Acties:
  • +2Henk 'm!

• Glup
  • Registratie: november 2020
  • Niet online
ManiacScum schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:53:
[...]

Alternatieven heb ik al, het is simpelweg probeersel. Ik heb nu Revolut en N26 beide werken met Google Pay en dat is eigenlijk de enige reden dat ik beide rekening heb.
N26 MAESTRO werkt voorzover ik weet niet met Google Pay!

Revolut MAESTRO wel.

• ManiacScum
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:30
Glup schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:58:
[...]

N26 MAESTRO werkt voorzover ik weet niet met Google Pay!

Revolut MAESTRO wel.
Ik zal wel volledig scheel zijn maar Maestro zie ik niet als een optie bij Revolut, in de app niet als ook niet op de Online omgeving.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Glup
  • Niet online
ManiacScum schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:05:
[...]

Ik zal wel volledig scheel zijn maar Maestro zie ik niet als een optie bij Revolut, in de app niet als ook niet op de Online omgeving.
Kijk even in eerdere posts. Dit is vaker besproken en uitgelegd ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ManiacScum
Glup schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:06:
[...]

Kijk even in eerdere posts. Dit is vaker besproken en uitgelegd ;)
Helder!

• thecompany
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-09 16:58
(jarig!)
Mijn Maestro Revolut kaart is binnen. Direct gekoppeld aan Google Pay en vervolgens proberen te koppelen aan m'n Android Wear smartwatch. Dat ging helaas niet, alleen de MasterCard kaarten werden getoond. Kan straks nog wel even proberen of ik um handmatig kan toevoegen maar lijkt me dat dit geen verschil maakt.

Zijn er daadwerkelijk mensen die kunnen betalen met een Maestro kaart met Google Pay op de smartwatch?

Mijn eerste betaling bij de Etos via de NFC chip in de kaart zelf ging overigens prima. Dus bij AH ook nog via de telefoon geprobeerd met GPay, maar de app bleef maar aangeven dat ik de telefoon langer tegen de terminal moest aanhouden. Wat ik ook probeerde, geen success dus uiteindelijk maar weer met de pas zelf betaald.

• ManiacScum
Dien je bij Revolut overigens te wachten todat de fysieke Maestro kaart binnen is voordat je kunt betalen?

Ik heb de kaart wel in mijn Google Pay staan maar het is nog niet helder of het al mogelijk is om daar nu al mee te betalen.

• thecompany
(jarig!)
ManiacScum schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:40:
Dien je bij Revolut overigens te wachten todat de fysieke Maestro kaart binnen is voordat je kunt betalen?

Ik heb de kaart wel in mijn Google Pay staan maar het is nog niet helder of het al mogelijk is om daar nu al mee te betalen.
Volgens mij kan je alleen online betalen zolang je nog geen eerste betaling hebt gedaan met je fysieke kaart.

• LNDN
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 15-09 18:49
thecompany schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:14:
[...]

Volgens mij kan je alleen online betalen zolang je nog geen eerste betaling hebt gedaan met je fysieke kaart.
Nee, mijn vriendin betaald al maanden zonder de fysieke kaart ook maar aangeraakt te hebben.

• Glup
  • Niet online
ManiacScum schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:40:

Volgens mij staat dat allemaal uitgelegd bij je aanvraag van de kaart en vast ook wel in een bevestigende email of op de https://community.revolut.com/

• LNDN
thecompany schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:25:
Mijn Maestro Revolut kaart is binnen. Direct gekoppeld aan Google Pay en vervolgens proberen te koppelen aan m'n Android Wear smartwatch. Dat ging helaas niet, alleen de MasterCard kaarten werden getoond. Kan straks nog wel even proberen of ik um handmatig kan toevoegen maar lijkt me dat dit geen verschil maakt.
Zijn er daadwerkelijk mensen die kunnen betalen met een Maestro kaart met Google Pay op de smartwatch?
Heb jij Google Pay werkend zonder permanent proxy? En ik heb wél de Maestro kaart op me Tic-watch pro kunnen zetten en die gebruik ik ook regelmatig.
Mijn eerste betaling bij de Etos via de NFC chip in de kaart zelf ging overigens prima. Dus bij AH ook nog via de telefoon geprobeerd met GPay, maar de app bleef maar aangeven dat ik de telefoon langer tegen de terminal moest aanhouden. Wat ik ook probeerde, geen success dus uiteindelijk maar weer met de pas zelf betaald.
Werken andere betaalapps via NFC wel? Volgens mij kreeg ik dat probleem alleen toen ik met Mastercard wilde betalen waar dat niet kan iirc.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• thecompany
(jarig!)
LNDN schreef op zondag 11 april 2021 @ 01:25:
[...]

Heb jij Google Pay werkend zonder permanent proxy? En ik heb wél de Maestro kaart op me Tic-watch pro kunnen zetten en die gebruik ik ook regelmatig.

[...]

Werken andere betaalapps via NFC wel? Volgens mij kreeg ik dat probleem alleen toen ik met Mastercard wilde betalen waar dat niet kan iirc.
Google Pay heb ik werkend op mijn smartwatch middels Permanent Proxy. Ik betaal normaliter altijd via NFC middels de ING bankieren app.

Ik heb de kaart nogmaals handmatig toegevoegd terwijl ik op de smartwatch op Google Pay klikte en nu lijkt het te werken:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 18:29
[quote]thecompany schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:19:
[...]
Google Pay heb ik werkend op mijn smartwatch middels Permanent Proxy. Ik betaal normaliter altijd via NFC middels de ING bankieren app.

Ik heb de kaart nogmaals handmatig toegevoegd terwijl ik op de smartwatch op Google Pay klikte en nu lijkt het te werken
Ik heb je een DM gestuurd _/-\o_

• Gengar60
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 11-05 12:18
Het is eindelijk zover! Over een paar maanden Google Pay bij ABN Amro!! :D :D

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:22

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• Glup
  • Niet online
Gengar60 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:40:
Het is eindelijk zover! Over een paar maanden Google Pay bij ABN Amro!! :D :D
Spuit 11 😂

Nieuws was al paar weken geleden op Tweakers aangekondigd ;)
nieuws: ABN AMRO-klanten kunnen vanaf tweede kwartaal Google Pay gebruiken

Het échte nieuws is waarom het zolang duurt! Weliswaar zou het ergens in het 2e kwartaal komen maar toch. Ik heb net nog even geprobeerd mijn pasje toe te voegen (op nieuwe pasjes staat 11 nummerig kaart nummer) in mijn Nederlandse Google Pay. Daar wordt dit kaarnummer als MasterCard en niet als MAESTRO herkend. Ook hoef ik geen CVV meer in te voeren; dat zijn vermoedelijk de laatste 3 getallen van dat 11 nummerig kaartnummer. Maar helaas, als ik dan door alles heen loop en uiteindelijk op toevoegen druk dan wordt het geweigerd.

Ik heb het vermoeden dat het wachten niet zozeer op ABN AMRO is maar eerder op Google Pay die achter de schermen enorm veel aan het omgooien is, en als die klaar zijn dat ABN AMRO eindelijk de knop kan omdraaien om het te activeren 8)

• LNDN
Nee, ligt niet aan Google Pay, maar echt aan ABN. Zij geven namelijk door of hun range met cc/pin bin nummers wél of niet aanstaat. Ik kom met mijn ING pas namelijk ook zo ver dat ik uiteindelijk dat scherm krijg dat uiteindelijk zorgt voor error.

• blueman85
Laat ING dit ook eens activeren.....bij ING Australië werkt het namelijk wél ???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13:12
Weet iemand of er inmiddels meer info over de start datum bij ABN AMRO? We zitten immers op de helft van het tweede kwartaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henk_dh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:59
nieuws: ABN AMRO maakt Google Pay beschikbaar

Eindelijk! Helaas nog niet op de wearables.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poenzkie
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20:33

Poenzkie

Just being Hendrick

Mensen die het al werkend hebben gekregen? Bij mij staat er nog geen Google Pay in de app bij zelf regelen. Of moet er eerst nog een update binnen komen van de app? (hier versie 11.24)

[Voor 5% gewijzigd door Poenzkie op 18-05-2021 11:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glup
  • Niet online
Poenzkie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:30:
Mensen die het al werkend hebben gekregen? Bij mij staat er nog geen Google Pay in de app bij zelf regelen. Of moet er eerst nog een update binnen komen van de app?
Yep. Eerst lukte het bij mij ook niet omdat de Google Pay optie niet zichtbaar was in de ABN app.
Toen even alle apps gesloten en ABN weer geopend en voilà, daar was de optie en activeren slechts enkele klikken oOo

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: maart 2010

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Poenzkie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:30:
Mensen die het al werkend hebben gekregen? Bij mij staat er nog geen Google Pay in de app bij zelf regelen. Of moet er eerst nog een update binnen komen van de app? (hier versie 11.24)
Ja. in de ABN Amro app naar "Zelf regelen" en daar staat Google Pay bij mij tussen, laatste update ABN Amro app 6 mei.

Completed: CCNA | Fortinet NSE4 | CCNP Enterprise | SSCA | DEVASC | DCAUI | In progress: DCCOR

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poenzkie

Poenzkie

Just being Hendrick

Glup schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:32:
[...]

Yep. Eerst lukte het bij mij ook niet omdat de Google Pay optie niet zichtbaar was in de ABN app.
Toen even alle apps gesloten en ABN weer geopend en vóila, daar was de optie en activeren slechts enkele klikken oOo
That did the trick _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Lawwie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:33:
[...]

Ja. in de ABN Amro app naar "Zelf regelen" en daar staat Google Pay bij mij tussen, laatste update ABN Amro app 6 mei.
Nice, hier ook gelukt! Van de week maar even uitproberen. Ik ben wel benieuwd of het betalen met mijn telefoon weer 'in mijn systeem' komt, want ik ben het al behoorlijk ontwend nadat de Wallet app van ABN gekilled is. }:O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poenzkie

Poenzkie

Just being Hendrick

Iemand trouwens nog een makkelijkere manier gevonden om tussen verschillende betaalpassen te wisselen. (zonder helemaal de instellingen in te hoeven duiken of de standaard aan te passen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glup
  • Niet online
Poenzkie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:45:
Iemand trouwens nog een makkelijkere manier gevonden om tussen verschillende betaalpassen te wisselen. (zonder helemaal de instellingen in te hoeven duiken of de standaard aan de passen)
Als je de (Europese!) Google Pay app installeert en na installatie het app icoon ingedrukt houdt, zie je de eerste 5 Google Pay kaarten die je hebt ingevoerd. Op één van die klikken default die keuze vanaf dan 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poenzkie

Poenzkie

Just being Hendrick

Glup schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:48:
[...]

Als je de (Europese!) Google Pay app installeert en na installatie het app icoon ingedrukt houdt, zie je de eerste 5 Google Pay kaarten die je hebt ingevoerd. Op één van die klikken default die keuze vanaf dan 8)
Mhh ja dat is al beter dan de instellingen in duiken :) Maar nog niet ideaal, wil de default niet aanpassen. Betaal bijna altijd met de gezamelijke rekening, maar incidenteel nog wel is met me eigen rekening.

Zag dat je op Pixel telefoons je aan/uit knop ingedrukt kan houden om te switchen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glup
  • Niet online
Poenzkie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:53:
Mhh ja dat is al beter dan de instellingen in duiken :) Maar nog niet ideaal, wil de default niet aanpassen. Betaal bijna altijd met de gezamelijke rekening, maar incidenteel nog wel is met me eigen rekening.

Zag dat je op Pixel telefoons je aan/uit knop ingedrukt kan houden om te switchen.
Default is ook maar een naampje voor een standaard gekozen optie 🙃

Ik weet trouwens niet of iedereen de Google Pay app zomaar kan installeren. Ik heb die bijvoorbeeld omdat ik al heel lang Google Pay had dat automatisch kwam na mijn Google Wallet (nog langer geleden), maar als ik nu in de Google Play Store zoek naar die app dan wordt die niet getoond, maar wel geupdated (laatste 26 april jl) :S

Wellicht als .apk sideloaden maar dat is voor velen wellicht en begrijpelijk te eng en ik heb ook wel gelezen dat deze dan toch weer na een tijdje verdwijnt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poenzkie

Poenzkie

Just being Hendrick

Glup schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:00:
[...]

Default is ook maar een naampje voor een standaard gekozen optie 🙃

Ik weet trouwens niet of iedereen de Google Pay app zomaar kan installeren. Ik heb die bijvoorbeeld omdat ik al heel lang Google Pay had dat automatisch kwam na mijn Google Wallet (nog langer geleden), maar als ik nu in de Google Play Store zoek naar die app dan wordt die niet getoond, maar wel geupdated (laatste 26 april jl) :S

Wellicht als .apk sideloaden maar dat is voor velen wellicht en begrijpelijk te eng en ik heb ook wel gelezen dat deze dan toch weer na een tijdje verdwijnt.
APK is al gesideload en werkt eigenlijk precies zoal ik het wil :). Het is gewoon een snelkoppeling om met een pas naar keuze te betalen, wordt niets veranderd aan je default pas. Thnx!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Zojuist Google Pay met ABNAMRO account geactiveerd.
Vindt het wel vreemd dat je gewoon zonder ingelogd te zijn op je telefoon bedragen kan betalen tot 50 €, bij bedragen vanaf 50 € moet je wel ingelogd zijn op je telefoon.

Dus bedragen tot 50 € moet je telefoon alleen uit slaapmodus gehaald worden.

Heb ook een iPhone en daar moet je altijd inloggen (TouchID).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Freestuff schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:09:
Vindt het wel vreemd dat je gewoon zonder ingelogd te zijn op je telefoon bedragen kan betalen tot 50 €, bij bedragen vanaf 50 € moet je wel ingelogd zijn op je telefoon.

Bij de Wallet app kon je dat instellen, maar bij Google Pay blijkbaar niet, of dat heb ik zelf ook nog niet ontdekt in ieder geval.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Freestuff @ilhanko Toen de wallet-app nog werkte had ik een 4-cijferige pincode, ongeacht het bedrag. Volgens https://www.abnamro.nl/nl...len/google-pay/index.html zouden dit de opties moeten zijn: "Met veiligheidscode, gezichtsherkenning of vingerafdruk."

edit: "er ging iets mis, het lukt nu niet om uw betaalpas toe te voegen aan Google Pay. Probeer het later nog eens"

[Voor 18% gewijzigd door Raven op 18-05-2021 18:58]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:52:
@Freestuff @ilhanko Toen de wallet-app nog werkte had ik een 4-cijferige pincode, ongeacht het bedrag. Volgens https://www.abnamro.nl/nl...len/google-pay/index.html zouden dit de opties moeten zijn: "Met veiligheidscode, gezichtsherkenning of vingerafdruk."

edit: "er ging iets mis, het lukt nu niet om uw betaalpas toe te voegen aan Google Pay. Probeer het later nog eens"
Ja klopt, maar als je iets naar beneden scrollt op die site zie je dat het tot 50 euro volstaat om je scherm aan te zetten en pas daarboven moet je je telefoon ook daadwerkelijk unlocken.
Wilt u met uw mobiele Android-telefoon een bedrag betalen tot € 50? Druk kort op de aan/uit-knop van uw telefoon, houd uw telefoon bij de betaalautomaat en u heeft betaald! Zo snel gaat het.

Wilt u met uw mobiele Android-telefoon een bedrag betalen vanaf € 50? Ontgrendel uw telefoon zoals u gewend bent, houd uw telefoon bij de betaalautomaat en u heeft betaald!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Nu online
Freestuff schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:09:

Met je pinpas kan je toch ook zonder code bedragen betalen? Waarom zouden ze het voor de telefoon moeilijker moeten maken?

https://www.abnamro.nl/nl.../contactloos-betalen.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ilhanko schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:11:
[...]

Ja klopt, maar als je iets naar beneden scrollt op die site zie je dat het tot 50 euro volstaat om je scherm aan te zetten en pas daarboven moet je je telefoon ook daadwerkelijk unlocken.

[...]
:/ , zie net wel dat een schermvergrendeling is vereist, maar vanuit ABN/GooglePay app i.t.t. voorganger Wallet geen beveiliging :/

edit: @ilhanko Net ABN maar ff getweet met de vraag of er (net als bij de wallet app) ongeacht het bedrag een beveiliging gevraagd kan worden.

[Voor 14% gewijzigd door Raven op 18-05-2021 20:05]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:24
President schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:19:
[...]

Met je pinpas kan je toch ook zonder code bedragen betalen? Waarom zouden ze het voor de telefoon moeilijker moeten maken?

https://www.abnamro.nl/nl.../contactloos-betalen.html
Omdat het kan :) , dus heel simpel. Bij je pinpas kan het niet.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

President schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:19:
[...]

Met je pinpas kan je toch ook zonder code bedragen betalen?
Wat de reden is dat ik een pas zonder contactloos betalen heb ;)

Oscar Wilde

• mozari
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 24-05 10:41
@Raven Je kan nfc op uw telefoon uitschakelen

• Tommert38
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20:22
Is het überhaupt mogelijk om transacties te zien in de uitgeklede Nederlandse versie? Via Instellingen voor Google-apps kan ik het niet vinden in ieder geval.

• FJP84
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18:00
Hoi ik heb een nieuwe telefoon Samsung A32. Ik wil nu net als op de redmi note 8t de Google Pay app hebben of ergens mijn betaalmiddelen kunnen beheren. De play store link hier eerder gepost heeft een landconflict. Heeft iemand hier een goede link of de juiste instructies?

• NY_Giant
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:27
@FJP84 Je kunt het beste even een tweede Google-account aanmaken van een land waarin de app wél officieel beschikbaar is (bijvoorbeeld België of het Verenigd Koninkrijk). Voeg dat account toe op je telefoon, vervolgens kun je in de Play Store heel makkelijk schakelen tussen beide accounts. Als het tweede account geselecteerd staat, kun je simpel de Google Pay-app installeren. Zie ook
NY_Giant in "Google Pay in Nederland".

In de Google Pay-app gebruik je wél gewoon je Nederlandse account om kaarten toe te voegen. Het buitenlandse account is dus puur om in de Play Store Google Pay te kunnen downloaden.

Als alternatief kun je eventueel ook de losse apk downloaden via bijvoorbeeld APKmirror.

• FJP84
NY_Giant schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:37:
@FJP84 Je kunt het beste even een tweede Google-account aanmaken van een land waarin de app wél officieel beschikbaar is (bijvoorbeeld België of het Verenigd Koninkrijk). Voeg dat account toe op je telefoon, vervolgens kun je in de Play Store heel makkelijk schakelen tussen beide accounts. Als het tweede account geselecteerd staat, kun je simpel de Google Pay-app installeren. Zie ook

In de Google Pay-app gebruik je wél gewoon je Nederlandse account om kaarten toe te voegen. Het buitenlandse account is dus puur om in de Play Store Google Pay te kunnen downloaden.

Als alternatief kun je eventueel ook de losse apk downloaden via bijvoorbeeld APKmirror.
Dank, ik heb ik apkpure gesideload.

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
FJP84 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:28:
Hoi ik heb een nieuwe telefoon Samsung A32. Ik wil nu net als op de redmi note 8t de Google Pay app hebben of ergens mijn betaalmiddelen kunnen beheren. De play store link hier eerder gepost heeft een landconflict. Heeft iemand hier een goede link of de juiste instructies?
Heb je deze geprobeerd?
https://play.google.com/s...android.apps.walletnfcrel
Doet het bij mij met NLs account gewoon goed.

• NY_Giant
Bij mij lukt het met die link nog niet met een NL-account. Maar Google's wegen zijn soms ondoorgrondelijk. Het kan inderdaad nogal eens per gebruiker en per telefoon verschillen. Gelukkig zijn er altijd omwegen...

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 17-09 18:01
NY_Giant schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:37:

Instellingen -> Google -> Instellingen voor Google-apps -> Google Pay

Heb je de app niet voor nodig

Xiaomi Mi 10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• NY_Giant
@vuurtjih Die instelling is hier al eerder aan bod gekomen, maar biedt helaas toch net even wat minder mogelijkheden dan de volledige app. Nog buiten dat die ook wat verder verstopt zit. Juist daarom willen sommige mensen alsnog liever de app installeren. Alleen al de long-press op het app-icoon bijvoorbeeld is voor veel mensen een handige optie. Al werkt Google Pay inderdaad ook prima zónder de app, dus strikt genomen heb je hem inderdaad niet per se nodig.

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
NY_Giant schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:15:
@vuurtjih Die instelling is hier al eerder aan bod gekomen, maar biedt helaas toch net even wat minder mogelijkheden dan de volledige app. Nog buiten dat die ook wat verder verstopt zit. Juist daarom willen sommige mensen alsnog liever de app installeren. Alleen al de long-press op het app-icoon bijvoorbeeld is voor veel mensen een handige optie. Al werkt Google Pay inderdaad ook prima zónder de app, dus strikt genomen heb je hem inderdaad niet per se nodig.
Volgens mij heb ik de app ooit op m'n vorige telefoon gesideload en kon ik daarna de reguliere update functie via de play store gebruiken. Kon de app daarna ook gewoon installeren op m'n nieuwe telefoon.

• FJP84
Klopt. Ik geef de voorkeur aan de app vanwege de long press optie om snel van kaart te wisselen indien gewenst. Na de side lood werkt de link naar de playstore wel. Ik ga ervanuit dat updaten ook gaat werken maar is nog niet aan de orde. Dank in ieder geval

• kramon
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:55
Met mij switch met zowel telefoon (Galaxy Z Flip 3) als watch (Galaxy Watch 4) naar Android ben ik toch wel echt op zoek om een manier om Google pay te gaan gebruiken. Ik gebruik alleen Rabo en ING en ik ben niet van plan om van bang te gaan switchen hiervoor. Zijn er ook mogelijkheden om ergens een Maestro rekening te openen bij 1 van de hierboven genoemde internet banken, die bij afschrijving meteen dat bedrag van mijn Rabo of ING rekening halen?

En eigenlijk zoek ik dat dan ook weer voor m’n CreditCard. Ik heb op n26, bunq en open bank gekeken, maar zie niet echt zo’n feature… Ook niet bij betaalde opties. Hebben jullie nog tips?

P2 PP Snow

• LNDN
kramon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:56:
Met mij switch met zowel telefoon (Galaxy Z Flip 3) als watch (Galaxy Watch 4) naar Android ben ik toch wel echt op zoek om een manier om Google pay te gaan gebruiken. Ik gebruik alleen Rabo en ING en ik ben niet van plan om van bang te gaan switchen hiervoor. Zijn er ook mogelijkheden om ergens een Maestro rekening te openen bij 1 van de hierboven genoemde internet banken, die bij afschrijving meteen dat bedrag van mijn Rabo of ING rekening halen?

En eigenlijk zoek ik dat dan ook weer voor m’n CreditCard. Ik heb op n26, bunq en open bank gekeken, maar zie niet echt zo’n feature… Ook niet bij betaalde opties. Hebben jullie nog tips?
Revolut is gratis te gebruiken als top-up credit card in je Google Pay. Ze bieden automatisch opwaarderen aan maar bij mijn jaren oude account nog niets van gezien. Het zou automatisch aangeboden moeten worden als je account in aanmerking komt. Hiernaast: het kan ook alleen met creditcard dus ben je nog steeds even ver van huis als je geen extra kosten wil maken voor een creditcard bij ING/RABO.

• kramon
Kosten zijn niet echt een probleem. Als er een Google Pay compatible bank zou zijn die wat kost, maar die wel auto-opwaarderen o.i.d. biedt dan ben ik al zeer gelukkig.

P2 PP Snow

• LNDN
kramon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:09:
Kosten zijn niet echt een probleem. Als er een Google Pay compatible bank zou zijn die wat kost, maar die wel auto-opwaarderen o.i.d. biedt dan ben ik al zeer gelukkig.
Dan zou ik een creditcard aanvragen bij de reguliere bank en die gebruiken icm revolut voor auto top up. Omslachtig, maar blijkbaar zou dat wel moeten werken als je eenmaal in aanmerking komt na een tijdje de app te hebben gebruikt.

• kramon
Thanks! Maar het gros aan winkels in NL ondersteund geen creditcard toch? Of loop ik achter? O-)

P2 PP Snow

• LNDN
kramon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:27:
Thanks! Maar het gros aan winkels in NL ondersteund geen creditcard toch? Of loop ik achter? O-)
ING/Rabo CC -> auto Revolut top up -> Revolut Debit Card -> Betaling in winkel.

De cc is voor het automatisch opwaarderen van Revolut, niet het betalen zelf.

• kramon
LNDN schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:29:
[...]

Thanks, ik ga er mee bezig!

P2 PP Snow

• ccave1975
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 28-08 13:57
kramon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:52:
[...]

Thanks, ik ga er mee bezig!
Heb jij de pay app al werkend op de Watch 4?
Zo ja, hoe?
Mij lukt het maar niet.

• kramon
ccave1975 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 06:45:
[...]

Zo ja, hoe?
Mij lukt het maar niet.
Vanavond krijg ik 'm binnen, dus ik kan tijdens mijn vakantie die vanavond begint, lekker veel klooien ;-)

P2 PP Snow

• ccave1975
Ben zeer benieuwd of het jou lukt en hoe.
Ik krijg google pay wel op mijn telefoon geïnstalleerd via een account dat ik met vpn in de UK heb laten ontstaan. Maar op mijn horloge lukt het niet.

• LNDN
ccave1975 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 06:45:
[...]

Zo ja, hoe?
Mij lukt het maar niet.
US account gebruiken om Google Pay te installeren. Daarna met Permanent Proxy aan de slag om schijn op te houden dat je in een supported land bent. Niet getest maar zo werkt het op andere WearOS devices ook.

• degroot
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
LNDN schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:29:
[...]

Bedankt! Google Pay werkt. De Rabo app was tergend traag en werkte bij mij alleen goed als deze altijd open stond. Veel te omslachtig. Hopelijk kom ik snel in aanmerking voor de auto topup.

www.degroot-it.nl

• ccave1975
degroot schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

Bedankt! Google Pay werkt. De Rabo app was tergend traag en werkte bij mij alleen goed als deze altijd open stond. Veel te omslachtig. Hopelijk kom ik snel in aanmerking voor de auto topup.
Op telefoon of watch?

• degroot
  • Niet online
Telefoon. Watch moet ik nog fixen. Al met al veel te veel gedoe om het fatsoenlijk werkend te krijgen op Wear OS. Op Apple werkt het natuurlijk allemaal direct out-of-the-box. Niet helemaal te vergelijken , maar toch een hoop gedoe

www.degroot-it.nl

• LNDN
degroot schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:16:
Telefoon. Watch moet ik nog fixen. Al met al veel te veel gedoe om het fatsoenlijk werkend te krijgen op Wear OS. Op Apple werkt het natuurlijk allemaal direct out-of-the-box. Niet helemaal te vergelijken , maar toch een hoop gedoe
Op een WEAROS watch is het (nadat je de proxy hebt draaien of in supported land bent) slechts kwestie van je kaart toevoegen die in je account zit en de controle doen via bankapp doen. Net als op de tel. Google Pay zou namelijk ook automatisch al aan moeten staan op WearOS mits je aan bovenstaande eisen voldoet.

• Rubbergrover1
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 12:51
degroot schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

En dan de hamvraag, is de app ook beter of prettiger dan de Rabo app? Daar was het je immers om te doen.

Ik vraag dit vooral omdat ik je problemen met de Rabo app helemaal niet herken en me dus afvraag of dit probleem met een andere app opgelost is, of dat dit een issue met je telefoon is.

• juliantje15
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 10:21
Ik zit even te scrollen door dit topic en hoor veel mensen over revolut. Zit er eigenlijk verschil tussen revolut en bijvoorbeeld curve? Ik heb momenteel een Fossil Gen 5 en zou toch graag mn Rabo cc hierop willen.

• LNDN
juliantje15 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:06:
Ik zit even te scrollen door dit topic en hoor veel mensen over revolut. Zit er eigenlijk verschil tussen revolut en bijvoorbeeld curve? Ik heb momenteel een Fossil Gen 5 en zou toch graag mn Rabo cc hierop willen.
Curve is verzamelapp met om te betalen en soort virtuale creditcard zonder Maestro. Je kan er dus vrij weinig mee in het dagelijks leven, tenzij je nu ook alles via mastercard/visa betaald. Maar er zijn vrij weinig plekken waar dat kan dus dat lijkt mij niet.
Revolut is een fintech bank mét prepaid/topup style Mastercard en Visa en Maestro card.

• john5951
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:49
Is er een mogelijkheid om snel van pas te wisselen voor een betaling met Google Pay? Ik gebruik 2 ABN AMRO passen, maar kan er slechts 1 als default opgeven. Wil ik wisselen moet ik door een berg instellingen heen in de ABN app of via de instellingen van Android, en moet ik daarna de andere pas weer als default terug zetten - dit is niet werkbaar. Google Pay lijkt geen optie te hebben dit snel te wisselen.

Mijn telefoon is een Pixel 4a 5G - ik begrijp dat (in de US) deze telefoon een optie heeft om snel van pas te wisselen in het power menu voor een specifieke betaling (waarbij de defaul pas blijft) - ik heb deze optie echter nog niet kunnen ontdekken.

YouTube: How To Access Google Pay On Pixel 4a

Iemand hier ervaring mee?

• NY_Giant
@john5951 Het probleem is dat in Nederland de losse Google Pay-app officieel niet beschikbaar is. Gelukkig zijn er meerdere manieren om die app alsnog op je telefoon te krijgen: NY_Giant in "Google Pay in Nederland". Als dat gelukt is, kun je vervolgens simpel met een long-press op het icoon van Google Pay van kaart wisselen.

Een eventuele ABN AMRO-creditcard zou je ook nog aan Google Pay kunnen toevoegen. Daarvoor moet je wel eerst een gratis Curve-card aanvragen, waar je de creditcard vervolgens aan kunt koppelen. Curve is namelijk wél rechtstreeks aan Google Pay te koppelen, maar een ABN AMRO-creditcard niet.

[Voor 31% gewijzigd door NY_Giant op 27-08-2021 14:43]

• juliantje15
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 10:21
LNDN schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:25:
[...]

Curve is verzamelapp met om te betalen en soort virtuale creditcard zonder Maestro. Je kan er dus vrij weinig mee in het dagelijks leven, tenzij je nu ook alles via mastercard/visa betaald. Maar er zijn vrij weinig plekken waar dat kan dus dat lijkt mij niet.
Revolut is een fintech bank mét prepaid/topup style Mastercard en Visa en Maestro card.
Duidelijk! T is me gelukt om revolut op te zetten en op mn Fossil Gen 5 te zetten! Echter crasht de Google Pay app zodra ik op de drie puntjes of ergens anders druk. Ik denk dat dit komt doordat ik wel de Google Pay Systeem app heb, maar niet de Google Pay Playstore app. Veel moeite gedaan om die proberen te installeren. Uiteindelijk via een nieuw Google account en VPN naar de VS gelukt.. Ze maken het je niet gemakkelijk :P

• degroot
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:07:
[...]

En dan de hamvraag, is de app ook beter of prettiger dan de Rabo app? Daar was het je immers om te doen.

Ik vraag dit vooral omdat ik je problemen met de Rabo app helemaal niet herken en me dus afvraag of dit probleem met een andere app opgelost is, of dat dit een issue met je telefoon is.
Ja , velen malen beter. Veel sneller en ik hoef de app niet eens te openen ( alleen telefoon ontgrendelen ).
Bij de rabobank kon dat ook , maar dan ging de transactie te vaak mis. Dat werkte beter wanneer de Rabo Wallet app open stond. Maar die app was traag. Ook de reactie van het tikken tegen pinpad en telefoon werkt via Google Pay eigenlijk vrijwel direct. Ook bij de rabobank werkte dat veel langzamer.
En de problemen zijn sowieso niet telefoon gerelateerd. Ik ervaarde op 2 andere android toestellen ( van andere merken ) exact dezelfde problemen , en als ik de reviews mag geloven in de Play Store ben ik zeker niet de enige.
LNDN schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:24:
[...]

Op een WEAROS watch is het (nadat je de proxy hebt draaien of in supported land bent) slechts kwestie van je kaart toevoegen die in je account zit en de controle doen via bankapp doen. Net als op de tel. Google Pay zou namelijk ook automatisch al aan moeten staan op WearOS mits je aan bovenstaande eisen voldoet.
Voor een Tweaker uiteraard allemaal prima te doen , maar je bent het met me eens dat dit voor ieder andere minder IT aangelegde persoon natuurlijk niet te doen is.

[Voor 21% gewijzigd door degroot op 27-08-2021 15:25]

www.degroot-it.nl

• john5951
@NY_Giant Ik probeerde dit inderdaad te bereiken zonder de Google Pay app te sideloaden - ik heb de app er nu toch maar opgezet. Helaas is de optie in het power menu ook na installeren van de app niet beschikbaar, maar die longpress om te wisselen is (bijna) net zo handig.

Thanks!

• LNDN
juliantje15 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:23:
[...]

Duidelijk! T is me gelukt om revolut op te zetten en op mn Fossil Gen 5 te zetten! Echter crasht de Google Pay app zodra ik op de drie puntjes of ergens anders druk. Ik denk dat dit komt doordat ik wel de Google Pay Systeem app heb, maar niet de Google Pay Playstore app. Veel moeite gedaan om die proberen te installeren. Uiteindelijk via een nieuw Google account en VPN naar de VS gelukt.. Ze maken het je niet gemakkelijk :P
Het crashen via de puntjes kwam bij mij omdat hij niet geüpdatet was.

• LNDN
john5951 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:42:
@NY_Giant Ik probeerde dit inderdaad te bereiken zonder de Google Pay app te sideloaden - ik heb de app er nu toch maar opgezet. Helaas is de optie in het power menu ook na installeren van de app niet beschikbaar, maar die longpress om te wisselen is (bijna) net zo handig.

Thanks!
https://support.google.com/pay/answer/9686224?hl=nl

• john5951
Deze optie krijg ik dus niet. Het instellingen menu voor power menu bevat enkel een slider voor sensitive content; ik kan niets instellen mbt passen. Bij jouw telefoon wel? Ook een Pixel?

• blueman85
john5951 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:05:
[...]

Deze optie krijg ik dus niet. Het instellingen menu voor power menu bevat enkel een slider voor sensitive content; ik kan niets instellen mbt passen. Bij jouw telefoon wel? Ook een Pixel?
Klopt. Op de support pagina staat een rijtje van landen welke uitgezonderd zijn , helaassss :|

• john5951
blueman85 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Klopt. Op de support pagina staat een rijtje van landen welke uitgezonderd zijn , helaassss :|
Ah ok, niet goed gelezen... Jammer dus!

• Jack1
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16-09 12:48
Hi guys

Ik heb ABN en een Samsung S20 Ultra waar Goolge Pay op werkt. Kan ik met een Samsung Watch 4 betalen? Volgens onderstaande site namelijk niet:
https://support.google.co...py=%2Cbetalen-met-wear-os

• LNDN
Jack1 schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:51:
Hi guys

Ik heb ABN en een Samsung S20 Ultra waar Goolge Pay op werkt. Kan ik met een Samsung Watch 4 betalen? Volgens onderstaande site namelijk niet:
https://support.google.co...py=%2Cbetalen-met-wear-os
De app zelf werkt prima op alle Wear OS apparaten, maar is dus geoblocked. Als je door het forum heen bladert heb je ook mogelijkheden om dit te omzeilen.

• Jack1
Dank voor je antwoord. Kun je een voorzetje geven hoe dit werkt zodat ik geen 28 pagina s door hoef te spitten

• degroot
  • Niet online
Jack1 schreef op maandag 6 september 2021 @ 22:56:
Dank voor je antwoord. Kun je een voorzetje geven hoe dit werkt zodat ik geen 28 pagina s door hoef te spitten
Via een permanent proxy. Is redelijk omslachtig ( vind ik zelf)
Of via een VPN op je telefoon. Ook omslachtig , want je smartwatch mag alleen via bleutooth met telefoon verbonden zijn ( Wifi en locatievoorziening moet uitstaan , maar ik gebruik dat sowieso niet).

www.degroot-it.nl

• LNDN
degroot schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:07:
[...]

Via een permanent proxy. Is redelijk omslachtig ( vind ik zelf)
Of via een VPN op je telefoon. Ook omslachtig , want je smartwatch mag alleen via bleutooth met telefoon verbonden zijn ( Wifi en locatievoorziening moet uitstaan , maar ik gebruik dat sowieso niet).
Ik draai hem al tijden MET wifi. En permanent proxy is gewoon 1 keer die app (die dus zo heet) installeren en het zijn ding laten doen.. Verder geen werk aan ;) Tenzij je een eigen proxy wil draaien.

[Voor 3% gewijzigd door LNDN op 07-09-2021 10:52]

• Jack1
Ik gebruik Norton VPN teams (via werk) maar een vereiste van mijn werkgever is dat deze op Nederland staat ingesteld. Gaat het juist dan dus niet lukken? En heb ik geen permanent proxy (heb geen idee wat dat is :)) nodig als ik een VPN gebruik?

• LNDN
Jack1 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:27:
Ik gebruik Norton VPN teams (via werk) maar een vereiste van mijn werkgever is dat deze op Nederland staat ingesteld. Gaat het juist dan dus niet lukken? En heb ik geen permanent proxy (heb geen idee wat dat is :)) nodig als ik een VPN gebruik?
Laat ik het zo zeggen: je horloge moet een ip krijgen uit een van de supported landen: bijv. Amerika. Hoe je dat doet maakt verder niet uit. Als je in het forum zoekt op @Humpi dan krijg je vast bij elkaar hoe het werkt in het zoekoverzicht.

• Humpi
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 07-09 15:59
De Samsung Galaxy Watch 4 draait op de nieuwe Wear OS 3. Van deze versie heb ik berichten gekregen dat Permanent Proxy (of een gewone VPN op je telefoon) niet altijd genoeg is. Ik heb zelf nog niet een Wear OS 3 horloge om uit te proberen hoe het dan wél moet, dus je zult het nog even zelf uit moeten zoeken. Laat me wel weten als het lukt!

• LNDN
Humpi schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:34:
Ik heb zelf nog niet een Wear OS 3 horloge om uit te proberen hoe het dan wél moet, dus je zult het nog even zelf uit moeten zoeken. Laat me wel weten als het lukt!
Nog sponsors die even 2 Galaxy Watch classics 46mm (en humpi's gewenste maat) willen doneren? 😂

• Humpi
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 07-09 15:59
LNDN schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:50:
[...]

Nog sponsors die even 2 Galaxy Watch classics 46mm (en humpi's gewenste maat) willen doneren? 😂
Haha :) Nou ja, eind van het jaar koop ik waarschijnlijk toch wel een nieuwe smartwatch van Fossil of Google (als die ooit komt) want die Fossil Sport die ik nu heb is zo leeg en ontzettend traag. Natuurlijk zal ik daarmee ook proberen Google Pay te laten werken!

• Jack1
LNDN schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:30:
[...]

Laat ik het zo zeggen: je horloge moet een ip krijgen uit een van de supported landen: bijv. Amerika. Hoe je dat doet maakt verder niet uit. Als je in het forum zoekt op @Humpi dan krijg je vast bij elkaar hoe het werkt in het zoekoverzicht.
Thanks. Dit zou dus inhouden: NordVPN op US zetten en het werkt....

edit:
Ik lees op Android central een artikel dat België ook al Google Pay op wearables ondersteunt dus de VPN op België zitten zou in theorie dan moeten werken

[Voor 16% gewijzigd door Jack1 op 08-09-2021 16:02]

• degroot
  • Niet online
Ik heb hem op Spanje staan. En gaat tot nu toe nog goed.
Wel merk ik op dat op een hoop plaatsen de Mastercard nog niet geaccepteerd wordt ( koffie-automaten benzine stations , onbemande tankstations met contactless). Dus nu maar de Maestro kaart bij Revolut erbij bestelt. Die kan ook in de GP app.
Hopelijk gaat dat beter.

www.degroot-it.nl

• Jack1
maar je kan toch gewoon met je standaard aan Google Pay gekoppelde ABN pas overal contactloos betalen, dan heb je toch geen Mastercard (cc) nodig ?

• Jack1
UPDATE:

Ik heb zojuist een Samsung Watch 4 gekocht. Heb Google Pay tot op heden nog niet aan de praat gekregen. Ik kan naar de Instellingen gaan op de Samsung Watch, vervolgens Verbindingen en dan NFC. Onder Contactloze betalingen staat onder het kopje Betaling: Geen betaal-apps geinstalleerd.

Ik heb NordVPN (betaalde versie) op verschillende landen gezet (US, Frankrijk, Duitsland, Spanje), maar geen resultaat. Ik heb tussendoor mijn Watch opnieuw opgestart maar ook dit helpt niet. Ook Wifi en Locatie voor de zekerheid UIT gezet, maar helaas, ik blijf zien "Geen betaal-apps geinstalleerd.

iemand nog tips?

• haaibaa2
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Jack1 schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:19:
UPDATE:

Ik heb zojuist een Samsung Watch 4 gekocht. Heb Google Pay tot op heden nog niet aan de praat gekregen. Ik kan naar de Instellingen gaan op de Samsung Watch, vervolgens Verbindingen en dan NFC. Onder Contactloze betalingen staat onder het kopje Betaling: Geen betaal-apps geinstalleerd.

Ik heb NordVPN (betaalde versie) op verschillende landen gezet (US, Frankrijk, Duitsland, Spanje), maar geen resultaat. Ik heb tussendoor mijn Watch opnieuw opgestart maar ook dit helpt niet. Ook Wifi en Locatie voor de zekerheid UIT gezet, maar helaas, ik blijf zien "Geen betaal-apps geinstalleerd.

iemand nog tips?
Horloge resetten en daarna bij de eerste land keuze voor Zwitserland kiezen, dan heb je in ieder geval Samsung Pay. België werkt geloof ik ook.

• Jack1
haaibaa2 schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:54:
[...]

Horloge resetten en daarna bij de eerste land keuze voor Zwitserland kiezen, dan heb je in ieder geval Samsung Pay. België werkt geloof ik ook.
Al geprobeerd. Werkt helaas niet. Volgens het XDA forum zit het probleem in WearOS dat op de nieuwe GW4 draait:
https://forum.xda-develop...etc.3750815/post-85620739

• Henkiejoo
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 17-09 15:43
Ik was voor mijn nieuwe galaxy watch dit ook aan het uitzoeken. Als dat voorlopig niet (goed) gaat werken is dat jammer.

Ik zou ook al blij zijn met Google Pay in plaats van de rabo-app. Vorig jaar had ik al een Openbank-rekening geopend.
De maestro-kaart heb ik inmiddels vanuit de google-instellingen toegevoegd aan Google Pay. Nog niet getest, maar het zou moeten werken denk ik.

Gisteren had ik ook even de Google Pay app gesideloaded. Daar moest ik direct een land kiezen, VS bijvoorbeeld. Omdat ik daarmee niet verder kwam , heb ik die meteen maar weer verwijderd.

Wat mis ik op deze manier aan functionaliteit als ik de app niet heb en wat had ik moeten doen om de app wel te installeren?
Een permanente VPN zie ik niet zitten...
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee