|
[ Voor 5% gewijzigd door Balance op 06-06-2018 15:43 ]
|
[ Voor 5% gewijzigd door Balance op 06-06-2018 15:43 ]
Dat lijkt er al meer op
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 39% gewijzigd door dura op 02-06-2018 09:25 ]
International version: wordt die niet verzonden zonder de officiële verpakking? Zodoende lager in gewicht en goedkoper om te verzenden.salgera schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:50:
Prijs ligt rond de 43 euro. Dat vind ik nog een beetje duur.
Bij Geekbuying zijn er 3 versies:
- Mi Band 3
- International version
- NFC version
De eerste en derde begrijp ik, maar de 'international version', voor maar 25,64 euro?
/▌
[ Voor 5% gewijzigd door Rubiks op 05-06-2018 22:07 ]
Is er een makkelijke manier op AliExpress om de shops te filteren die doen of ze goedkoop zijn, maar dat dit dan een niet beschikbare optie is? Erg irritant
Volgens mij kom je op dit moment overal uit op € 35 à € 36.Unicron schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:09:
[...]
Is er een makkelijke manier op AliExpress om de shops te filteren die doen of ze goedkoop zijn, maar dat dit dan een niet beschikbare optie is? Erg irritant
Ik vraag me wel af of in stock ook echt in stock is
Latin capital letter y with diaeresis
Anoniem: 1081913
Anoniem: 1081913
In het filmpje is ook te zien dat de tekst op de MB3 in het Chinees is en niet is te veranderen.Anoniem: 1081913 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:20:
Voor wie hem wilt bestellen, ik heb hem zojuist bestelt voor iets meer dan 26 euro via JD.com,
Dit gaat door middel van een kortingsvoucher, uitleg staat hier
https://www.spydeals.nl/j...mi-band-3-voor-2619-66008
Er zal wel een firmwareupdate voor komen. Op de band 2 begon het volgens mij ook in het Chinees. Het wordt ook nog niet buiten China verkocht toch? (afgezien van kleine shops die het zelf importeren)Rubiks schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:30:
[...]
In het filmpje is ook te zien dat de tekst op de MB3 in het Chinees is en niet is te veranderen.
/▌
Rubiks schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:30:
In het filmpje is ook te zien dat de tekst op de MB3 in het Chinees is en niet is te veranderen.
Z1PP3RR schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:08:
Op het forum valt te lezen dat er binnenkort een firmware update uitkomt die Engelse taalondersteuning biedt: http://en.miui.com/thread-2802844-1-1.html.
Al updates?YdieresiS schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:54:
Ik heb hem hier besteld: https://nl.aliexpress.com...een-OLED/32867776024.html
En ik heb een track en trace waarbij hij afgeleverd is bij de vliegmaatschappij, dus ik verwacht dat er nu ook echt stock is. Even wachten of dit ook klopt totdat hij hier afgeleverd wordt, maar ik heb goede hoop.
Ervaring met bestellingen via Aliexpress leert mij dat het vanaf nu nog zo ongeveer 5 - 10 dagen duurt en dat ik voor de rest nu geen updates meer ga krijgen van de track and trace.Departed country of origin
2018-06-08 08:37:15 [GMT+8]
Shipment accepted by airline
2018-06-08 08:35:38 [GMT+8]
Shipment left country of origin warehouse
2018-06-07 15:27:01 [GMT+8]
Shipment at country of origin warehouse
2018-06-07 08:39:12 [GMT+8]
Shipment dispatched
2018-06-06 18:32:22 [GMT+8]
Waiting for pick up
2018-06-06 12:58:02 [GMT+8]
Ben benieuwd of ik hem dus deze week eventueel al zou kunnen ontvangen.Aangekomen in het land van bestemming
2018-06-10 07:30:00 [GMT+1]
In mijn PostNL app staat de zending al aangemeld (sinds gisteravond), maar ik heb nog geen aflevervenster in de app staan. Kan dus nog een paar dagen duren denk ik.11-06-2018 17:51 The item has been processed in the country of destination
11-06-2018 08:09 The item is in transit
11-06-2018 02:20 The item is pre-advised
11-06-2018 02:18 The item is ready for shipment
Zal nu als het goed is niet zo lang meer moeten duren voordat er een aflevervenster bekend wordt in de app.12-06-2018 11:33 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
[ Voor 35% gewijzigd door YdieresiS op 12-06-2018 22:11 ]
De Engelse firmware is nog niet vrijgegeven, verder is het ook niet helemaal duidelijk of dit met firmware kan worden opgelost, het officiële forum is daar niet helemaal duidelijk over. Mijne komt vanmiddag binnen (als het goed loopt) en dan kan ik kijken of er Engels beschikbaar is, maar alle verhalen tot nu toe noemen dat Engels nog niet beschikbaar is.theduke1989 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:41:
de Chinese versie bevat al Engels taal.
