Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Iedere keer na een reboot moet ik naar Windows Instellingen > Gaming > Xbox-netwerken > Probleem oplossen > Opnieuw controleren.MAX3400 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:20:
@Nielless jij had ook iets met Teredo; wat was je oplossing voor FM nou?
Moet dit dus wel iedere keer doen voordat ik een Windows 10 game opstart.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ik speel de game op dit moment niet, maar dacht er toevallig 2 weken geleden een keer aan om credits op te halen. Lukt dus niet meerMisterJD schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:03:
[...]
Hier doet hij ook niet PC en xbox. Heb er ticket voor aangemaakt, waarop werd gezegd dat het aan teredo ligt. Complete b*******t, als het aan teredo ligt moet ik ook geen verbinding hebben met het online gedeelte, en dat werkt juist wel.
Maar goed. Zit nu voor de 3e keer weer met corrupte saves.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik heb het net even geprobeerd , op de pc werkt de forza hub niet ,maar op de xbox werkt de hub wel gewoon.MisterJD schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:03:
[...]
Hier doet hij ook niet PC en xbox. Heb er ticket voor aangemaakt, waarop werd gezegd dat het aan teredo ligt. Complete b*******t, als het aan teredo ligt moet ik ook geen verbinding hebben met het online gedeelte, en dat werkt juist wel.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Forza Rewards credits claim ik zelf altijd via de website:Henkus schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:32:
[...]
Ik speel de game op dit moment niet, maar dacht er toevallig 2 weken geleden een keer aan om credits op te halen. Lukt dus niet meer
https://rewards.forzamotorsport.net/
Dat hele teredo gehannes heb ik in het verleden al zovaak gehad, moest dan ook elke keer teredo resetten. Echt irritant als je dagelijks speelt. Nadat ik eens een backup clone terug had gezet werkte alles gewoon prima. Sindsdien ook geen gezeik meer meegehad. Alleen dat die forza hub niet meer werkt en sinds vorige week ook dat je constant gekickt wordt uit de lobby, gaat hij weer een lobby zoeken, je zit er weer in, en nog geen 5 min later er weer uit. Ik snap er niets meer van.Nielless schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:24:
[...]
Iedere keer naar reboot moet ik naar Windows Instellingen > Gaming > Xbox-netwerken > Probleem oplossen > Opnieuw controleren.
Moet dit dus wel iedere keer doen voordat ik een Windows 10 game opstart.
Dat kan je ook via https://forzamotorsport.net/. zo doe ik dat nu al een poos.Henkus schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:32:
[...]
Ik speel de game op dit moment niet, maar dacht er toevallig 2 weken geleden een keer aan om credits op te halen. Lukt dus niet meer
Edit. Net de xbox aangezet om te kijken en daar doet forza hub het wel.
Tevens heb een ik ticket aangemaakt i.v.m. stats van dlc lego en fortune islands. Alle dingen waarvan die road discovered landmarks, beauty spots, net als alien debris, plants, allemaal op nul. Master builders level moest ik nog 1 level, die staat ook op nul. bonus cubes zijn ook niet zichtbaar, en respawnen ook niet. Heb er al meerdere printscreens bijgevoegd als bewijs.
[ Voor 15% gewijzigd door MisterJD op 08-08-2020 17:16 ]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FYCtQ4ulBdDYxRHByCmK7ghA.jpg?f=user_large)
Beide achievements hangen natuurlijk samen. Ik versloeg met mijn Level 2 auto een Level 4, toen ik daarna een Level 8 Jeep uit een drop haalde klom ik na twee overwinningen in een Level 10 Pro Truck. Bij de finale showdown was het dan vrij makkelijk om op bijna vlak terrein als eerste over de finish te scheuren.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Vooral fijn om het te spelen na 400 uur oid in Forza Horizon 4 te hebben gestoken
Als ik hiermee klaar ben heb ik ook nog Forza Horizon 2
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
GgFuelke schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:07:
Vanmorgen voor de het eerst een Eliminator event gewonnen.![]()
[Afbeelding]
Beide achievements hangen natuurlijk samen. Ik versloeg met mijn Level 2 auto een Level 4, toen ik daarna een Level 8 Jeep uit een drop haalde klom ik na twee overwinningen in een Level 10 Pro Truck. Bij de finale showdown was het dan vrij makkelijk om op bijna vlak terrein als eerste over de finish te scheuren.
Dat beide achievements samen hangen is niet persé het geval, heb al een paar keer gewonnen met level 5-6 auto's
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Krijgt de volgende Serie een A110, LFA en Pulsar? Gauw verkopen dan die handelNLDViane schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:59:
Werd net in de livestream bevestigd dat de garage limit naar 1000 auto's gaat, en er komt een einde aan de overpriced Alpine A110, Lexus LFA en Nissan Pulsar
Garage naar 1000 is wel geweldig nieuws, zit continu auto's weg te gooien/falen te veilen...
Welkegoosche schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:25:
en 2 new cars packs
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
New car packs with old carsMK_ schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 00:03:
[...]
Krijgt de volgende Serie een A110, LFA en Pulsar? Gauw verkopen dan die handel
Garage naar 1000 is wel geweldig nieuws, zit continu auto's weg te gooien/falen te veilen...
[...]
Welke

Ah, classic
Woah die wil ik wel hebben
Haha, ik hoopte dat de Ford Racing Puma wat meer waard zou worden, maar helaas komt die ook weer terugMK_ schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 00:03:
[...]
Krijgt de volgende Serie een A110, LFA en Pulsar? Gauw verkopen dan die handel
[...]

Die Bentley is gaaf
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Halleluja!Players looking to do Online Adventure faced a hefty task in order to get qualify for Ranked Adventures. With Series 26, PG has changed the criteria for qualification, meaning that you’ll now be able to play a single Adventure rather than ten in order to qualify. In addition, matchmaking times have been dramatically reduced and the car reset timing is now more lenient.
Hopelijk is het geen hooptie
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Heb me gister aangemeld voor de Tweakers Club in Forza Horizon 4, maar denk meld het hier ook even want volgens mij wordt de aanvraag anders genegeerd
[ Voor 8% gewijzigd door WeAreLegion op 28-08-2020 10:45 ]
@MK_ doet die lijstWeAreLegion schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:16:
Morning,
Heb me gister aangemeld voor de Tweakers Club in Forza Horizon 4, maar denk meld het hier ook even want volgens mij wordt de aanvraag anders genegeerd. Nickname op Xbox One is zelfde als op Tweakers.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Ik vind het wel een fijne auto om lekker mee te cruisen. Laag toerental en van het uitzicht genieten. Dat doe ik vaker, een D class auto en rustig rijden. Je ziet veel meer als je langzaam rijdt en het voelt meer als echt autorijden. Een beetje zoals eurotruck simulator ook leuk is.calsonic schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:04:
[...]
Heb hem al max upgraded...en nee nog steeds is het niets!...2000kg....
Zag dat ik niet meer een request uit had staan op de Xbox One, dus heb een nieuwe request gestuurd.MK_ schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:42:
Iedereen die een verzoek had ingestuurd is geaccepteerd
[ Voor 17% gewijzigd door calsonic op 30-08-2020 17:29 ]
GeaccepteerdWeAreLegion schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:04:
[...]
Zag dat ik niet meer een request uit had staan op de Xbox One, dus heb een nieuwe request gestuurd.
Verwijderd
Is bekend toch? Slow in, fast out; en dat geldt niet alleen voor FH4 maar ook op ZandvoortVerwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:42:
waarbij het rempunt enzo heel precies komt, herkenbaar?
Op dat soort korte baantjes heb ik lange tijd gemerkt dat het sneller is als je auto niet glijdt/drift. Echter, het spel leent zich uitstekend voor 1800000pk monsters zijwaarts een steegje in raggen dus dat kan altijd nog je techniek worden
Dit inderdaad, zodra de auto begint te glijden, gelijk beetje gas los, zodat je je grip behoudt.MAX3400 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:47:
[...]
Is bekend toch? Slow in, fast out; en dat geldt niet alleen voor FH4 maar ook op Zandvoort
Op dat soort korte baantjes heb ik lange tijd gemerkt dat het sneller is als je auto niet glijdt/drift. Echter, het spel leent zich uitstekend voor 1800000pk monsters zijwaarts een steegje in raggen dus dat kan altijd nog je techniek worden
Net het SUV kampioenschap gedaan met een getunede (naar 800) I-pace, best een lekkere auto voor die races!
Ik zat me gisteren ook af te vragen waarom het auction house nodeloos ingewikkeld moet zijn. Als je een auto verkoopt, waarom kan je niet gewoon je credits gestort krijgen na verkoop of gewoon de auto nog terug in je garage vinden na niet-verkoop. Idem als je aankoopt overigens, als je de auction verliest zou je toch je credits gewoon terug kunnen krijgen zonder dat je ze nog moet claimen.
Probeer in een ander spel eens een circuit als Oserschleben, Monaco of Long Beach, daar zal je ook merken dat de korte (vaak haakse) bochten veel minder speelruimte hebben dan de lange, vloeiende doordraaiers. Snetterton 100 is ook zo'n baan met lange doordraaiers en korte bochten snel na elkaar, daar voel je het verschil erg goed.
[ Voor 8% gewijzigd door NLDViane op 05-09-2020 14:12 ]
Onder andere Lexus sedans en de Toyota GT86, klinkt veelbelovend
Why de flip zouden ze moeite doen voor de GT86. Er zit al een BRZ in...Stefan H schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:01:
De eerste geruchten over de nieuwe serie doen alweer de ronde: https://www.gtplanet.net/...eries-27-teased-20200915/
Onder andere Lexus sedans en de Toyota GT86, klinkt veelbelovend
- Oke problem solved -
[ Voor 19% gewijzigd door calsonic op 24-09-2020 17:15 ]
https://forza.fandom.com/wiki/Forza_Horizon_4/Update_27
Nieuwe auto's:
Subaru BRZ nee Scion FR-S ook niet
Toyota GT86 <-- deze wel.
Formula Drift #64 Nissan 370Z
Lexus RC F
Lexus IS F
[ Voor 6% gewijzigd door NLDViane op 24-09-2020 17:45 ]
Dat de Lexus IS-F er in zit, vind ik een grote win; heb aan die auto veel plezier beleefd in Forza Motorsport, dat geluid
Ik wist dat er iets niet klopte, maar bedoelde wel dezelfde de goede autoDaMarcus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:43:
Toyota GT86 bedoel jeDe verwarring is te begrijpen, zelfde auto maar andere merknaam.

Vergeet ook vooral de Lamborghini Diablo GTR nietFuelke schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:20:
@NLDViane Net als de Ferrari 488 Pista die ook al vaak teruggekomen is.
Klopt maar blijft een leuke auto met een mooie soundStefan H schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:25:
[...]
Vergeet ook vooral de Lamborghini Diablo GTR niet
Edit. Net de nieuwe Lexus RC F 2015 bemachtigd en daar de 4.8 V10 ingestopt
[ Voor 18% gewijzigd door calsonic op 01-10-2020 17:35 ]
:strip_exif()/f/image/5CZE7QNCwOxA9jkqKoilGttB.jpg?f=fotoalbum_large)
De nieuwe 2009 Lexus IS F klinkt lekker
En de Toyota GT86 is een erg leuke auto
[ Voor 11% gewijzigd door calsonic op 15-10-2020 18:43 ]
GeaccepteerdXlast88 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:49:
Ik heb mij eerder deze week aangemeld voor de Tweakers club in FH4 ,zou iemand Xlast88 kunnen accepteren?

Hier ook aanwezig! Althans, voor wat de replay betreft. Zodra ik gas geef gaat het wel weer goed gelukkigFuelke schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:41:
Sinds de laatste update heb ik een beetje een bug. Als ik de eerste keer ga rijden, dan lijkt er meteen een soort replay te starten voor ik kan gaan rijden, en als camera krijg ik de chase cam ipv de hood cam waar ik altijd mee rij.
On another note; Lexus IS F

De afgelopen week had ik dat ook maar sinds de update van gisteren heb ik daar geen last meer van.Fuelke schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:41:
Sinds de laatste update heb ik een beetje een bug. Als ik de eerste keer ga rijden, dan lijkt er meteen een soort replay te starten voor ik kan gaan rijden, en als camera krijg ik de chase cam ipv de hood cam waar ik altijd mee rij.
Had ik ook last van.Fuelke schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:41:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Benieuwd naar de nieuwe Toyota, vandaag er maar even voor zitten.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Verwijderd
Ik gebruik deze werkt flawlessrwbk schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:31:
Zit hem op de pc te spelen. Alleen spelen kan voor geen meter. Om de zoveel tijd geeft hij aan dat de controller niet verbonden is. Deze melding druk ik weg met mijn controller (XBOX ONE), bij geen enkel ander spel gebeurt dit behalve bij Forza Horizon 4. Iemand die hier ook last van heeft gehad? En daar een oplossing voor heeft gevonden?
pricewatch: Microsoft Xbox Controller + Wireless Adapter Zwart
Voorheen deze gebruikt werkte ook prima
pricewatch: MSI Force GC30 Wireless / Wired Game Controller Zwart
Wat raar lees meerdere berichten erover. Die hetzelfde probleem hebben maar echt een oplossing is er gewoon niet.calsonic schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:40:
[...]
Ik gebruik deze werkt flawless![]()
pricewatch: Microsoft Xbox Controller + Wireless Adapter Zwart
Voorheen deze gebruikt werkte ook prima![]()
pricewatch: MSI Force GC30 Wireless / Wired Game Controller Zwart
Misschien een betere kwaliteit batterij gebruiken?rwbk schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:37:
[...]
Wat raar lees meerdere berichten erover. Die hetzelfde probleem hebben maar echt een oplossing is er gewoon niet.
Ik gebruik zelf de Eneloop Pro 2500mAh.
Gaan een week mee met veelvuldig gebruik.
I kheb de bekabelde versie sorry dat had ik er even bij moeten zetten. Het is alleen bij forza horizon het probleem. Bij gta v nergens last van. Dirt rally ook nietcalsonic schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:51:
[...]
Misschien een betere kwaliteit batterij gebruiken?
Ik gebruik zelf de Eneloop Pro 2500mAh.
Gaan een week mee met veelvuldig gebruik.
In Online Adventure inmiddels opgewerkt naar League 7, sinds ik 'm in 1080P/60FPS speel i.p.v. 4K/30FPS gaat dat een stuk beter. Vermaak ik me prima mee en dan kan ik me zodra de XSX binnen is weer vergapen aan 4K.
Tussendoor af en toe een potje Eliminator om de Porsche 911 GT3 RS Preorder Car nog vrij te spelen, het enige wat ik dan nog mis is de Mercedes SL280, hoop dat deze nog een keer als reward komt of in Horizon Backstage...
Zomaar wat losse races is een flink stuk minder.
De enige auto die ik nog steeds mis is de McLaren 720 S Coupé Pre Order trouwens.
Die huidige rival challenge was ook leuk overigens. Voor het eerst dat ik zin heb in de winter, om die Veliciraptor te halen, wát een gevaarte is dat
Zijn er ook nog mensen die FH4 met het keyboard spelen? Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die het hier op die manier speelt
Microsoft Xbox Controller Wireless - kost niet veel en rijd zoveel beter als '80s style keyboardStefan H schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:46:
Hier ook inderdaad, even de nieuwe auto's scoren, de Super Wheelspins, en even een online kwalificatie voor de maandelijkse rewardsEen paar maand geleden ingedeeld in level 12, langzaam maar zeker komt level 11 in beeld
Die huidige rival challenge was ook leuk overigens. Voor het eerst dat ik zin heb in de winter, om die Veliciraptor te halen, wát een gevaarte is dat![]()
Zijn er ook nog mensen die FH4 met het keyboard spelen? Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die het hier op die manier speelt
Supertof, die gaan we straks even gebruiken!Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:57:
Ik had zin om een livery te maken voor forza. En waar eigenlijk al mijn auto’s een standaard of effen lak hebben had ik zin in iets anders dan andere ontwerpen. Kreeg veel tips op reddit en heb een nieuwe versie aan de hand van de tips gemaakt. Misschien vinden jullie hem ook cool. [Afbeelding]
Daar kan ik wel een paar verklaringen voor vinden:Kapot schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:53:
Hoe komt het dat dit spel nog gewoon full price is na 2 jaar?
- Er is nog steeds geen nieuwe Forza (Motorsport of Horizon)
- Maakt Game Pass aantrekkelijker om uit te proberen
- Wordt nog steeds actief aan gewerkt met nieuwe auto's elke vier weken
- Er is naar mijn idee nog steeds niets dat in de buurt komt op het gebied van open world/simcade. The Crew,NFS, Grid zijn allemaal min of meer geflopt.
Gamertag: antikriz
Gamertag: FinrazielNL
- 1995 BMW 850CSI
- 1987 Mercedes-Benz AMG Hammer Coupe
- 1990 Porsche 911 Reimagined By Singer
Verwijderd
Op de twitter van Forza staan wel de achterlichten van de Singer. Dus dat komt wel goed. https://twitter.com/ForzaHorizon/status/1323339861525327873 Deze drie auto’s zijn wat mij betreft alle 3 super begerenswaardig.MK_ schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:21:
Blijkbaar komen er volgende Series weer 3 nieuwe auto's:Bij die laatste staat wel een 2010 Porsche 911 Sport Classic als afbeelding, dus
- 1995 BMW 850CSI
- 1987 Mercedes-Benz AMG Hammer Coupe
- 1990 Porsche 911 Reimagined By Singer
:strip_exif()/f/image/kgcALYCLrrOUpr9D5e83i75f.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door calsonic op 05-11-2020 23:02 ]
Ik weet dat die alleen in de winter te vinden is, en hij staat ook op de kaart (grijs) maar hij komt maar niet als rumour in beeld.
Wat doe ik fout?
Elect a clown, expect a circus.
Zou iemand Elbino1993 kunnen accepteren?
dit is wat ik vind via GoogleSlasher schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:51:
Ben bezig om de laatste barn find te vinden, de range rover op het eiland in het water.
Ik weet dat die alleen in de winter te vinden is, en hij staat ook op de kaart (grijs) maar hij komt maar niet als rumour in beeld.
Wat doe ik fout?
https://forums.forzamotor...t-the-last-Barn-Find.aspxYou need to buy the castle on the beach, it gives you a barn find
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
snelwin schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:31:
Heb mij afgelopen weekend aangemeld voor de FH4 Tweakers club.
Zou iemand Elbino1993 kunnen accepteren?
Zal ik straks doen, kan niet meer via de Xbox Mobile app helaas dus ik kan er niet zo snel op reageren
KloptToolkiT schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:36:
Gister kwam ik er per toeval achter dat een makkelijke manier om veel fotos van nieuwe autos te maken (en zo de ferrari portofino te unlocken) is bij de start van een race een foto te maken van de starting grid.. meteen 5 autos in 1 shot
En als je er 200 hebt gehad zie je tijdens het racen een fototoestel boven de auto dat laat zien dat je die auto nog niet hebt.
Ben as we speak Forza Horizon 4 aan het downloaden op de Series X, ben benieuwd naar de graphics
Hartelijk dank!MK_ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:29:
@snelwin @Verwijderd iedereen die een verzoek had gestuurd geaccepteerd, dus jullie ook vermoed ik
Je logt in bij de Microsoft Store met je Xbox-account. Zo behoud je als het goed is je savegame van je Xbox ook op je PC. Maar je moet inderdaad een Microsoft account actief hebben om te verifiëren dat je het spel gekocht hebt en je licentie ook correct is, anders start ie niet op.mike30 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:51:
Probeerde het spel te spelen op m'n pc. Maar ik begreep dat ik dus alsnog een xbox live account actief moet hebben om te kunnen spelen? Ik hoef niet tegen andere spelers te spelen dus offline zou prima zijn maar ook dat gaat niet.
Realiseer je wel dat offline drukker is kwa verkeermike30 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:51:
Probeerde het spel te spelen op m'n pc. Maar ik begreep dat ik dus alsnog een xbox live account actief moet hebben om te kunnen spelen? Ik hoef niet tegen andere spelers te spelen dus offline zou prima zijn maar ook dat gaat niet.
Dit inderdaad, Drivatars die besluiten te toeren op het stukje weg waar je net volgas op een flitspaal af rijdtcalsonic schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:57:
[...]
Realiseer je wel dat offline drukker is kwa verkeer
Zo ver kwam ik niet eens. Kan het spel niet eens verder na beginplaatje van die Mclaren Senna en daarna krijg ik gemekker over een Xbox live accountcalsonic schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:57:
[...]
Realiseer je wel dat offline drukker is kwa verkeer
Ja die heb je wel nodig om op de pc te kunnen spelen met dit spel.mike30 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:16:
[...]
Zo ver kwam ik niet eens. Kan het spel niet eens verder na beginplaatje van die Mclaren Senna en daarna krijg ik gemekker over een Xbox live account
Eh, wat? Nee... Maar in het begin zie je geloof ik niet alles. Naar mate je verder komt in het spel wordt er steeds meer vrijgegeven. Wil je alles doen dan ben je echt wel een behoorlijke tijd bezig. Ik ben daar zelf totaal niet in de buurt.nickdew schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:43:
Is dit spel echt zo klein qua sp events? Heb er 11 uur inzitten.