Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers Gaming Live

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• daredevil__2000
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17-10 20:33
Yannicknr1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:53:
Nou als het eenmaal werkt misschien niet , maar ik heb het nog nooit goed werkend voor elkaar gekregen. Maar zal wel aan mij liggen ;)
0 Problemen met discord. TeamSpeak was juist altijd onwijs ruk. Hoe vaak TS spontaan je mic niet meer herkend of geen geluid geeft.

• Geckoo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 09:47

Geckoo

Good news everyone

LijkjeNL schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:41:
Iemand interesse in gratis dagtickets?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Tnx even rondneuzen zaterdag met @J-P !

Geckoo wijzigde deze reactie 05-11-2018 10:01 (3%)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Herrie_V
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15-10 23:28
Ik had hier een link gepost voor tickets, bleek fake te zijn. Excuses

Herrie_V wijzigde deze reactie 05-11-2018 23:57 (97%)

• Leeghoofd21
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:40

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik zie op de seatmap nog redelijk veel lege stoelen/tafels.
Is het misschien een idee om een boardgame stukje in te richten op de LAN met wat games die mensen zelf meenemen?

HANDTEKENING!!!

• OmeJoyo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10:05

OmeJoyo

This is me

Leeghoofd21 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:31:
Is het misschien een idee om een boardgame stukje in te richten op de LAN met wat games die mensen zelf meenemen?
Wie niet zelf kiest komt op zo'n lege stoel. Dus die plekken zijn vrijwel allemaal gewoon bezet. Verder een goed idee overigens :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

OmeJoyo schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:29:
[...]

Wie niet zelf kiest komt op zo'n lege stoel. Dus die plekken zijn vrijwel allemaal gewoon bezet. Verder een goed idee overigens :)
Maar als de zaal niet helemaal vol kunnen we altijd kijken of we groepjes van tafels kunnen maken zodat er een beetje een chill room is :) ( Ik heb jaren lang LAN-parties georganiseerd voor een man of 100 , dus het kriebelt een beetje :) )

HANDTEKENING!!!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Leeghoofd21 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:03:
[...]

Maar als de zaal niet helemaal vol kunnen we altijd kijken of we groepjes van tafels kunnen maken zodat er een beetje een chill room is :) ( Ik heb jaren lang LAN-parties georganiseerd voor een man of 100 , dus het kriebelt een beetje :) )
Mijn grootste was 32 met organisatie :)
Ik voorspel dat de zaal niet vol is, maar ook dat niet alles er staat :) de voorkant zal wel volgaan. Ik knikker ook nog wel wat bordspellen in de auto.

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:00
@OmeJoyo altijd leuk paar bordspellen voor tussen het gamen door. Ik heb al meerdere mensen daarover gehoord.
Ik loop er als vrijwilliger rond dus als ik off duty ben dan kom ik zeker even kijken.

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Arjant2 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:27:
@OmeJoyo altijd leuk paar bordspellen voor tussen het gamen door. Ik heb al meerdere mensen daarover gehoord.
Ik loop er als vrijwilliger rond dus als ik off duty ben dan kom ik zeker even kijken.
Beetje party games zoals Secret Hitler etc is ook altijd leuk om te doen.
Mocht iemand Cards against humanity of Crabs adjust Humidity hebben dan zijn deze altijd welkom :)

Leeghoofd21 wijzigde deze reactie 06-11-2018 14:01 (11%)

HANDTEKENING!!!

• Yannicknr1
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 08-12-2018
Voeg me toe / of pm me, als je nog iemand zoekt voor Rocket L. & CS:GO voor de Lanparty.

• twcm
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17-10 22:45
Ik breng een aantal games mee: Fluxx, MAD, Take5, Labyrinth, Het Etiquettespel (Humor), Munchkin!

Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:21

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Modbreak:LET OP:
De ticket verkoop van de lan tickets blijft gewoon doorlopen maar de seatmap gaat vanavond om 18:00 op slot.

Wil je zelf nog een plek kiezen zorg dan dat je dit VOOR 18:00 doet. Koop je na dit moment een ticket of heb je al een ticket maar heb je nog geen plek gekozen dan wordt er bij aankomst ter plekke een plek toegewezen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Super, net nog weer een rij open, rij I inmiddels dus het gaat goed met de kaartverkoop. Maar nu toch dus naar de linkerkant kunnen schuiven "ver" van de drukte :) Ik had al heel erg veel zin in morgen maar nu nog meer.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Leeghoofd21 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:31:
YouTube: Tweakers Gaming Live - Kijk live mee met de opbouw in de Brabanthallen

Inmiddels kun je op de stream zien dat de laatste rij ontbreekt en de 3 ervoor maar voor de helft zijn. Dit strookt ook met hoe de beschikbaarheid op deze rijen was op de seatmap. Ik denk dat er dus wel genoeg plek is om een paar bordspellen te doen, zelfs twister met 100 personen moet daar nog wel lukken :+

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:38

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

OmeJoyo schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:18:
[...]

zelfs twister met 100 personen moet daar nog wel lukken :+
Maak jij de speelmat? :P

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Stoepkrijt :*)

Kunnen we ook nog apekooien :o

OmeJoyo wijzigde deze reactie 08-11-2018 15:53 (9%)

• 2green
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15-10 15:47
Heb nog 4 dagtickets voor zondag, 2 dagtickets voor zaterdag. Gratis voor de tweakers die ze wil hebben.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online

PcDealer

HP ftw \o/

I'm also there dudes!

Ik heb een dagticket voor morgen.

PcDealer wijzigde deze reactie 09-11-2018 10:10 (11%)

LinkedIn WoT Cash Converter

• KevinskiNL
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-10 23:12
2green schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:33:
Heb nog 4 dagtickets voor zondag, 2 dagtickets voor zaterdag. Gratis voor de tweakers die ze wil hebben.
Ik zou graag de 2 tickets voor zaterdag van je overnemen. Heb je een pb gestuurd

KevinskiNL wijzigde deze reactie 09-11-2018 11:04 (5%)

• 2green
kevinwagenaar schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:55:
[...]

Ik zou graag de 2 tickets voor zaterdag van je overnemen. Heb je een pb gestuurd
Ze zijn voor jou, zal ze straks na het werk even scheiden van de rest van mijn tickets en ze toesturen.

Voor wie geinteresseerd is, heb nog 4 tickets voor zondag over om weg te geven.

• KevinskiNL
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-10 23:12
2green schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:34:
[...]

Ze zijn voor jou, zal ze straks na het werk even scheiden van de rest van mijn tickets en ze toesturen.

Voor wie geinteresseerd is, heb nog 4 tickets voor zondag over om weg te geven.
Dankjewel!

• rasko
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 16:07
Iemand enig idee of het mogelijk is de CSGO finales te kijken op zondag met dagticket (of een ander ticket) en hoelaat worden deze gespeeld?
Op zondag worden de halve- en finales gespeeld toch?

• 2green
rasko schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:30:
Iemand enig idee of het mogelijk is de CSGO finales te kijken op zondag met dagticket (of een ander ticket) en hoelaat worden deze gespeeld?
Op zondag worden de halve- en finales gespeeld toch?
Bij de dagtickets en weekend tickets staat: "Live meekijken e-sports toernooien".

bron: https://tweakers.net/part...rsgaminglive/289/tickets/

Denk dat het dus wel goed zit :)

P.s. bij de lanparty tickets staat dit niet, ergo die moeten verplicht blijven gamen ;)

2green wijzigde deze reactie 09-11-2018 14:19 (10%)

• rasko
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 16:07
2green schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:18:
[...]

Bij de dagtickets en weekend tickets staat: "Live meekijken e-sports toernooien".

bron: https://tweakers.net/part...rsgaminglive/289/tickets/

Denk dat het dus wel goed zit :)

P.s. bij de lanparty tickets staat dit niet, ergo die moeten verplicht blijven gamen ;)
Thanks; ja had ikzelf ook gezien. En realiseer me nu dat de finales natuurlijk op stage gespeeld worden, dus niet in de 'lan area'.

Daarnaast nu ook net het schema met tijden bekend 8)7
https://tweakers.net/plan/1865/tweakers-gaming-live-het-blokkenschema-is-compleet-tickets-nog-verkrijgbaar.html

• 2green
rasko schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:22:
[...]

Thanks; ja had ikzelf ook gezien. En realiseer me nu dat de finales natuurlijk op stage gespeeld worden, dus niet in de 'lan area'.

Daarnaast nu ook net het schema met tijden bekend 8)7
https://tweakers.net/plan/1865/tweakers-gaming-live-het-blokkenschema-is-compleet-tickets-nog-verkrijgbaar.html
Lol, het is weekend... brains gaan dan in besparingsmode ;)

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 18:08
Kan er een extra camera op het lan gedeelte? kijk momenteel live mee :)

• Yero
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 17-10 18:23

Yero

Reviewer
Mr.Whitewolf88 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:58:
Kan er een extra camera op het lan gedeelte? kijk momenteel live mee :)
Verschillende tweakers hebben zelf een eigen camera meegenomen zodat je vanuit verschillende perspectieven live kunt meekijken. Zoek op Youtube én op Twitch even op 'Tweakers Live'. :)

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-09 10:00
Yero schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:44:
[...]

Verschillende tweakers hebben zelf een eigen camera meegenomen zodat je vanuit verschillende perspectieven live kunt meekijken. Zoek op Youtube én op Twitch even op 'Tweakers Live'. :)
Moest moeite doen om de live verslagen van LoL te vinden, zoeken op Tweakers Gaming Live op Twitch en YouTube gaf de hele tijd de CS:GO en HeartStone wedstrijden. Die op dat moment niet bezig waren :P

Misschien handig als in de nieuws posts links naar verschillende van de streams te vinden zouden zijn.

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:23

Kecin

Je keek.

Hoi @Thijz89

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19:10

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Mijn resultaat van de soldeerles van @Paul Hulsebosch :P.

I have the cape.

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:33

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb een blog geschreven met mijn indruk van het evenement op zondag, verbeterpunten en complimenten. Mogelijk kan je hier je mening uiten over het evenement, of je nou gratis kaartjes hebt gehad of niet. Wij hadden persoonlijk meer verwacht van het evenement maar sommige stands waren wel echt goed. Ik weet niet of Tweakers nog evaluatielijsten gaat opsturen maar toch. :)

De officiële blog van Frozen: Frozen over Tweakers Gaming Live

Volg mij op Instagram voor elke dag een sexy tech foto!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Frozen schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:55:
Ik heb een blog geschreven met mijn indruk van het evenement op zondag, verbeterpunten en complimenten. Mogelijk kan je hier je mening uiten over het evenement, of je nou gratis kaartjes hebt gehad of niet. Wij hadden persoonlijk meer verwacht van het evenement maar sommige stands waren wel echt goed. Ik weet niet of Tweakers nog evaluatielijsten gaat opsturen maar toch. :)

De officiële blog van Frozen: Frozen over Tweakers Gaming Live
Wellicht hier even melden :)

Tweakers Gaming Live Feedback

• Quindor
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 03:07

Quindor

Switching the universe....

Het is inmiddels een week later maar met gedachte aan afgelopen weekend op Tweakers Gaming Live 2018 heb ik nog een kort filmpje in elkaar gedraaid met enkele van de zaken die daar te vinden en te doen waren!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, Mijn vakantie CampZone

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True