• hijskraan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:24
Optimalisatie al geprobeerd?
Kan ook nog verbetering geven.
Hoe staat de backhaul ingesteld?

• D!rk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-02 12:50
Ja, optimalisatie is allemaal al geprobeerd. Net als Backhaul, alle opties zowel uitgeprobeerd. Geen beweging in te krijgen.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
D!rk schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:30:
Ja, optimalisatie is allemaal al geprobeerd. Net als Backhaul, alle opties zowel uitgeprobeerd. Geen beweging in te krijgen.
Voorkeursopties in het menu geprobeerd, of er ook daadwerkelijk een kabel in gestoken?

• hijskraan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:24
D!rk schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:30:
Oei, tsja lastig dit, heb er zelf 2 in aimesh staan, maar dan wel bekabeld, dat werkt perfect.

• D!rk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-02 12:50
hijskraan schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:53:
[...]

Oei, tsja lastig dit, heb er zelf 2 in aimesh staan, maar dan wel bekabeld, dat werkt perfect.
Ik weet t, heb zelf ervaring met een bekabeld systeem. Maar ook onbekabeld heb ik dit nooit meegemaakt.

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:17

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Misschien een domme vraag, maar voor de zekerheid. Heb glasvezel via Odido. Met een oude Asus router erachter. Wil deze vervangen door een BT8 set van Asus. Ik kan toch volstaan door het vervangen van mijn huidige router door een BT8 en het aanlassen van de VLAN van deze. En verder klaar?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ma9ma schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 10:14:
Misschien een domme vraag, maar voor de zekerheid. Heb glasvezel via Odido. Met een oude Asus router erachter. Wil deze vervangen door een BT8 set van Asus. Ik kan toch volstaan door het vervangen van mijn huidige router door een BT8 en het aanlassen van de VLAN van deze. En verder klaar?
Ik heb een XT9 en daar heb ik dit inderdaad gedaan.

Even controleren of de BT8 dan wel met een Vlan kan werken.

I have usernames older than you.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste