Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
GS88 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:29:
@calsonic nou je het zegt, ik had vorig seizoen op 80% staan en die staat nu op 75%
Ik zie dat er plots 5 daily's staan bij de zomer die niet gedaan zouden zijn...hij stond op 100% dus dat kan niet :|

[ Voor 21% gewijzigd door calsonic op 17-06-2020 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

Er leken mij ook meer dailies bijgekomen te zijn vandaag in het huidige seizoen dan normaal.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Fuelke schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:44:
Er leken mij ook meer dailies bijgekomen te zijn vandaag in het huidige seizoen dan normaal.
Ja klopt er stonden er 3 open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:40

Zyron

BWRAAAAP

@forza_support - We are currently investigating the issue with the "Stay Home" achievement not unlocking, and the seasonal completion percentage not reflecting the correct amount for some players. We appreciate your reports! #ForzaHorizon4
Nou, afwachten maar weer... zou wel erg lelijk zijn als ze deze niet gefixt krijgen als je altijd 100% scoort..

Lijkt erop dat ze sommige daily forzathons hebben gewijzigd in de zomer, waarschijnlijk op basis dat ze de update met één week vertraging eruit zouden gooien i.p.v. twee. Erg slordig..

[ Voor 20% gewijzigd door Zyron op 17-06-2020 23:28 ]

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Ik heb Forza net geupdate en krijg de melding dat de update is teruggetrokken.
Bij mijn zijn er dan ook geen achievements met progressie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
En.... Het is winter oOo

Forzathon Shop geeft de 2010 Rossion Q1 (600FP) en de Napier Railton (450FP)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
wjsiebes schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:18:
Ik heb Forza net geupdate en krijg de melding dat de update is teruggetrokken.
Bij mijn zijn er dan ook geen achievements met progressie nu.
Geen melding van gehad hier :?
skreppiedoe schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:28:
[...]
Die unlockte bij mij wel gewoon,geen idee bij hoeveel dat precies was.
Hier unlockte hij vandaag bij inloggen... Vaag :p

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://forzamotorsport.net/en-us/news/fh4_Series_23

Series 23 is uit. Een paar nieuwe auto's en ook nieuwe achievements. Ook voor de Horizon Promo :X .. daar gaan we weer...
Here’s a list of the new achievements available now:

Stay Safe

Get 6 Ultimate Clean Racing Skills in any A Class Car

Stay Home

Purchase the Sunflower Meadows Player House

First Promo-tion

Take your first picture for Horizon Promo

Picture Perfect

Take photos of 200 different cars for Horizon Promo.

Backbone of Britain

Pass the M68 Speed Trap at 190MPH in the 2011 Ford Transit SSV

Tunnel Vision

Perform 100 Near Miss Skills in any S2 Car

Bouncin’ Buggies

Perform 50 Air Skills in any Offroad Buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb een nieuwe challenge voor mezelf gevonden in FH4: ik wil namelijk een tijd zetten op alle rival events in het spel, voor alle categorieën (Rival Challenge, S2, S1, A, B, C en D). De tijd zelf is niet zo belangrijk, maar het moet wel een clean lap zijn, dus niet geflagd door tegen iets hards te rijden of een checkpoint te missen.

Ik heb gisteren de boekhouding gedaan, en het zijn er nog flink wat :D

Wat me daarbij opviel, als je zelf nog geen enkele tijd hebt neergezet geeft hij de allertraagste (geflagde) tijd weer. Daar zitten soms enorm trage tijden tussen. Meer dan een uur of zo over een paar kilometer waarbij ik me nog kan voorstellen dat je dan een event gestart was en er komt een telefoon tussen of lunch of whatever. Maar ik zag ook uitschieters van 8 uur of ééntje zelfs aan 23 uur ... zijn dat dan mensen die de Xbox / PC laten aanstaan voor uren midden in een event, terugkomen en denken oh, ik rij hem even uit ipv te quiten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
kevlar01 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:34:
https://forzamotorsport.net/en-us/news/fh4_Series_23

Series 23 is uit. Een paar nieuwe auto's en ook nieuwe achievements. Ook voor de Horizon Promo :X .. daar gaan we weer...

[...]
Yeps volgende week auto 694 en 695 de Toyota MR2 '89 en '95 :)
Fuelke schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:42:
Ik heb een nieuwe challenge voor mezelf gevonden in FH4: ik wil namelijk een tijd zetten op alle rival events in het spel, voor alle categorieën (Rival Challenge, S2, S1, A, B, C en D). De tijd zelf is niet zo belangrijk, maar het moet wel een clean lap zijn, dus niet geflagd door tegen iets hards te rijden of een checkpoint te missen.

Ik heb gisteren de boekhouding gedaan, en het zijn er nog flink wat :D

Wat me daarbij opviel, als je zelf nog geen enkele tijd hebt neergezet geeft hij de allertraagste (geflagde) tijd weer. Daar zitten soms enorm trage tijden tussen. Meer dan een uur of zo over een paar kilometer waarbij ik me nog kan voorstellen dat je dan een event gestart was en er komt een telefoon tussen of lunch of whatever. Maar ik zag ook uitschieters van 8 uur of ééntje zelfs aan 23 uur ... zijn dat dan mensen die de Xbox / PC laten aanstaan voor uren midden in een event, terugkomen en denken oh, ik rij hem even uit ipv te quiten? :D
Ja ik heb weleens een challenge gehaald door zelfs eerst ff koffie te gaan halen na de start ;)

[ Voor 61% gewijzigd door calsonic op 19-06-2020 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Werkt de update en de bijbehorende achievements bij jullie al? Ik heb dat house gekocht maar geen achievements. Volgens mij is de update nog niet goed uitgerold?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
wjsiebes schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 21:04:
Werkt de update en de bijbehorende achievements bij jullie al? Ik heb dat house gekocht maar geen achievements. Volgens mij is de update nog niet goed uitgerold?
Als je dat huis al in bezit had voor de update dan unlocked de achievement niet....je had toch niet verwacht dat PG een bugloze update uit zou brengen? :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
wjsiebes schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 21:04:
Ik had alle huizen en kastelen al maar geen achievement idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:42
Vraag over de Festival Playlist. Als ik alle events speel kom ik op een totaal van 71% uit voor de winterseason. Rechtsonderin de playlist staat nog “Online Adventure, Series 23, Qualify to complete”.

Dat wil ik dus doen maar als ik op die optie klik krijg ik alleen een lijst te zien met allemaal league’s en rewards. Ik zie nergens een optie om dus aan series 23 te beginnen. Hoe kan ik dit alsnog doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:33
Online adventure rijden totdat je ranked bent

Er was trouwens iets vreemds aan de hand, gisteren stond ik ook ergens in de 70% en zojuist ineens op 85%, zonder iets gedaan te hebben.

[ Voor 60% gewijzigd door guido66 op 20-06-2020 09:48 ]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Hier nog steeds 89% - 94% en huidig 94%
Zou moeten zijn 100% - 100% en 94%

En nu is het ineens 90% voor de winter :?

[ Voor 23% gewijzigd door calsonic op 20-06-2020 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:18
Weet iemand wanneer er een sale verwacht word ik wil deze game kopen en / of Forza motorsport 7 all in ..
ik weet niet welke beter is ...

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 22-06-2020 04:20 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

calsonic schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:27:
Hier nog steeds 89% - 94% en huidig 94%
Zou moeten zijn 100% - 100% en 94%

En nu is het ineens 90% voor de winter :?
Rivals heeft bij mij niet meegeteld. Heb uiteindelijk wat extra gedaan zodat ik alles kon krijgen van dit seizoen maar hij telt niet normaal :P
ravw schreef op maandag 22 juni 2020 @ 04:13:
Weet iemand wanneer er een sale verwacht word ik wil deze game kopen en / of Forza motorsport 7 all in ..
Ik verwacht er geen eigenlijk als bundel of heel specifiek een korting maar dan moet je het niet rekenen als een forse korting. maybe 20%?

Verder welke van de 2 je liever hebt. Waar ga je voor in zo'n soort racegame. Dat is het belangrijkste verschil is de focus van het spel :P

[ Voor 41% gewijzigd door Touchdomex op 22-06-2020 05:56 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Touchdomex schreef op maandag 22 juni 2020 @ 05:52:
[...]

Rivals heeft bij mij niet meegeteld. Heb uiteindelijk wat extra gedaan zodat ik alles kon krijgen van dit seizoen maar hij telt niet normaal :P

[...]

Ik verwacht er geen eigenlijk als bundel of heel specifiek een korting maar dan moet je het niet rekenen als een forse korting. maybe 20%?

Verder welke van de 2 je liever hebt. Waar ga je voor in zo'n soort racegame. Dat is het belangrijkste verschil is de focus van het spel :P
de meest mogelijk auto's en toch wel ene beetje real rijden ...
ik heb zelf voor tracks al Raceroom , AC , RF 1 +2 Automobilista 1+2 dus wat tracks heb ik wel genoeg maar wil je die eigenlijk een beetje compleet hebben dna moet ej voor een 100GB aan mods instaleren en bijhouden ..

dus een totaal pakketje met veel auto's en banen zou leuk zijn ..
vind het ook wel eens leuk om gewoord te toeren en foto's en filmpjes te maken ... ( dus een goede replay funktie is ook niet verkeerd

ik denk dat de Fun factor van Horizon wel iets hoger zal zijn , en dna wachten op Forza Motorsport 8 _/-\o_
Demo van horizon was wel lekker ..

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 22-06-2020 06:15 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ravw schreef op maandag 22 juni 2020 @ 06:13:
[...]

de meest mogelijk auto's en toch wel ene beetje real rijden ...
ik heb zelf voor tracks al Raceroom , AC , RF 1 +2 Automobilista 1+2 dus wat tracks heb ik wel genoeg maar wil je die eigenlijk een beetje compleet hebben dna moet ej voor een 100GB aan mods instaleren en bijhouden ..

dus een totaal pakketje met veel auto's en banen zou leuk zijn ..
vind het ook wel eens leuk om gewoord te toeren en foto's en filmpjes te maken ... ( dus een goede replay funktie is ook niet verkeerd

ik denk dat de Fun factor van Horizon wel iets hoger zal zijn , en dna wachten op Forza Motorsport 8 _/-\o_
Demo van horizon was wel lekker ..
Banen is zeer divers dus zowel onroad als offroad. Dat is sowieso al anders.

Ikzelf was zeer snel uitgekeken op Forza Motorsport 6 en heb 7 niet eens geprobeerd. Mede omdat je niet leuk kan rijden met relatief normale auto's. Dat is waar Horizon zich prima voor leent. Beetje toeren, beetje lekker gassen, beetje lekker offroad.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Touchdomex schreef op maandag 22 juni 2020 @ 07:35:
[...]

Banen is zeer divers dus zowel onroad als offroad. Dat is sowieso al anders.

Ikzelf was zeer snel uitgekeken op Forza Motorsport 6 en heb 7 niet eens geprobeerd. Mede omdat je niet leuk kan rijden met relatief normale auto's. Dat is waar Horizon zich prima voor leent. Beetje toeren, beetje lekker gassen, beetje lekker offroad.
nog een vraag als ik zo'n game pass aanvraagt die is de eerste maand 1 euro en ik koop dat die ultimate van Horizon .. krijg ik hem dan met korting of moet ik dan een jaar lid blijven ?

dan kan ik ook gelijk kijken voor thiefs of sea om hem even gratis te spelen

helaas is Horizon 3 al wat verouderd maar dat landschap spreek mij wel meer aan :-)

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 22-06-2020 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13
ravw schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:00:
[...]

nog een vraag als ik zo'n game pass aanvraagt die is de eerste maand 1 euro en ik koop dat die ultimate van Horizon .. krijg ik hem dan met korting of moet ik dan een jaar lid blijven ?

dan kan ik ook gelijk kijken voor thiefs of sea om hem even gratis te spelen

helaas is Horizon 3 al wat verouderd maar dat landschap spreek mij wel meer aan :-)
Je hoeft geen jaar lid te blijven. Wel is de ultimate editie zo nu en dan in de bekende winkels voor 40 - 50 euro te vinden. Momenteel voor 45 euro zie ik.

Zelf heb ik gamepass voor 2.5 jaar en heb ik alleen de ultimate add-ons bundle (met korting van de microsoft store) aangeschaft. Dat kan ook.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
ravw schreef op maandag 22 juni 2020 @ 04:13:
De games zijn net in de aanbieding geweest, tot afgelopen dinsdag. Daar heb je nu niets aan, maar er komt vast weer snel een aanbieding.
De Ultimate Editions waren met 50% korting te krijgen en dan krijg je voor FH4 en, naar ik dacht, voor FM7 alle uitbreidingen erbij.
ravw schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:00:
[...]

FH3 wordt mogelijk in een van de komende maanden (en dan waarschijnlijk in augustus of september) "gratis" met Games with Gold. Rond die tijd kun je waarschijnlijk ook goedkoop een complete bundel van game en uitbreidingen kopen, voordat alles uit de Microsoft Store verdwijnt in verband met het verlopen van licenties.
(Bij FH3 Ultimate Edition kreeg je overigens niet alle uitbreidingen! Daarvoor bestaat de FH3 Platinum Plus Expansions Bundle, maar die is alleen te krijgen als Microsoft die in de aanbieding doet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Er is inmiddels een patch uitgekomen waardoor de stay home achievement wel unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
skreppiedoe schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 11:58:
Er is inmiddels een patch uitgekomen waardoor de stay home achievement wel unlocked.
Nope hier niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik weet niet of het wat uitmaakt maar ik heb het huis als "home" ingesteld. Daarna duurde het een minuut of 5 voordat hij unlockte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
skreppiedoe schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:25:
[...]

Ik weet niet of het wat uitmaakt maar ik heb het huis als "home" ingesteld. Daarna duurde het een minuut of 5 voordat hij unlockte.
Heb ik ook al geprobeerd maar nada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:50

cjpostma

Break like the wind

Bij mij unlockte-ie na een half uur spelen, of zo.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Hier na ± 8 minuten, huis niet ingesteld als Home :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:40

Zyron

BWRAAAAP

Had toch liever gehad dat ze de percentages gefixt hadden en niet de achievement..

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 13:12

Wimmel

Hello

Inderdaad, mis nu de series completion en vreemder nog, ik heb alle winter-challenges complete maar sta op 92%

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Heb nu ook de winter compleet maar staat op 94% net zoals het vorige seizoen.
En nog steeds die achievement niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:58

GS88

π raat

Pfff..

Spring:
599xx EVO voor 600 FP
KTM X-bow GT4 voor 450FP

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
GS88 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 16:49:
Pfff..

Spring:
599xx EVO voor 600 FP
KTM X-bow GT4 voor 450FP
Die Ferrari is een leuke auto met mijn eigen tune loopt hij 480kph zonder dat hij over de grond schraapt en erg nerveus aanvoelt zoals bij de bekende 520kph tunes die beschikbaar zijn van anderen.

Die KTM is ook een leuke auto maar mij eigenlijk net iets te licht.

Ben als eerste voor de MR2 '95 gegaan met de Corolla SR5 C598 met fabrieksbandjes en 926Nm was dat leuk gummen >:)
En daarna meteen op 695 foto's 8)

[ Voor 23% gewijzigd door calsonic op 25-06-2020 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:12
calsonic schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 18:06:
[...]

Die Ferrari is een leuke auto met mijn eigen tune loopt hij 480kph zonder dat hij over de grond schraapt en erg nerveus aanvoelt zoals bij de bekende 520kph tunes die beschikbaar zijn van anderen.

Die KTM is ook een leuke auto maar mij eigenlijk net iets te licht.

Ben als eerste voor de MR2 '95 gegaan met de Corolla SR5 C598 met fabrieksbandjes en 926Nm was dat leuk gummen >:)
En daarna meteen op 695 foto's 8)
In het kader van het pasgeleden voorgestelde sharen van tunes, zou je hem willen delen? Ik heb er inderdaad nu eentje die onwijs hard loopt, maar wel over de grond schraapt en niet te handelen is :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Mijn 599XX Evo tune doet ook ongeveer zoiets:
599XX Evolution
Tune: 117 046 225

Tevens: weer opnieuw alle auto's in bezit en gefotografeerd *O* (695/695)

En de 599XX Evo ook weer verkocht, eenvoudig te verkopen binnenkort voor 20M :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:33
The Trial deed bij mij zojuist erg raar. Ons team won de 1e race, verloor de 2e en leek ook de 3e te gaan verliezen. Op het eind verdwenen alle red team auto’s ineens naar achter waardoor we wonnen. Daarna gaf het overzicht aan dat we alle 3 de races gewonnen hadden 8)7

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Stefan H schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:01:
[...]

In het kader van het pasgeleden voorgestelde scharen van tunes, zou je hem willen delen? Ik heb er inderdaad nu eentje die onwijs hard loopt, maar wel over de grond schraapt en niet te handelen is :9
Tuurlijk : 139 612 746 :)
MK_ schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:32:
Mijn 599XX Evo tune doet ook ongeveer zoiets:
599XX Evolution
Tune: 117 046 225

Tevens: weer opnieuw alle auto's in bezit en gefotografeerd *O* (695/695)

En de 599XX Evo ook weer verkocht, eenvoudig te verkopen binnenkort voor 20M :+
Yeps weer 20M credits erbij .. op de stapel van dik 500M :|

Van de 2 nieuwe MR2's vind ik de '89 de leukste :)

[ Voor 40% gewijzigd door calsonic op 25-06-2020 21:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
https://forza.fandom.com/wiki/Forza_Horizon_4/Update_24

Update 24 met maar liefst 31 car rewards :)

[ Voor 30% gewijzigd door calsonic op 30-06-2020 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ik betrap mezelf er op dat ik een zure bejaarde word nu ik deze lijst van auto's zie;
  • "Ik heb 3 miljoen voor die Mercedes afgetikt en nu krijg je 'm voor bijna niks?!"
  • "Shit, ik was een van de weinigen met een Versione Corsa, nu win ik de dragraces op de snelweg niet meer."
Gedachtes die mij te binnen schoten na het zien van de lijst :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Oei, dan moet ik maar eens plek gaan maken in mijn garage _o-

Zie ook 4 compleet nieuwe auto's, waarmee het totaal op 699 uit komt. Hadden ze niet nog 1 kunnen toevoegen, dan kreeg je 50.000 CR via Horizon Promo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

MK_ schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:06:
Oei, dan moet ik maar eens plek gaan maken in mijn garage _o-

Zie ook 4 compleet nieuwe auto's, waarmee het totaal op 699 uit komt. Hadden ze niet nog 1 kunnen toevoegen, dan kreeg je 50.000 CR via Horizon Promo :+
Als je 699 auto's hebt, dan ben je bankroet en kan je 50K CR wel goed gebruiken ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
DaMarcus schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:43:
[...]
Als je 699 auto's hebt, dan ben je bankroet en kan je 50K CR wel goed gebruiken ja :+
Jij snapt het :Y

Het is niet makkelijk om maar 200M te hebben bovenop alle auto's en huizen -O-

[ Voor 5% gewijzigd door MK_ op 30-06-2020 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
MK_ schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:24:
[...]

Jij snapt het :Y

Het is niet makkelijk om maar 200M te hebben bovenop alle auto's en huizen -O-
Yeps 520M inmiddels met alle auto's upgraded en zelfs de auto's waar ik het meeste in rijdt met alle upgrades beschikbaar en iedere setup gesaved voor makkelijk rally en meteen daarna road races >:)

[ Voor 10% gewijzigd door calsonic op 30-06-2020 10:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
calsonic schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:31:
[...]

Yeps 520M inmiddels met alle auto's upgraded en zelfs de auto's waar ik het meeste in rijdt met alle upgrades beschikbaar en iedere setup gesaved voor makkelijk rally en meteen daarna road races >:)
Zie je, zo ver ben ik nog helemaal niet. Praktisch al mijn auto's hebben maar één tune :'(

Steun MK_ via Giro123, en help ook hem 520M + allemaal geüpgrade auto's te bereiken. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Hmmmmmm ik sta hier bij een Forzathon Live event... en iemand naast me heeft al een Zenvo TSR-S (een van de 4 nieuwe hard-to-find cars).. geen idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MK_ schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:58:
Hmmmmmm ik sta hier bij een Forzathon Live event... en iemand naast me heeft al een Zenvo TSR-S (een van de 4 nieuwe hard-to-find cars).. geen idee hoe dat kan?
PC en hacken, die kan binnenkort een ban verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Touchdomex schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:00:
[...]

PC en hacken, die kan binnenkort een ban verwachten.
Of Xbox offline en met de tijd hobbyen. Maar inderdaad: Playground/Turn10 heeft tegenwoordig geen geduld meer hiervoor en is vrij scheutig met bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Even iets anders.. na een update vanochtend is de voortgang die ik had teruggedraaid en weer "normaal" gezet. Zomer was bijv. weer op 100% ipv. 94%

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
GS88 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 22:16:
Even iets anders.. na een update vanochtend is de voortgang die ik had teruggedraaid en weer "normaal" gezet. Zomer was bijv. weer op 100% ipv. 94%
Net gechecked maar staat hier nog op 89-94-94-94% :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik had gisteren nog geen Regalia unlocked, was er wel dicht bij. Toen ik de Xbox en FH4 daarnet startte was hij opeens wel unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Fuelke schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 22:52:
Ik had gisteren nog geen Regalia unlocked, was er wel dicht bij. Toen ik de Xbox en FH4 daarnet startte was hij opeens wel unlocked.
Het is op allerlei vlakken best wel een drama geweest deze laatste 4 weken :X laten we hopen dat het vanaf vandaag beter gaat want het belooft een leuke update te worden :)

Net een update gehad en alle seizoenen staan op 100% nu :)

A3 Freak666 zet net ff 20x de 599 XX E te koop 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door calsonic op 02-07-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is er iets van (betrouwbaar) nieuws over FH5 of andere geruchten over de nieuwe serie? Kanalen die ik in de gaten moet houden? :)
Ik ben een beetje uitgekeken op FH4/FM7, beide heb ik nu wel grijs gespeeld en ik vind het jammer dat in FH4 de auto keuze wat minder belangrijk is dan in FM7. Ik heb door een corrupt save file (had alles uitgespeeld incl. DLC's), eenmalig een flink in game bedrag gekregen en flink wat wheelspins, dus voor de auto's hoef ik het ook niet meer echt te doen. Online is ook wat eentonig helaas.

Nu ik vaker speel op de XBO valt mij wel op dat beide spellen beter geoptimaliseerd zijn op de console dan op de PC. Het enige is dat de menu's trager gaan dan op de PC (RX580/R5 3600), maar grafisch gezien haal ik wel 60 FPS op de performance preset, terwijl ik dat op de PC met best wel veel drops haalde (75 FPS max., 30 FPS min.). :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ik hoop nog steeds meer merken zoals bijv. Rolls-Royce wagens (zowel oude, zéér oude en recente), maar ook wagens uit dit jaar (2020) zoals de VW T-Cross of de T-Roc Cabrio.. en hele exclusieve merken (ook die er niet meer zijn) zoals een Spyker C8 of een Maybach W5.. :) Hummers H2 en 3.

Een Lada 2101 of Bronto 4x4 _O- een Yugo of een Fiat Multipla. :X

De nieuwe BMW i4.. hmm kan nog wel even doorgaan zo!

Afbeeldingslocatie: https://www.mountox.com/assets/images/products/115/bmw-i4.png

[ Voor 50% gewijzigd door GS88 op 02-07-2020 14:34 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
GS88 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:02:
Ik hoop nog steeds meer merken zoals bijv. Rolls-Royce wagens (zowel oude, zéér oude en recente), maar ook wagens uit dit jaar (2020) zoals de VW T-Cross of de T-Roc Cabrio.. en hele exclusieve merken (ook die er niet meer zijn) zoals een Spyker C8 of een Maybach W5.. :) Hummers H2 en 3.

Een Lada 2101 of Bronto 4x4 _O- een Yugo of een Fiat Multipla. :X

De nieuwe BMW i4.. hmm kan nog wel even doorgaan zo!

[Afbeelding]
De Koenigsegg 'Gemera' en 'Jesko' 482kph(300mph) _/-\o_
https://www.koenigsegg.com

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9MydS9V2dMbCsOhwrnicBSXxvI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Srtr5eUxR6FyJ2pPd1PGyooU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door calsonic op 02-07-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien handig voor de mensen die hem nog niet hebben, maar de Porsche 911 GT3 RS PO (pre-order) is blijkbaar te unlocken als je Tier 20 haalt in The Eliminator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59
HollowGamer schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:05:
Is er iets van (betrouwbaar) nieuws over FH5 of andere geruchten over de nieuwe serie? Kanalen die ik in de gaten moet houden? :)
Logischerwijs, maar ook daar verschillen de meningen over, FM8 is de volgende in Forza* maar tegelijkertijd sluit het niet uit dat FH5 in 2021 uitkomt. Andersom, het zijn natuurlijk ook 2 verschillende games voor soms verschillend publiek en door verschillende studio's; Microsoft is de enige die ze in het gareel houdt om de serie niet nog verder te overspoelen / uitmelken.

Had jij al eens met de GoT league gereden in FM7? Ondanks dat wij ook hopen dat FM8 snel uitkomt, het is wel even een andere bezigheid / discipline, mocht je interesse hebben :)

[ Voor 0% gewijzigd door MAX3400 op 11-07-2020 13:33 . Reden: Typo ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

MAX3400 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:32:
[...]

Logischerwijs, maar ook daar verschillen de meningen over, FM8 is de volgende in Forza* maar tegelijkertijd sluit het niet uit dat FH5 in 2021 uitkomt. Andersom, het zijn natuurlijk ook 2 verschillende games voor soms verschillend publiek en door verschillende studio's; Microsoft is de enige die ze in het gareel houdt om de serie niet nog verder te overspoelen / uitmelken.

Had jij al eens met de GoT league gereden in FM7? Ondanks dat wij ook hopen dat FM8 snel uitkomt, het is wel even een andere bezigheid / discipline, mocht je interesse hebben :)
Ook is Playground Games begonnen met een nieuwe, niet nader bekende IP die niets met racen te maken heeft. Dus dat zou potentieel ook een FH5 kunnen vertragen. Trouwens, di FM7 GoT league klinkt interessant. Hoe kan je je daarbij aansluiten? En is die actiever dan FH4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
cjpostma schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Ook is Playground Games begonnen met een nieuwe, niet nader bekende IP die niets met racen te maken heeft. Dus dat zou potentieel ook een FH5 kunnen vertragen.
Die stelligheid onderschrijf ik niet; T10 is de ontwikkelaar van Motorsport, Playground van Horizon. En beiden sluiten elkaar niet uit, toch? :) Alle geruchten zeggen voorlopig dat FM8 pas februari wordt; misschien meer info op 23 juli :)
Trouwens, di FM7 GoT league klinkt interessant. Hoe kan je je daarbij aansluiten? En is die actiever dan FH4?
Actiever? Geen idee want ik speel al maanden geen FH4 meer eerlijk gezegd. En niet zozeer "wij van WC Eend" maar het topic is te vinden op [Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 8 mocht je interesse hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Fuelke schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:06:
Misschien handig voor de mensen die hem nog niet hebben, maar de Porsche 911 GT3 RS PO (pre-order) is blijkbaar te unlocken als je Tier 20 haalt in The Eliminator.
Vandaag maar eens naar Tier 20 toegewerkt stond al tijden op 4.. en idd eindelijk die 911 PO in mijn bezit en een leuke snelle wagen en de snelste 911 (456kph) in FH4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Eindelijk de Ferrari 812 !!!

Nou nog de Ford Capri FE, McLaren 720s PO en de Porsche 356e! 8)

Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2020/07/16/20200716_234150.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door GS88 op 16-07-2020 23:45 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@GS88 Clarkson vond het niet de meest briljante Ferrari; verkoop maar weer ;)

[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 17-07-2020 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
GS88 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:44:
Eindelijk de Ferrari 812 !!!

Nou nog de Ford Capri FE, McLaren 720s PO en de Porsche 356e! 8)

[Afbeelding]
De Capri FE is tegenwoordig regelmatig in de auction voor een bedrag van 20M credits.
De 720s PO zoek ik ook nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

@calsonic Yup. Ik moet weer doorsparen voor de volgende uitgave van 20m. Ga vanavond maar weer eens wat auto's verkopen!

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
GS88 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:22:
@calsonic Yup. Ik moet weer doorsparen voor de volgende uitgave van 20m. Ga vanavond maar weer eens wat auto's verkopen!
Hèhè nu 560M ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Wrijf 't er maar in :9

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Voor de geïnteresseerden.. O-) *kuch*
Ik heb o.a. dit prachtding te koop staan:
Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2020/07/17/3a3e107602d978832c28cce50cc48721.jpg

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@GS88 Ik pas want ik heb hem al twee keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Laatst online: 19-09 13:45

jbbrans

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd en dus ook FH4, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid de besturingen gekoppeld.
Ik heb een Simucube direct drive stuurwiel met een aparte shifter, heusinkveld pedalen en een streamdeck (met vjoy) als buttonbox. Daarbij heb ik nog een xbox controller.
Hiervoor had ik in plaats van de Heusinkveld pedalen, G29 pedalen met usb converter en geen buttonbox, maar een fysieke joystick als knoppenkast. Dit werkte.

Als ik nu de knoppen en assen wil toewijzen, gaat FH4 na een paar knoppen of assen in de stress en ziet overal device 3 as 1. Hierna kan ik het menu niet meer bedienen met de xbox controller. Tot dan heb ik echter ook niet device 3 as 1 een keer toegewezen.

Ik heb diverse dingen geprobeerd, 1 of meerdere controllers los getrokken, alle controllers aangesloten, fh4 opstarten, dan alle controllers 1 voor 1 los. No go.

Voor de simucube en g29 pedalen (en nu voor de heusinkvelds) gebruikte ik emuwheel om de juiste forcefeedback te krijgen.

Weet iemand waar ik kan uitzoeken wat device 3 in FH4 is?

Edit:
device 3 is dus de 2e vjoy device die ik gebruikte om via de stream deck een buttonbox aan te maken.
Nu een manier vinden waarop dat wel gaat lukken.

Het is dat het geen goedkoop spel was en het zo leuk speelt samen met een sfx motion platform, maar anders kwam het spel echt niet meer op mijn pc. :X In al mijn jaren dat ik pc games speel, nog nooit zo'n eigenwijs éénkennig spel tegen gekomen. Als het draait, dan draait het soepel en prachtig maar verander niets aan je systeem want je bent weken verder.

[ Voor 19% gewijzigd door jbbrans op 20-07-2020 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Voor degene die hem nog niet hebben het "Mitsubishi Car Pack" is gratis momenteel :)

[ Voor 32% gewijzigd door calsonic op 23-07-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:00
calsonic schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:40:
Voor degene die hem nog niet hebben het "Mitsubishi Car Pack" is gratis momenteel :)
Enkel in-game aan te schaffen, en niet via de browser in de Microsoft Store? Krijg 'm namelijk niet gevonden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:47:
[...]

Enkel in-game aan te schaffen, en niet via de browser in de Microsoft Store? Krijg 'm namelijk niet gevonden.
En in-game kost hij niets momenteel ;)

Verkrijgbaar in-game via het tabblad "Marketplace" en dan "Car Packs"

[ Voor 13% gewijzigd door calsonic op 24-07-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:00
calsonic schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:49:
[...]

En in-game kost hij niets momenteel ;)
Dat bedoel ik ook. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Dat is vreemd ik heb inmiddels van 2 andere spelers gehoord dat ze hem ook gratis konden claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Die was altijd toch al gratis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

GS88 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:22:
Hoe verkoop je eigenlijk auto's? ik heb wat dubbele en oninterresante auto's maar heb nog niet door hoe je ze kan verkopen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ToolkiT schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:58:
[...]

Hoe verkoop je eigenlijk auto's? ik heb wat dubbele en oninterresante auto's maar heb nog niet door hoe je ze kan verkopen..
Auction House of wegtyfen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Nee het "drift pack" was altijd al gratis ;)

[ Voor 58% gewijzigd door calsonic op 23-07-2020 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

calsonic schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:04:
[...]

Nee het "drift pack" was altijd al gratis ;)
Die was niet gratis? Althans... Ik heb die niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:09:
[...]

Die was niet gratis? Althans... Ik heb die niet...
Oke ik weet niet beter dat het "drift pack" gratis is want die zat er bij mij bij toen ik hem (standaard versie)kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Touchdomex schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:01:[/b]
[...]

Auction House of wegtyfen :+
[/quote]
mmm toch nog maar eens in auctionhouse kijken.. vorige keer kon ik zelf geen auction starten geloof ik..

[ Voor 32% gewijzigd door ToolkiT op 23-07-2020 15:13 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

calsonic schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:11:
[...]

Oke ik weet niet beter dat het "drift pack" gratis is want die zat er bij mij bij toen ik hem (standaard versie)kocht.
Ja ik ben daar telkens jaloers op geweest want ik moest telkens random auto's tunen zodat je er ook maar een beetje mee kan driften ;(

Ondertussen wel die Ferrari en Corvette drift maar zal dit weekend voor de rest ook nog wel kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:12:
[...]

Ja ik ben daar telkens jaloers op geweest want ik moest telkens random auto's tunen zodat je er ook maar een beetje mee kan driften ;(

Ondertussen wel die Ferrari en Corvette drift maar zal dit weekend voor de rest ook nog wel kijken.
Ik gebruik die auto's nooit ik ben niet zo van het driften - in mijn eigen auto zit ook een "drift modus" en die heb ik nog nooit gebruikt - net zoals "launch control"overigens vind ik dat een te grote aanslag op het blok want hij is al snel genoeg als ik volgas wegtrek >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
calsonic schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:23:
[...]

Ik gebruik die auto's nooit ik ben niet zo van het driften - in mijn eigen auto zit ook een "drift modus" en die heb ik nog nooit gebruikt - net zoals "launch control"overigens vind ik dat een te grote aanslag op het blok want hij is al snel genoeg als ik volgas wegtrek >:)
Nog wel... :>

offtopic:
Hoe lang nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:25:
[...]

Nog wel... :>

offtopic:
Hoe lang nog?
Eind volgende maand staat de standaard/bejaarden versie bij de dealer en de mijne zal een paar maanden later volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus