[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 82 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Tomski1986 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:10:
Ik kan niet wachten op de memes die zullen volgen als Kroatië woensdag Engeland naar huis speelt!
"They're comin' home" zal wss de eerste zijn :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:28
Tomski1986 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:10:
Ik kan niet wachten op de memes die zullen volgen als Kroatië woensdag Engeland naar huis speelt!
Bespeur ik bij de Belgen antipathie of zelfs angst om de Engelsen weer tegen te komen in een finale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:24
Sjah schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:48:
[...]

Bespeur ik bij de Belgen antipathie of zelfs angst om de Engelsen weer tegen te komen in een finale?
Helemaal niet :)

Frankrijk - Belgie wordt gewoon een spannend match. Beide teams hebben veel kwaliteiten
Dan voor de finale maakt het niet uit of Kroatie of Engeland daar staat. Als alles normaal verloopt wint Frankrijk/Belgie die finale van Kroatie/Engeland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:33
Anton.net schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:55:
[...]

Helemaal niet :)

Frankrijk - Belgie wordt gewoon een spannend match. Beide teams hebben veel kwaliteiten
Dan voor de finale maakt het niet uit of Kroatie of Engeland daar staat. Als alles normaal verloopt wint Frankrijk/Belgie die finale van Kroatie/Engeland.
Als alles normaal verloopt speelt Duitsland die finale tegen Frankrijk / Brazilië.

Maar gelukkig loopt het niet allemaal normaal, zeker dit toernooi niet.

Het kan echt alle kanten op imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
KingKoning schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:05:
[...]

Als alles normaal verloopt speelt Duitsland die finale tegen Frankrijk / Brazilië.

Maar gelukkig loopt het niet allemaal normaal, zeker dit toernooi niet.

Het kan echt alle kanten op imho.
Het toernooi is vreemd verlopen ja, maar dat was toch niet onverdiend? Veel grote ploegen speelden gewoon erg zwak. Duitsland speelde vanaf dag 1 slecht. Die stelling van jou is dus totaal niet relevant.

Frankrijk en Belgie speelden vanaf dag 1 goed
Croatie en Engeland speelden degelijk voetbal, maar hebben vaak ook gewoon veel geluk gehad.

Er is toch een duidelijk verschil in kwaliteit tussen Frankrijk/Belgie en Croatie/Engeland?

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 09-07-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
DutchOwnage schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:22:
Onzin. Champions League finales waarbij de belangen minstens zo groot zijn worden toch ook gewoon door Europese scheidsen geleidt?
Dat is wat anders, dat is een Europees toernooi.
Dit is het WK, dat er alleen Europese landen bij de laatste 4 zitten daar kan de FIFA niets tegen doen.
Maar de vorige 2 WK finales zijn ook al door Europese scheidsrechters gefloten, als ze nu weer een Europeaan nemen dan zou er gezeur kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Frankrijk speelde toch helemaal niet goed vanaf dag 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Tomski1986 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:46:
Frankrijk speelde toch helemaal niet goed vanaf dag 1?
Naja, ze speelden toch degelijk.
Als je dat vergelijkt met de rommel bij Duitsland of Argentinië.

En als Belg mag ik ook niet zeggen dat België gewoon beter is dan Frankrijk. Dan krijg je weer het verwijt dat je chauvinistisch bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
DutchOwnage schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:22:
Onzin. Champions League finales waarbij de belangen minstens zo groot zijn worden toch ook gewoon door Europese scheidsen geleidt?

Dat gezegd hebbende: Laat die Iraniër de finale maar leiden, maakt een hele goede indruk. Dat betekend dat Kuipers naar huis kan want België-Frankrijk is al bekend en Engeland-Kroatië lijkt mij ook niet omdat Kuipers de Engelsen in de kwartfinale al floot.

Gaat allemaal ook niet gebeuren, want Kuipers mag nog niet naar huis van de FIFA. Grote kans dus op een kleine of grote finale voor hem.
Er is ook nog een troostfinale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:33
Anton.net schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:09:
[...]

Het toernooi is vreemd verlopen ja, maar dat was toch niet onverdiend? Veel grote ploegen speelden gewoon erg zwak. Duitsland speelde vanaf dag 1 slecht. Die stelling van jou is dus totaal niet relevant.

Frankrijk en Belgie speelden vanaf dag 1 goed
Croatie en Engeland speelden degelijk voetbal, maar hebben vaak ook gewoon veel geluk gehad.

Er is toch een duidelijk verschil in kwaliteit tussen Frankrijk/Belgie en Croatie/Engeland?
Tja, voor de start was er ook een duidelijk verschil in kwaliteit tussen Spanje en Rusland, Duitsland en Zweden, etc.

Het is maar hoe je meet. Croatie heeft een goede groepsfase gespeeld, misschien wel het beste van de 4. Zo goed spelen die Fransen daarnaast niet.
Ja, op papier zijn Frankrijk en België de beste, maar er zijn gekkere dingen gebeurd dit wk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ik zie geen echte top favoriet aangezien alle 4 de landen van een paar spelers afhankelijk zijn. haal die weg en er blijft bizar weinig over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
KingKoning schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:00:
[...]

Tja, voor de start was er ook een duidelijk verschil in kwaliteit tussen Spanje en Rusland, Duitsland en Zweden, etc.

Het is maar hoe je meet. Croatie heeft een goede groepsfase gespeeld, misschien wel het beste van de 4. Zo goed spelen die Fransen daarnaast niet.
Ja, op papier zijn Frankrijk en België de beste, maar er zijn gekkere dingen gebeurd dit wk.
Ja klopt.
Wat ik maar wilde stellen is dat, op basis van de prestaties op het veld, er eigenlijk nooit echt onverwachte uitslagen waren. Meestal won de betere ploeg wel. Dat neemt natuurlijk niet weg dat Duitsland in een klassiek scenario altijd zou moeten doorstoten.
Maar met de info die we nu hebben vind ik niet dat je kan stellen dat 'het nog alle kanten op kan'.

@Deadsy Daar ga ik niet mee akkoord. Hoeveel verschillende Belgen hebben gescoord? 9 ofzo?
Portugal en Argentinië, dat waren landen die afhankelijk waren van 1 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:39
Anton.net schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:15:
[...]

@Deadsy Daar ga ik niet mee akkoord. Hoeveel verschillende Belgen hebben gescoord? 9 ofzo?
.

Dit!

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Sjah schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:03:
[...]

Omdat het grijs gebied is, vind ik, weliswaar absoluut niet donkergrijs, maar pak lekker een scheids van ander continent, dat is sowieso wenselijk nu vanaf halve finale het een EURO18 is bijna.
Het gaat toch om de kunde/kwaliteit van scheidsrechters en niet om afkomst? Dat ze een Franse scheidsrechter vanavond niet laten fluiten, is wel handig. Maar voor de rest lijkt mij dat kunde/kwaliteit voorop staat.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:37
Anton.net schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:09:
[...]
Engeland had "geluk" met de goede kant van het schema maar ze hebben voor de rest gewoon twee keer verdiend gewonnen. België had veel geluk de tweede helft tegen Brazilië en tegen Japan zat het ook niet tegen dus ik zie niet in hoe ze minder geluk hadden dan Kroatië, behalve dan met het moeilijke schema.

Voetbal is deels natuurlijk ook een "gelukssport". Op het EK 1988 had Oranje ook veel geluk maar op WK's zat het (behalve de laatste twee keer) vaak ook best tegen.
Ze zijn in principe echt beter maar juist dat is gevaarlijk. En het is niet alsof Kroatië en Engeland van het niveau IJsland zijn ofzo.
Anton.net schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:15:
[...]
Wat ik maar wilde stellen is dat, op basis van de prestaties op het veld, er eigenlijk nooit echt onverwachte uitslagen waren. Meestal won de betere ploeg wel.
Rusland was toch niet beter dan Spanje 8)7
Doorslaggevend bij België zijn voor mij Hazard, Lukaku en De Bruyne. Dan ben je inderdaad niet afhankelijk van één speler.

[ Voor 34% gewijzigd door D-e-n op 10-07-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@D-e-n Daarom zeg ik ook 'meestal'. Maar dan nog. Spanje speelde slecht, ze verdienden om er uit te liggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
Als kaaskop ben ik best "hyped" voor vanavond :9 . Ik hoop op een ware thriller a la België-Brazilië. Als neutrale kijker met een voorkeur voor de Belgen hoop je daar toch op. Zin in hoor d:)b

Overigens Kuipers 4e official bij Engeland-Kroatië. Geen finale dus voor hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
DutchOwnage schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:09:
Als kaaskop ben ik best "hyped" voor vanavond :9 . Ik hoop op een ware thriller a la België-Brazilië. Als neutrale kijker met een voorkeur voor de Belgen hoop je daar toch op. Zin in hoor d:)b

Overigens Kuipers 4e official bij Engeland-Kroatië. Geen finale dus voor hem?
Hoezo zou je dan de finale niet kunnen fluiten :? hij is vierde man, die voert geen reet uit :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Martinusz schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:10:
[...]

Hoezo zou je dan de finale niet kunnen fluiten :? hij is vierde man, die voert geen reet uit :P
Ik las dat Bas Nijhuis een artikel had dat het onwaarschijnlijk is omdat hij in theorie het aan de stok zou kunnen krijgen met 1 van de trainers / naar de tribune zal sturen. Als hij dan daarna de finale voor een van die trainers moet fluiten kan dat voor wrijving zorgen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gynnad schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:15:
[...]

Ik las dat Bas Nijhuis een artikel had dat het onwaarschijnlijk is omdat hij in theorie het aan de stok zou kunnen krijgen met 1 van de trainers / naar de tribune zal sturen. Als hij dan daarna de finale voor een van die trainers moet fluiten kan dat voor wrijving zorgen.
Wellicht als dat gebeurd geen kans op finale, maar als dat niet gebeurd is hij naar mijn idee gewoon kandidaat nog voor de finale. Als hij nu als scheidsrechter op het veld stond weet je zeker dat hij de finale niet fluit :)

Edit: volgens mij sturen 4de scheidsrechters niet zo snel iemand naar de tribune, die laten volgens mij al die vervelende lui lekker lullen. Meestal is het de (hoofd) scheidsrechter die het beu is.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 10-07-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Anton.net schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:57:
En als Belg mag ik ook niet zeggen dat België gewoon beter is dan Frankrijk. Dan krijg je weer het verwijt dat je chauvinistisch bent :P
Ook als niet Belg is dat een gekke uitspraak, het is gewoon niet waar. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Gonadan schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:19:
[...]

Mmm, het zal toch niet veel zijn. Offensief neem ik altijd België boven Frankrijk. Defensief zijn de Fransen gewoon secuurder (maar geef me toch maar Courtois (arrogante blaas dat hij is) boven Lloris).

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:48:
[...]

:D bij mij wel; I'll be damned als/dat Engeland wereldkampioen wordt.

België - Kroatië als finale en Frankrijk - Engeland om plek 3 klinkt goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
Ik zou België-Engeland als finale héél mooi vinden :9 Maar deze halve finales zijn wat mij betreft compleet onvoorspelbaar, dat is het mooie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Martinusz schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:17:
[...]

Wellicht als dat gebeurd geen kans op finale, maar als dat niet gebeurd is hij naar mijn idee gewoon kandidaat nog voor de finale. Als hij nu als scheidsrechter op het veld stond weet je zeker dat hij de finale niet fluit :)

Edit: volgens mij sturen 4de scheidsrechters niet zo snel iemand naar de tribune, die laten volgens mij al die vervelende lui lekker lullen. Meestal is het de (hoofd) scheidsrechter die het beu is.
Mja het lijkt mij dat de 4e official het gewoon alleen doorgeeft aan de scheidsrechter en die laat beslissen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Jebus4life schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:34:
[...]

Mmm, het zal toch niet veel zijn. Offensief neem ik altijd België boven Frankrijk. Defensief zijn de Fransen gewoon secuurder (maar geef me toch maar Courtois (arrogante blaas dat hij is) boven Lloris).
Ik vind het Franse middenveld wel een stuk sterker met Matuidi, Pogba en met name Kante!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
gaizka schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:53:
[...]

Ik vind het Franse middenveld wel een stuk sterker met Matuidi, Pogba en met name Kante!
En dan ook nog Mbappe en Griezman erbij :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Deadsy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:03:
ik zie geen echte top favoriet aangezien alle 4 de landen van een paar spelers afhankelijk zijn. haal die weg en er blijft bizar weinig over
Haal bij België en Frankrijk de 5 beste spelers weg, en je hebt nog steeds een ploeg die minstens kwartfinale haalt.
Haal bij Kroatië Modric en Rakitic weg en je houdt weinig over.
De Engelsen moeten het hebben van opportunisme (bal naar voren en hopen dat iemand hem binnenkopt/schiet), penalty's en mazzel (zwakke poule en daarna makkelijk schema). Daar kom je ver mee, maar Kroatië, België en Frankrijk sla ik normaal gesproken echt een stuk hoger aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Witte op 10-07-2018 12:36 ]

Houdoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36
Verwachting - hoop
Frankrijk - België
Engeland - Kroatië

:+

Waarom verwacht ik Frankrijk? Vond ze stabieler ogen dan België.
Waarom Engeland, heb het idee dat Kroatië op de tenen loopt, zeker bij de wedstrijd tegen Rusland. Gaan de spelers fit genoeg zijn voor 90 minuten strijden? Bij Kroatië vermoed ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

speelschema di 10.07. de 1e halve finale

20:00u Frankrijk v België

Ik hoop op een mooie wedstrijd, en denk dat Frankrijk wint met 3-1.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
Ik hoop Frankrijk, die zogenaamd bescheiden Belgen gun ik het niet.
Maar het zal wel België worden, die selectie zit nit wat beter in elkaar dan de Franse. Als ze het verdedigend maar dicht kunnen houden. Hun verdediging is de angst op de counter.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Wanneer België net zo op huis houdt als tegen Brazilië, worden ze compleet overlopen. En dat hoop ik eerlijk gezegd wel. Halve finale vind ik wel genoeg voor België. In tegenstelling tot wat iemand hier eerder zei, heeft België helemaal nog niet zo’n geweldig toernooi. De eerste twee wedstrijden in de poule waren tegen zeer zwakke landen en tegen Engeland kan je nauwelijks een wedstrijd noemen. Daarna troffen ze met Japan ook geen hoogvlieger en tegen Brazilië hadden ze een combinatie van een hoop geluk en een tegenstander die wat mij betreft ook tegenviel. Vanavond wordt hun eerste serieuze test. Hopelijk een leuke wedstrijd, maar daarna mogen ze van mij naar huis.

Ik verwacht ook dat de winnaar van vanavond zondag ook zal winnen. Zowel Kroatië als Engeland acht ik minder sterk dan zowel Frankrijk als België. Ik ben benieuwd wel benieuwd hoe Kroatië er morgen voorstaat. Tegen Rusland hebben ze met hun krachten moeten smijten en Kroatië heeft altijd wel één zwakke wedstrijd. Ik gun het Engeland meer, dus hopelijk is die morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Witte schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:04:
Maar het zal wel België worden, die selectie zit nit wat beter in elkaar dan de Franse. Als ze het verdedigend maar dicht kunnen houden. Hun verdediging is de angst op de counter.
Is er iemand bescheiden als ze in de halve finales raken? Toen Nederland in 2014 daar stond was er volgens mij nog minder bescheidenheid ;) dat gezegd zijnde vind ik als Belg de media overdreven irritant. De meeste gesprekken die ik heb met andere Belgen over het WK komen neer op "Tof om te zien dat we er nog in zitten, we mogen niet overmoedig worden en we zien wel weer na de volgende match". De media daarentegen zijn ze zelfs al aan het berekenen wat de winst ons gaat op leveren qua extra toerisme |:(

Ik hoop wel dat België wint en anders mag Frankrijk met de titel gaan lopen. Engeland gun ik het het minste, al is het maar om mijn nachtrust te garanderen en de modale Brit wat enthousiaste "enkelingen" te besparen. Maar hun parcours was nu ook niet erg spannend of gevuld met mooi voetbal.

Trouwens dat België ook niet zo'n moeilijk parcours gehad zou hebben, tja. Frankrijk stond tegenover o.a. Peru en Australië, Kroatië tegenover Nigeria en IJsland. En laten we over Engeland maar helemaal zwijgen, uitgezonderd Colombia (en wat een match was dat, leek meer een MMA gevecht) hebben die überhaupt nog niet gevoetbald. Qua moeilijkheidsgraad ontloopt het elkaar toch niet zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:28
Mwoah, jin 2014 vond ik, voor mezelf sprekend, mezef vrij bescheiden, had een titel niet verdiend gevonden voor Holland, maar was die dat voor Argentinie dan wel geweest? In '10 vond ik dat we zwijnden in de kwart finale, maarja, een titel dat jaar had wel geteld, en ik had hem graag aangenomen, ook al was die niet zoo overtuigend geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@lateef Het is wel een beetje laf om te zeggen dat Belgie nog niet getest is. Winnen van Brazilie en terugkomen van een 2-0 achterstand?
Op die manier is Frankrijk al helemaal niet 'getest'. Hun groepsfase stelde ook niet veel voor. En daarna tegen een zeer zwak Argentinie en Uruguay zonder Cavani. Frankrijk heeft nog niet tegen een land gespeeld dat het niveau van Brazilie heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
Belgie zwijnde tegen Japan met die rare goal van Vertonghen en de naiviteit van de Japanners, en Belgie zwijnde tegen Brazilie met de own goal. Verder doet iedereen alsof de Belgen de Brazilianen van de mat hebben gespeeld, maar dat is gewoon niet waar. Ze zijn 60 minuten onder druk gezet en hebben - mede dankzij Courtois en slecht inschieten - slechts een goal geincasseerd.
Frankrijk heeft nog nauweljjks onder enige druk gestaan en hebben alles redelijk riant gewonnen.

Houdoe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomski1986
Witte schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:04:
What the absolute fuck, zogenaamd bescheiden. Als er 1 ploeg toch wel arrogant overkomt dan zijn het die Fransen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Witte schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:54:

Frankrijk heeft nog nauweljjks onder enige druk gestaan en hebben alles redelijk riant gewonnen.
Australie: 2-1
Peru: 1-0
Denemarken: 0-0
Argentinie: 4-3
Uruguay: 2-0
Waar zit die riante zege dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ach, gewoon afwachten. Gaat sowieso een rare wedstrijd worden, kansen zijn 50/50. Ik hoop op spektakel en moge de ploeg die het het meest verdient op basis van deze wedstrijd, gewoon de finale spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Witte schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:54:
Belgie zwijnde tegen Japan met die rare goal van Vertonghen en de naiviteit van de Japanners, en Belgie zwijnde tegen Brazilie met de own goal. Verder doet iedereen alsof de Belgen de Brazilianen van de mat hebben gespeeld, maar dat is gewoon niet waar. Ze zijn 60 minuten onder druk gezet en hebben - mede dankzij Courtois en slecht inschieten - slechts een goal geincasseerd.
België heeft van de halve finalisten de meest serieuze tegenstanders gehad, misschien op Uruguay (ook een outsider) na.

De gunfactor is voor mij sterk, op zich, dankzij de verwantschap, maar het voelt niet goed... wellicht kan er een Europees gevoel bij de Britten opgewekt worden als voetbal eindelijk ‘thuiskomt’. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Anton.net schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:03:
@lateef Het is wel een beetje laf om te zeggen dat Belgie nog niet getest is. Winnen van Brazilie en terugkomen van een 2-0 achterstand?
Hoezo laf?

En 2-0 achterkomen tegen een land van het kaliber Japan heeft niet zo veel met getest worden te maken, maar vooral met een wanprestatie. België is daar goed weggekomen, maar niet serieus getest. En dat vind ik in zekere mate ook voor de wedstrijd tegen Brazilië gelden. België is daar vooral weggekomen door een dosis geluk en een fantastische keeper (die dan weer wel serieus getest is geweest).
Anton.net schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:03:
Op die manier is Frankrijk al helemaal niet 'getest'.
Heb ik dat dan gezegd? Ik refereerde naar iemand die een aantal pagina’s terug zei dat België een sterk toernooi speelt. En dat is naar mijn idee zeker het geval niet. Dat dat voor Frankrijk al dan niet ook geldt, ging het me niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
—-

[ Voor 98% gewijzigd door lateef op 10-07-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Tomski1986 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:01:
[...]

What the absolute fuck, zogenaamd bescheiden. Als er 1 ploeg toch wel arrogant overkomt dan zijn het die Fransen wel.
Ik zou me niet (meer) zo op de kast laten jagen. Lekker zo laten, we zien wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Misschien heeft Thierry Henry wel sneaky inside info over de Fransen >:)

En dan wint Belgie, heel Frankrijk nog meer over de zeik over Henry, en vervolgens is hij de trainer van Frankrijk over 4 jaar _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gaizka schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:53:
[...]

Belangrijkste speler voor ze op het middenveld vind ik Kante. Pogba vind ik nogal matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Nog een kleine 2 uur en dan is het zover! Dit is de eerste wedstrijd waar ik echt op zit te wachten. Het is nu al spannend! :Y)

Ben benieuwd of België achterin weer zoveel weg gaat geven en of de Fransen doelgerichter zijn dan de Brazilianen. Ik hoop op een wedstrijd die beide kanten op kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Tk55 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 18:02:
Nog een kleine 2 uur en dan is het zover! Dit is de eerste wedstrijd waar ik echt op zit te wachten. Het is nu al spannend! :Y)

Ben benieuwd of België achterin weer zoveel weg gaat geven en of de Fransen doelgerichter zijn dan de Brazilianen. Ik hoop op een wedstrijd die beide kanten op kan :)
Ik op een makkelijke zege voor de Belgen. Minder stress voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Tk55 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 18:02:

Als België wat minder geluk heeft en Frankrijk is wat doelgerichter kan het een doelpuntrijke pot worden.

Op papier een heerlijke pot! En die vallen vaak tegen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 10-07-2018 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

poor Leno schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:39:
Misschien heeft Thierry Henry wel sneaky inside info over de Fransen >:)

En dan wint Belgie, heel Frankrijk nog meer over de zeik over Henry, en vervolgens is hij de trainer van Frankrijk over 4 jaar _O-
Haha, lijkt me cool.

Had nog een leuke video over hem gezien laatst. Om de tijd te doden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0BdSLlsm-7c]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Dembele komt in de basis. Yeehaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vraag me af hoe ze dat verdedigend gaan oplossen. Nu hebben ze echt maar drie verdedigers tegen in principe drie aanvallende mensen van Frankrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:00:
Vraag me af hoe ze dat verdedigend gaan oplossen. Nu hebben ze echt maar drie verdedigers tegen in principe drie aanvallende mensen van Frankrijk
Dat is gewoon een 100% dekking, dikke prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik vind het een meesterzet. Hopelijk draait het nog goed uit dan. 100 keer beter dan Carrasco zowiezo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tomski1986 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:03:
Ik vind het een meesterzet. Hopelijk draait het nog goed uit dan. 100 keer beter dan Carrasco zowiezo.
Ik hoop het, maar ben er bang voor dat ze nu kapot gecounterd gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik vind het vreemd ruiken. Dembélé is een centrale middenvelder. Er zal wel weer een addertje onder het gras zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door Coltrui op 10-07-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Coltrui schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:05:
Ik vind het vreemd ruiken. Dembele is een centrale middenvelder.
Hoezo? Hij zet dembele daar enkel voor wat dekking met Mbappe en natuurlijk ook voor het middenveld te behoeden voor jongens als Kante en Pogba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Napo schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:01:
[...]

Dat is gewoon een 100% dekking, dikke prima
Eén tegen één. Dat gaan ze natuurlijk niet zo doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Tomski1986 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:07:
[...]

Hoezo? Hij zet dembele daar enkel voor wat dekking met Mbappe en natuurlijk ook voor het middenveld te behoeden voor jongens als Kante en Pogba.
Klein verschil tussen de flank afdweilen met constante inspanningen van 70 meter of centraal te posteren en aanvallend er uitkomen. Op de flank sta je trouwens niks te doen om Mbappe, Kante en Pogba tegen te houden, wat jij zegt.

[ Voor 46% gewijzigd door Coltrui op 10-07-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Carrasco erin zetten is natuurlijk suicide vinnek. We shall see..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
Gonadan schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:19:
[...]

FIFA ranglijst even erbij nemen?

België staat 3e...

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
kazzzdafke schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:20:
[...]

België staat 3e...
En Duitsland en Brazilië één en twee, toch geef ik die nog minder kansen om wereldkampioen te worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

kazzzdafke schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:20:
[...]

België staat 3e...
Ook voor jou: laat dat negatieve gedoe je toch niet op de kast jagen. We zien wel waar het eindigt. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Coltrui op 10-07-2018 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou ik zit er klaar voor, hopen op een mooie wedstrijd. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Iedereen die kijkt, een fijne wedstrijd!

* Bensimpel heeft de popcorn klaar liggen :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:45

SuBBaSS

-has Ryzen

Allez mannen!
Dat de beste Frans moge winnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 16:31

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

De wedstrijd is ook op de BBC oOo

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zeer dankbaar voor deze tip!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Allez le Blues! Belgen zijn ver genoeg gekomen. Als die WK worden druipt de arrogantie natuurlijk voor altijd de grens over, en dat kunnen we niet hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Die Mbappé is ook een rappe. :|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:13:
Mrappé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:12:
Allez le Blues! Belgen zijn ver genoeg gekomen. Als die WK worden druipt de arrogantie natuurlijk voor altijd de grens over, en dat kunnen we niet hebben ;)
Mwah, die Belgen blijken over dezelfde hoogmoed te beschikken als Nederlanders. Ze lijken stiekem toch op ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:13:
Ik kan die naam niet meer horen om eerlijk te zijn. Het is echt meer dan een talent hoor, maar de commentatoren hoeven niet zo overdreven te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:14:
Ik kan die naam niet meer horen om eerlijk te zijn. Het is echt meer dan een talent hoor, maar de commentatoren hoeven niet zo overdreven te doen.
Welke commentatoren doel je op?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:16:
[...]

Niet die op de BBC in ieder geval. Die vinden em ook een groot talent maar verheerlijken em niet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
Wat een vreselijke commentator is Jeroen Gruter, met zn geschreeuw

[ Voor 11% gewijzigd door jaapstobbe op 10-07-2018 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Waarschijnlijk de commentator die op de NOS aan het commenteren is.Vind ik ook altijd een irritante. Schiet een speler een bal 15 meter over het doel en die dude doet alsof het maar 1 mm scheelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hup Belgen! Jullie gemiddeld IQ is lager. De ongeletterdheid is hoger. De inkomens zijn lager, de kwaliteit van leven krijgt lagere cijfers, de wegen liggen er slecht bij EN jullie zeggen friet.

Genoeg redenen om jullie ook een pleziertje te gunnen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
PWM schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:19:
Hup Belgen! Jullie gemiddeld IQ is lager. De ongeletterdheid is hoger. De inkomens zijn lager, de kwaliteit van leven krijgt lagere cijfers, de wegen liggen er slecht bij EN jullie zeggen friet.

Genoeg redenen om jullie ook een pleziertje te gunnen :+
nee nee, ze hebben al veel meer en beter bier! En de stoofpotten zijn daar ook veel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die bij de NOS. Ze, maar vooral deze, veranderen hun hele intonatie als hun favoriet (Messi, Mbappe, etc) aan de bal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:45

vhal

ಠ_ಠ

Het is stil hier :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:20:
[...]

nee nee, ze hebben al veel meer en beter bier! En de stoofpotten zijn daar ook veel lekkerder.
En dus verdienen ze die lelijke maar oh zo mooie beker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het is eens een leuke wedstrijd om te spelen. Frankrijk is denk ik wel wat sterker, mede omdat ze gewoon meer verdedigers hebben en veel beter counteren. Alleen Griezman, echt kom op, speel die bal nou eens af en gooi niet eens kansen weg. :X
Iemand zit al sinds gisteravond de site te DDoSsen. Net was de boel weer even onbereikbaar. :/

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-07-2018 20:42 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ligt het aan mij of is Tweakers laatste 24uur een beetje stuk?

On topic : heerlijke match tot zover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Wat zjjn hernandez, giroud en kante aan het doen? Die zijn wel erg matig.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Dubbel

[ Voor 92% gewijzigd door Witte op 10-07-2018 20:43 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
Frankrijk mag winnen aangezien ik dan -hopelijk- nog kans maak om die grote blauwe vogel van de nr. 1 positie te verdrijven in de poule. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat een héérlijke wedstrijd zeg. Ik hoop op de belgen!
Had de finale moeten zijn dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:02
Voor een voormalige buitenspeler geeft Charli wel echt belabberde voorzetten zeg. En Dembele maakt teveel overtredingen..

Frankrijk hanteert een laffe tactiek. Met dat spelersmateriaal moet je Domineren. Maarja, wat wil je met die coach.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brazilië domineerde ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hmm geen last van slecht commentaar hier :p BBC op mijn kuro :9 leuke wedstrijd so far en got is weer bereikbaar arme F5/refresh functie op foon :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Het is inderdaad een laffe coach. Verder vind ik de scheids erg mild voor de Belgen. vertonghen en dembele hadden geel moeten hebben.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:39:
Die bij de NOS. Ze, maar vooral deze, veranderen hun hele intonatie als hun favoriet (Messi, Mbappe, etc) aan de bal is.
Ah die. Tja de NOS heb ik alleen op met het geluid zacht. ;)
toolkist schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:17:
Niet die op de BBC in ieder geval. Die vinden em ook een groot talent maar verheerlijken em niet ofzo.
Raad eens waar ik naar zit te kijken? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

BBC ftw :p edit enige halve finale die 0-0 eindigde was Holland |:( |:( vs Argentinië holland bbc ffs |:(

Nu hup belgjes kom op :+

Hmm door de onbereikbaarheid van got heen wou ik gaan typen dat ik het idee had dat belgie het tactisch beter voor mekaar heeft. En dan scoort frankrijk 'lichtelijk' tegen de verhouding in , nu moeten de belgen .

[ Voor 130% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 10-07-2018 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En daar is het eerste geel, voor Hazard...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Witsel die dieper staat dan de Bruyne |:( 7(8)7 :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Die had er wel ingekopt mogen worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Nou, dit is een test. Kijken of ze er wat van gaan maken, de Belgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Belgen zijn veel te bang geweest. Als ze aanzetten is het meteen gevaarlijk. De bravoure mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:41

ricardo246

Life's what you make it!

De Belgen blijven slordig..

I have no special talent. I am only passionately curious.

Pagina: 1 ... 82 ... 95 Laatste