Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Lekker hoge drempel, omdat het misschien een zootje wordt... Dat zal een succes worden. Je kunt ook gewoon in het geval iemand gaat lopen baggeren, die persoon eruit trappen. Kan verder gewoon iedereen erin die dat wil.twcm schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:39:
In het geval dat er door ons zelf in het leven geroepen servers ingezet worden, werk ik graag met white-listing. Dus eerst aanmelden en dan mag je erin. Anders zou het een zooitje kunnen worden.
Cunning linguist.
Er zouden nog Discord Channels van het Event zelf komen. Wanneer hebben ze niet gezegd.twcm schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:39:
Zullen we Tweakers vragen een discord in het leven te roepen voor dit event; en dan zeker voor de lanparty?
Kanalen per game; en ook audio kan dan via discord kanalen.
In het geval dat er door ons zelf in het leven geroepen servers ingezet worden, werk ik graag met white-listing. Dus eerst aanmelden en dan mag je erin. Anders zou het een zooitje kunnen worden.
En per game een forumthread waarin mensen zich kunnen aanmelden... zo fijn vind ik het Tweakers forum nou ook weer niet werken.
Nog andere games dan Minecraft/Factorio om te multi-playeren? En dan bedoel ik geen FPS'jes.
Even toelichten; mijn huidige servers worden door kinderen (lagere school) gebruikt. Daar komt niemand op zonder eerst door de ballotagecomissie te zijn gegaan.Bart ® schreef op zondag 16 september 2018 @ 07:29:
[...]
Lekker hoge drempel, omdat het misschien een zootje wordt... Dat zal een succes worden. Je kunt ook gewoon in het geval iemand gaat lopen baggeren, die persoon eruit trappen. Kan verder gewoon iedereen erin die dat wil.
Daar komt bovendien bij dat zelfs op een stevige machine het lastig is om een MC server voor 20 man te draaien en tegelijkertijd ook MC te spelen. En misschien ook nog een paar andere games in servermode. (ik heb 32GB geheugen, maar dat loopt snel vol hoor).
Aangezien er ~500 man naar de lanparty komen lijkt me enige regulering toch handig. Of heb je daar een oplossing voor waardoor ik me kan concentreren op gamen zonder politieagent te moeten spelen in diverse games?
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Je had het over een discord server, niet over een mc server. En ik denk dat je wat meer vertrouwen moet hebben in de zelfregulering. Stel een paar man die je kent aan als mod in een discordserver. Mocht het uit de hand lopen, dan krijg jij of een van de mods snel genoeg een berichtje om ff te kijken. Het is allemaal geen rocket science.twcm schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:52:
[...]
Even toelichten; mijn huidige servers worden door kinderen (lagere school) gebruikt. Daar komt niemand op zonder eerst door de ballotagecomissie te zijn gegaan.
Daar komt bovendien bij dat zelfs op een stevige machine het lastig is om een MC server voor 20 man te draaien en tegelijkertijd ook MC te spelen. En misschien ook nog een paar andere games in servermode. (ik heb 32GB geheugen, maar dat loopt snel vol hoor).
Aangezien er ~500 man naar de lanparty komen lijkt me enige regulering toch handig. Of heb je daar een oplossing voor waardoor ik me kan concentreren op gamen zonder politieagent te moeten spelen in diverse games?
Cunning linguist.
"In het geval dat er door ons zelf in het leven geroepen servers ingezet worden, werk ik graag met white-listing. " daar had het woord "Server" vervangen moeten worden door "GAME-Server"
En via discord toegang aanvragen tot de game-servers.
Domweg omdat ik de hardware niet heb om MC of Factorio te draaien voor meer dan een 20 man per server. Ik wil ook nog wat CPU overhouden om zelf te spelen.
Cunning linguist.

Graag post ik hier ook wat meer info over hoe het toernooi op Tweakers Gaming Live samenhangt met de DSCL Nationals van dit jaar. De DSCL Nationals wordt gespeeld op 1 december in de Esports Game Arena in Alphen aan den Rijn (publiek gratis welkom!), en daar zullen 12 van 's Nederlands beste StarCraft spelers in actie komen. Wie dat precies zijn wordt bepaald aan de hand van een puntenklassement. In maar liefst 9 toernooien in de periode september tot en met november kan je hiervoor punten verdienen.

De eerste van deze toernooien was afgelopen weekend op The Reality (de ThermyCup), en er volgen er dus nog 8. Deze worden gehouden op verschillende locaties: Alphen aan den Rijn, Antwerpen, Eindhoven (nog aan te kondigen!), online en dus ook: op Tweakers Gaming Live! Op 10 en 11 november zal je de laatste kans hebben om punten voor het klassement te verdienen, dus er staat veel op het spel.

Alle informatie over de DSCL Nationals staat op DSCL.nl/nationals. Mocht je vragen hebben: shoot!
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Ik ben een give-away aan het doen voor de Tweakers Gaming Live event; 2 kaartjes voor de zaterdag. De give-away is gaande op mijn facebook en instagram. Ik zou zeggen, doe mee!
https://www.instagram.com...sjT/?taken-by=shae_tallad
https://www.facebook.com/CosplayClueless/
Hopelijk tot snel!
een bandjessysteem geeft meer mogelijkheden.
- bandje met drinken en eventueel eten en slaapplek
- band met drinken en eten en zonder slaapplek
- en een bandje zonder eten en drinken en zonder slaapplek.
nu weet ik dat de meeste lans die niet doen maar die zijn evengoed voordeliger dan de prijzen die ik hier nu zie.
Vraag het @GinzShae_Tallad schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:21:
Vooraf als dit bericht niet toegestaan is, mijn excuses! Ik heb rondgezocht of het uberhaupt mocht, maar ik kon er niks over terug vinden.
Leuke actie!Shae_Tallad schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:21:
Vooraf als dit bericht niet toegestaan is, mijn excuses! Ik heb rondgezocht of het uberhaupt mocht, maar ik kon er niks over terug vinden.
Ik ben een give-away aan het doen voor de Tweakers Gaming Live event; 2 kaartjes voor de zaterdag. De give-away is gaande op mijn facebook en instagram. Ik zou zeggen, doe mee!
https://www.instagram.com...sjT/?taken-by=shae_tallad
https://www.facebook.com/CosplayClueless/
Hopelijk tot snel!
En informatief. Maar aangezien het toch reclame is, weliswaar voor ons eigen evenement, maar wel via jouw FB/IG, zou ik je willen vragen het bij deze ene post te laten.
Je kan het wel in je signature plaatsen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 1125221
Dan heb je echt met je neus zitten kijken, het Fortnite toernooi is vanaf moment 1 aangekondigd op de LAN-party en je moet dus een LAN ticket kopen, geen dagticket.Anoniem: 1125221 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:57:
Anderhalve week ik dus kaartjes bestellen voor zondag, omdat op zondag het hele Fortnite toernooi gespeeld zou worden. Kijk ik vandaag op de infosite voor Fortnite, zie ik opeens dat het op zaterdag begint en op zondag af wordt gemaakt? Ik heb hier helemaal geen informatie gekregen, dus mijn teammaat en ik hebben eigenlijk niets meer aan onze zondag tickets. Geweldig dit.
https://tweakers.net/part...05/rogfortnitecompetitie/
[ Voor 0% gewijzigd door OmeJoyo op 08-10-2018 17:05 . Reden: Typo ]
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Dan refund je ze gewoon...Anoniem: 1125221 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:57:
Anderhalve week ik dus kaartjes bestellen voor zondag, omdat op zondag het hele Fortnite toernooi gespeeld zou worden. Kijk ik vandaag op de infosite voor Fortnite, zie ik opeens dat het op zaterdag begint en op zondag af wordt gemaakt? Ik heb hier helemaal geen informatie gekregen, dus mijn teammaat en ik hebben eigenlijk niets meer aan onze zondag tickets. Geweldig dit.
Cunning linguist.
Dit wil ik ook graag even weten. Heb zelf ook alleen een 1 persoons luchtbed.OmeJoyo schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:07:
@Ginz is er bekend hoe groot de slaapplaatsen zijn? Ik las slaapmatjes, ik heb echter enkel luchtbedden. Eenpersoons uiteraard
Anoniem: 1125221
Kan helaas niet
Bij deze dus, ik heb twee expokaartjes voor zondag in de aanbieding. PM voor meer info
Wet koop op afstand, je hebt 2 weken de tijd om een aankoop terug te draaien. Je zei dat je ze anderhalve week geleden gekocht had. Dan had je ze gewoon kunnen refunden.Anoniem: 1125221 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:16:
[...]
Kan helaas niet.
Bij deze dus, ik heb twee expokaartjes voor zondag in de aanbieding. PM voor meer info
Cunning linguist.
Ik had begrepen dat er veel meer ruimte is voor slaapplaatsen als bij The Party en daar mocht je ook 1 persoons luchtbedden gebruiken. Dus dat lijkt me hier ook. Bij The Party mocht je geen 2 persoons luchtbed voor 1 persoon gebruiken. Geen idee of dat hier ook is aangezien er meer plaats is.Zorian schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:09:
[...]
Dit wil ik ook graag even weten. Heb zelf ook alleen een 1 persoons luchtbed.
Dit is wel handig om te weten, moet toch nog een luchtbed halen. (wil liever een 2 pers hebben)OmeJoyo schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:07:
@Ginz is er bekend hoe groot de slaapplaatsen zijn? Ik las slaapmatjes, ik heb echter enkel luchtbedden. Eenpersoons uiteraard
[ Voor 100% gewijzigd door PcDealer op 16-10-2018 19:17 ]
Tesla Model 3 AWD 19" 2021 | https://www.tindie.com/products/35869/
plan: Tweakers Gaming Live: Lan-tickets gaan van 99 naar 69 euro
Verder is er nu een Discord channel https://discordapp.com/invite/WJH7VGN
Ik had ook al gemaild en onder het laatste nieuwsbericht gevraagd maar helaas nog geen reactieAnoniem: 1041707 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:57:
Seatmap? kan ik mijn plekje en die van ons team/clan/community picken?
Kan je ook een luchtbed meenemen (kleine 2 persoons)? Ik heb geen matje of iets kleiners.
En je plek, is dat een beetje ruim opgezet?
plan: Tweakers Gaming Live: Lan-tickets gaan van 99 naar 69 euroJeVader schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:01:
Ik denk dat ik samen met m'n broer ook tickets ga scoren, eerst even vrij fixen.
Kan je ook een luchtbed meenemen (kleine 2 persoons)? Ik heb geen matje of iets kleiners.
stefan-d in 'plan: Tweakers Gaming Live: drie dagen gamen, koop nu je kaartje!'En je plek, is dat een beetje ruim opgezet?
Cunning linguist.
En mag je je eigen stoel meenemen?
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Twee.. of TweehonderdIndia Sierra schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:52:
Hoeveel tickets zijn er nog beschikbaar? Ik twijfel sterk vanwege de prijs (ook na de verlaging), dan weet ik hoe lang ik nog kan twijfelen.
Geen enkel evenement zal (eerlijk) bekend maken hoeveel kaarten er nog zijn. Je kan twijfelen tot ze op zijn, dan was je te laat.
En die is 1,40 dan neem ik aan? Dat is dus ruim anderhalf keer zo breed als wat de andere in ruimte in gaan nemen. Ik verwacht dat dat een probleem zal zijn in de paden.JeVader schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:43:
Is dat beleid zo streng? Ik heb zo'n twijfelaar luchtbed, en anders moet ik voor dit event een nieuw luchtbed kopen wat ik nooit meer gebruik....
Inmiddels kunnen we dus plaatsen kiezen, echter heb ik maar voor 1 ticket een mail gekregen en niet voor het 2e ticket... dat wordt lastig bij elkaar zitten

[ Voor 55% gewijzigd door OmeJoyo op 25-10-2018 20:02 ]
Op TGL kan ik het indien gewenst nog iets customizen (met lazors) voor jullie
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava
Je kan altijd achteraf nog van plek wisselen om toch naast elkaar te zitten.OmeJoyo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:33:
[...]
Twee.. of Tweehonderd
Geen enkel evenement zal (eerlijk) bekend maken hoeveel kaarten er nog zijn. Je kan twijfelen tot ze op zijn, dan was je te laat.
[...]
En die is 1,40 dan neem ik aan? Dat is dus ruim anderhalf keer zo breed als wat de andere in ruimte in gaan nemen. Ik verwacht dat dat een probleem zal zijn in de paden.
Inmiddels kunnen we dus plaatsen kiezen, echter heb ik maar voor 1 ticket een mail gekregen en niet voor het 2e ticket... dat wordt lastig bij elkaar zitten(Heb nu maar ook een mail-adres ingevuld bij het 2e ticket want dat was leeg, hopelijk komt dit snel goed zodat we gewoon naast elkaar zitten. @Ginz of @stefan-d jij reageerde ook regelmatig met nuttige info
Laten we zeggen dat deze onzekerheid in combinatie met mijn autisme mijn avond niet gezelliger maakt
Bovendien zijn de rijen eronder nog geeneens vrijgegeven. Komt wel goed dus.
Inmiddels is het ook opgelost, overigens zonder enige vorm van communicatie terug. Ik zit alleen graag aan een uiteinde en bij voorkeur daar waar het niet zo druk is omdat ik me daar gewoon veel prettiger bij voel. Die laatste voorkeur hebben we nu moeten laten varen. Toen ik mijn mail kreeg had nog niemand een plaats gekozen en had ik dus links achterin kunnen gaan zitten.Zorian schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:36:
[...]
Je kan altijd achteraf nog van plek wisselen om toch naast elkaar te zitten.
Bovendien zijn de rijen eronder nog geeneens vrijgegeven. Komt wel goed dus.
Ik vermoed dat er op dit moment minder dan 200 kaarten zijn verkocht voor de Lan, de prijzen zijn niet voor niets verlaagd en dan is het ook logisch dat ze de achterste rijen niet vrijgeven, want die worden wellicht helemaal niet opgezet.
Wel bedankt voor je positieve reactie
Als ik nu zo kijk naar de seatplanner kan ik 2 scenario's bedenken:OmeJoyo schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:48:
[...]
Inmiddels is het ook opgelost, overigens zonder enige vorm van communicatie terug. Ik zit alleen graag aan een uiteinde en bij voorkeur daar waar het niet zo druk is omdat ik me daar gewoon veel prettiger bij voel. Die laatste voorkeur hebben we nu moeten laten varen. Toen ik mijn mail kreeg had nog niemand een plaats gekozen en had ik dus links achterin kunnen gaan zitten.
Ik vermoed dat er op dit moment minder dan 200 kaarten zijn verkocht voor de Lan, de prijzen zijn niet voor niets verlaagd en dan is het ook logisch dat ze de achterste rijen niet vrijgeven, want die worden wellicht helemaal niet opgezet.
Wel bedankt voor je positieve reactie
1) Er komt bijna niemand.
2) De meeste mensen hebben nog geen plekje gekozen of laten zich verrassen waar ze mogen gaan zitten.
Ik ga er voor nu maar even vanuit dat het de 2e is.
Ik denk inderdaad ook dat heel veel (nog) geen plekje hebben gekozen. Maar wellicht hebben meer mensen de mail (nog) niet gehad, daarnaast toch wel dingetje van de moderne maatschappij om dingen uit te stellenZorian schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:59:
[...]
Als ik nu zo kijk naar de seatplanner kan ik 2 scenario's bedenken:
2) De meeste mensen hebben nog geen plekje gekozen of laten zich verrassen waar ze mogen gaan zitten.
Gewoon even in de gaten houden, voor het geval er toch stiekem een rij open gaat.OmeJoyo schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:02:
[...]
Ik denk inderdaad ook dat heel veel (nog) geen plekje hebben gekozen. Maar wellicht hebben meer mensen de mail (nog) niet gehad, daarnaast toch wel dingetje van de moderne maatschappij om dingen uit te stellendus verwacht nog wel wat plaats keuzes in de laatste paar dagen.
Alleen voor dagtickets begrijp ik.Nnoitra schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:09:
Voor wie nog kaarten moet regelen; op Pepper.com kwam ik net een kortingscode (50%) tegen.
Staat ook hier al
Wat een speculaties. Voor wie opgelet had de early bird tickets waren ruim voor het aflopen van de periode al verkocht dus dan heb je al een indicatie van hoeveel er minimaal verkocht zijnZorian schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:59:
[...]
Als ik nu zo kijk naar de seatplanner kan ik 2 scenario's bedenken:
The Party is ook al jaar op jaar helemaal uitverkocht en ondanks diverse e-mails zijn er altijd deelnemers die vergeten om een plekje te kiezen en dan in ene in paniek schieten op het moment dat de seatmap op slot gaat. En dat zijn er rustig 100-200 op ruim 1000 deelnemers
Dus nee de seatmap zegt niet 1 op 1 hoeveel tickets er verkocht zijn
Dus eigenlijk confirm je dat het best eens situatie 2 kan zijn, mensen hebben gewoon (nog) niet gekozen.daredevil__2000 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:57:
[...]
Wat een speculaties. Voor wie opgelet had de early bird tickets waren ruim voor het aflopen van de periode al verkocht dus dan heb je al een indicatie van hoeveel er minimaal verkocht zijn
The Party is ook al jaar op jaar helemaal uitverkocht en ondanks diverse e-mails zijn er altijd deelnemers die vergeten om een plekje te kiezen en dan in ene in paniek schieten op het moment dat de seatmap op slot gaat. En dat zijn er rustig 100-200 op ruim 1000 deelnemers
Dus nee de seatmap zegt niet 1 op 1 hoeveel tickets er verkocht zijn
Ik zie het ook niet als indicator hoe druk het gaat zijn hoor, even voor de duidelijkheid.
Je krijgt voor het bedrag van het ticket onder andere:India Sierra schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:52:
Hoeveel tickets zijn er nog beschikbaar? Ik twijfel sterk vanwege de prijs (ook na de verlaging), dan weet ik hoe lang ik nog kan twijfelen.
* Weekend lang toegang tot de Game Expo en het LAN gedeelte
* Een mogelijkheid tot overnachten op locatie
* Kans op leuke prijzen in de compo's
* Gedurende het hele event onbeperkt gratis thee, koffie en frisdrank
Over de verkoop van de tickets wordt net zoals bij The Party geen aantallen afgegeven. Dat zegt verder ook niet of het bijna uitverkocht is of niet
Tijdens The Party wordt het beleid inderdaad toegepast. Afgelopen editie waren er 35 personen die geen slaap plekje meer konden vinden omdat er 30 man alleen lag te slapen op een 2 of 1,5 persoonsluchtbed. Op dat moment mag degene met het 2 persoons luchtbed ruilen met 2 personen die wel netjes een eenpersoons luchtbed bij zich hadden.JeVader schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:43:
Is dat beleid zo streng? Ik heb zo'n twijfelaar luchtbed, en anders moet ik voor dit event een nieuw luchtbed kopen wat ik nooit meer gebruik....
Ook tijdens TGL is er best redelijk wat ruimte nodig om 480 deelnemers + een hoeveelheid aan vrijwilligers van een slaapplekje te kunnen voorzien binnen de veiligheidsregels die de organisatie opgelegd krijgt vanuit de vergunning.
De meest goedkope oplossing is om bij de action of een soortgelijke winkel voor €6,99 een eenpersoons luchtbed te halen. https://www.action.com/nl-nl/p/intex-luchtbed2/
Je krijgt vanuit de organisatie standaard bij je plek een stoel. Het staat je helemaal vrij om daar voor in de plaats een speedseats stoel te huren of om zelf een stoel mee te nemenJeVader schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:43:
[ Voor 49% gewijzigd door daredevil__2000 op 30-10-2018 22:34 ]
Nu was ik wel van plan om alleen te gaan. Zijn er mensen die eerder naar dergelijke grote LAN party's alleen gingen, en wat is jullie ervaring daarmee.
Ik zelf wil gewoon graag een heerlijk weekend gamen met gelijkgestemden in een andere omgeving dan thuis.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Als ik verder niemand kan vinden waar ik mee samen ga spelen, dan pak ik een willekeurige plek want dat maakt me verder weinig uit. Op deze manier kunnen mensen die bij elkaar horen nog naast elkaar zitten en dan vul ik gewoon de losse ruimte op
(als je wilt dat ik naast je kom, kan je ook een PM sturen).
Overigens denk ik dat ik misschien de ene dag mijn xbox meeneem en de andere dag mijn pc want ik heb het idee dat er toch maar weinig consolespelers aanwezig gaan zijn al maakt het voor bv Rocket League of Fortnite niet zo heel veel uit
[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2018 09:49 ]
Bij dagtickets mag/kan je de LAN niet op, dus daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden.Martinspire schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:48:
Ik heb nog geen stoel gekozen omdat ik eigenlijk bij wat xboxers in de buurt wil zitten maar die heb ik nog niet in het topic zien reageren. Verder lijkt het me dat ze onderscheid maken tussen de weekend-bezoekers en dagjesmensen en die dus in de onderste rijen zitten? Makkelijker met schoonmaken/opruimen en controleren wie waar nog mag zitten.
Als ik verder niemand kan vinden waar ik mee samen ga spelen, dan pak ik een willekeurige plek want dat maakt me verder weinig uit. Op deze manier kunnen mensen die bij elkaar horen nog naast elkaar zitten en dan vul ik gewoon de losse ruimte op
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
oja verrek, misschien zijn het dan plekken voor youtubers, streamers en andere genodigden?Yorinn schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:49:
[...]
Bij dagtickets mag/kan je de LAN niet op, dus daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden.
Ja er zijn zeker mensen die alleen naar dergelijke grote LAN's zijn gegaan. Ik ben zelf ooit zonder iemand te kennen naar campzone gegaan. Ik zou eerst samen met iemand gaan maar die moest toen last minute toch in ene werken. Eigenlijk had ik binnen een dag al aansluiting bij anderen (met wie ik nog steeds naar CampZone ga).RTM93 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 02:30:
Ik hoor woensdag of ik vrij ben voor een weekendje gamen.
Nu was ik wel van plan om alleen te gaan. Zijn er mensen die eerder naar dergelijke grote LAN party's alleen gingen, en wat is jullie ervaring daarmee.
Ik zelf wil gewoon graag een heerlijk weekend gamen met gelijkgestemden in een andere omgeving dan thuis.
Op discord (https://discordapp.com/invite/WJH7VGN) zijn er al meerdere deelnemers die aangeven dat het hun eerste keer is en dat ze alleen komen. Die zijn ook vlak bij elkaar gaan zitten, dus je zou op die manier misschien ook kunnen aanhaken bij anderen
Gewoon in het compo kanaal van de compo waar je aan mee wil doen aangeven dat je nog een team zoekt. Er zijn tijdens zulke LAN's ook altijd mensen die geen team hebben voor een bepaalde game omdat bijvoorbeeld vrienden totaal andere games spelen en die dus ook op zoek zijn naar een team.
De onderste plekken staan nog bewust dicht zodat eerst de bovenste rijen zoveel mogelijk gevuld worden. Afgelopen donderdag zijn de links verstuurd voor het plannen van de plekken in de seatmap dus in de komende week zullen mensen zelf een plekje gaan kiezen. Zodra de bestaande rijen bijna vol zijn zetten we een extra rij openMartinspire schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:51:
[...]
oja verrek, misschien zijn het dan plekken voor youtubers, streamers en andere genodigden?
Je hoeft ook geen rekening te houden met teams die nog een plekje naast elkaar zoeken, daar staan juist die plekken dicht zodat ze vrijgegeven worden indien dat nodig mocht zijn. Dit doen we al jaren zo tijdens bijvoorbeeld The Party.
Er zitten steeds meer en meer van de deelnemers op discord (https://discordapp.com/invite/WJH7VGN) dus misschien zou je daar ook nog kunnen vragen of meer mensen een console mee gaan nemenMartinspire schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:48:
Ik heb nog geen stoel gekozen omdat ik eigenlijk bij wat xboxers in de buurt wil zitten maar die heb ik nog niet in het topic zien reageren.
Er zijn meerdere deelnemers die voor de eerste keer naar een LAN gaan dus misschien gezellig om daar eventueel samen mee te gaan zitten als je geen andere xboxers vindt om mee samen te zitten
[ Voor 35% gewijzigd door daredevil__2000 op 31-10-2018 11:51 ]
Graag gedaanRTM93 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:06:
Bedankt voor het antwoord!
Mocht je vragen hebben dan kun je me ook altijd op de TGL discord server contacten
Doet beetje pijn om te lezen hoe overduidelijk dit een marketing praatje is.
Op zich niet heel onlogisch, alleen had er dan bij gezet "advertorial" oid. Maar goed, van AD kan je geen niveau verwachten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het AD is geen tweakers dus als je van mening bent dat het artikel niet goed neergezet is lijkt met het AD de beste plek om dat kenbaar te maken.corset schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:13:
Weer lekker cringe stukje marketing op AD over TGL
Op zich niet heel onlogisch, alleen had er dan bij gezet "advertorial" oid. Maar goed, van AD kan je geen niveau verwachten.
Ik vind het artikel niet echt en reclame uiting. Het artikel gaat over primair eSports. Je ziet ook geen dingen staan zoals "je hebt nog x dagen om een ticket te kopen" of "een ticket kun je kopen via ..." of "tickets voor dit evenement kosten x en daar krijg je ...... voor terug" enz.
[ Voor 19% gewijzigd door daredevil__2000 op 02-11-2018 11:28 ]
Natuurlijk is dit onderdeel van onze PR strategie en is het juist leuk om met AD een media partnership aan te gaan. Zij proberen voor hun sportminnende doelgroep te ontdekken wat de kansen voor esports zijn.corset schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:13:
Weer lekker cringe stukje marketing op AD over TGL
Er wordt geen geld betaald voor deze content, die maakt AD zelf. We vinden elkaar op de inhoud, dus nee geen advertorial.
Ik zeg ook niet dat dat het is, maar dat het zo aanvoeldeBart Zoetmulder schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:08:
[...]
Natuurlijk is dit onderdeel van onze PR strategie en is het juist leuk om met AD een media partnership aan te gaan. Zij proberen voor hun sportminnende doelgroep te ontdekken wat de kansen voor esports zijn.
Er wordt geen geld betaald voor deze content, die maakt AD zelf. We vinden elkaar op de inhoud, dus nee geen advertorial.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Die mening laat ik aan joucorset schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:49:
[...]
Ik zeg ook niet dat dat het is, maar dat het zo aanvoeldeAD neem ik uberhaupt niet serieus als krant.. Zo politiek gekleurd als maar kan en ontwetendheid over de meeste onderwerpen waar ze over schrijven (als ik kijk naar de voor mij relevante stukken)
Dank voor je nuancering, op naar een succesvol event volgende week!
Anoniem: 1105471
Ben zo iemand die gewoon "alleen" gaat , maar eenzaam voel je je nooit!
Ben alleen wel opzoek naar teamgenoten om team op te zetten voor o.a CS go en RL.
Op discord zoeken ze voor CSGO nog iemand voor een teamAnoniem: 1105471 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:10:
Ik heb er zin in !!!
Ben zo iemand die gewoon "alleen" gaat , maar eenzaam voel je je nooit!
Ben alleen wel opzoek naar teamgenoten om team op te zetten voor o.a CS go en RL.
Wat is je probleem met discord dan? Mocht je anderen niet kunnen horen, wat ik regelmatig hoor, dan moet je eens in de settings bij Voice & Video onder Advanced je Audio Subsystem op Legacy zetten. Dat scheelt bij 80% van de gevallen de wereld.Anoniem: 1105471 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:53:
Nou als het eenmaal werkt misschien niet , maar ik heb het nog nooit goed werkend voor elkaar gekregen. Maar zal wel aan mij liggen
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Die kans is wel aanwezig jaAnoniem: 1105471 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:53:
Nou als het eenmaal werkt misschien niet , maar ik heb het nog nooit goed werkend voor elkaar gekregen. Maar zal wel aan mij liggen
Cunning linguist.
0 Problemen met discord. TeamSpeak was juist altijd onwijs ruk. Hoe vaak TS spontaan je mic niet meer herkend of geen geluid geeft.Anoniem: 1105471 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:53:
Tnx even rondneuzen zaterdag met @J-P !LijkjeNL schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:41:
Iemand interesse in gratis dagtickets?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door Geckoo op 05-11-2018 10:01 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[ Voor 97% gewijzigd door Herrie_V op 05-11-2018 23:57 ]
Is het misschien een idee om een boardgame stukje in te richten op de LAN met wat games die mensen zelf meenemen?
HANDTEKENING!!!
Wie niet zelf kiest komt op zo'n lege stoel. Dus die plekken zijn vrijwel allemaal gewoon bezet. Verder een goed idee overigensLeeghoofd21 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:31:
Ik zie op de seatmap nog redelijk veel lege stoelen/tafels.
Is het misschien een idee om een boardgame stukje in te richten op de LAN met wat games die mensen zelf meenemen?
Maar als de zaal niet helemaal vol kunnen we altijd kijken of we groepjes van tafels kunnen maken zodat er een beetje een chill room isOmeJoyo schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:29:
[...]
Wie niet zelf kiest komt op zo'n lege stoel. Dus die plekken zijn vrijwel allemaal gewoon bezet. Verder een goed idee overigens
HANDTEKENING!!!
Mijn grootste was 32 met organisatieLeeghoofd21 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:03:
[...]
Maar als de zaal niet helemaal vol kunnen we altijd kijken of we groepjes van tafels kunnen maken zodat er een beetje een chill room is( Ik heb jaren lang LAN-parties georganiseerd voor een man of 100 , dus het kriebelt een beetje
)
Ik voorspel dat de zaal niet vol is, maar ook dat niet alles er staat
Ik loop er als vrijwilliger rond dus als ik off duty ben dan kom ik zeker even kijken.
Beetje party games zoals Secret Hitler etc is ook altijd leuk om te doen.Arjant2 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:27:
@OmeJoyo altijd leuk paar bordspellen voor tussen het gamen door. Ik heb al meerdere mensen daarover gehoord.
Ik loop er als vrijwilliger rond dus als ik off duty ben dan kom ik zeker even kijken.
Mocht iemand Cards against humanity of Crabs adjust Humidity hebben dan zijn deze altijd welkom
[ Voor 11% gewijzigd door Leeghoofd21 op 06-11-2018 14:01 ]
HANDTEKENING!!!
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
YouTube: Tweakers Gaming Live - Kijk live mee met de opbouw in de BrabanthallenLeeghoofd21 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:31:
Ik zie op de seatmap nog redelijk veel lege stoelen/tafels.
Inmiddels kun je op de stream zien dat de laatste rij ontbreekt en de 3 ervoor maar voor de helft zijn. Dit strookt ook met hoe de beschikbaarheid op deze rijen was op de seatmap. Ik denk dat er dus wel genoeg plek is om een paar bordspellen te doen, zelfs twister met 100 personen moet daar nog wel lukken
Maak jij de speelmat?OmeJoyo schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:18:
[...]
zelfs twister met 100 personen moet daar nog wel lukken
Ik heb een dagticket voor morgen.
[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 09-11-2018 10:10 ]
Ik zou graag de 2 tickets voor zaterdag van je overnemen. Heb je een pb gestuurd2green schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:33:
Heb nog 4 dagtickets voor zondag, 2 dagtickets voor zaterdag. Gratis voor de tweakers die ze wil hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door KevinskiNL op 09-11-2018 11:04 ]
Ze zijn voor jou, zal ze straks na het werk even scheiden van de rest van mijn tickets en ze toesturen.kevinwagenaar schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:55:
[...]
Ik zou graag de 2 tickets voor zaterdag van je overnemen. Heb je een pb gestuurd
Voor wie geinteresseerd is, heb nog 4 tickets voor zondag over om weg te geven.
Dankjewel!2green schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:34:
[...]
Ze zijn voor jou, zal ze straks na het werk even scheiden van de rest van mijn tickets en ze toesturen.
Voor wie geinteresseerd is, heb nog 4 tickets voor zondag over om weg te geven.
Op zondag worden de halve- en finales gespeeld toch?
Bij de dagtickets en weekend tickets staat: "Live meekijken e-sports toernooien".rasko schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:30:
Iemand enig idee of het mogelijk is de CSGO finales te kijken op zondag met dagticket (of een ander ticket) en hoelaat worden deze gespeeld?
Op zondag worden de halve- en finales gespeeld toch?
bron: https://tweakers.net/part...rsgaminglive/289/tickets/
Denk dat het dus wel goed zit
P.s. bij de lanparty tickets staat dit niet, ergo die moeten verplicht blijven gamen
[ Voor 10% gewijzigd door 2green op 09-11-2018 14:19 ]
Thanks; ja had ikzelf ook gezien. En realiseer me nu dat de finales natuurlijk op stage gespeeld worden, dus niet in de 'lan area'.2green schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:18:
[...]
Bij de dagtickets en weekend tickets staat: "Live meekijken e-sports toernooien".
bron: https://tweakers.net/part...rsgaminglive/289/tickets/
Denk dat het dus wel goed zit
P.s. bij de lanparty tickets staat dit niet, ergo die moeten verplicht blijven gamen
Daarnaast nu ook net het schema met tijden bekend

https://tweakers.net/plan/1865/tweakers-gaming-live-het-blokkenschema-is-compleet-tickets-nog-verkrijgbaar.html
Lol, het is weekend... brains gaan dan in besparingsmoderasko schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:22:
[...]
Thanks; ja had ikzelf ook gezien. En realiseer me nu dat de finales natuurlijk op stage gespeeld worden, dus niet in de 'lan area'.
Daarnaast nu ook net het schema met tijden bekend![]()
https://tweakers.net/plan/1865/tweakers-gaming-live-het-blokkenschema-is-compleet-tickets-nog-verkrijgbaar.html
Verschillende tweakers hebben zelf een eigen camera meegenomen zodat je vanuit verschillende perspectieven live kunt meekijken. Zoek op Youtube én op Twitch even op 'Tweakers Live'.Mr.Whitewolf88 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:58:
Kan er een extra camera op het lan gedeelte? kijk momenteel live mee
Moest moeite doen om de live verslagen van LoL te vinden, zoeken op Tweakers Gaming Live op Twitch en YouTube gaf de hele tijd de CS:GO en HeartStone wedstrijden. Die op dat moment niet bezig warenYero schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:44:
[...]
Verschillende tweakers hebben zelf een eigen camera meegenomen zodat je vanuit verschillende perspectieven live kunt meekijken. Zoek op Youtube én op Twitch even op 'Tweakers Live'.
Misschien handig als in de nieuws posts links naar verschillende van de streams te vinden zouden zijn.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
De officiële blog van Frozen: Frozen over Tweakers Gaming Live
Wellicht hier even meldenFrozen schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:55:
Ik heb een blog geschreven met mijn indruk van het evenement op zondag, verbeterpunten en complimenten. Mogelijk kan je hier je mening uiten over het evenement, of je nou gratis kaartjes hebt gehad of niet. Wij hadden persoonlijk meer verwacht van het evenement maar sommige stands waren wel echt goed. Ik weet niet of Tweakers nog evaluatielijsten gaat opsturen maar toch.
De officiële blog van Frozen: Frozen over Tweakers Gaming Live
Tweakers Gaming Live Feedback
TGL Discord server: https://discordapp.com/invite/WJH7VGN