitengebied/ The Tower main missie. Heb 10/12 maar die laatste twee zoeken is echt speld in een hooiberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 01:52:
Ik vind het echt jammer dat je niet op de kaart kunt zien welke audio logs je al gevonden hebt. Ben in het tweede buitengebied/ The Tower main missie. Heb 10/12 maar die laatste twee zoeken is echt speld in een hooiberg.
Doe je wel kuisje[scan] naar onder drukken ?
Dan nog is het idd goed zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

jori040 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:09:
[...]

Doe je wel kuisje[scan] naar onder drukken ?
Dan nog is het idd goed zoeken.
Scan helpt met het pinpointen van de exacte locatie. Wanneer je in de buurt van een audio log bent hoor je ook een geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:38
Atmosfeer schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:47:
[...]

Het niveau van de boss-battles wisselt sowieso wel behoorlijk. Die boss had ik veel moeite mee, maar latere gingen prima. Ben nog niet klaar, dus misschien loop ik nog ergens tegenaan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:03

Mensen die hun 5 minutes of internet fame willen. “Ik zal ze eens laten zien!”
Niets meer niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
timmie271 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:14:
[...]

Mij sloeg ie daar gewoon op, maar hij kan dan ook niet springen :P

Hier de campaign vanavond voltooid op heroic en dat was meer dan prima te doen. Nu even de kaart afmaken en dan een nieuwe run voor de laatste skulls en terminals die in de eerste missies zien. Oh en de toffe grapple hook opnieuw volledig maken, want die popte niet door alle storingen gisteren....

Daarna kan ik wel de campaignrun in 8 uurtjes doen :P
Hier is nog een andere manier om hem te verslaan :D (Spoilers uiteraard)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een paar uur bezig maar amper wat aan de hoofdmissie gedaan. Al die dingen op de map roepen mij. >:)
Voor ik het doorhad zat ik zeker een half uur te grappelen rond een berg. Heerlijk. kan maar 1 keer voor het eerst door een game gaan. ;)
Waarschijnlijk mijn GotY

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2021 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

On_E schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:35:
spoiler:

Wat in ieder geval heel goed helpt om het schild van een boss eraf te krijgen is een pulse rifle (sowieso plasma guns), daarna met een andere gun het afmaken.
Vond hem ook heel moeilijk trouwens! Speel op Heroic.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Ik persoonlijk ben niet zo'n fan van het hele open world gedeelte.

De game voelt alsof ze halo in licentie hebben gegeven aan ubisoft. Best jammer

De enemy chatter voelt ook erg alsof De IWHBYD skull continu aanstaat. Best lachen maar continue word het vrij vervelend.

Persoonlijk weet ik ook niet of het een bug is maar muziek is heel schaars in mijn playthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

UPDATE
Ik en 343 zijn blij dat het in een dag tijd van een 4.3 naar 8.1 is gegaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Continue problemen met het joinen van een multi-player match... Timed out of problemen met de dedicated server..

Speel op de Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Ik doe tegenwoordig wel (ookal is het niet netjes) bij het begin de match leaven als deze niet past in mijn huidige challenges. Ik ben wel klaar met 20x CTF te spelen als ik stockpile nodig heb. Zo ben ik uiteindelijk ook wel 20 min bezig maar dan heb ik wel de matches die ik nodig heb. Ik hoop echt dat ze kiezen om die specifieke challenges weghalen of ervoor kiezen welke game mode je wilt spelen.

En niets is lulliger dan je swaps gebruiken en dan ipv stockpile, krijg je dan CTF en dan opeens wordt je niet meer in CTF matches gestopt. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door FireBladeX op 10-12-2021 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

FireBladeX schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:21:
Ik doe tegenwoordig wel (ookal is het niet netjes) bij het begin de match leaven als deze niet past in mijn huidige challenges. Ik ben wel klaar met 20x CTF te spelen als ik stockpile nodig heb. Zo ben ik uiteindelijk ook wel 20 min bezig maar dan heb ik wel de matches die ik nodig heb. Ik hoop echt dat ze kiezen om die specifieke challenges weghalen of ervoor kiezen welke game mode je wilt spelen.

En niets is lulliger dan je swaps gebruiken en dan ipv stockpile, krijg je dan CTF en dan opeens wordt je niet meer in CTF matches gestopt. |:(
Heb zelf het gevoel dat dit expres zo gedaan is om challenge swap gebruik aan te moedigen. In de bèta hadden ze namelijk al slayer only lists e.d.

En als je de response op reddit leest van unyshek of hoe die makker heet. Zijn ze momenteel gelimiteerd zogenaamd door de UI maar kunnen we begin volgend jaar een "robust" systeem verwachten. Maar ze konden nog niet zeggen wat het ging worden.

Staten zei zelfs dat het momenteel was om iedereen geen lange wachttijden te geven en een goede matchmake "experience"

Is wel jammer juist jn het begin is de game population het grootst dus maakt aparte playlists niks uit vooral niet met de challenges als dadelijk weer iedereen gaat lopen is het slecht voor de game populatie

Maar dan is het geld al verdiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Splitinfinitive schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:29:
[...]

Heb zelf het gevoel dat dit expres zo gedaan is om challenge swap gebruik aan te moedigen. In de bèta hadden ze namelijk al slayer only lists e.d.

En als je de response op reddit leest van unyshek of hoe die makker heet. Zijn ze momenteel gelimiteerd zogenaamd door de UI maar kunnen we begin volgend jaar een "robust" systeem verwachten. Maar ze konden nog niet zeggen wat het ging worden.

Staten zei zelfs dat het momenteel was om iedereen geen lange wachttijden te geven en een goede matchmake "experience"

Is wel jammer juist jn het begin is de game population het grootst dus maakt aparte playlists niks uit vooral niet met de challenges als dadelijk weer iedereen gaat lopen is het slecht voor de game populatie

Maar dan is het geld al verdiend
Heb ik ook gelezen en rook meteen de bullcrap.... Ik snap dat ze met die excuus komen omdat ze bang zijn dat sommige game modes minder populair worden maar wat wil je dan bereiken? Mensen forceren om game modes te spelen waar ze geen zin in hebben en dus minder plezier en ontspanning ervaren bij het spelen van hun game?
Daarnaast door juist met challenges te werken, kan je juist bepaalde game modes een tijdelijke boost geven in populariteit. Maar nee, nu is het gewoon 100% random. Stel dat ze werken met een server systeem wat gewoon rouleerd zou het ook geen ramp zijn. Als je weet dan je na elke 4 matches weer de juiste game mode krijgt. Nee je wordt geforceert om na ieder match opnieuw de queu in te gaan.... bahbah. Ik zou alleen al hierom bijna willen stoppen met spelen.

(enige challange die deze week nog over heb is win 3 stockpile (0/3 :'( ). Server joinen bij BTB duurt sowieso echt minuten lang vergeleken met quick play.

[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 10-12-2021 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ik heb precies het zelfde.

2 type matches die ik leuk vind om te doen is bijvoorbeeld btb ctf en gewoon regular slayer.

De rest boeit mij niet zo. Ik ben min of meer alweer gestopt met de multiplayer omdat na 40 keer oddball het wel weer leuk is geweest.

Kan ik de devs dit aanrekenen. Half grootste deel zal de beslissing zijn genomen door management maar. Daarom vind ik 343 in zijn geheel op het moment gewoon kut.

De corpspeak doet mij niet vertrouwen dat het goed komt eerst maar laten zien dat ze het menen ipv "robust" veel praten maar niks zeggen.

Had liever gehad dat ze gewoon naar voren waren gekomen. Met sorry boys management gaf aan dat dit meer knaken op leverde dus daarom zit het erin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Ik heb van acht tot net Halo MP gespeeld en het was weer top. Winning streak van 7, losing streak van 4. Ik ben geteamkilled tot in het oneindige, ik heb een Onyx dude geteabagd terwijl ik B capte, drie man van de vlag afgebeukt met een zwaard terwijl ik onzichtbaar was, talloze punten gecapt en vooral veel gelachen. Wat ik niet heb gedaan is me afvragen of mijn poppetje chique was gekleed of dat ik toch liever een andere gamemode gespeeld had. Het gezeik over die dingen is toch wel een keer klaar of niet? Als je het zo erg vindt kun je ook wat anders gaan doen met je tijd. Of je focus leggen op wat je wel tof vindt aan Infinite.

[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 10-12-2021 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Exactor it schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:41:
Ik heb van acht tot net Halo MP gespeeld en het was weer top. Winning streak van 7,losong streak van 4. Ik ben geteamkilled tot in het oneindige, ik heb een Onyx dude geteabagd terwijl ik B capte en vooral veel gelachen. Wat ik niet heb gedaan is me afvragen of mijn poppetje chique was gekleed of dat ik toch liever een andere gamemode gespeeld had. Het gezeik over die dingen is toch wel een keer klaar of niet? Als je het zo erg vindt kun je ook wat anders gaan doen met je tijd. Of je focus leggen op wat je wel tof vindt aan Infinite.
Dat geef ik toch ook aan dat ik er wel klaar mee ben ik wacht wel totdat de playlist select erin zit

En denk juist dat het continue benoemen van de issues ervoor zorgt dat er geluisterd wordt en vooral met een groep. Een keer klagen heeft geen zin.

Cosmetics waren leuk maar meh van mij geen knaak. Reach systeem erin let's go

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Splitinfinitive schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:46:
[...]

En denk juist dat het continue benoemen van de issues ervoor zorgt dat er geluisterd wordt en vooral met een groep. Een keer klagen heeft geen zin.
Op een Nederlands forum met een stuk op 15 actieve gebruikers in het topic. Het is alleen maar geklaag dat tot geen enkel resultaat gaat leiden.

Daarom vind ik het suf dat deze klachten hier ellendig lang doorgaan (niet jij persoonlijk hoor, maar lees maar terug op de laatste pagina's). De lol van dit topic zou moeten zijn dat je samen met ander liefhebbers lult over Halo.

[ Voor 21% gewijzigd door Exactor it op 11-12-2021 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Exactor it schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:00:
[...]

Op een Nederlands forum met een stuk op 15 actieve gebruikers in het topic. Het is alleen maar geklaag dat tot geen enkel resultaat gaat leiden.
Als dat het geval is. Is het net zo zinloos om te verkondigen dat je plezier hebt in de game imho

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Splitinfinitive schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:01:
[...]

Als dat het geval is. Is het net zo zinloos om te verkondigen dat je plezier hebt in de game imho
Ja. Alleen is het resultaat van praten over wat je wel leuk vindt dat andere mensen daar lol aan kunnen hebben. Aan het continue gezeik heeft niemand wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Exactor it schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:02:
[...]

Ja. Alleen is het resultaat van praten over wat je wel leuk vindt dat andere mensen daar lol aan kunnen hebben. Aan het continue gezeik heeft niemand wat.
Er zullen mensen zijn die eerst een beetje lezen voordat ze aan de game beginnen

Dan is het mijn inziens goed om ook je beklag te doen op een openbaar forum. Dat levert een beter beeld op dan "oh wat is de game geweldig"

De game heeft sterke punten die zit vooral in de gameplay. Op andere plekken hebben ze de plank misgeslagen. Waaronder hoe ze de matchmaking voor de mp hebben aangepakt. Zodoende dat ik nu de single player speel en wacht totdat ze de functies die al jaren onderdeel zijn van de franchise er terug instoppen.

Liefst nog voordat de gamepopulation naar sub 10k is gezakt

Is geen persoonlijke aanval. Persoonlijk denk ik dat er met meer kritiek naar releases zoals deze moet worden gekeken. Vaak hoor ik het argument ja maar gratis. Dat is geen excuus vind ik.

Liefst had ik dan 90 euro betaald voor een complete game in plaats van een f2p GaaS

Edit: begrijp mij niet verkeerd ik denk dat voor velen er een bepaalde passie is voor de halo franchise die zich op verschillende vormen uit. De ene zal betoverd zijn de ander middel kritisch en de ander legt op elke slak zout. Ik had zeer hoge verwachtingen van deze halo en helaas zijn ze niet waargemaakt tot nu toe.

Ik ben voorbij het punt dat ik devs het voordeel van de twijfel geef misschien is dit mijn pessimisme of de leeftijd. Daarom is mijn schrijven misschien wat negatiever

[ Voor 30% gewijzigd door Splitinfinitive op 11-12-2021 00:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Splitinfinitive schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:07:
[...]

Er zullen mensen zijn die eerst een beetje lezen voordat ze aan de game beginnen

Dan is het mijn inziens goed om ook je beklag te doen op een openbaar forum. Dat levert een beter beeld op dan "oh wat is de game geweldig"

De game heeft sterke punten die zit vooral in de gameplay. Op andere plekken hebben ze de plank misgeslagen. Waaronder hoe ze de matchmaking voor de mp hebben aangepakt. Zodoende dat ik nu de single player speel en wacht totdat ze de functies die al jaren onderdeel zijn van de franchise er terug instoppen.

Liefst nog voordat de gamepopulation naar sub 10k is gezakt

Is geen persoonlijke aanval. Persoonlijk denk ik dat er met meer kritiek naar releases zoals deze moet worden gekeken. Vaak hoor ik het argument ja maar gratis. Dat is geen excuus vind ik.

Liefst had ik dan 90 euro betaald voor een complete game in plaats van een f2p GaaS
Lang verhaal kort, je zeikt wat zodat mensen zien wat er mis is aan een spel?

Is dat om mensen te behoeden voor het spelen van een F2P MP spel of voor de gamepass campaign? Volgens mij is het zinloos wat in het ronde klagen
Iets dat allang gebeurd is in dit topic en veel beter uitgevoerd wordt op Reddit.

Ik speel ook al jaren Halo en zie ook prima wat er mis is. Hier opschrijven dat ik graag een Slayer only playlist wil zien of Swat of een fatsoenlijke ranking systeem is alleen maar geroep in de ruimte. Het gaat niet bijdragen aan verbeteringen in het spel en het gaat wel bijdragen aan minder plezier hebben aan een spel waar genoeg aan valt te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Exactor it schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:20:
[...]

Lang verhaal kort, je zeikt wat zodat mensen zien wat er mis is aan een spel?

Is dat om mensen te behoeden voor het spelen van een F2P MP spel of voor de gamepass campaign? Volgens mij is het zinloos wat in het ronde klagen
Iets dat allang gebeurd is in dit topic en veel beter uitgevoerd wordt op Reddit.

Ik speel ook al jaren Halo en zie ook prima wat er mis is. Hier opschrijven dat ik graag een Slayer only playlist wil zien of Swat of een fatsoenlijke ranking systeem is alleen maar geroep in de ruimte. Het gaat niet bijdragen aan verbeteringen in het spel en het gaat wel bijdragen aan minder plezier hebben aan een spel waar genoeg aan valt te genieten.
Ok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Geweldig net als de game niks mis mee keuze is maar lastig. Dank 343 voor het verwijderen van de playlists over 2000 jaar spelen we nog steeds infinite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Splitinfinitive schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:32:
[...]

Geweldig net als de game niks mis mee keuze is maar lastig. Dank 343 voor het verwijderen van de playlists over 2000 jaar spelen we nog steeds infinite
Kom maar door met de volgende halo. Deze staat al op 114/119 achievements :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:03
Ik vind sommige missies in de campaign wel langdradig. Net eentje gedaan die maar bleef duren, gang na gang, 5x keer een lift. Dat kon toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 20:43
Hier en daar kon die beter, maar plezier is op en top, sp is meer van hetzelfde maar dat is altijd bij Halo.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Hmm. Blijkbaar hebben ze zelfs een ban op quitting zitten op Quick Play.

Na 4 keer eruit gegaan te zijn in begin staat er player has been banned.

Ik moet voor mijn weekly nog 1 potje slayer winnen, en ben al serieus een kleine 20 potjes onderweg om die te krijgen. Ik krijg alleen maar oddball en strongholds. Dus ik dacht ik kijk wat het is en leave, en dan volgende proberen in quick play. Nou, niet dus...

Even kijken hoe lang de ban is, ik dacht ergens te lezen eerste ban is 5 minuten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
ActualFantasy schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:41:
Hmm. Blijkbaar hebben ze zelfs een ban op quitting zitten op Quick Play.

Na 4 keer eruit gegaan te zijn in begin staat er player has been banned.

Ik moet voor mijn weekly nog 1 potje slayer winnen, en ben al serieus een kleine 20 potjes onderweg om die te krijgen. Ik krijg alleen maar oddball en strongholds. Dus ik dacht ik kijk wat het is en leave, en dan volgende proberen in quick play. Nou, niet dus...

Even kijken hoe lang de ban is, ik dacht ergens te lezen eerste ban is 5 minuten.
Voor iemand als mij die Halo voor de pure fun speelt zijn gasten zo als jou niet fijn dus die ban is terecht.Tuurlijk zie ik ook dat 343 nog wat dingen eens goed onder de loep moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Vraagje. Ik speel op series X met een wat oudere LG oled (4k 60hz) en wil graag de performance mode spelen. Omdat het dan soepeler aanvoelt/om te testen. Ben nogal gewend geraakt aan freesync op m'n pc met shooters.

Ik vind de quality mode niet soepel aanvoelen ondanks dat het volgens mij een locked 60fps zou moeten zijn op series X. Iemand tips?

Of moet je een supporters device hebben om de framerate te halen? (Op pc kan je games op 500fps draaien ondanks je monitor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
jori040 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:02:
[...]

Voor iemand als mij die Halo voor de pure fun speelt zijn gasten zo als jou niet fijn dus die ban is terecht.Tuurlijk zie ik ook dat 343 nog wat dingen eens goed onder de loep moet nemen.
Bij Quick play zijn er rejoins he, in ranked zou ik dit nooit doen.

Er komen dus nieuwe spelers bij als ik wegga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
ActualFantasy schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:06:
[...]

Ja maar je ziet wel het werkt tegen je.TIP: Speel anders lekker even de geweldige campaing ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 11-12-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:02:
Vraagje. Ik speel op series X met een wat oudere LG oled (4k 60hz) en wil graag de performance mode spelen. Omdat het dan soepeler aanvoelt/om te testen. Ben nogal gewend geraakt aan freesync op m'n pc met shooters.

Ik vind de quality mode niet soepel aanvoelen ondanks dat het volgens mij een locked 60fps zou moeten zijn op series X. Iemand tips?

Of moet je een supporters device hebben om de framerate te halen? (Op pc kan je games op 500fps draaien ondanks je monitor)
Je tv moet 120 fps kunnen ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ActualFantasy schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:06:
[...]

Ja rejoins… maar eerst krijg je een paar minuten een bot die 0 om 15 gaat lopen in slayer.. :+ Dus ook bij quick matches doe je je team geen plezier door te leaven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:30:
[...]

Ja rejoins… maar eerst krijg je een paar minuten een bot die 0 om 15 gaat lopen in slayer.. :+ Dus ook bij quick matches doe je je team geen plezier door te leaven.
Dat wist ik niet. Dan moet ik mijn tactiek iets veranderen en misschien toch maar de laatste weekly wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Ik vind het gruwelijk irritant als er mensen zijn die je team/game midgame leaven als je meer dan 5 punten achterstaat. Ga niet quitten en speel gewoon voor de winst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Volgens mij is het jaar uitstel puur gebruikt voor de oneliners van de grunts. Heb nu iets van 10 uur in de campaign zitten en ben nog geen merkbare dubbele tegen gekomen. Erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een quick play verlaat omdat het niet goed gaat is inderdaad vervelend. Dat iemand leaved omdat hij zijn weeklys wil completen maar na 10 potjes nog niet in de juiste mode zit dan snap ik dat wel, al helemaal wanneer je xp boost klok loopt. Is gewoon bad game design, moeten ze maar snel iets aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
TheProf82 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:02:

Er is reden waarom ik eigenlijk altijd Vsync aanzet. Anders lopen de frames niet altijd gelijk, ook niet bij 1000 frames....
Wom schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:47:
Volgens mij is het jaar uitstel puur gebruikt voor de oneliners van de grunts. Heb nu iets van 10 uur in de campaign zitten en ben nog geen merkbare dubbele tegen gekomen. Erg vermakelijk.
Die zijn echt heerlijk ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Nou prima. Moet wel zeggen dat ik de open world op het level zeta wat overweldigend vind, haha. Ben niet zo van de open world games, ik wil altijd eerst alles 'begrijpen' in plaats van willekeurig verkennen. Maar omdat de gameplay zo smooth en bugvrij is ga ik natuurlijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 12:39
Okay, ben 'late to the party', maar:

De single player missie draait heerlijk soepel op m'n Series S.
Behalve dan (gek geneg) de cut-scenes. Die zijn soms schokkerig.

Oh, het Rescue Ship is net geland; ben dus pas in het begin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZmijZ-4vxcGSwzgkdZq9xNyjP64=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zUzyb1jhlbk3MZNRj2th0Pvl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Ay8MBVCOrcLZbqGZs7cjomLlv4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mBd73h70fMacc18AzrTS5agO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9MVYerBEyMh0-dumGXg1NzG7qrQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DYuHo4nnXmIe40hehlc4qdWG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwWdWI0Apg0h8kZwo-Og9oKIfZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9NzdnJ0iQVI9JiFmTDQ0SIur.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ImG8IIZHtjwZlE3U30XApsTS5KQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1MHHASti3PMGWXIcAlSrsD6V.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laRGzCYcdcHbAUC7V9hnJVRNch0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bAy4RCHbO1QeOQdc9BwK7Kva.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/se_qAQag25zXSui17OEKdPCJnZs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ftZfXtzmQUSQ7nIMEgiwttBo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zunJjADuU2cInauycAsooiqbkIs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vZeleYqqg1bGE6JatZ8V51kn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XVzdshHYHXp_CdKraTVgZmGEnA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rDfiPssgzxfGD1ncQBFlZiRz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myxJ7HcnQTWdRE-rHG4kAbSC5O8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o6Yd9TY786LkucdOuZjwkY2I.jpg?f=fotoalbum_large

Ondertussen al 16 uur gespeeld en nog niet eens begonnen aan missie 2 op Zeta.

Geweldige game , was het wachten dubbel en dwars waard.

Hopelijk word de map in de toekomst frequent ge update met activiteiten en gaan we vele mooie jaren tegemoet.

Game of the year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik snap nog niet zo goed of er nu een soort side quests zijn. Een map vol icoontjes maar wat ik nu moet doen vind ik lastig. Ik maak vaak bewust de keuze om te verkennen of juist quests te doen maar hier lukt me dat niet echt. Misschien omdat ik kleurenblind ben?

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 23:35:
Ik snap nog niet zo goed of er nu een soort side quests zijn. Een map vol icoontjes maar wat ik nu moet doen vind ik lastig. Ik maak vaak bewust de keuze om te verkennen of juist quests te doen maar hier lukt me dat niet echt. Misschien omdat ik kleurenblind ben?

Iemand tips?
De main missie (volgens mij geel) is altijd aangegeven. De rest van de map is totaal vrijwillig en optioneel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
Geel is idd main.

Nou snap ik waarom die co-op op zich laat wachten.Het is niet alleen de open-wereld die alles complex maakt maar ook die grapple hook[2x] mechaniek zal voor een uitdaging zorgen vemoed ik.

Dit gaat denk mijn GOTY worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
De grapple hook is de beste toevoeging aan Halo ooit (tweede plek=DMR). Dat ding biedt zo veel mogelijkheden en zorgt ervoor dat de wandelsecties tussen encounters leuk zijn ipv saai. De grapple hook in combinatie met coils kunnen gooien is buiten gewoon cool. Wel maakt het veel stukken iets te simpel. Maar goed, ik voel me een enorme baas als ik over de enemies heen vlieg richting cover terwijl een Elite een explosie geserveerd krijgt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
TheProf82 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 23:35:

Iemand tips?
Geel is main, Paars zijn bv banished outposts, driehoek met rondje eromheen Spartan cores,rode circel met witte crosshair high value targets, en bij iedere FOB base die je overneemt komen er meer sidequests en dingetjes op je map waaruit je kan kiezen.

Dus vooral veel FOB bases overnemen, dan vind je mega veel te doen.

Zit nu alweer op 18 uur en de map blijft maar steeds voller lopen.

De high value targets zijn ook erg tof, epische,battles ook bij het ondersteunen van de unsc squads met de distress signals.

[ Voor 6% gewijzigd door robzzzzzzzz op 12-12-2021 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
*Edit drukte per ongeluk op qoute ipv wijzig.

[ Voor 92% gewijzigd door robzzzzzzzz op 12-12-2021 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik had een legenda dan wel gewaardeerd maar dank voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het puntensysteem in objective teamplay mag echt wel op de schop. Wat mij betreft de helft voor kills of 3x punten voor de objective.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pa5l-lCV8cfunfFgzaArMdbQdUk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/COm3fWITTrXiWeTQYct5LeBJ.png?f=fotoalbum_large

Dit soort puntentellingen zijn echt heel scheef. 2 vlaggen binnengehaald en blijkbaar kun je beter killen dan voor de objective gaan. Stijg je nog beter in rank ook nog. En vandaag was echt de MP off met lag of wat dan ook. Iemand was geraakt ik schiet nog twee BR burst in hem. Melee hem. En hij was nog steeds niet gekilled. Een matchmaking die kijkt of je objective speelt of niet aam de hand van je scores zou al helemaal tof zijn. Maar dat zal er wel nooit komen :)m

En net drie potjes ranked en drie quitters in mijn team. Wat mij betreft worden ze geband voor 5 dagen ipv 5 minuten.

Wat is het toch een gaaf spel, maar was is het jammer dat je het met andere mensen moet spelen :+

En echt gigantisch veel rank verloren in slayer. Iemand had 3-17 en daardoor verloren maar wel een vijfde rank kwijt. Het systeem mag nog wel eens onder de loep genomen worden zeg. Als je echt zoveel afhankelijk bent van je team dan zegt rank helemaal niets.

[ Voor 95% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-12-2021 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 20:57
uchiha tijntje schreef op zondag 12 december 2021 @ 03:17:
Het puntensysteem in objective teamplay mag echt wel op de schop. Wat mij betreft de helft voor kills of 3x punten voor de objective.

[Afbeelding]

Dit soort puntentellingen zijn echt heel scheef. 2 vlaggen binnengehaald en blijkbaar kun je beter killen dan voor de objective gaan. Stijg je nog beter in rank ook nog. En vandaag was echt de MP off met lag of wat dan ook. Iemand was geraakt ik schiet nog twee BR burst in hem. Melee hem. En hij was nog steeds niet gekilled. Een matchmaking die kijkt of je objective speelt of niet aam de hand van je scores zou al helemaal tof zijn. Maar dat zal er wel nooit komen :)m

En net drie potjes ranked en drie quitters in mijn team. Wat mij betreft worden ze geband voor 5 dagen ipv 5 minuten.

Wat is het toch een gaaf spel, maar was is het jammer dat je het met andere mensen moet spelen :+

En echt gigantisch veel rank verloren in slayer. Iemand had 3-17 en daardoor verloren maar wel een vijfde rank kwijt. Het systeem mag nog wel eens onder de loep genomen worden zeg. Als je echt zoveel afhankelijk bent van je team dan zegt rank helemaal niets.
Ik denk niet dat alleen deze screen tonen eerlijk is. Als hij allerlei carrier kills en returns heeft verklaart dat beter waarom hij een hogere score heeft met maar 3 kills meer en 2 captures minder. ;) Het is en blijft een shooter hè, schieten hoort erbij. Ben het met je eens dat er balans moet zijn bij objectives, maar kills helpen je team ook wel vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
TheProf82 schreef op zondag 12 december 2021 @ 03:14:
Ik had een legenda dan wel gewaardeerd maar dank voor de tips.
In het begin werd uitgelegd wat alles betekende :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSxgZMuZu2nC896drdKjMvdg4yw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/w2ceI0UARyHkCwMWr4OeWXCq.webp?f=fotoalbum_large
https://www.polygon.com/h...spartan-core-target-squad

En goed nieuws,
Halo Infinite is getting several new multiplayer playlists on Dec. 14:
https://www.windowscentra...ting-new-playlists-dec-14

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2021 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 20:57
Jaaaa, it's coming!
I'm happy to report that a Slayer playlist is officially locked and loaded for the update next week. Four new playlists: Slayer, Fiesta, FFA, and Tactical Slayer (SWAT) will all be added via a services update on Tuesday, Dec. 14.
Bron: https://www.reddit.com/r/...s/re5kdv/playlist_update/

Edit: Ho, linkje van @Verwijderd over het hoofd gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door Dioscuri op 12-12-2021 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Nu echt nog een flink aantal nieuwe maps en ik ben weer helemaal happy!

Laat ze gerust daarnaast een remake maken van een aantal toffe maps als Pinnacle, Zinzibar, Battle Creek, Reflection, etc. en ik zou weer helemaal happy zijn!

Nu nog een goedwerkende Elite V2 controller erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dioscuri schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:36:
[...]

Ik denk niet dat alleen deze screen tonen eerlijk is. Als hij allerlei carrier kills en returns heeft verklaart dat beter waarom hij een hogere score heeft met maar 3 kills meer en 2 captures minder. ;) Het is en blijft een shooter hè, schieten hoort erbij. Ben het met je eens dat er balans moet zijn bij objectives, maar kills helpen je team ook wel vooruit.
Ik kan je de rest van zijn stats ook wel laten zien en dan zie je dat dat erg tegen valt :P Ik had namelijk evenveel carrier kills en returns. Het is gewoon een onbalans in objective mode voor ranked waar bij je rank erg afhankelijk is van je score op het einde.

Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste