Na een paar dagen voelt de gameplay nog steeds goed, de basis is er maar ik heb ondertussen wel meer puntjes van kritiek als aanvulling op de eerder gegeven kritiek:
- Geen pre-game lobby. Je kan vooraf niet rondneuzen naar de stats van de andere spelers in de lobby.
- Geen collision met andere spelers. Gooi je een fusion coil en een teammate loopt net dwars door jou heen? Dan ben je dood door de explosie.
- Geen vorm van friendly fire, sommige potjes vliegen de granaten je om de oren.
- Random crashes (game al opnieuw geïnstalleerd en mijn XSX een factory reset gegeven, tevens draai ik geen insider builds).
- Veel game modes missen
- Challenges voelen onhaalbaar, afhankelijk van geluk, en registeren soms niet. "Get X kills with a shade turret", er is momenteel maar één map met een shade turret welke niet respawned nadat hij vernietigd is. "Get X kills with a Wraith" in 4 uur speeltijd heb ik pas één keer een Wraith gezien laat staan dat ik de kans heb gehad om er eentje te besturen.
- Waar zijn de voertuigen in BTB?
- Als je BTB in gaat met een fireteam dan wordt je niet persé in dezelfde squad geplaatst
[
Voor 4% gewijzigd door
Caayn op 17-11-2021 14:50
]