Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:23:
[...]

Uuh dat snap ik even niet, je kunt toch nog steeds niet meespelen voor de objective en dan in KD stijgen?
Je rank gaat dan misschien niet mee, je KD toch wel?

Ik neem aan dat KD puur en alleen gekoppeld is aan je Kill Death ratio.

Maar waar zie ik het nou in game?
Niet.

En als je je KD belangrijker vind dan je rank moet je vaak quitten. Daal je in rank en kun je ze vast makkelijk afknakken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2021 00:28 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aah toch niet, dan stop ik met zoeken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:25:
En als je je KD belangrijker vind dan je rank moet je vaak quitten. Daal je in rank en kun je ze vast makkelijk afknakken ;)
Quitten doen alleen zakken hooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar vind het wel interessant hoe het gaat uitpakken als ik straks ook richting de 100 potjes ga.
Ik zal het vanzelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 15:38
Eindelijk straks aan de slag met de campaign!!! :)

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 08-12-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:33:
Eindelijk straks aan de gang met de campaign!!!
Hoe laat gaat dat eigenlijk live hier in NL ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
DennusB schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:34:
[...]

Hoe laat gaat dat eigenlijk live hier in NL ?
Heel k*t pas 19:00 uur .En volgens de berichten heb je zelfs met een fysieke versie niet eerder toegang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
jori040 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:36:
[...]

Heel k*t pas 19:00 uur .En volgens de berichten heb je zelfs met een fysieke versie niet eerder toegang.
whut, dat is wel lame, nja ik ben op werk en heb toch pas vnv tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
En de download vind ook pas plaats vanaf 19:00 toch?

Nu is mijn lijn snel zat maar als alle geïnteresseerde gaan downloaden zal het wel druk worden bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Donstil schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:43:
En de download vind ook pas plaats vanaf 19:00 toch?

Nu is mijn lijn snel zat maar als alle geïnteresseerde gaan downloaden zal het wel druk worden bij Microsoft.
Ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:06
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:49:
[...]

Ja jullie zitten al wat ranks hoger maar zag op de link hierboven dat je al ruim 6x meer potten hebt gespeeld. Dus ik zal proberen naar dat aantal potjes toe te spelen de komende dagen om te kijken waar ik dan ongeveer sta.
Dek je nou in na je verhalen over slayen en veteranen laten zien hoe het moet? :+

Edit: Ook in ranked hoef je niet altijd op de objective te duiken, dat ben ik met je eens. Ik probeer wel alleen gevechten aan te gaan die nuttig zijn voor de objective. Als ik in Strongholds alleen loop en drie tegenstanders richting c zie lopen, loop ik gewoon naar a om die te cappen of ik wacht met schieten totdat er teamgenoten bij zijn. Ik heb ook vaak zat nul flag captures en returns in CTF terwijl ik wel actief meespeelde. Als iemand zorgt dat de tegenstanders lekker vaak naar respawn timers kijken werkt dat wel goed. Als het verstandig/nodig is duik ik wel op de vlag natuurlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2021 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:06:
[...]

Dek je nou in na je verhalen over slayen en veteranen laten zien hoe het moet? :+
Haha mijn score zit de mensen die een paar pagina's geleden nog speelde voor "plezier" wel erg hoog he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:31:
[...]

Haha mijn score zit de mensen die een paar pagina's geleden nog speelde voor "plezier" wel erg hoog he :+
Ik heb jouw score niet gezien en er zit me weinig hoog. Ik vind het alleen jammer dat je eerst stoer praatte en nu toch nog wat wil werken aan je skills voordat je je woorden omzet in daden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:06:
Edit: Ook in ranked hoef je niet altijd op de objective te duiken, dat ben ik met je eens. Ik probeer wel alleen gevechten aan te gaan die nuttig zijn voor de objective. Als ik in Strongholds alleen loop en drie tegenstanders richting c zie lopen, loop ik gewoon naar a om die te cappen of ik wacht met schieten totdat er teamgenoten bij zijn. Ik heb ook vaak zat nul flag captures en returns in CTF terwijl ik wel actief meespeelde. Als iemand zorgt dat de tegenstanders lekker vaak naar respawn timers kijken werkt dat wel goed. Als het verstandig/nodig is duik ik wel op de vlag natuurlijk.
Ja precies, er zijn meer wegen naar Rome.

Al kan ik online nou niet echt vinden waar je Rank echt op gebaseerd is, het is allemaal wat vaag.
Potten winnen, kills, objectives. Nergens zegt iemand "Als je alleen maar Kills maakt dan blijf je steken" of "Als je objectives doet maar geen kills ga je harder". Of welke variant dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:35:
[...]

Ik heb jouw score niet gezien en er zit me weinig hoog. Ik vind het alleen jammer dat je eerst stoer praatte en nu toch nog wat wil werken aan je skills voordat je je woorden omzet in daden. :o
Nou dat was de insteek niet echt, ik zag alleen een erg hoog death gehalte en reageerde daar even op.
Aan jullie GamerTags zag ik dat er al richting de 100 ranked potjes gespeeld zijn, logisch dus dat jullie dan hoger zijn dan mijn huidige status met 13 ranked noob potjes.

Verder voor niemand interessant om daar pagina's lang op door te gaan schat ik zo in.

Zodra ik hetzelfde aantal potjes gespeeld heb en het vergelijk eerlijk is zal ik mijn stats delen, ook als die niet spectaculair zijn, daar kunnen jullie van op aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Met 100 potjes zal je rank beter bij je passen omdat er simpelweg meer data is. Dat kan hoger of lager zijn. Mits het systeem goed werkt uiteraard.
Ik ga pas echt aan de ranked wanneer Slayer ranked er is. >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2021 10:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:36:
[...]

Ja precies, er zijn meer wegen naar Rome.

Al kan ik online nou niet echt vinden waar je Rank echt op gebaseerd is, het is allemaal wat vaag.
Potten winnen, kills, objectives. Nergens zegt iemand "Als je alleen maar Kills maakt dan blijf je steken" of "Als je objectives doet maar geen kills ga je harder". Of welke variant dan ook.
Er is nog geen uitleg vanuit 343. Wat ik denk dat het is, is je score in vergelijking met die van je tegenstanders met een weging naar jouw en je tegenstanders rank. Als je plat 1 bent en een hogere score hebt dan een diamond 4 van de tegenstander zul je meer stijgen dan als die diamond 4 een zilver 2 was.

Dit is natuurlijk maar mijn gedachte. Maar ik zag vorige keer dat ik ranked speelde halve ranks omhoog gaan als de tegenstander onyx+diamond was toen we wonnen en maar een beetje stijging als we wonnen van gold+plat. Daling was licht tegen hogere ranks maar die keer dat we verloren van alleen maar gold daalde ik flink. Ik had een potje strongholds van 48-25, tegen plat+diamond, die we verloren. Ik steeg licht in rank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:58:
[...]

Er is nog geen uitleg vanuit 343. Wat ik denk dat het is, is je score in vergelijking met die van je tegenstanders met een weging naar jouw en je tegenstanders rank. Als je plat 1 bent en een hogere score hebt dan een diamond 4 van de tegenstander zul je meer stijgen dan als die diamond 4 een zilver 2 was.

Dit is natuurlijk maar mijn gedachte. Maar ik zag vorige keer dat ik ranked speelde halve ranks omhoog gaan als de tegenstander onyx+diamond was toen we wonnen en maar een beetje stijging als we wonnen van gold+plat. Daling was licht tegen hogere ranks maar die keer dat we verloren van alleen maar gold daalde ik flink. Ik had een potje strongholds van 48-25, tegen plat+diamond, die we verloren. Ik steeg licht in rank.
Aah ja dat klinkt wel als een aardige uitleg idd. Ik ga daar eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Net digitaal gekocht dus rond 19:00 uur kan het Halo[campaing] feestje beginnen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Enige stat die er echt om doet is win% imo.
Eventueel shot en hs accuracy, al zegt dat ook niet veel als je met assault rifle speelt in quick play :+

K/D zegt hoegenaamd niets over je skills, zeker niet in mixed playlists zoals nu.

Hoop dat ik de campaign straks vlot kan binnenhalen, zin in!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik Infinite wil gaan spelen, qua controls. Ik heb veel lof voor Infinite, maar ik heb in voorgaande Halo's nooit met de controls, gevoeligheid o.i.d. hoeven te knutselen en bij Infinite ben ik er nog steeds niet over uit. Heb met allerlei metertjes zitten knoeien en voelt eigenlijk nog steeds niet helemaal lekker.

Wat ik normaal gesproken doe is eerst de campaign op Legendary uitspelen, daar de nodige training mee krijgen voor multiplayer en dan overgana op de MP. Maar ik wil mijn Legendary run wel doel met de controls waar ik aan zou willen wennen en wat lekker voelt. Op de een of andere manier mikt Infinite niet zo. Geen idee waar het aan ligt.
jori040 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:00:
Net digitaal gekocht dus rond 19:00 uur kan het Halo[campaing] download feestje beginnen. :)
Fixed :P

[ Voor 14% gewijzigd door HollovVpo1nt op 08-12-2021 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nubtrix schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:13:
Eventueel shot en hs accuracy, al zegt dat ook niet veel als je met assault rifle speelt in quick play :+

K/D zegt hoegenaamd niets over je skills, zeker niet in mixed playlists zoals nu.

Hear hear! :)

Mijn stats laten dit ook zien. In ranked open heb ik een hogere KD (1.22) maar een lagere win% (47%) in tegenstelling tot ranked duo solo. Daar heb ik een lagere KD (1.0) maar wel een win ratio van 60%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8qjauZbPcg9O9s7aIAfuoFRgXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zN4OMmXNIWTMneGh4dtVx9x9.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren wederom een oddball overwinning met wederom genoeg deaths! Maar wel een voldaan gevoel!

[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2021 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Heb hem zelf direct op legacy gezet, maar dit komt omdat ik ook nog steeds de master chief collection couch co-op speel.

Hebben anderen ook dat de speed-lines checkbox gebugged is? Wanneer ik deze optie uitzet zijn ze ingame ook wel uit maar wanneer ik de game afsluit en opnieuw start zie ik die onnodige speed-lines weer terug, maar de checkbox is dan nog steeds unchecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nubtrix schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:13:

Met de hoeveelheid leavers wil ik dat nog wel betwisten. :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hij is binnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jX4tcvOcAAYJylqr_U2veGyX9fU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WfTN0d2VILBg28FVT0aUYmFU.jpg?f=fotoalbum_large

MS/343i mag alleen nog iets beter opletten met vertalen...

Expansive != duurste
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MakiDq1WFTls-ZX4x2bRmYYNk9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MqPB9hGlidcXeLlxXdIxKi32.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Als ik nog een keer kijk staan er wel meer slordige vertaal fouten op.
"De legendarische HALO-SERIES KEREN TERUG", dit moet uiteraard "KEERT" zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Caayn op 08-12-2021 13:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-09 12:39
Caayn schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:03:
Hij is binnen

Expansive != duurste
Haha! Wat een enorme misser zeg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Hij is binnen

[Afbeelding]

Expansive != duurste
[Afbeelding]
Keren terug lijkt me ook niet helemaal kloppend. :+ Wat expansive betreft zullen ze wel verkeerd gecopypaste hebben in deepl. Expensive, expansive, potatoes, potatoes.

Ik bedenk me net dat de NL vertaling de juiste is. Al die microtransacties voor pakjes en kleurtjes tikken natuurlijk wel aan. :o

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2021 13:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:39
D-Ed schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:05:
[...]

En blijkbaar een 107gb update die iedereen vanaf 19.00 uur binnen moet trekken... :9
Je info lijkt toch niet helemaal te kloppen.
> https://twitter.com/HaloSupport/status/1468404835883970561

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9ui9QsxjCJ14JjJ5d82t0j-ow4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5NYE7GcDeuSlL93eBdT4xlUW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dloeffen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 19:31

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

Interessant, toch een MP-update van bijna 4GB. Dat zegt mij direct, naar de verhouding Beta (26.53GB) kijkend, dat er toch aardig wat 'bij' komt voor de Multiplayer. Goed nieuws dus.

Verder benieuwd naar de Campaign, maar denk dat ik vergeleken met velen hier, niet zo'n haast heb haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39

Expansive != duurste
[Afbeelding]

Het is niet wat ze bedoelen, maar het is wel waar :D Althans, als het klopt wat ze zeggen dat de campaign over de komende jaren steeds verder uitgebreid gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:11
Hij is binnen

[Afbeelding]

Expansive != duurste
[Afbeelding]

expensive = duurste toch? :+
expansive is hier dan wel correct toch? of heb ik vakantie nodig? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dloeffen
  • Laatst online: 16-09 19:31

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

Poesmij schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:16:
[...]

expensive = duurste toch? :+
expansive is hier dan wel correct toch? of heb ik vakantie nodig? :+
!= betekent 'is niet' (programmeertaal) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:17
Update van 3,97GB!

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Update voor MP van 4GB en de campaign is 48.42GB groot. Te installeren via Manage Game sectie.

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 08-12-2021 19:04 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 20:05
Download snelheid is niet echt top, meer mensen last van?

[ Voor 3% gewijzigd door Vecodo op 08-12-2021 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
550Mbps hier.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
(jarig!)
Ik zie de update nergens.. hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen te updaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 18:06
@Caayn duurste is denk wel correct met die prijzen van tegenwoordig :P

Zo, ik ga even 48,42 GB downloaden. Ik hoopte dat het minder zou zijn door de multiplayer alvast te installeren.

@Nano2009 geen idee of het nodig was maar ik heb de Xbox herstart.

[ Voor 15% gewijzigd door ErikT738 op 08-12-2021 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:04:
Update voor MP van 4GB en de campaign is 48.42GB groot. Te installeren via Manage Game sectie.
waar zit dit? :+

NVM gevonden via de store.

[ Voor 6% gewijzigd door Poesmij op 08-12-2021 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 20:05
100 hier, normaal 300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Nano2009 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:06:
Ik zie de update nergens.. hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen te updaten?
De MP update krijg je via de Updates knop onder My Games & Apps.

De campaign krijg je via Manage Games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Poesmij schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:06:
[...]

waar zit dit? :+

NVM gevonden via de store.
Menu button indrukken op de Infinite tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Vecodo schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:05:
Download snelheid is niet echt top, meer mensen last van?
Was te verwachten. Bij de multiplayer launch zat ie soms gewoon op enkele KB per seconde en soms stopte hij zelfs met downloaden. (ik heb zelf glasvezel dus daar zal het niet aan liggen).

Nu gaat de hele wereld dus in 1 keer de campaign downloaden... ben al blij als ie uberhaupt download.

[ Voor 4% gewijzigd door Atmosfeer op 08-12-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update van 4GB en dan kun je ook in de game zelf via campagne deze installeren. Je krijgt opties voor welke talen je extra wilt installeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQfZOocw7BnAHk9PAKib-9AzEAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WgMs4gkmHhK00YPloN7CTTqw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Wom op 08-12-2021 19:13 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Gwn volle snelheid hier (200mbps)
13min to go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZPfbwdGXX8tgZElBtH_OU1ol5U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TAt5BgDZ2bTXR0GXWRdPSVWU.jpg?f=fotoalbum_large

Gaat gewoon steady hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wom schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:11:
Update van 4GB en dan kun je ook in de game zelf via campagne deze installeren. Je krijgt opties voor welke talen je extra wilt installeren.
Dat kan dus de download size verklaren? Lees namelijk op ResetEra dat sommigen een download van 21GB hebben. Die van 48GB bevat waarschijnlijk alle talen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
nice, krijg weer een error code in die shitty store van microsoft op de pc.
Dat ze dat niet gewoon werkend krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:12:
[...]

Dat kan dus de download size verklaren? Lees namelijk op ResetEra dat sommigen een download van 21GB hebben. Die van 48GB bevat waarschijnlijk alle talen?
48 is mutliplayer en singleplayer als ik het goed begrijp. De extra download is dus de 21GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wom schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:14:
[...]

48 is mutliplayer en singleplayer als ik het goed begrijp. De extra download is dus de 21GB.
Ja maar dat klopt dus niet. Want ik heb de MP gewoon geïnstalleerd. Daar had ik een additionele 4GB update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:12:
[...]

Ik heb base game van 26,5GB en Campaign van 21,9GB.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Wom schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:14:
[...]

Beetje jammer dat je de hele mp niet gewoon kan out opten.... Totaal geen intresse in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:15:
[...]

Ja maar dat klopt dus niet. Want ik heb de MP gewoon geïnstalleerd. Daar had ik een additionele 4GB update voor.
Installatie vanuit de store of vanuit de game? Lijkt er op dat vanuit de store hij de volledige pakt en vanuit de game enkel de campagne erbij zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robzzzzzzzz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:15:
[...]

Beetje jammer dat je de hele mp niet gewoon kan out opten.... Totaal geen intresse in.
Misschien na de installatie van de campaign? Zo eens testen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wom schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:15:
[...]

Installatie vanuit de store of vanuit de game? Lijkt er op dat vanuit de store hij de volledige pakt en vanuit de game enkel de campagne erbij zet.
Installatie via Manage Game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Hmm op PC is de campaign geinstalleerd, maar de campaign vanuit het menu starten brengt mij naar een Pre-order scherm :S? Gaat om de Windows Store (Game Pass Ultimate)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Download done. Let’s go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Het is zo druk dat zelfs de download klok van slag is haha loopt op 252 per seconde en zegt 3 hours and 10 minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Man man.. die black levels zijn nog steeds ruk. Die “black” bars boven en onder tijdens cut scènes zijn nog steeds grijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
robzzzzzzzz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:24:
Het is zo druk dat zelfs de download klok van slag is haha loopt op 252 per seconde en zegt 3 hours and 10 minutes.
Hier staat de download alweer gewoon helemaal stil al een paar minuten. Gewoon 0kb per seconde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben ook net te laat begonnen denk ik. Half uurtje gedownload nu en 5 GB gedaan, met usenet is dat een krap minuutje 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Downloaden gaat hier gek genoeg hartstikke stabiel. Nog heel even geduld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Atmosfeer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:37:
[...]

Hier staat de download alweer gewoon helemaal stil al een paar minuten. Gewoon 0kb per seconde...
Shitt dat is minder, Hopelijk nu beter en klaar? :*)

Zakte hier op het eind even naar 52 opeens, maar hij herpakte zigzelf gellukig snel.

Nog even snel naar de Jumbo gerend voor wat Seltzers en biertjes en zometeen knallen maar ! 8)

[ Voor 24% gewijzigd door robzzzzzzzz op 08-12-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSRPAR11V6l-pTCsgb3mYC3ruX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jn1vzuhb96DLgirNA8Map18X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robzzzzzzzz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:15:
[...]

MP is niet los te deinstalleren. De basisgame maakt daar onderdeel van uit en zonder kun je de campaign niet geïnstalleerd laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Wom schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:17:
[...]

MP is niet los te deinstalleren. De basisgame maakt daar onderdeel van uit en zonder kun je de campaign niet geïnstalleerd laten.
Bedankt voor de info, Nja is maar een heelllll klein euveltje op een anders grandioze avond.

Beetje the 2nd coming of Jezus ofzo hehehe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Lg C9 flikkert hier op 120hz op de X. Alleen een oled C9 issue denk ik? Als ik hem terugzet op 60hz, is het weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Pff die cutscenes in 30FPS. Geen VRR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Nu online
Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:24:
Man man.. die black levels zijn nog steeds ruk. Die “black” bars boven en onder tijdens cut scènes zijn nog steeds grijs.
Ik heb de game net ook maar weer snel afgesloten om deze reden. De bars zijn gewoon grijs en ook het algehele plaatje is zeer flets met weinig contrast. Spelen met instellingen (DV/HDR10/etc.) verandert er niets aan helaas. Flink balen en ook wel een beste faal na een jaar uitstel. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:01:
Maar wel veel energy coils om op dingen te gooien, een plasma carbine die briljant is in campaign en grappling hook waardoor je lekker creatief over de map banjert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De audio mix is wel genieten! Speel nu via m’n 5.1 home theatre ipv Xbox headset. Klink super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Het was het wachten wel waard! pfffoeeeee

Unsc pistol is weer ouderwets overpowered, en legendary tot nu toe nog te makkelijk maar verder damnnnnnnnnnnn.

Genieten geblazen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
Even een pauze genomen om te dineren, maar wat een game zeg. Speelt heerlijk weg, ziet er prachtig uit. Master Chief is back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:01:
Irritant he! was ook een van de grootste minpunten van Digital Foundry, de studio schijnt aan een patch te werken en het probleem te hebben gevonden.... Alleen wel jammer dat ze het niet gelijk met een day one patch hebben gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

2 uurtjes gespeeld, mooi spel. :)
Deze campaign ga ik wel uitspelen verwacht ik.

De laatste was Halo 2 geloof ik…(rest niet gespeeld)

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 08-12-2021 21:42 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
Vermaak me top met deze campaign :)
Die grapple hook is de ster van deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
On_E schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:42:
2 uurtjes gespeeld, mooi spel. :)
Deze campaign ga ik wel uitspelen verwacht ik.

De laatste was Halo 2 geloof ik…(rest niet gespeeld)
Tijd om in de kerstvakantie The Master Chief Collection te gaan spelen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ff crosspost maar vooruit, het is Halo ;)

Zojuist aangekomen op Zeta Halo, wát een heerlijke gameplay zeg!! _/-\o_

Eindelijk weer een echt Master Chief avontuur! Ondanks veel gemopper over heel veel zaken in de multi (ook van mij) is dit wel weer écht genieten! d:)b

Geluid, heeerlijk!
Graphics, méér dan prima op m’n OLED (quality mode). Ja, ook de DF review gezien en komt vast goed allemaal met die 30fps ;)
Avontuur, Halo CE in een nieuw jasje zo lijkt het
Gunplay, letterlijk ieder wapen gebruik ik nu op niveau Heroic. In het begin vond ik het echt te simpel en net toen ik standje hoger wilde knalde de 2e versnelling erin _/-\o_ Perfecte balans voor nu

Eindelijk weer dát Halo gevoel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atmosfeer
robzzzzzzzz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:08:
[...]

Shitt dat is minder, Hopelijk nu beter en klaar? :*)

Zakte hier op het eind even naar 52 opeens, maar hij herpakte zigzelf gellukig snel.

Nog even snel naar de Jumbo gerend voor wat Seltzers en biertjes en zometeen knallen maar ! 8)
Jazeker, hij ging snel door. Nu alweer meer dan een uur gespeeld. Net buiten nu.

Graphics op de xbox one X zijn ok. Maar de gameplay is zo heerlijk :9~ echt genieten dit. Dit is hoe ik me de toekomst van Halo voorstelde nadat ik als kind Halo 1 speelde. Gewoon lekker over de ring racen in een mongoose of warthog. Lange wegen door bossen en langs basissen.

Ook de forerunner architectuur is fenomenaal. Grote kathedraal achtige ruimtes en vreemde gangen waar je echt even wil stilstaan soms

[ Voor 16% gewijzigd door Atmosfeer op 08-12-2021 22:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Atmosfeer schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:06:
[...]

Jazeker, hij ging snel door. Nu alweer meer dan een uur gespeeld. Net buiten nu.

Graphics op de xbox one X zijn ok. Maar de gameplay is zo heerlijk :9~ echt genieten dit. Dit is hoe ik me de toekomst van Halo voorstelde nadat ik als kind Halo 1 speelde. Gewoon lekker over de ring racen in een mongoose of warthog. Lange wegen door bossen en langs basissen.

Ook de forerunner architectuur is fenomenaal. Grote kathedraal achtige ruimtes en vreemde gangen waar je echt even wil stilstaan soms
Kan het niet beter zeggen! helemaal mee eens, speel zelf op de Series x, maar maakt niet uit waar je het op speelt het is gewoonweg weer legendary! Master Chief is back! 8) :*) :*)

Geniet ervan !

Ga nu zelf ook even pauzeren maar wauw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Ruim 2 uur gespeeld en ben tot nu toe aardig tevreden. Cutscenes zijn nog niet optimaal maar om dat nou pret te laten verderven…

Ziet er goed uit. Speelt lekker. Verhaal tot nu toe ook boeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@D-Ed
Mag 343 de komende jaren toch aan Halo blijven werken of nog steeds van mening dat Microsoft op zoek moet naar een betere studio ? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 08-12-2021 22:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Atmosfeer
Mooi hoor, die grunts die soms in een hoekje ergens kamperen, en dan kom jij met de tank. In 1 schot het hele kamp weg :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ook mijn eerste stappen zijn gezet, uurtje gespeeld ofz, mijn eerste SP Halo.
Ben nooit echt een fan van gameplay met aliens en niet bestaande wapens maar dit speelt toch wel lekker weg. Is nu nog erg gangetje gangetje maar met de open wereld in het vooruitzicht kan ik daar wel doorheen komen.

Fijne line-up zo met ook Forza in dit najaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:42:
@D-Ed
Mag 343 de komende jaren toch aan Halo blijven werken of nog steeds van mening dat Microsoft op zoek moet naar een betere studio ? ;)
Wat mij betreft blijven ze er aan werken (overigens vond ik de multiplayer van H5 ook echt wel tof maar snap ik wel dat mensen het 'geen Halo' meer vonden). De singleplayer van 5 was echt ruk..

Volgens mij gaat er alsnog teveel mis bij 343 en verwacht ik dat MS ze niet de 10 jaar vol laat maken. Ze moeten nu echt aan de bak om Infinite echt compleet te krijgen. Het maakt mij verder ook niet echt uit hoor maar ben gewoon een Halo nerd die blij is dat de gameplay staat als een huis. Nu de game uit is zal ik weer minder het nieuws gaan volgen en gewoon lekker gaan genieten van de game ;)

Edit: Opbouw van de eerste levels/vijanden zit overigens wel weer erg lekker in elkaar. Je moet echt weer opzoek naar de juiste wapens. Aan granaten en fusion coils gaan gebrek overigens _/-\o_ Hoe ieder deel weer verder vrij komt hebben ze echt tof gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 09-12-2021 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:24:
Ik dacht dat het aan mijn hdr settings lag. Ben blij dat ik lees dat jij hetzelfde hebt. Zat al 1,5 uur te kloten met HDR settings. Bij mij zijn inderdaad die balken grijs, maar ook de scènes zijn veel te licht. De zwartwaarde zijn gewoon niet goed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Heerlijk 25 x dood gegaan bij Tremonius op legendary.

Nu aangekomen op Zeta Halo de eerste forward base gecleared en lekker naar bed.

Morgen weer verder met de map clearen.

Prachtige game! voor mij game of the year sowieso.

En dat ik lekker icoontjes kan clearen op een grote Halo map is een kinderdroom die is uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Ik ben inmiddels ook bij de eerste base, echt genieten weer.

Hoeveel tijd zit er nu eigenlijk tussen Halo 5 en Infinite qua verhaallijn? Ik ben er bewust blanco ingegaan en dacht in eerste instantie dat de Infinity kort na het einde van 5 werd aangevallen, maar de aanwezigheid van meerdere grote UNSC schepen wekt toch de indruk dat er meer is gebeurd. Zit er weer lore in boeken en comics e.d. verstopt?

Wel fijn trouwens dat die audio logs dit deel daadwerkelijk vindbaar zijn en ook gewoon ondertiteling hebben. In 5 kreeg ik er vrijwel niets van mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21
ErikT738 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:27:
Ik ben inmiddels ook bij de eerste base, echt genieten weer.

Hoeveel tijd zit er nu eigenlijk tussen Halo 5 en Infinite qua verhaallijn? Ik ben er bewust blanco ingegaan en dacht in eerste instantie dat de Infinity kort na het einde van 5 werd aangevallen, maar de aanwezigheid van meerdere grote UNSC schepen wekt toch de indruk dat er meer is gebeurd. Zit er weer lore in boeken en comics e.d. verstopt?

Wel fijn trouwens dat die audio logs dit deel daadwerkelijk vindbaar zijn en ook gewoon ondertiteling hebben. In 5 kreeg ik er vrijwel niets van mee.
Er zijn idd wat zaken gebeurt in een aantal boeken.
Hier hebben ze wat toegelicht: YouTube: Between the Games: From Halo 5 to Infinite | Halo Infinite Primer

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Harmsen schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:34:
[...]

Er zijn idd wat zaken gebeurt in een aantal boeken.
Hier hebben ze wat toegelicht: YouTube: Between the Games: From Halo 5 to Infinite | Halo Infinite Primer
Na het filmpje te hebben gezien ben ik wel blij dat ik de boeken niet heb gelezen. De lore van Halo Wars 2 klonk nog wel tof, wellicht dat ik die nog eens ga spelen (al vond ik het HW1 niet geweldig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
robzzzzzzzz schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:30:
Het was het wachten wel waard! pfffoeeeee

Unsc pistol is weer ouderwets overpowered, en legendary tot nu toe nog te makkelijk maar verder damnnnnnnnnnnn.

Genieten geblazen.
Dat vond ik ook in eerste instantie. Te makkelijk. Tot ik bij die eerste baas kwam op het einde van level 2. Man man, heb ik daar lopen fucken :+
Edit: zie net je andere post. 25x dood gegaan, huh? Doe dat maar maal 2 hier :P

Heerlijke campaign tot nu toe.

[ Voor 7% gewijzigd door Nubtrix op 09-12-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik nooit quick resume in games die een koppeling hebben met live services. De games starten toch supersnel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:16:
[...]

Ik gebruik nooit quick resume in games die een koppeling hebben met live services. De games starten toch supersnel op :P
Maar dan moet je 'm telkens handmatig uit de Quick Resume queue halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:19:
[...]

Maar dan moet je 'm telkens handmatig uit de Quick Resume queue halen.
Ehm nee. Als ik stop met spelen quit ik de game in het dashboard. Dat doe ik al sinds de xbox one :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2021 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:23:
[...]

Ehm nee. Als ik stop met spelen quit ik de game in het dashboard. Dat doe ik al sinds de xbox one :P
Dat is hetzelfde als uit de Quick Resume queue halen. :+
Het blijft een handmatige handeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Nubtrix schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:23:
[...]

Dat vond ik ook in eerste instantie. Te makkelijk. Tot ik bij die eerste baas kwam op het einde van level 2. Man man, heb ik daar lopen fucken :+

Het zat zo dat ik een hint miste in de arena en overtuigd was van een totaal foute aanpak van de boss hehe :+ wel genoten verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkel voor de cosmetics? Dat interesseert mij toch niet veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:57

RawChild

PSN: Rawchild

Nubtrix schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:23:
[...]

Ik had ergens eerder een Skewer opgepikt. Zo dood, het voelde bijna als cheaten als ik zie hoe lang anderen er over deden. Speel wel op normal btw..

Nu Zeta, ziet er mooi uit na al die dark shit.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
En jongens, wat is het overall gevoel so far? Is de SP net zo tof als de MP?

Ik alleen nog de MP gespeeld, koop de SP volgende week (kom er nu toch nog niet aan toe).
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste