duurde even voordat de weersverwachting zichtbaar was, en verdwijnt nog steeds regelmatig dan krijg je de tekst "verbind voor update " alles werkt nu redelijk goed maar bij fietsen hoor ik steeds de melding "outwork paused" en daarna weer of later "outwork restored" het lijkt er op dat het GPS signaal steeds weg valt, maar ik zie wel steeds 3 groene puntjes in de app, wat betekent dat er wel een GPS signaal is, ook zie je dan gaten vallen bij de gereden route op de kaart tijdens "paused" het lijkt er op dat het fietsen niet goed werkt , ligt vermoedelijk aan Mi app . bug?
Registratie lopen en hard lopen werkt prima, inclusief hart slag, wat moet er nou eigenlijk aan staan bij trainingen ? GPS is duidelijk, blue tooth ook, maar moet er ook een internet verbinding zijn tijdens lopen of fietsen???? Zonder internet verbinding heb ik ook geen goed GPS signaal.
3 verbindingen die veel stroom gebruiken van je telefoon accu, de Mi app vraagt bij het starten van "Workout " wel om je GPS aan te zetten, maar of je ook een internet verbinding nodig hebt is mij nog niet duidelijk..
Wie weet het ? Ernst
Registratie lopen en hard lopen werkt prima, inclusief hart slag, wat moet er nou eigenlijk aan staan bij trainingen ? GPS is duidelijk, blue tooth ook, maar moet er ook een internet verbinding zijn tijdens lopen of fietsen???? Zonder internet verbinding heb ik ook geen goed GPS signaal.
3 verbindingen die veel stroom gebruiken van je telefoon accu, de Mi app vraagt bij het starten van "Workout " wel om je GPS aan te zetten, maar of je ook een internet verbinding nodig hebt is mij nog niet duidelijk..
Wie weet het ? Ernst
[ Voor 60% gewijzigd door erto171 op 24-02-2019 12:17 . Reden: tekst aangepast ]