Ah oke, bijzonder. Hier ook 18.4 en app versie 9.11.1. Net nog even de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar mocht niet baten.monsieurpinot schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:45:
[...]
net even geprobeerd, maar hier geen problemen (tvOS 18.4). App staat wel bij 'Recently updated'
die heb ik ook idd 9.11.1van D schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:48:
[...]
Ah oke, bijzonder. Hier ook 18.4 en app versie 9.11.1. Net nog even de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar mocht niet baten.
ik heb een A2169 Apple TV (4K (2e generatie))
Ja, hier hetzelfde model. Vreemd, wat doe ik verkeerd 😆.monsieurpinot schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:02:
[...]
die heb ik ook idd 9.11.1
ik heb een A2169 Apple TV (4K (2e generatie))
ik vrees helemaal nietsvan D schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:04:
[...]
Ja, hier hetzelfde model. Vreemd, wat doe ik verkeerd 😆.
App helemaal verwijderen en opnieuw downloaden en installeren is het enige wat werkt als hij er compleet uit klapt op de AppleTV.
Zou hier ook wel eens de oplossing kunnen zijn.
Zou hier ook wel eens de oplossing kunnen zijn.
Meestal is dat inderdaad de oplossing, maar nu niet.sambalbaj schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 22:02:
App helemaal verwijderen en opnieuw downloaden en installeren is het enige wat werkt als hij er compleet uit klapt op de AppleTV.
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Nee, inderdaad. Gaf hier ook niet het gewenste resultaat.klokop schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 23:05:
[...]
Meestal is dat inderdaad de oplossing, maar nu niet.
Hier ook al dagen last van. Ik ben softwaretester, Als ik in het NPO dev. team zou werken zou ik me doodschamen om al jaren lang zulke slechte kwaliteit de wereld in te sturen.van D schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:12:
[...]
Nee, inderdaad. Gaf hier ook niet het gewenste resultaat.
(Zal ook wel weer een gevalletje van NPO angstcultuur zijn, daar op die werkvloer?)
Zojuist was ik bezig om op verzoek van de service desk van NPO screenshots te maken (ik had het zelfde probleem van de profielen op alledrie Apple TV’s in huis). Maar het probleem deed zich niet meer voor! Net alsof iemand bij de NPO iets heeft gewijzigd op afstand 😀. Is bij alle anderen dit probleem ook opgelost?
Bij mijn klacht die ik ca. 11:25 ingediend had heb ik een verwijzing gemaakt naar dit topic. Wellicht heeft de NPO meegelezen 😏 Overigens, binnen 5 minuten kreeg ik een reactie van de NPO, dat vond ik heel netjes.
Bij mijn klacht die ik ca. 11:25 ingediend had heb ik een verwijzing gemaakt naar dit topic. Wellicht heeft de NPO meegelezen 😏 Overigens, binnen 5 minuten kreeg ik een reactie van de NPO, dat vond ik heel netjes.
Hier ook snelle reactie van support. Benieuwd wat eruit komt, ben nu niet thuis om te testen.
edit: zojuist weer bericht gehad van NPO, ze hadden meerdere meldingen gekregen en inmiddels is het weer opgelost.
edit: zojuist weer bericht gehad van NPO, ze hadden meerdere meldingen gekregen en inmiddels is het weer opgelost.
[ Voor 38% gewijzigd door dawg op 09-04-2025 14:40 ]
Ja, hier is het probleem ook niet meer aanwezig. Dat is fijn.bozzo schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:41:
Zojuist was ik bezig om op verzoek van de service desk van NPO screenshots te maken (ik had het zelfde probleem van de profielen op alledrie Apple TV’s in huis). Maar het probleem deed zich niet meer voor! Net alsof iemand bij de NPO iets heeft gewijzigd op afstand 😀. Is bij alle anderen dit probleem ook opgelost?
Wel interessant om te weten wat het nu was.
Let op:
Voor discussie en ervaringen voor NLZIET: [Ervaringen / Discussie] NLZIET
Voor discussie en ervaringen voor NLZIET: [Ervaringen / Discussie] NLZIET