Zou je dus in principe niet moeten wachten op de internatrionale versie neem ik aan of wel soms?
[ Voor 7% gewijzigd door YdieresiS op 13-06-2018 18:50 ]
Wat denk je zelf, als de engelse versie nog niet eens verkrijgbaar isG.Scholtens schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:44:
Is er ook al een versie in het nederlands ergens te krijgen?
Nederlands gaat er voor zo ver bekend niet komen. Er komt een Engelse versie en er is een Chinese versie. Meeste is aardig duidelijk met icoontjes, dus ik zou wachten op de Engelse versie als je de band 3 heel graag wilt hebben. Als je geen Engels kunt, of dat niet mooi vind, dan is de Band 2 ook nog een optie, hierop zit helemaal geen tekst en de bijbehorende Mi Fit app is deels Nederlands (al zit er nog wel veel Engels in, is een beetje een mengelmoes nu).G.Scholtens schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:44:
Is er ook al een versie in het nederlands ergens te krijgen?
Engels geen probleem, wacht ik wel tot deze versieYdieresiS schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:15:
[...]
Nederlands gaat er voor zo ver bekend niet komen. Er komt een Engelse versie en er is een Chinese versie. Meeste is aardig duidelijk met icoontjes, dus ik zou wachten op de Engelse versie als je de band 3 heel graag wilt hebben. Als je geen Engels kunt, of dat niet mooi vind, dan is de Band 2 ook nog een optie, hierop zit helemaal geen tekst en de bijbehorende Mi Fit app is deels Nederlands (al zit er nog wel veel Engels in, is een beetje een mengelmoes nu).
Ik zie toch echt Wed. Jun 20, staan op mijn Band 2YdieresiS schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:15:
[...]
Nederlands gaat er voor zo ver bekend niet komen. Er komt een Engelse versie en er is een Chinese versie. Meeste is aardig duidelijk met icoontjes, dus ik zou wachten op de Engelse versie als je de band 3 heel graag wilt hebben. Als je geen Engels kunt, of dat niet mooi vind, dan is de Band 2 ook nog een optie, hierop zit helemaal geen tekst en de bijbehorende Mi Fit app is deels Nederlands (al zit er nog wel veel Engels in, is een beetje een mengelmoes nu).
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ah, excuses. Mijn Band 2 scrolt alleen nog maar door alles heen. Dus die is een beetje useless wat dat betreft.vuurtjih schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:33:
[...]
Ik zie toch echt Wed. Jun 20, staan op mijn Band 2
Verkoper vraagt om het order te annuleren want het item is niet meer beschikbaar. Terwijl dezelfde advertentie er nog steeds is en de andere opties waar de prijs 35 dollar is nog wel op stock zijn. Echt irritant ook op Aliexpress dat ze een lagere prijs nemen om klanten de lokken maar die optie vaak out of stock maken, daar moet Aliexpress toch echt iets aan doen. Waarschijnlijk hebben ze iets verkeerd gedaan waardoor het voor de lagere prijs terug in stock stond en willen ze dus nu niet verkopen voor die prijs. Ik ga gewoon wachten tot processing time voorbij is zodat de verkoper negatieve gevolgen heeft. Ze moeten maar eerlijk handelen.springfield89 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:24:
Ik heb er intussen ook een besteld voor 30 USD op Ali. Verkoper claimt verzending binnen de 24u maar heb het deze zondag besteld en is voorlopig nog niet verzonden Ben benieuwd...
jammer, maar is dus niet waar. Nog steeds rond de 30-35,-Balance schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:36:
@salgera 43 is inderdaad veel te duur, maar dat is dan ook een pre-order prijs. Ik weet vrij zeker dat we hem eind deze maand voor €20 tot €25 kunnen krijgen.
De beschrijving van die advertentie gaat over de Mi Band 2. Ik ga er vanuit dat als je daar de Mi Band 3 besteld, dat je gewoon een Chinese versie krijgt. Er is tot op heden nog geen officiële Engelse firmware.soundtrack schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:38:
Ik zie op AliExpress een versie met een Engels menu. Is dit een flash die ze hebben aangebracht of is dit inmiddels officeel ?
Zie;
https://bit.ly/2MOhVHK
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 23-10-2018 13:58 ]
Het is een klein en superlicht pakketje. De kans dat deze wordt onderschept door PostNL is klein. Die van mij werd ook zo afgeleverd zonder extra kosten.Worsteneter schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:07:
Bij welke verkoper hebben jullie de band besteld? Ik neig nu naar optie 2, omdat deze het goedkoopste is. Kan het zijn dat je belasting dient te betalen bij invoeren? Hij is namelijk nét boven de 20 euro, vroeg ik mij even af. Dat zou vanwege de inklaringskosten en nogal disproportioneel grapje kunnen worden.
Waiting on the world to change
Ik verkoop hem geseald in doos voor 35. Heb er eentje teveel besteld die ik niet ga gebruiken.Mik0s schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:20:
Kan iemand me een verkoper aanraden die een mi band 3 verkoopt rond de 30-35 euro, waarbij ik niet een maand hoef te wachten tot hij binnen is en ik een verzekering kan nemen op de eventuele invoerbelastingen?
Helaas al online besteld en ben nog aan het wachten tot hij binnen komt. Denk dat je je miband3 hier in de vraag&aanbod zo verkocht hebtzubidingasir schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:34:
[...]
Ik verkoop hem geseald in doos voor 35. Heb er eentje teveel besteld die ik niet ga gebruiken.
[ Voor 88% gewijzigd door xileS op 10-07-2018 00:50 ]
En nu al binnen! Dat is negen dagen in totaal!pinda powerrr schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:58:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.317c4c4drAYM9w
Hier besteld, €26,99 betaald met screenprotector. De standaard versie is nu €24
Snelle verzending, net besteld en twee dagen later op het vliegveld gescand, dus bijna onderweg naar NL.
Waiting on the world to change
Anoniem: 55347
Ook geprobeerd met een nieuw account, maar om een of andere reden kreeg ik steeds foutmelding bij mijn Visa kaart (ook met een 2e kaart geprobeerd).Anoniem: 55347 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:10:
Net besteld bij Ali voor €26,14, maar met een nieuw account kun je nog eens $4 korting krijgen, uiteindelijk heb ik €22,76 betaald voor rode bandje en screenprotector erbij. We zullen zien wanneer die binnen komt :-)
Gisteren (zaterdag) bezorgd. Heeft dus 10 dagen geduurd. Bezorgd door PostNL, geen douanekosten o.i.d.joepsel schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:07:
Ik heb zojuist deze besteld voor € 32,84 (+ extra blauw bandje)
https://nl.aliexpress.com...-78-Oled/32881502889.html
Nu in afwachting dus, ik zal hier de uiteindelijke levertijd nog laten weten...
Eindelijk is hij binnen. 5,5 euro btw, maar ook 13 euro afhandelingskostenGerjannn schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:22:
Ik heb weinig geluk.. 20 juni besteld bij Aliexpress, nog steeds niet binnen. Sinds 2018-06-27 is de status "Verzending met lokaal transportbedrijf", maar heb het idee dat hij ergens bij de douane strandt ofzo.. Iemand anders ook zulke ervaringen?
Die risico loop je altijd bij bestellingen boven 22 euro, buiten EU. Die van mij is ondertussen ook in NederlandGerjannn schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 12:57:
[...]
Eindelijk is hij binnen. 5,5 euro btw, maar ook 13 euro afhandelingskosten![]()
Als ik dat had geweten..
Hoe groot is de kans dat dit gebeurt? Ik wil liever niet via aliexpress bestellen.dura schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:34:
Even wachten tot ie bij Kruidvat te koop is.
Let er op dat er blijkbaar 2 versies zijn, en met een en zonder nfc. Nfc zou nog interessant kunnen worden op termijn, OV, betalen etc.
Anoniem: 55347
En vandaag binnen gekomen. Geen extra kosten en wilde gelijk een update uitvoeren en staat nu in het Engels. 9 dagen erover gedaan dus. Niet verkeerd.Anoniem: 55347 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:10:
Net besteld bij Ali voor €26,14, maar met een nieuw account kun je nog eens $4 korting krijgen, uiteindelijk heb ik €22,76 betaald voor rode bandje en screenprotector erbij. We zullen zien wanneer die binnen komt :-)
Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |
Heb jij ook een reactie van Ali gehad dat nu hij verzonden het aangeraden wordt om contact op te nemen met de verkoper over verdere info over de bestelling? Zo ja, Is dit nodig? Dit is namelijk de eerste keer dat ik via AliExpress iets heb gekocht.johanroelfs schreef op maandag 23 juli 2018 @ 11:51:
Gisteren ook dezelfde besteld als joepsel. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt. Heb zojuist de melding gehad dat de verkoper de mi band heeft verstuurd.
Nee die reactie heb ik niet gehad. Als ik jou was zal ik het wel doen. Krijg je waarschijnlijk een T&T codeLucasmarkwat schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 00:23:
[...]
Heb jij ook een reactie van Ali gehad dat nu hij verzonden het aangeraden wordt om contact op te nemen met de verkoper over verdere info over de bestelling? Zo ja, Is dit nodig? Dit is namelijk de eerste keer dat ik via AliExpress iets heb gekocht.
Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |
Ja ik heb een code gehad voor tracken, heb ik vervolgens gedaan, maar er stond dat het nog even zou duren tot ik hem kon tracken. Gewoon wachten dus...johanroelfs schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:54:
[...]
Nee die reactie heb ik niet gehad. Als ik jou was zal ik het wel doen. Krijg je waarschijnlijk een T&T code
Ik heb precies hetzelfde met de T&T code.Lucasmarkwat schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:04:
[...]
Ja ik heb een code gehad voor tracken, heb ik vervolgens gedaan, maar er stond dat het nog even zou duren tot ik hem kon tracken. Gewoon wachten dus...
[ Voor 14% gewijzigd door johanroelfs op 24-07-2018 16:39 . Reden: Status update ]
Ik heb aan de verkoper gevraagd om de waarde op het pakketje op 8 dollar te zettenPascalishier schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:22:
Gisteren mijn miband 2 onderweg verloren, het wordt dus tijd voor een nieuwe. Maar ik wil de inklaringskosten niet riskeren. Hoeveel van jullie hebben de inklaringskosten moeten betalen?
En: wanneer denken jullie dat hij onder de 22euro zakt?
Thanx voor het antwoord!
En domme vraag misschien, maar hoe vraag je vandaag dat?johanroelfs schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:41:
[...]
Ik heb aan de verkoper gevraagd om de waarde op het pakketje op 8 dollar te zetten
Ik zal eens kijken hoe ik een bericht stuurjohanroelfs schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:14:
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd met de vraag of hij een lagere prijs op het pakketje kan schrijven omdat ik anders extra geld moet betalen als het pakketje in Nederland komt. De verkoper kwam toen zelf met de prijs van 8 dollar. Dit heb ik in het engels gevraagd
Dat is netjes en dat zijn veel verkopers (niet alleen in China) gelukkig bereid te doen. Vaak wel handig om een realistisch bedrag aan te geven. Ik zou zelf bijv. 20 euro prima vinden: onder de 22 maar niet verdacht.johanroelfs schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:14:
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd met de vraag of hij een lagere prijs op het pakketje kan schrijven omdat ik anders extra geld moet betalen als het pakketje in Nederland komt. De verkoper kwam toen zelf met de prijs van 8 dollar. Dit heb ik in het engels gevraagd
Is dit dan de Engelse versie reeds?Stanvv schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:48:
Ik heb deze voor €33,18 besteld vanuit Spanje, voornamelijk vanwege de geschatte levertijd (1-5 dagen) en omdat je dan zeker geen invoerbelasting hoeft te betalen. Zal laten weten wat de uiteindelijke levertijd is geworden.
Op welke status staat jouw bestelling nu? Die van mij staat sinds handing over to airline sinds 27-07 23:30 volgens Ali.johanroelfs schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:14:
Bij mijn bestelling staat de status nu op dat het pakketje in het vliegtuig onderweg naar Nederland is.Lucasmarkwat schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:01:
[...]
Op welke status staat jouw bestelling nu? Die van mij staat sinds handing over to airline sinds 27-07 23:30 volgens Ali.
Ik heb ook weinig geluk, staat nog steeds op 'hand over to airline'mandyshadow1 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:54:
Hopelijk hebben jullie meer geluk. De mijne bij Ali vandaan moest ik 18,44 euro inklaringskosten betalen. Dus als het lukt vraag of ze de waarde op onder de 22 euro zetten. Bij mij stond waarde op 29 usd. Ik kreeg via app dat ik zending kon halen bij de Gamma en 2 dagen later pas in de bus dat ik moest betalen. Lekker laat dus. Leuke omschrijving ook op de factuur "manchet knopen". Dure mi-band achteraf in ieder geval.
Zojuist ontvangen, dus 4 (werk)dagen levertijdStanvv schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:48:
Ik heb deze voor €33,18 besteld vanuit Spanje, voornamelijk vanwege de geschatte levertijd (1-5 dagen) en omdat je dan zeker geen invoerbelasting hoeft te betalen. Zal laten weten wat de uiteindelijke levertijd is geworden.
Ja, na het updaten van de firmware en je telefoon op Engels instellen, staat je band ook op Engels.
Anoniem: 1099369
Omdat het via een EU land (Spanje) wordt verstuurd, hoef je inderdaad voor zover ik weet geen importkosten te betalen.Anoniem: 1099369 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:10:
Goeiemiddag
[quote]Stanvv schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:43:
[...]
Zojuist ontvangen, dus 4 (werk)dagen levertijd
Hoefde je geen import fee te betalen enzo?
En alles goed qua levering en product?
Dan is dit namelijk wel een mooie optie!
Vreemd dat jouw pakketje zoveel sneller gaat aangezien we rond hetzelfde moment hebben besteld, staat nog steeds op 'hand over to airline'....johanroelfs schreef op maandag 30 juli 2018 @ 22:37:
Krijg zojuist vanuit AE de melding dat mijn Mi Band in Nederland is aangekomen. ben benieuwd wanneer ik hem thuis gestuurd krijg.
Zojuist belde de bezorger van PostNL aan met een pakketje voor mij. Dit is de Mi Band 3 al. supersnel als je nagaat dat hij gisteren in Nederland is aangekomen.Lucasmarkwat schreef op maandag 30 juli 2018 @ 23:19:
[...]
Vreemd dat jouw pakketje zoveel sneller gaat aangezien we rond hetzelfde moment hebben besteld, staat nog steeds op 'hand over to airline'....
Ali heeft zojuist status eindelijk aangepast naar dispatched to overseas postal admin . Veel plezier met je mi bandjohanroelfs schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:13:
[...]
Zojuist belde de bezorger van PostNL aan met een pakketje voor mij. Dit is de Mi Band 3 al. supersnel als je nagaat dat hij gisteren in Nederland is aangekomen.
Contact gehad met PostNL, bleek dat de Mi Band al een week stof lag te happen bij een ophaal locatie. Vanochtend maar even opgehaald!beyazz06 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:43:
Op 10 juli via Hong Kong Goldway(AliExpress) voor 23,91 euro besteld. Wanneer ik via de website de zending volg is hij vorige week 21 juli 3 x zonder succes aangeboden. Ik heb echter niks gezien, geen postbode maar ook geen kaartje oid van we hebben u gemist..
Overigens is het ook de enige informatie die er staat, nadien is er geen beweging in gekomen. Heb zodoende net maar de verkoper gevraagd naar de status.
Iemand wel eens eerder een soortgelijke situatie gehad?
Die van mij is vanmorgen ook gekomen. Op mijn pakketje stond ook een waarde van 8$ vermeld, dus heb niks bij hoeven betalen.johanroelfs schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 14:13:
[...]
Zojuist belde de bezorger van PostNL aan met een pakketje voor mij. Dit is de Mi Band 3 al. supersnel als je nagaat dat hij gisteren in Nederland is aangekomen.
Mooi dat hij eindelijk binnen is gekomen. Jij ook veel plezier met je Mi BandLucasmarkwat schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:11:
[...]
Die van mij is vanmorgen ook gekomen. Op mijn pakketje stond ook een waarde van 8$ vermeld, dus heb niks bij hoeven betalen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq