Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14:30
Noppesnada schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:41:
Is het hier iemand gelukt om een MIband 3 welke in Chinees is geleverd permanent om te zetten naar Engels ?

Het lukt me wel, maar zodra ik geen bluetooth verbinding heb met mijn telefoon springt hij weer over naar Chinees. Heb al 2 aangepaste MI Fit app geprobeerd, maar daarmee wil mijn band niet updaten naar Engels.

De Mi Bandage app werkt even, maar uiteindelijk gaat alles weer naar Chinees. telefoon wijzigen in Engels, het maakt allemaal niets uit, ik kom iedere keer op hetzelfde uit.

Uiteraard heb ik Gegoogled en de nodige Youtube's bekeken, helaas

Iemand ?
Je kan ook een Nederlands custom firmware installeren, is eenvoudig uit te voeren.

Download- en installatieinstructies zijn hier te vinden : https://geekdoing.com/threads/dutch-firmware.103/

• Noppesnada
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 13:04
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:27:
[...]

Je kan ook een Nederlands custom firmware installeren, is eenvoudig uit te voeren.

Download- en installatieinstructies zijn hier te vinden : https://geekdoing.com/threads/dutch-firmware.103/
Het lijkt me dat automatische updates dan niet meer werken, of vergis ik me ?

Engels heeft mijn voorkeur.

• Pierre_nr1
Noppesnada schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:34:
[...]

Het lijkt me dat automatische updates dan niet meer werken, of vergis ik me ?

Engels heeft mijn voorkeur.
Jawel, de automatische updates werken wel. Dan heeft de Mi Band 3 weer de originele firmware in het Chinees of Engels. De Nederlands custom versie van zo'n update zal snel volgen.

Je kan ook custom Engelse firmware installeren, met verschillene datum/tijd noteringen. Keus genoeg.

• Noppesnada
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:26:
[...]

Jawel, de automatische updates werken wel. Dan heeft de Mi Band 3 weer de originele firmware in het Chinees of Engels. De Nederlands custom versie van zo'n update zal snel volgen.

Je kan ook custom Engelse firmware installeren, met verschillene datum/tijd noteringen. Keus genoeg.
Dus een Chinese band zal altijd na een update weer terug gaan naar Chinees. Zit dat hardwarematig ingebakken ?

• Pierre_nr1
Noppesnada schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:48:
[...]

Dus een Chinese band zal altijd na een update weer terug gaan naar Chinees. Zit dat hardwarematig ingebakken ?
Het is de software die het bepaald. Als je je telefoon op Engels hebt staan zou de Mi Band ook Engelstalig moeten zijn , maar dat blijkt niet altijd zo te zijn. Daarom zijn de work-arounds die ik reeds eerder memoreerde een manier om de Mi Band op een andere taal te krijgen. Het is en blijft soms behelpen, maar zijn Tweakers, toch :)

• Geurt-kun
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-04 10:28

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:19:
[...]

Het is de software die het bepaald. Als je je telefoon op Engels hebt staan zou de Mi Band ook Engelstalig moeten zijn , maar dat blijkt niet altijd zo te zijn. Daarom zijn de work-arounds die ik reeds eerder memoreerde een manier om de Mi Band op een andere taal te krijgen. Het is en blijft soms behelpen, maar zijn Tweakers, toch :)
Ik heb er een aantal meegenomen uit China. Een verbonden met een Engelstalige en een met een Nederlandse iPhone, respectievelijk 7+ en 6S. Beiden doen het naar verwachting zonder Chinese tekens.
De derde is verbonden met een Samsung, daar heb ik wel klachten over Chinese tekens gehoord.

Persoonlijk heb ik moeite met de bediening, het is voor mij lastig om naar het volgende scherm te scrollen. Pols kantelen, zoals de Mi-band 2 zou ideaal zijn voor mij.
xileS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:35:
[...]

Vandaag eindelijk ontvangen. Bandje is erg zwaar en groot. Lijkt best wel massief, vooral op mijn dunne polsen ;p.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bij mij zie ik geen tijd in het stappenscherm.

2k op west bij Pv Output

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Geurt-kun schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:59:
[...]

Bij mij zie ik geen tijd in het stappenscherm.
Dit is het hoofdscherm. Dit kan je wijzigen bij more > screen.

• Geurt-kun

Geurt-kun

xileS schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:11:
[...]

Dit is het hoofdscherm. Dit kan je wijzigen bij more > screen.
Ik zie verschillende keren „more“, maar zie niet wat ik verwacht. Gebruik je ook een iPhone?

2k op west bij Pv Output

• xileS
  • Niet online
Geurt-kun schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:41:
[...]

Ik zie verschillende keren „more“, maar zie niet wat ik verwacht. Gebruik je ook een iPhone?
Nee android, maar dat moet geen verschil maken. Aangezien dit de menu van de xiaomi band zelf is.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:19

Wailing_Banshee

You're Next

Gisteren die Mi Fit app gedeinstalleerd. Dat ding trok eergisteren mijn telefoon in 1 nacht leeg (van 75% naar 0%). Toen ik gisteravond m'n telefoon pakte om een audioboek te luisteren, zag ik dat die Mi Fit app weer was opgestart, terwijl ik hem geforceerd had gestopt en had uitgezet dat hij op de achtergrond mocht draaien.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Noppesnada
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:19:
[...]

Okay, het flashen naar Engels is gelukt. Ook nog even NL geprobeerd, maar Engels heeft de voorkeur.

Echter, als ik mijn telefoon weer op NL zet, springt mijn MI3 weet naar Chinees.

• Pierre_nr1
Noppesnada schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:32:
[...]

Okay, het flashen naar Engels is gelukt. Ook nog even NL geprobeerd, maar Engels heeft de voorkeur.

Echter, als ik mijn telefoon weer op NL zet, springt mijn MI3 weet naar Chinees.
Welke software heb je allemaal geinstalleerd staan op je telefoon voor de Mi Band?

• Noppesnada
Pierre_nr1 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

Welke software heb je allemaal geinstalleerd staan op je telefoon voor de Mi Band?
De originele Mi fit app en gadgetbridge (meest recente versie).

Gadegetbridge had ik nodig om te flashen.

• Pierre_nr1
Noppesnada schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:58:
[...]

De originele Mi fit app en gadgetbridge (meest recente versie).

Gadegetbridge had ik nodig om te flashen.
Gadget bridge mag je deinstalleren of disablen. De 'Detecteerbaar'(Discoverable) optie binnen de Mi Fit app moet je ook uitzetten, dat scheelt heel veel batterij.

Waarom je horloge weer op Chinees springt is mij een raadsel. Ik heb, om te testen, net mijn telefoon van Nederlands naar Engels gezet, maar mijn horloge blijft op keurig op NL staan. Misschien heeft 'Discoverable' er iets mee te maken?!

• blade08
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-04 23:14
Ik heb de Mi band 3 nu een paar dagen in gebruik met ios. Hier een aantal observaties ( btw gekocht via gearbest voor 22 euro)

-Ik dacht dat het healthkit compatible was, dus dat mijn hartslag etc netjes daar in zou verdwijnen.

-De band meet elke minuut mijn hardslag, en deze staat (netjes) op in de mi app (zie volgende punt). Maar in healthkit komt niets er van in terecht. Alleen handmatige metingen zijn daar in terug te vinden.

-Ja, hij leest elke minuut je hartslag, maar binnen de mi app geeft hij deze in 5 min intervallen weer, en je kunt niet bv inzoomen.

-Slaap komt wel terug in healthkit, maar rusthartslag dan weer niet.

-Als ik de hartslag vergelijk met een band die om de borst zit, of via de telefoon met je vinger op het lampje, dan zit de Mi er standaard 8-10 slagen boven. ( de andere 2 methoden zijn het +/- 1 met elkaar eens

-De stappen teller is gewoon ruk, die meet ongeveer 45% meer dan je werkelijk loopt. Dit heb ik getest door 1000 stappen buiten te lopen. IOS 985 mi band 1452....en ja ik heb lengte etc goed ingevuld in de app

-Exercise: vanuit de band zelf kun je niet aangeven welke activiteit je doet, en tijdens de activiteit is je hartslag niet te zien, behalve als je tijdens het sporten nog even swiped.

-Op het start scherm kun je de tijd en stappen zetten, maar niet laatst gemeten hartslag.

-batterij gebruik is indrukwekkend, alles staan aan en in 3 dagen 20% batterij gebruik.

-Het touchscreen werkt, maar niet heel goed, je moet vaak toch nog even extra swipen

-Je kunt het instellen dat als je je arm naar een klok kijk positie doet dat het scherm dan aan gaat, dit werkt in 75% van de tijd, en het duurt dan nog vrij lang voordat er wat te zien is op het scherm.

-Je kunt notificaties aan zetten, maar niet voor email

-in de interface kun je soms een niveau dieper ( bv weersverwachting voor morgen en overmorgen), maat als je dan bv terug wil moet je eerst naar het begin swipen, en dan verder.

Kortom, het is behoorlijk buggy, en eigenlijk niet bruikbaar zoals het bedoeld zou zijn, het is maar 2 tientjes, maar toch...

Als ze iets meer tijd zouden steken in de software dan zou het mogelijk bruikbaar kunnen zijn voor een niet te veel eisende gebruiker, dat zeggende weet ik niet hoe een duurdere fitbit of apple watch presetterd.

Edit:
-typo
-email toegevoegd
-aangepast dat tijdens een activiteit je wel de hartslag zou kunnen zien.

blade08 wijzigde deze reactie 23-10-2018 14:25 (12%)

www.scinus.com

• R.van.M
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:46
blade08 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:07:
Ik heb de Mi band 3 nu een paar dagen in gebruik met ios. Hier een aantal observaties ( btw gekocht via gearbest voor 22 euro)

-Exercise: vanuit de band zelf kun je niet aangeven welke activiteit je doet, en tijdens de activiteit is je hartslag niet te zien.
Jawel, even naar rechts swipen dan kun je je hartslag zien.

• blade08
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-04 23:14
R.van.M schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:20:
[...]

Jawel, even naar rechts swipen dan kun je je hartslag zien.
Inderdaad, wat ik zeg, niet te zien ;) Maar ik nuanceer even het bericht hier boven...

www.scinus.com

• Emmavdv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 14:12
Ik heb momenteel een fitbit Flex 2, waar ik in principe tevreden mee ben, alleen erger ik me er behoorlijk aan dat daar geen klokje op zit, en het dus een beetje loos ding aan je pols is. Daarom was ik verder aan het kijken, en kwam de mi band 3 tegen, die wel in mijn budget valt, in tegenstelling tot de duurdere fitbits. Ik kan in reviews veel vinden over dat het een fijn bandje is, maar ik vraag me af, hoe bevalt de app, en weet een van jullie wat voor mogelijkheden deze bied ten opzichte van de fitbit app?

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Emmavdv schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:28:
Ik heb momenteel een fitbit Flex 2, waar ik in principe tevreden mee ben, alleen erger ik me er behoorlijk aan dat daar geen klokje op zit, en het dus een beetje loos ding aan je pols is. Daarom was ik verder aan het kijken, en kwam de mi band 3 tegen, die wel in mijn budget valt, in tegenstelling tot de duurdere fitbits. Ik kan in reviews veel vinden over dat het een fijn bandje is, maar ik vraag me af, hoe bevalt de app, en weet een van jullie wat voor mogelijkheden deze bied ten opzichte van de fitbit app?
FitBit app ken ik niet, de MiFit app vind ik vreselijk. Zoog alleen m'n telefoon leeg... Ik gebruik nu een andere app (Notify & Fitness) en die werkt perfect.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Naald
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 29-10-2018
Uitslapen.
Iemand die dit herkent?
Mooie sleep tracker, maar als je een keer kunt uitslapen trilt de mi band je wakker na 7 uur met een update over hoeveel uren je hebt geslapen. Ook als je alles uitzet van notificatie settings in MI band tools tot Bluetooth op je mobiel aan toe.
Tips iemand?!

Naald wijzigde deze reactie 25-10-2018 12:58 (13%)

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Naald schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:56:
Uitslapen.
Iemand die dit herkent?
Mooie sleep tracker, maar als je een keer kunt uitslapen trilt de mi band je wakker na 7 uur met een update over hoeveel uren je hebt geslapen. Ook als je alles uitzet van notificatie settings in MI band tools tot Bluetooth op je mobiel aan toe.
Tips iemand?!
Die van mij trilt niet na 7 uur met een update hoeveel uur ik geslapen heb... Zou wel vervelend zijn, want dan krijg ik niet mijn 8 uur slaap per dag!

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:07

majoh

PSN id: majoh_nl

Naald schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:56:
Uitslapen.
Iemand die dit herkent?
Tips iemand?!
Geen problemen mee. Maar ik heb ook "Opstaan meldingen" uit staan. Dat eens proberen?

Battlenet: majoh#2774

• Geurt-kun

Geurt-kun

Wailing_Banshee schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Die van mij trilt niet na 7 uur met een update hoeveel uur ik geslapen heb... Zou wel vervelend zijn, want dan krijg ik niet mijn 8 uur slaap per dag!
Ook geen wekker aan staan? Bij mij is dat wel het geval, lastig uit te zetten in geval van een vrije dag.

2k op west bij Pv Output

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Geurt-kun schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:31:
[...]

Ook geen wekker aan staan? Bij mij is dat wel het geval, lastig uit te zetten in geval van een vrije dag.
Ja, ik heb wel een wekker gezet (5 dagen in de week), maar die is met 1 druk op de knop uit. Maar ik weet niet of hij hetzelfde doet als m'n Mi Band 2, dat hij na 10 minuten weer afgaat, tenzij je je beweegt, omdat ik nog geen vakantie heb gehad sinds ik hem heb :D

• Naald
majoh schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:46:
[...]
Geen problemen mee. Maar ik heb ook "Opstaan meldingen" uit staan. Dat eens proberen?
Staat ook uit.

• Naald
Geurt-kun schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:31:
[...]

Nee in geen enkele app alarmen aan staan.

• Naald
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:17:
[...]

Ja, ik heb wel een wekker gezet (5 dagen in de week), maar die is met 1 druk op de knop uit. Maar ik weet niet of hij hetzelfde doet als m'n Mi Band 2, dat hij na 10 minuten weer afgaat, tenzij je je beweegt, omdat ik nog geen vakantie heb gehad sinds ik hem heb :D
Ook zo'n 5 dagen setting. Maar nu vakantie van kinderen dus, alarm in Sleep uit, maar armband moet in ander vertrek in een stapel kleding want niet te stuiten. In weekend zelfde verhaal.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Naald schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Ook zo'n 5 dagen setting. Maar nu vakantie van kinderen dus, alarm in Sleep uit, maar armband moet in ander vertrek in een stapel kleding want niet te stuiten. In weekend zelfde verhaal.
In het weekend gaat die van mij sowieso niet af. Dat zou ook niet moeten als je hem op 5 dagen hebt gezet. Het lijkt erop dat er dan toch nog ergens anders een alarm ingesteld is...

• Naald
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

In het weekend gaat die van mij sowieso niet af. Dat zou ook niet moeten als je hem op 5 dagen hebt gezet. Het lijkt erop dat er dan toch nog ergens anders een alarm ingesteld is...
Vanochtend was het weer een wekker geloof ik (moeilijk te zien zonder bril en half slapend). Weekenden is het vaak een slaap-uren update die mij tussendoor wekt. Zo van, 'Joe, je hebt alweer 6 uren geslapen joh, goed bezig! Ga zo door!' :X

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Naald schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:10:
[...]
Zo van, 'Joe, je hebt alweer 6 uren geslapen joh, goed bezig! Ga zo door!' :X
Waarop jouw antwoord is: moest je me daarvoor wakker maken???

Die slaap grafieken is wel geinig trouwens. Ik had woensdag niet het idee echt geslapen te hebben, en dat wordt bevestigd door m'n Band. Totale slaap: 7:55. Diepe slaap: 20 minuten...

• Vincer
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-03 11:39
Ik wil de Mi Band 3 gebruiken voor hardlopen. Op basis van eerdere post begrijp ik dat de GPS alleen werkt icm telefoon. Jammer, maar dat is niet anders.

Welke weergaves kan de Mi Band constant geven (dus zonder op een knop of scherm te hoeven drukken) tijdens een hardloopsessie?
Bijvoorbeeld: tijd, afgelgde tijd, afgelegde afstand, hartslag, ritme (in minuten per km of anderszins) ?

• Pierre_nr1
Vincer schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:08:
Ik wil de Mi Band 3 gebruiken voor hardlopen. Op basis van eerdere post begrijp ik dat de GPS alleen werkt icm telefoon. Jammer, maar dat is niet anders.

Welke weergaves kan de Mi Band constant geven (dus zonder op een knop of scherm te hoeven drukken) tijdens een hardloopsessie?
Bijvoorbeeld: tijd, afgelgde tijd, afgelegde afstand, hartslag, ritme (in minuten per km of anderszins) ?
De Mi Band kan geen constante weergave geven. Misschien kan je polsbeweging aanzetten, dat is in ieder geval beter dan helemaal niets.

• Pipgirl
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 08-12-2018
Ik ben benieuwd of er al iemand de NFC versie heeft aangeschaft en hoe deze bevalt. Werkt het hier in Nederland?

• xileS
  • Niet online
Beetje jammer dat de Miband moeite heeft met de switch naar zomer/wintertijd nog steeds.

Ik werd na 2 uur even wakker en zag al dat de tijd niet goed stond, dus had even Bluetooth uit aan gedaan. Toen stond de tijd goed, maar de wekker (ingesteld in Mi band tools) ging alsnog een uur te vroeg.

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 24-04 22:53
xileS schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:45:
Beetje jammer dat de Miband moeite heeft met de switch naar zomer/wintertijd nog steeds.

Ik werd na 2 uur even wakker en zag al dat de tijd niet goed stond, dus had even Bluetooth uit aan gedaan. Toen stond de tijd goed, maar de wekker (ingesteld in Mi band tools) ging alsnog een uur te vroeg.
Ik had geen wekker gezet, zag wel dat de tijd niet goed stond vanochtend.
Bluetooth uit en aanzetten hielp niet ik moest echt de band ontkoppelen en daarna opnieuw pairen. Tijd staat nu goed.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• xileS
  • Niet online
Ja jammer is dat, je zou denken dat met de Bluetooth koppeling de tijd wel op tijd gesynct kan worden.

• Geurt-kun

Geurt-kun

xileS schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:45:

Bij mij ging het wel goed, hoewel ik niet weet vanaf hoe laat de band gelijk liep.

2k op west bij Pv Output

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Geurt-kun schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:09:
[...]

Bij mij ging het wel goed, hoewel ik niet weet vanaf hoe laat de band gelijk liep.
Hetzelfde hier. Telefoon ligt niet eens in de buurt van m'n bed (dus geen bluetooth), maar toen ik zondag ochtend om een uur of 5 keek, was het gewoon 5 uur op m'n Mi Band.

• Geurt-kun

Geurt-kun

Wailing_Banshee schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:14:
[...]

Hetzelfde hier. Telefoon ligt niet eens in de buurt van m'n bed (dus geen bluetooth), maar toen ik zondag ochtend om een uur of 5 keek, was het gewoon 5 uur op m'n Mi Band.
Ik zou om 5 uur A.M. zonder vergelijkingsmateriaal niet zomaar zeggen dat het klopt 😅

2k op west bij Pv Output

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Geurt-kun schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:26:
[...]

Ik zou om 5 uur A.M. zonder vergelijkingsmateriaal niet zomaar zeggen dat het klopt 😅
Vergelijkingsmateriaal had ik, waarom denk je dat ik wakker was :D

M'n wekkerradio gaf 5 uur aan (zet zichzelf goed) en de twee kerkklokken die ik hoor sloegen ook 5 uur.

• xileS
  • Niet online
Nou, vandaag ging de wekker (mi band tools) weer een uur te vroeg -.-. Even alle alarms uit aan gedaan, daarmee hopelijk opgelost.

• richdb
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18-04 14:56
blade08 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:07:

-De stappen teller is gewoon ruk, die meet ongeveer 45% meer dan je werkelijk loopt. Dit heb ik getest door 1000 stappen buiten te lopen. IOS 985 mi band 1452....en ja ik heb lengte etc goed ingevuld in de app
Grappig, ik heb het idee dat het juist minder stappen telt. Hiervoor een Fitbit Charge 2 en deze registreerde meer stappen. Dus wel vreemd.

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 24-04 16:42
Wintertijd werkte hier ook niet goed. Toen ik de Mi Fit App opende en naar Profiel > Mi Band 3 ging werd er ineens nieuwe firmware naar de band gestuurd en daarna liep hij weer gelijk met wintertijd. Vreemd.

• Geurt-kun

Geurt-kun

Tigerblood schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:45:
Wintertijd werkte hier ook niet goed. Toen ik de Mi Fit App opende en naar Profiel > Mi Band 3 ging werd er ineens nieuwe firmware naar de band gestuurd en daarna liep hij weer gelijk met wintertijd. Vreemd.
Die firmware is al drie dagen oud. Mijn partner had het zaterdagochtend al. Ik zaterdagavond, omdat in dan pas checkte.

2k op west bij Pv Output

• xileS
  • Niet online
Vreemd, al 3 dagen achter elkaar dat de alarm een uur te vroeg af gaat.

• tony92
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 04-03 12:36
Hallo

Is er intussen een update geweest waardoor je je telefoon niet in het Engels moet veranderen maar in het Nederlands kan laten?

Alvast bedankt!

• Pierre_nr1
tony92 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:10:
Hallo

Is er intussen een update geweest waardoor je je telefoon niet in het Engels moet veranderen maar in het Nederlands kan laten?

Alvast bedankt!
Nee. Maar, je kan wel een gemodificeerde NL versie downloaden en installeren. Ik heb deze zelf ook geinstalleerd. Dan maakt het niet uit op welke taal je telefoon staat.

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik was allergisch voor het rubberen bandje van de mi band 1.
Weet iemand of het bandje van de mi band 3 hetzelfde soort rubber gebruikt? Zo ziet het er wel uit namelijk.

En met ip68 kan je wel gewoon zwemmen toch? Zit er ook een zwemtrack functie op?

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13:10
kaasaanfiets schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:08:
Weet iemand of het bandje van de mi band 3 hetzelfde soort rubber gebruikt? Zo ziet het er wel uit namelijk.

En met ip68 kan je wel gewoon zwemmen toch? Zit er ook een zwemtrack functie op?
De 2 en de 3 gebruiken volgens mij wel hetzelfde soort rubber. Eventueel kan je er een ander bandje om doen? Ik heb zelf een lederen bandje, vind ik wat mooier staan dan de rubberen.

(Al zou ik niet met het leren bandje gaan zwemmen :+)

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10-04 10:15

Darkfreak

Everybody wears a mask

Sinds gister aan de pols \o/

Sinds ik weer ben begonnen met sporten, en iedere keer de telefoon erbij pakken nogal vervelend was, wilde ik sowieso weer een fitnesstracker hebben (Heb een MiBand 1 thuis, maar iets als een stopwatch en klok was toch handig erbij).

Daarbij gebruik ik Sleep as Android (best uitgebreide sleeptracker), en die ondersteund (bij installeren van de Tools for MiBand app) de MiBand 3 als tracker (wat een stuk preciezer meet dan met de telefoon onder je kussen, zeker als je met iemand het bed deeld).

Eerste indruk is in ieder geval zeer positief :+

(>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Pierre_nr1
kaasaanfiets schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:08:

Je kan er mee zwemmen, wordt ook mee geadverteerd. Ik heb de hele zomer tijdens het zwemmen de Mi Band 3 omgehouden. Er zit geen zwem-tracker op.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Pierre_nr1 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:21:
[...]

Je kan er mee zwemmen, wordt ook mee geadverteerd. Ik heb de hele zomer tijdens het zwemmen de Mi Band 3 omgehouden. Er zit geen zwem-tracker op.
Ok. Je kan ook geen afstand tracken in het water dan?

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

kaasaanfiets schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:28:
[...]

Ok. Je kan ook geen afstand tracken in het water dan?
Hij gaat alleen niet kapot dan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Marzman schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:33:
[...]

Hij gaat alleen niet kapot dan.
Misschien een domme vraag maar kan ik hem dan niet gewoon op wandelen zetten?

• Pierre_nr1
kaasaanfiets schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:01:
[...]

Misschien een domme vraag maar kan ik hem dan niet gewoon op wandelen zetten?
Nee, zelfs wandelen in het water gaat niet. Ooit was er iemand die op het water kon lopen, maar toen was de Mi Band 3 er nog niet :)

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:04
helaas weer mijn mi band verloren zoals mijn mi band 2.

Opeens niet meer om me pols. Vorige keer was ook intensief bezig met verbouwen, moving. En dag erna gemerkt no more MI BAND. Nu weer het zelfde. Echt jammer dat er niet een sort GPS (last position) gemaakt kan wordne bijvoorbeeld in de Mi fit app, of de google fit app. Om zo de laatste locatie terug te vinden.

• Eiland
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:33
Ik heb al een tijdje de 2 en nu net vandaag de 3 binnen gekregen

ik gebruik zelf niet de Mi app maar Mi band master

Ik moet zeggen dat ik hier zeer tevreden over ben (ik heb wel de betaalde versie)
voor de mensen die privacy hoog in het vaandel hebben is dit ook een optie

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 24-04 16:42
Eiland schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:24:
Ik heb al een tijdje de 2 en nu net vandaag de 3 binnen gekregen

ik gebruik zelf niet de Mi app maar Mi band master

Ik moet zeggen dat ik hier zeer tevreden over ben (ik heb wel de betaalde versie)
voor de mensen die privacy hoog in het vaandel hebben is dit ook een optie
Waarom zou deze app beter zijn voor je privacy? App is geschreven door een third party developer, afkomstig uit een risicoland, geen idee waar je info naartoe wordt gesynct.

• S0epkip
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14:40
Ervaringsdeskundigen, ik kan het nergens vinden, maakt de Mi Band 3 ook een inschatting van je stress-level zoals sommige andere wearables? Eventueel met een alternatieve app?

2430Wp ZW

• Eiland
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:33
Tigerblood schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:36:
[...]

Waarom zou deze app beter zijn voor je privacy? App is geschreven door een third party developer, afkomstig uit een risicoland, geen idee waar je info naartoe wordt gesynct.
Wat maakt het nou uit waar een ontwikkelaar woont, maar als ik hem op z'n blauwe ogen mag geloven zit het wel goed

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 24-04 18:30

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik ken Xiaomi band 3 niet erg goed, dus misschien stel ik "domme vragen":

1. Wat is het verschil tussen CN versie en Global version?

2. Ik zie dat er ook een NFC versie is, maar is het beschikbaar bij banken zoals ING, Rabo, ect.?

3. Wat is het makkelijkste versie zonder of erg weinig te tweaken?

Review Samsung C27H800 Monitor

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Eiland schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:19:
[...]

Wat maakt het nou uit waar een ontwikkelaar woont, maar als ik hem op z'n blauwe ogen mag geloven zit het wel goed
Kaspersky is er voor verhuist, dus ik denk dat het wel iets uitmaakt. Maar in dit geval komen de originele ontwikkelaars ook uit een 'risicoland' en bovendien bespioneren bondgenoten ons net zo hard. En hoe geheim is de data? Je hartslag, stappen en hoe lang je slaapt en alles met een flinke klont zout omdat geen medische apparatuur is en ze weten ook niet of je de band hebt afgedaan en sommige dingen telt hij gewoon niet (verzekeringsmaatschappijen kunnen niet zo veel met de data)

/▌

• Geurt-kun

Geurt-kun

Eindelijk een update van de Mi-band 3 op mijn iPhone 6S waarbij het Chinees naar boven komt 😢
Niet eerder gehad.

2k op west bij Pv Output

• joepsel
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 24-04 22:35

joepsel

٩(͡๏̯͡๏)۶

Geurt-kun schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:33:
Eindelijk een update van de Mi-band 3 op mijn iPhone 6S waarbij het Chinees naar boven komt 😢
Niet eerder gehad.
Yep. Hier ook horloge op Chinees na Mi Fit app update van vannacht (iPhone XS) :'(
Ook weer oude lettertype terug (Times New Roman achtig lettertype)

joepsel wijzigde deze reactie 14-11-2018 23:52 (4%)

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10-04 10:15

Darkfreak

Everybody wears a mask

Iemand die zijn MiBand (welke versie dan ook) geflashed heeft en GadgetBridge gebruikt (wat de Mi Fit app onnodig maakt)?

(>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Pierre_nr1
Darkfreak schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:51:
Iemand die zijn MiBand (welke versie dan ook) geflashed heeft en GadgetBridge gebruikt (wat de Mi Fit app onnodig maakt)?
Jazeker, en dat ging prima. Ik heb nu een toestel met Android Pie en daar werkt Gadgetbridge niet meer. Ik gebruik daarom Notify & Fitness. Daar kan je ook firmware mee flashen zonder dat Mi Fit geinstalleerd is. Zelfs fonts en bepaalde thema's zijn hiermee te flashen, zodat je b.v. in whatsapp ook je emoticons ziet.

• rorie
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 18-04 15:18
Ook hier staat mijn mi band 3 ineens op chinees, hoe zet je dit terug naar engels?

• truffel50
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-02 21:20
Ik heb sinds zaterdag een oneplus 6T met Miband 3 en Notify & Fitness. Mi fit moet helaas aan blijven. Valt mij op dat de BT niet constant verbonden blijft. Met Mi 2 band blijft BT constant verbonden. Hoe los ik het op? En welke instelling voor werking zonder Mi fit?

truffel50 wijzigde deze reactie 15-11-2018 13:03 (3%)

Lidy

• Pierre_nr1
truffel50 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:02:
Ik heb sinds zaterdag een oneplus 6T met Miband 3 en Notify & Fitness. Mi fit moet helaas aan blijven. Valt mij op dat de BT niet constant verbonden blijft. Met Mi 2 band blijft BT constant verbonden. Hoe los ik het op? En welke instelling voor werking zonder Mi fit?
Het niet meer gebruiken van Mi Fit kan je binnen de instellingen vam Notify & Fitness uitzetten. Je kan Mi Fit dan deinstalleren. Ik gebruik al tijden de Nederlandse firmware probleemloos op deze manier.

• truffel50
Pierre_nr1 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:19:
[...]

Het niet meer gebruiken van Mi Fit kan je binnen de instellingen vam Notify & Fitness uitzetten. Je kan Mi Fit dan deinstalleren. Ik gebruik al tijden de Nederlandse firmware probleemloos op deze manier.
dat is het juist. ik kan het niet vinden bij de instellingen. ik heb firmware 2.0.0.4 en N&F versie 7.1.3. en is Nederlands.

Lidy

• Pierre_nr1
truffel50 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:53:
[...]

dat is het juist. ik kan het niet vinden bij de instellingen. ik heb firmware 2.0.0.4 en N&F versie 7.1.3. en is Nederlands.
Het staat onder Instellingen/Geavanceerd/Officiele Mi Fit-app is geinstalleerd. Daar kan je de Mi Fit app aan- of uitzetten.

• Guzanni
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10:14
Ik ben van plan om een mi band 3 aan te schaffen. Ik heb iets gelezen over een gemodificeerde Nederlandse versie. Heb dit topic afgestruind en kon zo 1 2 3 niets vinden.
Iemand die mij kan vertellen waar ik dit kan vinden?

• Pierre_nr1
Guzanni schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:41:
Ik ben van plan om een mi band 3 aan te schaffen. Ik heb iets gelezen over een gemodificeerde Nederlandse versie. Heb dit topic afgestruind en kon zo 1 2 3 niets vinden.
Iemand die mij kan vertellen waar ik dit kan vinden?
Hier is o.a. de NL versie te downloaden, incl. instructies :

https://www.geekdoing.com/forums/#xiaomi-mi-band-3.4

• truffel50
Pierre_nr1 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:57:
[...]

Het staat onder Instellingen/Geavanceerd/Officiele Mi Fit-app is geinstalleerd. Daar kan je de Mi Fit app aan- of uitzetten.
Gelukt, Dank je Pierre! Eerst op N&F uitzetten dan Mi fit deinstalleren. die volgorde schijnt belangrijk te zijn.

Lidy

• Pierre_nr1
truffel50 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:43:
[...]

Gelukt, Dank je Pierre! Eerst op N&F uitzetten dan Mi fit deinstalleren. die volgorde schijnt belangrijk te zijn.
Graag gedaan, veel plezier ermee!

• frederic46
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 07:41
Mijn moeder (nu dolgelukkig met Mi Band 2) krijgt een Mi Band 3 voor haar 83ste verjaardag. Alleen dat bandje lijkt dezelfde als versie 2 en daar heeft ze wat moeite mee.

Ze zwemt ermee (nou ja, spartelt in het water) en heeft nog maar een dun polsje.

Wie heeft ervaring met een andere band/strap zoals bijvoorbeeld.

• .GoO
  • Laatst online: 17-04 08:51
Ik zie in dit topic een paar vragen over NFC voorbij komen, maar daar is nog niet op gereageerd. Ik ben ook erg benieuwd of je iets met de NFC functionaliteit kunt in Nederland?

• Pierre_nr1
.GoO schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:43:
Ik zie in dit topic een paar vragen over NFC voorbij komen, maar daar is nog niet op gereageerd. Ik ben ook erg benieuwd of je iets met de NFC functionaliteit kunt in Nederland?
NFC op de Mi Band 3 wordt, bij mijn weten, niet ondersteund in Nederland. En zal het ook niet gaan worden, vrees ik. Banken en andere partijen zullen Xiaomi nooit vertrouwen. In Azie zelf is dat een andere verhaal, daar is Xiaomi een grootmacht. De NFC versie is dus zinloos.

• .GoO
  • Laatst online: 17-04 08:51
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:09:
[...]

NFC op de Mi Band 3 wordt, bij mijn weten, niet ondersteund in Nederland. En zal het ook niet gaan worden, vrees ik. Banken en andere partijen zullen Xiaomi nooit vertrouwen. In Azie zelf is dat een andere verhaal, daar is Xiaomi een grootmacht. De NFC versie is dus zinloos.
Voor gevoelige zaken zoals banken snap ik het, maar is het ook niet te gebruiken voor simpelere dingen zoals een toegangspasje voor de slagboom bij werk die ik dan niet steeds uit m'n portemonnee hoef te halen, of in het OV bijvoorbeeld?

• Pierre_nr1
.GoO schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:30:
[...]

Voor gevoelige zaken zoals banken snap ik het, maar is het ook niet te gebruiken voor simpelere dingen zoals een toegangspasje voor de slagboom bij werk die ik dan niet steeds uit m'n portemonnee hoef te halen, of in het OV bijvoorbeeld?
Dan zou er support moeten komen vanuit de leverancier/beheerder, en dat kan ik me niet voorstellen. Maar, je kan die vraag wellicht bij hun neerleggen.

• tamarow
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18-02 21:46
De stappenteller geeft veel te veel aan, en juist daarom wil mijn vrouw deze gebruiken.
Zij gebruikt de MiFit app. Ik denk dat ik hem ga retourneren (jammer van de bestelde accessoires).

• Pierre_nr1
frederic46 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:00:
Mijn moeder (nu dolgelukkig met Mi Band 2) krijgt een Mi Band 3 voor haar 83ste verjaardag. Alleen dat bandje lijkt dezelfde als versie 2 en daar heeft ze wat moeite mee.

Ze zwemt ermee (nou ja, spartelt in het water) en heeft nog maar een dun polsje.

Wie heeft ervaring met een andere band/strap zoals bijvoorbeeld.
Je kan deze eens proberen, misschien zit dat wat beter. Voor de prijs hoef je het niet te laten :

https://www.aliexpress.co...trap-For/32923030810.html
tamarow schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:52:
De stappenteller geeft veel te veel aan, en juist daarom wil mijn vrouw deze gebruiken.
Zij gebruikt de MiFit app. Ik denk dat ik hem ga retourneren (jammer van de bestelde accessoires).
Daar klopt inderdaad niets van, maar had dat ook wel verwacht.

Ik heb de Mi Band 3 puur gekocht om notificaties te ontvangen, als wekker te gebruiken en om tijdens het douchen/zwemmen niet af te hoeven doen. Hij gaat ruim 2 weken mee op een volle batterijlading en draagt comfortabel. Voor het 'Fit' gedeelte is deze 'smartwatch' i.m.o. nutteloos.

Pierre_nr1 wijzigde deze reactie 18-11-2018 12:59 (37%)

• Pierre_nr1
n.v.t.

Pierre_nr1 wijzigde deze reactie 18-11-2018 13:01 (115%)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

tamarow schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:52:
Ik denk dat hij kapot is dan hoor, mijn Miband (wel een 2) geeft eerder minder stappen aan dan andere bandjes. Volgens mij omdat hij pas bij 25 stappen ofzo begint met stappen (die tellen dan wel mee) zodat hij niet continu telt tijdens het afwassen enzo. Het lijkt me sterk dat de Miband3 slechter is gaan tellen, het zou eerder beter moeten zijn.

Marzman wijzigde deze reactie 19-11-2018 09:33 (7%)

/▌

• joda77
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:37
Mijn mi band 3 is zomaar geswitcht naar chinese taal. Iemand een tip hoe dat terug te zetten naar engels vanaf een iphone?

• Eline24
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19-12-2018
joda77 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 07:39:
Mijn mi band 3 is zomaar geswitcht naar chinese taal. Iemand een tip hoe dat terug te zetten naar engels vanaf een iphone?
Ja hier ook. Ik heb een Iphone dus ik kan de Notify & Fitness app niet downloaden. De aangepaste firmware voor de Nederlandse taal is alleen voor android volgens de handleiding.
Het enige wat nu mogelijk is, is om de taal van de telefoon naar Engels te switchen. Dat werkt, al blijven sommige tekens in het Chinees.

Misschien komt er nog een aangepaste firmware voor Iphone?

• Alex89
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 25-11-2018
Die van mij is ook oppeens naar Chinese geswitched. De telefoon op Engels zetten heeft inderdaad geholpen. Goeie top. Ik ga er vanuit dat een nieuwe firmware dit oplost.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Alex89 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:58:
Die van mij is ook oppeens naar Chinese geswitched. De telefoon op Engels zetten heeft inderdaad geholpen. Goeie top. Ik ga er vanuit dat een nieuwe firmware dit oplost.
Cn versie?

• Geurt-kun

Geurt-kun

Ik heb de mijne in China gekocht.
Als het maanden lang goed gaat en na de laatste update niet meer, dan is het voor mij duidelijk dat het wel mogelijk is om de instellingen op Engels te houden, Chinese versie of niet.

2k op west bij Pv Output

• -seagull-
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-04 20:34
Mijn Mi band 3 wil niet meer connecteren met mijn smartphone.
Bluetooth dood. Ook met andere apps (nRF Connect) niet meer te detecteren.
Op naar een Xiaomi Hey+ band ...

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13:50
Die vind ik ook wel interessant, maar nergens wordt duidelijk of deze de Engelse taal ondersteunt, weet jij dit toevallig?

Door het AMOLED scherm zal hij waarschijnlijk in daglicht beter af te lezen zijn dan de Mi Band 3. De 3 is dan wel weer beter af te lezen dan de 2 in daglicht, maar dit is toch nog steeds onvoldoende bij sporten in daglicht, helemaal als het zonnig is.

"Waar een wil is, ben ik weg!"

• Pierre_nr1
YdieresiS schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:38:
[...]

Die vind ik ook wel interessant, maar nergens wordt duidelijk of deze de Engelse taal ondersteunt, weet jij dit toevallig?

Door het AMOLED scherm zal hij waarschijnlijk in daglicht beter af te lezen zijn dan de Mi Band 3. De 3 is dan wel weer beter af te lezen dan de 2 in daglicht, maar dit is toch nog steeds onvoldoende bij sporten in daglicht, helemaal als het zonnig is.
Bij Aliexpress staat het volgende :

''Please understand before buying:

Hey Plus Band currently only supports Chinese version, and requires Chinese mobile phone number to register. nfc can only be used in China, but firmware upgrade may be carried out in the future, and it is possible to change the language setting later.''

Er is dus nog geen Engelse versie, en moet via een Chinese telefoon geactiveerd worden. Ik zou nog maar even wachten met de aanschaf :)

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13:50
De informatie van die shops is niet altijd correct, bij een andere shop stond er namelijk in een reactie dat de taal in te stellen is in een menu en bij een andere reactie stond dat dit niet mogelijk was (van dezelfde persoon die antwoord gaf voor die shop).

Bij de Mi Band 3 was het Chinese nog niet zo storend, maar die Hey+ leunt wel veel op de info die op het scherm staat en die lijkt me wel lastiger. Ik blijf de kat nog wel even uit de boom kijken. Mijn Mi Band 3 werkt ook nog prima (buiten de afleesbaarheid in daglicht).

Dank voor je reactie @Pierre_nr1

"Waar een wil is, ben ik weg!"

• Pierre_nr1
YdieresiS schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:39:
De informatie van die shops is niet altijd correct, bij een andere shop stond er namelijk in een reactie dat de taal in te stellen is in een menu en bij een andere reactie stond dat dit niet mogelijk was (van dezelfde persoon die antwoord gaf voor die shop).

Bij de Mi Band 3 was het Chinese nog niet zo storend, maar die Hey+ leunt wel veel op de info die op het scherm staat en die lijkt me wel lastiger. Ik blijf de kat nog wel even uit de boom kijken. Mijn Mi Band 3 werkt ook nog prima (buiten de afleesbaarheid in daglicht).

Dank voor je reactie @Pierre_nr1
Ik ben ook nog dik tevreden met mijn Mi Band 3, uitgezonderd het aflezen in buitenlicht, dat is echt dramatisch. Daarvoor zou de hey+ zeer waarschijnlijk beter geschikt voor zijn. Ik wacht rustig af, een Engelse versie zal vast wel komen. Alleen het activeren middels een Chinese telefoon wordt een uitdaging, of de plaatselijke Chinees moet hulp willen bieden bij aanschaf van de Babi Pangang :)

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Pierre_nr1 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:52:
[...]

[...]Alleen het activeren middels een Chinese telefoon wordt een uitdaging, of de plaatselijke Chinees moet hulp willen bieden bij aanschaf van de Babi Pangang :)
Ik ga stuk >:) :*)

• Stoeptegel5
  • Registratie: januari 2017
  • Nu online
Weet iemand wat die 'diepe slaap' precies inhoud?

• lowo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 24-04 15:59
Stoeptegel5 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:41:
Weet iemand wat die 'diepe slaap' precies inhoud?
Diepe slaapfase oftewel deltaslaap is nodig voor herstel en onderhoud van het lichaam.
In deze fase ben je dus even helemaal van de wereld en ook bijna niet wakker te krijgen.
We brengen s'nachts ongeveer een vijfde deel van onze slaapuren in diepe slaap door.

• Maxxi
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07-04 22:30
Ik krijg simpelweg m'n account Mi Fit niet aangemaakt.
Eerste stappen lukken prima, maar na het selecteren van target stappen per dag "could not sync".

Zowel Android als iOS. Iemand de zelfde ervaring?

Edit: nieuw account aangemaakt (had al een Mi account) en nu werkt het wel.

Maxxi wijzigde deze reactie 29-11-2018 23:04 (16%)

• MatMis
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 24-04 20:17
Iemand ervaring met de Colmi m3s. Ik denk dat deze nog een waardig alternatief is tegenover de Mi Band 3. Wat denken jullie daarover?

• Pierre_nr1
MatMis schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:46:
Iemand ervaring met de Colmi m3s. Ik denk dat deze nog een waardig alternatief is tegenover de Mi Band 3. Wat denken jullie daarover?
Even snel een blik erop gegooid. Ik vind de interface nogal 'kinderlijk' overkomen met al die kleurtjes. En de Colmi is waterproof IP67, dat is iets heel anders dan 50M van de Mi Band 3. Ook al staat zwemmen erbij maar IP67 staat niet garant voor volledig waterdicht. Ik denk tevens dat je qua software support beter bij Xiaomi en de community zit dan bij Colmi. Maar de prijs is zeer laag, dat weer wel :)
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True