Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hier de bijgehorende blogpost met meer details: https://www.halowaypoint....finite-multiplayer-reveal

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 21:58
Het licht zag er tijdens de presentatie van gister veel beter uit dan in de reveal trailer van vorige jaar. Ook fijn dat de chopper weer terug is in de multiplayer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Ik kan me herinneren dat met HALO 3, je de campaign je co-op kon spelen. Iemand al bekend of dit ook het geval is met Infinte? Of is hier nog niks over bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De moeite waard van het terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
Geen ADS in Infinite?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Dit laat wel goed het verschil zien tussen een jaar geleden en nu. Verschil is groter dan in mijn herinnering. Misschien was ik een jaar geleden niet kritisch genoeg, als ik de verschillen nu zie. Gameplay is king, maar de veranderingen die maken het wel duidelijk een fraaiere game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lowskilled-ftw schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:53:
Ik kan me herinneren dat met HALO 3, je de campaign je co-op kon spelen. Iemand al bekend of dit ook het geval is met Infinte? Of is hier nog niks over bekend..
Splitscreen co-op is beschikbaar vanaf de launch: https://www.msn.com/en-us...43-industries/ar-BB176Ut1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:50
Voor een AAA game als deze is het wel erg rustig op het web zeg.Zal me niets verbazen als Microsoft puur de focus gaat leggen op Horizon 5 en deze naar begin 2022 zet.

Ik ben wel toe om wat beelden van SP te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brushaway
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
jori040 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 10:02:
Voor een AAA game als deze is het wel erg rustig op het web zeg.Zal me niets verbazen als Microsoft puur de focus gaat leggen op Horizon 5 en deze naar begin 2022 zet.

Ik ben wel toe om wat beelden van SP te zien.
Deze komt gewoon rond de feestdagen uit hoor, flinke mokerslag dan met horizon erbij van microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
brushaway schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 15:39:
[...]

Deze komt gewoon rond de feestdagen uit hoor, flinke mokerslag dan met horizon erbij van microsoft
Voor mij mag de release net als bij Halo 3 in september vallen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Ben best jaloers op de mensen die uitgenodigd zijn. Hopelijk is streaming toegestaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
I'm in! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ze hebben het goed onder handen genomen. Erg benieuwd naar de game en voornamelijk of het stand gaat houden tegen de andere shooters qua userbase (cod:warzone, apex, battlefield, pubg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
Deze game is dood binnen 6 maanden gok ik. Al kijk ik er wel erg naar uit :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Korkss schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:30:
Deze game is dood binnen 6 maanden gok ik. Al kijk ik er wel erg naar uit :-D
MCC collectie is nog steeds een zeer veel gespeelde multiplayer game dus geen idee waarom je dit denkt?

Infinite grijpt juist terug op de 'old school' Halo feel (van 1 t/m 3) in een nieuw jasje waar op dit moment iedereen erg naar uitkijkt (meer dan naar Halo 5 in het verleden). Ook de battlepasses die 343 introduceert worden als positief ervaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 01:32:

Ziet er tof uit :) Heb zelf geen invite voor dit weekend, dus ik ga het wel meemaken als die uitkomt, maar heb hier een beter gevoel bij dan van alle beelden die ik tot nu toe heb gezien van de nieuwe BF.
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:45:
[...]

Die tijd is zonder sidequests.

Even twee videos delen uit het Xbox topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ziet er heerlijk uit, benieuwd naar hoe laat ik vandaag aan de slag kan met de bots :) Hopelijk ergens begin van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Tuurlijk ga ik straks ook tijd aan de multiplayer besteden maar Halo draait voor mij persoonlijk het meest om de campaign.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Halo Waypoint website was gisteren behoorlijk slecht bereikbaar, dus niet iedereen heeft een goede start gehad met de beta. Hopelijk zijn die problemen zo goed als achter de rug nu. Heb wel wat videos gevonden die ik met jullie wil delen, in deze wordt wat commentaar gegeven op wat ze tegenkomen.

Eerste indrukken lijken positief in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dabuh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 13:51
Dit weekend heel wat potjes in de preview op de Xbox gespeeld. Ben wel erg enthousiast geworden over de multiplayer. Ook al was het alleen maar tegen bots, het gaf wel een goede indruk van hoe het spel speelt.

Positief:
  • De wapens voelde erg goed. Pistol en Battle Rifle toch wel favoriet, waarbij ik veel beter met de BR overweg kon dan voorheen. Ook de Assault Rifle beviel me goed. Nieuwe wapens nog onvoldoende mee gespeeld.
  • Niveau van de bots was redelijk goed. Heb nog niet tegen de Spartan bots gespeeld, maar op ODST niveau waren de bots 1 vs 1 erg sterk. Het blijft echter gemakkelijk doordat ze qua teamplay niet redden.
  • De drie speelbare levels zijn erg tof, waarbij Live Fire en Recharge mijn voorkeur hadden. Bij Bazzar lag de focus van de gevechten te veel op het centrale plein.
  • De grapple hook is awesome. Vooral in combinatie met de Gravity Hammer zorgt het voor hele toffe actie.
  • De snelheid van het spel in het algemeen is erg prettig. Goed dat de spartan charge eruit is, maar sprint erin is gebleven. Vind zelf de snelheid van Halo 5 fijner dan het tragere Halo 2/3, en Halo infinite lijkt hierin meer op Halo 5.
Negatief:
  • Weapon range is leuk maar mag wel uitdagender. Het is te makkelijk om drie sterren te verdienen. Ik weet niet of er nog nieuwe niveaus bijkomen, of dat er uiteindelijk scoreboards voor beschikbaar zijn, maar in de huidige vorm was ik er snel klaar mee. Een competitie element zou een goede toevoeging zijn.
  • Soms moeite met in een game komen en een aantal keer een vastloper gehad. Zodra het spel begon eigenlijk nooit last van verbindingsproblemen of lag.
Over het algemeen heel positief. Toen bleek dat de preview alleen tegen bots was had ik gedacht er snel klaar mee te zijn. Doordat het zo lekker wegspeelt heb ik denk ik toch wel bijna 30 potjes gespeeld dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dabuh schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:32:
Dit weekend heel wat potjes in de preview op de Xbox gespeeld. Ben wel erg enthousiast geworden over de multiplayer. Ook al was het alleen maar tegen bots, het gaf wel een goede indruk van hoe het spel speelt.

Positief:
  • De wapens voelde erg goed. Pistol en Battle Rifle toch wel favoriet, waarbij ik veel beter met de BR overweg kon dan voorheen. Ook de Assault Rifle beviel me goed. Nieuwe wapens nog onvoldoende mee gespeeld.
  • Niveau van de bots was redelijk goed. Heb nog niet tegen de Spartan bots gespeeld, maar op ODST niveau waren de bots 1 vs 1 erg sterk. Het blijft echter gemakkelijk doordat ze qua teamplay niet redden.
  • De drie speelbare levels zijn erg tof, waarbij Live Fire en Recharge mijn voorkeur hadden. Bij Bazzar lag de focus van de gevechten te veel op het centrale plein.
  • De grapple hook is awesome. Vooral in combinatie met de Gravity Hammer zorgt het voor hele toffe actie.
  • De snelheid van het spel in het algemeen is erg prettig. Goed dat de spartan charge eruit is, maar sprint erin is gebleven. Vind zelf de snelheid van Halo 5 fijner dan het tragere Halo 2/3, en Halo infinite lijkt hierin meer op Halo 5.
Negatief:
  • Weapon range is leuk maar mag wel uitdagender. Het is te makkelijk om drie sterren te verdienen. Ik weet niet of er nog nieuwe niveaus bijkomen, of dat er uiteindelijk scoreboards voor beschikbaar zijn, maar in de huidige vorm was ik er snel klaar mee. Een competitie element zou een goede toevoeging zijn.
  • Soms moeite met in een game komen en een aantal keer een vastloper gehad. Zodra het spel begon eigenlijk nooit last van verbindingsproblemen of lag.
Over het algemeen heel positief. Toen bleek dat de preview alleen tegen bots was had ik gedacht er snel klaar mee te zijn. Doordat het zo lekker wegspeelt heb ik denk ik toch wel bijna 30 potjes gespeeld dit weekend.
Hier sluit ik mij bij aan. Jammer genoeg gisteren maar drie potjes in Bazaar kunnen doen. Volgens mij speel je daar tegen de Spartan bots want boy o boy.. Die missen echt niets :'(

De bots bevallen mij een stuk beter dan ik had gedacht en ik zie mijzelf straks met de echte game veel vaker een custos game starten dan dat ik ooit deed met Halo. Was nooit zo van Forge en custom games maar met deze bots moet dat echt leuk worden _/-\o_

Af en toe had ik een sound glitch. Dan hoorde ik alleen de call-outs van de AI en announcer maar geen geluiden van de gevechten etc.

Het rushen naar power weapons miste ik nog wel een beetje. Het werd al heel snel 'typische shooter' gunplay terwijl ik normaal gesproken veel vaker opzoek ben naar de Overshield/rocket launcher/sniper. Dat maakt Halo ook Halo wat mij betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 02-08-2021 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine tegenvaller wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Wom
Zeg dat wel ja.Duidelijk dat het bij launch verre van een compleet pakket gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Na dit nieuws hoor ik her en der dat men een 2022 release niet erg zou vinden.
Puur persoonlijk wil ik de campaign graag dit najaar spelen.De 1ste run van een nieuwe Halo game doe ik sowieso altijd solo.

Development update: YouTube: Halo Infinite Development Update (August)

25:32:Toch niet 100% duidelijk of we de 24e al wat campaign gameplay gaan zien.Stel dat de game pas in december uitkomt dan kan het goed zijn dat ze daar nu nog mee wachten en nu nog even focus leggen op de multiplayer.

[ Voor 16% gewijzigd door jori040 op 21-08-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52
Geen Co-op bij een Halo game kan toch niet, denk dat hier veel kritiek op gaat volgen en de game naar 2022 geschoven gaat worden.
Vind dat half bakken uitbrengen van een game ook zeker geen goed idee, ze hebben duidelijk meer tijd nodig dat ze nu modes gaan uitstellen, breng de game dan gewoon later uit.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Stylze
Forza Horizon 5 is een soort van grote blockbuster dus in wezen denk ik dat Microsoft er makkelijk mee weg kan komen door deze game naar lente 2022 te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ip5iefR3Rs_Z70PY-hTQkVrt94c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aiH1M801V1PC9v6pZR7k2zvl.png?f=fotoalbum_large

Releasedatum is dus bekend, 8 December. Daarnaast zal er een collectors edition uitkomen van Halo Infinite. Deze is al te pre-orderen dacht ik.

Tevens ook Elite controller en XSX-console in speciale limited editions rond Halo: Infinite. :)

• jori040
Heel leuk die Xbox en controller in Halo stijl maar ik had gisteren liever 5 min van de campaign gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 26-08-2021 20:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Halo Infinite minimum system requirements
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • Processor: AMD FX-8370 or Intel i5-4440
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: AMD RX 570 or Nvidia GTX 1050 Ti
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 50 GB available space
Halo Infinite recommended system requirements
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • Processor: AMD Ryzen 7 3700X or Intel i7-9700k
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: Radeon RX 5700 XT or Nvidia RTX 2070
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 50 GB available space

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:08

RawChild

PSN: Rawchild

Ik heb even gemist dat de 24ste de nieuwe test is. Je moest dan op 13 september aangemeld zijn voor het Halo Insider Program. Ik heb dat dus helaas pas net gedaan. Maar iedereen die het op 13 september was zit erbij de 24se.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyvld
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05 16:48
Werving is niet toegestaan, net als dubbel,triple-quadrupleposten

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 21-09-2021 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Heb een invite, dit weekend los met Halo. Nu nog snel een Xbox kopen 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Deze ochtend inderdaad goed nieuws gekregen, zit dan ook al wat jaren aangemeld op halo waypoint :D

Er is ook een nieuwe blogpost uit, interview met multiplayer team.

*edit* schedule:
Weekend 1 (Arena)
  • Thursday evening, September 23:
    • Build becomes available for download Thursday night
    • Training Mode and Weapon Drills are available
  • Friday, September 24 @ 10am-2pm & 5pm-9pm PT: Matchmaking available
  • Saturday, September 25 @ 10am-2pm & 5pm-9pm PT: Matchmaking available
  • Sunday, September 26 @ 10am-2pm & 5pm-9pm PT: Matchmaking available
  • Monday, September 27 @ 10am PT: Flight access closes until Weekend 2
Weekend 2 (Big Team Battle & Arena)
  • Thursday evening, September 30:
    • Flight access turns on
    • Training Mode and Weapon Drills become available
  • Friday, October 1 @ 10am-2pm & 5pm-9pm PT: Matchmaking available
  • Saturday, October 2 @ 10am-2pm & 5pm-9pm PT: Matchmaking available
  • Sunday, October 3 @ 10am-2pm & 5pm-9pm PT: Matchmaking available
  • Sunday, October 3 @ 9pm PT: Surveys go out to a portion of Halo Insiders
  • Monday, October 4 @ 10am PT: Flight access closes
  • Wednesday, October 6 @ 10am PT: Halo Support site closes

[ Voor 70% gewijzigd door Krimglas op 21-09-2021 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 23:24

Reintji

(2 x dad)²

Na Halo 3, ODST en Reach heb ik het "halo gevoel" in de games van 343 studios toch niet echt weer kunnen vinden. Qua besturing en graphics spraken later Destiny 1 en 2 mij toch meer aan.

Hoe kijken de mensen die de preview van Halo Infinite hebben kunnen spelen daar tegen aan?

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19
RawChild schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:16:
Heb een invite, dit weekend los met Halo. Nu nog snel een Xbox kopen 🤪
Wellicht een gekke vraag, had jij eerder een gamertag 'Warchild'? Heb Halo 2 en H3 vrij veel gespeeld met een groep en daar zat deze persoon ook in.

Overigens ook bevestiging ontvangen voor de invite, ga er dit weekend alleen vrij weinig tijd voor hebben ben ik bang :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Reintji schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:31:
Na Halo 3, ODST en Reach heb ik het "halo gevoel" in de games van 343 studios toch niet echt weer kunnen vinden. Qua besturing en graphics spraken later Destiny 1 en 2 mij toch meer aan.

Hoe kijken de mensen die de preview van Halo Infinite hebben kunnen spelen daar tegen aan?
De 343i stijl van Halo en de daarbij horend gameplay heeft mij nooit echt kunnen bekoren. De vorige tech preview heb ik helaas maar een paar potjes kunnen spelen maar dat gaf een goed "Halo gevoel". De vorige tech preview voelde meer aan als Halo 4 dan de daadwerkelijke Halo 4 doet.

Voor de komende preview heb ik weer een uitnodiging ontvangen dus ik ben heel benieuwd naar verschillen ten opzichte van de vorige keer en vooral omdat ik deze keer wel fatsoenlijk de tijd heb om te spelen. Heb er zin in :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Blaauw87 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:23:
[...]

Wellicht een gekke vraag, had jij eerder een gamertag 'Warchild'? Heb Halo 2 en H3 vrij veel gespeeld met een groep en daar zat deze persoon ook in.

Overigens ook bevestiging ontvangen voor de invite, ga er dit weekend alleen vrij weinig tijd voor hebben ben ik bang :+
Haha nee Sorry, op Xbox heet ik echt heel anders 😁

Over wat we te doen is aankomende weekenden. Zeker big team battle ziet er goed uit! Daar kunnen we volgend weekend mee aan de slag (te zien vanaf minuut 49)

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Zin in!

Ik heb een mail van Halo Waypoint dat ik geselecteerd ben maar de invitation email nog niet..
Als ik in de Xbox insider hub kijk kan ik de beta dan ook niet downloaden.

Meer mensen met dit probleem?

• RawChild

RawChild

Waar is die insider hub dan? Ik heb mij pas net aangemeld voor dat programma. Ook Net mijn series S binnen en die installeert nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yibZ5h5I3sc2Ps4835OClrq1_o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vn2RbBPCjtZntcC7upx2DYNK.jpg?f=fotoalbum_large😍

Er is gisteren wel verteld dat er misschien vertraging is omdat ze op het laatste moment nog tegen een probleem aanliepen.

• Graft
RawChild schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:14:
Waar is die insider hub dan? Ik heb mij pas net aangemeld voor dat programma. Ook Net mijn series S binnen en die installeert nu.

[Afbeelding]😍

Er is gisteren wel verteld dat er misschien vertraging is omdat ze op het laatste moment nog tegen een probleem aanliepen.
Staan mooi zo bij elkaar!

De insider hub kun je uit de microsoft store halen. Daar kun je kennelijk voor bepaalde games waar je insider voor bent beta's etc. downloaden.

Maar Halo staat er niet bij, dus het is idd mss de vertraging waar jij t over hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Afbeeldingslocatie: https://content.halocdn.com/media/Default/community/hi-mp_tech_preview_schedule-8b7b55559d104e4183f08786696b7b2f.jpg

Hij valt morgen pas te spelen. Alle tijden in PT (dus voor NL +9 uur).
Het is me niet helemaal duidelijk of je ook buiten de matchmaking uren kunt spelen op multiplayer. Maar je kunt in ieder geval matches tegen bots doen zolang de flight open is.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Nu te downloaden via de insider hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Vanmorgen netjes een email gekregen met een uitnodiging voor de flight van dit weekend en tevens die van volgende week.

Vanavond na een drukke werkdag eens kijken of ik mezelf kan vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Niemand te vinden voor multiplayer…
Dan maar beetje training…

Kan het wel gebruiken want is men eerste kennismaking met Halo 🤣🤣😂🤓🤓

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ja ik geloof dat ze vanavond pas open gaan.. 10 am tot 2 pm de eerste 4 uur in ieder geval.

Je kan wel tegen bots spelen, maar ik mis een beetje erg de stem die zegt: double kill en zo.
Maar speelt verder lekker weg moet ik zeggen. Maar wel weer enorm inkomen. TTK is stukje hoger dan cod 😅 zelfs headhots met de BR zijn niet meteen dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
RawChild schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:00:
Ja ik geloof dat ze vanavond pas open gaan.. 10 am tot 2 pm de eerste 4 uur in ieder geval.

Je kan wel tegen bots spelen, maar ik mis een beetje erg de stem die zegt: double kill en zo.
Maar speelt verder lekker weg moet ik zeggen. Maar wel weer enorm inkomen. TTK is stukje hoger dan cod 😅 zelfs headhots met de BR zijn niet meteen dodelijk.
Staat jouw console trouwens op een andere taal dan Engels? Bij de vorige preview was voice/annoucer audio enkel actief wanneer de console op Engels stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Heb hem op Engels gezet. Maar het helpt niet, wellicht omdat het een training mode is.

Update, werkt toch wel, Thanks

[ Voor 16% gewijzigd door RawChild op 24-09-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
Hier ook al even geprobeerd tegen alleen de bots. Ik moest ook heel erg wennen weer aan TTK. Hierdoor wordt het verkorte van afstand en een melee finish wel weer een optie. Voelde toch wel weer lekker.

Eerste indruk is dus goed. Ga 'helaas" weekendje weg, dus zondag avond wellicht nog even de echte MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
helaas geen match te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Je kunt alleen matchmaking tijdens de uren voor matchmaking doen. Zie afbeelding een paar posts terug.
Buiten die uren alleen tegen bots.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Rav schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:12:
[...]

Je kunt alleen matchmaking tijdens de uren voor matchmaking doen. Zie afbeelding een paar posts terug.
Buiten die uren alleen tegen bots.
Maar dat is toch vandaag tussen 10:00 en 14:00 uur?

[ Voor 17% gewijzigd door soldier wolf op 24-09-2021 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Zojuist tegen bots getest, maar het speelt wel ontzettend lekker zeg!
De teammate bots vertonen nog wel een hoop bugs, maar krijg wel weer echt het halo 1 gevoel.

Ik denk dat 343 een hele sterke game gaat afleveren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
soldier wolf schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:21:
[...]

Maar dat is toch vandaag tussen 10:00 en 14:00 uur?
Tijdzones ;)

De tijden in het bovenstaande schema zijn PT, daar moet je nog negen uur bovenop rekenen, ofwel van 19:00 tot 23:00 uur hier in Nederland/België.

Edit:

Voor de volledigheid:

PTUTC+2 / CEST (NL/BE)
24-09 10:00-14:00 & 17:00-21:0024-09 19:00-23:00 & 25-09 02:00-06:00
25-09 10:00-14:00 & 17:00-21:0025-09 19:00-23:00 & 26-09 02:00-06:00
26-09 10:00-14:00 & 17:00-21:0026-09 19:00-23:00 & 27-09 02:00-06:00
01-10 10:00-14:00 & 17:00-21:0001-10 19:00-23:00 & 02-10 02:00-06:00
02-10 10:00-14:00 & 17:00-21:0002-10 19:00-23:00 & 03-10 02:00-06:00
03-10 10:00-14:00 & 17:00-21:0003-10 19:00-23:00 & 04-10 02:00-06:00

[ Voor 62% gewijzigd door Caayn op 24-09-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Caayn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:27:
[...]
Tijdzones ;)

De tijden in het bovenstaande schema zijn PT, daar moet je nog negen uur bovenop rekenen, ofwel van 19:00 tot 23:00 uur hier in Nederland/België.
aaah vandaar 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Die Bots op het hoogste niveau zijn best goed 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Nog mensen die op PC spelen? Ik heb niet het nieuwste van het nieuwste qua hardware, maar toch, echt huilen qua performance.

RX480 en ryzen 1500: Ik moet alles op minimum zetten om via resolution scaling nips aan 60 fps te geraken en ondanks dat het spel op een nvme drive staat duurt het gigantisch lang om het spel op te starten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Wat een heerlijke Halo weer, ik krijg echt weer throwbacks naar de dagen van Halo 3 die ik persoonlijk heel veel gespeeld heb. Halo 4 & 5 waren best oke, de multiplayer van H5 is ook niet slecht, maar het is geen Halo. Movement is te snel en die boosters horen ook gewoon niet in Halo thuis w.m.b.

De sounds van de guns klinken ook heerlijk en hebben een lekkere Ooomphf!

Enorm benieuwd naar de Campaign, maar de multiplayer gaat sowieso wel goed worden gebaseerd op wat ik nu kan spelen. Ik ben eigenlijk al sinds de eerste beelden van de Campaign best te spreken over wat ik zag. De game zag er misschien wat gedateerd uit, maar de gameplay deed me een jaar geleden al wel direct denken aan de oldschool Halo's. Dat jaartje van oppoetsen kan het dus alleen maar ten goede komen.

Hier een stukje gameplay van zojuist, voor de geïnteresseerden.
https://xboxclips.co/wout...b3-4b98-90dc-7c447a08d72b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

swoutr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:26:
Wat een heerlijke Halo weer, ik krijg echt weer throwbacks naar de dagen van Halo 3 die ik persoonlijk heel veel gespeeld heb. Halo 4 & 5 waren best oke, de multiplayer van H5 is ook niet slecht, maar het is geen Halo. Movement is te snel en die boosters horen ook gewoon niet in Halo thuis w.m.b.

De sounds van de guns klinken ook heerlijk en hebben een lekkere Ooomphf!

Enorm benieuwd naar de Campaign, maar de multiplayer gaat sowieso wel goed worden gebaseerd op wat ik nu kan spelen. Ik ben eigenlijk al sinds de eerste beelden van de Campaign best te spreken over wat ik zag. De game zag er misschien wat gedateerd uit, maar de gameplay deed me een jaar geleden al wel direct denken aan de oldschool Halo's. Dat jaartje van oppoetsen kan het dus alleen maar ten goede komen.

Hier een stukje gameplay van zojuist, voor de geïnteresseerden.
https://xboxclips.co/wout...b3-4b98-90dc-7c447a08d72b
Nice, hoe neem je gameplay op? Ik kon alleen een foto maken met mijn Xbox (heb hem sinds gisteren)

En ik krijg telkens dezelfde map (die op dat marktplein zeg maar) schijnbaar kan je de map aanpassen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19
RawChild schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:47:
[...]

Nice, hoe neem je gameplay op? Ik kon alleen een foto maken met mijn Xbox (heb hem sinds gisteren)

En ik krijg telkens dezelfde map (die op dat marktplein zeg maar) schijnbaar kan je de map aanpassen?
Dat gaat met dezelfde knop, je moet 'm alleen iets langer inhouden. Bij instellingen kan je bepalen hoe lang je opnames telkens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Gravity hammer > Rocket launcher

Edit:....

[ Voor 75% gewijzigd door Caayn op 08-10-2021 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Net 2 potjes online gespeeld, speelt echt heerlijk.
Viel mij op de battle rifle nu wel veel dodelijker was dan in de training mode. Geen idee of het aan de gamemode lag, maar het speelde echt als vanouds zoals ik mij Halo herinner.

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
swoutr schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:26:
de multiplayer van H5 is ook niet slecht, maar het is geen Halo. Movement is te snel en die boosters horen ook gewoon niet in Halo thuis w.m.b.
Halo 5 multiplayer is juist het enige wat me echt Halo heeft laten spelen en ik ben juist een beetje teleurgesteld in deze Halo.

Master Chief collection kan ik helemaal niet inkomen.

Interessant welke kant deze Halo gaat nu het free to play gaat worden trouwens om geld in de la te krijgen. Met Battle Pass en skins zoals het nu eruit ziet.

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Krimglas schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:16:
Nog mensen die op PC spelen? Ik heb niet het nieuwste van het nieuwste qua hardware, maar toch, echt huilen qua performance.

RX480 en ryzen 1500: Ik moet alles op minimum zetten om via resolution scaling nips aan 60 fps te geraken en ondanks dat het spel op een nvme drive staat duurt het gigantisch lang om het spel op te starten.
343 raad aan om minstens Andrenalin 21.7.1 driver te gebruiken voor deze beta. Misschien helpt dat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
polopolo150 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 05:55:
[...]

Halo 5 multiplayer is juist het enige wat me echt Halo heeft laten spelen en ik ben juist een beetje teleurgesteld in deze Halo.

Master Chief collection kan ik helemaal niet inkomen.

Interessant welke kant deze Halo gaat nu het free to play gaat worden trouwens om geld in de la te krijgen. Met Battle Pass en skins zoals het nu eruit ziet.
Dat je nu niet meer in de MCC kan komen begrijp ik heel goed, voelt voor mij ook wat te gedateerd aan nu.

Maar Halo 5 met de snelle movements en dashes hoeft van mij gewoon niet, er zijn tientallen andere games die zo snel zijn en het hoort imo niet bij Halo.

Daarnaast vind ik ook dat Halo 5 de ziel mist van bijv. Halo 3, en ik denk dat de stijl daar een groot aandeel in heeft. Ik kan het dus ook alleen maar toejuichen dat infinite terug gaat maar de “simpelere” stijl.

Ook het stukje simpele sandbox gevoel mist bij Halo 5. Ik kan me nog genoeg games in Halo 3 herinneren op valhalla waar plasma nades via gravlifts vliegen vervolgens worden afgebogen door andere nades, stuck raken op een warthog wheel en mee rond draait om vervolgens te ontploffen en een voorbijganger raakt. In 5 voelde het versimpeld met meer focus op movement en kunstmatig “flashy” gameplay om het op te leuken.

Nu viel me al op dat bijv. het water in de Halo infinite beta geen physics heeft en geen items “draagt” en meeneemt, waar dat in Halo 3 wel het geval was. Het zijn die kleine dingetjes die de oude games zo uniek maakte en voor unieke gameplay zorgde. Het ging er niet om wie de snelste movement had maar wie de beste oplossing bedacht om een gevecht te winnen.

Een beetje wat de oude battlefield games ook hadden maar nu missen. Waarin ik ook hoop dat battlefield 2042 dat gevoel terug kan krijgen.

De physics zijn overigens ook de reden dat ik bij de eerste showing van de infinite campaign dacht, ja.. dit is Halo! Alles heeft weer gewicht en er is aandacht voor hetgene wat Halo, Halo maakt.

YouTube: Halo's Most Underrated Feature Needs Some Love | The physics of Halo...

Dit filmpje gaat er goed op in.

[ Voor 10% gewijzigd door swoutr op 25-09-2021 10:55 ]

• Gundogan
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Krimglas schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:16:

Ik haal ook maar 20-30 fps en door de dynamic resolution ziet het er niet uit. Meer spelers met uiteenlopende (high end) hardware hebben er last van.

En dan heb ik ook nog een 'legacy' gpu dus geen driver optimalisaties voor mij als dat het probleem is. :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik wil hier even mijn klacht indienen over de progression binnen Infinite. Het hele systeem is gebaseerd op content dripping en geld verdienen door producten als Dorito's te verkopen met XP codes. Geen idee hoe Microsoft verwacht een grote playerbase op te bouwen en bijvoorbeeld spelers over te laten komen van een Apex Legends waar wel een normaal progressie systeem aanwezig is. Erg teleurgesteld.

Verder voelt het wel echt als een Halo game, gameplay is goed. Het armor coating systeem is gewoon 2 stappen terug t.o.v. secondary en primary colours vind ik.

Game voelt wel wat raar aan, ik heb ongeveer 100-110 fps op low op 110 FoV (RTX 2070 Super) maar het aimen voelt een beetje 'zwaar', frame pacing lijkt ook een beetje off. Weet niet precies hoe dit te verwoorden, het voelt zeker niet zo vloeiend aan als bijvoorbeeld een Apex Legends. Wat vinden jullie?

Tip: Laatste NVIDIA drivers en MSI afterburner uitzetten helpen erg qua performance.

[ Voor 7% gewijzigd door BroWohsEdis op 25-09-2021 17:22 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Het nieuwe progressie systeem is niet mijn ding, vond het al niks toen ze aankondigden dat je enkel XP krijgt via challenges. Ben ook bang dat het snel onoverzichtelijk wordt zoals bij Halo MCC het geval is imo.

Mijn absoluut favoriete progressie systeem blijft nog altijd die van Halo 3, voordat iedere playlist een eigen rang kreeg. Branching progressie systeem op basis van hoelang én hoe goed je speelt.

Het voelt allemaal iets teveel gericht op het pushen van de season pass. De lange intro voor ieder potje waar iedere speler individueel in beeld wordt getoond. Coatings inplaats van vrij instelbare primary/secondary kleuren.

Het doet afbreuk aan de game en dat is jammer want de core is erg goed. Gameplay wise speelt het heerlijk weg, misschien dat de TTK een héél klein beetje omhoog mag. Sprint hadden ze er van mij uit mogen laten maar dat gaat toch nooit meer gebeuren.

Tip: Settings -> Audio -> Spartan Chatter -> Uit

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 25-09-2021 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Beta is over? Ik kan alleen de training en en tegen bots spelen nog…?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
cypress3d schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:08:
Beta is over? Ik kan alleen de training en en tegen bots spelen nog…?
Nee hoor, matchmaking is enkel tijdens bepaalde uren beschikbaar. Als de bèta voorbij is kom je niet voorbij het start scherm.

Caayn in "[XBOX/PC] Halo Infinite"
Krimglas in "[XBOX/PC] Halo Infinite"

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 26-09-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Caayn schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:51:
[...]
Nee hoor, matchmaking is enkel tijdens bepaalde uren beschikbaar. Als de bèta voorbij is kom je niet voorbij het start scherm.

Caayn in "[XBOX/PC] Halo Infinite"
Krimglas in "[XBOX/PC] Halo Infinite"
Klopt vanmiddag kon ik niet verder maar nu kunnen we weer los :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
Zonet uurtje multiplayer gedaan. Speelt lekker hoor! Laatste Halo die ik echt heb gespeeld was Halo 3.

Verfrissend hoe ze sprint, slides e.d. hebben weten toe te voegen en toch de klassieke Halo vibe hebben weten te behouden.

Op wat hele kleine framedrops na liep alles gesmeerd op FOV op max. en performance.

Ik ben benieuwd hoe ze die battlepass fris gaan houden. Bij CoD zijn de wapens en skins - tot mijn verdriet - ook steeds meer over the top geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vind het ook echt heel goed spelen. Speel op de Series X. Graphics en audio zit ik goed in elkaar!

Ga me zeker wel vermaken met de final game.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Ingeschreven voor zowel pc als xbox. Invite gekregen voor PC.
ryzen 1500 en amd R480 videokaart ging toch niet zo vlot als ik zou willen (fps gemiddeld op 45-50 met alles op low). Ok, dit is hardware die al een paar jaar meegaat, maar andere recente (beter uitziende) games draaien botervlot met dezelfde configuratie. Als dit niet betert in de finale versie ga ik toch mijn tobo/muis aan mijn xbox aansluiten.

Gameplay was leuk. De map die ze op zondagavond vrijgaven was de leukste: grote map, voertuigen, snipers en een een groot gebouw in het midden voor wanneer ghosts de rest van de map aan het terroriseren zijn. Deed me helemaal zin krijgen voor de BTB mode volgende week :)

Overall had ik wel aardig wat "huh?" momentjes ingame: Wederzijdse melee attacks waarbij soms een dobbelsteen lijkt gegooid te worden om te bepalen wie wie geraakt heeft. Neergeschoten worden NADAT je terug schuilt achter een muur. Weapon dmg die soms ronduit inconsistent lijkt te zijn: Soms lijk je meerdere clips in iemand te moeten dumpen, vervolgens drop je zowel iemand's shield als hp in een enkele seconde.
Audio lijkt ook niet helemaal in orde te zijn. Meer specifiek: Ik hoor helemaal NIETS van wat er achter me gebeurt. Enige manier dat ik weet dat een speler achter me op me aan het schieten is is doordat ik massas schade krijg en de damage indicator iets toont: Veel te laat dus om te reageren :|

[ Voor 11% gewijzigd door Krimglas op 27-09-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Xbox spelers kunnen dit weekend mee doen door gewoon de insider hub te downloaden en daar onder preview halo insider te downloaden.
Maar pc gamers moeten het via een friendcode doen. Ik heb er 1 gekregen. Iemand met een PC die hem dit weekend wil spelen maar geen insider is?

[ Voor 3% gewijzigd door RawChild op 28-09-2021 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
Ik heb ook een PC code gekregen van 343. Ik ga die zelf niet gebruiken dus als iemand hem wil stuur dan even een berichtje

Edit: Vergeven

[ Voor 6% gewijzigd door rogierba op 02-10-2021 10:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlRXnCI9n_F7-kZ6tGrF2fhFm8A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IHIqKVTBuaMAHWwN0EO8jtKk.png?f=fotoalbum_large

Steelbook ontwerp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Walkthrough van gelekte “release” map.

spoiler:
[video] YouTube: YouTube[/video]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

de beta afgelopen weekend gespeeld en ik heb mij kostelijk vermaakt. ik had al feedback voor achtergelaten voor 343 op het forum bij hun dus die plak ik hieronder even als mijn ervaring. nog effe tot 8 november en ik zie het wel zitten.
Enjoyed the beta it was a fun halo experience. I idn’t experience major bugs just some slight gripes of personal matters. I think most already mentioned here by people who are way better at explaining things than i am.
  • Scroll weapon switch too sensitive. Or atleast how it handles input is weird.
  • Slight stuttering issues which usually happened when grenade spam/busy areas were visited. So to me this seems like a performance issue since it happended quite often.
  • Keybindings seem a bit odd for some stuff, again this is mostly personal and can be switched in game.
  • Nade spam, no friendly fire kinda caused BTB be a nade spam during gamemodes like total control. Full on team damage might not be nessecary but some damage should occur to prevent reckless throwing of nades.
  • I liked the digital avatars of the vehicles etc. However, the warthog felt like it was made out of paper. Also personally the energy cell blowing up might need a bit more of a sound quip instead of visual. The current sound is kinda quickly drowned out by the engine itself.
  • The Skewer is hella stronk, pls nerf. But for real tho. One shot on certain vehicles damn. Maybe offset lower damage with more than 3 bolts. Or a visual que for people being on the recieving end.
  • The indicator for grapple hook is kinda tiny, and drowned out pretty fast. As an alternative maybe just turn the recticle yellowish. Of course aiming at an enemy overruling the yellow. Or maybe a ring around the recticle that indicates ability to grapple.
  • Sliding doesn’t feel like it gets you out of sticky situations. Might be my imagination but it’s not a speed boost but more like a crouched sprint?
And for the love of god. Please move to push to talk as default setting for mics instead of open. Enough people who don’t spend time setting this up. So you’ll get people blasting crap music/moms cooking or heavy breathers. Expescially with apps like Discord etc. usually this gets forgotten by many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Heb hem ook 2 weekenden gespeeld. Kan niet anders zeggen dan dat dit een heerlijke game is. Lang niet zo enthousiast geweest over een multiplayer game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Eens met bovenstaande reacties (heb ook de survey ingevuld). Heerlijke gameplay en looking good wat mij betreft. Kijk uit naar 8 december!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Ditmaal helaas geen uitnodiging ontvangen om feedback te geven. Zou bijv. graag zien dat de vlag/bom/<objective> weer een one hit kill zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Splitinfinitive schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:56:
And for the love of god. Please move to push to talk as default setting for mics instead of open. Enough people who don’t spend time setting this up. So you’ll get people blasting crap music/moms cooking or heavy breathers. Expescially with apps like Discord etc. usually this gets forgotten by many.
[...]
Twee weekends iedere avond gespeeld op, weekend 1 op pc, weekend 2 op xbox, en ik heb werkelijk NOOIT iemand gehoord.

[ Voor 43% gewijzigd door Krimglas op 06-10-2021 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Krimglas schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:58:
[...]

Twee weekends iedere avond gespeeld op, weekend 1 op pc, weekend 2 op xbox, en ik heb werkelijk NOOIT iemand gehoord.
Geen idee maar het eerste wat ik merkte was dat de persoon waarmee ik samen gamende dubbel hoorde. Zodoende. Mishien is het veel mensen opgevallen en hebben zij het zelf uitgezet. En ik weet niet hoe het werkt op de xbox maar als je in een party gaat meestal voice chat van de game uit ?

Het kan ook zijn dat er alleen voicehat is voor je party maar dan nog p2t of het nu werkt of niet. Open mic is gewoon fucking irritant in elke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Splitinfinitive schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:24:
[...]

Geen idee maar het eerste wat ik merkte was dat de persoon waarmee ik samen gamende dubbel hoorde. Zodoende. Mishien is het veel mensen opgevallen en hebben zij het zelf uitgezet. En ik weet niet hoe het werkt op de xbox maar als je in een party gaat meestal voice chat van de game uit ?

Het kan ook zijn dat er alleen voicehat is voor je party maar dan nog p2t of het nu werkt of niet. Open mic is gewoon fucking irritant in elke game
Volgens mij is dit altijd al zo geweest volgens mij in de Halo games. Kan me niet anders herinneren (sinds Halo 2) dat ik irritante heavy breathers / music blasters moest muten :P

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

R0SSI schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:06:
[...]

Volgens mij is dit altijd al zo geweest volgens mij in de Halo games. Kan me niet anders herinneren (sinds Halo 2) dat ik irritante heavy breathers / music blasters moest muten :P
het is helaas een kwaaltje dat veel gamedevs in hun games stoppen. ik speel bijvoorbeeld Apex en daar zitten er ook veel tussen die luid kauwend/muziek/sexlijn/franse poëzie open mic gebruiken. Push2talk zou standaard moeten zijn. Het gross van de mensen hebben echt schijt aan noisegates/instellingen.

en veel games geven je ook geen optie om goed te kunnen terugluisteren hoe de server jou stem ontvangt. meestal alleen zo'n gaar balkje met rood/geel/groen. ja je kunt wel luid zijn en in groen terecht komen maar als je niet terug kunt luisteren hoe dit klinkt. heb je er nog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over 5 uur een video over wat je kunt verwachten van de PC-release.

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 21-10-2021 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Ben benieuwd of de pc versie nog een performance boost krijgt.
Op mijn ryzen 1500 pc kon ik pas met alles settings op minimum en resolution scaling aan een instabiele 60 fps krijgen, terwijl mijn Series S veel mooiere beelden toonde aan een strak gelockte 60fps. Tweede weekend dan ook exclusief op console gespeeld omdat het er zoveel mooier en vlotter uitzag dan op mijn pc. Ik las ook dat andere mensen met een veel krachtigere setup teleurgesteld waren met de performance die ze haalden, vergeleken met andere shooters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

15:00 uur, campaign gameplay:

YouTube: Halo Infinite - Campaign Overview

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Hyped as fuck. Ziet er waanzinnig goed uit en open world ook nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Halo Infinite's lead multiplayer level designer Cayle George takes us on a walking tour of 'Streets', a new Arena multiplayer map for Halo Infinite's upcoming free-to-play multiplayer component, due out on December 8 for Xbox Series X|S, Xbox One, and PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wom schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:30:
[YouTube: Halo Infinite: ‘Streets’ Multiplayer Map Revealed - IGN First]

Halo Infinite's lead multiplayer level designer Cayle George takes us on a walking tour of 'Streets', a new Arena multiplayer map for Halo Infinite's upcoming free-to-play multiplayer component, due out on December 8 for Xbox Series X|S, Xbox One, and PC.
Ziet er schitterend uit _/-\o_ Maar waarop spelen ze dit? Ik mag toch hopen op de Series X aangezien ik hier nog steeds de doos heb staan mét Master Chief er groot op :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Halo 3 marketing vibes all over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
mja, die trailer zegt dan weer helemaal niets. Zet er een ander logo op en je kan hem zo gebruiken voor een call of duty "trailer".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Krimglas schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:50:
mja, die trailer zegt dan weer helemaal niets. Zet er een ander logo op en je kan hem zo gebruiken voor een call of duty "trailer".
Ik begrijp je reactie helemaal maar zo'n trailer/campagne raakt je of helemaal niet.. Ik vond de Halo 3 'Believe' campagne de beste ooit voor een game en zo'n video doet mij daar aan denken. Het geeft mij juist het gevoel dat 343 EINDELIJK de franchise omarmt en het de aandacht geeft die het verdient.

Familielid van mij is helemaal fan van Star Wars en zoals hij over SW praat zo doe ik dat over Halo dus wellicht heeft het daarmee te maken ;)

Overigens is dit de complete 'Believe' campagne (neem er de tijd voor als je het gaat kijken):

Sowieso moeten ze flink hun best doen wil ik iets beters vinden dan de 'Believe' campagne ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Lijkt er op dat IGN veel Halo Infinite video's gaat delen. Deze keer de Oddball mode op Streets. Niet de meest ervaren speler heb ik het idee overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:26:
[YouTube: Halo Infinite Multiplayer: 'Streets' Gameplay - Oddball - IGN First]

Lijkt er op dat IGN veel Halo Infinite video's gaat delen. Deze keer de Oddball mode op Streets. Niet de meest ervaren speler heb ik het idee overigens.
Oh my.. Ik hoop wel dat als IGN nog meer van dit soort video's opneemt ze iemand laten spelen die nét iets beter is... -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Valt mee toch? Dit lijkt meer op het niveau van de gemiddelde casual speler dan dat van de uberl77t MLG pro g4m3r die exclusief competitive matches speelt, wat imo een meer "relatable" demo geeft :p

Het is niet als de gemiddelde polygon playthrough waar de persoon schijnbaar nog nooit een controller heeft aangeraakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Krimglas op 04-11-2021 10:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
We played the first four hours of the Halo Infinite single-player campaign. We don't get into any story spoilers here, but we do tell you what we think of the gameplay and new open-world structure of Master Chief's long-awaited new adventure. Previewed by Miranda Sanchez.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Maandag naar alle waarschijnlijkheid release van de multiplayer. De geruchten worden sterker en sterker.

Op 1:14:56

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste