Er zullen mensen zijn die eerst een beetje lezen voordat ze aan de game beginnen
Dan is het mijn inziens goed om ook je beklag te doen op een openbaar forum. Dat levert een beter beeld op dan "oh wat is de game geweldig"
De game heeft sterke punten die zit vooral in de gameplay. Op andere plekken hebben ze de plank misgeslagen. Waaronder hoe ze de matchmaking voor de mp hebben aangepakt. Zodoende dat ik nu de single player speel en wacht totdat ze de functies die al jaren onderdeel zijn van de franchise er terug instoppen.
Liefst nog voordat de gamepopulation naar sub 10k is gezakt
Is geen persoonlijke aanval. Persoonlijk denk ik dat er met meer kritiek naar releases zoals deze moet worden gekeken. Vaak hoor ik het argument ja maar gratis. Dat is geen excuus vind ik.
Liefst had ik dan 90 euro betaald voor een complete game in plaats van een f2p GaaS
Edit: begrijp mij niet verkeerd ik denk dat voor velen er een bepaalde passie is voor de halo franchise die zich op verschillende vormen uit. De ene zal betoverd zijn de ander middel kritisch en de ander legt op elke slak zout. Ik had zeer hoge verwachtingen van deze halo en helaas zijn ze niet waargemaakt tot nu toe.
Ik ben voorbij het punt dat ik devs het voordeel van de twijfel geef misschien is dit mijn pessimisme of de leeftijd. Daarom is mijn schrijven misschien wat negatiever
[
Voor 30% gewijzigd door
Splitinfinitive op 11-12-2021 00:15
]