Duurt het alsnog 'maar' een uurtje of 4 dus dat is wel te doen

Ik kan me nog herinneren dat het een goede 5 minuten duurde om een 128kbit/s MP3'tje te downloaden

Nu download ik die 4 in een seconde

Een goede maat van me (tevens Tweaker en Horizon 4 Ultimate-bezitter) heeft 500Mbit en dat krijg ik vaak genoeg te horen

Kan het hier overigens ook nemen maar heb aan 100Mbit meer dan genoeg.
Vind het trouwens wel wat nasty dat de game niet gewoon een wereldwijde release kent, maar met tijdzones werkt. Nu snap ik dat je op deze manier je servers niet in één keer volle bak belast, maar anno 2018 moet een gelijktijdige release toch wel mogelijk zijn lijkt me. Je moet sowieso eerst een goede 6 uur spelen voordat je in de online wereld terecht komt dus er zal niet één piek zijn.
Wat iemand anders ook al aanhaalde over de reviewers en Youtubers die al bijna een week kunnen spelen vind ik ook niet helemaal fair. Kijk, dat je die mensen eerder een copy stuurt zodat ze hun werk kan doen, prima. Reviews stonden ook onder embargo volgens mij (gisteren kwamen er opeens een hele hoop online), maar Youtubers konden zonder enige restricties spelen en streamen. Van de ene kant goed voor de hype en marketing, van de andere kant is het lelijk naar de vele mensen die grof hebben betaald voor early access.
Maar goed, bijna vrijdag
[
Voor 41% gewijzigd door
SomerenV op 26-09-2018 22:44
]