Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Mu.siQ kweenie of ik 7:00 al kom spelen hoor.

Even theoretisch: als de game gewoon speelbaar is na mijn eerste bakkie en saffie, zal dat dus rond 6:30 zijn voor mij. Eerst even een uurtje of 2 de intro-crap doen en wat eerste races. Allicht even zoeken naar wat easy cheevo's (en meer koffie en saffie) dus laten we zeggen dat ik rond 10:00 wel een keertje echt online wil gaan spelen?

Geldt trouwens ook voor de rest van de racers; misschien is het handig dat je op de Club-chat even post als je de 28e ver/klaar genoeg bent om met anderen online te gaan racen. Scheelt een hoop ergernis / pop-ups van invites :)

@MK_ Duitsland? Toen in november? Je was toch niet in Kleve he?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 24-09-2018 22:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Ik probeer denk ik om 0:00 de intro zooi te doen tot een uurtje of 2, dan slapen en naar school tot ongeveer 13 uur. En vanaf 13 uur lekker doorspelen.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Tja, gewoon een werkweek hier en dan ook nog eens een etentje vrijdagavond ... Best I can do is waarschijnlijk vrijdagavond laat. :'( Of vrijdagochtend, voordat ik naar het werk ga. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@MAX3400 Nou ja, ik kom die ochtend uit de nacht. Ik denk dat ik de intro-crap effe doe en een race maar na een uur vallen mijn ogen toch echt wel dicht. Dus eerst wat uurtjes slaap pakken. Ach, FH4 wordt sowieso geen rush-game. Als ik zo wat beelden zie (bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/...s/9iil7d/forza_horizon_4/) wordt het gewoon genieten geblazen. Deels achter de PC en deels achter de xbox :)

Eerste dagen is het maar gewoon de uren pakken die je kunt. Zo snel als jij ze altijd doet red ik toch niet haha

Mu.siQ bedenkt zich ineens maar even te gaan pre-loaden op de PC ook :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mu.siQ op 24-09-2018 22:37 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Mu.siQ schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:34:

Mu.siQ bedenkt zich ineens maar even te gaan pre-loaden op de PC ook :+
Misschien wel handig ja :+

[ Voor 20% gewijzigd door Lucky_Luuk op 24-09-2018 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@Lucky_Luuk de xbox staat al een tijd klaar hoor :P plus gbit lijn :9

[ Voor 15% gewijzigd door Mu.siQ op 24-09-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:29:

November inderdaad :) Maar gewoon online besteld, 6€ verzendkosten betaald en op de dag van release aan de deur :+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:24
Wanneer unlocked de game eigenlijk met game-pass? Toch pas op dinsdag?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij wordt niemand echt "teleurgesteld", met uitzondering van wat HDR hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
MAX3400 schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:29:
Ik stond toen om 7:00 voor de deur van de Mediamarkt in Aachen. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Martinspire schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:16:
Ja dat klopt,aangezien dit de standaard editie is.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Martinspire schreef op maandag 24 september 2018 @ 23:16:
Dinsdag 2 oktober inderdaad, Game Pass omvat de normale versie. Enkel de Ultimate Edition komt vrijdag uit :)
MAX3400 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 06:26:
Volgens mij wordt niemand echt "teleurgesteld", met uitzondering van wat HDR hier en daar.
[YouTube: Forza Horizon 4 Comparison - Xbox One vs. Xbox One S vs. Xbox One X]
Niet slecht, zelfs de oude One valt niet tegen!
Rivanov schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 06:42:
[...]
Ik stond toen om 7:00 voor de deur van de Mediamarkt in Aachen. 8)
Dat was eerst het plan :p Ook in Aachen, maar geen van mijn ouders hadden destijds zin om zo vroeg met me daarheen te gaan, dus gepreordered. Ze hadden er zelfs rekening mee gehouden dat het pakketje naar het buitenland moest, dus eerder verzonden zodat het optijd aan kwam hier :D

Bijna 5 jaar verder ondertussen, werkt nog perfect :D

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vrijdag heb ik ook nog vakantie gelukkig :D Had eigenlijk een etentje 's avonds maar dat is helaas (NOT!) gecancelled :D

Zag gister een filmpje van een RS7 en dat geluid is echt fantastisch!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
De reviews druppelen binnen.
Op Resetera worden ze weer netjes verzameld in dit topic:

https://www.resetera.com/...on-4-review-thread.70740/

Twinfinite - 10/10
Gamespew - 10/10
Heavy - 9.8/10
IGN - 9.6/10
COGconnected - 9.5/10
God is a Geek - 9.5/10
USgamer - 9/10
Gamespot - 9/10
Hardcore Gamer - 9/10
Stevivor - 9/10
Destructoid - 9/10
Critical Hit - 9/10
Gamingbolt - 9/10
Gadgets 360 - 9/10
Game Revolution - 9/10
PC Gamer - 8.9/10
New Game Network - 8.5/10
CGMagazine - 8.5/10
Attack of the Fanboy - 8/10
Press Start - 8/10
Gamesradar - 8/10
Telegraph - 8/10

Skill Up - Great Game, Terrible Monetisation
ACG - Buy

[ Voor 61% gewijzigd door Rivanov op 25-09-2018 09:35 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Opvallend hoge cijfers. Kan me bij Horizon 3 niet herinneren dat ze zo hoog waren? Vanmiddag maar even kijken wat wordt aangegeven als argumenten, want mij leek dit in de beta gewoon een kloon van 3 met te weinig vernieuwing. UK vond ik ook niet zo''n spetterende omgeving en daarom heb ik de Ultimate dit jaar ook niet gehaald. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:00
Was 3 ook niet een kloon van 2 ;) . Het basisprincipe is vanaf deel 1 nooit veranderd. Deeltje 4 doet wel iets nieuws, namelijk de introductie van Seizoenen. Buiten dat heb ik ook het gevoel dat de carhandling (positief) is aangepast. Het rijdt en voelt echt anders dan 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

En het ziet er schijnbaar allemaal weer nét een tandje mooier uit d:)b

Het enige gemis voor mij is vooralsnog dat er geen Toyota's en Mitsubishi's inzitten. Eeuwig zonde dat die 2 merken dwars liggen wat betreft licentieverkrijging.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:26
Apple schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:54:

Het enige gemis voor mij is vooralsnog dat er geen Toyota's en Mitsubishi's inzitten. Eeuwig zonde dat die 2 merken dwars liggen wat betreft licentieverkrijging.
We hebben ook jarenlang Porsche's moeten missen, die zitten er nu goed vertegenwoordigd in. Net als Ferrari trouwens.... 24 Porsche's en 32 Italiaans raspaardjes zitten er in FH4.

Moet bekennen dat ik liever een high perfomance evo 8 rij dan een 360 modena.

Aanvulling: zie net dat Lexus ook ontbreekt door het corporate gehuil van Toyota... Had graaf met een IS-F of LFA dat landje aan de andere kant van het water onveilig willen maken.

Volgens mij kan je wel in de demo in een EVO 5 rijden? Moment wanneer je moet offroaden.

[ Voor 19% gewijzigd door mr.DJ95 op 25-09-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

mr.DJ95 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:00:
[...]

We hebben ook jarenlang Porsche's moeten missen, die zitten er nu goed vertegenwoordigd in. Net als Ferrari trouwens.... 24 Porsche's en 32 Italiaans raspaardjes zitten er in FH4.

Moet bekennen dat ik liever een high perfomance evo 8 rij dan een 360 modena.
Oh ja daar heb je zeker gelijk. Ik ruil al die Toyota's en Mishubishi's ook zonder erover na te denken in voor al die vette Porsches, maar het blijft jammer dat ik geen Supra of Evo kan rijden :+

Mijn favoriete auto is en blijft de Porsche 918 Spyder :9~

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Apple schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:54:
Ook dat ja :9 . Al zag 3 er met de enhanced patch op de One X ook retestrak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DutchOwnage schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:51:
Was 3 ook niet een kloon van 2 ;) . Het basisprincipe is vanaf deel 1 nooit veranderd. Deeltje 4 doet wel iets nieuws, namelijk de introductie van Seizoenen. Buiten dat heb ik ook het gevoel dat de carhandling (positief) is aangepast. Het rijdt en voelt echt anders dan 3.
Op zich was het wel een kloon, maar ze deden voldoende anders door hoe het spel gepresenteerd was, hoe de races in elkaar zaten (wat meer volgens een parcour dan lukraak wat checkpoints in de wereld knallen zoals FH1 en FH2 dat deden) en je de controle over de toernooien geven.

Verder blijf ik erbij dat de map gewoon veel te klein is. Ja het is leuk met de seizoenen, maar er komen niet plotsklaps 20% meer wegen bij omdat een meertje bevroren is. Als je een rondje van de map gaat maken, ben je daar niet uren mee zoet en qua size vergelijkbaar met FH3, die ik persoonlijk ook al te klein vond.

Het ziet er wat anders uit, maar maakt het voor mij niet een andere game. En misschien is het persoonlijk, maar het Engelse landschap trekt me gewoon niet. Saai, weinig inspirerende wegen en weinig afwisseling. Het is niet een land waar ik aan denk als je lekker hard wilt scheuren met auto's. Het heeft veel history maar dat vertaald zich volgens mij gewoon heel slecht naar een online racegame.

Ik vond van FH3 de Hotwheels DLC ook de leukste en Blizzard duidelijk de minste.

Het is vast een prima game, maar ik vond het de prijs voor de ultimate edition dit jaar niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ach, zolang de map bomvol zit met shit om te doen vindt ik het prima. Ik geloof dat in deel 3 170 events te doen waren :) . Ben je wel ff zoet mee, en dan nog het online gedeelte ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DutchOwnage schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:28:
Ach, zolang de map bomvol zit met shit om te doen vindt ik het prima. Ik geloof dat in deel 3 170 events te doen waren :) . Ben je wel ff zoet mee, en dan nog het online gedeelte ernaast.
Het aantal boeit me al jaren niet. Op den duur ben ik het toch wel beu, hoe de checkpoints deze keer ook worden ingesteld. Net als championships e.d. Maar voor ieder wat wils natuurlijk.

Hier nog een video van een redelijke youtube reviewer die ik al een tijdje volg. Gaat redelijk in op de details, maar ook weer niet extreem en heeft wel een prettige manier van vertellen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Martinspire schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:19:
[...]

Op zich was het wel een kloon, maar ze deden voldoende anders door hoe het spel gepresenteerd was, hoe de races in elkaar zaten (wat meer volgens een parcour dan lukraak wat checkpoints in de wereld knallen zoals FH1 en FH2 dat deden) en je de controle over de toernooien geven.

Verder blijf ik erbij dat de map gewoon veel te klein is. Ja het is leuk met de seizoenen, maar er komen niet plotsklaps 20% meer wegen bij omdat een meertje bevroren is. Als je een rondje van de map gaat maken, ben je daar niet uren mee zoet en qua size vergelijkbaar met FH3, die ik persoonlijk ook al te klein vond.

Het ziet er wat anders uit, maar maakt het voor mij niet een andere game. En misschien is het persoonlijk, maar het Engelse landschap trekt me gewoon niet. Saai, weinig inspirerende wegen en weinig afwisseling. Het is niet een land waar ik aan denk als je lekker hard wilt scheuren met auto's. Het heeft veel history maar dat vertaald zich volgens mij gewoon heel slecht naar een online racegame.

Ik vond van FH3 de Hotwheels DLC ook de leukste en Blizzard duidelijk de minste.

Het is vast een prima game, maar ik vond het de prijs voor de ultimate edition dit jaar niet waard.
Tsja, het blijft natuurlijk een gevalletje ''to each their own''. Ik heb persoonlijk weer helemaal niets met de Australische outback. Een beetje een ver van m'n bed show zeg maar.

Engeland voelt voor mij veel persoonlijker (buiten het links rijden |:( |:( ). Ik kom er meerdere keren per jaar en de natuur is werkelijk waar schitterend. Als ik de reviews nu kijk zie ik alweer zoveel herkenbare dingen dat vrijdag echt niet snel genoeg kan komen zodat ik er zelf in kan duiken.

Waar denk jij overigens aan bij een land waar je lekker hard kan scheuren? Duitsland met flink wat snelwegen waar geen maximumsnelheid is?

Betreffende het online racen, dat zegt mij niet zoveel. Ik speel Forza altijd solo. Misschien dat ik daar dit jaar verandering in ga aanbrengen, maar vooralsnog zie ik weinig meerwaarde in het multiplayer gedeelte.

edit: Die reviewer die je linkt is inderdaad een goeie. Altijd wel objectief en een fijne stem.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
De reviews zijn lovend, had ook niet veel anders verwacht. Deze keer ziet het er weer gelikt uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Apple schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:49:
[...]

Betreffende het online racen, dat zegt mij niet zoveel. Ik speel Forza altijd solo. Misschien dat ik daar dit jaar verandering in ga aanbrengen, maar vooralsnog zie ik weinig meerwaarde in het multiplayer gedeelte.
Ik snap helemaal wat je zegt. FH3 had ik niet vanaf het begin vanwege het feit dat ik geen xbox had toendertijd. Heb nu FH4 Ultimate Edition maar gekocht omdat ik echt gek ben op deze game. En nu ik hier alles lees lijkt het me wel enorm tof om ook online te gaan spelen :)

Heb nog wel een vraagje; Dit is mijn eerste 4k game die ik heb (volgens mij) en heb een GTX 1060 videokaart. Dat zou betekenen dat ik hem volledig op ultra zou kunnen spelen. Nu heb ik alleen een 1080p scherm. Ga ik wat van merken als ik alles op ultra zet? Of zou ik hem beter lager kunnen zetten? Alle games die ik tot nu toe heb zet ik standaard op ultra maar vroeg het me specifiek af bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ryst er zit een benchmark IN FH4 en die zal jouw laten zien welke fps je haalt als je bepaalde details aanzet. In ieder geval in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
MAX3400 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:04:
@Ryst er zit een benchmark IN FH4 en die zal jouw laten zien welke fps je haalt als je bepaalde details aanzet. In ieder geval in de demo.
Dat is handig om te weten indd! Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
Ryst schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:31:
[...]

Ik snap helemaal wat je zegt. FH3 had ik niet vanaf het begin vanwege het feit dat ik geen xbox had toendertijd. Heb nu FH4 Ultimate Edition maar gekocht omdat ik echt gek ben op deze game. En nu ik hier alles lees lijkt het me wel enorm tof om ook online te gaan spelen :)

Heb nog wel een vraagje; Dit is mijn eerste 4k game die ik heb (volgens mij) en heb een GTX 1060 videokaart. Dat zou betekenen dat ik hem volledig op ultra zou kunnen spelen. Nu heb ik alleen een 1080p scherm. Ga ik wat van merken als ik alles op ultra zet? Of zou ik hem beter lager kunnen zetten? Alle games die ik tot nu toe heb zet ik standaard op ultra maar vroeg het me specifiek af bij deze game.
Zolang je maar minimaal 12GB RAM geheugen hebt aangezien 8GB snel volgetrokken word.. Had ik met FH3 heel veel last van. Met FH4 uiteindelijk niet meer geprobeerd. Daar ga ik dus vanaf volgende week dinsdag wel achterkomen als ik het op de pc wil spelen :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryst
timmie271 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:21:
[...]

Zolang je maar minimaal 12GB RAM geheugen hebt aangezien 8GB snel volgetrokken word.. Had ik met FH3 heel veel last van. Met FH4 uiteindelijk niet meer geprobeerd. Daar ga ik dus vanaf volgende week dinsdag wel achterkomen als ik het op de pc wil spelen :+
Ik heb 16GB RAM geheugen beschikbaar, dus dat moet wel goedkomen. Kan echt niet wachten tot vrijdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
MAX3400 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 06:26:
[YouTube: Forza Horizon 4 Comparison - Xbox One vs. Xbox One S vs. Xbox One X]
Wow, en dan te denken dat ik bijna een One X gehaald had voor de game. Totaal niet nodig. Complete onzin. De 30fps is ook heel erg smooth op Xbox One S. Dat is heel anders dan 30 fps op PC. Ik heb daar een tijdje terug een artikel over gelezen. Bedankt voor deze video

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Robolokotobo schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:52:
[...]
De 30fps is ook heel erg smooth op Xbox One S. Dat is heel anders dan 30 fps op PC. Ik heb daar een tijdje terug een artikel over gelezen.
30 fps is toch 30 fps, dus wat kan het verschil dan zijn tussen 30 fps op xbox en 30 fps op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Lucky_Luuk schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:54:
[...]

30 fps is toch 30 fps, dus wat kan het verschil dan zijn tussen 30 fps op xbox en 30 fps op pc?
Frametimes. Ik kan het bewuste artikel zo niet vinden. Maar hier staat het ook https://www.quora.com/Why...fect-for-this-on-consoles

[ Voor 34% gewijzigd door Robolokotobo op 25-09-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
@Robolokotobo Apart, ik heb nooit het verschil opgemerkt tussen PC en Console 30 fps, maar dat kan aan mij liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robolokotobo schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:58:
[...]

Frametimes. Ik kan het bewuste artikel zo niet vinden. Maar hier staat het ook https://www.quora.com/Why...fect-for-this-on-consoles
You will see that the games on 30 FPS now looks much smooth like the consoles. I’ve done side by side comparison and these two techniques makes 30 FPS look good as consoles even though games still might suffer from stutter in few places. And some games are beyond saving, I blame that on lazy optimization
Oftewel, op je PC mag/moet je voor bepaalde games aparte meuk instellen in allerlei control panels. Console doet het goed out of the box.

Uiteindelijk natuurlijk appels vs appels; 30fps "super geoptimaliseerd" is exact 30fps ongeacht je platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
MAX3400 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:06:
[...]

[...]

Oftewel, op je PC mag/moet je voor bepaalde games aparte meuk instellen in allerlei control panels. Console doet het goed out of the box.

Uiteindelijk natuurlijk appels vs appels; 30fps "super geoptimaliseerd" is exact 30fps ongeacht je platform.
Klopt. En zelfs met al die meuk ingesteld op PC doet Xbox One het beter

Forza Horizon 3 voelde voor mij ook altijd erg smooth aan op Xbox One. Ook wel op PC gespeeld op 60 fps maar voelde en zag weinig tot geen verschil wat dat betreft. Ik herriner me dan Dirt 2 die op PC op 60 fps wel degelijk gladder draaide dan op Xbox 360 op 30 fps

[ Voor 22% gewijzigd door Robolokotobo op 25-09-2018 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Het is me gisteren toch gelukt om FH4 ook op de pc te installeren, ik heb bijna alle onderdelen apart geinstalleerd alleen kan ik de carpass niet installeren aangezien ik daar alleen bij zie staan "gekocht" en geen optie om hem te installeren.

Het is gelukkig maar bijzaak aangezien ik de meeste tijd toch op de XBox zal spelen....nog 3 nachtjes 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb er ook nog aan zitten denken om een Xbox One X aan te schaffen aangezien ik toch al een tijdje overweeg om m'n 55'' LG 4K HDR OLED wat beter te benutten. Opzich is FH4 dan wel de perfecte game :+

Maar goed heb ook een gaming pc met een GTX1070 en een 34'' 3440x1440 scherm en die werkt ook prima dus aan de andere kant ook weer zonde.

Luxeprobleem in optima forma :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
skreppiedoe schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:26:
Het is me gisteren toch gelukt om FH4 ook op de pc te installeren, ik heb bijna alle onderdelen apart geinstalleerd alleen kan ik de carpass niet installeren aangezien ik daar alleen bij zie staan "gekocht" en geen optie om hem te installeren.

Het is gelukkig maar bijzaak aangezien ik de meeste tijd toch op de XBox zal spelen....nog 3 nachtjes 8)
Ik heb ook alles "geinstalleerd" behalve de carpass, maar gelukkig zijn er nog geen DLC's, dus dat zal niet veel uitmaken denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Is het niet zo dat de carpass alleen gekocht hoeft te zijn. Dan kan je de nieuwe packs meteen downloaden omdat hij ziet dat je de carpass hebt. Hoeft niet te installeren denk

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
v8power67 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:34:
Is het niet zo dat de carpass alleen gekocht hoeft te zijn. Dan kan je de nieuwe packs meteen downloaden omdat hij ziet dat je de carpass hebt. Hoeft niet te installeren denk
Dat lijkt inderdaad te kloppen, bij FH3 staat er ook alleen maar gekocht bij.de carpass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spoiler:
You get to witness each of these seasonal changes first hand in the five- to six-hour-long prologue, which is classed as year one in the game.

Once the prologue is complete, Horizon 4 truly opens as you transition into year two of your time at the festival and join the game’s shared world servers, where the seasons change weekly and are synchronised across every player in the game.

Ik verwijs even subtiel terug naar MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 4"

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 25-09-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:48
[b]Martinspire schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:40

Hier nog een video van een redelijke youtube reviewer die ik al een tijdje volg. Gaat redelijk in op de details, maar ook weer niet extreem en heeft wel een prettige manier van vertellen:
[YouTube: Forza Horizon 4 Review "Buy, Wait for Sale, Rent, Never Touch?"]
Weet iemand waarom we niets meer horen over de huizen die je zou kunnen bezitten in FH4, of mis ik nu iets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Dutchy88 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:17:
[...]

Weet iemand waarom we niets meer horen over de huizen die je zou kunnen bezitten in FH4, of mis ik nu iets?
Hier op Reddit is een goede post met wat de huizen doen/kosten:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dutchy88 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:17:
[...]

spoiler:
You can even try your hand at joining the property ladder, with various houses now available to purchase across the map. From quaint cottages to castles, each one will give you some bonus abilities when owned such as being able to use fast travel to any road around the map. They also act as a resting place for your avatar, which like previously in the series, can be chosen from a small selection of pre-designed heads. You now have the ability to customise their clothing in a large number of different items, which will be awarded through progression and wheelspins. The new avatars also feature more prominently after races, with emotes giving you the option to dance, dab and wave at other racers similar to Fortnite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
MAX3400 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:20:
The new avatars also feature more prominently after races, with emotes giving you the option to dance, dab and wave at other racers similar to Fortnite.
Eindelijk, dat miste ik echt in de vorige Horizons...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@Lucky_Luuk Gotta love sarcasm

@MAX3400 Thanks for the spoilers. Ik laat me zoveel mogelijk nog verassen vrijdag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Ik hoop echt dat ik al om 0:00 u kan beginnen ipv om 6:00 u of 7:00 u .

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

MAX3400 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:05:
[...]

:(:) Ik snap wel waarom er amper Suzuki Alto's in race-games zitten... :+

Maar inderdaad; een flink aantal mensen op GoT, die ook nog Forza* spelen, hebben echt wel wat met auto's en autosport (zoals @Tijn96 die de 24H van Zolder heeft gereden).

Even voorstellen dan maar: Evo VIII & Evo X gehad, huidige A6 3.0TFSI
Beter laat dan nooit?

Maar denk inderdaad dat er meer dan genoeg echte autoliefhebbers hier zijn.

Zelf inderdaad de 24u van Zolder gereden met de Porsche Cayman GT4 clubsport en wss volgend seizoen 991 GT3 cup.

Verder aan het bouwen van een golf 6 gti die zowel dagelijks erg fijn is alsook snel en luidruchtig op de ring 😁

Heb trouwens de ultimate(?) gekocht. Dus vrijdag middag lekker speulen!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Martinspire
MAX3400 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:16:
spoiler:
You get to witness each of these seasonal changes first hand in the five- to six-hour-long prologue, which is classed as year one in the game.

Once the prologue is complete, Horizon 4 truly opens as you transition into year two of your time at the festival and join the game’s shared world servers, where the seasons change weekly and are synchronised across every player in the game.

Ik verwijs even subtiel terug naar MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 4"
spoiler:
Dat was toch een ingame week, niet IRL een week? Verder zou ik het zonde vinden als je niet in je favo seizoen kunt rijden of niet on-demand een seizoen kunt instellen (bv omdat je nog een bepaalde challenge of race wilt doen)

• skreppiedoe
Martinspire schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:46:
[...]

spoiler:
Dat was toch een ingame week, niet IRL een week? Verder zou ik het zonde vinden als je niet in je favo seizoen kunt rijden of niet on-demand een seizoen kunt instellen (bv omdat je nog een bepaalde challenge of race wilt doen)
Het zijn voor zover ik weet "echte" weken en ook in offline SP niet te forceren, wat in mijn ogen een idiote keuze is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

skreppiedoe schreef op woensdag 26 september 2018 @ 05:37:
[...]

Het zijn voor zover ik weet "echte" weken en ook in offline SP niet te forceren, wat in mijn ogen een idiote keuze is.
Je kunt in ieder geval bij Blue Print elk seizoen kiezen, dus ook al is het die week lente in de shared world, dan kan jij toch een race in de winter rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
season veranderingen gaan de donderdagavond gebeuren
vanaf 25 oktober is er de route creator (8.37 in vid)

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Juist dat forced seasons is iets wat me weerhoud van het spel. Ik haat geforceerde keuzes. En dit is precies een iets wat ik als singleplayer zelf in de hand wil hebben.
Echt jammer dat ze niet gewoon een toggle hebben voor offline dat je of zelf ermee kan spelen of dat er een versnelde optie is dat je bv elk uur wisselt of om de zoveel uur ofzo.
Ga denk ik dinsdag eens op mijn gemak alles regelen qua gamepass enz.
Maar heb eigenlijk nog genoeg te spelen ( spiderman, detroit) dat ik misschien wel ermee wacht.
Plus de demo was leuk maar heb paar keer gespeeld en was wel klaar ermee. Waar ik vorige demo's echt hellemaal kapot speelde.
Denk toch dat ik er lekker mee wacht. Zullen onvermijdelijk patches komen met fixen voor bugs enz.
Dus ja, veel plezier voor de mensen die met launch gelijk gaan spelen !!
Ik kijk het nog eventjes aan.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DutchOwnage
diknmuis schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:03:
season veranderingen gaan de donderdagavond gebeuren
vanaf 25 oktober is er de route creator (8.37 in vid)

[YouTube: Forza Horizon 4 - Post Launch Updates and Route Creator Demo]
Lekker hoor. Ze gaan je wél proberen zo lang mogelijk in de game te houden met al die wekelijkse en maandelijkse updates :9

Hier gaan honderden uren inzitten _/-\o_

• timmie271
DutchOwnage schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:35:
[...]

Lekker hoor. Ze gaan je wél proberen zo lang mogelijk in de game te houden met al die wekelijkse en maandelijkse updates :9

Ik ben na 80 uur en/of 100% er vaak wel weer klaar mee :+
Word daarna alleen nog opgestart op verzoek van iemand anders of als er nieuwe DLC met chievo's uitkomt :)

Horizon 3 heb ik uiteindelijk 170 uur in zitten door de extra DLC en nog wat extra lol getrapt te hebben met anderen. Zal ook wel op zoiets uitkomen in FH4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

October Season Roadmap:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uKtRVEt.jpg

Inderdaad iedere week meer dan genoeg te doen. :9

Tesla M3LR '21

• DutchOwnage
Je gaat het niet online spelen? Maar buiten dat krijg je nu dus wekelijks nieuwe events e.d.

Dat vindt ik ook zo fijn aan Forza 7. Iedere zondag zijn er nieuwe competitielobby's met andere classes e.d. Dat is de reden dat ik Forza 7 nog steeds zo ontiegelijk vaak opstart :)

[ Voor 99% gewijzigd door DutchOwnage op 26-09-2018 10:55 ]

• Martinspire
Gaat die Forzathon trouwens wel direct beginnen of moeten we weer 2 maanden wachten waarna ik de game al lang beu ben en iets anders doe?

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

JSchut

.....

Martinspire schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:24:
Gaat die Forzathon trouwens wel direct beginnen of moeten we weer 2 maanden wachten waarna ik de game al lang beu ben en iets anders doe?
Zoals het er nu uitziet direct. Elk seizoen 1 per dag (daily) en 1 per week (weekly).

Echt zin in! Lekker veel te doen. Ook die custom race tracks maken lijkt me super. Je kan een race maken tot max 40 miles. Ben benieuwd wat voor rewards je krijgt om die uit te rijden. Zoveel mogelijk rechtdoor knallen voor veel credits.

[ Voor 25% gewijzigd door JSchut op 26-09-2018 11:38 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
DutchOwnage schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:35:
[...]

Ik zat aan 1300 uren in fh3 :)
Fh1 en Fh2 weet ik niet meer maar daar zat ik ook met gemak aan 1000 uren hoor.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Ryst
JSchut schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:34:
[...]

Zoals het er nu uitziet direct. Elk seizoen 1 per dag (daily) en 1 per week (weekly).

Echt zin in! Lekker veel te doen. Ook die custom race tracks maken lijkt me super. Je kan een race maken tot max 40 miles. Ben benieuwd wat voor rewards je krijgt om die uit te rijden. Zoveel mogelijk rechtdoor knallen voor veel credits.
In FH3 waren er een aantal races zelf gemaakt waar je echt enorm veel geld mee kon verdienen op een eenvoudige manier. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze gevonden zijn.

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Martinspire schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:24:
Is al bezig, er zijn daily's, weekly's en om het uur ook een event op de server. Deze laatste stellen echter niet veel voor, samen speed/driftzones etc. doen. Voor dit alles krijg je ook punten die je kunt gebruiken in de forzathonshop. Onderstaand filmpje zie je enkel van die dingen.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Lucky_Luuk schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:22:
[...]

Eindelijk, dat miste ik echt in de vorige Horizons...
Zelf had ik niet eens het idee dat ik dit miste, maar nu het er is hoop ik dat er een aparte mode komt om ergens op een stoere plek te dabben.

Gaan de pc spelers nog ergens op Discord rondhangen trouwens of laten we de auto's spreken?

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 26-09-2018 11:54 ]

Beakzz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:52:
[...]

Gaan de pc spelers nog ergens op Discord rondhangen trouwens of laten we de auto's spreken?
Want ik heb een Discord-client in-game?

• Beakzz
MAX3400 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:57:
[...]

Want ik heb een Discord-client in-game?
Mij ben je kwijt. Waar heb je het over? Discord draait gewoon naast je game. Speel al jaren geen MS games meer dus als dat anders dan wel beter geregeld is op de pc dan hoor ik het graag.

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 26-09-2018 12:01 ]

• Lucky_Luuk
Een discord lijkt me opzich wel lachen, maar met de partychat van xbox kan je tussen xbox en pc spelers ook praten, chatten

Beakzz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:59:
[...]

Mij ben je kwijt. Waar heb je het over? Discord draait gewoon naast je game. Speel al jaren geen MS games meer dus als dat anders dan wel beter geregeld is op de pc dan hoor ik het graag.
Of ik heb het mis maar Discord zit toch niet op mijn Xbox?

En indien wel, zou je dan willen laten weten hoe ik dat installeer?
Lucky_Luuk schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:03:
Een discord lijkt me opzich wel lachen, maar met de partychat van xbox kan je tussen xbox en pc spelers ook praten, chatten
Volgens mij kan je in "online prive lobbies", net zoals FM7 toch ook de gewone gamechat gebruiken?

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 26-09-2018 12:16 ]

• Beakzz
MAX3400 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:13:
[...]

Of ik heb het mis maar Discord zit toch niet op mijn Xbox?

En indien wel, zou je dan willen laten weten hoe ik dat installeer?
Lol nee niet dat ik weet, maar je mist het deel pc waar ik het over had. Ik heb geen Xbox meer ;)

Maar zelf was ik crossplay weer vergeten dus we kunnen allemaal met elkaar spelen. Dan zal de Xboxlive chat vast de betere optie zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 26-09-2018 12:18 ]

• Mu.siQ

Mu.siQ

Partychat op xbox of teamspeak/discord op pc dus. Destijds was er wel een discord van bug met bf1 maar geen idee of dit vrij aan te maken is? Zo ja dan wil ik de boel wel aanmaken

• Lucky_Luuk
Mu.siQ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:20:
Partychat op xbox of teamspeak/discord op pc dus. Destijds was er wel een discord van bug met bf1 maar geen idee of dit vrij aan te maken is? Zo ja dan wil ik de boel wel aanmaken
Discord servers zijn vrij aan te maken.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Dan zal ik vanavond of morgen even iets aanmaken en hier posten, kan vast en zeker opgenomen worden in de startpost :)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

JSchut

.....

Die leagues zien er ook interessant uit. Je moet een team maken om mee te doen volgens mij. Dat gaan we vrijdag zien :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Met FH3 gebruikten we de partychat ivm vage ingame chats.. was erg leuk om @MAX3400 en @mfneed via 2 chats te horen, maar zij konden elkaar niet horen :+ Of het was samen met KillerNL dat dat gebeurde :P

• timmie271
Mu.siQ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:22:
Dan zal ik vanavond of morgen even iets aanmaken en hier posten, kan vast en zeker opgenomen worden in de startpost :)
Alles kan geregeld worden met betrekking tot de startpost :)
Join ik hem zelf ook wel.

• Beakzz
Nice dan join ik die ook.

@timmie271 , @MAX3400
Kunnen jullie mij toevoegen aan de club (pc) en startpost?

code:
1
Beakzz - Bambeakz

• Lucky_Luuk
Mu.siQ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:22:
Je kan met Discord zo'n invite link maken, zo wordt het makkelijk om mensen te inviten.

Edit: Spelling en grammatica.

[ Voor 11% gewijzigd door Lucky_Luuk op 26-09-2018 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@Lucky_Luuk en @timmie271 en de rest: will do. Vanavond wordt mss wat krap anders volgt het morgen overdag. Zien m wel verschijnen :)

• timmie271
Mu.siQ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:36:
@Lucky_Luuk en @timmie271 en de rest: will do. Vanavond wordt mss wat krap anders volgt het morgen overdag. Zien m wel verschijnen :)
Morgen is dus weer te laat hé :P
Heb je vanavond tijdens je nachtdienst niet al de tijd ervoor? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Anders kan ik 'm misschien nu vandaag aanmaken? Is zo gebeurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
timmie271 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:25:
Met FH3 gebruikten we de partychat ivm vage ingame chats.. was erg leuk om @MAX3400 en @mfneed via 2 chats te horen, maar zij konden elkaar niet horen :+ Of het was samen met KillerNL dat dat gebeurde :P
Was in combinatie met de PC, liep inderdaad niet helemaal vlekkeloos. FH4 staat op het wensenlijstje nu maar weet niet of die er direct komt wellicht in een aanbieding. Druk met andere games atm ^^

• timmie271
Lucky_Luuk schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:42:
Anders kan ik 'm misschien nu vandaag aanmaken? Is zo gebeurd
Ik vind alles prima als @Mu.siQ het ook goed vind :P
Zolang je mij maar even tagt in het bericht waar de uitnodigingslink in staat. Of je voegt mij direct toe aan de groep onder de welbekende naam: timmie271 :+
mfneed schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:43:
[...]

Was in combinatie met de PC, liep inderdaad niet helemaal vlekkeloos. FH4 staat op het wensenlijstje nu maar weet niet of die er direct komt wellicht in een aanbieding. Druk met andere games atm ^^
Ik ga hem dit jaar via de gamepass spelen.. Backlog is eigenlijk te groot maar kan het gewoon niet links laten liggen om dit te spelen :)
Gelukkig wel bijna klaar met FM5.. Heb ik all motorsports op 100% staan op FM2 en FM4 na aangezien ik die niet heb.

[ Voor 42% gewijzigd door timmie271 op 26-09-2018 12:46 ]

• Lucky_Luuk
@timmie271 ik heb anders wel FM2 te leen hoor, als je wilt.

• Mu.siQ

Mu.siQ

timmie271 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:39:
[...]

Morgen is dus weer te laat hé :P
Heb je vanavond tijdens je nachtdienst niet al de tijd ervoor? :+
Ik moet vandaag overdag werken. Morgen de nachtdienst in ;w

@Lucky_Luuk ga je gang hoor, als dr maar één is waar iedereen naar gelieve kan joinen :)

• Lucky_Luuk

• timmie271
Lucky_Luuk schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:55:
@timmie271 ik heb anders wel FM2 te leen hoor, als je wilt.
Het enige nadeel is dat ik 1 achievement nooit zal kunnen halen :+

Weet niet uit welke richting je komt? Kom zelf uit Flevoland
Mu.siQ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:02:
[...]

Ik moet vandaag overdag werken. Morgen de nachtdienst in ;w

@Lucky_Luuk ga je gang hoor, als dr maar één is waar iedereen naar gelieve kan joinen :)
Arme jij :P Succes in ieder geval met je nachtdienst en daarna non-stop door met FH4. Of kun je je xbox niet meenemen naar werk? :+
Top!

• Lucky_Luuk
timmie271 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:05:
[...]

Het enige nadeel is dat ik 1 achievement nooit zal kunnen halen :+

Weet niet uit welke richting je komt? Kom zelf uit Flevoland

[...]
Ikzelf uit Zuid-Holland, maar de post bestaat ook. Ik ben ook bij het Tweakers oktober testfest op 6 oktober, ik weet niet of je daar ook bij bent?

• Mu.siQ

Mu.siQ

timmie271 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:05:
Arme jij :P Succes in ieder geval met je nachtdienst en daarna non-stop door met FH4. Of kun je je xbox niet meenemen naar werk? :p
Theoretisch wel...maar praktisch niet zo gewenst denk ik ;)

Non-stop door wordt t niet. Slaap toch nodig voor mezelf, en anders wel voor de patiënten :p

@Lucky_Luuk Top! Nu nog discord weer installeren :P

• timmie271
Lucky_Luuk schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:09:
[...]

Ikzelf uit Zuid-Holland, maar de post bestaat ook. Ik ben ook bij het Tweakers oktober testfest op 6 oktober, ik weet niet of je daar ook bij bent?
Daar ben ik niet bij. En weet dat de post bestaat, maar de backlog is stiekem al een klein beetje te groot met teveel grote games :+ Maar ik hou het wel in m'n achterhoofd voor als ik toch niet kan wachten op FM8 :+

Heb ook al 2 jaar Far Cry 2 van m'n neef in de kast liggen om te gaan spelen 8)7 8)7

• Lucky_Luuk
@timmie271 Ik heb het zelfde probleem, m'n backlog op Steam is enorm, maar alles wat ik de komende maanden ga spelen is FH4

• timmie271
Mu.siQ schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:11:
[...]

Theoretisch wel...maar praktisch niet zo gewenst denk ik ;)

Non-stop door wordt t niet. Slaap toch nodig voor mezelf, en anders wel voor de patiënten :p

@Lucky_Luuk Top! Nu nog discord weer installeren :P
Ah joh die patiënten kunnen wel wachten :+

Zit over een jaar trouwens 3 maanden samen met die witte poes van het FM7 topic :P
Lucky_Luuk schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:14:
@timmie271 Ik heb het zelfde probleem, m'n backlog op Steam is enorm, maar alles wat ik de komende maanden ga spelen is FH4
Oh crap. Steam heb ik ook nog teveel games in staan 8)7 bedankt voor het helpen herinneren eraan. Al ga ik daar gelukkig alleen voor de gameplay en niet alle achievements ernaast :+

Tijd voor een vakantie van een weekje of 12 zodat ik wat weg kan spelen :Y :Y :Y

En tijdens het typen hiervan krijg ik een mailtje dat er net nog 2 games zijn opgestuurd vanuit engeland :X :X

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 26-09-2018 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Idee om het een overall Forza discord van te maken (veel mensen van hier spelen ook FM7, vandaar)? Of specifiek alleen Forza Horizon 4?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Lucky_Luuk
NLRev0lution schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:19:
[...]

Idee om het een overall Forza discord van te maken (veel mensen van hier spelen ook FM7, vandaar)? Of specifiek alleen Forza Horizon 4?
Dat is ook een idee

• timmie271
NLRev0lution schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:19:
[...]

Kan natuurlijk ook gewoon. En dan intern verschillende groepen maken met Forzagames.

@Lucky_Luuk als ik ooit een keer thuis kom van school zal ik evende discord joinen via de PC (daar staat tenminste discord op) en zou je mij dan ook een bestuurslid willen maken? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
timmie271 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:21:
[...]

@Lucky_Luuk als ik ooit een keer thuis kom van school zal ik evende discord joinen via de PC (daar staat tenminste discord op) en zou je mij dan ook een bestuurslid willen maken? :)
Dat was mijn plan, maar dat doe ik vanmiddag laat pas, want ik moet nu ook naar school :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Lucky_Luuk schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:23:
[...]

Dat was mijn plan, maar dat doe ik vanmiddag laat pas, want ik moet nu ook naar school :+
Have fun! ik ben gelukkig alweer bijna klaar voor vandaag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
timmie271 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:24:
[...]

Have fun! ik ben gelukkig alweer bijna klaar voor vandaag :)
Ik heb gelukkig maar 2 uurtjes les.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Iemand dit al gezien?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LulDCjbBwlW2YqugvLCjQSxw/medium.jpg
Beschikbaar op 27-09-2018

Geruchten gaan dat de game morgenavond in een gedeelte van Europa al rond 23.00u live zal gaan! :D Bron

* Yonix neemt het nog even met een korrel zout, maar zou het wel erg gaaf vinden! :D

• Rivanov
Iemand nog tip om de Ultimate Edition vanuit Turkije te bemachtigen? Giftcards zijn er niet meer helaas?

Of heeft iemand een VPN naar Egypte? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2018 18:53 ]

• Lucky_Luuk
Yonix schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:48:
Iemand dit al gezien?
[Afbeelding]
Beschikbaar op 27-09-2018

Geruchten gaan dat de game morgenavond in een gedeelte van Europa al rond 23.00u live zal gaan! :D Bron

* Yonix neemt het nog even met een korrel zout, maar zou het wel erg gaaf vinden! :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8cMXrq2.png
Staat bij mij helaas op 00:00

Pagina: 1 ... 6 ... 46 Laatste