Rubbergrover1 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:07:
[...]
En dan de hamvraag, is de app ook beter of prettiger dan de Rabo app? Daar was het je immers om te doen.
Ik vraag dit vooral omdat ik je problemen met de Rabo app helemaal niet herken en me dus afvraag of dit probleem met een andere app opgelost is, of dat dit een issue met je telefoon is.
Ja , velen malen beter. Veel sneller en ik hoef de app niet eens te openen ( alleen telefoon ontgrendelen ).
Bij de rabobank kon dat ook , maar dan ging de transactie te vaak mis. Dat werkte beter wanneer de Rabo Wallet app open stond. Maar die app was traag. Ook de reactie van het tikken tegen pinpad en telefoon werkt via Google Pay eigenlijk vrijwel direct. Ook bij de rabobank werkte dat veel langzamer.
En de problemen zijn sowieso niet telefoon gerelateerd. Ik ervaarde op 2 andere android toestellen ( van andere merken ) exact dezelfde problemen , en als ik de reviews mag geloven in de Play Store ben ik zeker niet de enige.
LNDN schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:24:
[...]
Op een WEAROS watch is het (nadat je de proxy hebt draaien of in supported land bent) slechts kwestie van je kaart toevoegen die in je account zit en de controle doen via bankapp doen. Net als op de tel. Google Pay zou namelijk ook automatisch al aan moeten staan op WearOS mits je aan bovenstaande eisen voldoet.
Voor een Tweaker uiteraard allemaal prima te doen , maar je bent het met me eens dat dit voor ieder andere minder IT aangelegde persoon natuurlijk niet te doen is.
[Voor 21% gewijzigd door degroot op 27-08-2021 15:25]