Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 23:57

RawChild

PSN: Rawchild

Eigenlijk mis ik ook nog wel een level/progressie systeem, of is dat enkel de battlepass?
Sowieso vind ik het jammer dat je niet meer in een lobby komt en je tegenstander al een beetje kan inschatten aan de hand van rank/level enzovoort. Battlefield mist een hoop core elementen, maar geldt ook voor deze game. Vast een nieuwe trend of zo...Less is more.

Gelukkig is de gameplay zelf echt enorm lekker. Ook best veel zin in morgen om met de singleplayer aan de slag te gaan, terwijl ik eigenlijk veel meer van de multiplayer ben. Sinds de suprise release van een tijdke terug is het echt non stop Halo dat ik speel. Ik verwacht dat dit mijn game of the year wordt/is. Al moet ik daar dan wel bij melden dat ik niet heel veel games per jaar aanschaf.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
D-Ed schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:24:
[...]

Dat is vreemd want zonder je challenges te doen moet je toch minimaal een level kunnen stijgen per dag (als je zes matches speelt):

1st Game = 300 XP
2nd Game = 200 XP
3rd Game = 200 XP
4th Game = 100 XP
5th Game = 100 XP
6th Game = 100 XP

Als je ook nog wat challenges doet (even op Y drukken) dan gaat het nog sneller. En de volgende dag reset bovenstaande..
Gek ja ik krijg die xp denk ik niet dan, of heb je heel veel XP nodig om alleen al naar lvl 2 te komen?

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Generaal Pep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:20:
[...]

Gek ja ik krijg die xp denk ik niet dan, of heb je heel veel XP nodig om alleen al naar lvl 2 te komen?
Nogmaals, die lvl is niet je lvl, dat is je battletag dingetje en kun je zelf aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
Exactor it schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:28:
[...]

Die 1 op je spelerskaart is een emblem. Die kun je aanpassen via customisation. Zo kun je makkelijk level 9 worden! :+

Dingen vrijspelen gaat via de battlepass. Die kun je kopen en dan level je via xp van potjes en challenges. Progressie in dit spel is beter dan ke nu denkt maar is toch wat suf, maar voor een indruk kun je de afgelopen twee pagina's aan zinloos geklaag teruglezen.
Ik heb geen 1 op mijn spelerskaart staan. Er staat een honingbij op mijn spelerskaart.

Progressie is inderdaad suf. Na 5,6 uur nog steeds geen progressie is wel erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
ActualFantasy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:21:
[...]

Nogmaals, die lvl is niet je lvl, dat is je battletag dingetje en kun je zelf aanpassen
Die had ik na launch gelijk al aangepast naar een honingbij.

Ik ben toch echt lvl 1. Erg karig hoe ze de progressie hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Generaal Pep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:24:
[...]

Die had ik na launch gelijk al aangepast naar een honingbij.

Ik ben toch echt lvl 1. Erg karig hoe ze de progressie hebben gemaakt.
lvl 1 in wat dan?

Speel je academy of tegen bots dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
RawChild schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:17:
Eigenlijk mis ik ook nog wel een level/progressie systeem, of is dat enkel de battlepass?
Momenteel is de enige vorm van progressie de battlepass en ranked.

343i heeft aangegeven dat ze werken aan een globaal progressie/level systeem maar dat het nog wel even zal duren voordat dit vrijgegeven wordt. Hopelijk komen ze met een systeem wat die van Halo 3 mengt met één van de latere Halo's :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 20:57
RawChild schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:17:
Sowieso vind ik het jammer dat je niet meer in een lobby komt en je tegenstander al een beetje kan inschatten aan de hand van rank/level enzovoort. Battlefield mist een hoop core elementen, maar geldt ook voor deze game. Vast een nieuwe trend of zo...Less is more.

Gelukkig is de gameplay zelf echt enorm lekker. Ook best veel zin in morgen om met de singleplayer aan de slag te gaan, terwijl ik eigenlijk veel meer van de multiplayer ben. Sinds de suprise release van een tijdke terug is het echt non stop Halo dat ik speel. Ik verwacht dat dit mijn game of the year wordt/is. Al moet ik daar dan wel bij melden dat ik niet heel veel games per jaar aanschaf.
Misschien moet je eens Ranked Arena spelen? ;) Ik weet het niet helemaal zeker, maar de naam doet me vermoeden dat daar iets van een rank/level te vinden is. :+

Je bent niet de eerste die ernaar vraagt trouwens. Misschien omdat er nu veel mensen voor het eerst geïntroduceerd worden met Halo? Anyway, het gebruikelijke rankedsysteem dat we al van heel veel Halo's kennen zit er weer in. Je wordt ingedeeld in een divisie waarna je ook tegen spelers komt te staan die ongeveer hetzelfde niveau hebben (dit kan nog wel iets beter, maar wordt aan gewerkt). Ik zag ook dat je op het scorebord na een match een score te zien krijgt die weergeeft hoe goed het team bij elkaar is. Door te winnen werk je jezelf op naar hogere divisies en krijg je dus ook weer sterkere tegenstanders.

Met andere woorden: Als iedereen die de progressie in battle pass niets vindt nou even Ranked Arena gaat spelen, waar de progressie enorm snel kan zijn als je wint, dan kunnen we het vanaf morgen met z'n allen over de campaign gaan hebben. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

I know, maar ik doelde niet op ranked...;)

Juist omdat dit niet mijn eerste Halo is mis ik dingen.

[ Voor 41% gewijzigd door RawChild op 07-12-2021 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
ActualFantasy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:28:
[...]

lvl 1 in wat dan?

Speel je academy of tegen bots dan?
Mijn character.

Quick play (4v4) en die AoW mode van Halo (16 vs 16 ofzo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Generaal Pep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:47:
[...]

Mijn character.

Quick play (4v4) en die AoW mode van Halo (16 vs 16 ofzo)
Maak eens een screenshotje waarom je denkt dat je nog level 1 bent. Dan kunnen we je misschien beter helpen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dioscuri
RawChild schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:46:
I know, maar ik doelde niet op ranked...;)

Juist omdat dit niet mijn eerste Halo is mis ik dingen.
Verkeerd ingeschat vanuit mijn kant dan. :) Ik mis ook nog steeds best wel wat dingen. Mijn eerdere bericht was ook wel wat bewust flauw ingestoken, want ik zie ook zeker dat er genoeg zaken beter kunnen.

Toch heb ik nog steeds de indruk dat andere mensen die wel nieuw zijn met Halo heel erg gefocust zijn op XP. Dat kan ik me ook wel voorstellen a.d.h.v. de manier waarop het in beeld komt. Ranked kan qua progressie echter veel brengen van wat ze met de XP missen. Ik speel verreweg het meeste ranked waardoor XP bijzaak is geworden en daardoor vind ik de game ook leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Dioscuri schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:35:
[...]

Verkeerd ingeschat vanuit mijn kant dan. :) Ik mis ook nog steeds best wel wat dingen. Mijn eerdere bericht was ook wel wat bewust flauw ingestoken, want ik zie ook zeker dat er genoeg zaken beter kunnen.
Geen probleem :)
Ja ik speel ook veruit het meeste Ranked, blijft erg leuk, nu 2 keer platinum, kijken of we diamond kunnen halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dioscuri schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:35:
[...]

Toch heb ik nog steeds de indruk dat andere mensen die wel nieuw zijn met Halo heel erg gefocust zijn op XP. Dat kan ik me ook wel voorstellen a.d.h.v. de manier waarop het in beeld komt. Ranked kan qua progressie echter veel brengen van wat ze met de XP missen. Ik speel verreweg het meeste ranked waardoor XP bijzaak is geworden en daardoor vind ik de game ook leuker. :)
Een xp progressie systeem dat je kunt levelen door simpelweg te spelen waarbij je iets meer xp krijgt wanneer je beter speelt zou gewoon een goede toevoeging zijn. Een consistent iets dat wanneer iemand 2 jaar lang iedere dag Halo speelt, je dat kunt zien aan het level. Het kan zo simpel zijn als bij Overwatch, waar je de sterren ziet onder iemand zijn naam. En het belangrijkste: niets te kunnen veranderen aan de snelheid van levelen dmv boosts en ook geen seasons, maar enkel door de game te spelen. Rewards verder niet nodig.
Het stelt niet veel voor maar weet zeker dat veel mensen hier blij mee zouden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
Verwijderd schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:57:
[...]

Een xp progressie systeem dat je kunt levelen door simpelweg te spelen waarbij je iets meer xp krijgt wanneer je beter speelt zou gewoon een goede toevoeging zijn. Een consistent iets dat wanneer iemand 2 jaar lang iedere dag Halo speelt, je dat kunt zien aan het level. Het kan zo simpel zijn als bij Overwatch, waar je de sterren ziet onder iemand zijn naam. En het belangrijkste: niets te kunnen veranderen aan de snelheid van levelen dmv boosts, maar enkel door de game te spelen. Rewards verder niet nodig.
Het stelt niet veel voor maar weet zeker dat veel mensen hier blij mee zouden zijn.
Mee eens hoor en sterker nog, ik denk dat het oude systeem in Halo prima zou zijn geweest voor Halo Infinite. Aan de andere kant is het juist ook heel belangrijk om nieuwe dingen te proberen die anders zijn dan wat al is gedaan.

Dat gezegd hebbende.... Word ik nu dus toch weer in die progressie-discussie fuik getrokken waar we naar mijn gevoel een beetje in rondjes rennen qua kritieken en argumentatie. Mijn idee was juist om ook eens de ranked progressie te belichten waar het nooit over gaat en waar imo heel snel progressie boekt als je wint. Nou, idee mislukt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Dioscuri
Haha, ja ik werd ook weer even meegesleurd.
Goed dat er ranked progressie is. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2021 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dioscuri schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:10:
[...]

Mee eens hoor en sterker nog, ik denk dat het oude systeem in Halo prima zou zijn geweest voor Halo Infinite. Aan de andere kant is het juist ook heel belangrijk om nieuwe dingen te proberen die anders zijn dan wat al is gedaan.

Dat gezegd hebbende.... Word ik nu dus toch weer in die progressie-discussie fuik getrokken waar we naar mijn gevoel een beetje in rondjes rennen qua kritieken en argumentatie. Mijn idee was juist om ook eens de ranked progressie te belichten waar het nooit over gaat en waar imo heel snel progressie boekt als je wint. Nou, idee mislukt. :+
Nou zelfs die is matig. Want ook daar is je inzet in de game niet relevant voor de ranking. Als ik beetje loop te klooien en mijn teammate carried krijgen we evenveel progressie.

Zelfs Apex Legends van EA of all doet dat beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dioscuri schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:10:
[...]

Lets talk.. Singleplayer! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mooie reviews. Ik denk dat alles wat de game momenteel tekort schiet in perspectief gezet moet worden (level diversiteit, functies zoals forge, co-op etc.). 343i staat voor een helse taak van het zoeken van balans tussen vertrouw en modern. Het feit dat ze de basis zo sterk hebben neergezet (en daar ook voor geprezen worden) in Infinite maakt mij echt enthousiast voor wat het gaat bieden in de toekomst.

Preload when?!

Dit is de performance:
Xbox One:
dynamic 1080p with temporal reconstruction at 30fps (common 972p)

Xbox One X:
Quality Mode: dynamic 2160p with temporal reconstruction at 30fps (common 1800p)
FPS Mode: dynamic 1440p with temporal reconstruction at 60fps (common 1260p)

Xbox Series S:
Quality Mode: 1080p at 30fps
FPS Mode: dynamic 1080p with temporal reconstruction at 60fps (common 1080p)

Xbox Series X:
Quality Mode: dynamic 2160p with temporal reconstruction at 60fps (common 1800p)
FPS Mode: dynamic 1440p with temporal reconstruction at 120fps (common 1188p)
Halo: Infinite moest een showcase game zijn voor de Xbox One X. Mooi om te zien hoe goed het daarop presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-09 17:55
Valt er nog wat te sjoemelen met de Nieuw Zeeland truc?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Frez schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:34:
Verwacht het niet, lijkt een wereldwijde gelijktijdige release te zijn.
Rivanov in "[XBOX/PC] Halo Infinite"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/d78cfd86659ab31ea116a312fa7892e0773dc792/?url=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FFEl8TNAUcAMYEqV%3Fformat%3Djpg%26name%3Dmedium

Mijn postbode mag gewoon in Nederland blijven, als hij via Nieuw Zeeland gaat duurt het zo lang voordat hij voor mijn deur staat :+ Als het meezit kan ik morgenmiddag tijdens de lunch pauze vast een start maken, hopelijk is de day-one patch dan ook al live :)

[ Voor 17% gewijzigd door Caayn op 07-12-2021 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we met z'n alle afspreken dat we pas met kerst gaan beginnen aan de campaign? 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2021 10:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:19
Exactor it schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:50:
[...]

Kijk dit dan. :)

Nade ontploft na contact met grond: https://www.xbox.com/play/media/VAGWBC5V

Nade ontploft pas na de grond geraakt te hebben als je hem tegen een muur gooit: https://www.xbox.com/play/media/L5WA9UG9

Direct na contact met grond: https://www.xbox.com/play/media/F9N3METF

Direct na contact met grond (met enorme worp) : https://www.xbox.com/play/media/TS2VK7SJ
Hier nog even het nut van het testen hoe nades werken. :+

Special Delivery op een flag carrier. (let vooral niet op mijn aim, ik was aan het testen of naast mensen schieten werkt. Dat is niet zo.) https://www.xbox.com/play/media/Y2FWB7CE

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 07-12-2021 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 15:38
Frez schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:34:
De enige manier om hem eerder te spelen is door hem fysiek morgen te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

jori040 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:46:
[...]

De enige manier om hem eerder te spelen is door hem fysiek morgen te scoren.
Heb de fysieke versie van het weekend gehaald, maar die werkte toen nog niet voor de campaign. Dus waarschijnlijk is die ook pas morgenavond te spelen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
Exactor it schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:46:
[...]

Hier nog even het nut van het testen hoe nades werken. :+

Special Delivery op een flag carrier. (let vooral niet op mijn aim, ik was aan het testen of naast mensen schieten werkt. Dat is niet zo.) https://www.xbox.com/play/media/Y2FWB7CE
Haha, well played!

Ik heb de theater mode nog niet opgestart en begin sinds Halo pas gebruik te maken van de capture functie, dus vraagje: Hoe trim je die video's tot 14 seconden? Wil graag de stukjes eraf knippen dat ik mis schiet/spring e.d. ;)

Laatst ook een hele gekke spawn meegemaakt. Ik speel weinig Quick Play en blijkbaar kun je daarin ook midden in een match gegooid worden? Eerste ronde oddball was al bijna afgelopen, tweede begon en er werd iemand van het andere team bij ons gespawnd: https://www.xbox.com/play/media/L5V72RNV Tja, daar doet die spawncheck op line of sight niet veel aan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 11:09
Dioscuri schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:25:
[...]

Haha, well played!

Ik heb de theater mode nog niet opgestart en begin sinds Halo pas gebruik te maken van de capture functie, dus vraagje: Hoe trim je die video's tot 14 seconden? Wil graag de stukjes eraf knippen dat ik mis schiet/spring e.d. ;)

Laatst ook een hele gekke spawn meegemaakt. Ik speel weinig Quick Play en blijkbaar kun je daarin ook midden in een match gegooid worden?
Ja dat vind ik juist wel fijn, dat betekent ook dat als er iemand leaved bij jouw game, dat er direct weer iemand bij kan worden geplaatst (soms een bot, soms een echte speler). Dat was vroeger mega frustrerend want dan kon je bijvoorbeeld je match afmaken met 3v4...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Dioscuri schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:25:
[...]

Haha, well played!

Laatst ook een hele gekke spawn meegemaakt. Ik speel weinig Quick Play en blijkbaar kun je daarin ook midden in een match gegooid worden? Eerste ronde oddball was al bijna afgelopen, tweede begon en er werd iemand van het andere team bij ons gespawnd: https://www.xbox.com/play/media/L5V72RNV Tja, daar doet die spawncheck op line of sight niet veel aan. :'(
Ik heb clips standaard op 15 seconden staan om exact de reden dat jij noemt. :) Je kunt trimmen door naar recent captures te gaan via de guide. Als je op een filmpje klikt staat de trim optie in het menu.

Die spawn van jou was heel raar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ik lees net dat je missies niet kunt herspelen op dezelfde save file. Dat betekent dat je een aparte collectible run mag gaan doen als je er eentje mist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:17:
Ik lees net dat je missies niet kunt herspelen op dezelfde save file. Dat betekent dat je een aparte collectible run mag gaan doen als je er eentje mist.
Nahja wie weet zitten de collectibles niet in de missies :P en anders in je legendary laso run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Caayn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:38:
[...]
Verwacht het niet, lijkt een wereldwijde gelijktijdige release te zijn.
Rivanov in "[XBOX/PC] Halo Infinite"
[Afbeelding]

Mijn postbode mag gewoon in Nederland blijven, als hij via Nieuw Zeeland gaat duurt het zo lang voordat hij voor mijn deur staat :+ Als het meezit kan ik morgenmiddag tijdens de lunch pauze vast een start maken, hopelijk is de day-one patch dan ook al live :)
Aan de postbode zal je niet veel hebben als die eerder komt. De Halo: Infinite disk is namelijk leeg. Het is een trigger voor download. Je moet dus een internet connectie nodig voor de initiële setup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aah ik had dus gewoon nog niet genoeg Ranked gespeeld om een daadwerkelijke Rank te krijgen 8)7 .
Dus mijn eerdere Rant over progressie is hiermee wel een beetje van de baan, niet allemaal even duidelijk maar dat zal gewenning zijn.

Ik ben als nieuwe Halo speler na 9 potjes ingedeeld in Gold level 5 zie ik en dat leest online als een prima prestatie voor een nieuwe Halo speler.

Weet iemand hoe het zit met de progressie daarin? Gaat dat nu elk potje omhoog en/of omlaag of is dat weer eens in de zoveel (9) potjes zoals aan het begin.

Edit: Gisteren wel een lekker potje trouwens, Speelde met een maatje (ook nieuwe Halo Infinite speler) Ranked. 4 tegen 4 Team DeathMatch. Na 1 minuut gaan er 2 uit ons team weg, verliezen we de pot met 2 punten verschil. Das toch wel lekker als je dan tegen een Team van vier speelt en ze zo in de pan hakt, potje was alleen een half minuutje te kort voor de daadwerkelijke overwinning.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 07-12-2021 12:52 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:56
Heb je gold nodig om de multiplayer te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

doobieters schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:49:
Heb je gold nodig om de multiplayer te spelen?
Nee. F2p heeft geen gold (meer) nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De mp van deze game is niet echt mijn ding maar ben wel eens benieuwd naar de campaign, nog nooit eerder een Halo game gespeeld en eerlijk gezegd ook geen zin in maar iets van een recap zou misschien wel leuk zijn.

Iemand een goede tip misschien voor een recap video over het verhaal van de eerdere games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:57:
De mp van deze game is niet echt mijn ding maar ben wel eens benieuwd naar de campaign, nog nooit eerder een Halo game gespeeld en eerlijk gezegd ook geen zin in maar iets van een recap zou misschien wel leuk zijn.

Iemand een goede tip misschien voor een recap video over het verhaal van de eerdere games?
Aliens slecht! Zombie aliens nog slechter dus we moeten samen met de aliens tegen de zombies vechten. Zombie aliens bleken vooropgezet plan te zijn van de ancient scifi aliens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:47:
[...]

Aan de postbode zal je niet veel hebben als die eerder komt. De Halo: Infinite disk is namelijk leeg. Het is een trigger voor download. Je moet dus een internet connectie nodig voor de initiële setup.
Mhh, ik lees het nu inderdaad. Dat is wel balen, die paar uur overleef ik wel maar wel jammer dat de disc letterlijk een paperweight is. Meestal kan je de disc versie gewoon spelen, uiteraard heb je dan niet altijd de ideale build, maar bij Halo Infinite staat er dus een onspeelbare build op de disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Caayn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:06:
[...]
Mhh, ik lees het nu inderdaad. Dat is wel balen, die paar uur overleef ik wel maar wel jammer dat de disc letterlijk een paperweight is. Meestal kan je de disc versie gewoon spelen, uiteraard heb je dan niet altijd de ideale build, maar bij Halo Infinite staat er dus een onspeelbare build op de disc.
Ik baal zelf ook als een stekker omdat mijn internet tergend traag is. Ik ga morgenavond denk ik nodig hebben voor de download, afhankelijk van hoe groot die is natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:57:

Deze heb ik toevalligerwijs afgelopen weekend gezien. Heb alle games gespeeld, maar was weer al veel vergeten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:49:
Aah ik had dus gewoon nog niet genoeg Ranked gespeeld om een daadwerkelijke Rank te krijgen 8)7 .
Dus mijn eerdere Rant over progressie is hiermee wel een beetje van de baan, niet allemaal even duidelijk maar dat zal gewenning zijn.

Ik ben als nieuwe Halo speler na 9 potjes ingedeeld in Gold level 5 zie ik en dat leest online als een prima prestatie voor een nieuwe Halo speler.

Weet iemand hoe het zit met de progressie daarin? Gaat dat nu elk potje omhoog en/of omlaag of is dat weer eens in de zoveel (9) potjes zoals aan het begin.

Edit: Gisteren wel een lekker potje trouwens, Speelde met een maatje (ook nieuwe Halo Infinite speler) Ranked. 4 tegen 4 Team DeathMatch. Na 1 minuut gaan er 2 uit ons team weg, verliezen we de pot met 2 punten verschil. Das toch wel lekker als je dan tegen een Team van vier speelt en ze zo in de pan hakt, potje was alleen een half minuutje te kort voor de daadwerkelijke overwinning.
Voor iemand die er 20 jaar geleden mee begon is dat ook erg goed hoor 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:04:
[...]

Aliens slecht! Zombie aliens nog slechter dus we moeten samen met de aliens tegen de zombies vechten. Zombie aliens bleken vooropgezet plan te zijn van de ancient scifi aliens.
Aanvullend: Je AI is knettergestoord en soms naakt om onduidelijke redenen. En de Master Chief does not afraid of anything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

*O* Je kunt vanaf nu de game pre-loaden (getest op Series X)! *O*

Edit: Nope, werkt niet. Je wordt geleid naar de 25GB mp... zucht.

[ Voor 34% gewijzigd door HollovVpo1nt op 07-12-2021 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Laatst online: 12:27
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:49:

Team deathmatch valt nog mee als er een paar man uitvalt. Je hebt in principe dan zelfs meer kans op kills dan het andere team :p
Bij oddball, ctf of strongholds ben je pas echt kansloos 8)7

Ik mis het rank systeem van Halo 3, prachtig was dat
https://halo.fandom.com/wiki/Rank_(Halo_3_Multiplayer)

Also, bring back double team. Beste playlist ooit.
Also, DMR is weg. Gewoon weg :'(

Verder is deze game (of beta) toch gewoon heerlijk.
Op en top Halo, leuke wapens en equipment, sterke maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:42:
[...]

Voor iemand die er 20 jaar geleden mee begon is dat ook erg goed hoor 😅
Kan je het dan niet beter opgeven :+
Ik zal je er wel een keer doorheen sleuren als we tegelijk online zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nubtrix schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:54:
[...]

Team deathmatch valt nog mee als er een paar man uitvalt. Je hebt in principe dan zelfs meer kans op kills dan het andere team :p
Bij oddball, ctf of strongholds ben je pas echt kansloos 8)7
Ik speel in Ranked eigenlijk alleen Team DeathMatch :P .

- Team DeathMatch
- Team DeathMatch en de andere doen iets met een Vlag.
- Team DeathMatch en de andere doen iets met een bal.
- Team DeathMatch en de andere doen iets met cirkels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Laatst online: 12:27
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:00:
[...]

Ik speel in Ranked eigenlijk alleen Team DeathMatch :P .

- Team DeathMatch
- Team DeathMatch en de andere doen iets met een Vlag.
- Team DeathMatch en de andere doen iets met een bal.
- Team DeathMatch en de andere doen iets met cirkels
Ik ben dan wel eerder de kerel die zich laat opjagen als zijn teammaats niet voor objectives gaan, er is niemand die het jou kan kwalijk nemen. Hadden ze er maar aparte playlists in moeten steken.

Sowieso is strongholds nog wel iets waar ik apart voor zou kiezen. King of the hill vond ik ook altijd wel leuk.
Oddball en ctf zeggen mij ook niet zoveel.

Vroeger kon ik ook gewoon een team van 4 irl vrienden samenkrijgen, heb je dat probleem sowieso niet.
Maar die tijden zijn - helaas - voorbij :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:59:
[...]

Kan je het dan niet beter opgeven :+
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/Tu5ObuZ1wG4pi/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hehe, dat is de juiste mentaliteit.
En het gaat bij Halo ook niet om de progressie joh, als je maar plezier hebt :+

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 07-12-2021 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nubtrix schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:13:
[...]

Ik ben dan wel eerder de kerel die zich laat opjagen als zijn teammaats niet voor objectives gaan, er is niemand die het jou kan kwalijk nemen. Hadden ze er maar aparte playlists in moeten steken.

Sowieso is strongholds nog wel iets waar ik apart voor zou kiezen. King of the hill vond ik ook altijd wel leuk.
Oddball en ctf zeggen mij ook niet zoveel.

Vroeger kon ik ook gewoon een team van 4 irl vrienden samenkrijgen, heb je dat probleem sowieso niet.
Maar die tijden zijn - helaas - voorbij :'(
Ik maakte een grapje hoor overigens, ik doe wel netjes mee met die dingen.
Gasten verdedigen etc, ga alleen niet zelf met die vlag of bal lopen, dat vind ik veel te langzaam gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:21:
[...]

Hehe, dat is de juiste mentaliteit.
En het gaat bij Halo ook niet om de progressie joh, als je maar plezier hebt :+
Als ik echt wil kan ik wel voorbij goud hoor, in andere Halo's ook gewoon platinum 3 of 4 geweest maar ben daar voor de rest niet zo mee bezig inderdaad.

Ik speel ook met gasten waar ik een biertje mee doe in het echte leven (doe ik trouwens ook met m'n online kameraden denk ik nu aan _/-\o_ ) maar die spelen minder dan ik en zijn nog net niet zo fanatiek dus tja. Ik speel echt 100% voor de fun.

Zodra ik met een aantal serieuze Xbox Oldies online ben is het wel volle bak call-outs en 'op mijn X, twee Shields down' etc. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:29:
[...]

Als ik echt wil kan ik wel voorbij goud hoor,
Jaja dat zeggen we allemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb net voor het eerst even gespeeld, maar is het normaal dat ik met een 3070 geen 144 fps kan halen op 3440x1440? De game ziet er grafisch niet zo bijzonder uit maar haal slechts 80-100 fps, gpu blijft erg koel vergeleken met andere games 55c vs 75c maar wel 99% gpu usage blijkbaar. low/high veranderd weinig.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 07-12-2021 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
D-Ed schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:29:
[...]

Zodra ik met een aantal serieuze Xbox Oldies online ben is het wel volle bak call-outs en 'op mijn X, twee Shields down' etc. :9
Als ik een serieuze Xbox Oldie ben, kan ik dit bevestigen. D-Ed speelt volle bak objective. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
Yes! Diamond 1 gehaald! Voor het eerst in een shooter dat ik zo hoog in een ranking kom sinds Quake 1!

* ActualFantasy doet een dansje

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3tPGrjbvSefHoBeHN9A4mpQebg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dI90vx75lYQ0y1grsMy2JZYj.jpg?f=fotoalbum_large

Dit soort potjes zijn super tof en super irritant. Super tof omdat het ontzettend close was en ik de overwinning heb gebracht. Super irritant omdat mensen gewoon de ball niet oppakken omdat ze kills willen maken en dan niet eens een positieve KD hebben aan het einde. Jammer dat objective play niet zo veel meer punten geeft dan kills.

[ Voor 82% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2021 17:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:59:
[...]

Als ik een serieuze Xbox Oldie ben, kan ik dit bevestigen. D-Ed speelt volle bak objective. :)
Serieus vwb gamen zekers! Al het overige een gezellig Oldie met humor.. Belangrijk om de moed erin te houden met een Gold 4 niveau in je team :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:55
unfor schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:46:
Ik heb net voor het eerst even gespeeld, maar is het normaal dat ik met een 3070 geen 144 fps kan halen op 3440x1440? De game ziet er grafisch niet zo bijzonder uit maar haal slechts 80-100 fps, gpu blijft erg koel vergeleken met andere games 55c vs 75c maar wel 99% gpu usage blijkbaar. low/high veranderd weinig.
Hier ook een 3070 en kan dit wel min of meer bevestigen, al speel ik op 2560x1440p. Belangrijkste zelf vind ik dat het gewoon smooth aan voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:19:
[Afbeelding]

Dit soort potjes zijn super tof en super irritant. Super tof omdat het ontzettend close was en ik de overwinning heb gebracht. Super irritant omdat mensen gewoon de ball niet oppakken omdat ze kills willen maken en dan niet eens een positieve KD hebben aan het einde. Jammer dat objective play niet zo veel meer punten geeft dan kills.
Eens. Beste is om nu met een premade team te starten en dan lekker voor de objective gaan. Vaak gaat het andere team er dan ook in mee omdat de game snel over is als ze alleen maar voor kills gaan.
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:32:
*O* Je kunt vanaf nu de game pre-loaden (getest op Series X)! *O*
Ik snap niet helemaal hoe je dat doet... Ik heb de multiplayer al. Als ik kijk bij add-ons staat er dat alles gedownload is (25gb). Via de store kom ik ook niet verder.

[ Voor 16% gewijzigd door Atmosfeer op 07-12-2021 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht wijs te wachten met de xp boost te activeren en ja hoor eerste potje 4 challenges complete. Zal je altijd zien haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Atmosfeer schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:45:
[...]

Ik snap niet helemaal hoe je dat doet... Ik heb de multiplayer al. Als ik kijk bij add-ons staat er dat alles gedownload is (25gb). Via de store kom ik ook niet verder.
Ik heb te vroeg gepiept. Ik krijg het ook niet voor elkaar. Ik zie wel (Campaign) maar die download 'gewoon' de 25 GB MP.. ugh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:59:
[...]

Ik heb te vroeg gepiept. Ik krijg het ook niet voor elkaar. Ik zie wel (Campaign) maar die download 'gewoon' de 25 GB MP.. ugh
Jammer :P Van wat ik begrijp kunnen we pas morgen de campaign downloaden op de door dat kaartje (vorige pagina) aangegeven tijden. Dus in Nederland pas vanaf 19:00. Of kunnen we het al eerder downloaden?

Ik ben namelijk een beetje bang dat, xbox live kennende, het ontiegelijk traag zal gaan als de halve wereld het in 1 keer gaat downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door Atmosfeer op 07-12-2021 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ik zie de campaign in de gamepass app met een preload knop er bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pff die challenges met double xp boost zijn best wel ziek. 5 levels omhoog in geen uur tijd. Dus klagen over trage progressie in de battle pass kan er bij mij echt niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:19:
[Afbeelding]

Kolere wat een deaths allemaal zeg.
Die zitten meer naar het respawn scherm te kijken dan dat ze aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 19:58:
Pff die challenges met double xp boost zijn best wel ziek. 5 levels omhoog in geen uur tijd. Dus klagen over trage progressie in de battle pass kan er bij mij echt niet meer in.
Dat is ook pas onlangs aangepast toch? Week geleden was dat wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:12:
[...]

Dat is ook pas onlangs aangepast toch? Week geleden was dat wel anders.
Ook een week geleden kon je met de challenges echt heel snel levelen. En veel deaths? Mja als je een KD van 1 hebt en je killt er 30 ga je ook 30 keer dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:29:
[...]

Ook een week geleden kon je met de challenges echt heel snel levelen. En veel deaths? Mja als je een KD van 1 hebt en je killt er 30 ga je ook 30 keer dood?
Nou een week geleden ging het juist wel traag voor mijn gevoel. Of was twee weken terug, kreeg je voor sommige dingen 50xp van de 1000.

Als je 30 kills hebt en 30 keer dood gaat heb je een KD van 1 inderdaad, zo werkt dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
RedFox schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:17:
[...]

Heb de fysieke versie van het weekend gehaald, maar die werkte toen nog niet voor de campaign. Dus waarschijnlijk is die ook pas morgenavond te spelen.
Dan kan ik hem net zo goed digitaal kopen.Kan je hem morgenvroeg[8e] nog even checken of hij misschien dan wel werkt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Exactor it schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:17:
Yep vanwege de open-wereld achtige structuur: https://gamer.nl/artikele...finite-niet-herspeelbaar/
Blij te weten dat ze toch een manier gaan zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 07-12-2021 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:33:
[...]

Nou een week geleden ging het juist wel traag voor mijn gevoel. Of was twee weken terug, kreeg je voor sommige dingen 50xp van de 1000.

Als je 30 kills hebt en 30 keer dood gaat heb je een KD van 1 inderdaad, zo werkt dat :P
Dus. Je vindt dit veel deaths. Benieuwd naar jouw kd dan :P want neem aan dat je het aantal kills wel normaal vindt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2021 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:46:
[...]

Dus. Je vindt dit veel deaths. Benieuwd naar jouw kd dan :P want neem aan dat je het aantal kills wel normaal vindt ;)
Nou ik heb liever 15/5 dan 30/30 in ieder geval :P
Probeer wel onder de 10 deaths per potje te blijven maar ik loop niet met die bal dat helpt ook wel, verdedig de bal drager dan liever.

Verder ben ik pas net begonnen met Halo natuurlijk. Dus moet nog even een lekkere KD opbouwen. Zal nu ergens tussen 1 en 2 zitten schat ik zo in. Werk aan de winkel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:53:
[...]

Probeer wel onder de 10 deaths per potje te blijven maar ik loop niet met die bal dat helpt ook wel, verdedig de bal drager dan liever.

Verder ben ik pas net begonnen met Halo natuurlijk. Dus moet nog even een lekkere KD opbouwen. Zal nu ergens tussen 1 en 2 zitten schat ik zo in. Werk aan de winkel dus :)
Als je me je gamertag geeft kan ik het even checken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:53:
[...]

KD in alles anders dan Slayer is niet boeiend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:01:
[...]

Als je me je gamertag geeft kan ik het even checken ;).
Kan ik dat buiten de checken eigenlijk?
Ik vind via Google wel een stats website maar die vind mijn gamertag niet

Edit: Of in de game, daar kan ik het ook niet vinden 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 07-12-2021 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:02:
[...]

KD in alles anders dan Slayer is niet boeiend. :)
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:33:
[...]

Jaja dat zeggen we allemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Geen preload helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:03:
[...]

Kan ik dat buiten de checken eigenlijk?
Ik vind via Google wel een stats website maar die vind mijn gamertag niet

Edit: Of in de game, daar kan ik het ook niet vinden 8)7
Deze tracker doet het prima. Zoals je ziet moet ik ook nog werken aan mijn KD. En win rate. En rank. :+

Aan @uchiha tijntje en @timmie271 neerknallen in een custom match niet. KD zegt niet zoveel als je alleen maar ranked speelt. Je kunt allicht een keertje meedoen, kijken we hoe zo een pot met minder dan tien deaths er uit ziet. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Exactor it op 07-12-2021 22:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Als je voor objective gaat dan is je KD ratio inderdaad niet iets om naar te kijken. Ik pak vaker dan gemiddeld de bal op of probeer de vlag te pakken met als gevolg dat ik een wandelende schietschijf ben.. Dus tja, het maakt bij alles buiten slayer inderdaad niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Dank dat je dit deelt. Scheelt een boel keer refreshen in de app morgen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:46:
[...]

Deze tracker doet het prima. Zoals je ziet moet ik ook nog werken aan mijn KD. En win rate. En rank. :+

Aan @uchiha tijntje en @timmie271 neerknallen in een custom match niet. KD zegt niet zoveel als je alleen maar ranked speelt. Je kunt allicht een keertje meedoen, kijken we hoe zo een pot met minder dan tien deaths er uit ziet. :)
Ooh dat laatste is wel een keer leuk ja, jullie mogen wel een keertje met ons meedoen.
Laten we het die Halo veteranen wel even zien 😎

Edit: ik speel overigens ook alleen nog maar ranked idd, spelen voor “plezier” in de normale modus ben ik dan te competitief voor.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 07-12-2021 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:53:
[...]

Dank dat je dit deelt. Scheelt een boel keer refreshen in de app morgen. :)
En blijkbaar een 107gb update die iedereen vanaf 19.00 uur binnen moet trekken... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:47:
[...]

Als je voor objective gaat dan is je KD ratio inderdaad niet iets om naar te kijken. Ik pak vaker dan gemiddeld de bal op of probeer de vlag te pakken met als gevolg dat ik een wandelende schietschijf ben.. Dus tja, het maakt bij alles buiten slayer inderdaad niet uit ;)
Nah niet helemaal mee eens, de balans ligt ergens in het midden denk ik.

Je kunt niet allemaal maar met de bal/vlag lopen en alleen dan goed mee doen in die pot, tijdens goed samenspel is er juist ook verdedigen en das dan weer goed voor KD enz.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 07-12-2021 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:05:
[...]

Nah niet helemaal mee eens, de balans ligt ergens in het midden denk ik.
Je kunt niet alleen maar met de bal/vlag lopen, in goed samenspel moeten er ook verdedigen, das dan weer goed voor KD.
Klopt ook (deels).. In moeilijke situaties jump ik soms/vaak/indien nodig gewoon van de map met de bal in mijn hand en dan weet mijn team dat ze ergens naar het midden van de map moeten rushen om daar de bal weer op te halen O-)

Edit: Blijft toch Halo he 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het zegt al genoeg dat je nooit een bal of een vlag oppakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:09:
[...]

Klopt ook (deels).. In moeilijke situaties jump ik soms/vaak/indien nodig gewoon van de map met de bal in mijn hand en dan weet mijn team dat ze ergens naar het midden van de map moeten rushen om daar de bal weer op te halen O-)

Edit: Blijft toch Halo he 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duJhORzlcbRRvB4CA_18VNKq4Ps=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Pzfr5PlxZLsRecpy8i64swdr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:10:
[...]

Het zegt al genoeg dat je nooit een bal of een vlag oppakt :)
Ja dat zeg ik hierboven dus, die modus is veel meer dan alleen maar de vlag/bal pakken.
Die players moeten ook gedekt worden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:12:
[...]

Ja dat zeg ik hierboven dus, die modus is veel meer dan alleen maar de vlag/bal pakken.
Die players moeten ook gedekt worden enz.
Jep dat zeker. Maar als je al bewust aangeeft dat je geen vlag of bal pakt dan is het al duidelijk dat het je vooral om de kills gaat en niet om de objective. Zonder iemand die de bal of vlag pakt win je niet. Ik heb genoeg potjes meegemaakt dat ze de vlag of bal voorbij lopen want dat “speelt bijv. te traag”.

Lijkt me zinvol dat er snel slayer only playlists komen om dit te voorkomen :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2021 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:16:
[...]

Jep dat zeker. Maar als je al bewust aangeeft dat je geen vlag of bal pakt dan is het al duidelijk dat het je vooral om de kills gaat en niet om de objective. Zonder iemand die de bal of vlag pakt win je niet. Ik heb genoeg potjes meegemaakt dat ze de vlag of bal voorbij lopen want dat “speelt te traag”.
Ooh zo, ja dat klopt die pak ik niet op maar heb nog geen potjes gehad waarin dat echt nodig was. Er was altijd wel een player tot nu toe die dat wel deed.

Met capture de vlag ga ik wel vaak achter de gestolen vlag aan om die terug te halen, dat vind ik wel de moeite. Met de vlag of bal lopen vind ik simpelweg niet leuk ook.

Ik vind deze halo wel echt een (fijne) shooter shooter, te weinig diepgang om echt op andere manieren veel punten te vergaren. Dus dan ligt mijn focus veel meer op KD. Met Warzone of Battlefield (even los van de problemen met de laatste) laat ik KD ook vaak helemaal los.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 07-12-2021 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:16:
Lijkt me zinvol dat er snel slayer only playlists komen om dit te voorkomen :)
Ja die wil ik ook wel, TD Ranked. Of TD rankend en Domination Ranked in een playlist, want Domination kan je vaak wel goed combineren met “lekker af knallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Een echt goede KD ratio behalen? Dan moeten ze 'King of the Hill' zsm terugbrengen _/-\o_

Gewoon iedereen duikt die 'Hill' in en dan vanaf een afstandje granaten en headshots landen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:30:
Een echt goede KD ratio behalen? Dan moeten ze 'King of the Hill' zsm terugbrengen _/-\o_

Gewoon iedereen duikt die 'Hill' in en dan vanaf een afstandje granaten en headshots landen 8)
Ooh dat leest een beetje als Hardpoint, daar had ik bij COD een aparte weapon layout voor :P
Makkelijke kills idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it

Free for all is ook prima. Iedereen sprint als een gek en jij deelt twee headshots uit als ze elkaars shields eraf beuken. Ik lach me daarbij altijd rot. :)

Maarre @Donstil wil je nou dat wij meedoen met jouw ranked potjes (wij zitten op plat/diamond in de open crossplay modus) of wil je in een custom game huis komen houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als het skill based matchmaking is, is een representatieve KD veel leuker. Anders ga je met je KotH k/d in slayer en word je van alle kanten geklaard.. Ook niet leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:36:
[...]

Free for all is ook prima. Iedereen sprint als een gek en jij deelt twee headshots uit als ze elkaars shields eraf beuken. Ik lach me daarbij altijd rot. :)

Maarre @Donstil wil je nou dat wij meedoen met jouw ranked potjes (wij zitten op plat/diamond in de open crossplay modus) of wil je in een custom game huis komen houden?
Ja jullie zitten al wat ranks hoger maar zag op de link hierboven dat je al ruim 6x meer potten hebt gespeeld. Dus ik zal proberen naar dat aantal potjes toe te spelen de komende dagen om te kijken waar ik dan ongeveer sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:49:
[...]

Ja jullie zitten al wat ranks hoger maar zag op de link hierboven dat je al ruim 6x meer potten hebt gespeeld. Dus ik zal proberen naar dat aantal potjes toe te spelen de komende dagen om te kijken waar ik dan ongeveer sta.
Wat is je gamertag? Kunnen we je stijging in je kd ratio in de gaten houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:57:
[...]

Wat is je gamertag? Kunnen we je stijging in je kd ratio in de gaten houden :+
Haha zodra het een eerlijk vergelijk is meld ik mij!
Kan ik dat nou in de game ergens zien ook?

Edit: Ik zal een tipje van de sluier oplichten, hij zit nog bij jullie in de buurt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 08-12-2021 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:58:
[...]

Haha zodra het een eerlijk vergelijk is meld ik mij!
Kan ik dat nou in de game ergens zien ook?

Edit: Ik zal een tipje van de sluier oplichten, hij zit nog bij jullie in de buurt :P
Als de matchmaking goed werkt zal je KD niet veel stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:15:
Als de matchmaking goed werkt zal je KD niet veel stijgen.
Tuurlijk wel, ik heb pas 13 ranked potjes gespeeld. Dat is nog lang niet klaar, ik moet de mappen nog leren kennen, een favoriet wapen krijgen, etc. Kills gaan dan echt nog wel omhoog en misschien de deaths ook wel naar beneden.

Maar waar zie ik dat nou in game?

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 08-12-2021 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:18:
[...]

Tuurlijk wel, ik heb nu 13 ranked potjes gespeeld. Dat is nog lang niet klaar, ik moet de mappen nog leren kennen, een favoriet wapen krijgen, etc. Kills gaan dan echt nog wel omhoog.

Maar waar zie ik dat nou in game?
Even er van uitgaande dat je kills nuttig zijn, en dus bijdragen aan de objective en daardoor wint, stijg je in rank en kom je tegen steeds betere tegenstanders. Dus nee, als de matchmaking goed werkt gaat je KD echt niet veel omhoog. Als je standaard een KD haalt van 2 of hoger zit je of in een te lage rank of je speelt enkel voor de kills en niet voor de objectives. Of beide. Mooier kan ik het niet maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:20:
[...]

Even er van uitgaande dat je kills nuttig zijn, en dus bijdragen aan de objective, stijg je in rank en kom je tegen steeds betere tegenstanders. Dus nee, als de matchmaking goed werkt gaat je KD echt niet veel omhoog. Als je standaard een KD haalt van 2 of hoger zit je of in een te lage rank of je speelt enkel voor de kills en niet voor de objectives. Mooier kan ik het niet maken :)
Uuh dat snap ik even niet, je kunt toch nog steeds niet meespelen voor de objective en dan in KD stijgen?
Je rank gaat dan misschien niet mee, je KD toch wel?

Ik neem aan dat KD puur en alleen gekoppeld is aan je Kill Death ratio.

Maar waar zie ik het nou in game?

Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste