Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:45
Ik heb helemaal geen nieuwe events maar over. Hoe krijg ik deze vrij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:03
@nickdew volgensmij moest je level 20 behalen om de "wereld" en het online gedeelte vrij te spelen. Hiervoor moest ik 1 of 2 races dubbel doen. Heb er nu bijna 240 uur in zitten in bijna 2 jaar tijd.
Daarnaast kan je de SP events met andere auto's nog een keer dunnetjes overdoen, voor de online challenges hebben ze tegenwoordig vaak een categorie tot 500, eentje tot 600, en eentje tot 800. Maakt dezelfde baan toch heel anders om te rijden :Y

EDIT: Heb je The Marathon, Goliath, Colossus, Gauntlet en Titan al kunnen doen? Dat duurde bij mij echt wel 50 uur voor ik die had... Je kan bij Stats ook zien hoeveel je al voltooid hebt, kan me niet voorstellen dat je met 11 uur klaar bent...

[ Voor 21% gewijzigd door NLDViane op 15-11-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Heb 11 uur gereden en ben level76... heb inderdaad die events al gedaan! Krijg gewoon geen nieuwe meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren voor het eerst met FH4 begonnen en heb een beetje een noob vraag.
Ik heb een paar auto's van eigen kleuren en stickers voorzien, maar soms resetten die ineens terug naar de standaard kleur van de auto. Meestal na een race. Hoe voorkom ik dit?

Is ondertussen niet meer gebeurt, geen idee wat het was.

[ Voor 11% gewijzigd door DeWaanzin op 19-11-2020 08:03 . Reden: update ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Finraziel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:57:
Wellicht ten overvloede, maar voor de zekerheid... Een Xbox live account is in deze gewoon een Microsoft account. Het betekent niet dat je een Xbox live gold abonnement moet hebben of zo. Dus eigenlijk niet anders dan een Ubisoft of bethesda game waar je ook een account bij hun aan moet maken.
Ik heb dus een xbox live account daarom snap ik het zelf ook niet. Heb het spel ook gelijk gedownload vanuit m'n microsoft/xbox library

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
nickdew schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:15:
Heb 11 uur gereden en ben level76... heb inderdaad die events al gedaan! Krijg gewoon geen nieuwe meer.
Dan ben ik bang dat je m inderdaad uitgespeeld hebt, had niet verwacht dat het spel zonder online mogelijkheden echt zo kort was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:45

Minkie

Groazers Unite.

Jaren geleden op de xbox heel wat uurtjes gespendeerd aan PGR2 en nu heeft zoonlief een Xbox One S en kriebelt het toch weer. Wat voor'n soort game is FH4? Beetje rechttoe rechtaan? Heb geen zin om voor een race vanalles in te stellen. En ik zie nu in de store op Xbox dat de ultimate €44,99 kost met allerlei bundels er al bij in.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:39
Dat is een prima deal, casual racen zonder tunen is zeker goed mogelijk, pas na een half jaar ben ik aan tunen begonnen.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Minkie schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:51:
Jaren geleden op de xbox heel wat uurtjes gespendeerd aan PGR2 en nu heeft zoonlief een Xbox One S en kriebelt het toch weer. Wat voor'n soort game is FH4? Beetje rechttoe rechtaan? Heb geen zin om voor een race vanalles in te stellen. En ik zie nu in de store op Xbox dat de ultimate €44,99 kost met allerlei bundels er al bij in.
Zowel Forza Horizon 4 als Forza Motorsport zitten in de gamepass, dat is wellicht ook een overweging (zeker als je de Gamepass goedkoop voor 3 jaar afsluit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:51:
Het instellen valt heel erg mee, je kan tunes downloaden als je tot de max wilt gaan. Je kan ook gewoon zonder die tunes racen. De open wereld is immens en prachtig en alleen daarom zou ik hem al aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:42:
[...]

Het instellen valt heel erg mee, je kan tunes downloaden als je tot de max wilt gaan. Je kan ook gewoon zonder die tunes racen. De open wereld is immens en prachtig en alleen daarom zou ik hem al aanraden.
Voor bijna elke auto is er wel een tune te vinden, wel even lezen bij de korte omschrijving of dit voor raceclass is (A/S/etc grip) of juist voor drift/dragrace, maar over het algemeen heeft elke auto wel ergens een tune. Sommige auto's zijn gewoon net-niet zonder die tune, dat het zeker bij de moeilijkere races een stuk makkelijker maakt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach, zelfs zonder tune is het prima te doen hoor... Je krijgt misschien net iets minder snel credits omdat je de difficulty iets minder hoog kan zetten dan als je auto perfect getuned is. Je kunt zelf eventueel altijd gewoon wat upgrades kopen, dat is niet lastig. En is er een auto die het zonder tune niet lekker doet dan pak je een andere, er zijn er genoeg :)
Dat hoeft in ieder geval echt geen belemmering te zijn om van de game te genieten.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Meer mensen die de Monthly Rivals hebben gedaan, maar deze niet als completed zien staat bij bij de Forzathon series?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:50

cjpostma

Break like the wind

Monthly rivals lijkt een bug te hebben. Zie een hoop meldingen in de diverse Facebook Forzagroepen.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
MK_ schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:12:
Meer mensen die de Monthly Rivals hebben gedaan, maar deze niet als completed zien staat bij bij de Forzathon series?
Ja same, zo even kijken of de Ranked Adventure wel meetelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:55

Fuelke

Forza Ferrari

Eerst stond die er zelfs niet tussen, gisteravond dan wel, clean rondje gereden maar ook niet als voltooid gemarkeerd.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Blijkbaar ben ik dus niet de enige, gelukkig :+

Ranked Adventure werkte wel bij mij ^^

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
Ze hebben het gefixt, staat er nu als "voltooid" bij :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
NLDViane schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:37:
Ze hebben het gefixt, staat er nu als "voltooid" bij :Y
Klopt bij mij staat de summer nu op 98% complete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:05
Finraziel schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:55:
Ach, zelfs zonder tune is het prima te doen hoor... Je krijgt misschien net iets minder snel credits omdat je de difficulty iets minder hoog kan zetten dan als je auto perfect getuned is. Je kunt zelf eventueel altijd gewoon wat upgrades kopen, dat is niet lastig. En is er een auto die het zonder tune niet lekker doet dan pak je een andere, er zijn er genoeg :)
Dat hoeft in ieder geval echt geen belemmering te zijn om van de game te genieten.
Ik doe tegenwoordig standaard de maandelijkse races met originele wagens, dan blijft het nog een beetje uitdagend.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08
Ik kan sinds de Windows update van gisteren FH4 op de PC niet meer starten... Iemand een workaround?
Zie het introscherm, en hij klapt er daarna uit.

Heb al gedaan
- video driver geupdate
- app settings gereset
- in nvidia control panel de RTX al geforceerd

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Krijg melding no HDR detected. Heb een Samsung q80. Schijnt een bekend probleem te zijn alleen zie ik de oplossing niet met een Xbox series x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:24
caspervc schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:02:
Ik kan sinds de Windows update van gisteren FH4 op de PC niet meer starten... Iemand een workaround?
Zie het introscherm, en hij klapt er daarna uit.

Heb al gedaan
- video driver geupdate
- app settings gereset
- in nvidia control panel de RTX al geforceerd
Wel een originele versie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08
Khayma schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:52:
[...]

Wel een originele versie? :+
Yes. Forza heeft ook een update gehad. Hij werkt weer 👍

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 16-01-2021 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:38
De eerste geruchten over een nieuwe Forza Horizon doen inmiddels ook de ronde. Ben benieuwd! Vermaak me nog prima met deze versie en deze setting, dus geen haast wat mij betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Linkje :)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:08
Wow. wat een graphics heeft deze game! Na FM 4 denk ik zo'n beetje overgestapt op de PS en nooit Horizon gespeeld.. nu met GamePass Horizon 4 als eerst.. echt bijzonder mooie game. vermaak mij ook uren met foto's maken :-D heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ben sinds ik een XSX heb ook met FH 4 begonnen, erg leuke/mooie game.
Ik vroeg me af hoe je kunt zien welke races je als eerste geëindigd bent en vooral welke niet (toch een beetje OCD, wil alles als eerste eindigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik doe ze net zolang achter elkaar tot ik eerste geworden ben... Had die rewind een poos uitgezet,maar toch weer aangezet. Zonder dat lukt het me nog niet met elke auto.
Vind het wel leuk tijdverdrijf, maar vind het wel enorm lastig om te bepalen welke auto je nou wanneer zou moeten gebruiken en welke tuning en dergelijke.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

ArthurMorgan schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:08:
ik doe ze net zolang achter elkaar tot ik eerste geworden ben...
Maar er is geen echt overzicht toch?
Ik zou dat graag per race willen kunnen bekijken, per klasse auto etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:08:
ik doe ze net zolang achter elkaar tot ik eerste geworden ben... Had die rewind een poos uitgezet,maar toch weer aangezet. Zonder dat lukt het me nog niet met elke auto.
Vind het wel leuk tijdverdrijf, maar vind het wel enorm lastig om te bepalen welke auto je nou wanneer zou moeten gebruiken en welke tuning en dergelijke.
Als je de game wat langer speelt wordt dat vanzelf duidelijk en heb je voor iedere situatie een auto klaar staan ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Flinke nieuwe uitbreiding in FH4. Bevat nu een Trackbuilder waar je je eigen challenges kunt maken.

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/400414484008665089/785580522327113738/EoqASsqXYAAXO6F.png?width=1187&height=677

https://www.twitch.tv/forza

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 07-12-2020 20:14 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Nice! En ook tof: gratis, en vanaf morgen al beschikbaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Absoluut even gaan checken morgen _/-\o_

Moet zeggen, de voortdurende support voor deze fantastische game is echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Trackmania: UK Edition :P

Nee, zonder gekheid, dit ziet er best leuk uit! Benieuwd wat er door creatieve geesten allemaal verzonnen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Komen gelijk 9 nieuwe achievements bij.

Eerlijk is eerlijk: voor mij zijn er 2 "major reasons" waarom ik op een Xbox speel: Forza Horizon en Gears Of War. :*)

Playstation heeft ook goede spelletjes, daar niet van, maar die 2 franchises blijven mij naar een Xbox toe trekken (nee, geen PC).

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Iemand enig idee hoe/waar/wanneer Super7 te verkrijgen is? Zou vandaag moeten zijn, maar er staat geen expansion in de Store, geen update en ik vind er ook niks van terug in FH4 zelf :) Of is het pas later op de dag beschikbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

MK_ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:13:
Iemand enig idee hoe/waar/wanneer Super7 te verkrijgen is? Zou vandaag moeten zijn, maar er staat geen expansion in de Store, geen update en ik vind er ook niks van terug in FH4 zelf :) Of is het pas later op de dag beschikbaar?
Ik meen gehoord te hebben 18:00 GMT, dus 19:00 onze tijd. Maar zoals Jezus zei: pin me er niet op vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
cjpostma schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:15:
[...]

Ik meen gehoord te hebben 18:00 GMT, dus 19:00 onze tijd. Maar zoals Jezus zei: pin me er niet op vast...
Ah dat bericht heb ik blijkbaar gemist, thanks! We wachten nog maar even af dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
10.62GB update oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Hier nog niks op mijn xbox..., update: nu wel: 3,3 GB

[ Voor 29% gewijzigd door guido66 op 08-12-2020 19:35 ]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Update is aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Ik dacht dat er 9 nieuwe achievements waren... Bij mij waren het er maar 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:23

Winkiller

De Mopperpot

Waar is die Update te downloaden ? ik kan hem (nog) niet vinden. |:(

Laat maar, het is al binnen en staat op de kaart. :w

[ Voor 32% gewijzigd door Winkiller op 08-12-2020 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:55
MK_ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:39:
Ik dacht dat er 9 nieuwe achievements waren... Bij mij waren het er maar 1 :p
Had ik ook eerst, maar toen ik bij alle achievements keek en dan FH4 stonden ze er wel bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:50

BM

Moderator Spielerij
Misschien komt het omdat ik er teveel van verwacht had, of omdat er gewoon nog niet zoveel challenges in de pool zitten, maar ik vind wat ik nu voorgeschoteld krijg nog niet echt spectaculair eigenlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:02:
Misschien komt het omdat ik er teveel van verwacht had, of omdat er gewoon nog niet zoveel challenges in de pool zitten, maar ik vind wat ik nu voorgeschoteld krijg nog niet echt spectaculair eigenlijk :)
Inderdaad. Het is denk ik even afwachten tot de echte goede bouwers ermee aan de gang gaan. Nu zijn het nog allemaal van die hapsnap dingen. (ja heb er ook een gemaakt, ook niks bijzonders, dus ga je gang, blame me :D Ben benieuwd of je nog data terug krijgt van hoevaak hij gereden is en snelste tijden etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

Heb er ook 1 gemaakt. Stelt nog niks voor, maar het idee is leuk. Hoop gauw leuke tracks tegen te komen.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Degene die door 'ADETheTerrible' zijn gebouwd, heb ik best wel om gelachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
Ik kreeg er gisteren eentje: moest ik met een Ferrari door een looping en dan door de speed trap. Niet. Te. Doen. Zodra je omhoog rijdt in die looping, verandert de camera positie (ook bij een bumper cam).

Voor de rest zijn al die props een beetje nutteloos als je ze niet per sé hoeft te gebruiken om zo snel mogelijk van A naar B te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Bij The Horizon Super7 Challenge 1/7 staan er bij de Slate Quarry mooi roadblocks in de bocht waar je moet afslaan |:(
Ze hadden er wel iets meer tijd aan mogen besteden om dit soort dingen te voorkomen.

[ Voor 37% gewijzigd door calsonic op 09-12-2020 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Volgens mij krijgt niet iedereen dezelfde challenges. De 1e was bij mij skill points halen op de festival dragstrip vol schansen.

[ Voor 3% gewijzigd door guido66 op 09-12-2020 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
Springbokkie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:37:
Ik kreeg er gisteren eentje: moest ik met een Ferrari door een looping en dan door de speed trap. Niet. Te. Doen. Zodra je omhoog rijdt in die looping, verandert de camera positie (ook bij een bumper cam).

Voor de rest zijn al die props een beetje nutteloos als je ze niet per sé hoeft te gebruiken om zo snel mogelijk van A naar B te rijden.
Volgens mij had ik vandaag dezelfde, en dan 430km/u halen bij de flitspaal? Ik ben maar gaan spookrijden, niet te doen inderdaad

De potentie is wel enorm, heel wat creatieve breinen kunnen hier ongetwijfeld hun ei in kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
calsonic schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:31:
Bij The Horizon Super7 Challenge 1/7 staan er bij de Slate Quarry mooi roadblocks in de bocht waar je moet afslaan |:(
Ze hadden er wel iets meer tijd aan mogen besteden om dit soort dingen te voorkomen.
Je kan de challenge card ook omwisselen voor een andere, als je op de challenge card staat,kan je met RB "burn challenge card" kiezen en dan krijg je een andere. :)

• Richard89
Hier ook mensen die last hebben van Horizon Life dat je geen connectie kunt krijgen?
Kan wel auctions/liverys downloaden etc. maar Life connect blijft failen...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Richard89 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:17:
Hier ook mensen die last hebben van Horizon Life dat je geen connectie kunt krijgen?
yup, sinds de update een probleem. (de dag erna, de avond zelf geen last gehad geloof ik)

• Richard89
ArthurMorgan schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:32:
[...]

yup, sinds de update een probleem. (de dag erna, de avond zelf geen last gehad geloof ik)
"mooi", hier al de hele week issues met Ziggo dus ik twijfelde even of het wellicht aan mijn verbinding / poorten etc. lag. maar dan is het maar afwachten.. las wel wat meldingen op Reddit maar zie dat Forza zelf het nergens heeft bericht of antwoord heeft gegeven helaas..

• Springbokkie
Stefan H schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:35:
[...]

Volgens mij had ik vandaag dezelfde, en dan 430km/u halen bij de flitspaal? Ik ben maar gaan spookrijden, niet te doen inderdaad
Die ja. Heb ik mij dusdanig aan kápòt zitten ergeren dat ik hem uiteindelijk maar met RB ingeleverd heb voor een andere,

• calsonic
  • Niet online
skreppiedoe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:05:
[...]

