Zojuist via aliexpress hotsale gekocht voor 20,11eur. Volgens de website de engelse versie
Ik heb hier nog een Xiaomi Mi Fit Band 3 liggen voor 25 euro, nauwelijks gebruikt en doet het uitstekend.
Gaaf, kan ik 'm overkopen?Belecthor schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:41:
Ik heb hier nog een Xiaomi Mi Fit Band 3 liggen voor 25 euro, nauwelijks gebruikt en doet het uitstekend.
Voor wie geen zin heeft in wachten: inmiddels voor Eur 30,95 te krijgen bij bol.com.
https://nl.aliexpress.com...h-Screen/32881536562.html
Als je kiest voor de Global version en China als verzendland en vervolgens een 'AliExpress select bon' toevoegt, kom je op €20,59 uit.
De niet-global version is zonder 'AliExpress select bon' €20,07.
Als je kiest voor de Global version en China als verzendland en vervolgens een 'AliExpress select bon' toevoegt, kom je op €20,59 uit.
[ Voor 11% gewijzigd door slaay op 27-08-2018 10:51 ]
Dich bis echt unne foëzen haas
Heb er een besteld voor €21,20.Weet alleen niet zeker of het wel de global version is
We gaan het zien.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Maakt niet uit. Ik had ook de chinese versie, maar na het koppelen aan de mi-fit app update hij automatisch naar het engels (als je telefoon in het engels staat)vuurtjih schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:13:
Heb er een besteld voor €21,20.Weet alleen niet zeker of het wel de global version isWe gaan het zien.
En ik maar denken dat ik de Mi Band 3 met NFC gekocht heb, komt deze later pas uit.. Chill man. Had eerder verwacht dat de NFC chip er al in zat en dat een firmware update meer functionaliteit zou bieden.
Heb jij er nog eentje gevonden met de global versie eventueel onder de 22 euro?slaay schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:49:
https://nl.aliexpress.com...h-Screen/32881536562.html
Blijkbaar is bij die shop de coupons niet meer geldig...
[ Voor 5% gewijzigd door Converted007 op 09-09-2018 15:45 ]
Bij welke shop heb jij hem besteld?vuurtjih schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:13:
Heb er een besteld voor €21,20.Weet alleen niet zeker of het wel de global version isWe gaan het zien.
Is dat dan de Hey+ ? of komt er nog een apart model naast met NFC.RCFProd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:49:
En ik maar denken dat ik de Mi Band 3 met NFC gekocht heb, komt deze later pas uit.. Chill man. Had eerder verwacht dat de NFC chip er al in zat en dat een firmware update meer functionaliteit zou bieden.
Bij Banggood.
Het was mij wel duidelijk dat dit een andere band is. Van de Miband2 zijn ook verschillende versies (onder andere zonder hartslagmeter voor India dacht ik, idem voor de Miband 1, die hartslagmeting kreeg als update). Een beetje raar is het wel, met kleurenschermpje enzo wordt het een totaal ander apparaatje, kunnen ze het beter de Miband 3.5 of Miband 4 gaan noemen.RCFProd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:49:
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 09-09-2018 17:27 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hey+ is eigenlijk geen productie van Xiaomi zelf, maar het kan alsnog zijn dat dit de beloofde september release is van een band met NFC... Geen idee.. De Hey+ gebruikt volgensmij niet eens de Mi Fit app.Peaky schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:22:
[...]
Is dat dan de Hey+ ? of komt er nog een apart model naast met NFC.
Toch maar voor deze gegaan: https://www.amazon.de/Xia...sr=8-4&keywords=mi+band+3
Xiaomi Mi Band 3 - Activity tracker mit Herzfrequenzmessung [EU Version], 0.78'' full OLED Touchscreen, Benachrichtigungen in Echtzeit, wasserdicht 50m, Schrittzähler, Kalorienzähler, Schlafanalyse
kost €30,- inclusief Verzendkosten, kan niet klagen VIA PRIMA gekocht.
Xiaomi Mi Band 3 - Activity tracker mit Herzfrequenzmessung [EU Version], 0.78'' full OLED Touchscreen, Benachrichtigungen in Echtzeit, wasserdicht 50m, Schrittzähler, Kalorienzähler, Schlafanalyse
kost €30,- inclusief Verzendkosten, kan niet klagen VIA PRIMA gekocht.
Met de code IVBAND3 kwam ik bij gearbest uit op iets meer dan 20 euro. Uiteindelijk toch niet besteld maar wie weet hebben mensen er hier nog wat aan.
Edit:
Zie dat de code nu niet meer gebruikt kan worden, maar wellicht morgen wel weer.
Edit:
Zie dat de code nu niet meer gebruikt kan worden, maar wellicht morgen wel weer.
[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 23-09-2018 11:40 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Code zojuist kunnen gebruiken, dank!l3art schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:37:
Met de code IVBAND3 kwam ik bij gearbest uit op iets meer dan 20 euro. Uiteindelijk toch niet besteld maar wie weet hebben mensen er hier nog wat aan.
Edit:
Code is inderdaad nog te gebruiken.
Dus gelijk een bestelling geplaatst.
€ 20,75. Dus geen gezeur met importheffingen enzo
Dus gelijk een bestelling geplaatst.
€ 20,75. Dus geen gezeur met importheffingen enzo
op wish 12 euro inc verzending . is dat echt ?
hmm
Zeker weten dat het over de Band 3 gaat? Ipv de Band 2.style2k schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:50:
op wish 12 euro inc verzending . is dat echt ?
yep mi band 3vuurtjih schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 12:32:
[...]
Zeker weten dat het over de Band 3 gaat? Ipv de Band 2.
hmm
iemand een idee hoe je goed het onderscheid kan maken tussen de NFC variant en de niet NFC variant? Ik wil graag de NFC versie, maar dat onderscheid is zeer lastig merk ik
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik ben klaar met het testen van een exemplaar. Conclusie was dat het niks voor mij is, maar misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.. linkje naar marktplaats
[ Voor 42% gewijzigd door blade08 op 11-11-2018 10:05 ]
www.scinus.com
Een van jullie al een mooie aanbieding gezien voor een Mi band 3 met NFC voor de singles day actie? Beste prijs die ik tot nu toe kan vinden bij een betrouwbare seller is €33,53.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Waarom wil je met nfc? Ik dacht dat die nfc alleen voor de Chinezen te gebruiken is voor betalingen. Wij hebben er niet veel aan.jdh009 schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:23:
Een van jullie al een mooie aanbieding gezien voor een Mi band 3 met NFC voor de singles day actie? Beste prijs die ik tot nu toe kan vinden bij een betrouwbare seller is €33,53.
Zonder nfc is dit een goede aanbieding.
Ik wilde de NFC inzetten om mijn smarthomesysteem wat persoonlijker te maken met profielen, hiervoor is het genoeg om alleen het ID van de band te kunnen lezen. Dus verder wil ik dat nergens voor gaan gebruiken. Geofencing vind ik te beroerd werken omdat ik niet altijd naar dezelfde (woon)kamer ga als ik thuis kom. Gezien ik de band 3 toch wil halen is de meerprijs voor NFC goedkoper dan een (nieuwe) knop en gemakkelijk in te passen binnen mijn huidige "domotica infrastructuur". Wanneer ik dan de band scan kan ik daar dus, op basis van tijd, bepaalde lampen mee schakelen, zonwering en muziek starten. Idem voor de gamekamer, waarbij mijn vriendin net wat andere settings qua licht, blindering en geluidsniveau heeft als ik.l3art schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:25:
[...]
Waarom wil je met nfc? Ik dacht dat die nfc alleen voor de Chinezen te gebruiken is voor betalingen. Wij hebben er niet veel aan.
Zonder nfc is dit een goede aanbieding.
Daarnaast is het gewoon leuk om er dan mee te kloten want er is natuurlijk gewoon een kans dat bovenstaande uiteindelijk helemaal niet praktisch blijkt te zijn. Voor de meerprijs is dat echter peanuts.
[ Voor 5% gewijzigd door jdh009 op 11-11-2018 11:38 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Dit is toch CN versie?
Wat is eigenlijk het verschil tussen global en CN?
Mijn telefoon staat op Nederlands en wil graag behouden (i.v.m. Google Assistent)
Vraag dit even in het ervaringen topic over de miband.Dutchredgaming schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:54:
[...]
Dit is toch CN versie?
Wat is eigenlijk het verschil tussen global en CN?
Mijn telefoon staat op Nederlands en wil graag behouden (i.v.m. Google Assistent)
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 11-11-2018 11:57 ]
Al gedaan, maar nog geen antwoordl3art schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:56:
[...]
Vraag dit even in het ervaringen topic over de miband.
De vraag "Wat is eigenlijk het verschil tussen global en CN?" is hier waarschijnlijk op grijs gebied, want de prijzen verschillen met €2 op Aliexpress.
Beetje zoeken kan geen kwaad natuurlijk.Dutchredgaming schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:58:
[...]
Al gedaan, maar nog geen antwoord
De vraag "Wat is eigenlijk het verschil tussen global en CN?" is hier waarschijnlijk op grijs gebied, want de prijzen verschillen met €2 op Aliexpress.
- https://www.quora.com/Wha...n-AliExpress-in-Mi-Band-3
- Dutchredgaming in "[Xiaomi Mi Band 3] Levertijden & Prijzen"
Ik twijfel om deze te kopen (global €20,54)l3art schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:13:
[...]
Beetje zoeken kan geen kwaad natuurlijk.
- https://www.quora.com/Wha...n-AliExpress-in-Mi-Band-3
- Dutchredgaming in "[Xiaomi Mi Band 3] Levertijden & Prijzen"
https://s.click.aliexpress.com/e/O2dfViu
Zelf heb ik nooit bestel bij gearbest en banggood. Alleen bij Aliexpress. Ziet dit eruit als originele versie? Ik heb al gegoogled maar kon niks vinden.
De store "Xiaomi MC Store" ziet er prima uit, ook al behoorlijk wat leveringen gedaan.Dutchredgaming schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:41:
[...]
Ik twijfel om deze te kopen (global €20,54)
https://s.click.aliexpress.com/e/O2dfViu
Zelf heb ik nooit bestel bij gearbest en banggood. Alleen bij Aliexpress. Ziet dit eruit als originele versie? Ik heb al gegoogled maar kon niks vinden.
Bij AE koop ik meestal max €10, dus €20 vind ik beetje eng.jdh009 schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:21:
[...]
De store "Xiaomi MC Store" ziet er prima uit, ook al behoorlijk wat leveringen gedaan.
Nooit problemen en 5 sterren bij deze shop?
Heb zelf nog nooit iets gekocht bij deze shop maar wat ik controleer bij een shop waar ik iets bestel is altijd het percentage positieve feedback en het aantal beoordelingen, hoelang de winkel open is en voor het product zelf hoe vaak het product door hen geleverd is en de feedback hierop is (liefst met foto's) . Tevens de productpagina goed controleren om te kijken of je wel de juiste versie/serie/product/merk neemt. Ook gooi ik de naam van de winkel nog even door Google om te kijken of daar nog gekke dingen uit komen.Dutchredgaming schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:22:
[...]
Bij AE koop ik meestal max €10, dus €20 vind ik beetje eng.
Nooit problemen en 5 sterren bij deze shop?
[ Voor 7% gewijzigd door jdh009 op 12-11-2018 22:35 ]
Net voor de tijd toch hier besteld.jdh009 schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:31:
[...]
Heb zelf nog nooit iets gekocht bij deze shop maar wat ik controleer bij een shop waar ik iets bestel is altijd het percentage positieve feedback en het aantal beoordelingen, hoelang de winkel open is en voor het product zelf hoe vaak het product door hen geleverd is en de feedback hierop is (liefst met foto's) . Tevens goed het productpagina goed controleren om te kijken of je wel de juiste versie/serie/product/merk hebt. Ook gooi ik de naam van de winkel nog even door Google om te kijken of daar nog gekke dingen uit komen.
Verzending via AE standaard shipping
Ik ben benieuwd
Iemand nog een mooie Black Friday aanbieding gespot? Op AliExpress hier voor €20,46: https://www.aliexpress.co...h-Screen/32881536562.html
Wilde er een bestellen, bankpas gehaald, werkt shopkorting niet mee. In een andere browser aan de gang, is de global versie uitverkocht (levering vanuit china). Nu niet meer onder de 22 euro te krijgen.Balance schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:30:
Iemand nog een mooie Black Friday aanbieding gespot? Op AliExpress hier voor €20,46: https://www.aliexpress.co...h-Screen/32881536562.html
Nu moet ik dus nog even wat langer wachten, want ik wil echt de global versie, ik heb geen zin in gedoe met firmwares en m'n telefoon staat gewoon op Nederlands.
EN + film is wel uit China te verkrijgen.BounceMeister schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:15:
[...]
Wilde er een bestellen, bankpas gehaald, werkt shopkorting niet mee. In een andere browser aan de gang, is de global versie uitverkocht (levering vanuit china). Nu niet meer onder de 22 euro te krijgen.
Nu moet ik dus nog even wat langer wachten, want ik wil echt de global versie, ik heb geen zin in gedoe met firmwares en m'n telefoon stata gewoon op Nederlands.
Ik wacht sinds 11.11 op mijn watch
Thx, ik zie nu pas dat dat ook een Global is, staat in het rood op het plaatje.Dutchredgaming schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:10:
[...]
EN + film is wel uit China te verkrijgen.

Hij is eindelijk binnen.Dutchredgaming schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:10:
[...]
[...]
Nog op tijd voor pakjesavond

offtopic:
Ik heb al gevierd
Ik heb al gevierd
Iemand een link naar een EN+nfc op AliExpress? Ik kom óf EN, óf NFC CN óf NFC [niet gespecificeerd] tegen.
Heb geen zin om met firmware te klooien, dus zou graag een EN/international/global NFC editie bestellen...
Heb geen zin om met firmware te klooien, dus zou graag een EN/international/global NFC editie bestellen...
Er is geen International versie. Werkt overigens enkel in China de NFC functie.Het Vosje schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:37:
Iemand een link naar een EN+nfc op AliExpress? Ik kom óf EN, óf NFC CN óf NFC [niet gespecificeerd] tegen.
Ik heb hem hier vandaan en ben best tevreden. Alles in het NL via de Notify en Fitness App. De band zelf doet 5 woorden Engels maar dat overleef ik wel.
https://www.xiaomiproduct...nternationale-versie.html
https://www.xiaomiproduct...nternationale-versie.html
PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant
Tijdelijk voor €21 beschikbaar op GearBest: link
De 14e besteld, hopen dat ie vlug komt
Vertrokken vanuit het land van herkomst
2019-01-16 23:30:00 [GMT+8]
Zending geaccepteerd door de vliegtuigmaatschappij
2019-01-16 15:41:37 [GMT+8]
Zending heeft het magazijn in het land van herkomst verlaten
2019-01-16 15:41:37 [GMT+8]
Zending bij het magazijn in het land van herkomst
2019-01-16 14:24:34 [GMT+8]
Zending verzonden
2019-01-16 13:54:34 [GMT+8]