Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:44
Zyron schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:13:
Patch komt vandaag.

Version Number:

Xbox Series X/S: 2.458.956.0
Xbox One: 1.458.956.0
Windows PC: 1.458.956.0
BUG FIXES
Fixed an issue where players were unable to delete UGC
Fixed high disconnection rate for users on Xbox One Series S/X
Fixed an issue where Super7 UI could persist through to new challenge cards
Fixed an issue where players could create challenges with un-obtainable vehicles
Blueprint Builder HUD will now indicate when a player is using Precision Mode
Improved Blueprint Builder object placement camera
Added the ability for players who fail or quit a challenge to provide a rating
Fixed an issue where challenges would automatically restart after completion
Fixed an issue where world collision would occasionally not be present whilst in Blueprint builder
Added the ability to skip the intro cutscene of a challenge on subsequent retries
Fixed an issue that would sometimes result in impossible scores being set when attempting to retry a challenge
Various stability improvements
Heeft gelukkig alles verholpen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
95% van het seizoen alweer klaar ;) alleen de dagelijkse dingen nog geloof ik. (klopt het dat je daarvoor maar eens in de 3 dagen hoeft in te loggen om dan alle 3 te doen?)

vraagje, heb me nu voor de adventure series gekwalificeerd en gelijk naar 13 (eh wat? waarom, ik rij voortdurend in de achterste regionen...) maar ik snap die gifts niet helemaal. Wanneer moet ik die nu claimen, ik heb nog 26 dagen of iets dergelijks, maar nu lukt het dus niet om die bovenste 12 al te pakken? Moet dat dan de volgende maand en hoeveel tijd heb je daar dan weer voor?

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-12-2020 16:31 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 07:35
@ArthurMorgan De Ranked Adventures werken per 4 weken. Je claimt de gifts van de voorgaande periode (4 weken) tot en met het niveau waar je toen gekomen was, voor jou nu dus 20 tot en met 13. Als je meer Ranked Adventures wint ga je omhoog en kan je tot niveau 1 komen, als je ze allemaal verliest ga je juist achteruit tot je alleen nog niveau 20 kan claimen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
calsonic schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:01:
Nog 2 weken en dan hebben we de nieuwe snelste(waarschijnlijk) auto in de game beschikbaar :)

[Afbeelding]
Bij mij zat de Jesko in een Super7, dus op die manier kan je hem al wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Homeland schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:31:
[...]

Bij mij zat de Jesko in een Super7, dus op die manier kan je hem al wel gebruiken.
Ja klopt heb er ook al in gereden maar hij staat nog niet in de garage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
NLDViane schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:14:
@ArthurMorgan De Ranked Adventures werken per 4 weken. Je claimt de gifts van de voorgaande periode (4 weken) tot en met het niveau waar je toen gekomen was, voor jou nu dus 20 tot en met 13. Als je meer Ranked Adventures wint ga je omhoog en kan je tot niveau 1 komen, als je ze allemaal verliest ga je juist achteruit tot je alleen nog niveau 20 kan claimen :Y
Lol dank je. Dus alleen maar team dingen voorlopig :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gave bak zeg die Jesko. Rijdt ook subliem. Hij wordt gebruikt om je clean lap te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
NLDViane schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:14:
kleine reactie nog, voor dat claimen geldt blijkbaar gewoon het hoogste wat je in die periode gehaald hebt. Ik mag straks tot 10 claimen terwijl ik nu alweer gezakt ben naar 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
DutchOwnage schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:25:
Gave bak zeg die Jesko. Rijdt ook subliem. Hij wordt gebruikt om je clean lap te zetten.
Subliem? Ik vind hem verschrikkelijk :P Ook die gearing, slaat helemaal nergens op. Je kan net zo goed starten in 5de ofzo alles daaronder heb je niks aan :+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wegligging. Heerlijk 😋. Gelukkig zijn verschillende meningen altijd toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
MK_ schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:54:
[...]

Subliem? Ik vind hem verschrikkelijk :P Ook die gearing, slaat helemaal nergens op. Je kan net zo goed starten in 5de ofzo alles daaronder heb je niks aan :+
DutchOwnage schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:41:
Wegligging. Heerlijk 😋. Gelukkig zijn verschillende meningen altijd toegestaan.
Ik ben wel benieuwd naar jullie ondersteuning instellingen. Ik heb hem eerst gereden zonder abs, tracton controll en dergelijke. Dan ben ik het eens met @MK_ , zet ik die dingen aan, dan rijdt hij echt fantastisch :D

half off topic, dat soort verschillen zag je bij top gear ook regelmatig in discussies over auto's terugkomen, dus wel weer realistisch ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-12-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
Die Jesko lijkt iets minder glibberig dan de Agera RS, maar heb van beiden geen idee hoe ze met TC en ABS rijden in het spel. Zonder TC is het in stapjes gas geven, 1 kwart, 2 half, 3 driekwart, 4 pas vol gas en in de nattigheid glijd je dan alsnog weg. Besef wel even dat het een achterwielaandrijver is, en geen vierwiel zoals de Veyron SS, Chiron en Divo dus qua wegrijden zal ie altijd achterblijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
ABS aan, andere hulpjes uit. Uiteraard snap ik dat het een RWD auto is, maar daar is het Rivals circuit eigenlijk het verkeerde circuit voor. Relatief low-speed, veel trage bochten, daar is zo'n auto niet voor. Maar ook die gearing _o-

Wegligging van eenderwelke Bugutti is ook slecht, ding is zo log als iets, draaicirkel van een olietanker, onderstuur waar je U tegen zegt...

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 16-01-2021 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Neuzelaar schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:01:
Begin nu na een paar weken aardig in het spel te komen, heb echt al veel te veel auto's kunnen verzamelen, waaronder enkele superauto's, maar die ene die ik steeds in de rankings zie terugkomen, de 599XX E lijkt niet gemakkelijk op te pikken in de auction house... best wel jammer. Is het waard hier blijven op te zoeken of moet ik hem maar laten voor wat het is? Kan me me misschien concentreren om die Jesko te unlocken? Hoop dat het lukt want ben nog niet zo thuis in al die seasonal events etc. Er is zoveel te doen in deze game....

Hebben jullie ook nog tips wat te doen met credits? Heb nu nog 10M, wil ze eigenlijk nog niet opdoen aan die duurdere huizen/kastelen maar ben ook niet zeker of ik ze meteen moet opdoen met het kopen van de duurdere wagens die ik nog mis.... opsparen?
Mocht je die 599XX Evo willen, met 50% te halen dit seizoen (en de laatstr voorgaande) krijg je weer zo'n Mainstage Pass, 599XX Evo staat er in volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
MK_ schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:51:
ABS aan, andere hulpjes uit. Uiteraard snap ik dat het een RWD auto is, maar daar is het Rivals circuit eigenlijk het verkeerde circuit voor. Relatief low-speed, veel trage bochten, daar is zo'n auto niet voor. Maar ook die gearing _o-

Wegligging van eenderwelke Bugutti is ook slecht, ding is zo log als iets, draaicirkel van een olietanker, onderstuur waar je U tegen zegt...
Oh dat ben ik met je eens ja, vind het tot Class C nog wel leuk, daarboven is ie te krap. Die gearing hebben ze waarschijnlijk verzonnen na een paar goeie glaasjes met sterk spul, zelfs op de motor zit de gearing niet zo krap op mekaar 8)7

https://www.automobile-ca...koenigsegg_jesko_e85.html
Even iets naar beneden scrollen > Transmission specifications > Full specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
-

[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 10-03-2021 13:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
NLDViane schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:37:
[...]
Oh dat ben ik met je eens ja, vind het tot Class C nog wel leuk, daarboven is ie te krap. Die gearing hebben ze waarschijnlijk verzonnen na een paar goeie glaasjes met sterk spul, zelfs op de motor zit de gearing niet zo krap op mekaar 8)7

https://www.automobile-ca...koenigsegg_jesko_e85.html
Even iets naar beneden scrollen > Transmission specifications > Full specifications
Ja, als ik zie wat voor range daar tussen zit... 23-27-35... km per uur tussen de versnellingen... lijkt mij voor een auto met zoveel vermogen een beetje krap :p
Neuzelaar schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:46:
[...]
Dat is nog een beetje Chinees voor me. Heb dit seizoen 50% gedaan denk ik, heb de Lexus LC F gekregen. Had ik het vorige seizoen ook 50% moeten doen?
Ik haalde ook de termen door elkaar 8)7 My bad...

Ik doelde op deze Serie... zo'n Serie bestaat uit 4 seizoenen (zomer, herfst, winter, lente). Als je over die 4 seizoenen heen, dus op het totaal van die Serie meer dan 50% haalt, dan krijg je een Mainstage pass. Dit seizoen heb je al de Lexus LC F gehaald en dus meer dan 50%, als je in je Festival Playlist het vak er naast bekijkt zie je ook de voortgang van de gehele Serie. Die Serie moet dus boven de 50% geraken (dat doe je door festival events te doen dit/de komende 3 seizoenen). Je krijgt dan een mainstage pass waarmee je een exclusieve auto kan uitzoeken. Hierin zit die Ferrari :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 16:40

cjpostma

Break like the wind

Neuzelaar schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:46:
[...]

Dat is nog een beetje Chinees voor me. Heb dit seizoen 50% gedaan denk ik, heb de Lexus LC F gekregen. Had ik het vorige seizoen ook 50% moeten doen?
Je moet over alle seizoenen heen 50% halen, dan krijg je een backstage pass. (Dus met 60% in de zomer en 40% in de winter en 50% de andere twee seizoenen is voldoende). De backstage staat op het festivalterrein en daar is o.a. de FXX Evo te halen.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
het is persoonlijk, maar ik heb nu als S2 een bugatti chiron, en inderdaad ik beheers hem niet echt heel erg goed, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik de meeste auto's nog slecht beheers. Maar nu lees ik hier dat hij gewoon moeilijk blijft. (beetje zonde, heb hem via de auction voor 2.1 miljoen gekocht :D ) Wat raden jullie aan als S2?

Als S1 heb ik trouwens de Lambo aventador LP700-p4 maar daarmee breek ik ook echt geen potten, lijkt wat te traag te zijn (speed 8.4 handling 8.8 acc 9.9 launch 10, braking 9.2.... dat ziet er best ok uit, maar bij de start rijdt iedereen me er al dik uit.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:30:
het is persoonlijk, maar ik heb nu als S2 een bugatti chiron, en inderdaad ik beheers hem niet echt heel erg goed, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik de meeste auto's nog slecht beheers. Maar nu lees ik hier dat hij gewoon moeilijk blijft. (beetje zonde, heb hem via de auction voor 2.1 miljoen gekocht :D ) Wat raden jullie aan als S2?

Als S1 heb ik trouwens de Lambo aventador LP700-p4 maar daarmee breek ik ook echt geen potten, lijkt wat te traag te zijn (speed 8.4 handling 8.8 acc 9.9 launch 10, braking 9.2.... dat ziet er best ok uit, maar bij de start rijdt iedereen me er al dik uit.)
Als S2 een Hoonigan RS200, 599XX Evo, Apollo Intensa Emozione... Probeer vooral verschillende tunes uit, die bij jouw rijstijl passen!
Voor wat betreft je Lambo, kijk eens naar de gearing in je tune, ik gok zo dat je de 7 bijna niet gebruikt? In dat geval kan je de bak wat "korter" maken, dus de final drive slider meer naar acceleratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dank ga er mee aan de slag

/edit: hmm dan moet ik dus echt helemaal zelf gaan tunen, want de tune die ik gekozen heb is gelocked :)
Naja, heb ik weer wat te leren :D

[ Voor 73% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-12-2020 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Voor de Nissan GT-R LM FE (verkrijgbaar via de skilltree van de Nissan R390) zijn heel goeie tunes te vinden (voor asfalt). Voor het betere rallywerk idd de RS200 Hoonigan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
cjpostma schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:26:
[...]

Voor de Nissan GT-R LM FE (verkrijgbaar via de skilltree van de Nissan R390) zijn heel goeie tunes te vinden (voor asfalt). Voor het betere rallywerk idd de RS200 Hoonigan.
voor een half miljoen in the auction gekocht ;)

wist overigens niet eens dat je auto's via de skill tree kon krijgen. ik kijk daar vaak maar amper na, soms even in een keer alles voor een auto kopen, maar niet naar wat het nou allemaal precies is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Er zijn een stuk of zes auto's (zo uit mijn hoofd) waar via de skilltree een auto te krijgen is. Hier staan alle auto's die te krijgen zijn in FH4 en hoe je er aan kan/kon komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Kijk eindelijk Colossus gewonnen. Heerlijke auto, dank je voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
Grmbl, zie nu das dat ik alle PO cars dus blijkbaar ook al had kunnen hebben... Iets beter opletten in het vervolg :(

@ArthurMorgan kleine tip: op Youtube staan vrij veel vergelijkingen (tijden met S2 auto's, snelste op Goliath...) met vaak de tunes er bij. Die tunes zijn wel gelocked inderdaad, maar vaak hoef je daar niks aan aan te passen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Volgens mij is het wel even terug dat er PO's te verkrijgen waren. Volgens mij deed PG vorig jaar tijdens kerst ook 't 1&ander met zeldzame auto's die met een handvol Forzathon punten te kopen waren. Nu nog niets over gehoord, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
-

[ Voor 105% gewijzigd door anon054630 op 16-01-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Graag gedaan. Speel het spel vanaf het begin en heb alle dingen geleidelijk toegevoegd zien worden maar begrijp dat het nogal overweldigend is om alle mechanismes in het spel te doorgronden als nieuwkomer. Speel het nog steeds wekelijks om alle nieuwe auto's te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

Fuelke

Forza Ferrari

@Neuzelaar PO = Pre Order.

Er zijn een aantal auto's die in PO versie al een aantal upgrades hebben tegenover hun standaard versies. Je kreeg ze als je het spel in pre-order kocht, maar ze komen ook wel eens langs in de Forzathon shop of in het Auction House.

Kan trouwens de Wiki aanraden, staat ook veel hulp / info in: https://forza.fandom.com/wiki/Forza_Horizon_4

[ Voor 17% gewijzigd door Fuelke op 23-12-2020 13:15 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Neuzelaar schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:45:
@MK_ en @cjpostma Dank voor de toelichting!! Ik snapte al een tijd niet wat die series nu op sloeg, dacht dat het over road series ging maar als ik die reed, zag ik geen vooruitgang...
Spijtig genoeg heb ik niet altijd evenveel tijd om me in te lezen/in te kijken via YT over het spel, dus deze hulp was echt welkom!

@NLDViane Wat is een PO car?
No problem :)
Fuelke schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:12:
@Neuzelaar PO = Pre Order.

Er zijn een aantal auto's die in PO versie al een aantal upgrades hebben tegenover hun standaard versies. Je kreeg ze als je het spel in pre-order kocht, maar ze komen ook wel eens langs in de Forzathon shop of in het Auction House.

Kan trouwens de Wiki aanraden, staat ook veel hulp / info in: https://forza.fandom.com/wiki/Forza_Horizon_4
Nee, PO kan niet in Action House verkocht worden. Zijn wel enkele keren als seizoensreward/Forzathon shop geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
Neuzelaar schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:45:
@MK_ en @cjpostma Dank voor de toelichting!! Ik snapte al een tijd niet wat die series nu op sloeg, dacht dat het over road series ging maar als ik die reed, zag ik geen vooruitgang...
Spijtig genoeg heb ik niet altijd evenveel tijd om me in te lezen/in te kijken via YT over het spel, dus deze hulp was echt welkom!

@NLDViane Wat is een PO car?
Pre-Order wagens :) Zijn een beetje hetzelfde als de Welcome Pack wagens, dus standaard met een tune geleverd. De 911 GT3 RS PO kom je eerst alleen krijgen via een pre-order (bij een bepaalde winkel) en later ook via de Eliminator modus. De DB11 PO, Camaro PO, Focus PO en 720S PO mis ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
MK_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:40:
[...]
Nee, PO kan niet in Action House verkocht worden. Zijn wel enkele keren als seizoensreward/Forzathon shop geweest :)
Blijkbaar zit ik hier fout, en zijn sommige wel te verkopen in Auction House... niet allemaal blijkbaar. Nissan, Mercedes en Focus PO kan blijkbaar niet, anderen zouden wel moeten lukken. Al kon ik de 911 GT3 ook niet verkopen :?

Anyway, de Koenigsegg Jesko, Hoonigan Bronco en Alfa Romeo 155 Q4 moet ik nog, en dan is mijn collectie weer compleet :9

Ben opzich wel benieuwd of met de Jesko en een fatsoenlijke tune mijn Speed Trap records kan breken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Ik vermoed dat er na deze Serie geen nieuwe auto's meer gaan komen... Horizon Promo gaat namelijk niet verder dan 730 auto's. Als je de 730 auto's hebt gefotografeerd, komt er geen nieuw "doel" met reward meer. Ik vermoed dus dat we de laatste nieuwe auto's hebben gehad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit trouwens maar op 150 auto's of zo gefotografeerd... Maar nu met de snelheid van de xsx stoor ik me eigenlijk nog meer aan die trage photo mode. Ok het is maar een paar seconden maar het voelt stroperig en haalt me uit de game, vooral dus nu de rest zo supersnel geworden is. Snap ook niet waarom daar totaal geen verbetering in lijkt te zitten. Door die traagheid vind ik het fotograferen van alle auto's ook maar een bagger spel element en heb ik er weinig zin in om alles te verzamelen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik doe het wel veel, maar inderdaad, het is echt traag ja. Ik dacht gisteren even wat foto's te maken van eigen ongefotografeerde auto's.... dat is echt helemaal geen doen. Sowieso, je kunt zien welke je hebt, maar niet gefotografeerd, dan denk je ok die selecteer ik om bij me gebracht te worden.... nee nee... als je zo een auto selecteert wordt je in de autoshow gedumpt om hem te kopen. Dom element, ik hou het wel bij auto's die ik rond zie rijden.

Wel vandaag voor het eerst een keer alle dingen die voor deze week stonden gedaan, dus 100%... het verbaasde me wel dat met die overload aan achievements dat dan weer geen achievement opleverde :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-10 18:11
Finraziel schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:57:
Ik zit trouwens maar op 150 auto's of zo gefotografeerd... Maar nu met de snelheid van de xsx stoor ik me eigenlijk nog meer aan die trage photo mode. Ok het is maar een paar seconden maar het voelt stroperig en haalt me uit de game, vooral dus nu de rest zo supersnel geworden is. Snap ook niet waarom daar totaal geen verbetering in lijkt te zitten. Door die traagheid vind ik het fotograferen van alle auto's ook maar een bagger spel element en heb ik er weinig zin in om alles te verzamelen.
Wat ik ook een paar keer heb gezien voordat er connection issues waren (nu weer opgelost) dat er groepjes mensen op de drag strip bij Horizon Festival telkens andere auto's nemen om zo foto's te maken. wie weet helpt t :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Photomode valt toch best mee nu ze de snellere Horizon Promo toets in Photo Mode hebben toegevoegt? Photo Mode opent nu bij mij instant (XSX), dan op de controller RB drukken (niet A!) en dan direct leaven. Valt best mee vind ik. Gelukkig hoef je niet meer af te wachten totdat de gehele foto geprecessed is.

Hoe ik het heb gedaan om alle auto's te fotografferen, is door naast ongefotografeerde auto's in Free Roam te fotografferen, drag races te doen met continu één merk. Vooral bij de grotere merken als Ford, Porsche, BMW etc gaat het dan hard. Laatste X auto's heb ik dan via dragraces gedaan, door een dragrace te maken met ongefotografeerde auto's (specifiek te kiezen in de Blueprint) welke allemaal kort bij elkaar lagen in klasse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een leuk onderdeel. Heb iets van 550 gefotografeerd en kom sporadisch een nieuwe tegen. Dat is leuk, welke auto is dit nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:24:
Photomode valt toch best mee nu ze de snellere Horizon Promo toets in Photo Mode hebben toegevoegt? Photo Mode opent nu bij mij instant (XSX), dan op de controller RB drukken (niet A!) en dan direct leaven. Valt best mee vind ik. Gelukkig hoef je niet meer af te wachten totdat de gehele foto geprecessed is.

Hoe ik het heb gedaan om alle auto's te fotografferen, is door naast ongefotografeerde auto's in Free Roam te fotografferen, drag races te doen met continu één merk. Vooral bij de grotere merken als Ford, Porsche, BMW etc gaat het dan hard. Laatste X auto's heb ik dan via dragraces gedaan, door een dragrace te maken met ongefotografeerde auto's (specifiek te kiezen in de Blueprint) welke allemaal kort bij elkaar lagen in klasse :9
Huh, dat had ik compleet gemist, die promo quickshot. Dat scheelt inderdaad wel, net eens geprobeerd en daarmee is het 8 seconden van photo mode activeren tot terug in je auto. Met a is het 15 seconden door dat processen.
Alsnog apart dat in en uit photo mode komen net zolang duurt als fast travel naar de andere kant van de map, maar misschien dan toch weer eens proberen, kijken of het me nog net zo irriteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@MK_ Nu dacht ik even dat ik al 100 keer voor niks in het Auction House had gekeken naar de McLaren 720 S Coupe PO :P

Dat (naast die nieuwe nog te unlocken) is de enige auto die ik dus nog mis.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 24-12-2020 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iets anders wat ik voorheen compleet gemist had en van de week 'ontdekte'... Dat je the trial ook vanaf de map kunt starten en dat je dan wel kunt zien wat de voorwaarden zijn waar de auto aan moet voldoen...

Ik zie online mensen klagen over andere spelers die in stock auto's meedoen en dus geen schijn van kans hebben en het team omlaag trekken. Tja, dat was ik ook want ik startte vanuit de playlist zonder enig benul wat voor auto ik nodig ging hebben. Meestal had ik dan dus alleen wat auto's om uit te kiezen die ik nog nooit aangeraakt had. En dan ging ik er maar weer uit en ging de auto die ik net zag proberen te tunen (maar alsnog was het dan vaak een auto die me eigenlijk niet echt lag).

Deze week is de eis blijkbaar Australische auto in A klasse. Maar iedereen rijdt alleen maar in HSV lijkt het. Mijn Holden Torana werd echter ook geaccepteerd (nu ik er een in A spec gebouwd had), wel geinig, één Holden tussen 11 HSV's :+

Maar goed, had nu gelukkig twee anderen met getunede auto's dus met gemak samen kunnen winnen... Check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
-

[ Voor 99% gewijzigd door anon054630 op 16-01-2021 22:00 ]

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

MK_ schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:37:
Ik vermoed dat er na deze Serie geen nieuwe auto's meer gaan komen... Horizon Promo gaat namelijk niet verder dan 730 auto's. Als je de 730 auto's hebt gefotografeerd, komt er geen nieuw "doel" met reward meer. Ik vermoed dus dat we de laatste nieuwe auto's hebben gehad :o
Dat aantal wordt elke keer opgehoogd nadat er weer nieuwe auto's zijn toegevoegd. Zowel FM als FH5 liggen voorlopig niet in de schappen dus ik verwacht dat het auto's uitdelen nog wel even door gaat.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:32

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ben erg blij dat Quick Resume op XSX in FH4 zo lekker werkt, op 1 ding na dan -> Bij mij lijkt het erop dat de timer voor de daily challenges in de festival playlist blijft hangen. Als ik een dag later speel is er geen 24 uur bij opgeteld. Als ik FH4 dan echt afsluit en opnieuw opstart ben ik wel ineens 24 uur verder.
Of is hier een andere truuk voor?

En heeft iemand al een oplossing voor de Top Gear Story chapter 1? Heb alles voor die story op 3 sterren en alleen deze nog niet. Blijf, zoals zoveel mensen hebben, hangen op het moment dat ik met die race mag beginnen -> Enige oplossing FH4 volledig afsluiten.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:10

Zyron

BWRAAAAP

Neuzelaar schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:16:
[Afbeelding]

Zijn jullie deze ook al tegengekomen? Wel lachen... de S had wel net even wat tijd nodig om te renderen....
Ja, maar troost je, op de XSX is dat net zo. :)
DeWaanzin schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:11:
Ben erg blij dat Quick Resume op XSX in FH4 zo lekker werkt, op 1 ding na dan -> Bij mij lijkt het erop dat de timer voor de daily challenges in de festival playlist blijft hangen. Als ik een dag later speel is er geen 24 uur bij opgeteld. Als ik FH4 dan echt afsluit en opnieuw opstart ben ik wel ineens 24 uur verder.
Of is hier een andere truuk voor?
Nope, helaas ook hier afsluiten en opnieuw starten.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

DeWaanzin schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:11:

En heeft iemand al een oplossing voor de Top Gear Story chapter 1? Heb alles voor die story op 3 sterren en alleen deze nog niet. Blijf, zoals zoveel mensen hebben, hangen op het moment dat ik met die race mag beginnen -> Enige oplossing FH4 volledig afsluiten.
Nee, laatst ook tegenaan gelopen toen ik iemand wilde joinen die deze story wilde spelen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
NLDViane schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:10:
[...]

Pre-Order wagens :) Zijn een beetje hetzelfde als de Welcome Pack wagens, dus standaard met een tune geleverd. De 911 GT3 RS PO kom je eerst alleen krijgen via een pre-order (bij een bepaalde winkel) en later ook via de Eliminator modus. De DB11 PO, Camaro PO, Focus PO en 720S PO mis ik nog
Die 720 PO is nu te koop :) en de Speedtail is zelfs gratis _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iecl6kY4YV2jiinO3UyYefDMMO0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QJNSmZuKKAgGS02s2hAORXbc.jpg?f=fotoalbum_large

• NLDViane
Thanks voor de tag @calsonic !

Blijkbaar is het druk in de shop, hang al even op "Purchasing" 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door NLDViane op 24-12-2020 17:01 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@calsonic YES!

Collectie is compleet nu.

• IndecentStapler
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik vind die stunt vlieg dinges dit seizoen (pas mijn derde ooit) lastig. Hebben jullie tips welke auto daarvoor te gebruiken? Wat ik tot nu toe geprobeerd heb is óf te zwaar, óf heeft te weinig grip om echt snelheid te kunnen maken.

Edit: danger sign inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door IndecentStapler op 24-12-2020 18:45 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@IndecentStapler bedoel je het danger sign?

Ik probeer de meeste van de Danger signs op onverhard met de Forza Horizon versie van de Lamborghini Aventador >> https://forza.fandom.com/...dor_LP700-4#Forza_Edition

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
cjpostma schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:23:
[...]

Dat aantal wordt elke keer opgehoogd nadat er weer nieuwe auto's zijn toegevoegd. Zowel FM als FH5 liggen voorlopig niet in de schappen dus ik verwacht dat het auto's uitdelen nog wel even door gaat.
Alleen werd het de vorige keren al opgehoogd ook al stonden er geen nieuwe auto's klaar, dit keer werd niet oogehoogd... Vandaar :)

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
IndecentStapler schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:57:
Ik vind die stunt vlieg dinges dit seizoen (pas mijn derde ooit) lastig. Hebben jullie tips welke auto daarvoor te gebruiken? Wat ik tot nu toe geprobeerd heb is óf te zwaar, óf heeft te weinig grip om echt snelheid te kunnen maken.

Edit: danger sign inderdaad.
Ferrari 599XX Evo of Mosler MT900S, daar moet het wel mee lukken :9

(wel even een X999 tune maken, dan gaat het nog makkelijker ;))

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste weken een aantal Livery's en logo's gemaakt, twee als bedankje voor tuners die elke week weer tunes voor alle auto's maken.
Voor PaperHeartZero:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/cvaj29aqsb361.jpg?width=1398&format=pjpg&auto=webp&s=423ca2b8996e4f7ca61c0c0ee3dbe81dee28c913
Voor XIII90:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/6myvf2f2c4761.jpg

Soort van Art Car zoals BMW deze uitbrengt.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4myxwjsn57761.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Als ze de 720PO erin gooien mogen ze ook de Porsche PO er wel even ingooien.. of de Mercedes SL280... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Eindelijk de McLaren PO! Complete collectie 👍

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Zyron schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:41:
Als ze de 720PO erin gooien mogen ze ook de Porsche PO er wel even ingooien.. of de Mercedes SL280... :D
De Porsche 911 PO krijg je bij Tier 20 van de Eliminator ;)
Het is toch wel de auto waar ik eigenlijk het meeste in rijd _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door calsonic op 26-12-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Ja, wist ik, ik heb alleen niet zoveel met The Eliminator haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gamingderjojo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:57:
Ik heb de laatste weken een aantal Livery's en logo's gemaakt, twee als bedankje voor tuners die elke week weer tunes voor alle auto's maken.
Voor PaperHeartZero:
[Afbeelding]
Voor XIII90:
[Afbeelding]

Soort van Art Car zoals BMW deze uitbrengt.
[Afbeelding]
Mooi gemaakt!

Ik ga ze checken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-10 09:37
Goedemorgen, ik heb een vraag.
Vorige week Series S gekocht en gamepass voor 2 jaar en gister FH4 gedownload en wat gespeeld.
Rijdt lekker, ziet er mooi uit alle auto's rijden anders, allemaal goed.

Maar... ik snap niet wat ik moet doen?!
Ik ben eigenlijk gewend met race-spellen dat je een aantal punten moet halen in een aantal races in een seizoen, en dan unlock je een nieuw seizoen en krijg je evt. nieuwe banen/challenges.

Toen ik met FH4 begon, kreeg ik na de eerste race weer een nieuwe race voorgeschoteld, en daarna weer een nieuwe race. toen kreeg ik 3 races erbij en toen nog meer en toen een huis en toen nog meer races. Eerst werd me dus verteld wat de volgende race was. Nu niet meer?

Nu heb ik een map met tientallen races (sommige zijn oranje gekleurd, sommige blauw en er zijn ook allemaal paarse dingen op de map) en ik heb geen idee wat ik moet doen / welke ik moet halen/spelen/racen/unlocken.

Oh, misschien handig om er bij te vermelden: Virtuele punten/populariteit/auto's/petjes/geld/brillen enzovoort interesseert me geen reet.

Ik snap het dus niet goed: wat moet ik doen???

edit: Oh, ik heb niet de 4000 posts in dit topic doorgespit. Slechts enkele honderden.

[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 29-12-2020 11:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@zetje01
Die races die je op de kaart ziet spelen dus :P De kleur van de race (event) bepaalt wat voor type event het is, dus street race, officiële race, offroard, cross country enzo. Verder kun je dingen als speedtraps rijden om zo hoog mogelijke snelheid te scoren of de danger zones om zo ver mogelijk te springen. Het is aan jou wat jij het leukste vindt.

Hoe meer van die events je voltooid hebt hoe meer erbij komen en hoe hoger je ranking in dat type wordt. Uiteindelijk krijg je er op één van de hogere niveaus voor de race-events een eind race bij, die veel langer is dan alle voorgaande. En dan heb je dat event type uitgespeeld als ik het goed begrijp. Ik speel het zelf ook nog maar een maandje of twee.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
zetje01 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:47:
Vorige week Series S gekocht en gamepass voor 2 jaar en gister FH4 gedownload en wat gespeeld.

Ik ben eigenlijk gewend met race-spellen dat je een aantal punten moet halen in een aantal races in een seizoen, en dan unlock je een nieuw seizoen en krijg je evt. nieuwe banen/challenges.

Toen ik met FH4 begon, kreeg ik na de eerste race weer een nieuwe race voorgeschoteld, en daarna weer een nieuwe race. toen kreeg ik 3 races erbij en toen nog meer en toen een huis en toen nog meer races. Eerst werd me dus verteld wat de volgende race was. Nu niet meer?

Nu heb ik een map met tientallen races (sommige zijn oranje gekleurd, sommige blauw en er zijn ook allemaal paarse dingen op de map) en ik heb geen idee wat ik moet doen / welke ik moet halen/spelen/racen/unlocken.

Oh, misschien handig om er bij te vermelden: Virtuele punten/populariteit/auto's/petjes/geld/brillen enzovoort interesseert me geen reet.

Ik snap het dus niet goed: wat moet ik doen???

edit: Oh, ik heb niet de 4000 posts in dit topic doorgespit. Slechts enkele honderden.
Wat je moet doen? Genieten en lekker doen waar je zin in hebt. Het is de bedoeling dat je alle races op de map doet en dan unlock je steeds meer. Als je geen drang hebt om nieuwe auto's te winnen dan...tja...misschien het verkeerde spel gekozen? :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:26

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

zetje01 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:47:

Ben je helemaal vrij in om dat te bepalen. Waar je nu verder mee wil gaan racen. Het is iets anders als de voorgaande delen waar je meer aan het handje wordt gehouden en er meer logica in de volgorde van de races zit.

Enige wat je hebt in het begin dat je de seizoenen vrij speelt en als dat voorbij is dan ga je mee in de algemene cyclus en krijg je weekly challenges. Dan zal het seizoen elke week gaan veranderen :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat had ik ook... maar het is dus, doe gewoon waar je zin in hebt. Er is geen doel, er is geen route, nee je zet FH4 aan en je doet een race, of je probeert bij een danger sign zover mogelijk te springen met je auto... what ever.

FH is een soort open world game waarin je in je auto blijft zitten.

Die kleding interesseert me ook weinig, maar de verschillende auto's en setups voor die auto's maken het wel leuker. Ook verschillende races opnieuw doen met verschillende types auto's maken het best wel interessant vind ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
@Cloud @beakzz @Touchdomex @ArthurMorgan

Bedankt voor jullie reacties.

Tsja, weet je (niet aan jullie persoonlijk gericht....) ik krijg opeens een enorm gevoel van doelloosheid als het niet uitmaakt wat/waar/hoe goed/slecht ik race, als ik sowieso wel punten/populariteit (ik ben effe de naam kwijt.. exposure???) en nieuwe races en challenges en auto's en gebieden krijg...

Het eehhmm. 'overwhelmt' me allemaal een beetje, zo gezegd.

(overigens, heb ik ook wel gegoogled op "i am new to forza horizon 4" voor .. tsja.. wat tips over ... wat ik moet racen, en zo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoe beter je bent in een race, en hoe minder hulpmiddelen je aanzet hoe meer je verdient. Ik ben maar eens begonnen met een beetje rondrijden, de wegen verkennen en zo te kijken hoe auto's rijden. Daarna ben ik danger signs en speed camera's gaan doen. Gewoon proberen bochten ervoor goed te houden, kijken waar je remt en hoe etc. Ook die wekelijkse opdrachten laten best zien wat er te doen is.

Ik ben vandaag begonnen met kijken hoe dat driften werkt.... op dit moment nog totaal niet dus ( :D ) Dus daar nog even een beetje mee door oefenen kijken hoe ik voorkom dat ik steeds 180 graden draai en op de weg blijf voor de punten.
Maar als ik te gefrustreerd raak even een teamwedstrijd doen met anderen.

Vooral vergeten dat je 'dingen zou moeten doen' gewoon beginnen met hey dit vind ik een leuk element en zo krijg je steeds meer dingen te zien en te doen. Wat ik wel een leuk begin vind is die wedstrijden tegen dat vliegtuig, trein en hoovercraft etc.

Ik ben zeker met je eens dat het echt overweldigend is als je het spel niet kent. Maar ik speel nu denk ik anderhalve maand of zo (sinds dag 1 of 2 van de Series X ;) ) en begin het eigenlijk steeds leuker te vinden. Ja 9 van de 10 auto's die je krijgt doe je nooit wat mee, maar er zitten echt heerlijk rijdbare auto's tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

zetje01 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:11:

Tsja, weet je (niet aan jullie persoonlijk gericht....) ik krijg opeens een enorm gevoel van doelloosheid als het niet uitmaakt wat/waar/hoe goed/slecht ik race, als ik sowieso wel punten/populariteit (ik ben effe de naam kwijt.. exposure???) en nieuwe races en challenges en auto's en gebieden krijg...

(overigens, heb ik ook wel gegoogled op "i am new to forza horizon 4" voor .. tsja.. wat tips over ... wat ik moet racen, en zo)
Moeilijkheidsgraad verder omhoog smijten. Het nadeel en het voordeel is dat je zo vrijgelaten wordt. Je kan van alles doen maar merkte ook zelf dat je er erg vrij in gelaten wordt. Heb recent ook Horizon 2 en Horizon 3 gehaald. Om te kijken hoe dat gaat. Daar wordt je veel meer meegenomen in het verhaal en het idee van waarom je dit allemaal doet. Mis dat vooral bij Horizon.

Neemt niet weg dat ik al bijna 300 tot 400 uur in het spel heb. Dus het is niet alsof het gebrek aan verhaal mij in de weg heeft gestaan om te gaan spelen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
zetje01 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:11:

Vat niet snel iets persoonlijk op hoor ;)

Kijk ik kan bij FH4 echt genieten van cockpit view aan en lekker rond cruisen. Bij een drift plek gaan staan met wat vrienden (Of een flitspaal whatever) en dan kijken wie de highscore kan halen. Daarnaast vind ik het top om daar verschillenmde auto's voor te gebruiken. Als dat je niks doet ben je beter af met een Forza 7, NFS remake of zelfs Grid, want daar wordt je meer aan het handje gehouden.

Edit : op je laatste reactie. Stuurtje vind ik echt niet lekker werken in FH4. En ik heb een simrig staan dus het zou normaal gesproken mijn voorkeur hebben. Voor mij is FH4 echt eeen controller game.

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 29-12-2020 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
ArthurMorgan schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:22:
Hoe beter je bent in een race, en hoe minder hulpmiddelen je aanzet hoe meer je verdient. Ik ben maar eens begonnen met een beetje rondrijden, de wegen verkennen en zo te kijken hoe auto's rijden. Daarna ben ik danger signs en speed camera's gaan doen. Gewoon proberen bochten ervoor goed te houden, kijken waar je remt en hoe etc. Ook die wekelijkse opdrachten laten best zien wat er te doen is.

Ik ben vandaag begonnen met kijken hoe dat driften werkt.... op dit moment nog totaal niet dus ( :D ) Dus daar nog even een beetje mee door oefenen kijken hoe ik voorkom dat ik steeds 180 graden draai en op de weg blijf voor de punten.
Maar als ik te gefrustreerd raak even een teamwedstrijd doen met anderen.

Vooral vergeten dat je 'dingen zou moeten doen' gewoon beginnen met hey dit vind ik een leuk element en zo krijg je steeds meer dingen te zien en te doen. Wat ik wel een leuk begin vind is die wedstrijden tegen dat vliegtuig, trein en hoovercraft etc.

Ik ben zeker met je eens dat het echt overweldigend is als je het spel niet kent. Maar ik speel nu denk ik anderhalve maand of zo (sinds dag 1 of 2 van de Series X ;) ) en begin het eigenlijk steeds leuker te vinden. Ja 9 van de 10 auto's die je krijgt doe je nooit wat mee, maar er zitten echt heerlijk rijdbare auto's tussen.
Ik zat al te denken... eigenlijk heb je (nou, ,ík) een stuurtje nodig i.p.v. de controller, om veel preciezer te kunnen eehhmm sturen. Nu is het nog voornamelijk 'gooien' wat ik doe (ook lekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Beakzz schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:32:
[...]

Vat niet snel iets persoonlijk op hoor ;)

Kijk ik kan bij FH4 echt genieten van cockpit view aan en lekker rond cruisen. Bij een drift plek gaan staan met wat vrienden (Of een flitspaal whatever) en dan kijken wie de highscore kan halen. Daarnaast vind ik het top om daar verschillenmde auto's voor te gebruiken. Als dat je niks doet ben je beter af met een Forza 7, NFS remake of zelfs Grid, want daar wordt je meer aan het handje gehouden.

Edit : op je laatste reactie. Stuurtje vind ik echt niet lekker werken in FH4. En ik heb een simrig staan dus het zou normaal gesproken mijn voorkeur hebben. Voor mij is FH4 echt eeen controller game.
- Yeah, de gebieden en de banen en de lichteffecten zien er hardstikke mooi uit en framerates zijn goed genoeg (ook op m'n cheapo series-S (waar ik prima tevreden mee ben (klein/stil/zuinig)).
- Op dit ogenblik speel ik (denk ik) nog offline... wat niet erg is; doe ik altijd zo met spelletjes. Eerst het spel goed leren kennen, en dan pas online.
- Okay.. ik zal nog even wachten met een stuurtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

zetje01 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:48:
[...]

- Yeah, de gebieden en de banen en de lichteffecten zien er hardstikke mooi uit en framerates zijn goed genoeg (ook op m'n cheapo series-S (waar ik prima tevreden mee ben (klein/stil/zuinig)).
- Op dit ogenblik speel ik (denk ik) nog offline... wat niet erg is; doe ik altijd zo met spelletjes. Eerst het spel goed leren kennen, en dan pas online.
- Okay.. ik zal nog even wachten met een stuurtje.
Je bent nog in de intro en als het goed is komt het online zien van de andere users later pas. Nadat je de intro hebt afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Touchdomex schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:50:
[...]

Je bent nog in de intro en als het goed is komt het online zien van de andere users later pas. Nadat je de intro hebt afgerond.
Ja, kijk, dat zou heel goed kunnen... ik heb geen idee?!?!?!?!?
Dat is (sorry, ik herhaal) een beetje het probleem... Ik heb geen idee 'waar ik ben' ...

Edit:
Ow, ik deed nog twee filmstuntritjes en toen werd ik gepromoveerd naar het Winterseizoen.
Ik zit dus in het begin van het winterseizoen.

[ Voor 15% gewijzigd door zetje01 op 29-12-2020 14:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ga maar gewoon spelen en ontdekken, dan heb je het meeste plezier. Je hoeft alles niet van tevoren te weten. En het is leuk om later ook nieuwe dingen te ontdekken. Het DOEN geeft plezier niet het DOEL. En als dit moeilijk voor je is bekijk dit spel dan als oefening voor real life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zetje01 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:54:
[...]

Ja, kijk, dat zou heel goed kunnen... ik heb geen idee?!?!?!?!?
Dat is (sorry, ik herhaal) een beetje het probleem... Ik heb geen idee 'waar ik ben' ...

Edit:
Ow, ik deed nog twee filmstuntritjes en toen werd ik gepromoveerd naar het Winterseizoen.
Ik zit dus in het begin van het winterseizoen.
Is erg lang geleden voor mij, maar volgens mij moet je een bepaald aantal punten halen per seizoen. Je kunt ook gewoon een race even opnieuw doen... Als je de vier seizoenen gehad hebt dan begint de game eigenlijk pas en wordt het seizoen ook bepaald door de tijd (een week per seizoen).

Wat online spelen betreft, nu nog geen optie in de tutorial, maar zodra het kan gewoon doen. Je merkt eigenlijk heel weinig van andere spelers en het is juist makkelijker dan solo spelen. Als je solo speelt dan heb je continu drivatars om je heen (dat zijn computerspelers die net doen of ze echte spelers zijn). Die worden continu in jouw buurt gespawned en maken het erg lastig om niet tegen ze aan te knallen. Online echter zijn de spelers om te beginnen over de hele map verspreid, maar je kunt ze in freeroam ook niet raken (je gaat dwars door ze heen, waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen elkaar gaan liggen etteren). Dat rijdt daardoor veel relaxter :)

Ik speel zelf bijna alleen maar single-player games en wordt zelfs vaak te zenuwachtig van multiplayer games, maar fh4 speel ik online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Zojuist via Kinguin Forza Horizon 4 gekocht.

Kan nergens zien hoe groot de game daadwerkelijk is, maar ik zit nu op 65GB en pas op de helft (blauwe balk van Microsoft store).

Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Knamix schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:42:
Zojuist via Kinguin Forza Horizon 4 gekocht.

Kan nergens zien hoe groot de game daadwerkelijk is, maar ik zit nu op 65GB en pas op de helft (blauwe balk van Microsoft store).

Iemand een idee?
Bij mij 78.4Gb voor de base game. Inclusief de 2 expansions 91.2Gb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:54
Ik heb Forza Horizon 2 behoorlijk veel gespeeld toen hij uitkwam via "Games with Gold" en heb een paar maanden Forza Horizon 3 gekocht en gespeeld. Maar ik vind Forza Horizon 4 toch wel veel leuker, gisteren heb ik voor het eerst The Eliminator gespeeld en eerlijk gezegd heb ik een nieuwe liefde <3 Wat een heerlijk modus van het spel die ik erg kan waarderen.

Ik merk wel dat ik door The Eliminator heel snel "progressie" maak, ik geloof dat ik nog in het initiële "Autumn" seizoen zat en opeens was het Winter, Spring, Summer en weer Autumn zonder dat ik de showcases heb gedaan. Ik heb nu dus een hele kaart met heel veel dingen om te doen, waardoor het een beetje een snoepwinkel is geworden waar je niet kan kiezen wat je gaat doen. Ik ga dus niet meer doelgericht te werk zoals ik in Forza Horizon 2 deed, maar ik race gewoon lekker door het landschap en als ik een race of uitdaging tegenkom, dan ga ik het wel doen. Als ik zin heb. Of niet, als ik geen zin heb. Heerlijk dat je lekker kan cruisen. Merk wel dat de snelste auto's eigenlijk niet heel lekker cruisen door het spel, ik heb gisteren vrij veel gereden in de McLaren Senna maar ik denk dat ik een S1 auto toch wat lekkerder vind rijden. Je kan wat meer van de omgeving genieten.

Ik speel op een Xbox Series X en dan ziet het spel er ook gewoon erg mooi uit. Loopt heel soepel, heerlijk om zo racegames te spelen!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

S2 of X auto's rijden inderdaad verre van relaxed over het algemeen :P Ik hou het ook bij S1 of soms nog liever A om gewoon lekker te kunnen touren :) Zelf speel ik het op dezelfde manier, gewoon lekker rondrijden en kijken wat je tegenkomt voor leuks.

En tegenwoordig doe ik vaak de Festival Playlist afwerken, dat geeft je wel een doel in het spel en 'forceert' je soms wat anders te doen dan je normaal zou doen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik ben nu ondertussen meer bezig met A-klasse als ik ga racen voor punten dan de hogere :+ Ligt even aan de auto maar als ik op A-blijf is het nog wel het leukste. Je wordt genoeg beperkt in de tuning om het leuk te maken en daarin balans te gaan zoeken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-10 18:11
Voor de liefhebbers trouwens, de ultimate bundle (invl VIP pass o.a.en Fortune Island en Lego en nog meer).. is nu in de aanbieding! 20eu in de NL store, of 12 via wat omwegen :-p

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Als je S1 aan de snelle kant vindt kun je een A klasse auto (tijdelijk) tunen naar net boven de 800. De drivatars passen zich hier op aan. Ook bij de Trial zul je zien dat er 1 auto van team Red een vergelijkbare tune krijgt. Maakt het voor veel races een stukje eenvoudiger.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• calsonic
  • Niet online
Lekkere snelle bak die Jesko had hem zonder probs op de 480kph _/-\o_
Zag ook al custom tunes staan van 500kph maar ik hou altijd de eer aan mezelf en gebruik alleen mijn eigen tunes ;)

[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 31-12-2020 16:24 ]

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Zo'n vermoeden had ik al, dat het met een fatsoenlijke tune (ik maak ze ook zelf) een verdomd snelle auto ging zijn. Helaas ligt hier al de halve dag het internet er uit, zal toch morgenochtend duren dus kan hem dan pas bemachtigen :'(

En dan maar een proberen de speedtraps etc die ik met de 599XX Evo heb gedaan proberen te verslaan :9

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:58

Mr. Freeze

¡GO!

Stomme vraag wellicht maar ik heb net 10.000.000 kasteel gekocht maar hoe activeer ik nu die superwheel spins? Zie ze nergens terug.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gamingderjojo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-12-2021
Mr. Freeze schreef op donderdag 31 december 2020 @ 19:37:
Stomme vraag wellicht maar ik heb net 10.000.000 kasteel gekocht maar hoe activeer ik nu die superwheel spins? Zie ze nergens terug.
Normaal gaan de super wheelspins automatisch in je menu (waar je al je wheelspins/super wheelspins hebt staan) als niet kijk in je mailbox/berichten (op forza wellicht kan je ze daar claimen)
Weet iemand of met clutch rijden in fh4 nog sneller zou moeten zijn dan alleen manual? Ik zag dat de snelste tijden bij rivals vooral met mc gereden zijn. Als ik er op Google vind ik echter vooral dat het in oudere Forza games sneller zou zijn. Zelf even geprobeerd met een A800 auto op de drag strip en ik was met alleen manual juist een tikkie sneller dan met clutch (terwijl mijn resultaten met clutch wel heel consistent waren). Doe ik het dan gewoon niet goed en moet ik wat meer er mee oefenen, of heb je eigenlijk niet zoveel meer aan met clutch leren rijden in fh4, maar zijn de meest competitieve mensen het gewoon nog gewend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Gamingderjojo schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:55:
[...]

Normaal gaan de super wheelspins automatisch in je menu (waar je al je wheelspins/super wheelspins hebt staan) als niet kijk in je mailbox/berichten (op forza wellicht kan je ze daar claimen)
Gevonden, dank je wel. Ik zat te zoeken in het menu wanneer je “thuis” bent ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
wat een rotseizoen die winter zeg ;)

voor mensen die net als ik moeite hadden met de speed zone:

https://www.reddit.com/r/...ms_with_the_winter_speed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

ArthurMorgan schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:38:

Jammer dat als je winterbanden onder een auto monteert hij gelijk een klasse omhoog gaat. Al m’n favoriete auto’s zijn precies op het randje, bij voorkeur rij ik Toyota only. Denk dat ik maar een tweede setje ga verzamelen maar dan voor de winter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ArthurMorgan schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:38:

Dat is de Tuner waarvoor ik een aantal livery’s heb gemaakt, aardige vent. Je kan ook mijn livery gebruiken voor 0,01 extra PK 😜

https://www.reddit.com/r/...s_for_xiii90_as_a_thanks/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2021 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Dat is de Tuner waarvoor ik een aantal livery’s heb gemaakt, aardige vent. Je kan ook mijn livery gebruiken voor 0,01 extra PK 😜

https://www.reddit.com/r/...s_for_xiii90_as_a_thanks/
haha ik zal hem er straks even opzetten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:44

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Lekkere scheurijzer die Jesko + eigen tune voor grip. En die 500+ km tunes zijn ook gewoon ruk, wie knalt er nou een rally susp eronder.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Hebben inderdaad maar 1 doel en zijn verder niet bruibaar. Het rally onderstel wordt gebruikt zodat je vooraan maximale hoogte krijgt wat dus helpt bij het bereiken van deze topsnelheid.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Iemand die weet hoe je de politiezwaailichten op je auto krijgt? Ik kies deauto waarbij dat kan en de livery en daar staat hij gewoon op, maar zodra ik naar buiten rij zijn de lichten weg.

Vauxhall Insigna VXR 2010

diverse liveries zoals: Forzal Livery van arenthawesome en PXH Police van [PXH] rAii90

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:03
ArthurMorgan schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:32:
Iemand die weet hoe je de politiezwaailichten op je auto krijgt? Ik kies deauto waarbij dat kan en de livery en daar staat hij gewoon op, maar zodra ik naar buiten rij zijn de lichten weg.

Vauxhall Insigna VXR 2010

diverse liveries zoals: Forzal Livery van arenthawesome en PXH Police van [PXH] rAii90
Als het goed is kun je dan bij de betreffende auto een bodykit kiezen, die bevat dan de zwaailampen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gelukt, dank je

Die bodykit kon ik niet aanklikken. Maar het zit dus in het tuninggedeelte en niet in hoe de auto er uit ziet. Dankzij je opmerking dus wel gevonden :-)

[ Voor 83% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-01-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Is er een handige manier om een tune direct even op een testcircuit uit te proberen? Nu ga ik elke keer de woning uit om een race te doen en vervolgens weer terug naar huis en garage. Kan dat niet simpeler en sneller omdat ik er met m’n wazige hoofd langsheen kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr. Freeze schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:17:
Is er een handige manier om een tune direct even op een testcircuit uit te proberen? Nu ga ik elke keer de woning uit om een race te doen en vervolgens weer terug naar huis en garage. Kan dat niet simpeler en sneller omdat ik er met m’n wazige hoofd langsheen kijk?
Tunen kun je gewoon overal doen, maar om echt andere onderdelen te installeren moet je wel terug naar huis/festival.

Pagina: 1 ... 39 ... 46 Laatste