Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 17:36

Wimmel

Hello

Ik kom er zojuist achter dat het audioprobleem uit de demo nog niet verholpen is. Ik krijg wel geluid over de speakers maar wanneer ik overschakel naar mijn koptelefoon werken alleen sommige environmental effecten.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:52

JSchut

.....

Ik had vanochtend ook een probleem met de audio. Ik had hem in rest mode gezet. Toen ik de Xbox weer opstarte had ik op het dashboard gewoon geluid maar in de game niet meer. Een restart van de game loste het op.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:22
CDkeys reageert bij mij al twee dagen niet meer. Ik wil de standaard editie annuleren, om daarna de Ultimate editie te halen. Ik heb CDkeys al meerdere malen gecontacteerd en via verschillende media, maar ze antwoorden gewoon niet. Normaal zijn ze echt snel met refunds. Zo zonde dit. En dat na altijd goede ervaringen te hebben gehad met CDkeys.. Ben benieuwd of ze hem überhaupt nog gaan annuleren.
Erg jammer dat ik nu in onzekerheid zit en daardoor de Ultimate editie nog niet kan halen. Pffffff... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Ik heb een halve dag verlof gepakt om te kunnen spelen maar ben nog steeds niet ingame....

Hij start wel op en kom in menu etc maar zodra ik wil spelen of benchmark wil doen krijg ik een Loading Screen wat niet weggaat :(

Als ik dan kijk naar ForzaHorizon4.exe in taskmanager dan is ie Not Responding (na een alt+tab).
Heb hem nu in windowed mode lopen met taskmanager ernaast en is nog steeds Running maar nog steeds een Loading Screen....

Wat is de normale laad tijd van deze game?
Hij is overigens op de SSD geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Psychoot schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:24:
Ik heb een halve dag verlof gepakt om te kunnen spelen maar ben nog steeds niet ingame....

Hij start wel op en kom in menu etc maar zodra ik wil spelen of benchmark wil doen krijg ik een Loading Screen wat niet weggaat :(

Als ik dan kijk naar ForzaHorizon4.exe in taskmanager dan is ie Not Responding (na een alt+tab).
Heb hem nu in windowed mode lopen met taskmanager ernaast en is nog steeds Running maar nog steeds een Loading Screen....

Gewoon snel, eigenlijk nog sneller dan FH3. Vanaf het aanklikken van FH4.exe tot achter het stuur zitten duurt misschien 30 seconden ofzo?

Wel vervelend natuurlijk.

Ik heb vanmorgen ook zitten stoeien met de Xbox Live multiplayer op de PC. Blijkbaar is er iets van een Teredo service ofzo die verbinding moet hebben voordat je überhaupt online kan in Forza. Ik snap er nog steeds - helemaal - niets van, maar heb m'n IP Helper en de Xbox Live Service een restart gegeven via services.msc en toen kon ik opeens online.. Vreemd verhaal verder maar goed, het werkt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Psychoot schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:24:

Gebruik je msi afterburner/rivatuner? Bij de demo had ik er geen probleem mee maar met de full game moet ik het uitschakelen.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Nee ik heb niks speciaals geïnstalleerd eigenlijk....

Wel blijft mijn NAT type op Moderate in de Xbox app.
PC zit rechtstreek op Experia Box.

Zelfs met DMZ enabled en vast IP blijft het op Moderate staan :/
Teredo poort ook al vast gezet en geforward naar mijn PC, geen succes.

Edit: OK, NAT type is nu Open door de MTU values van mijn netwerk adapters te veranderen en op FIX IT te klikken ergens in Windows Xbox instellingen 8)7

Loading screens zijn nog steeds niet weg :(

[ Voor 26% gewijzigd door Psychoot op 28-09-2018 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Het is me gelukt om een hert te raken :D
Vorige week zag ik op YouTube een filmpje waarin het onmogelijk was om dieren te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@NLRev0lution thanks man, ff lachen. Moet helaas ff weg. Wellicht vanavond verder co-op. Afgezien van de crash werkte t prima :)
En overigens nog beste hoeveelheid extra influence met z'n twee ipv solo

[ Voor 22% gewijzigd door Mu.siQ op 28-09-2018 16:05 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09 17:22
Was eigenlijk eerst van plan om Horizon 4 via gamepass te spelen. Maar VIP wil ik eigenlijk wel hebben. Als ik later ook nog uitbreidingen wil aanschaffen, dan zit ik bijna op de prijs van de ultimate edition via cdkeys.

Kan ik beter gelijk die aanschaffen denk ik.

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05:04
Car Pass en Vip zijn nu samen ongeveer 42 euro. Ik kan mij zomaar voorstellen dat er binnenkort nog ergens een tijdelijke korting voorbij komt. Games en bijkomende dlc zijn tegenwoordig wel erg snel in de aanbieding. Het wordt haast zonde om een spel direct bij de release aan te schaffen.

[ Voor 33% gewijzigd door Nol_NL op 28-09-2018 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:45
Nadeeltje tot nu toe is alleen dat je de DLC auto's (James Bond carpack e.d) één voor één apart moet downloaden om ze in je garage te krijgen. Had dat niet ff wat handiger gekund?

Voor de rest, heeeerlijke game weer. Mijn tv gaf voor het eerst een signaal dat ie zich uit zichzelf uitzet (na 4 uur geen activiteit), dat zegt wel iets. Je blijft spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
DutchOwnage schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:33:
Nadeeltje tot nu toe is alleen dat je de DLC auto's (James Bond carpack e.d) één voor één apart moet downloaden om ze in je garage te krijgen. Had dat niet ff wat handiger gekund?
Ik dacht exact hetzelfde.. ben wel bijna 10 minuten bezig geweest alle gratis auto's te kopen.

Toen had ik genoeg fans waardoor ik direct naar de winter ging, waardoor ik de Hovercraft Showdown nog niet heb kunnen spelen -O-

Vanavond verder oOo

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Verrek, die Hovercraft kan ik idd ook nog niet spelen omdat ik net als jou nu in de winter zit :9

Ach ja, komt vanzelf. Vanavond ook weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09 17:22
Nol_NL schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:42:
Car Pass en Vip zijn nu samen ongeveer 42 euro. Ik kan mij zomaar voorstellen dat er binnenkort nog ergens een tijdelijke korting voorbij komt. Games en bijkomende dlc zijn tegenwoordig wel erg snel in de aanbieding. Het wordt haast zonde om een spel direct bij de release aan te schaffen.
En de 2 uitbreidingen die gepland staan zullen ook wel €20,- per stuk zijn. Dan zit je al snel aan de €80,-

[ Voor 3% gewijzigd door DGP84 op 28-09-2018 17:50 ]

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Psychoot schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:08:
Nee ik heb niks speciaals geïnstalleerd eigenlijk....

Wel blijft mijn NAT type op Moderate in de Xbox app.
PC zit rechtstreek op Experia Box.

Zelfs met DMZ enabled en vast IP blijft het op Moderate staan :/
Teredo poort ook al vast gezet en geforward naar mijn PC, geen succes.

Edit: OK, NAT type is nu Open door de MTU values van mijn netwerk adapters te veranderen en op FIX IT te klikken ergens in Windows Xbox instellingen 8)7

Loading screens zijn nog steeds niet weg :(
pc specs? had je geen last met de demo?

de game is echt zalig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Laatst online: 11-08 12:52
Is er al een GoT club in Forza Horizon 4?
Ik kan hem namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

diknmuis schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:27:
[...]
pc specs? had je geen last met de demo?

de game is echt zalig _/-\o_
i5-4690K, RX480 8Gb en 8Gb RAM.
FH3 geen problemen mee en FH4 demo niet gespeeld omdat ik weinig tyd heb en bij full release niet nog eens hetzelfde wou spelen xD

Ben hem atm opnieuw ah downloaden op een normale HDD (Move gaf ook errors aan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35
Joshua... schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:33:
Is er al een GoT club in Forza Horizon 4?
Ik kan hem namelijk niet vinden.
+
Apple schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:36:
Is er al een Tweakers club eigenlijk? Zie hem nog niet ingame..
Ik vraag me af hoe het werkt want ik ben "lost".

- Als ik de club "Tweakers Forza Horizon 4" probeer te maken in-game bestaat 'ie al.
- Logisch, want die hebben we via XBL aangemaakt
- Ik zie nergens of & hoe ik in-game de club beheer of ergens mijn tag kan instellen
- Leaderboards zijn ook leeg want ik (en niemand anders) heeft voor de club gereden.

@MK_ @timmie271 indien mogelijk even (mee-)zoeken naar info hierover want ik kom er niet uit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
MAX3400 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:00:
[...]

+

[...]

- Als ik de club "Tweakers Forza Horizon 4" probeer te maken in-game bestaat 'ie al.
- Ik zie nergens of & hoe ik in-game de club beheer of ergens mijn tag kan instellen
- Leaderboards zijn ook leeg want ik (en niemand anders) heeft voor de club gereden.

@MK_ @timmie271 indien mogelijk even (mee-)zoeken naar info hierover want ik kom er niet uit.
Ik denk dat we daar vanaf dinsdag pas achter kunnen komen :)

Aangezien ik hem heb aangemaakt. Zal het dinsdag wel laten weten. Voorlopig toch te druk met verjaardag/F1/FM5

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:07

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Top game... Heb alleen al 25 auto's nu... Je kan nu in de auction house leuke deals maken... Heb net een CLK Gtr voor 166000 credits op de kop getikt :o

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Grrr ... Vanavond vrienden op bezoek. Gezellig natuurlijk, maar ik wil FH4! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Hier een vergelijkbaar probleem, mijn dochter krijgt over een half uurtje een bult vriendinnen op bezoek ivm haar verjaardag. Papa wordt dus even verbannen. Gelukkig heb ik vandaag al aardig wat tijd aan Forza kunnen besteden.

Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:00:
[...]

+

[...]

Uhm ik zal eens proberen, maar ik kan nog niet aan het Clubs gedeelte. Zodra ik dat kan zal ik het probleren.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 07:27

FeaR

In GoT we trust

MK_ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:36:
[...]
Ik dacht exact hetzelfde.. ben wel bijna 10 minuten bezig geweest alle gratis auto's te kopen.
Daar verbaas ik me eigenlijk elk jaar weer over. Hoe lang je er over doet om alle auto's te downloaden. En dan waren het er dit keer maar 17 geloof ik (10 James Bond en 7 Drift)? Waarom kunnen die auto's niet automatisch worden toegevoegd zoals sommigen dat wel doen?

Die nieuwe Triple Spin voelt wel een beetje 50-50. Super leuk soms, maar als je twee broeken en een zonnebril wint is het toch wel een beetje een deceptie :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Drie keer een paar slippers is niet veel beter hoor

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@NLRev0lution geen mic? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Apple schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:26:
Iemand er al achter hoe je die Ultimate Speed Skills kan halen bij die Forzathon challenge in een Retro Hatchback? Een oude Golf opfokken en 300 planken is niet voldoende blijkbaar :P
Nog even mezelf quoten... Je moet blijkbaar 320km/h rijden. Acura RSX Type-S gekocht en opgefokt en die ramde 350 dus zo gepiept :P

Hele fijne auto ook overigens om de overige dingen mee te halen :) Maar zal ongetwijfeld ook lukken met een Corrado of een Golf ofzo.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:29
Eindelijk door de "introductie" heen, die had van mij de helft korter mogen zijn. Ondanks dat vermaak ik mj uitstekend met FH4 8) .
Morgen zal er weinig van gamen komen...op naar zondag dan maar :) .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:46

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Die Agera R is echt geweldig voor het halen van speedtraps, ding 4WD gemaakt en gaan met die banaan :D.
Gametag is trouwens Tortelli X

Edit:
iemand enig idee hoe je deze resultaten moet zien?;
Forza 4 benchmark

[ Voor 56% gewijzigd door Tortelli op 28-09-2018 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
ik was ff aan het alt-tabben na onze race en was er blijkbaar uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
Kan ik ook aan de startpost toegevoegd worden? Tweak naam Mike30 Xboxtag = Dynamike2111 Xbox

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00

SomerenV

It's something!

Wat een vette game _/-\o_ Vanmorgen even het eerste uurtje gedaan en vanaf vanmiddag ~half 4 tot ongeveer half 9 gespeeld met een maat van me :+ We zitten nu in de lente, maar de seizoenen zijn echt prachtig gedaan. Vooral winter speelt echt totaal anders. Ook meteen de Photomode uitgetest:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0UaddrK.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6M5KniJ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Aq6zlEr.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mx2AwQi.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/foG0e4x.jpg

Heerlijke game en je wordt vooral in het begin echt doodgegooid met gratis meuk :+ Niet dat je me hoort klagen overigens want als Nederlanders houden we wel van gratis spulletjes :)F

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Wimmel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 19:45:
Hier een vergelijkbaar probleem, mijn dochter krijgt over een half uurtje een bult vriendinnen op bezoek ivm haar verjaardag. Papa wordt dus even verbannen. Gelukkig heb ik vandaag al aardig wat tijd aan Forza kunnen besteden.
Euhm, maar als je verbannen word kun je toch juist xboxen? :+

Of staat de xbox + tv beneden waar dochterlief zit met vriendinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

diknmuis schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:58:
[...]

ik was ff aan het alt-tabben na onze race en was er blijkbaar uit :?
Geen probleem. Moet nu helaas zelf werken. Was lachen. De drift zones zijn lastiger dan vorig jaar, man man man. Net elke keer 2000 punten tekort ofzo. Lekker frustrerend. Wellicht tot morgen! De rest halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufana
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06-2023
Damn wil je lekker spelen! kun je hem niet kopen uit de store. :S vage shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Eindelijk start de game op en loopt lekker met 100 fps op Ultra :)

Ook gelijk een Ferrari 430 en een Ford GT40 MkII LE Mans uit wheelspins.

Staat ook een gouden Zonda R Forza Edition in de garage. Geen idee hoe ik daar aan kom, VIP Bonus ?

[ Voor 37% gewijzigd door Psychoot op 28-09-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Zal vanavond nadat ik nog 60 rondjes indianapolis heb gereden in FM5 even kijken of ik iedereen in het starttopic als vriend heb toegevoegd en heb toegevoegd aan de club. Heb het idee dat ik nog wat mensen vergeten ben door die tig keer gecrashte xbox app |:( |:( 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

timmie271 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:40:
Zal vanavond nadat ik nog 60 rondjes indianapolis heb gereden in FM5 even kijken of ik iedereen in het starttopic als vriend heb toegevoegd en heb toegevoegd aan de club. Heb het idee dat ik nog wat mensen vergeten ben door die tig keer gecrashte xbox app |:( |:( 8)7 8)7
Mooi nachtdienst klusje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Je hoopt op een rustig nachtje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Mu.siQ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:52:
[...]

Geen probleem. Moet nu helaas zelf werken. Was lachen. De drift zones zijn lastiger dan vorig jaar, man man man. Net elke keer 2000 punten tekort ofzo. Lekker frustrerend. Wellicht tot morgen! De rest halen :P
Net ook ff die driftbakken binnen gehaald, die E30 is zooooo zalig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tortelli schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:40:
Die Agera R is echt geweldig voor het halen van speedtraps, ding 4WD gemaakt en gaan met die banaan :D.

Edit:
[Afbeelding: Forza 4 benchmark]
Goeie auto inderdaad. 4x een 10 qua tuning. Echt fantastische wegligging :D

Heb vreemd genoeg wel af en toe een crash op zowel pc als Xbox. Ongeveer rond de 2 uur, geen idee waardoor het komt.. Nouja het zal wel.
Psychoot schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:28:
Staat ook een gouden Zonda R Forza Edition in de garage. Geen idee hoe ik daar aan kom, VIP Bonus ?
Yup.

[ Voor 15% gewijzigd door London op 28-09-2018 22:53 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@diknmuis Ik zeg morgenavond ergens vervolgen dan met z'n twee :)

@timmie271 daar hoop ik altijd op. Snachts mo-j sloapn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Apple schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:52:
[...]

Goeie auto inderdaad. 4x een 10 qua tuning. Echt fantastische wegligging :D

Heb vreemd genoeg wel af en toe een crash op zowel pc als Xbox. Ongeveer rond de 2 uur, geen idee waardoor het komt.. Nouja het zal wel.
Zoals ik al op Discord zei is dat om ervoor te zorgen dat je ook je pauzes neemt in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Op wat voor levels zit iedereen hier?
Ik zet zelf nu op 47.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
Mu.siQ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:56:
@diknmuis Ik zeg morgenavond ergens vervolgen dan met z'n twee :)

@timmie271 daar hoop ik altijd op. Snachts mo-j sloapn :p
morgenavond moet ik echt fake racen 8) ben er overdag en zondag de ganse dag

@Lucky_Luuk 36

[ Voor 3% gewijzigd door diknmuis op 28-09-2018 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Lucky_Luuk schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:58:
Op wat voor levels zit iedereen hier?
Ik zet zelf nu op 47.
Level 53 op dit moment. Maar nu is het bedtijd. Komt een druk werkweekend aand met zeer weinig game mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
@MAX3400 @timmie271 Club Tag "GoT" is al in use? :'(

Lvl 20 hier, net klaar met de proloog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Ik ben waarschijnlijk de schuldige daarvoor :)

Maar we gaan het dinsdag pas meemaken als ik mag beginnen O-)

En succes vannacht met werken @Mu.siQ :)

[ Voor 20% gewijzigd door timmie271 op 28-09-2018 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
timmie271 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:09:
[...]
Ik ben waarschijnlijk de schuldige daarvoor :)

Maar we gaan het dinsdag pas meemaken als ik mag beginnen O-)
Jouw Club heeft geen Club Tag & is geen Horizon Club?

Anyway, club GOT (hoofdletters) is nu online :) Edit:
Tweakers Forza Horizon 4, dat is de volledige naam. Club Tag "GOT".

[ Voor 9% gewijzigd door MK_ op 28-09-2018 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MK_ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:14:
[...]

Anyway, club GOT (hoofdletters) is nu online :)
Maar er bestaat wel een kans dat ie meegenomen word naar de Horizon clubs.
En anders kunnen we altijd die van jou gewoon joinen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
timmie271 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:15:
[...]
Maar er bestaat wel een kans dat ie meegenomen word naar de Horizon clubs.
En anders kunnen we altijd die van jou gewoon joinen :)
Kijk maar, betwijfel of dat gaat werken. Is namelijk geen 'Horizon Club", en er is geen Club Tag voor zover ik kan zien.

Club Tag "GOT" is nu i.i.g geclaimd mocht de jouwe toch geen "GoT" zijn :) Claimen voordat GOT straks ook weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Mm chill. Driftbakken voor de drift zones dus (road versies). Iemand tips voor dirt versies?
Voor speed traps (en zones wellicht) dan maar eens die Agera R aanschaffen :)
diknmuis schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 22:58:
[...]
morgenavond moet ik echt fake racen 8) ben er overdag en zondag de ganse dag
Wat bedoel je met fake racen? AC met VR bril ofzo? (Zelf wel in huis, rijd heerlijk :) ). Overdag slaap ik, en mocht dat niet lukken zie je me wel verschijnen.

Verder zie ik nu al dat er gewoon discord mogelijk is op de xbox zelf?? Of ben ik de enige die dit nu pas leest/ziet/weet? Maar eens even het accountje toevoegen _/-\o_

@timmie271 hieronder:
Ja dat zou ik eens moeten gaan doen, maar heb vandaag heerlijk tussen de katten op de bank op de OLED tv gespeeld, want nachtdienst en moe :9 Eventjes kijken wanneer de pc er aan te pas gaat komen maar vooralsnog speelt het zo lekker en prachtig weg op de OLED tv dat de discord dan maar vanaf de xdoos gejoined moet worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Mu.siQ op 28-09-2018 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:35:
Verder zie ik nu al dat er gewoon discord mogelijk is op de xbox zelf?? Of ben ik de enige die dit nu pas leest/ziet/weet? Maar eens even het accountje toevoegen _/-\o_
Thx voor de tip :P

Enne mot je de Discord groep niet es een keer gaan joinen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
[...]
Kom je nu pas achter :+

Join de Tweakers club:
[GOT] Tweakers Forza Horizon 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271

Edit:
[Afbeelding: Forza 4 benchmark]
Dat het gewoon goed draait :+

Snap ook niet echt waarom ze allemaal punten gebruiken ipv wat lijntjes 8)7
Zie nu wel dat ik het op de PC niet draaiend ga krijgen met maar 8GB ram.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

MK_ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:41:
[...]

Kom je nu pas achter :+

Join de Tweakers club:
~~~[GOT] Tweakers Forza Horizon 4

Dat rood is echt mega fel op het scherm hier

On-topic, want het lijkt hier een aardig slowchat te worden:

Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de game? Ik zelf speel met alle hulpmiddelen uit (behalve lijn in bochten) en drivatar op unbeatable. Gaat me eigenlijk nog best gemakkelijk af. Begin schiet je niet naar voren maar tot dusver in de dirt series (ronde 8 alweer) haal ik de boel uiteindelijk wel prima in.

De ervaring met alle showcases is trouwens ook al alle horizons hetzelfde. Het maakt echt geen drol uit wat je doet, als je het laatste rechte stuk maar plankgas gaat win je altijd. Onderweg is het zo scripted dat het geen fluit uitmaakt of je raced in z'n achteruit of vooruit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Mu.siQ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:46:
[...]

Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de game?
Ik speel op pro, vond te vaak dat de nummer 1 te hard wegreed op Unbeatable. Verder speel ik met TCS, ABS en STM uit. Manual zonder clutch en lijntjes alleen in de bochten.

Steam: Lucky Luuk

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Mu.siQ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:46:
[...]

Dat rood is echt mega fel op het scherm hier
Was ook de bedoeling :+
Lucky_Luuk schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:59:
[...]

Ik speel op pro, vond te vaak dat de nummer 1 te hard wegreed op Unbeatable. Verder speel ik met TCS, ABS en STM uit. Manual zonder clutch en lijntjes alleen in de bochten.
Exact dezelfde ervaring met de Unbeatable drivatar, dus ook terug gegaan naar Pro. Verder hetzelfde behalve ABS ingeschakeld.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Wellicht is het nog een verschil dat ik met clutch speel? Tot dusver met name dirt serie races gespeeld. De road series moet ik nog min of meer mee beginnen (en een auto kiezen hehe). Met een beetje slim glijden en over de vlaggen rijden (ipv er tussendoor) ben je 9 van de 10 veel sneller dan de drivatars op zachte grond :)

Waarom is die xbox app zo gruwelijk traaaaaaag. Dat toevoegen van mensen is niet te doen zo 8)7
SomerenV schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:06:
Omdat ik met een controller speel geen Simulation Steering en versnelling op automatisch. Raceline staat ook aan. Met een controller heb je naar mijn mening te weinig controle over het gas- en rempedaal waardoor ABS en TC uit zetten niet echt lekker werkt :+ Komt ook nog bij dat de meeste moderne wagens standaard ABS en TC aan hebben staan, dus hoe onrealistisch is het dan om het aan te laten staan? O-)

Forza Horizon 4 is voor mij een no-stress game die prima aan mag voelen als mix tussen realisme en arcade. In games als Project Cars of Dirt Rally staan de instellingen iets naar beneden ingesteld zodat het meer naar realisme neigt.
Nou als iets een arcade game is dan is het Forza Horizon serie wel, jeetje haha. Forza Motorsport is wel meer gericht op realisme, maar mijn inziens is het ook nog vrij dumbed down.

Juist daarom kun je vrij gemakkelijk alles uit zetten, ook ABS en TC. Het corrigeren van glijden gebeurt nagenoeg vanzelf, dus je auto staat zo weer recht. Aanremmen is maar beetje half je rempedaal indrukken, maakt geen drol uit of je het met auto a b of c doet, ze remmen dan allemaal. Blokkeren eigenlijk nog nooit gehad. Maar wel extra credits :)

Simulation steering is inderdaad niet handig met controller. Overigens moet je uiteraard zelf helemaal weten waar je mee speelt. Ik beleef op deze manier wat plezier aan de game, en andere op jouw manier :)

Op welke manier vind je dat je te weinig controle hebt over gas- en rempedaal?

[ Voor 78% gewijzigd door Mu.siQ op 29-09-2018 00:12 ]

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:00

SomerenV

It's something!

Nu nog Above Average om een beetje in te komen maar ik win te gemakkelijk dus dat gaat binnen een paar dagen naar Pro. ABS en TC staan aan. Omdat ik met een controller speel geen Simulation Steering en versnelling op automatisch. Raceline staat ook aan. Met een controller heb je naar mijn mening te weinig controle over het gas- en rempedaal waardoor ABS en TC uit zetten niet echt lekker werkt :+ Komt ook nog bij dat de meeste moderne wagens standaard ABS en TC aan hebben staan, dus hoe onrealistisch is het dan om het aan te laten staan? O-)

Forza Horizon 4 is voor mij een no-stress game die prima aan mag voelen als mix tussen realisme en arcade. In games als Project Cars of Dirt Rally staan de instellingen iets naar beneden ingesteld zodat het meer naar realisme neigt.
Mu.siQ schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:05:
Op welke manier vind je dat je te weinig controle hebt over gas- en rempedaal?
Een pedaal heeft best een afstand tussen 0 en 1 (om het zo maar even te noemen). Bij een controller is dat 1 centimeter. De weerstand van een pedaal is ook sterker waardoor je met meer precisie in kunt drukken/los kunt laten. Een trigger heeft vrij weinig weerstand. Je voelt dus veel minder goed hoe ver je hem indrukt en in the heat of the moment druk je hem al vrij snel helemaal in. Als ik zonder TC en ABS wil spelen dan wil ik het gas- en rempedaal met de hoogst mogelijke precisie in kunnen drukken/los kunnen laten.

Maar inderdaad, iedereen moet gewoon spelen zoals ie zelf het prettigste vindt. Maar volgens mij lukt dat met Horizon 4 best aardig als ik her en der de reacties en reviews zie 8)

[ Voor 59% gewijzigd door SomerenV op 29-09-2018 00:24 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Heb even geleden de "story" uitgespeeld. Vond hem aardig lang duren. Nu kan ik verder met alles en dat is wel een stuk mooier. Wel 2x gecrasht, las net dat er meer mensen last van hebben?

Vanaf morgen weer lekker gaan racen, dan ook mensen aanwezig die samen willen knallen? Volgens mij ie dat een stuk vermakelijker en je haalt het beide(?)

Verder de spins zijn wel naar; helemaal blij met veel wheelspins in het begin, komen er allemaal kleren en toeters uit :p

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

valt best wel mee met een controller hoor, ik speel nu alleen met abs en automatische bak. maar driving wel simulation etc. Het is soms wat pittig onder controle houden met de auto's waar veel power in zit, maar verder goed te doen.

• Mu.siQ

Mu.siQ

@Ryst je haalt het beide, correct. Plus extra fans :) dus add me gerust, morgen samen geen probleem!

Overigens, bijvoorbeeld als je met z'n tween coop doet in een normale exhibition. Als één van beide 1e wordt kan de ander gerust laatste worden, dan win je met punten alsnog :) Dus beiden bijvoorbeeld 3e/4e/5e werkt evengoed. Het is leuk, maar ook makkelijk geld verdienen

[ Voor 57% gewijzigd door Mu.siQ op 29-09-2018 06:28 . Reden: Aanvulling ]

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

[b]Mu.siQ schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:05

Simulation steering is inderdaad niet handig met controller. Overigens moet je uiteraard zelf helemaal weten waar je mee speelt. Ik beleef op deze manier wat plezier aan de game, en andere op jouw manier :)
Waarom is dat? Ik speel met controller op simulation mode en merk niks raars....
Wat is het wezenlijke verschil tussen normal n simulation?

• Mu.siQ

Mu.siQ

Psychoot schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 06:28:
[...]
Waarom is dat? Ik speel met controller op simulation mode en merk niks raars....
Wat is het wezenlijke verschil tussen normal n simulation?
Het is een beetje lastig uit te leggen maar ik ga mijn best doen.

Normal steering: een controllerpookje gaat van links naar rechts: lineair. Een stuur gaat linksom en rechtsom: circulair. Dat is dus een andere beweging die vertaalt moet worden in-game. Daar heeft Turn10 een bepaalde formule/berekening voor bedacht zoals eigenlijk elke racegame dat wel heeft. Elke ontwikkelaar laat echter niet precies weten hoe ze dit hebben gedaan want concurrentie en iedereen predict natuurlijk het beste te hebben.
Praktijk: Trek je pookje maar eens compleet naar links of rechts vanuit het niets: het stuur zal eerst wat zachter indraaien waarna het helemaal doordraait pas. Dit werkt ook zo bij de meeste bochten ingame. Er is een soort van natuurlijke 'verzachting' van je lineare beweging zoals die mogelijk in het echt ook zou kunnen zijn of willen doen.

Simulation steering: Zelfde basisprincipe als hierboven. Echter, nu worden de lineaire 1 op 1 vertaalt (voor zover dat kan) naar de circulaire beweging. Je travel van links naar rechts is natuurlijk veel korter dan je 900 graden dat een normaal echt stuur heeft. Gevolg: de kans op fors overcorrigeren bij het verliezen van grip. Als je je grip niet verliest is het vast prima te doen. Deze setting wordt dus alleen aangeraden als je stuur hebt: dan vertaalt die in principe gewoon de boel 1 op 1, maar je stuur is circulair dus prima

Hoe normal dus exact werkt weten we niet maar voor die paar procent minder vergoeding werkt het in mijn optiek wel vloeiender. Met name het opvangen van over- en onderstuur is beter te doen evenals het insturen van bochten. Maar goed, het is een arcade racer dus wellicht is het effect beter waar te nemen bij de Forza Motorsport serie, hoewel ik het daar ook nooit geprobeerd heb op simulation

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Mu.siQ schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 06:50:
[...]

Het is een beetje lastig uit te leggen maar ik ga mijn best doen.

Normal steering: een controllerpookje gaat van links naar rechts: lineair. Een stuur gaat linksom en rechtsom: circulair. Dat is dus een andere beweging die vertaalt moet worden in-game. Daar heeft Turn10 een bepaalde formule/berekening voor bedacht zoals eigenlijk elke racegame dat wel heeft. Elke ontwikkelaar laat echter niet precies weten hoe ze dit hebben gedaan want concurrentie en iedereen predict natuurlijk het beste te hebben.
Praktijk: Trek je pookje maar eens compleet naar links of rechts vanuit het niets: het stuur zal eerst wat zachter indraaien waarna het helemaal doordraait pas. Dit werkt ook zo bij de meeste bochten ingame. Er is een soort van natuurlijke 'verzachting' van je lineare beweging zoals die mogelijk in het echt ook zou kunnen zijn of willen doen.

Simulation steering: Zelfde basisprincipe als hierboven. Echter, nu worden de lineaire 1 op 1 vertaalt (voor zover dat kan) naar de circulaire beweging. Je travel van links naar rechts is natuurlijk veel korter dan je 900 graden dat een normaal echt stuur heeft. Gevolg: de kans op fors overcorrigeren bij het verliezen van grip. Als je je grip niet verliest is het vast prima te doen. Deze setting wordt dus alleen aangeraden als je stuur hebt: dan vertaalt die in principe gewoon de boel 1 op 1, maar je stuur is circulair dus prima

Hoe normal dus exact werkt weten we niet maar voor die paar procent minder vergoeding werkt het in mijn optiek wel vloeiender. Met name het opvangen van over- en onderstuur is beter te doen evenals het insturen van bochten. Maar goed, het is een arcade racer dus wellicht is het effect beter waar te nemen bij de Forza Motorsport serie, hoewel ik het daar ook nooit geprobeerd heb op simulation
Thanks, ik snap hem :9
Ik heb hem zojuist eens op normal gezet en het speelt inderdaad wat stabieler.
Toch vind ik overstuur in een arcade game meestal niet zo erg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

timmie271 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:48:
[...]

Euhm, maar als je verbannen word kun je toch juist xboxen? :+

Of staat de xbox + tv beneden waar dochterlief zit met vriendinnen?
Ja, mijn PC staat in de woonkamer want dan zie ik mijn vrouw ook nog eens ;) maar soms kan je er dus een dagje niet bij.

Discogs

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Weet iemand hoe je de Goliath-race unlocked? Ik heb al wel de Titan en de Gauntlet vrijgespeeld maar kan nergens vinden of er ook een race rond de hele map is, laat staan hoe je 'em vrijspeelt (er staan wel een video van een gamer die de race rijdt op YouTube).

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
NvM schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:35:
Weet iemand hoe je de Goliath-race unlocked? Ik heb al wel de Titan en de Gauntlet vrijgespeeld maar kan nergens vinden of er ook een race rond de hele map is, laat staan hoe je 'em vrijspeelt (er staan wel een video van een gamer die de race rijdt op YouTube).
Ik heb geen idee, maar is er dit x maar weer 1 lange race in de game? Ik vond het altijd zo jammer in FH3 dat er maar 1 lange race is. De rest is zo kort. En natuurlijk kun je wel 80 rondjes instellen, maar de rondjes zijn kort en daarmee snel saai. Ik hou van lange afstanden en dan veel rondjes :P races van 1 of 2 uur terwijl ik naar een podcast luister.

• j0ppie
  • Niet online
Mu.siQ schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 00:05:
Waarom is die xbox app zo gruwelijk traaaaaaag. Dat toevoegen van mensen is niet te doen zo 8)7

[...]
Nou als iets een arcade game is dan is het Forza Horizon serie wel, jeetje haha. Forza Motorsport is wel meer gericht op realisme, maar mijn inziens is het ook nog vrij dumbed down.
Forza Horizon 4 is niet echt een arcade racer. Het is meer een racer die precies tussen sim en arcade in zit. Naar mijn mening is dit een beetje de lijn van arcade naar sim

Trackmania, Need for speed, The crew, Forza Horizon, Forza motorsport, Project cars, Asseto Corsa
Forza horizon series zit in het midden van het spectrum naar mijn mening, en de motorsport series iets meer richting de sim kant. Maar FH4 is nog altijd een stuk meer sim dan een need for speed waarbij je met 300+nitro aan komt races, de handrem in drukt en elke bocht om drift. Laat staan een Trackmania/mario kart game die helemaal 100% arcade is.

• NvM

NvM

j0ppie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:44:
[...]

Ik heb geen idee, maar is er dit x maar weer 1 lange race in de game? Ik vond het altijd zo jammer in FH3 dat er maar 1 lange race is. De rest is zo kort. En natuurlijk kun je wel 80 rondjes instellen, maar de rondjes zijn kort en daarmee snel saai. Ik hou van lange afstanden en dan veel rondjes :P races van 1 of 2 uur terwijl ik naar een podcast luister.
Ik zal even in een spoiler antwoorden (als Tweakers het nog niet willen weten):

spoiler:
De langere races die ik tot nu toe gespeeld heb, de Gauntlet-race (ongv. 10 minuten) van Dirt Racing en de Titan (ongv. 5 minuten) van Road Racing zijn allebei (helaas) point-to-point races. Lame, nietwaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
MK_ schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:14:
[...]

Anyway, club GOT (hoofdletters) is nu online :) Edit:
Tweakers Forza Horizon 4, dat is de volledige naam. Club Tag "GOT".
Ik kon hem eerst niet vinden, maar je moet dus echt op "Tweakers Forza Horizon 4" zoeken. En niet op GOT want dan vind je heel veel clubs. Ik ben iig gejoined. Moet alleen nog geaccepteerd worden.

• j0ppie
  • Niet online
NvM schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:48:
[...]

Ik zal even in een spoiler antwoorden (als Tweakers het nog niet willen weten):
spoiler:
Dit is inderdaad erg jammer! Ik had graag een 10 min race 10 rounds willen rijden. Kon je niet ook zelf races maken in deze forza? Of alleen championships zoals in Fh3?

• NvM

NvM

j0ppie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:52:
[...]

spoiler:
Dit is inderdaad erg jammer! Ik had graag een 10 min race 10 rounds willen rijden. Kon je niet ook zelf races maken in deze forza? Of alleen championships zoals in Fh3?
spoiler:
Daarom hoop ik dus dat die Goliath-race rondom de map wél bestaat, maar ik heb geen idee hoe deze is te unlocken. Iemand rijdt 'em hier wel: YouTube: Forza Horizon 4 - Lap of "Goliath" in a McLaren Senna!.

En gelukkig kunnen we vanaf 25 oktober in de tweede grote update zelf races maken :)

• DutchOwnage
Verslavend spelletje :9 . Gisteren aan leven 25 gekomen, heb iets te veel online adventures gedaan dus komende tijd toch maar even de map een beetje clearen :)

Verschillende seizoenen zijn idd prachtig, al raad ik niet aan om in de winter speedtraps e.d te gaan proberen, geen goed idee ;) . Grafisch zó mooi deze game, 4K HDR op een OLED. Ik sta regelmatig rustig even op een mooi plekje van het betoverende landschap te genieten.

Als Playground deze engine ook gaat gebruiken voor de nieuwe Fable, staat ons nog heel wat moois te wachten.

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
j0ppie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:49:
[...]
Ik kon hem eerst niet vinden, maar je moet dus echt op "Tweakers Forza Horizon 4" zoeken. En niet op GOT want dan vind je heel veel clubs. Ik ben iig gejoined. Moet alleen nog geaccepteerd worden.
Op "GOT" zoeken vind je hem niet inderdaad, je kan niet op tag zoeken 8)7 Zoeken op "Tweakers" zou voldoende moeten zijn :)

• j0ppie
  • Niet online
MK_ schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:38:
[...]

Op "GOT" zoeken vind je hem niet inderdaad, je kan niet op tag zoeken 8)7 Zoeken op "Tweakers" zou voldoende moeten zijn :)
Accepteer mijn invite dan :P Naam is InnocuousSumo3

• j0ppie
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:27:
Verslavend spelletje :9 . Gisteren aan leven 25 gekomen, heb iets te veel online adventures gedaan dus komende tijd toch maar even de map een beetje clearen :)

Verschillende seizoenen zijn idd prachtig, al raad ik niet aan om in de winter speedtraps e.d te gaan proberen, geen goed idee ;) . Grafisch zó mooi deze game, 4K HDR op een OLED. Ik sta regelmatig rustig even op een mooi plekje van het betoverende landschap te genieten.

Als Playground deze engine ook gaat gebruiken voor de nieuwe Fable, staat ons nog heel wat moois te wachten.
Op wat voor systeem speel je?

• j0ppie
  • Niet online
NvM schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 08:54:
[...]

spoiler:
Iemand op youtube reageert op jou vraag met "You fully complete the standard racing, I belive there's goliath for race, rally, offroad and street"

• DutchOwnage
j0ppie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:42:
[...]

Op wat voor systeem speel je?
Op de One X. Zat gisteren trouwens met een maatje in de party die op de pc speelde met een SSD schijf erin, en volgens hem waren zijn laadtijden iets trager vergeleken met mij op de One X.

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
j0ppie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:41:
[...]

Accepteer mijn invite dan :P Naam is InnocuousSumo3
Normaal gezien heb ik alles geaccepteerd.. maar zal even controleren :)

@j0ppie Ik had geen invite van je.. maar ik heb je uitgenodigd normaal.

[ Voor 13% gewijzigd door MK_ op 29-09-2018 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:46

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Gisteravond nog even op de XB1X gespeeld op mijn (nu 2 weken oude) LG 55C8 O+ O+ O+ O+ . Alleen de 30 fps cap is echt een showstopper (speel op de pc op 144Hz..), in de performance mode ziet de game er ook prachtig uit en draait hij volgens mij stabiel op 60 fps?.
[...]

Mm chill. Driftbakken voor de drift zones dus (road versies). Iemand tips voor dirt versies?
Voor speed traps (en zones wellicht) dan maar eens die Agera R aanschaffen :)
Ik heb de Agera R direct gekregen, denk omdat ik eerdere Forza's gespeeld heb (vanaf 2 heb ik alles gespeeld volgens mij). Ding is mega goed voor de speedzones en jumps. Met de 4WD ben je ook in de gladde wegen best snel :D.
Nutral schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 01:06:
valt best wel mee met een controller hoor, ik speel nu alleen met abs en automatische bak. maar driving wel simulation etc. Het is soms wat pittig onder controle houden met de auto's waar veel power in zit, maar verder goed te doen.
Speel Horizon eigenlijk altijd met een controller (terwijl ik een G920 heb, kan dus wel op de Xbox als PC hem met stuur spelen). Alle hulp uit behalve ABS, handmatig schakelen en normal steering.
timmie271 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:45:
[...]

Dat het gewoon goed draait :+

Snap ook niet echt waarom ze allemaal punten gebruiken ipv wat lijntjes 8)7
Zie nu wel dat ik het op de PC niet draaiend ga krijgen met maar 8GB ram.....
Dacht dat je er misschien nog iets nuttigs uit kunt halen betreffende de CPU load, weet dat Motorsport 7 vrij goed schaalt naar > 4 cores. Niet het idee dat mijn 4790k echt een bottleneck is.....
Moet toch nog een goed excuus vinden om eens over te stappen naar een 8 core CPU :D.

[ Voor 43% gewijzigd door Tortelli op 29-09-2018 10:28 ]

• NvM

NvM

spoiler:
Ja, dan krijg je de Colossus (road racing), Titan (Cross Country), Marathon (Street Racing) en de Gauntlet (Dirt Racing), maar in de video rijdt hij toch écht een race die Goliath heet en een circuit race is (dus geen point-to-point).

Kom amper aan credits trouwens, elke keer met de Wheelspin alleen maar van die idiote kledingstukken. En is er geen verdubbeling meer van je Wheelspin-credits als je het VIP-pakket is? Jammer.

[ Voor 20% gewijzigd door NvM op 29-09-2018 10:30 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:47
NvM schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:27:
[...]

spoiler:
Ja, dan krijg je de Colossus (road racing), Titan (Cross Country), Marathon (Street Racing) en de Gauntlet (Dirt Racing), maar in de video rijdt hij toch écht een race die Goliath heet en een circuit race is (dus geen point-to-point).

Kom amper aan credits trouwens, elke keer met de Wheelspin alleen maar van die idiote kledingstukken. En is er geen verdubbeling meer van je Wheelspin-credits als je het VIP-pakket is? Jammer.
Ja die kleding en dansjes mogen ze van mij steken waar de zon nooit schijnt. Ben er voor de auto's dus geef een paar leuke designs of upgrades zou ik zeggen. Als je nou kon uitstappen zou ik er nog begrip voor hebben.

De huizen vind ik ook behoorlijk tegenvallen. Had verwacht dat je in GTA stijl een garage zou hebben met een selectie van je collectie die je dan kon showen aan andere spelers, maar zoiets heb ik nog niet kunnen vinden?

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Speel zelfs op Expert volgens mij. Heb Pro geprobeerd maar dan rijdt met name de nr 1 zo snel weg dat ik die nooit meer in kan halen. Verschilt overigens wel per race merk ik..

Had dat van een garage ook gehoopt maar dat zit er inderdaad niet in. Misschien later nog?

Tesla M3LR '21

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Beakzz schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:28:
[...]

Ja die kleding en dansjes mogen ze van mij steken waar de zon nooit schijnt. Ben er voor de auto's dus geef een paar leuke designs of upgrades zou ik zeggen. Als je nou kon uitstappen zou ik er nog begrip voor hebben.

De huizen vind ik ook behoorlijk tegenvallen. Had verwacht dat je in GTA stijl een garage zou hebben met een selectie van je collectie die je dan kon showen aan andere spelers, maar zoiets heb ik nog niet kunnen vinden?
Nee klopt. Huizen zijn vooral om heen te fast travelen, ander nut heb ik nog niet gezien. En ik moet nog kijken waar ze allemaal zitten. Ben in Edinburgh nog een vrij duur "huisje" tegengekomen waarvan ik hoop dat er nog een goedkoper alternatief in de buurt is :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35
Ik ga zo maar eens wat dingetjes completen. In ieder geval zaken naar Level 10 tillen zoals speed traps/zones en wat races.

En op het andere scherm de F1 kwalificatie over een uurtje of 2.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:04
Iedereen gewoon kilometers maken ingame en ik zit in het buitenland een bestelling op te halen dit weekend :P, vreselijk! Maarja, verzacht de pijn wel om niet de ultimate edition gekocht te hebben maar op de game pass release te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
@MAX3400 @MK_ Ik ga straks mijn XBL club verwijderen. Dan ga ik iedereen uitnodigen voor de club die @MK_ heeft aangemaakt in FH4. Voordeel is dat je dan direct kan zien hoeveel mensen en welke mensen aan het spelen zijn. Om hier nu 2 clubs voor het te hebben vind ik wat overdreven :)

Edit: ook mensen die nog geen FH4 spelen kunnen al joinen! Ben zelf de getuige ervoor :)

[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 29-09-2018 12:10 ]

• Speed®
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 08:04
Ik hoop dat ik iets heel sufs over het hoofd zie. Maar ik krijg de muziek niet uit. Lager van volume level 1 gaat hij niet waardoor je dus altijd op de achtergrond muziek hoort. Super irritant want ik draai liever mijn eigen muziek tijdens het spelen.

Suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Speed® schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:16:
Ik hoop dat ik iets heel sufs over het hoofd zie. Maar ik krijg de muziek niet uit. Lager van volume level 1 gaat hij niet waardoor je dus altijd op de achtergrond muziek hoort. Super irritant want ik draai liever mijn eigen muziek tijdens het spelen.

Suggesties
Je kan de radio uitzetten. Door alle kanalen heen en dan uiteindelijk krijg je radio off.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Pijltje naar rechts op je xbox controller. Zo kun je switchen van radio zenders en hem ook uitzetten.

• j0ppie
  • Niet online
Is er ook een discord channel waar mensen in zitten voor het spelen van FH4?

• Speed®
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 08:04
Apple schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:21:
[...]

Je kan de radio uitzetten. Door alle kanalen heen en dan uiteindelijk krijg je radio off.
j0ppie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:23:
[...]

Pijltje naar rechts op je xbox controller. Zo kun je switchen van radio zenders en hem ook uitzetten.
8)7

Thnx!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
j0ppie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:24:
Is er ook een discord channel waar mensen in zitten voor het spelen van FH4?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Jejskov
  • Laatst online: 10-02 00:17
Heb zelf ook een request gedaan voor de club. Is jammer genoeg een andere account aangezien ik niet doorhad dat de xbox app op mijn pc via een andere account was ingelogd.

Toevallig iemand een idee of je saves kan overzetten naar een andere account?

• j0ppie
  • Niet online
Hebben jullie wel eens last van freezes?

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

j0ppie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:52:
Hebben jullie wel eens last van freezes?
Mwah, niet echt. Speel wel 4k 30 fps op de Xbox en dan heb je heel af en toe ff een hapering.

Maar voor de rest eigenlijk prima performance, op de spaarzame crash na af en toe :P

Tesla M3LR '21

• Opuske
Mijn game op de xbox X crasht wel om de 2 uur ofzo terug naar home screen.
Freezes tijdens gamen heb ik niet en speel op 4k quality modus.

Pagina: 1 ... 9 ... 46 Laatste