Bij mij valt de hoofdunit ook af en toe uit. Ik heb het gevoelt dat er je de hoofdunit niet te ver weg kunt zetten van een WiFi punt. Het lastige is dat de buitenmodules ook niet te ver weg kunnen staan van de hoofdunit. Idealiter zou ik deze op enige afstand van mijn huis willen zetten en de binnenunit dan aan die (binnen)kant van mijn huis. Ik heb het werkend doordat de buitenunits dicht bij huis staan en de binnenunit zoals gezegd niet te ver van mijn WiFi access point.1ehans schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:37:
Hmm had ik me maar eerst verdiept in dit topic. Ik heb een binnenmodule, extra binnenmodule en buitenmodule plus windmeter, maar ondanks stabiele wifi in huis valt de hoofdunit geregeld uit. Ook de connectie met de andere modules is slecht en levert geregeld foutmeldingen op. Ik heb de set nu 2 maanden, maar zou deze niet adviseren te kopen. De betrouwbaarheid is simpelweg te slecht. Ook de metingen van de windmeter betwijfel ik. Afgelopen week tijdens een storm was dit niet te zien in de meetresultaten.
Bij mij stond de hoofdunit aan de andere kant van de muur van het wifi punt.. En je zou mogen verwachten dat ze met de plaatsing binnen, buiten en vrij van de woning voor registratie van de wind daarop ontworpen zouden zijn, ze moeten in vrije ruimte 100 meter kunnen overbruggen is mij meegedeeld. Design van de apparaten is mooi, functionaliteit helaas waardeloos
Ik heb sinds kort de windmeter, maar deze verschijnt niet in Google Home.
De overige sensoren staan er wel gewoon in.
Klopt het dat deze niet compatible is?
De overige sensoren staan er wel gewoon in.
Klopt het dat deze niet compatible is?
Er is een nieuwe versie? Netatmo Slim Weerstation 2.
Alleen kan ik (naast de kleur en een pollen/uv sensor) nergens vinden wat het verschil is.
Iemand hier wel een antwoord op?
Alleen kan ik (naast de kleur en een pollen/uv sensor) nergens vinden wat het verschil is.
https://www.reddit.com/r/...ew_2nd_generation_device/mijansen1987 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:11:
Er is een nieuwe versie? Netatmo Slim Weerstation 2.
Pollen en UV zijn GEEN sensoren, maar is cloud data.
Dus alleen nieuw kleurtje.
Zo jammer, had gehoopt dat ze een totaal nieuw ding zouden uitbrengen, waarbij de radiodekking wel goed is, er een matter optie zou zijn, of iig iets om echt realtime regenmeldingen te krijgen...
Helaas.
Helaas.