Vandaag update gehad en de band is nu Nederlands!
Heb je 'm via Android of IOS geüpdatet? Ik heb de band vandaag net binnen. Update gedraaid en nu staat ie in 't Chinees. App versie 3.5.4 en firmware versie 2.0.0.4FastForwardNL schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:11:
Engels of nederlands zou een stuk beter zijn.
Android of iOS?FastForwardNL schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:11:
Ik heb hem even handmatig geupdate naar 3.5.5.3 via APKMirror: https://www.apkmirror.com...t/mi-fit-3-5-5-3-release/
En inderdaad, na de firmware update is de band in het Nederlands!
Had hier hetzelfde. Android op huawei p smart.joryvd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:52:
[...]
Heb je 'm via Android of IOS geüpdatet? Ik heb de band vandaag net binnen. Update gedraaid en nu staat ie in 't Chinees. App versie 3.5.4 en firmware versie 2.0.0.4
Engels of nederlands zou een stuk beter zijn.
Gelukt dankzij deze tip, super bedankt.TrafeX schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 07:52:
Ik heb hem even handmatig geupdate naar 3.5.5.3 via APKMirror: https://www.apkmirror.com...t/mi-fit-3-5-5-3-release/
Nog meer tevreden met mijn band 3 waar ik al erg tevreden over was. sinds september in gebruik als horloge, slaapritme tracker en hardloop hartritme tracker.
Jammer dat hij nog niet in de appstore staat, maar met de link is het wel gelukt om deze erop te zetten. Nu kan mijn telefoon ook weer in het Nederlands en kan ik mijn Google Home vanavond ook direct in de goede taal instellen.
Wel tof om te zien dat de vertaling ook gewoon klopt, heb nog geen zaken gevonden die niet kloppen. Goede ondersteuning dus van de Band 3.
Wel tof om te zien dat de vertaling ook gewoon klopt, heb nog geen zaken gevonden die niet kloppen. Goede ondersteuning dus van de Band 3.
Latin capital letter y with diaeresis
Anoniem: 1148957
Gisteren mijn mi band 3 binnen gekregen. Had hem besteld via Belsimpel voor € 35,95. Ja wel wat duurder dan gearbest enz maar was beetje bang voor onverwachte douanekosten. App geïnstalleerd, mi band 3 opgeladen en aan. Was vergeten van te voren mijn samsung s8 in het Engels te zetten maar werkt prima! Weergave op de mi band 3 is in het Engels (geen Chinees) en de mi fit app op mn telefoon is in het Nederlands. Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen aangezien ik 'm pas gisteravond geïnstalleerd heb. Wel al m'n 1e slaap registratie binnen (te weinig geslapen
)... Vandaag maar eens flink gaan 'stappen' om mn doel van 10.000 te halen!
Ok, chinees eruit slopen:
- mi band unpaired van Iphone
- Laatste mi fit van apk mirror op android gezet en ingelogd met account
- Mi band gekoppeld
- Firmware update enzo laten doen
- unpaired van android
- weer gepaired op iphone
Resultaat is een nederlandse mi band 3 op de iphone.
pffff prutsers die mi-chinezen :-)
- mi band unpaired van Iphone
- Laatste mi fit van apk mirror op android gezet en ingelogd met account
- Mi band gekoppeld
- Firmware update enzo laten doen
- unpaired van android
- weer gepaired op iphone
Resultaat is een nederlandse mi band 3 op de iphone.
pffff prutsers die mi-chinezen :-)
Mijn band meet hartslagen boven de 115 niet en is sowieso onbetrouwbaar bij verhoogde hartslag . In rust is de meting redelijk betrouwbaar. Wat me opvalt is dat de twee groene sensors ook niet steady branden maar als een soort stroboscoop flitsen tijdens een meting.
Kan iemand mij vertellen hoe het bij henof haar is?
Draag je je band 1cm van je polsbot?BertvanErnie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:55:
Mijn band meet hartslagen boven de 115 niet en is sowieso onbetrouwbaar bij verhoogde hartslag . In rust is de meting redelijk betrouwbaar. Wat me opvalt is dat de twee groene sensors ook niet steady branden maar als een soort stroboscoop flitsen tijdens een meting.
Dat de 2 groene ledjes niet stabiel branden hoort zo.BertvanErnie schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:55:
Je moet ervoor zorgen dat de band op de juiste locatie zit; 1cm boven je polsbot (bobbel op je pols aan de kant van je pink). Daarnaast moet je de band niet te los en zeker niet te strak dragen, de sensor moet rusten op je huid dus niet hard drukken of juist steeds verplaatsen.
Ik heb de Mi Band 3 international en gebruik de Mi Fit app. Het valt me op dat de tijd niet klopt. De klok op het horloge staat wel goed, maar de geregistreerde tijd bij een hartslagmeting is een uur eerder dan de werkelijke tijd van de meting. Ook gaat de niet-storen-slaapstand een uur te vroeg in.
Heeft wellicht met zomer/wintertijd te maken, maar wintertijd is de echte tijd, dus zou het nu juist goed moeten zijn.
Ik heb de band opnieuw gekoppeld, maar dat helpt niet. Ik had de Mi Fit app eerst op een Samsung Galaxy J3 staan en nu op een Galaxy S9.
Heeft wellicht met zomer/wintertijd te maken, maar wintertijd is de echte tijd, dus zou het nu juist goed moeten zijn.
Ik heb de band opnieuw gekoppeld, maar dat helpt niet. Ik had de Mi Fit app eerst op een Samsung Galaxy J3 staan en nu op een Galaxy S9.
Enig idee waar dit mis gaat?:
Mi band 3 NFC is nu geupdate tot v1.6.0.6
Software gebruikt: MiFit 3.5.5.3
Was gelukt om Mili_chongqing_NL.fw te gebruiken waardoor hij als Nederlands werd gezien op de Band zelf, toen de melding: Verbinden met app.
Zodra ik hem dan ging verbinden/updaten via Mifit app schakelt hij alles weer op naar de chinese taal.
Wat moet ik exact doen om hem op ENG of NL te krijgen, ik zie vast iets over het hoofd?
Toestel staat al op engelse taal ingesteld op Android
//
Beetje late edit, maar heb het opgelost dmv oudere MiFit te gebruiken (3.5.5.3)
Werkt perfect, nu engelse versie maar laat die ook mooi zo staan.
Het weer is dan wel weer in de NL taal
Mi band 3 NFC is nu geupdate tot v1.6.0.6
Software gebruikt: MiFit 3.5.5.3
Was gelukt om Mili_chongqing_NL.fw te gebruiken waardoor hij als Nederlands werd gezien op de Band zelf, toen de melding: Verbinden met app.
Zodra ik hem dan ging verbinden/updaten via Mifit app schakelt hij alles weer op naar de chinese taal.
Wat moet ik exact doen om hem op ENG of NL te krijgen, ik zie vast iets over het hoofd?
Toestel staat al op engelse taal ingesteld op Android
//
Beetje late edit, maar heb het opgelost dmv oudere MiFit te gebruiken (3.5.5.3)
Werkt perfect, nu engelse versie maar laat die ook mooi zo staan.
Het weer is dan wel weer in de NL taal

[ Voor 21% gewijzigd door GGS_206 op 18-12-2018 08:21 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik kan m'n oplader nergens meer vinden... Alleen die van m'n Mi Band 2. En de batterij is ondertussen leeggelopen tot onder de 20%! Dat is het nadeel van zo lang zonder oplader kunnen: je kunt je oplader kwijt raken en je dan niet meer herinneren wanneer en waar je hem het laatst opgeladen hebt
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Vandaag update voor de Mi Fit app gehad via de Google Play Store. De app ging vervolgens de firmware bijwerken. Echter, geen Nederlands zoals eerder vermeld. Is dit ergens een instelling? Ik heb al zitten zoeken in de Mi Fit app, maar ben nergens een taalinstelling tegengekomen. Telefoon zelf staat ook gewoon op Nederlands ingesteld.
De band blijft inderdaad in Engels, maar de datumnotatie is wel aangepakt (er staat nu 14-12 ipv 12/14). Verder heeft-ie nu een Treadmill-optie naast Excercise.Tigerblood schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:39:
Vandaag update voor de Mi Fit app gehad via de Google Play Store. De app ging vervolgens de firmware bijwerken. Echter, geen Nederlands zoals eerder vermeld. Is dit ergens een instelling? Ik heb al zitten zoeken in de Mi Fit app, maar ben nergens een taalinstelling tegengekomen. Telefoon zelf staat ook gewoon op Nederlands ingesteld.
Sinds 12 dagen tevreden gebruiker van de Mi Band 3 internationaal model. Accu staat nu op 15% , niet slecht dus.
Onder Android 7 is de App Notify & Fitness geheel in het Nederlands.
Op het bandje alleen de uitgebreide tekst bij het weerbericht maar dat boeit me minder.
Eén vraagje: levert de PRO versie ook reclame wanneer je naar de hartslag details doorklikt?
In de App beschrijving kan ik dat niet vinden en het is wel een irritatie puntje. Verder een fijne app die sowieso een Pro betaling waard is.
Onder Android 7 is de App Notify & Fitness geheel in het Nederlands.
Op het bandje alleen de uitgebreide tekst bij het weerbericht maar dat boeit me minder.
Eén vraagje: levert de PRO versie ook reclame wanneer je naar de hartslag details doorklikt?
In de App beschrijving kan ik dat niet vinden en het is wel een irritatie puntje. Verder een fijne app die sowieso een Pro betaling waard is.
PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant
Mijne was Nederlands, maar is nu weer terug gegaan naar Chinees, na de laatste app update. Zal de telefoon maar weer op Engels instellen.B64 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:29:
[...]
De band blijft inderdaad in Engels, maar de datumnotatie is wel aangepakt (er staat nu 14-12 ipv 12/14). Verder heeft-ie nu een Treadmill-optie naast Excercise.
Dat gaat dan over de CN versie? Ik heb de international/global, maar die heeft nog geen update (huidige versie V2.0.0.4).B64 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:29:
[...]
De band blijft inderdaad in Engels, maar de datumnotatie is wel aangepakt (er staat nu 14-12 ipv 12/14). Verder heeft-ie nu een Treadmill-optie naast Excercise.
Nee, global versie. Gisteren update gehad van 2.0.0.4 naar 2.2.0.14 na een update van de Mi Fit appBounceMeister schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 09:55:
[...]
Dat gaat dan over de CN versie? Ik heb de international, maar die heeft nog geen update (huidige versie V2.0.0.4).
Ik kan me niet herinneren nog reclame tegen te zijn gekomen, sinds ik betaald heb voor Notify& Fitness (in combinatie met MiBand 2)henkzelf schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:50:
Same here. Global versie, firmware v2.2.0.14B64 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:29:
[...]
Nee, global versie. Gisteren update gehad van 2.0.0.4 naar 2.2.0.14 na een update van de Mi Fit app
De update van de app is binnen (die was eerder niet beschikbaar bij mij?), waarna ongevraagd de Mi Band ook van nieuwe firware werd voorzien.
De datum is nu goed, ik kan nu ook op de lopende band rennen en het weer wordt net als eerst af en toe niet weergegeven. De tijd van een hartslagmeting is nog steeds een uur eerder dan de daadwerkelijke tijd, terwijl de klok op de Mi Band wel goed loopt.
Een update met kleine verbeteringen dus.
De datum is nu goed, ik kan nu ook op de lopende band rennen en het weer wordt net als eerst af en toe niet weergegeven. De tijd van een hartslagmeting is nog steeds een uur eerder dan de daadwerkelijke tijd, terwijl de klok op de Mi Band wel goed loopt.
Een update met kleine verbeteringen dus.
Global versie, firmware v2.2.0.14.
Van Nederland weer terug naar Engels 😪
Sinds een paar weken een Mi Band 3, erg leuk en handig. Nu ben ik wel aan het klooien met wat verschillende apps. Ik zoek eigenlijk een app die meldingen nastuurt als er weer een Bluetooth verbinding is. Ik loop nog al eens buiten bereik ;-)
Ik heb heel wat gezocht, blijkbaar nog niet de juiste zoekterm gevonden. Ik begrijp dat Tools & Mi Band het zou kunnen, die kan ik niet testen zonder te kopen. MiFit, Mi Band Master en Notify & Fitness is het mij niet mee gelukt.
We weet er een app die dat kan? Het liefst zonder MiFit.... of leg ik de lat nu te hoog?
Ik heb heel wat gezocht, blijkbaar nog niet de juiste zoekterm gevonden. Ik begrijp dat Tools & Mi Band het zou kunnen, die kan ik niet testen zonder te kopen. MiFit, Mi Band Master en Notify & Fitness is het mij niet mee gelukt.
We weet er een app die dat kan? Het liefst zonder MiFit.... of leg ik de lat nu te hoog?
Notify & Fitness zou het volgens de instellingen moeten kunnen.Folke schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:02:
Sinds een paar weken een Mi Band 3, erg leuk en handig. Nu ben ik wel aan het klooien met wat verschillende apps. Ik zoek eigenlijk een app die meldingen nastuurt als er weer een Bluetooth verbinding is. Ik loop nog al eens buiten bereik ;-)
Ik heb de optie "Missed notifcation" wel aanstaan, maar nog niet getest.
Dat ziet er goed uit. Geen idee waarom ik die niet heb gezien. Ik probeer die vanavond even.L_Jinx schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:01:
[...]
Notify & Fitness zou het volgens de instellingen moeten kunnen.
Ik heb de optie "Missed notifcation" wel aanstaan, maar nog niet getest.
Hier ook.Dutchredgaming schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:20:
Klopt. Reclame is weg met de inmiddels aangeschafte Pro versie en de MiBand3.kontroll schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:36:
[...]
Ik kan me niet herinneren nog reclame tegen te zijn gekomen, sinds ik betaald heb voor Notify& Fitness (in combinatie met MiBand 2)
PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant
En gevonden, zit wel flink verstopt. Ik zocht het eerst bij de app-settings, maar moest dus ergens anders zoeken. Nu afwachten of het werkt.Folke schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:52:
[...]
Dat ziet er goed uit. Geen idee waarom ik die niet heb gezien. Ik probeer die vanavond even.
Tools & Mi Band doet dit uitstekendFolke schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:02:
...
Ik zoek eigenlijk een app die meldingen nastuurt als er weer een Bluetooth verbinding is. Ik loop nog al eens buiten bereik ;-)
Ik heb heel wat gezocht, blijkbaar nog niet de juiste zoekterm gevonden. Ik begrijp dat Tools & Mi Band het zou kunnen, die kan ik niet testen zonder te kopen.
(ik ben ook geregeld buiten bereik
Edit: ik gebruik Mi Band Tools...

[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 17-12-2018 23:27 . Reden: zie edit ]
Dat is toch hetzelfde? 'Tools & Mi Band' en 'Mi Band Tools'?ralph075 schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:24:
[...]
Tools & Mi Band doet dit uitstekend
(ik ben ook geregeld buiten bereik)
Edit: ik gebruik Mi Band Tools...
Ik zie maar één app met een naam zoals deze twee. Als ik kijk op mibandtools.com dan kom ik in de store uit van Tools & Mi Band.
Ik was er niet zeker (genoeg) van of het dezelfde was, vandaar de edit. Liever een slag om de arm, dan dat ik een verkeerd advies geef.Folke schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:10:
[...]
Dat is toch hetzelfde? 'Tools & Mi Band' en 'Mi Band Tools'?
Ik zie maar één app met een naam zoals deze twee. Als ik kijk op mibandtools.com dan kom ik in de store uit van Tools & Mi Band.
ik heb net de doos van een mi band 3 (china model - bleef onder de 22euro) binnen (voor een geschenkje) dus ik ga em niet openmaken.
maar het is een klein doosje langwerpig ipv de vierkante doos die ik overal in de unboxings zie
gewoon een goedkopere verpakking?
maar het is een klein doosje langwerpig ipv de vierkante doos die ik overal in de unboxings zie
gewoon een goedkopere verpakking?
Ik krijg mijn mi band 3 niet blijvend verbonden met mijn iphone xs, alleen wanneer de app open staat. Bij afsluiten van app valt de verbinding direct weg. Met een iphone 7 geen problemen.. iemand enig idee? Alvast bedankt!
L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD
Gisteren mijn Mi Band 3 NFC China geflashed naar nederlandse taal, bevalt opzich goed en is een mooie upgrade/verbetering t.o,v, de Mi Band 2(ik ging ermee zwemmen. kan die niet tegen). Weer geeft nu ??? maar daarvoor kan ik een modified Mi Fit downloaden alleen mis ik de Google Fit verbinding. Wat is het voordeel daarvan, ik gebruik Google Fit naar mijn idee helemaal niet. Alhoewel Pokémon Go doet daarmee toch je stappen? En weet iemand of NFC hier ook nog ondersteund gaat worden, ik dacht ik koop hem maar met NFC voor het geval dat.
Hier ook de Xiaomi Mi Band 3 ontvangen. Met mijn Samsung Galaxy S8 naar Engelse firmware geflashed, echter als ik hem daarna wil gebruiken op mijn Apple iPhone X is hij weer in het Chinees. De iPhone staat op Nederlands. Volgens mij is hier niets aan te doen?
Zodra ik de Apple iPhone X op Engels zet is de Xiaomi Mi Band 3 ook Engels. Hij lijkt na het terugzetten van de Apple iPhone X op Nederlands ook op Engels te blijven staan.
Zodra ik de Apple iPhone X op Engels zet is de Xiaomi Mi Band 3 ook Engels. Hij lijkt na het terugzetten van de Apple iPhone X op Nederlands ook op Engels te blijven staan.
[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 30-12-2018 17:15 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ivm met taalissue is het handig om de app "amaztools " te installeren .
Ik ben mijn Fitbit Charge 2 helaas verloren. Ik overweeg, vanwege de prijs, nu een Mi Band 3. Is het horloge nu accuraat m.b.t. hartslag en gezette stappen? Zijn er updates geweest om dit te verbeteren?
Deze tip is goud waard. Geïnstalleerd op iPhone 8 en tot nu toe prima in engels.Jornpa schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:12:
Waarom heb ik deze app niet eerder gevonden

Bedankt!
1000 kudo's voor je eerste postJornpa schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:12:
Het valt mij op dat de Mi Band 3 nu ook het fietsen registreert als lopen? Hebben meer mensen die elke dag op de fiets naar het werk gaan hier last van? Deed die in het begin toen ik hem had niet. Hij registreert het fietsen dan als 'langzaam lopen'... haha. Terwijl ik toch stevig doorfiets. Wie een idee hoe dit kan?
Omdat het een stappenteller is en je benen een langzame beweging maken.richdb schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:37:
Het valt mij op dat de Mi Band 3 nu ook het fietsen registreert als lopen? Hebben meer mensen die elke dag op de fiets naar het werk gaan hier last van? Deed die in het begin toen ik hem had niet. Hij registreert het fietsen dan als 'langzaam lopen'... haha. Terwijl ik toch stevig doorfiets. Wie een idee hoe dit kan?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Euh ... ja ... maar het fietsen moet helemaal niet worden meegeteld. Blijkbaar bij de laatste firmware erin geslopen? Of wordt tegenwoordig het fietsen omgezet in stappen ofzo?Marzman schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:46:
[...]
Omdat het een stappenteller is en je benen een langzame beweging maken.
Anoniem: 1169230
Ik heb de band net aangeschaft. Maar hoe laat ik hem mijn zwemprestaties meten?
Nu moet ik ze (nog steeds) los invullen in de Google fit app...heeft dus geen meerwaarde om de mi band om mijn pols te houden?
Nu moet ik ze (nog steeds) los invullen in de Google fit app...heeft dus geen meerwaarde om de mi band om mijn pols te houden?
Niet, de Mi Band 3 heeft geen ondersteuning voor zwemmen.Anoniem: 1169230 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:30:
Ik heb de band net aangeschaft. Maar hoe laat ik hem mijn zwemprestaties meten?
Ik heb een vraag omtrent de Mi Fit app in combinatie met de Apple Health app. Mijn Mi Fit geeft namelijk meer stappen aan dan de Apple Health app, en dit lijkt niet gesynchroniseerd te worden. Ik heb bij data sources de Mi Fit app wel toegang gegeven.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet?
Is er iemand die hier een oplossing voor weet?
Deze App ook geïnstalleerd, helaas wil hij de Xiaomi Mi Band 3 wel connecten, maar niet synchen.Jornpa schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:12:
Inmiddels FW 2.2.0.42Dutchredgaming schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:20:
Met een Iphone kun je de band terug naar Engels zetten met de app Amaztools. Je telefoon kan dan op Nederlands blijven staan. Na een FW update is hij weer Chinees, maar die app Amaztools kan het dan weer terugzetten
Hier op de Mi Band 3 inmiddels ook firmware versie 2.2.0.42, en wat schetst mijn verbazing: eindelijk is de veel gevraagde Factory Reset knop er in gebakken!

Iemand google maps op de mi band al geprobeerd?
https://www.xiaomitoday.c...mi-mi-band-3-application/
https://www.xiaomitoday.c...mi-mi-band-3-application/

[ Voor 38% gewijzigd door richard_r86 op 22-01-2019 11:01 ]
Hoe ver loopt de global/international versie achter op de chinese versie met updates? Mijn global versie zit nog op 2.2.0.14.Dijkhuis schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:38:
[...]
Inmiddels FW 2.2.0.42
Met een Iphone kun je de band terug naar Engels zetten met de app Amaztools. Je telefoon kan dan op Nederlands blijven staan. Na een FW update is hij weer Chinees, maar die app Amaztools kan het dan weer terugzetten
Ik heb de internationale versie en mijn firmware is 2.2.0.24. Dus ik denk dat het ligt aan de staged roll-out van updates voor de Mi Fit app. De firmware begon zich namelijk te updaten toen ik gisteren de Mi Fit app opende, die had een dag ervoor een update gehad via Google Play.BounceMeister schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:42:
[...]
Hoe ver loopt de global/international versie achter op de chinese versie met updates? Mijn global versie zit nog op 2.2.0.14.
Probeer anders eens op de Update knop in de app te drukken, deze vind je onder Profiel (rechtsonder), Instellingen (onderin).BounceMeister schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:42:
[...]
Hoe ver loopt de global/international versie achter op de chinese versie met updates? Mijn global versie zit nog op 2.2.0.14.
Dat had ik gedaan, daarbij gaf hij aan up to date te zijn. Maar na het openen van de Play Store en de Mi Fit app op te zoeken, gaf dat me de mogelijkheid om de app te updaten. (Alle andere apps updaten wel vanzelf?).mick77 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:11:
[...]
Probeer anders eens op de Update knop in de app te drukken, deze vind je onder Profiel (rechtsonder), Instellingen (onderin).
Na starten van de app ging hij gelijk de band updaten, daar is hij nu mee bezig.
Okay, hierbij (mijn van China Versie) geupdate en nu is alles weer in het Chinees ?
De Mi-fit app crashte continue, dus verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens een update beschikbaar en alles weer in het Chinees.
Hoe krijg ik dat weer terug naar NL ?
De Mi-fit app crashte continue, dus verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens een update beschikbaar en alles weer in het Chinees.
Hoe krijg ik dat weer terug naar NL ?
@Noppesnada Hiermee dus 😉Dijkhuis schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:38:
[...]
Inmiddels FW 2.2.0.42
Ook met deze app gaat de band na een update weer naar Chinees, maar dat is eenvoudig weer terug te zetten naar Engels.
Ik dacht laat ik eens m'n firmware updaten.... Nou, nu doet hij het niet meer... Ik blijf de melding krijgen "connect to app to update"...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
De vorige keer kon ik hem met een aangepaste mi-fit APK gewoon weer in het Nederlands krijgen en bleef hij ook zo.Geurt-kun schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 06:43:
[...]
@Noppesnada Hiermee dus 😉
Ook met deze app gaat de band na een update weer naar Chinees, maar dat is eenvoudig weer terug te zetten naar Engels.
Nu ook weer geprobeerd met een aangepaste apk, maar dat werkt nu niet meer.
Zijn die Mi Bands niet eens en voor altijd om te zetten van Chinees naar NL of Engels of zit dit er gewoon hardwarematig in ?
Nee, dit kan (nog) niet, er zitten verschillen in de hardware.Noppesnada schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:01:
[...]
De vorige keer kon ik hem met een aangepaste mi-fit APK gewoon weer in het Nederlands krijgen en bleef hij ook zo.
Nu ook weer geprobeerd met een aangepaste apk, maar dat werkt nu niet meer.
Zijn die Mi Bands niet eens en voor altijd om te zetten van Chinees naar NL of Engels of zit dit er gewoon hardwarematig in ?
Xiaomi Mi Fit App en AmazTools om de taal in het Engels te zetten indien nodig werken goed hier op de Apple iPhone X.
Leg eens uit dan hoe mijn iPhone 6 vanaf installatie op Engels gestaan heeft en pas na een update niet meer? Aan de hardware is niets verandert. Ik gebruik de originele firmware.Jumpman schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:45:
[...]
Nee, dit kan (nog) niet, er zitten verschillen in de hardware.
Xiaomi Mi Fit App en AmazTools om de taal in het Engels te zetten indien nodig werken goed hier op de Apple iPhone X.
Zojuist een Mi Band 3 binnen gekregen.
Na twee keer op en neer lopen door de woonkamer staat de stappenteller al op 234. Is ie bij jullie ook zo onnauwkeurig?
Na twee keer op en neer lopen door de woonkamer staat de stappenteller al op 234. Is ie bij jullie ook zo onnauwkeurig?
@David13 Je woont toevallig niet exorbitant groot? ;-)
Zelf heb ik hem net binnen. Eerst 2 keer de kamer op en neer zonder telefoon (lag op de bank) en toen nog een keer met telefoon. Daarna had ik 39 stappen geregistreerd staan.
Brengt mij op de vraag of hij ook telt wanneer je je telefoon niet verbonden hebt.
Zelf heb ik hem net binnen. Eerst 2 keer de kamer op en neer zonder telefoon (lag op de bank) en toen nog een keer met telefoon. Daarna had ik 39 stappen geregistreerd staan.
Brengt mij op de vraag of hij ook telt wanneer je je telefoon niet verbonden hebt.
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Het bandje registreert op zichzelf de stappen e.d., is geen verbinding met je telefoon voor nodig.SindaPaus schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:37:
@David13 Je woont toevallig niet exorbitant groot? ;-)
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
@SindaPaus
Na een factory reset lijkt ie nu redelijk nauwkeurig.
Er is nog wel iets vaags met de weergave van calorieën. In het workout menu in Mi Fit gaf ie 449 cal aan na een wandeling, terwijl het startscherm en de Mi Band zelf maar 257 cal weergeven.
Na een factory reset lijkt ie nu redelijk nauwkeurig.
Er is nog wel iets vaags met de weergave van calorieën. In het workout menu in Mi Fit gaf ie 449 cal aan na een wandeling, terwijl het startscherm en de Mi Band zelf maar 257 cal weergeven.
Firmware update, volgens de Playstore is Nederlands nu ondersteund
Nu aan het updaten, ben benieuwd.
EDIT: Het werkt
Tools & Mi Band maar verwijderd, nu is het half Engels / half Nederlands
Die app is niet meer nodig nu.

EDIT: Het werkt
Tools & Mi Band maar verwijderd, nu is het half Engels / half Nederlands
[ Voor 38% gewijzigd door vuurtjih op 30-01-2019 23:25 ]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Nederlands werk perfect nuvuurtjih schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:09:
Firmware update, volgens de Playstore is Nederlands nu ondersteund![]()
EDIT: Het werkt![]()
Tools & Mi Band maar verwijderd, nu is het half Engels / half NederlandsDie app is niet meer nodig nu.

@vuurtjih bedankt.
De update voor ios installeert ook de nieuwste firmware met Nederlandse taal ondersteuning.
Amaztools er weer af en telefoon weer naar het Nederlands, fijn dat het goed werkt.
De update voor ios installeert ook de nieuwste firmware met Nederlandse taal ondersteuning.
Amaztools er weer af en telefoon weer naar het Nederlands, fijn dat het goed werkt.
Na update staat mijn Mi Band ook op Nederlandse taal, maar nu is de meeste tekst in een groter/dikker gedrukt lettertype. De kleinere letters zagen er beter uit en bij meldingen moet je nu ook meer scrollen omdat er minder tekst op het scherm past.

Is de nederlandse taal ondersteund voor alleen de internationale versie?Tigerblood schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:19:
Na update staat mijn Mi Band ook op Nederlandse taal, maar nu is de meeste tekst in een groter/dikker gedrukt lettertype. De kleinere letters zagen er beter uit en bij meldingen moet je nu ook meer scrollen omdat er minder tekst op het scherm past.
Nee ook voor de Chinese versie die ik nu heb..ReTechNL schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:11:
[...]
Is de nederlandse taal ondersteund voor alleen de internationale versie?
Eindelijk gewoon netjes in het Nederlands en ik kan mijn telefoon ook weer terugzetten op Nederlands ( Op Engels zetten was een drama bij gebruik van Whatsapp

Ik zag al ineens soms Nederlandse meldingen. Ik heb de Tools app er nog wel op staan, die had ik erop gezet omdat de meldingen dan duidelijker/beter zijn (zoals WhatsApp meldingen) en dat voor de wekker meer instelmogelijkheden zijn, zoals snoozen.vuurtjih schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:09:
Tools & Mi Band maar verwijderd, nu is het half Engels / half NederlandsDie app is niet meer nodig nu.
Ik heb de Chinese versie van de Miband en alles op bandje werd al Engels door de Tools app, behalve het weerbericht, die was wel steeds in het Chinees. Nu is alles nog steeds Engels, maar is het weerbericht wel in het Chinees ;p.
Anoniem: 495601
Fijn. Net per ongeluk bij het verkeerde tpoic mijn vraag gesteld en nou mag mijn reactie hier niet aangezien tweakers zegt dat ik die post al geplaatst heb 😅
Probeer het nog een x "
Ik heb een vraagje over de weergaveinstellingen om de volgorde aan te passen via de mi fit app?
Daar staat "hou de knop ingedrukt om items te herschikken".
Niks werkt daar bij mij, welke knop? Ik kan niks activeren met aanraking, ook niet ingedrukt gehouden.
Meer mensen hier last van ?
En de 2 workoutmogelijkheden die wel rechtstreeks vanuit je horloge te activeren zijn ( tredmill en oefeningen ) , zijn niet aan te passen geloof ik ? Jammer genoeg.
Iemand die weet hoe ik de volgorde aanpas? Thnx alvast!" 😁
Probeer het nog een x "
Ik heb een vraagje over de weergaveinstellingen om de volgorde aan te passen via de mi fit app?
Daar staat "hou de knop ingedrukt om items te herschikken".
Niks werkt daar bij mij, welke knop? Ik kan niks activeren met aanraking, ook niet ingedrukt gehouden.
Meer mensen hier last van ?
En de 2 workoutmogelijkheden die wel rechtstreeks vanuit je horloge te activeren zijn ( tredmill en oefeningen ) , zijn niet aan te passen geloof ik ? Jammer genoeg.
Iemand die weet hoe ik de volgorde aanpas? Thnx alvast!" 😁
In de bijbehorende app kan je aanpassen wat er wordt weergegeven en de volgorde waarin het op de band voorbij komt.
Ja dat weet ik, maar bij mij reageerd de app daar niet in het menuralph075 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:45:
In de bijbehorende app kan je aanpassen wat er wordt weergegeven en de volgorde waarin het op de band voorbij komt.
Daar gibg juist mijn vraag over
Aan het eind van de regel staat een 'tekentje' met 3 horizontale streepjes boven elkaar, als je die ingedrukt houdt kan je deze naar een andere positie naar boven of beneden verslepen.
Thnx! Dat werkt indd wel! 👍ralph075 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:44:
Aan het eind van de regel staat een 'tekentje' met 3 horizontale streepjes boven elkaar, als je die ingedrukt houdt kan je deze naar een andere positie naar boven of beneden verslepen.
Ik zat op de regel of juist voor en dat ging dus niet 😅
Ik overweeg de Mi band bestellen. Dat voor snachts als ik op bed met dat Mi band om mijn pols lig slapen...
Mijn vraag:
Als er (snachts) gebeld wordt, blijft de trilfunctie wat langer of paar keren achter elkaar langer werken?
Mijn vraag:
Als er (snachts) gebeld wordt, blijft de trilfunctie wat langer of paar keren achter elkaar langer werken?
Nog leuker: bij een inkomend gesprek wordt nu de naam van de beller getoond (moet je alleen even de Mi Fit app toegang geven tot je contacten...vuurtjih schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:09:
Hij trilt totdat de oproep beëindigd wordt of totdat je opneemt.Rainai4 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:39:
Ik overweeg de Mi band bestellen. Dat voor snachts als ik op bed met dat Mi band om mijn pols lig slapen...
Mijn vraag:
Heb eindelijk ook een MiBand 3 aangeschaft, de internationale versie, nu blijkt n dag na aanschaf dat de chinese versie ook in t Nederlands kan.
Zijn er nog andere verschillen? Behalve de software versie? Of maakt die juist het verschil?
Zijn er nog andere verschillen? Behalve de software versie? Of maakt die juist het verschil?
Dus is de chinese versie nu eigenlijk ook een soort internationale versie geworden?lowo schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 12:14:
[...]
Nee ook voor de Chinese versie die ik nu heb..
Eindelijk gewoon netjes in het Nederlands en ik kan mijn telefoon ook weer terugzetten op Nederlands ( Op Engels zetten was een drama bij gebruik van Whatsapp) Nou weer lekker swipen
Lijkt er wel op maar "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"BounceMeister schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:14:
[...]
Dus is de chinese versie nu eigenlijk ook een soort internationale versie geworden?
Ze kunnen hem zo weer terugzetten naar Chinees bij een volgende firmware update. Net zoals tot nu toe steeds het geval is geweest!
duurde even voordat de weersverwachting zichtbaar was, en verdwijnt nog steeds regelmatig dan krijg je de tekst "verbind voor update " alles werkt nu redelijk goed maar bij fietsen hoor ik steeds de melding "outwork paused" en daarna weer of later "outwork restored" het lijkt er op dat het GPS signaal steeds weg valt, maar ik zie wel steeds 3 groene puntjes in de app, wat betekent dat er wel een GPS signaal is, ook zie je dan gaten vallen bij de gereden route op de kaart tijdens "paused" het lijkt er op dat het fietsen niet goed werkt , ligt vermoedelijk aan Mi app . bug?
Registratie lopen en hard lopen werkt prima, inclusief hart slag, wat moet er nou eigenlijk aan staan bij trainingen ? GPS is duidelijk, blue tooth ook, maar moet er ook een internet verbinding zijn tijdens lopen of fietsen???? Zonder internet verbinding heb ik ook geen goed GPS signaal.
3 verbindingen die veel stroom gebruiken van je telefoon accu, de Mi app vraagt bij het starten van "Workout " wel om je GPS aan te zetten, maar of je ook een internet verbinding nodig hebt is mij nog niet duidelijk..
Wie weet het ? Ernst
Registratie lopen en hard lopen werkt prima, inclusief hart slag, wat moet er nou eigenlijk aan staan bij trainingen ? GPS is duidelijk, blue tooth ook, maar moet er ook een internet verbinding zijn tijdens lopen of fietsen???? Zonder internet verbinding heb ik ook geen goed GPS signaal.
3 verbindingen die veel stroom gebruiken van je telefoon accu, de Mi app vraagt bij het starten van "Workout " wel om je GPS aan te zetten, maar of je ook een internet verbinding nodig hebt is mij nog niet duidelijk..
Wie weet het ? Ernst
[ Voor 60% gewijzigd door erto171 op 24-02-2019 12:17 . Reden: tekst aangepast ]
Ik heb sinds enkele dagen een mi band 3. Ik gebruik de app Notify + fitness. Ben ik naast deze app ook nog de mi fit app nodig? Of kan ik deze deinstalleren.
Aan jou de keuze :-)emil_406 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:23:
Ik heb sinds enkele dagen een mi band 3. Ik gebruik de app Notify + fitness. Ben ik naast deze app ook nog de mi fit app nodig? Of kan ik deze deinstalleren.
Notify + fitness kan zowel met als zonder de standaard mi fit app.
Het viel mij wel op dat met gebruik van Notify + Fitness de batterij van de mi band veel sneller leeg is dan met alleen de standaard app in gebruik. En dat zonder dat ik speciale dingen heb aan staan.
Hebben hier meer mensen last van?
Wat is sneller? Hoe lang doe je nu met de miband3 samen met n&f? Ik heb al bijna vanaf het begin n&f gebruikt en weet dus eigenlijk niet echt meer hoelang de miband3 toen op 1 lading kon.L_Jinx schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:51:
[...]
Aan jou de keuze :-)
Het viel mij wel op dat met gebruik van Notify + Fitness de batterij van de mi band veel sneller leeg is dan met alleen de standaard app in gebruik. En dat zonder dat ik speciale dingen heb aan staan.
Super irritant deze nieuwe update.
Ik ontvang nu voor ALLE apps meldingen/notificaties, zelfs als deze gewoon uitgeschakeld staan in de Mi Band app Settings.
Ik wil graag alleen bepaalde specifieke Apps aan hebben staan, maar nu word ik horendol doordat ik heel de dag voor elk individueel whatsappje, mailtje, een trilling op mijn arm krijg. Als ze dit niet snel fixen moet ik hem helaas af doen, want dit is echt geen doen zo. De batterij is nu ook binnen 5-7 dagen leeg op dit tempo.
Wel fijn dat alles nu NL is, maar ik hoop dat ze het notificatiesysteem snel aanpakken.
Ik ontvang nu voor ALLE apps meldingen/notificaties, zelfs als deze gewoon uitgeschakeld staan in de Mi Band app Settings.
Ik wil graag alleen bepaalde specifieke Apps aan hebben staan, maar nu word ik horendol doordat ik heel de dag voor elk individueel whatsappje, mailtje, een trilling op mijn arm krijg. Als ze dit niet snel fixen moet ik hem helaas af doen, want dit is echt geen doen zo. De batterij is nu ook binnen 5-7 dagen leeg op dit tempo.
Wel fijn dat alles nu NL is, maar ik hoop dat ze het notificatiesysteem snel aanpakken.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Vaag, ik heb nergens last van. Alleen van de die bij gekozen apps geven een melding, en ik kan nog steeds bijna een maand op 1 lading doen.Royeboi schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:26:
Super irritant deze nieuwe update.
Ik heb n&f nu al een tijdje niet meer en haal nu zeker een week of 4.Hurricane schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:55:
[...]
Wat is sneller? Hoe lang doe je nu met de miband3 samen met n&f? Ik heb al bijna vanaf het begin n&f gebruikt en weet dus eigenlijk niet echt meer hoelang de miband3 toen op 1 lading kon.
Met n&f was op zich niet dramatisch, maar kwam geloof ik op max 2 weken.
Ik heb Mi Fit verwijderd.L_Jinx schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:51:
[...]
Aan jou de keuze :-)
Sinds vanochtend trilt mijn Mi band zo om de 15 minuten. 2 keer achter elkaar, met een seconde of 2 er tussen. Wat zou dat kunnen zijn? Er wordt niets op het display weergegeven, ook niet in de notificatiebalk van mijn telefoon. Batterij is ook niet leeg.
Zou het te maken kunnen hebben met het verwijderen van Mi Fit?
Aanvulling: Ik heb de hartslageting ingesteld op om de 15 minuten. Kan het zijn dat de Mi Band een signaal geeft wanneer er een hartslagemeting start? En waar schakel ik dat eventueel uit?
Aanvulling 2: Ik had de hartslagmeting op 15m staan. Daarnaast had ik ingesteld dat ik een waarschuwing zou krijgen als mijn harstslag boven de 0bpm zou zijn. En dat was elke meting dus (ben gelukkig nog niet dood).
[ Voor 19% gewijzigd door emil_406 op 20-02-2019 14:28 ]
Bij mij trok N&F juist mijn telefoon leeg, en dan met name 's nachts. Telefoon blijft 's nachts beneden, dus geen verbinding met de app en blijkbaar kan N&F daar niet zo goed tegen.L_Jinx schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:51:
[...]
Mijn band haalt ongeveer 15 dagen op een acculading met de Mifit app, met automatische slaaptracking en hartslagmeting elke 10 minuten, maar de weermelding uitgeschakeld (scheelt ook ongeveer een dag op de accu).
Dus ik dacht: zonder weermeldingen heeft de app geen GPS-data nodig, maar dat had ik verkeerd gezien. Zonder toegang tot locatie-informatie wil Mifit geen verbinding maken met de band. Als de verbinding er eenmaal is kun je de machtiging weer intrekken, totdat je de telefoon opnieuw opstart of de app om een andere reden opnieuw moet starten. Vreemde logica...
Die hartslagmeting heeft een aardige impact. Wel logisch natuurlijk, maar een verschil van 2 weken had ik niet gedacht.B64 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:57:
[...]
Bij mij trok N&F juist mijn telefoon leeg, en dan met name 's nachts. Telefoon blijft 's nachts beneden, dus geen verbinding met de app en blijkbaar kan N&F daar niet zo goed tegen.
Mijn band haalt ongeveer 15 dagen op een acculading met de Mifit app, met automatische slaaptracking en hartslagmeting elke 10 minuten, maar de weermelding uitgeschakeld (scheelt ook ongeveer een dag op de accu).
Dus ik dacht: zonder weermeldingen heeft de app geen GPS-data nodig, maar dat had ik verkeerd gezien. Zonder toegang tot locatie-informatie wil Mifit geen verbinding maken met de band. Als de verbinding er eenmaal is kun je de machtiging weer intrekken, totdat je de telefoon opnieuw opstart of de app om een andere reden opnieuw moet starten. Vreemde logica...
De noodzaak voor locatie toegang schijnt iets van Android te zijn om bepaalde bluetooth functies te kunnen gebruiken. Ik ben dit bij meerdere apps tegengekomen.
De logica ontgaat mij ook.
Her-installeren van de App, ontkoppelen etc heeft niet geholpen. Enige wat ik nog kan doen is een schoon / nieuw Mi Fit account aanmaken, al ben ik dan wel alle geschiedenis kwijt dus heeft geen voorkeur... maar beter dan de hele dag vibraties voor elk berichtje dat binnenkomt.xippie schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:41:
[...]
Vaag, ik heb nergens last van. Alleen van de die bij gekozen apps geven een melding, en ik kan nog steeds bijna een maand op 1 lading doen.

Vooral jammer dat niemand anders het heeft, anders was er wellicht een firmware fix voor gekomen. Het is gekomen na de laatste update van de Band. Daarvoor gewoon enkel meldingen van de Apps die ik wilde, niet van Whatsapp/Messenger, Line etc.
[ Voor 18% gewijzigd door Royeboi op 21-02-2019 15:56 ]
Een hard reset van de band al geprobeerd? Zit in de nieuwe firmware van de band.Royeboi schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:55:
[...]
Her-installeren van de App, ontkoppelen etc heeft niet geholpen. Enige wat ik nog kan doen is een schoon / nieuw Mi Fit account aanmaken, al ben ik dan wel alle geschiedenis kwijt dus heeft geen voorkeur... maar beter dan de hele dag vibraties voor elk berichtje dat binnenkomt.
Vooral jammer dat niemand anders het heeft, anders was er wellicht een firmware fix voor gekomen. Het is gekomen na de laatste update van de Band. Daarvoor gewoon enkel meldingen van de Apps die ik wilde, niet van Whatsapp/Messenger, Line etc.
Deze vind je in het menu onder meer (fabrieksreset in het engels waarschijnlijk factory reset), die moet je dan dus wel zichtbaar hebben op je band, maar dit kan weer via de Mi Fit App.xippie schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:14:
[...]
Een hard reset van de band al geprobeerd? Zit in de nieuwe firmware van de band.
@Royeboi je kunt ook nog proberen om een custom firmware erop te zetten (heb daar zo even geen handleiding van paraat, maar die kun je in dit topic wel vinden, net als een custom firmware locatie). Als dit wel werkt kun je hiermee een nieuwe officiële firmware afwachten en kijken of het daarmee nog optreed.
Of je kunt het nog een tijdje voor lief nemen en een nieuwe firmware afwachten, meestal komt er iedere maand wel wat uit, maar het is niet gezegd dat het bij een nieuwe firmware wel opgelost is.
Royeboy , start de Mi fit. App , ga naar "profiel" kies boven aan "Mi Band 3" ga naar "App Meldingen" ga onderaan op het scherm naar het kleine vierkantje met daar onder de tekst
"Apps beheren" zie je "even geduld" daarna krijg je een lijst met alle geïnstalleerde Apps hier kan je met vinkjes kiezen wat je aan wilt en wat je niet wilt, "aan" is dus een tril reactie van je Mi band 3 horloge.
succes Ernst
"Apps beheren" zie je "even geduld" daarna krijg je een lijst met alle geïnstalleerde Apps hier kan je met vinkjes kiezen wat je aan wilt en wat je niet wilt, "aan" is dus een tril reactie van je Mi band 3 horloge.
succes Ernst
Bandje inmiddels gereset (voor jouw post), hielp helaas ook niet.erto171 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:54:
Royeboy , start de Mi fit. App , ga naar "profiel" kies boven aan "Mi Band 3" ga naar "App Meldingen" ga onderaan op het scherm naar het kleine vierkantje met daar onder de tekst
succes Ernst
Ik zie onderaan bij App Meldingen geen ''Apps beheren'' staan. Het laatste wat ik zie is APPS (Overige), en die staat nu op AAN, maar dan krijg ik ook alle meldingen van alle apps die UIT staan...

[ Voor 5% gewijzigd door Royeboi op 26-02-2019 14:08 ]
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, prijzen: [Xiaomi Mi Band 3] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, prijzen: [Xiaomi Mi Band 3] Levertijden & Prijzen