Je kan de challenge card ook omwisselen voor een andere, als je op de challenge card staat,kan je met RB "burn challenge card" kiezen en dan krijg je een andere. :)
Heb ze gisteren uiteindelijk alle 7 gehaald.
Dit is niet een onderdeel waar ik verder nog veel tijd zal instoppen - bij FH3 ook niet veel gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan H
Voor de mensen die Cyberpunk 2077 willen combineren met Forza Horizon 4:

https://www.polygon.com/p...rossover-game-awards-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
Stefan H schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:12:
Voor de mensen die Cyberpunk 2077 willen combineren met Forza Horizon 4:

https://www.polygon.com/p...rossover-game-awards-2020
Die crossovers tussen games mogen wat mij betreft veel vaker gebeuren.

Ijdele hoop: de Gnasher (shotgun in Gears Of War) als legendary loot in bijvoorbeeld Borderlands 3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/617049060536221696/786912967529725952/Cyberpunk_2077.jpg

8)

Meer mensen het probleem dat ze niet online kunnen spelen? Ik krijg de melding "Ubable to join session." continu...
Quality of connection: Success (15 locations)
Region: West Europe (0.031s)
IPSEC: 0x00000000
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Meer mensen het probleem dat ze niet online kunnen spelen? Ik krijg de melding "Ubable to join session." continu...

[...]

Ja, volgens mij een probleem voor iedereen sinds de release van Super 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
MK_ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:15:
[Afbeelding]

8)

[...]

Gave auto! Misstaat niet in Forza, ook al is ie fictief. Heb hier meer mee dan die lego auto's in het spel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Springbokkie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:08:
[...]

Die crossovers tussen games mogen wat mij betreft veel vaker gebeuren.

Ijdele hoop: de Gnasher (shotgun in Gears Of War) als legendary loot in bijvoorbeeld Borderlands 3.
In FH4 zit ook een crossover met Halo :)
Bij Bamburg castle in de buurt geloof ik, is er een event met de Halo voertuig en met een soort mini storyline

details:
https://www.halopedia.org/The_Halo_Experience_Showcase

[ Voor 6% gewijzigd door ToolkiT op 11-12-2020 13:40 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Komen weer een paar leuke auto's aan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6a8B0QOh6erzkf2GGMoj8ojjQ1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5umSu0OfwgjRfAlWppHMBFAe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yAzFgUUOwr-vSMKtDtk6B8nR78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HO3UqP0zDprMCeILFnpPo8ZZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 09-03-2021 21:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:12

Zyron

BWRAAAAP

Is inderdaad een probleem, Forza Support tweette het net ook. Hopen op een snelle nieuwe fix i.v.m. de wekelijkse zaken (Playground Games/Trial).

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Heb echt nergens last van ;)
Enkel nog 5 Daily Challenges te gaan voor de 100%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ol1-u2_pMFNs9H46ltET2Xk_6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ciWLDWyar3l38DB66MxHzlQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door calsonic op 11-12-2020 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
calsonic schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:54:
Komen weer een paar leuke auto's aan
De Austin Seven en de Triumph TR7 Roadster zijn er al,te verdienen met lucky7 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
skreppiedoe schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:54:
[...]

De Austin Seven en de Triumph TR7 Roadster zijn er al,te verdienen met lucky7 :)
Die Quadra V-Tech heb ik net tegen geraced en reed ik helemaal zoek met de 911 PO _/-\o_

De "Quadra Turbo-R V-Tech" is te unlocken door de Nightcity.exe te racen in Edinburgh :)

[ Voor 32% gewijzigd door calsonic op 11-12-2020 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Richard89 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:17:
Vanavond veel issues mee gehad idd. In het 'main' gebied lukte het pas na 5x ofzo. In Legoland was met geen mogelijkheid connection te krijgen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Quadra Turbo-R V-Tech in Cyberpunk 2077 (vette game btw _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oijBjXXSu1hEe84MrWjC6_BeSyI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pi1TlHYVlqLXzAuXzVHLRL2M.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door calsonic op 12-12-2020 15:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ppie3mL1fk-nXdl8jQmqlJ4HR7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mOPedfKqb95U61ppwyY6x1Sq.jpg?f=fotoalbum_large

Ik hou van 2001 a space odyssey en meer van de jaren 70 toekomstvisie. Dus deze skin gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Behalve de online spelers is er momenteel helemaal geen verkeer :?

[ Voor 11% gewijzigd door calsonic op 12-12-2020 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Hoop dat die fix snel komt. Veel verbindingsproblemen en verliezen vd connectie.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Springbokkie
calsonic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:52:
Behalve de online spelers is er momenteel helemaal geen verkeer :?
Iedereen werkt thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:25

snmght

imho dan he

Is iemand bekend met een bug waarbij je auto in blijft houden / remmen in bochten? Het is niet de assisted braking want die staat uit, ook al aan en uit gezet zonder effect. Het speelt bij mijn zoon op zijn PC, op de Xbox nergens last van. Kan er weinig over vinden anders dan dat het de assist zou zijn.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
snmght schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:24:
Is iemand bekend met een bug waarbij je auto in blijft houden / remmen in bochten? Het is niet de assisted braking want die staat uit, ook al aan en uit gezet zonder effect. Het speelt bij mijn zoon op zijn PC, op de Xbox nergens last van. Kan er weinig over vinden anders dan dat het de assist zou zijn.
Heeft hij een stuurtje aangesloten aan de pc toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:25

snmght

imho dan he

Stefan H schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:41:
[...]

Heeft hij een stuurtje aangesloten aan de pc toevallig?
Nee alleen keyboard en muis. Het gekke is dat ik de remlichten ook niet op zie lichten maar verder is de ervaring gelijk aan remmen. Inmiddels ben ik maar overgegaan op de game verwijderen en opnieuw downloaden. Even afwachten of dat het gewenste resultaat geeft. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Beste mede Forza spelers, een vraagje voor jullie m.b.t. mijn computer setup en deze game:

Ik heb vrij veel crashes en wordt er niet goed van...

Mijn setup ziet er als volgt uit:

Mobo: ASRock B550 Pro4
CPU: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Koeler: Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit)
GPU: Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G
RAM: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W
Voeding: Cooler Master V850 Gold

Ik houd mijn Radeon Software goed in de gaten en update deze zoveel mogelijk, echter helpt dit niet tegen de crashes.
De crash varieert, de ene keer bevriest mijn game instant en kom ik na een aantal seconden zwart scherm op mijn desktop terecht en krijg ik de melding:
"We hebben gedetecteerd dat een stuurprogramma op uw systeem te lang nodig heeft gehad. Er is een foutrapport gegenereerd. Dit rapport kan AMD helpen een oplossing te ... "
De andere keer gaat mijn hele pc gewoon instant op zwart en herstart ie en krijg ik daarna de melding (in AMD Radeon software):
"Default Radeon WattMan settings have been restored due to an unexpected system failure."
Ik heb geen bijzondere wijzigingen in het Radeon software aangebracht m.b.t. de kaart los van een zelf ingestelde fan curve.
Als ik google op deze fouten kom ik verschillende dingen tegen, maar eigenlijk niets specifieks m.b.t. mijn bovenstaande setup.
Kom wel dingen tegen zoals het uitzettende vd Xbox Game Modus in Windows, uitschakelen van achtergrond apps zoals MSI Afterburner/Rivatuner enzo.
Dat heb ik allemaal al gedaan, maar lijkt voor mij geen oplossing te zijn.
Mijn ingame graphics settings staan allemaal op MAX, behalve Motion Blur (want dat is irritant) en ik heb de FPS gecapped op 72, want met meer FPS (wat ie makkelijk kan) lijkt de game nóg meer te crashen...

Het kan ook gewoon aan de game zelf liggen, want ik weet nog dat ik ook vreselijk veel crashes had met FH3 (toen nog icm mijn 1070) en dat kreeg ik ook niet fatsoenlijk opgelost.

Als er meer mensen zijn met dit soort problemen, of gehad hebben en een oplossing hebben gevonden hoor ik dit graag! _/-\o_

Bedankt alvast.

[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 16-12-2020 12:04 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

DutchOwnage schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:12:
Hoop dat die fix snel komt. Veel verbindingsproblemen en verliezen vd connectie.
Het is wel gruwelijk irritant. Sinds eind vorig jaar elke week netjes 100% gescoord in de playlist, bang dat ik dat hierdoor niet ga redden. Had ForzaSupport al gevraagd of ze hier rekening mee willen houden.

Omdat de problemen zich vooral (maar niet alleen) op de XSS en XSX bevinden, vanochtend toch maar even de XOneX weer aangesloten -> hierop 1 korte disconnect maar daarna in elk geval de trial wel kunnen doen, just in case. Maar niet iedereen heeft die luxe natuurlijk.

Valt me ook op dat ForzaSupport alleen maar problemen met XSS/XSX meldt maar Reddit spreekt dat behoorlijk tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Zyron schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:28:
[...]

Het is wel gruwelijk irritant. Sinds eind vorig jaar elke week netjes 100% gescoord in de playlist, bang dat ik dat hierdoor niet ga redden. Had ForzaSupport al gevraagd of ze hier rekening mee willen houden.

Omdat de problemen zich vooral (maar niet alleen) op de XSS en XSX bevinden, vanochtend toch maar even de XOneX weer aangesloten -> hierop 1 korte disconnect maar daarna in elk geval de trial wel kunnen doen, just in case. Maar niet iedereen heeft die luxe natuurlijk.

Valt me ook op dat ForzaSupport alleen maar problemen met XSS/XSX meldt maar Reddit spreekt dat behoorlijk tegen...
Op mijn XONEX heb ik alleen maar connectie problemen sinds een paar dagen. Wat ik ook probeer. Hopelijk lossen ze het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Heb ik wellicht geluk gehad... zat wel maar met 1 ander in The Trial, dat was ook veelzeggend.

Vannacht gaan we het nog even proberen met de Playground Games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
The Trial gelukkig vd week al kunnen doen. Op zich ondervindt je er bij het afwerken van je Playlist weinig hinder van. Ook online lobby's werken over het algemeen gewoon. Het is alleen irritant elke keer die melding, dus dan maar gewoon Solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Ik werd op de XSX ook iedere keer uit de trial gekocht, ook als ik eenmaal bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Nu je het zegt, ik had 'm inderdaad ook 2 keer moeten doen. De eerste keer ook eruit geknikkerd. Loopt er al een topic over op hun forum of je weet?

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Welke auto gebruiken jullie voor de Drift challenges? Probeer ze allemaal op 3 sterren te krijgen maar het is soms nogal een geworstel om in de buurt van die scores te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
Het is voor mij ook een enorme uitdaging, maar ik heb een idioot getunede BMW Isetta waar ik nog het beste resultaat mee haal. Zoveel vermogen dat je bijna continu de handrem vast kunt houden. Zoek maar eens op youtube.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:55

Fuelke

Forza Ferrari

Met @guido66: ik heb ook zo'n vol getunede BMW Isetta, er bestaat wel een specifieke tune voor ook die je zo kan installeren.

Voor drift adventures met een limiet qua klasse kan ik de Abarth 695 aanraden of de BMW M3 1997, die je dan ook tot de bovenlimiet tuned.

Edit: fimpje stond in dit topic, ik had er eerder ook eens naar gevraagd.

[ Voor 26% gewijzigd door Fuelke op 17-12-2020 13:43 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

guido66 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:42:
Het is voor mij ook een enorme uitdaging, maar ik heb een idioot getunede BMW Isetta waar ik nog het beste resultaat mee haal. Zoveel vermogen dat je bijna continu de handrem vast kunt houden. Zoek maar eens op youtube.
Ik heb een peel P50 met volle tune. daar is ook amper mee te rijden want je hebt continue wheelspin..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

DutchOwnage schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:17:
Nu je het zegt, ik had 'm inderdaad ook 2 keer moeten doen. De eerste keer ook eruit geknikkerd. Loopt er al een topic over op hun forum of je weet?
Er is vanuit @Forza_Support in elk geval getweet dat het probleem bekend is en dat men er aan werkt. Afwachten.

Vannacht toch ook de Playground Games gedaan dus de 100%-score blijft gelukkig intact. Ruimen we nu de XOneX weer op in de hoop de komende week gewoon weer op de XSX te kunnen doen. :D

Moet wel zeggen dat de uitwerking van Super7 me nog tegenvalt -> heel veel routes die in de basis leuk zijn gemaakt, maar door een gebrek aan checkpoints gewoon via de normale wegen te rijden zijn. Dus denk dat het nog wel even duurt voor ik daar de achievements/unlockables binnen hark..

• DutchOwnage
  • Nu online
Nou, ik kan dus nu ook geen Online Adventure meer starten. Multiplayer is nu dus kapot. Dat is wel heel erg kwalijk hoor :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:43
Homeland schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:39:
Welke auto gebruiken jullie voor de Drift challenges? Probeer ze allemaal op 3 sterren te krijgen maar het is soms nogal een geworstel om in de buurt van die scores te komen.
is alweer een tijd geleden dat ik ze gedaan heb maar had niet heel veel moeite met de Formula drift 240sx op de verharde stukken. Voor de drift zones op onverhard gebruikte ik een E36 3 serie met drift suspension maar off road banden om nog van de plek te komen.

Flickr - Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Patch komt vandaag.

Version Number:

Xbox Series X/S: 2.458.956.0
Xbox One: 1.458.956.0
Windows PC: 1.458.956.0
BUG FIXES
Fixed an issue where players were unable to delete UGC
Fixed high disconnection rate for users on Xbox One Series S/X
Fixed an issue where Super7 UI could persist through to new challenge cards
Fixed an issue where players could create challenges with un-obtainable vehicles
Blueprint Builder HUD will now indicate when a player is using Precision Mode
Improved Blueprint Builder object placement camera
Added the ability for players who fail or quit a challenge to provide a rating
Fixed an issue where challenges would automatically restart after completion
Fixed an issue where world collision would occasionally not be present whilst in Blueprint builder
Added the ability to skip the intro cutscene of a challenge on subsequent retries
Fixed an issue that would sometimes result in impossible scores being set when attempting to retry a challenge
Various stability improvements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Nog 2 weken en dan hebben we de nieuwe snelste(waarschijnlijk) auto in de game beschikbaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ysW7nUTct4EgD5D_3T5hAfBjHlg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dEEVZp4XWV5YFUgNpBzCqwfw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 18-12-2020 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
Milo44 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:02:
Beste mede Forza spelers, een vraagje voor jullie m.b.t. mijn computer setup en deze game:

Ik heb vrij veel crashes en wordt er niet goed van...

Mijn setup ziet er als volgt uit:

Mobo: ASRock B550 Pro4
CPU: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Koeler: Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit)
GPU: Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G
RAM: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W
Voeding: Cooler Master V850 Gold

Ik houd mijn Radeon Software goed in de gaten en update deze zoveel mogelijk, echter helpt dit niet tegen de crashes.
De crash varieert, de ene keer bevriest mijn game instant en kom ik na een aantal seconden zwart scherm op mijn desktop terecht en krijg ik de melding:

[...]

De andere keer gaat mijn hele pc gewoon instant op zwart en herstart ie en krijg ik daarna de melding (in AMD Radeon software):
[...]

Ik heb geen bijzondere wijzigingen in het Radeon software aangebracht m.b.t. de kaart los van een zelf ingestelde fan curve.
Als ik google op deze fouten kom ik verschillende dingen tegen, maar eigenlijk niets specifieks m.b.t. mijn bovenstaande setup.
Kom wel dingen tegen zoals het uitzettende vd Xbox Game Modus in Windows, uitschakelen van achtergrond apps zoals MSI Afterburner/Rivatuner enzo.
Dat heb ik allemaal al gedaan, maar lijkt voor mij geen oplossing te zijn.
Mijn ingame graphics settings staan allemaal op MAX, behalve Motion Blur (want dat is irritant) en ik heb de FPS gecapped op 72, want met meer FPS (wat ie makkelijk kan) lijkt de game nóg meer te crashen...

Het kan ook gewoon aan de game zelf liggen, want ik weet nog dat ik ook vreselijk veel crashes had met FH3 (toen nog icm mijn 1070) en dat kreeg ik ook niet fatsoenlijk opgelost.

Als er meer mensen zijn met dit soort problemen, of gehad hebben en een oplossing hebben gevonden hoor ik dit graag! _/-\o_

Bedankt alvast.
FH3 was een draak van een port, dat was meer geluk dan wijsheid om m draaiende te houden. Wat betreft je crashes met FH4 herken ik me hier niet in, klinkt wel als je videokaart die toch wat moeilijkheden ondervind... Hoe warm word je kaart? Behoud je voeding spanning en geeft deze ook stabiele voltages af? (heb dit zelf gehad, hele computer vervangen en nog crashes, was de voeding 8)7 )

En daarnaast: heb je er met andere spellen ook last van?
Pagina: 1 ... 38 ... 46 Laatste