Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het begin moest ik heel erg inkomen maar het gaat steeds beter, kill/death ratio is veel beter geworden. De game is ook alsmaar leuker aan het worden. :)
Maar hebben jullie ook dat je prestaties zo verschillen per potje? In het ene potje presteer ik heel goed en zit ik er goed in om vervolgens in een volgend potje continu afgeschoten te worden icm weinig kills vanuit mijn kant.

Ben benieuwd naar het eerste event.
En zoals meer al aangeven, er zijn meer keuzes nodig voor gametypes. Soms wil je gewoon slayer en niets anders. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Klinkt wel herkenbaar ja. De ene match voel je je een FPS god, de andere match voelt het alsof je shield verdampt zodra je een voet buiten spawn zet :p

[ Voor 15% gewijzigd door Krimglas op 22-11-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
Ik zie bij mijzelf een heel erg groot verschil in wat ik doe. Als ik BTB speel dan is mijn K/D vaker negatief dan positief maar als ik Arena(4v4) speel dan is hij eigenlijk altijd positief. Maar bij BTB wordt je dan ook van tachtigduizend kanten tegelijk beschoten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
De aim (muis) zit toch heel raar. Nog nooit zo een rare aim gehad in een shooter.

Na wat gegoogle lijk ik niet de enigste te zijn en zijn er o.a. veel reddit topics hierover.

Hopelijk fixen ze het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave_7698
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-08 19:27
Ik heb erg naar multiplayer van Halo Infinite uitgekeken en was ook blij verrast door de early release van het spel. Helaas is de performance op mijn pc erg slecht (R5 3600, 16GB DDR4, RX570 8G). Ik heb de laatste ‘Halo ready’ AMD drivers, high texture pack verwijderd, en alsnog weet ik op dynamic resolution geen 60 fps te halen :( zelfs als ik op de laagste resolutie speel is 60 fps niet haalbaar. Nu weet ik dat mijn videokaart de minimum spec is voor dit spel, maar alsnog… Zó bijzonder ziet het spel er ook weer niet uit. Op Warzone haal ik ~90 fps bijvoorbeeld. Hebben meer mensen hier last van? Zou bijna overwegen een Series S te halen puur voor dit spel, is goedkoper dan een nieuwe GPU…

@SmokingSig , ik speel zelf met controller, heb even met muis geprobeerd maar vind dat helemaal niks met Halo. Op de MCC voelde dat ook raar, terwijl ik met de meeste shooters wel mkb speel. Maar jouw klachten kom ik idd meer tegen op het internet. Toch met controller spelen dan? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door dave_7698 op 22-11-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Sindskort weer xbox eigenaar (15-11, series x)
Halo MP geprobeerd uiteraard maar ben vrij noob haha, speelt wel ontzettend lekker moet ik zeggen, aimen/schieten/jump, feeling is absoluut bungie waardig
Nog geen xbox buddies helaas, als er gamers zijn die me willen toevoegen, graag! Id; BigF006
ps, speel nog niet al te vaak want gamepass houd me bezig met het proberen van allerlei verschillende games :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
dave_7698 schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:46:
Ik heb erg naar multiplayer van Halo Infinite uitgekeken en was ook blij verrast door de early release van het spel. Helaas is de performance op mijn pc erg slecht (R5 3600, 16GB DDR4, RX570 8G). Ik heb de laatste ‘Halo ready’ AMD drivers, high texture pack verwijderd, en alsnog weet ik op dynamic resolution geen 60 fps te halen :( zelfs als ik op de laagste resolutie speel is 60 fps niet haalbaar. Nu weet ik dat mijn videokaart de minimum spec is voor dit spel, maar alsnog… Zó bijzonder ziet het spel er ook weer niet uit. Op Warzone haal ik ~90 fps bijvoorbeeld. Hebben meer mensen hier last van? Zou bijna overwegen een Series S te halen puur voor dit spel, is goedkoper dan een nieuwe GPU…

@SmokingSig , ik speel zelf met controller, heb even met muis geprobeerd maar vind dat helemaal niks met Halo. Op de MCC voelde dat ook raar, terwijl ik met de meeste shooters wel mkb speel. Maar jouw klachten kom ik idd meer tegen op het internet. Toch met controller spelen dan? ;)
Ik speel op een RX480, en worstel ook wel. AMD ready drivers maakten voor mij totaal geen verschil, maar verwijderen van high res texture pack gaf wel een boost.
Op 1 BTB map na kan ik nu overal wel op 60fps blijven met resolution scaling aan, maar had toch ook beter verwacht.
Ik heb hier ook een Series S staan, waarop ik toetsenbord en muis heb aangesloten, waarop het als een zonnetje draait. Het is in ieder geval een flink stuk goedkoper dan je videokaart upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:45
SmokingSig schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:34:
De aim (muis) zit toch heel raar. Nog nooit zo een rare aim gehad in een shooter.

Na wat gegoogle lijk ik niet de enigste te zijn en zijn er o.a. veel reddit topics hierover.

Hopelijk fixen ze het..
De vertical en horizontal look speed zijn op de controller de boosdoener. Je moet de bovenste twee keer zo hoog zetten als de onderste om een 'vierkante' aimbox te kunnen tekenen. Standaard zijn die waardes gelijk waardoor je in een halve cirkel aimt. Misschien is dat met een muis ook zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:05
Is er ergens een overzicht met alle powerups en wat ze precies doen? Dit is mijn eerste Halo en ik snap er nog niet veel van :p

Het speelt wel lekker weg. Soms duurt het alleen best lang voordat ik in een potje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
t mac schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:09:
Is er ergens een overzicht met alle powerups en wat ze precies doen? Dit is mijn eerste Halo en ik snap er nog niet veel van :p

Het speelt wel lekker weg. Soms duurt het alleen best lang voordat ik in een potje zit.
Deze is eerder gepost maar erg informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
Wat bij mij veel hielp qua performance was de minimal fps op 80 zetten ipv de standaard 30 waar die op stond, nu haal ik bijna altijd 60+ fps met mijn rx470 ryzen 5 3600 op de laagste settings.

Edit: met de resolution scaler op zijn laagst zit ik rond de 75 fps, weinig last van blur met radeon sharpening aan ook.

[ Voor 24% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 23-11-2021 03:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
De eerste 10 ranked zit er ook al op, Platinum 3, not bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

dave_7698 schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:46:

Ik heb 'async compute' uitgezet in de settings het leek alsof ik ineens in FPS omhoog schoot. Met een r5 3600 en 2070s heb ik in arena wel steady 130 fps met alles behalve textures op low. Spel is nog niet helemaal optimized heb ik het idee in big team battle soms wel vreemde drops.

zie ook: YouTube: 🔧 HALO INFINITE: Dramatically increase performance / FPS with any se...

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Wat is dit precies? Straks in ieder geval speelbaar

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RawChild schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:03:
[Embed]

Wat is dit precies? Straks in ieder geval speelbaar
Morgen pas. Tweet is vandaag gepost en in de Tweet staat tomorrow. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat overigens hier om.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FEhuIDvVIAMm1CU?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FEkRMjLXEAAlqKk?format=jpg&name=large

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 23-11-2021 18:49 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Rivanov schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:46:
[...]

Morgen pas. Tweet is vandaag gepost en in de Tweet staat tomorrow. ;)
De tweet is onze tijd 02:35 geplaatst. Dat is in PT nog gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de Halo Waypoint App staan deze data vermeld voor het Terai event.

Week 1 - Sept 18th - Nov 7th (Apparently)
Week 2 - Nov 23rd - Nov 30th
Week 3 - Jan 4th - Jan 11th
Week 4 - Feb 1st - Feb 8th
Week 5 - Feb 22nd - Mar 1st
Week 6 - Mar 29th - Apr 5th
Week 7 - Apr 19th - Apri 26th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22:55
Tenrai is nu te spelen. Wordt nu voor het eerst geladen hier. Geen idee nog wat het is 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Halo is in Dolby Vision een stuk "dimmer" dan in HDR10.
Las het op ResetEra en net zelf getest. HDR10 i.c.m. HGIG is veel feller / helderder dan DV.
Gaat iets niet goed qua tonemapping in de game.

In Dolby Vision haalt de game tussen de 300 - 400Nits.

De juiste waardes:

HDR10 met HGIG

HDR Calibration Tool on Series X
1st screen: 0
2nd screen: 800Nits
3rd screen: 800Nits

Je ziet de exacte waardes rechtsboven, als je LT+RT+LB+RB tegelijkertijd indrukt.

Halo Screen Calibration:
HDR: 30 (50 is default)
Brightness: 0 (leave this on default)

[ Voor 51% gewijzigd door Rivanov op 23-11-2021 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Mooi dat Team Fiesta er voor een weekje is. Ik vind dat altijd een toffe modus om met alle wapens te leren schieten. Er spawnen ook afwijkende voertuigen in de Arena maps. Net een wasp en een banshee gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik speel nu het event, maar ik heb al zeker een half uur geen nieuwe event challenges gehad. Waarom is dit hele progress systeem zo stom ingericht? Hoe moet ik die nu verder leveren?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
FrankoNL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:52:
Ik speel nu het event, maar ik heb al zeker een half uur geen nieuwe event challenges gehad. Waarom is dit hele progress systeem zo stom ingericht? Hoe moet ik die nu verder leveren?!
Stom is het zeker maar qua event krijgt iedereen even veel challenges. Het is alleen willekeurig in welke volgorde je de event challenges krijgt omdat ze in dezelfde pule zitten als de normale challenges. Als je je challenges selecteert en dan op X drukt voor 'upcoming challenges' zie je ze keurig op je wachten. Je moet wel challenges uitspelen voordat je de volgende krijgt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Exactor it schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:35:
[...]

Stom is het zeker maar qua event krijgt iedereen even veel challenges. Het is alleen willekeurig in welke volgorde je de event challenges krijgt omdat ze in dezelfde pule zitten als de normale challenges. Als je je challenges selecteert en dan op X drukt voor 'upcoming challenges' zie je ze keurig op je wachten. Je moet wel challenges uitspelen voordat je de volgende krijgt. :)
Ja ik merk het. En dat vind ik dus belachelijk. Ik heb nu een Challenge: verdien een killstreak.

Dat ga ik dus nooit halen, want ik ben niet zo goed. Ik wil gewoon een xp systeem. Dit vind ik echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermaak me goed met de event! Challenges zijn goed en de manier van levelen is prima zo. En Fiesta is inderdaad een goede manier om alle wapens te leren kennen.
Infinite had dit nodig naar mijn mening. Nog een voordeel je kunt geen xp levels kopen. :P

Edit: zag net ergens dat je maar 7 challenges kan doen in een week. Maar je kunt wel weer meteen van alles kopen in de shop.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2021 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:42:

Edit: zag net ergens dat je maar 7 challenges kan doen in een week. Maar je kunt wel weer meteen van alles kopen in de shop.
Zo houden ze ons vast aan inloggen en hopen ze dat we rotzooi kopen. Erg jammer dat Halo die toer op gegaan is. Maar goed, je bent er zelf bij of je wat wil kopen of die challenges wil halen. Ik probeer ze wel te halen als ik speel maar mijn agenda volkalken met event datums gaat niet gebeuren. Net zo min als een kek pakje kopen. Het is net als met zooi en events in andere ftp games, over een maand is je stoere armour toch niet meer bijzonder omdat er iets anders in de shop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidde212
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:52

hidde212

Free your mind...

Exactor it schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:13:
[...]

Zo houden ze ons vast aan inloggen en hopen ze dat we rotzooi kopen. Erg jammer dat Halo die toer op gegaan is. Maar goed, je bent er zelf bij of je wat wil kopen of die challenges wil halen. Ik probeer ze wel te halen als ik speel maar mijn agenda volkalken met event datums gaat niet gebeuren. Net zo min als een kek pakje kopen. Het is net als met zooi en events in andere ftp games, over een maand is je stoere armour toch niet meer bijzonder omdat er iets anders in de shop zit.
Precies, ik negeer zelf ook alle skins en unlockables zoveel mogelijk. Ik vind het gewoon tof om weer Halo te kunnen spelen en het is mooi meegenomen dat we de multiplayer gratis kunnen proberen. Het spel zelf voelt echt goed aan!

Heb overigens wel problemen met de in-game voice chat (speel op PC), heb nog geen enkele medespeler horen praten. Dat wordt wel lastig als ik ranked matches op Plat IV wil blijven winnen 8)
Iemand wellicht een oplossing?

...and your ass will follow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klopt.
Ik zat er zelfs even aan te denken om een xp boost te kopen met al die nieuwe weekly challenges. Op tijd de rem ingetrapt, ik stem met mijn portemonnee.
Wanneer een game niet zoveel moeite doet om je te verleiden om van alles te kopen geef ik meer geld uit, nu is er een bijsmaak die mij tegen houd. Dit werkt averechts.
Game bevalt verder goed, gaat het mij echt irriteren stop ik gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Niemand neemt mij mijn bumblebee outfit af. :P

Op een paar potjes na heb ik alle weekly challenges van deze week. Jammer dat het er zo weinig zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-11-2021 00:40 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:38:
[...]

Ja ik merk het. En dat vind ik dus belachelijk. Ik heb nu een Challenge: verdien een killstreak.

Dat ga ik dus nooit halen, want ik ben niet zo goed. Ik wil gewoon een xp systeem. Dit vind ik echt helemaal niets.
Zeg nooit nooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:27:
[...]

Klopt.
Ik zat er zelfs even aan te denken om een xp boost te kopen met al die nieuwe weekly challenges. Op tijd de rem ingetrapt, ik stem met mijn portemonnee.
Wanneer een game niet zoveel moeite doet om je te verleiden om van alles te kopen geef ik meer geld uit, nu is er een bijsmaak die mij tegen houd. Dit werkt averechts.
Game bevalt verder goed, gaat het mij echt irriteren stop ik gewoon. :)
Mee eens.

Ach vanaf 8 december duik ik toch lekker maanden lang in de campaign[met al die difficulties] dus de multiplayer zal ik dan nog af en toe spelen.Voor toekomstige campaing uitbreidingen trek ik wel graag mijn beurs. ;)

Sowieso krijgen we in 2022 die co-op mode nog.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 24-11-2021 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Wel teleurstellend. Ik unlock die samurai armor, maar die is volledig grijs. Wil die dus customizen met een ander kleurtje. Allemaal gelocked, met als onderschrif dat het in de shop te kopen is. Smerig hoor :|

(ok, de gratis pepsiman kleur heb ik ook)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:49
Zijn die outfits dan voor zoveel mensen zo belangrijk? Misschien ben ik een oude lul (denk wel) maar ik zie in een fps nauwelijks mijn character.

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik zal wel een van de weinige zijn, maar het is een f2p game die echt heel erg lekker speelt zonder rare bugs en connectie problemen bij de start. Volgens mij gaat het daarom. Het klagen over de monetization van unlocks voor outfits begrijp ik niet. Wil je een vette outfit die je alleen ziet in het begin scherm. Koop er 1. Heb ik ook gedaan. Wil je er geen geld aan uitgeven. Ook prima, maar ga dan niet klagen dat je in een gratis game ook alles maar (direct) moet kunnen unlocken.

Wat heeft CoD toch veel kapot gemaakt voor het shooter genre.

Maar gelet op alle “klachten” zullen ze hier vast wel rekening mee houden.

Enige wat ik jammer vindt is dat er te weinig challenges zijn. Het maakt me niet eens uit wat er mee te unlocken is. Ik vind het toch wel leuk om uitgedaagd te worden om anders dan anders te spelen. Leer je de game ook op een andere manier kennen.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-11-2021 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 01:33
Ik kan mij er nou niet zo aan storen hoor. Voor 10 Euro heb je een battlepass waar je tot mei de tijd voor hebt en die zelfs daarna nog houdbaar is. Je krijgt events waar je door uitdagingen te behalen diverse cosmetics kan vrij te spelen. En je hebt gratis een dijk van een multiplayer, die eigenlijk nog in de beta zit, maar al beter draait dan menig andere game die je voor 50 Euro of meer mag kopen. Het is dan toch niet zo vreemd dat er een bepaald verdienmodel achter zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo makkelijk altijd om te zeggen dat je het niet hoeft te kopen, dat snap ik ook wel. Altijd maar alles prima vinden vormt de huidige gameindustrie.
Progressie (armor etc) is een groot onderdeel in games tegenwoordig, dan mag dat toch ook netjes gedaan worden. Je kunt toch niet ontkennen dat je er de hele game mee geconfronteerd wordt dat er een shop is?
- premium battepass
- premium battlepass bundel met levelboosts
- xp boosts
- level boosts
- shop die iedere week “aanbiedingen” heeft.
- items om challenges te wisselen.
- skin voor 20euro dat is geen micro transaction. Dat is 1/3 van een full proces game.
Als we dan kijken hoe het getuned is; uren over een level als het tegen zit of maar even 2 euro betalen. Dingen in de shop die niet te krijgen zijn ingame. Of als je lekker door je armor zit te bladeren je ziet een mooie kleur en er staat bij, nu in de shop!!
Ik begrijp dan weer niet hoe mensen het alweer normaal vinden geworden, simpelweg omdat de bedrijven jaren lang door zijn gegaan met dit gedrag. Dat de game gratis is boeit mij niet, laat me dan maar eenmalig 150euro betalen en sloop al die shop meuk eruit.
Ik vind zelfs de aanpak van Overwatch nog beter op dit gebied. Daar krijg je ieder level een lootbox, en je kunt eventueel lootboxes kopen. Maar je koopt geen skin voor geld en iedere skin is in game te krijgen. In Halo zie je nu dat alles zo omslachtig is gemaakt in de hoop dat jentich maar dingen koopt.
Nu heb ik enkel de premium pass gekocht. Ik weet zeker dat ik veel meer uitgeef wanneer het er allemaal niet zo dik oplegt.
Dat deze game een onderdeel is van Microsoft gamestudios beloofd niet veel goeds.. we hebben het hier over de basis van Xbox en gamepass
Noem mij maar ouderwets ik vind het best.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:16:
Zo makkelijk altijd om te zeggen dat je het niet hoeft te kopen, dat snap ik ook wel. Altijd maar alles prima vinden vormt de huidige gameindustrie.
Progressie (armor etc) is een groot onderdeel in games tegenwoordig, dan mag dat toch ook netjes gedaan worden. Je kunt toch niet ontkennen dat je er de hele game mee geconfronteerd wordt dat er een shop is?
- premium battepass
- premium battlepass bundel met levelboosts
- xp boosts
- level boosts
- shop die iedere week “aanbiedingen” heeft.
- items om challenges te wisselen.
- skin voor 20euro dat is geen micro transaction. Dat is 1/3 van een full proces game.
Als we dan kijken hoe het getuned is; uren over een level als het tegen zit of maar even 2 euro betalen. Dingen in de shop die niet te krijgen zijn ingame.
Ik begrijp dan weer niet hoe mensen het alweer normaal vinden geworden, simpelweg omdat de bedrijven jaren lang door zijn gegaan met dit gedrag. Dat de game gratis is boeit mij niet, laat me dan maar eenmalig 150euro betalen en sloop al die shop meuk eruit.
Ik vind zelfs de aanpak van Overwatch nog beter op dit gebied. Daar krijg je ieder level een lootbox, en je kunt eventueel lootboxes kopen. Maar je koopt geen skin voor geld en iedere skin is in game te krijgen. In Halo zie je nu dat alles zo omslachtig is gemaakt in de hoop dat jentich maar dingen koopt.
Nu heb ik enkel de premium pass gekocht. Ik weet zeker dat ik veel meer uitgeef wanneer het er allemaal niet zo dik oplegt.
Dat deze game een onderdeel is van Microsoft gamestudios beloofd niet veel goeds.. we hebben het hier over de basis van Xbox en gamepass
Noem mij maar ouderwets ik vind het best.
Altijd maar overal over klagen vormt de huidige gameindustrie. See what I did there?

Lootboxes zijn trouwens in mijn optiek het meest idioot. Want dat is gewoon pas echt een smerig systeem en gokken met echt geld. Nu weet je precies wat je krijgt als je wat wilt kopen.

En je doemdenken over Xbox game studios en Gamepass is ook overdreven. Het is een F2P game omdat het gewoon moet concurreren met enorme krachtpatsers (nahja, dit jaar wat minder) als Call of Duty, Battlefield, Fortnite, etc. Dat je dan dit soort monetization krijgt die compleet optioneel is en niets afdoet aan de core game mechanics vind ik echt helemaal prima.

Noem mij maar optimitisch, ik vind het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:47:
Ik zal wel een van de weinige zijn, maar het is een f2p game die echt heel erg lekker speelt zonder rare bugs en connectie problemen bij de start. Volgens mij gaat het daarom. Het klagen over de monetization van unlocks voor outfits begrijp ik niet. Wil je een vette outfit die je alleen ziet in het begin scherm. Koop er 1. Heb ik ook gedaan. Wil je er geen geld aan uitgeven. Ook prima, maar ga dan niet klagen dat je in een gratis game ook alles maar (direct) moet kunnen unlocken.
Het is een leuk spel, speel het iedere avond, maar de monetization voelt aan als een parodie op microtransacties. Dat jij er geen graten in ziet om 20 euro (!!!) te betalen voor een enkele skin toont aan dat jij de whale bent waar dit op gericht is.

Ik heb niets tegen microtransacties in een gratis spel. Ik heb zelf de battle pass genomen. Ben nu level 12, maar de dingen die ik unlock zitten ofwel gelocked op een specifieke armor core, ofwel zijn ze grijs. Wil je ze iets minder grijs maken wordt je steevast doorverwezen naar de store, en de items zijn daar peperduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:24:
[...]

Altijd maar overal over klagen vormt de huidige gameindustrie. See what I did there?

Lootboxes zijn trouwens in mijn optiek het meest idioot. Want dat is gewoon pas echt een smerig systeem en gokken met echt geld. Nu weet je precies wat je krijgt als je wat wilt kopen.

En je doemdenken over Xbox en Gamepass is ook overdreven. Het is een F2P game omdat het gewoon moet concurreren met enorme krachtpatsers (nahja, dit jaar wat minder) als Call of Duty, Battlefield, Fortnite, etc. Dat je dan dit soort monetization krijgt die compleet optioneel is en niets afdoet aan de core game mechanics vind ik echt helemaal prima.

Noem mij maar optimitisch, ik vind het best.
Dan koop je toch geen lootbox? See what i did There?
En je extreme positiviteit maakt je ook blind waarschijnlijk. Je ziet toch hoe het continu in je gezicht gedrukt wordt ingame? Maar hier gaan we het niet over eens worden. En dat geeft helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krimglas schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:27:
[...]

Het is een leuk spel, speel het iedere avond, maar de monetization voelt aan als een parodie op microtransacties. Dat jij er geen graten in ziet om 20 euro (!!!) te betalen voor een enkele skin toont aan dat jij de whale bent waar dit op gericht is.

Ik heb niets tegen microtransacties in een gratis spel. Ik heb zelf de battle pass genomen. Ben nu level 12, maar de dingen die ik unlock zitten ofwel gelocked op een specifieke armor core, ofwel zijn ze grijs. Wil je ze iets minder grijs maken wordt je steevast doorverwezen naar de store, en de items zijn daar peperduur.
Wat een onzin. Ik heb 9 euro betaald voor mijn super coole bumblebee skin en weet je waar die 9 euro vandaan komt? Xbox rewards.... Waar ik ieder jaar circa 30 euro uit trek. Wow, wat een whale ben ik!

Echt we zijn volwassen mensen en we gaan klagen over hoe je kleurtjes in een game kunt unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Ow, je geld komt van xbox rewards, dat verandert alles natuurlijk :p
Echt we zijn volwassen mensen en we gaan klagen over hoe je kleurtjes in een game kunt unlocken...
Ja toch wel. Als blijkt dat unlocks in de (betaalde) battle pass en events letterlijk grijs zijn, tenzij je bijbetaalt voor kleurtjes, durf ik dat ronduit hufterig te noemen.

[ Voor 68% gewijzigd door Krimglas op 24-11-2021 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krimglas schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:35:
Ow, je geld komt van xbox rewards, dat verandert alles natuurlijk :p

[...]

Ja toch wel. Als blijkt dat unlocks in de (betaalde) battle pass en events letterlijk grijs zijn, tenzij je bijbetaalt voor kleurtjes, durf ik dat ronduit hufterig te noemen.
Hufterig nog wel... Mijn hemel zeg, voor een skin. Nou ja, we komen er inderdaad niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:30:
[...]

Wat een onzin. Ik heb 9 euro betaald voor mijn super coole bumblebee skin.

Je noemt ons dus eigenlijk onvolwassen en vat het commentaar samen als, klagen over een kleurtje. Dat je een super coole bumblebee skin hebt klinkt wel volwassen. Met dit soort reacties kun je over en weer blijven gaan, totaal nutteloos en niet vermakelijk.
Ik stop met deze ‘discussie’, veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:39:
[...]

Je noemt ons dus eigenlijk onvolwassen en vat het commentaar samen als, klagen over een kleurtje. Dat je een super coole bumblebee skin hebt klinkt wel volwassen. Met dit soort reacties kun je over en weer blijven gaan, totaal nutteloos en niet vermakelijk.
Ik stop met deze ‘disuccue’, veel plezier. :)
Bumblebee is gewoon cool. Ongeacht leeftijd. Ik hoop dat jullie ook gewoon veel plezier hebben met deze game. Want hij is gewoon awesome. Ook al ben je maar een simpele grijze spartan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:40:
[...]

Bumblebee is gewoon cool. Ongeacht leeftijd. Ik hoop dat jullie ook gewoon veel plezier hebben met deze game. Want hij is gewoon awesome. Ook al ben je maar een simpele grijze spartan.
Ho ho mijn spartan is prachtig blauw! En ja ik heb veel plezier met de game. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2021 09:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Halo is de flagship voor MS. De reden je te binden aan hun ecosysteem. Het plaatsen naast zeer agressieve F2P mechanics is gewoon jammer.

Niet eens dat er microtransactions zijn, maar dat ze zo agressief zijn. Kleurtje voor armor MK7 werkt niet op de MK5. Esport skin is mooi, maar je kunt er geen eigen decal op plakken. XP progressie extreem RNG dependent. Geen XP voor goede gameplay (kills, medals, objective spelen). Gratis event om een armor core te verdienen duurt 3 maanden om het bij elkaar te sparen, maar het zwaardje (wat geadverteerd wordt als onderdeel van het free event), kost 15 euro. En die betaalde armor objecten kunnen alleen maar op een core gebruikt worden.

Als je dan ziet waar men vandaan komt in de latere Halo series waar armor "grinden" betekende dat je echt beter moest worden en waar kleurtjes niet achter een paywall zaten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:50:

Als je dan ziet waar men vandaan komt in de latere Halo series waar armor "grinden" betekende dat je echt beter moest worden en waar kleurtjes niet achter een paywall zaten...
Dit is wat het voor mij een jammere verhaal maakt. Niet al te boeiend verder maar wel zonde dat candy crush de AAA gaming industrie geïnfecteerd heeft.

De gameplay blijft gelukkig uitstekend. En dat is waar het uiteindelijk om gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Halo is de flagship voor MS. De reden je te binden aan hun ecosysteem. Het plaatsen naast zeer agressieve F2P mechanics is gewoon jammer.

Niet eens dat er microtransactions zijn, maar dat ze zo agressief zijn. Kleurtje voor armor MK7 werkt niet op de MK5. Esport skin is mooi, maar je kunt er geen eigen decal op plakken. XP progressie extreem RNG dependent. Geen XP voor goede gameplay (kills, medals, objective spelen). Gratis event om een armor core te verdienen duurt 3 maanden om het bij elkaar te sparen, maar het zwaardje (wat geadverteerd wordt als onderdeel van het free event), kost 15 euro. En die betaalde armor objecten kunnen alleen maar op een core gebruikt worden.

Precies dit. Echt geen enkel probleem als MS/343 er een free to play van maakt maar de manier waarop ze geld willen verdienen is echt compleet doorgeslagen.. Dé game die de Xbox op de kaart heeft gezet notabene..

Fortnite heeft free to play groot gemaakt volgens mij. Die game was altijd al gratis dus geen probleem. Voor mijn dochter ook al eens een battlepass gekocht en dat was prima.

Voor Halo Infinite dan ook op de eerste avond een battlepass gekocht want ‘support voor 343’ 🤘

Veel meer zal ik er voorlopig niet aan uitgeven, puur door het corrupte systeem dat ze nu gebruiken. Ik had er zo €100,- aan uit willen geven om eerlijk te zijn (kijkt naar Halo 3 helm special edition). Laat 343 eerst maar met een fatsoenlijk systeem komen. Voorlopig geniet ik van de core gameplay maar niet van het beoogde verdienmodel.

Edit: En die gameplay, man man.. Die is écht FANTASTISCH!! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat je Fortnite noemt. Daar kost de Master Chief skin 15 euro. Halo Infinite hoopt men dat die misschien met de campaign komt voor 60 euro. :P

Wil je in de F2P game Fortnite als Master Chief spelen dan is dat goedkoper dan in de F2P game Halo Infinite. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Zullen we anders ook even Fortnite's campaign pass vergelijken met die van infinite, zowel qua progressie als kwaliteit van de unlockables? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:18:
Grappig dat je Fortnite noemt. Daar kost de Master Chief skin 15 euro. Halo Infinite hoopt men dat die misschien met de campaign komt voor 60 euro. :P

Wil je in de F2P game Fortnite als Master Chief spelen dan is dat goedkoper dan in de F2P game Halo Infinite. :D
Gekkenwerk inderdaad :N

Het doet mij een beetje denken aan die vreemde prijsverhoging van Xbox Live een tijd geleden..
https://gamersnet.nl/5488...ing-xbox-live-gold-terug/

Vergelijkbare commotie over te lezen dus laten we hopen dat ze nu rond de tafel zitten en snel met een alternatief komen (als dat al niet klaarstaat… Is dit gewoon een soort van test komen ze met een ‘afgeslankte F2P variant’)

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 24-11-2021 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:24:
[...]

Gekkenwerk inderdaad :N

Het doet mij een beetje denken aan die vreemde prijsverhoging van Xbox Live een tijd geleden..
https://gamersnet.nl/5488...ing-xbox-live-gold-terug/

Vergelijkbare commotie over te lezen dus laten we hopen dat ze nu rond de tafel zitten en snel met een alternatief komen (als dat al niet klaarstaat… Is dit gewoon een soort van test komen ze met een ‘afgeslankte F2P variant’)
Dat ze dit soort dingen blijven proberen zegt wel wat over hun visie. Dat je je flagship game lanceert met de huidige manier van monetization is echt geen spontaan experiment. We hebben inmiddels een hele generatie die er mee opgroeit dus ik betwijfel of het beter gaat worden, het levert ze teveel op. Men heeft het er soms over dat de game nog in beta is, maar de shop is dat zeker niet. ;)
Zeer jammer inderdaad.

Maar de basis van de game is echt goed, heb er veel plezier in. Onze meningen laat dat juist goed zien, we willen gewoon graag dat het allemaal goed in mekaar zit. Ik heb er in ieder geval alweer zin in vanavond.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2021 10:39 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Oke, om het onderwerp maar eens te veranderen van monetization naar waar het echt om draait. De supertoffe gameplay...

Gisteren met een man of 6 van GoT wat Big Team Battle gespeeld, waaronder @D-Ed, @Exactor it, @Kalkie en Frank3K. Ons laatste potje was Capture the Flag. Het ging erg gelijk op. Beide teams probeerden de vlag te capturen, maar stuitte op een sterke verdediging. Dit resulteerde uiteindelijk in Overtime, want na de reguliere speeltijd bleef het 0-0.

In Overtime waren Kalkie en Exactor de aanvallers van ons team en ik, Frank en D-Ed in zijn wasp de verdedigers. D-Ed had volledige oversight achter onze vlag en dirigeerde ons in de richting van aankomende warthogs en ghosts, wat leidde tot een afslachting als ze dichtbij onze vlag kwamen.

Uiteindelijk met nog een kleine minuut op de klok hoorde ik. A teammate has captured their flag! Het was ze gelukt! Met de vlag in de hand sprong Exactor in de warthog van Kalkie en " vlogen" ze terug naar de basis. Helaas had Exactor geen shield meer en werd hij halverwege helaas uit de warthog geschoten. Kalkie was er ook ver aan dus hij reed voor de veiligheid naar onze basis. De vlag, nu halverwege de map, werd van alle kanten aangevallen en verdedigd. Gezien het onze enige kans was om een tie te voorkomen liet ik de defense voor wat het was en rende naar de vlag. Met een goede maar enigszins lucky grenade werden vier vijanden bijna ontdaan van hun shields en konden Exactor die net gerespawned was en ik een stuk of 4 man afschieten, waarna een teamie er met hun vlag van door ging. Met nog een paar seconden op de klok scoorden we wat de afsluiter was van een hele gave en intense game waarin we voor het eerst (althans ik had dat :P) zoiets hadden dat we echt samen hadden gewerkt om de overwinning binnen te slepen.

Ik ga vandaag even kijken of ik de laatste 2 minuutjes kan vertalen in een leuk filmpje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu vooral bezig met Fiesta, leuke mode en leerzaam met al die wapens.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2021 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:06
Inmiddels aardig wat uurtjes gespeeld. Wat me betreft de beste Halo sinds Halo 3. De gameplay is super solide en bovendien fun! De maps spelen fijn, al blijf ik erbij dat de omgevingen eentonig zijn...

De hoeveelheid content is echter wel karig. Ik mag toch echt hopen dat we sneller nieuwe maps krijgen dan seizoen 2. Dat duurt namelijk nog 6(!) maanden. Het spel is zo lang in ontwikkeling geweest, nota bene met een jaar extra. Waar is al die tijd in gaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuujii schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:01:
Inmiddels aardig wat uurtjes gespeeld. Wat me betreft de beste Halo sinds Halo 3. De gameplay is super solide en bovendien fun! De maps spelen fijn, al blijf ik erbij dat de omgevingen eentonig zijn...

De hoeveelheid content is echter wel karig. Ik mag toch echt hopen dat we sneller nieuwe maps krijgen dan seizoen 2. Dat duurt namelijk nog 6(!) maanden. Het spel is zo lang in ontwikkeling geweest, nota bene met een jaar extra. Waar is al die tijd in gaan zitten?
Ik kop hem maar in… monetization :P

Ik vind het op zich wel fijn dat er nu beperkte maps zijn. Zo leer je ze wel echt goed kennen. En map knowledge is key. Daarnaast kan ik me nu richten op het steeds verbeteren van mijn skills in een bekende omgeving. Teveel maps vind ik vaak in het begin niet fijn.

Hoop wel met je dat er idd nieuwe maps komen voordat het nieuwe seizoen uitkomt.

Enige waar ik echt tegen aanloop is de melee ability. Ik ben daar net te slecht in en snap de timing en range niet. De meeste battles die eindigen in melee verlies ik dan ook, of wordt het een tie. Qua wapens zelf kom ik wel goed uit de verf. Helaas kun je wel alle wapens oefenen maar de melee ability niet :)

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-11-2021 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Fuujii schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:01:
De hoeveelheid content is echter wel karig. Ik mag toch echt hopen dat we sneller nieuwe maps krijgen dan seizoen 2. Dat duurt namelijk nog 6(!) maanden. Het spel is zo lang in ontwikkeling geweest, nota bene met een jaar extra.
Waar is al die tijd in gaan zitten?
Ja, dat weten alleen de medewerkers. Ik denk dat dat ze vooral bezig zijn geweest met het oppoetsen van de game en technisch aspect (graphics). Halo Infinte is zo goed als bugvrij en speelt heerlijk soepel.

Ben het trouwens wel eens dat sommige maps beetje leeg aanvoelen maar als ik heel eerlijk ben, is Halo Infinte wel mijn favoriete shooter atm. Ik ben al een tijdje klaar met CS:GO. COD is oudewets goed maar ik betrap mij vooral op dat ik het speel om 'camo's' te unlocken en niet echt omdat ik er plezier in beleef. Battlefield 2042 vind ik wel leuk maar daar geldt weer dat het nog wel eventjes alle bugs eruit moeten en wat gebalanceerd moet worden. Maar Halo Infinite speelt makkelijk weg (even 15 minuten) en toch voldoende spanning >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ik unlock ook "Challenge swap" dingen, hoe zet ik die in, want ik zie ze nergens?

Overigens vind ik gave skinns best leuk, is toch hoe de tegenstander je ziet, in dat event zitten ook wel mooie wapen skins. Opzich vind ik bepaalde skins unlocken door bepaalde prestaties te moeten leveren best leuk, kan iets zeggen over hoe goed je bent. Maar ik geloof dat iedereen alles wel kan unlocken de 1 zal er alleen wat langer over duren dan de ander.

Heb de battle pass gekocht als support voor het Team. Meer nog niet, vind het allemaal wel erg duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:07:
[...]

Ik kop hem maar in… monetization :P

Ik vind het op zich wel fijn dat er nu beperkte maps zijn. Zo leer je ze wel echt goed kennen. En map knowledge is key. Daarnaast kan ik me nu richten op het steeds verbeteren van mijn skills in een bekende omgeving. Teveel maps vind ik vaak in het begin niet fijn.

Hoop wel met je dat er idd nieuwe maps komen voordat het nieuwe seizoen uitkomt.

Enige waar ik echt tegen aanloop is de melee ability. Ik ben daar net te slecht in en snap de timing en range niet. De meeste battles die eindigen in melee verlies ik dan ook, of wordt het een tie. Qua wapens zelf kom ik wel goed uit de verf. Helaas kun je wel alle wapens oefenen maar de melee ability niet :)
Met de hoeveelheid en grootte van de maps heb je de meest maps toch na een paar avondjes wel door? Zelfs zo'n grote map kan ik na 2 potjes nog vrij goed in mijn gedachten uittekenen als dat zou moeten. :P

Dat punt ben ik niet met je eens hoor. Van mij mag er inderdaad best wel wat sneller een lading nieuwe maps komen

Het zou wel lekker zijn als je straks ranked games kan filteren op map en gamemode. Volgens mij kan dat nu nog niet. Dan heb je ook zelf de controle over de hoeveelheid en kun je zelf bepalen wanneer je nieuwe maps eventueel gaat spelen. En wat minder oddball games zou ik ook wel fijn vinden...

Het blijft wel mijn favorite shooter van het moment trouwens, de content is een klein puntje voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2021 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:07:
[...]

Misschien is het handig om te weten dat mêlee (net als headshot met BR) precies ietsjes meer damage doet dan je HP zonder schild. Waarschijnlijk verlies je het daarop tegen mensen die net iets eerder bashen. Je kan dit op twee manieren oefenen: 1) in ranked op je teamgenoten en 2)training mode waarbij je jezelf onsterfelijk maakt en gewoon gaat experimenteren op bots. De tweede is misschien aardiger en nuttiger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Ik krijg de main guns van bv tanks etc niet ingesteld met invert look.

Alles andere werkt inverted zeg maar maar voor de main gun kijg ik het niet voor elkaar.

Iemand een idee? Ik heb alle instellingen waar "invert look" etc. op On ingesteld, ook in de "general" tab.

Is dat nog een bug misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:47:
[...]

Misschien is het handig om te weten dat mêlee (net als headshot met BR) precies ietsjes meer damage doet dan je HP zonder schild. Waarschijnlijk verlies je het daarop tegen mensen die net iets eerder bashen. Je kan dit op twee manieren oefenen: 1) in ranked op je teamgenoten en 2)training mode waarbij je jezelf onsterfelijk maakt en gewoon gaat experimenteren op bots. De tweede is misschien aardiger en nuttiger. :)
Aah training mode. Doh. Zag direct te denken aan dit bot mode die je speelt met anderen. Je hebt gelijk. Toch een mogelijkheid om met name de timing en range te kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:53:
[...]

Aah training mode. Doh. Zag direct te denken aan dit bot mode die je speelt met anderen. Je hebt gelijk. Toch een mogelijkheid om met name de timing en range te kunnen testen
De smerige glitch met mêlee kun je daar ook oefenen (zelf niet gedaan). Zorg dat je geen vol magazijn hebt en dan mêlee, reload, melee waarbij je natuurlijk meteen nadat je op reload hebt geklikt de animatie cancelled met je tweede mêlee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weapon training is ook een aanrader, bepaalde wapens hebben verschillende modus. Van wisselen tussen verticaal of horzintaal schieten tot het kunnen leiden van het projectiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Hoe weet jij eigenlijk wanneer je naar het volgende level in Fracture: Tenrai gaat? bij de battlepass staat tenminste hoeveel xp je nog nodig hebt. Maar bij Tenrai staat niks, heb de 4de reward maar ik wil die 5de..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RawChild schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:55:
Hoe weet jij eigenlijk wanneer je naar het volgende level in Fracture: Tenrai gaat? bij de battlepass staat tenminste hoeveel xp je nog nodig hebt. Maar bij Tenrai staat niks, heb de 4de reward maar ik wil die 5de..
Volgens mij ga je gewoon een level omhoog als je een Fracture challenge complete. Heeft niets met XP te maken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Klopt inderdaad. Nu wel een leuke skin, kan gewoon mijn kleuren palet gebruiken die ik eerder gratis uit de store haalde. Al vind ik hem in het grijs ook best redelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:53:
[...]

Binnenkort een traininsgavondje plannen? Mag @Exactor it de training uitzetten als head coach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
D-Ed schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:24:
[...]

Binnenkort een traininsgavondje plannen? Mag @Exactor it de training uitzetten als head coach
Haha, zoals ik eerder eens riep, mijn kennis is beter dan mijn uitvoering. :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Tadaa, het meest amateuristische filmpje ooit.. Met een paar super gave special effects en C-film camerawerk. Benieuwd of hij nog wordt gestriked wordt vanwege het Halo muziekje... :)

In het filmpje zie je het ongelooflijke teamwork tussen mij en @D-Ed. Hij ownde echt in zijn wasp. :) En ook tussen @Kalkie en @Exactor it in de aanval :P

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-11-2021 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:47:
[...]

Haha, zoals ik eerder eens riep, mijn kennis is beter dan mijn uitvoering. :)
Dan ben je de perfecte trainer! Laat ons maar shinen 🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:44:
[YouTube: Halo Infinite, Xbox Oldies]

Tadaa, het meest amateuristische filmpje ooit.. Met een paar super gave special effects en C-film camerawerk. Benieuwd of hij nog wordt gestriked wordt vanwege het Halo muziekje... :)

In het filmpje zie je het ongelooflijke teamwork tussen mij en @D-Ed. Hij ownde echt in zijn wasp. :) En ook tussen @Kalkie en @Exactor it in de aanval :P
Dude! Haha, heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.eurogamer.net...eing-heard-loud-and-clear

En voor wat betreft het luisteren naar feedback.

As the backlash to Halo Infinite's cosmetics and Fracture: Tenrai grew yesterday, Halo community director at 343, Brian Jarrard, took to Twitter to address the concern.

"Been traveling so slow to respond - but please know the constructive feedback is being heard loud and clear," Jarrard said.

"Changes will take time and our priority this week is giving the team a much deserved break for the holiday after a long final stretch. Thank you for understanding."

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-11-2021 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:03
Die game modus 'power seeds' mag wel iets aangepast worden. Soms zit je in een team dat niet veel moeite doet om die power seeds te verzamelen. En als het andere team wel wat moeite doet, dan ben je binnen 5 minuten klaar (verloren).

[ Voor 3% gewijzigd door Cheezborger op 24-11-2021 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Cheezborger schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:37:
Die game modus 'power seeds' mag wel iets aangepast worden. Soms zit je in een team dat niet veel moeite doet om die power seeds te verzamelen. En als het andere team wel wat moeite doet, dan ben je binnen 5 minuten klaar (verloren).
Benieuwd hoe je dat voor je ziet, want ik herken het probleem wel maar zou niet weten hoe je mensen gaat dwingen om objectives te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
kneusteun schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:43:
[...]

Benieuwd hoe je dat voor je ziet, want ik herken het probleem wel maar zou niet weten hoe je mensen gaat dwingen om objectives te doen?
Zij die willen winnen gaan uiteindelijk wel voor de objective. Zij die puur voor de lol gamen gaan dat niet doen.

Is het voor jullie geen idee om dan ranked te gaan spelen? Daar wil men winnen.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dloeffen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-08 12:56

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

Generaal Pep schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:45:
[...]

Zij die willen winnen gaan uiteindelijk wel voor de objective. Zij die puur voor de lol gamen gaan dat niet doen.

Is het voor jullie geen idee om dan ranked te gaan spelen? Daar wil men winnen.
Als er uiteindelijk playlists zijn, is dit probleem waarschijnlijk grotendeels opgelost. Je kunt dan zelf kiezen welke modus je wil doen, nu wordt je random aan een modus toegewezen.

PS: Iemand in om vanavond een paar potjes te spelen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:03
kneusteun schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:43:
[...]

Ik bedoelde niet echt dwingen van spelers om de objective te spelen.
Maar wat me opvalt is dat er vaak een paar spelers zijn in het andere team, die al die power seeds snel naar voren rennen en rushen richting hun basis. Dus wellicht zijn daar wat kleine aanpassingen in te maken.

Bijvoorbeeld; als je dood gaat met een power seed in je handen, die power seed automatisch na een X aantal seconde automatisch terug te laten spawnen bij de ophaallocatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidde212

hidde212

Free your mind...

dloeffen schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:49:
[...]

PS: Iemand in om vanavond een paar potjes te spelen? 8)
Daar ben ik wel voor te porren. Volgens mij was er ook een discord, maar daar zit een minimum leeftijd van 30 op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Wat een kut event, niet verwacht dat het zo schaamteloos zou worden qua challenges en rewards.

Gameplay wel gewoon topkwaliteit _/-\o_

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Is die 30+ discord alleen xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Is er bekend hoeveel mensen dit spelen. Ik koop nooit veel en speel ook niet veel, maar denk dat dit mijn goty wordt. Battlefield veel potentie, maar momenteel niet is beste vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:16

Kalkie

NLMP

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:38:
Oke, om het onderwerp maar eens te veranderen van monetization naar waar het echt om draait. De supertoffe gameplay...

Gisteren met een man of 6 van GoT wat Big Team Battle gespeeld, waaronder @D-Ed, @Exactor it, @Kalkie en Frank3K. Ons laatste potje was Capture the Flag. Het ging erg gelijk op. Beide teams probeerden de vlag te capturen, maar stuitte op een sterke verdediging. Dit resulteerde uiteindelijk in Overtime, want na de reguliere speeltijd bleef het 0-0.

In Overtime waren Kalkie en Exactor de aanvallers van ons team en ik, Frank en D-Ed in zijn wasp de verdedigers. D-Ed had volledige oversight achter onze vlag en dirigeerde ons in de richting van aankomende warthogs en ghosts, wat leidde tot een afslachting als ze dichtbij onze vlag kwamen.

Uiteindelijk met nog een kleine minuut op de klok hoorde ik. A teammate has captured their flag! Het was ze gelukt! Met de vlag in de hand sprong Exactor in de warthog van Kalkie en " vlogen" ze terug naar de basis. Helaas had Exactor geen shield meer en werd hij halverwege helaas uit de warthog geschoten. Kalkie was er ook ver aan dus hij reed voor de veiligheid naar onze basis. De vlag, nu halverwege de map, werd van alle kanten aangevallen en verdedigd. Gezien het onze enige kans was om een tie te voorkomen liet ik de defense voor wat het was en rende naar de vlag. Met een goede maar enigszins lucky grenade werden vier vijanden bijna ontdaan van hun shields en konden Exactor die net gerespawned was en ik een stuk of 4 man afschieten, waarna een teamie er met hun vlag van door ging. Met nog een paar seconden op de klok scoorden we wat de afsluiter was van een hele gave en intense game waarin we voor het eerst (althans ik had dat :P) zoiets hadden dat we echt samen hadden gewerkt om de overwinning binnen te slepen.

Ik ga vandaag even kijken of ik de laatste 2 minuutjes kan vertalen in een leuk filmpje. :)
Whaha, zo leest het helemaal weg als een geweldig avontuur dat we beleefd hebben :). Maar het was prachtig teamwerk dat ons de zege heeft gebracht. Voor het gemak vermelden we niet hoe we telkens faalden in Fiësta :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
RawChild schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:06:
Is er bekend hoeveel mensen dit spelen. Ik koop nooit veel en speel ook niet veel, maar denk dat dit mijn goty wordt. Battlefield veel potentie, maar momenteel niet is beste vorm.
Vinden van matches gaat snel en de game is nog niet door de massa ontdekt. Ga er maar vanuit dat veel mensen het (gaan) spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

-verkeerde topic, alweer..

[ Voor 90% gewijzigd door RawChild op 24-11-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Is er ook toevallig zoiets wat ook voor pc is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
kneusteun schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:42:
[...]

Volgens mij wel, er is ook een Tweakers Discord maar voor de rest geen idee eigenlijk. Wij zitten met een stel oude Xbox gamers in onze groene bubbel te kletsen over vroeger enzo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Toen de duke nog bestond, de enige controller die was gemaakt voor mannen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
RawChild schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:06:
Forza Horizon 5 zit op 10 miljoen. Op trueachievements zijn er ongeveer even veel mensen die in FH5 en Halo Infinite een achievement unlocked hebben. Zou best wel eens een vergelijkbaar aantal spelers kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidde212

hidde212

Free your mind...

kneusteun schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:42:
[...]

D-Ed schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:52:
[...]

Volgens mij wel, er is ook een Tweakers Discord maar voor de rest geen idee eigenlijk. Wij zitten met een stel oude Xbox gamers in onze groene bubbel te kletsen over vroeger enzo ;)
In principe is het gewoon crossplay en kun je via de game bar ook in xbox live parties toch? Of willen de xboxers niet crossplay spelen? Ik speel zelf ook op PC overigens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
hidde212 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:55:
[...]

[...]

In principe is het gewoon crossplay en kun je via de game bar ook in xbox live parties toch? Of willen de xboxers niet crossplay spelen? Ik speel zelf ook op PC overigens
Liefste level playingfield dus console vs console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door D-Ed op 24-11-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dloeffen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-08 12:56

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

D-Ed schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:52:
[...]

Ik heb laatste jaren enkel via de PS4 online gegamed. Dacht dat Discord vooral voor en door PC-gamers bedoeld was? Of begrijp ik het goed dat jullie Discord op de Xbox gebruiken om te praten met elkaar?

Zoja, ben benieuwd hoe dat tegenwoordig werkt, enige waar ik nog ervaring mee heb is Party maken :P Ben wel 30+ (31) dus zou er mooi tussen passen denk ik haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
dloeffen schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:22:
[...]

Ik heb laatste jaren enkel via de PS4 online gegamed. Dacht dat Discord vooral voor en door PC-gamers bedoeld was? Of begrijp ik het goed dat jullie Discord op de Xbox gebruiken om te praten met elkaar?

Zoja, ben benieuwd hoe dat tegenwoordig werkt, enige waar ik nog ervaring mee heb is Party maken :P Ben wel 30+ (31) dus zou er mooi tussen passen denk ik haha.
Discord is ook fijn om gewoon slap te kletsen en afspraken te maken ;) Wij gebruiken sowieso alleen party chat van Xbox live. Veel makkelijker om iedereen uit te nodigen etc.

Wees welkom om een kijkje te komen nemen. Zitten nu zo’n 125 mensen in de groep maar ongeveer 25 wat actiever 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is jullie ervaring met de weekly challenges dit keer? Ik heb nog maar 1 challenge over, ging veel beter dan vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Ik heb nog nodig:
- Kill 15(!) Enemy Spartans with the Ghost's Plasma Cannons in PvP. Moet je al uberhaupt een ghost hebben, dat ding kietelt vijanden, terwijl een ghost met 2 granaten opgeblazen kan worden
- Kill 15(!!!) Enemy Spartans with the Gungoose's Grenade Launcher in PvP. De frikkin Gungoose.
- Stop 5 killing sprees in Fiesta PVP...Leuk als je goed bent, rot als je niet goed bent.

Wat de challenges mij geleerd hebben over 343: Zij hebben een absolute schurfthekel aan slechte spelers, en doen alles in hun macht om hen te ontmoedigen om de battle pass te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krimglas schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:26:
Ik heb nog nodig:
- Kill 15(!) Enemy Spartans with the Ghost's Plasma Cannons in PvP. Moet je al uberhaupt een ghost hebben, dat ding kietelt vijanden, terwijl een ghost met 2 granaten opgeblazen kan worden
- Kill 15(!!!) Enemy Spartans with the Gungoose's Grenade Launcher in PvP. De frikkin Gungoose.
- Stop 5 killing sprees in Fiesta PVP...Leuk als je goed bent, rot als je niet goed bent.

Wat de challenges mij geleerd hebben over 343: Zij hebben een absolute schurfthekel aan slechte spelers, en doen alles in hun macht om hen te ontmoedigen om de battle pass te gebruiken.
Als je een beetje gelevelled bent heb je ongetwijfeld al een paar swaps gekregen. Gewoon de challenges die je niet wilt of denkt te kunnen halen swappen.

Het zijn idd niet de makkelijkste. Maar de vehicles zijn op zich wel te doen in een paar potjes BtB.

Ik heb ze van deze week gisteren allemaal gehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-11-2021 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Leuk voor jou

[ Voor 3% gewijzigd door Krimglas op 25-11-2021 08:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik geef je ook gewoon een tip. Stuk chagrijn.

En mijn laatste zin was naar aanleiding van de post van Delfos.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-11-2021 08:51 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste