Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers Gaming Live

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• .Frank
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 13-05 10:10

.Frank

Frank.

Jullie zagen het wellicht al op de frontpage: er komt een StarCraft-toernooi op Tweakers Gaming Live! Vanuit de Dutch StarCraft League zal ik aanwezig zijn om het toernooi te adminnen, en ik heb er bijzonder veel zin in.

Graag post ik hier ook wat meer info over hoe het toernooi op Tweakers Gaming Live samenhangt met de DSCL Nationals van dit jaar. De DSCL Nationals wordt gespeeld op 1 december in de Esports Game Arena in Alphen aan den Rijn (publiek gratis welkom!), en daar zullen 12 van 's Nederlands beste StarCraft spelers in actie komen. Wie dat precies zijn wordt bepaald aan de hand van een puntenklassement. In maar liefst 9 toernooien in de periode september tot en met november kan je hiervoor punten verdienen.

De eerste van deze toernooien was afgelopen weekend op The Reality (de ThermyCup), en er volgen er dus nog 8. Deze worden gehouden op verschillende locaties: Alphen aan den Rijn, Antwerpen, Eindhoven (nog aan te kondigen!), online en dus ook: op Tweakers Gaming Live! Op 10 en 11 november zal je de laatste kans hebben om punten voor het klassement te verdienen, dus er staat veel op het spel.

Alle informatie over de DSCL Nationals staat op DSCL.nl/nationals. Mocht je vragen hebben: shoot!

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07:51

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Mijn resultaat van de soldeerles van @Paul Hulsebosch :P.

I have the cape.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True