Gamertag: timmie271
Nuff said; 4K or bust!Bozznl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:06:
Voor de X users onder ons.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nope nope nope. Framerate boven resolutie! Nu werkt 30fps best prima in Forza Horizon, maar er gaat niks boven 60fps (of hoger) in een racing game.
60fps! Maar ik heb ook geen 4K tv 😉Bozznl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:06:
Voor de X users onder ons. Nieuwsgierig waar jullie voorkeur naar uit gaat... 1080p/60fps (performance > high settings ong.) of 4K/30fps (quality > ultra settings ong.).
Ik werd van beide gecharmeerd tijdens de demo, zal regelmatig switchen denk ik in het begin.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Klopt toch? Ik speel FM7 op 2160p60 en FH4 op 2160p30SomerenV schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:10:
[...]
Nope nope nope. Framerate boven resolutie! Nu werkt 30fps best prima in Forza Horizon, maar er gaat niks boven 60fps (of hoger) in een racing game.
timmie271 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:06:
[...]
En als je de game laat opstarten via steam kun je toch ook de DS4 controller selecteren?
@MrMistral
Ook thx voor de link @v8power67
Nice, nice! Ik ga het proberen
PSN: MrMistral

Steam: Lucky Luuk
Moet zeggen dat ik FH4 @1080p60fps er zo slecht niet uit vond zien op mijn Sony 4K/HDR (XE9005). Dus ik denk dat ik ook zal switchen, zo nu en dan. Autumn daarentegen wil ik wel echt in volledige 4K glorie meemaken!Bozznl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:06:
Voor de X users onder ons. Nieuwsgierig waar jullie voorkeur naar uit gaat... 1080p/60fps (performance > high settings ong.) of 4K/30fps (quality > ultra settings ong.).
Ik werd van beide gecharmeerd tijdens de demo, zal regelmatig switchen denk ik in het begin.
Op mijn PC wordt het gewoon 1440p met alles op Ultra en dikke fps, jonge!
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 27-09-2018 22:45 ]
Weet dat hij VOOR de klas moet staan. Had de IN even groot moeten makentimmie271 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:57:
[...]
Probleem is dat hij voor de klas moet staan ipv moet luisteren
[...]
Gaan we regelen. Club invite krijg je zodra alles hier het weer doet...
[...]
Hier is ook alles ineens gecrasht.. Xbox doet het nog wel. Xbox app en TA niet meer...
Ik las het gewoon even verkeerdmike30 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:30:
[...]
Weet dat hij VOOR de klas moet staan. Had de IN even groot moeten maken
Maakt niet uit het is je vergeven. Nog een kwartiertje of een uur en een kwartiertje
Neuh slaaptijd. Mag dinsdag beginnenmike30 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:45:
[...]
Maakt niet uit het is je vergeven. Nog een kwartiertje of een uur en een kwartiertje
Und? Dan weet ik of ik hem ook moet aanslingeren of nog een uurtje moet wachtenMAX3400 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:59:
Toch ff aanzwengelen. En zo niet 23:00, dan tot morgenochtend 6:15
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Nope... Geen sjoege... Veel plezier om 00:00!!!MK_ schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:01:
[...]
Und? Dan weet ik of ik hem ook moet aanslingeren of nog een uurtje moet wachten
Trusten!!!
Truste, ik wacht nog ff

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Wil nog niets zeggen natuurlijk of het dan wel lukt met de usa aankoop maar ik bekijk het binnen 40min wel ff
Weet trouwens niet wat het is maar het wachten op 12 uur voelt een beetje als met oudjaar. Alleen hoef ik nu niet als een gek nieuwjaar te wensen. 2 glazen champagne naar binnen te klokken om naar buiten te gaan met veel te veel vuurwerk
[ Voor 53% gewijzigd door mike30 op 27-09-2018 23:46 ]
Op mijn 2500K (non OC) en 1060 6GB draait het als een zonnetje. Deze game is véél beter geoptimaliseerd dan Horizon 3. Dus op jouw systeem moet het ook wel prima werken.mike30 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:40:
Ga hem ook een op de pc installeren van het weekend. Kijken wat m'n 4670k en een gtx 970 nog kunnen
Weet trouwens niet wat het is maar het wachten op 12 uur voelt een beetje als met oudjaar. Alleen hoef ik nu niet als een gek nieuwjaar te wensen. 2 glazen champagne naar binnen te klokken om naar buiten te gaan met veel te veel vuurwerk
Thanks ga ik het van de week eens proberen. Forza horizon 3 heb ik alleen geprobeerd toen ik dit systeem draaide icm een Titan x. Maar ik speelde bijna geen games meer op de pc na ik de xdoos in huis had gehaald dus heb ik hem voor een goede prijs verkocht en een GTX970 van een collega kunnen lenen omdat hij perse wilde dat ik GTA 5 online met hem speeldeSomerenV schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:52:
[...]
Op mijn 2500K (non OC) en 1060 6GB draait het als een zonnetje. Deze game is véél beter geoptimaliseerd dan Horizon 3. Dus op jouw systeem moet het ook wel prima werken.
3!Opuske schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:56:
Nog 4 minuten mannen !!!!!
Have fun allen die zo eindelijk los mogen
Tesla M3LR '21

Kan je gewoon starten, zegt hij hier ookmike30 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 00:02:
Hij is nu allerlei dingen aan het binnenhalen van de ultimate versie denk ik. Zie alleen maar blablabla is klaar voor gebruik
Nou ja komt ervan om het in de us store te kopen he lol
[ Voor 41% gewijzigd door Opuske op 28-09-2018 00:04 ]
Opuske schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 00:03:
Helaas hierJE BENT TE FUCKING VROEG

Join the clubOpuske schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 00:03:
Helaas hierJE BENT TE FUCKING VROEG
Veel plezier iedereen die al lekker aan het rondtouren is!
Mijn 1080ti wordt maar voor max 50% gebruikt om 60fps te halen op 1440p. Dus met jouw gpu moet t helemaal goedkomen!mike30 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:40:
Ga hem ook een op de pc installeren van het weekend. Kijken wat m'n 4670k en een gtx 970 nog kunnen
Ja, de demo bestond voor een deel uit de eerste missies/races van het spel.mike30 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 00:34:
Maarre klopt het dat ik eigenlijk weer de demo opnieuw moet spelen? Net weer die stunt jump gedaan.
Morgen weer verder.
Me too.Joshua... schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 00:57:
Zo ik heb een huis. Nu kan ik slapen.
Morgen weer verder.
Me too.
[ Voor 47% gewijzigd door mike30 op 28-09-2018 01:13 ]
Oja, ik wil ook nog wel graag aan de startpost toegevoegd worden. Ben geen Discord-gebruiker maar dat mag de pret niet deren.
GoT-naam: Zyron
Gamertag: wjmeulman
Platform: PC
Early access: Yes
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Nog 20 minuten tot het 6u is.
I am Exited :):):)

Je bent niet de enige, ik heb m ook nog niet, tevens geen reactie op de mail.Ryst schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:51:
Ik baal echt. Nog steeds geen key van cdkeys... Gistermiddag al 2 mails gestuurd maar geen reactie. Gewoon echt balen dit. Mij was beloofd dat ik uiterlijk gisteren de key zou ontvangen...
Ik baal dan net zo hard met je mee! Las dit vanochtend in het contactscherm:MattiTrading schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:27:
[...]
Je bent niet de enige, ik heb m ook nog niet, tevens geen reactie op de mail.
Note: Occasionally, there may be a situation where order confirmation emails take longer than usual to arrive. Kindly check your spam/junk folder. If there's no email even after 30 minutes passed, please raise a support request here. For faster resolution, raise only 1 support request.
Heb gister 1 mail uitgestuurd en nu alsnog nog 1. Staat ook dat ze binnen 6 of 8 uur reageren. Maargoed, hoop toch dat ik hem voor het einde van de ochtend alsnog kan installeren.
Hopelijk rond 13u klaar en dan snel naar huis.😎
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Goed nieuws voor me en hoop ook voor jou, ik heb hem net binnen, er is nog hoop!Ryst schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:37:
[...]
Ik baal dan net zo hard met je mee! Las dit vanochtend in het contactscherm:
Note: Occasionally, there may be a situation where order confirmation emails take longer than usual to arrive. Kindly check your spam/junk folder. If there's no email even after 30 minutes passed, please raise a support request here. For faster resolution, raise only 1 support request.
Heb gister 1 mail uitgestuurd en nu alsnog nog 1. Staat ook dat ze binnen 6 of 8 uur reageren. Maargoed, hoop toch dat ik hem voor het einde van de ochtend alsnog kan installeren.
Blijkbaar iets mis ofzo. Ondertussen wel het gratis huis gekregen
Dat betekent iniedergeval dat ze er mee bezig zijn nogMattiTrading schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:41:
[...]
Goed nieuws voor me en hoop ook voor jou, ik heb hem net binnen, er is nog hoop!
Ik heb helaas nog niks.
Waarschijnlijk is de Autoshow nog niet unlocked in-game.Opuske schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:43:
Ik krijg mijn car packs niet te zien ingame en ook vio rewardd werken hier niet.
Blijkbaar iets mis ofzo. Ondertussen wel het gratis huis gekregen
Anyhow, ik ga nu aan het werk hier. Later vandaag weer verder!
Wist niet wat ik van 60fps moest verwachten maar man wat is dat lekker. Speelt echt super!
Speel op expert en win redelijk eenvoudig. (Op 1 event na waar ik elfde werd omdat ik bij de finish van de weg af ging en er een hek tussen mij en de finish stond haha) Wellicht nog maar wat moeilijker zetten. AI lijkt makkerlijk dan in Horizon 3.
Vanavond als de kids liggen weer verder.
Ging tot nu toe best makkelijk. Zit na een uurtje al over een half miljoen. Wel al iets van 7 wheelspins gehad ofzo.mr.DJ95 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:53:
Is het een beetje makkelijk om credits te pakken en wat is het verloop hiervan? Vond het met FM7 toch altijd wel effe werk om auto's te kopen van een miljoen etc.
VIP verdubbelt nu ook je credits per event. Was in Horizon 3 niet meer zo dacht ik.
[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 28-09-2018 08:58 ]
Ik had na een kleine 4 uurtjes al 4 miljoen te pakken met VIP, dus het is redelijk eenvoudig.mr.DJ95 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:53:
Is het een beetje makkelijk om credits te pakken en wat is het verloop hiervan? Vond het met FM7 toch altijd wel effe werk om auto's te kopen van een miljoen etc.
Gisteravond héél even opgestart om de settings goed te zetten e.d en het eerste stukje met de Senna. Vanmiddag gaan we los
Edit: Nvm, ik moet dus mijn Microsoft account wijzigen in de xbox-app in Win10
[ Voor 22% gewijzigd door BobbyDgtl op 28-09-2018 09:45 ]
Ryst schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:51:
Ik baal echt. Nog steeds geen key van cdkeys... Gistermiddag al 2 mails gestuurd maar geen reactie. Gewoon echt balen dit. Mij was beloofd dat ik uiterlijk gisteren de key zou ontvangen...
MattiTrading schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 07:27:
[...]
Je bent niet de enige, ik heb m ook nog niet, tevens geen reactie op de mail.
Misschien een gekke opmerking, maar in mijn bevestingsmail staat een linkje naar "Download"MariusV schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:57:
Ontzettend bedankt Cdkeys. Ook ik heb nog geen key. Nu al spijt voor die 15 euro verschil.. Laatste keer dat ik daar iets bestel iig.

Hebben jullie die ook en als je daar op klikt kom je dan terecht in een scherm met je code?
Vannacht in ieder geval ff gespeeld en heb me uitstekend vermaakt
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Vanaf 2 oktober kunnen jullie met uitnodigen !
[ Voor 0% gewijzigd door LoadedBaton op 28-09-2018 10:42 . Reden: typo ]
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Yes ook geprobeerdNLRev0lution schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:16:
Misschien een gekke opmerking, maar in mijn bevestingsmail staat een linkje naar "Download"
Hebben jullie die ook en als je daar op klikt kom je dan terecht in een scherm met je code?
Vannacht in ieder geval ff gespeeld en heb me uitstekend vermaakt
Maar nog steeds niks helaas. Maar ben dus blijkbaar niet de enige. Baal wel enorm...... Speciaal vrij voor vandaag

Aanpassing: 5 minuten geleden nog geprobeerd, nu wel binnen! Nu snel binnenharken om te beginnen
[ Voor 8% gewijzigd door Ryst op 28-09-2018 10:28 ]
Als je een game zó graag wilt, moeten een paar euro's verschil niet uitmaken lijkt mij.
Scratch that, veel plezier
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 28-09-2018 10:29 ]
Ja heb je zeker gelijk in ;PDutchOwnage schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:27:
Laat dit een wijze les zijn, zei de ouwe lul![]()
Als je een game zó graag wilt, moeten een paar euro's verschil niet uitmaken lijkt mij.
Scratch that, veel plezier
Was al aan het kijken of dit echt goed was. Maar alles leek heel positief. Normaal haal ik ook keys, zijn een heel stuk goedkoper. Nu voor het eerst wat tegen gehad en dat is enorm zuur. Maar voor 15 euro verschil
Als je de key nog niet hebt, annuleren en elders bestellen zodat je wel direct aan de slag kan?Ryst schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:30:
[...]
Ja heb je zeker gelijk in ;P
Was al aan het kijken of dit echt goed was. Maar alles leek heel positief. Normaal haal ik ook keys, zijn een heel stuk goedkoper. Nu voor het eerst wat tegen gehad en dat is enorm zuur. Maar voor 15 euro verschil
Veel plezier !Ryst schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:02:
@mfneed Heb hem net gekregen, nu aan het installeren, kan ik alsnog de hele middag spelen
This product is a Pre-Order, it will be available here on or slightly before the release date of 28th September 2018.
Reageren ook niet op mijn mail. Fijn.
Tesla M3LR '21
Goede vraag...Apple schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:36:
Is er al een Tweakers club eigenlijk? Zie hem nog niet ingame..
Mijn Xbox is zijn firmware ineens aan het updaten maar zal zo eens in-game kijken naar de Club mogelijkheden
Vanaf dinsdag te bewonderen
Waar twijfel je dan aan ? Car Pass en VIP Pass zijn toch ook los verkrijgbaar.rscheper schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:37:
Lastig hoor, ik heb de Game Pass, dus inclusief FH4. Bij de vorige delen kocht ik altijd de duurste versie zodat ik de Car Pass en de VIP Pass kreeg.. twijfel nu wel omdat het spel me niet 'direct' geld kost..
[ Voor 3% gewijzigd door London op 28-09-2018 13:26 ]
Tesla M3LR '21