Ik wacht weer tot 2022
De scheids floot prima en al helemaal niet in het nadeel van Duitsland
Is Neymar pastafarian geworden of zo...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
* Jolke pakt zijn oranje voetbalshirt uit de kast en trekt die morgen naar werk aan. Zullen de Duitse collega's waarderen.

Antwoord: "Waar is Nederland eigenlijk?", "En tijdens het EK in 2016". Ik mis het wel hoor NL op een eindronde. Samen voetbal kijken. De oranjegekte.Jolke schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:26:
* Jolke pakt zijn oranje voetbalshirt uit de kast en trekt die morgen naar werk aan. Zullen de Duitse collega's waarderen.
En dan zeggen "wij deden het beter in 2014, met dank aan jullie uitvinding, de schwalbe!"Jolke schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:26:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je kan een beetje meedoen met de Rodegekte door de Belg op te zetten.PolarBear schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:28:
[...]
Antwoord: "Waar is Nederland eigenlijk?", "En tijdens het EK in 2016". Ik mis het wel hoor NL op een eindronde. Samen voetbal kijken. De oranjegekte.
Zelf kijk ik het hele EK en WK op de Belg, voor de sfeer en om Nederlands commentaar te vermijden, ik vind dat iets-minder-hyper van de Belgen wel prettig eigenlijk.
How do you save a random generator ?
Heeft wel een prachtige song op YouTube opgeleverd...gambieter schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:33:
[...]
En dan zeggen "wij deden het beter in 2014, met dank aan jullie uitvinding, de schwalbe!"
[YouTube: https://youtu.be/RmQ1xw6dXp0]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Laatste wedstrijden van Brazilië op een WK...?
spoiler:
1 - 7 verlies tegen Duitsland en 0- 3 verlies tegen Nederland...
[ Voor 29% gewijzigd door Fiber op 17-06-2018 20:05 ]
Hier op Ziggo mis ik nu ook een centimeter ongeveer van het beeld bovenin. Meer mensen die dat opvalt?
Toch vind ik het prachtig om naar Brazilië te kijken. Er zit nooit echt lijn niet het spel, niets Hollandsche School of Duitse Mentaliteit, puur Godgiven talent die ergens op blote voeten in een krottenwijk is begonnen te rollen.
Fiber schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:53:
[...]
Waarom staat er een andere naam op zijn shirt...? Nu snap ik het niet meer...

Er was een kleine aardbeving in Mexico-Stad door de uitzinnige supporters na de overwinning tegen Duitsland
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Eens. Maar wat een hoop kwaliteit hebben ze ook in het elftal zeg. Ik hoop dat ze wat moois laten zien.Franco10 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:13:
Toch vind ik het prachtig om naar Brazilië te kijken. Er zit nooit echt lijn niet het spel, niets Hollandsche School of Duitse Mentaliteit, puur Godgiven talent die ergens op blote voeten in een krottenwijk is begonnen te rollen.
Ik weet nu wel waar ik mijn spaghetti heb gelatenLeon Zwiers schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:13:
Ik hoop dat Brazilie verliest. Kan die Neymar echt niet meer handelen. Arrogant pisventje
Hoezo is Marcelo captain en niet Thiago Silva? De eerste is (naast de beste linksback van de wereld) een irritant ventje terwijl Silva toch wat meer weg heeft van een leider a la Dunga.
Dat theater de hele tijd bij een overtreding is inderdaad erg vervelend.Leon Zwiers schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:13:
Ik hoop dat Brazilie verliest. Kan die Neymar echt niet meer handelen. Arrogant pisventje
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Eerder het pakje ramen noodlesQu3st schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:16:
[...]
Ik weet nu wel waar ik mijn spaghetti heb gelaten

Niet opgewassen tegen de druk zeker (was ie het niet al in 2014?) ... of ze houden het onder deze coach gewoon simpel op degene met de meeste interlands Neymar heeft de meeste interlands en Thiago Silva ook zelfs nog een stuk meer dan Marcello.Franco10 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:17:
Hoezo is Marcelo captain en niet Thiago Silva? De eerste is (naast de beste linksback van de wereld) een irritant ventje terwijl Silva toch wat meer weg heeft van een leider a la Dunga.
[ Voor 28% gewijzigd door apis29 op 17-06-2018 20:38 ]
Holy shot!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prachtige goal zeg, wow. Dat is wat we willen zien

En die hangt prachtige goal
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mooi doelpunt!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Prachtige goal inderdaad!
Nog twee er bij aub kanaries, dat vindt mijn pool leuk.
Ik zit zo te kijken naar de kijkcijfers en het WK leeft wel degelijk hoor. Van een half miljoen voor de vroege wedstrijden tot aan twee miljoen voor de top wedstrijden tot nu toe.
Dan kan je toch niet zeggen dat het WK niet leeft in Nederland? (vergeleken met regulier voetbal)
Dan kan je toch niet zeggen dat het WK niet leeft in Nederland? (vergeleken met regulier voetbal)
Nou eindelijk valt het terug te kijken...
https://nos.nl/wk2018/nos360/
Duurt zo lang voordat je een doelpunt terug kan zien via de zogenaamd oh zo geweldige NOS 360.
https://nos.nl/wk2018/nos360/
Duurt zo lang voordat je een doelpunt terug kan zien via de zogenaamd oh zo geweldige NOS 360.
Over terugkijken gesproken.... Kan je de sfeerbeelden die ze vaak na de wedstrijd hebben (vaak slow motion van de wedstrijd, discussies tussen spelers etc) ook ergens terug kijken?
Wat een vreselijke pot voetbal om naar te kijken... niet te vergelijken met de amusementswaarde van Dld-Mex
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb een tijdje in Zwitserland gewoond. Iedereen heeft daar een Zwitserse vlag in de tuin en ze zijn echt tegen alles wat buitenlands is, er was zelfs op het station een muurschildering voor kinderen van een trein omgetoverd tot eentje waarmee asielzoekers werden gedeporteerd.
Ik werd scheef aangekeken als ik een Lidl boodschappentas had omdat dat niet Zwitsers maar Duits is.
En dan hebben ze een team op het WK waar meer allochtonen dan autochtonen zitten. Benieuwd hoe mijn boze buurvrouw (om boodschappen bij Lidl) dit elftal beleefd
Ik werd scheef aangekeken als ik een Lidl boodschappentas had omdat dat niet Zwitsers maar Duits is.
En dan hebben ze een team op het WK waar meer allochtonen dan autochtonen zitten. Benieuwd hoe mijn boze buurvrouw (om boodschappen bij Lidl) dit elftal beleefd
De eerste wedstrijd die ik niet ga afkijken is een feit
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
De commentator bij NOS zei dat het beleid van de coach is om elke wedstrijd te switchen.Franco10 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:17:
Maar ik lees hierboven over kijken bij de Belgen. Goed idee. Ik word helemaal gek van het gehijg op bijvoorbeeld Messi van de week. Wat was dat vreselijk.
Grappig, zo zat ik ook naar de opstelling te kijken.Franco10 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:48:
Ik heb een tijdje in Zwitserland gewoond. Iedereen heeft daar een Zwitserse vlag in de tuin en ze zijn echt tegen alles wat buitenlands is, er was zelfs op het station een muurschildering voor kinderen van een trein omgetoverd tot eentje waarmee asielzoekers werden gedeporteerd.
Op dat gebied zijn ze dus al ‘vooruitstrevend’... heeft hier in NL ook lang genoeg geduurd.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Weer lekker generaliserend
. In de praktijk gaan ze bij de grens lekker in Konstanz (DLD) boodschappen doen in het weekend (heb ook nog nooit een Zwitserse vlag bij iemand in de tuin gezien a la Amerika maar dat is ook alweer wat jaren terug)
.Met die vroege goal is de wedstrijd gewoon op slot ...
Je dacht dat het een gelijkwaardige matchup was ofzo?Han schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:40:
Wat een vreselijke pot voetbal om naar te kijken... niet te vergelijken met de amusementswaarde van Dld-Mex

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 17-06-2018 21:07 ]
Wat heeft dit met voetbal te maken?Ramzzz schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:51:
[...]
Grappig, zo zat ik ook naar de opstelling te kijken.
Op dat gebied zijn ze dus al ‘vooruitstrevend’... heeft hier in NL ook lang genoeg geduurd.
Verder is het gelukkig geen alle ballen op Neymar team😜
[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 17-06-2018 21:00 ]
Hoppa 1-1. Leek wel of brazil wel best vond deze heldt maar hoppa Afgestraft!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wow, zijn we gelijk weer wakker!
Lekker 1-1 das mooi want dreigde een beetje in te kakken. Die kapsalon XL van net hakt er ff goed in zeg
Ik denk dat die Brazilianen flashbacks gaan krijgen naar 2010
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat een perfect getrapte corner zeg...
Overtreding of niet, die keeper moet deze bal gewoon hebben. Hij valt 3 meter vanaf de doellijn op het hoofd van Schuber. De meeste keepers durven echt niks meer.
Hoe dan? En heb je nog meer voorbeelden van keepers🤔Tk55 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:10:
Overtreding of niet, die keeper moet deze bal gewoon hebben. Hij valt 3 meter vanaf de doellijn op het hoofd van Schuber. De meeste keepers durven echt niks meer.
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 17-06-2018 21:15 ]
Als je landen als oa IJsland, Australië, Iran, Mexico en nu weer Zwitserland ziet dan had Nederland er ook geen modderfiguur hoeven te slaan. Ja, er zijn een paar landen met veel grotere namen dan deze landen en dan ons, maar met een goede organisatie en instelling kom je tegenwoordig ook al ver.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is nou weer het probleem: Nu kan elk klein dingetje iets zijnVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:13:
Wat heb je nu aan zo'n video scheids?
Humor. Meestal zijn het de verdedigers die zo duwen en dan wordt er niets gegeven.
Mooi zo.
Mooi zo.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
maar ja... alles met interpretatie hé.Tk55 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:15:
[...]
Dat is nou weer het probleem: Nu kan elk klein dingetje iets zijnDit soort duwtjes worden zo vaak gedaan en niet gezien, nu moet bij iedere situatie zogenaamd worden ingegrepen.
Zet zo'n moment op beeld voor Nijhuis en Blom en je hebt verschillende beslissingen.
Gewoon loslaten ....ph4ge schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:14:
Als je landen als oa IJsland, Australië, Iran, Mexico en nu weer Zwitserland ziet dan had Nederland er ook geen modderfiguur hoeven te slaan. Ja, er zijn een paar landen met veel grotere namen dan deze landen en dan ons, maar met een goede organisatie en instelling kom je tegenwoordig ook al ver.
Naar voren lopen, springen en die bal vangen. Een cillessen bijvoorbeeld. Maar let er maar eens op, keepers blijven bijna altijd staan, terwijl zo'n beetje alles in het doelgebied te vangen of weg te boksen is. Bovendien wordt je daar meer beschermt door de regels.bvbal79 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:13:
[...]
Hoe dan? En heb je nog meer voorbeelden van keepers🤔
Raar om Marcello zo vaak achterin te zien
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Belg wil meer gele kaarten voor Zwitserland
Het komt vaak voor omdat de scheids het vaak toch niet ziet. Het is gewoon een overtreding waar de aanvaller duidelijk voordeel uit haalt.Tk55 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:15:
[...]
Dat is nou weer het probleem: Nu kan elk klein dingetje iets zijnDit soort duwtjes worden zo vaak gedaan en niet gezien, nu moet bij iedere situatie zogenaamd worden ingegrepen.
alles kan off-topic
Alle grote landen moeten eruit.ph4ge schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:14:
Nederland dus ook. (en ook Italie)
Senegal staat samen met Ijsland in de finale.
En over 4 jaar 48 landen toch?enchion schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:20:
[...]
Alle grote landen moeten eruit.
Als Nederland er dan niet in komt...
Flashback met Griekenland in de hoofdrol.enchion schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:20:
[...]
Alle grote landen moeten eruit.
alles kan off-topic
Een Braziliaan uit de Chinese competitie op het WK..unicum?
Klopt, maar nu wordt elke twijfelachtige situatie een VAR momentje. Normaalgesproken was dit gewoon een kwestie van "niet gezien, we gaan verder". Nu piept iedereen om de VAR, die vond het blijkbaar niks en dan blijft de discussie alsnog.Ankona schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:20:
[...]
Het komt vaak voor omdat de scheids het vaak toch niet ziet. Het is gewoon een overtreding waar de aanvaller duidelijk voordeel uit haalt.
Wel heel veel irritante overtredingen van de Zwitsers. Van al die anti voetballanden was IJsland toch het meest sympathiek. Gewoon hard werken.
Gewoon forse overtreding...Saturnus schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:26:
Crybaby is back.
Juist niet. Bij twijfelachtige situaties grijpt de VAR niet in. Alleen als de scheids overduidelijk iets mist of overduidelijk fout zit.Tk55 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:26:
[...]
Klopt, maar nu wordt elke twijfelachtige situatie een VAR momentje. Normaalgesproken was dit gewoon een kwestie van "niet gezien, we gaan verder". Nu piept iedereen om de VAR, die vond het blijkbaar niks en dan blijft de discussie alsnog.
Denk ik dat hij toch voorin staat is het Willian.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar elk doelpunt wordt toch gecheckt door de VAR?Fiber schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Juist niet. Bij twijfelachtige situaties grijpt de VAR niet in. Alleen als de scheids overduidelijk iets mist of overduidelijk fout zit.
waarom zou dat moeten.Qu3st schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:30:
[...]
Maar elk doelpunt wordt toch gecheckt door de VAR?
Levensbedreigende situaties worden altijd wel als zodanig herkend. We moeten afspreken dat we nooit stoppen voor blessures. Ook al rol je 4x door, sla je 10x op het veld met je hand. Je komt aan de beurt als het spel stil staat en niet eerder, per definitie.
Ben dat gejank helemaal zat.
Ben dat gejank helemaal zat.
Er zijn een paar situaties die altijd door de VAR word gechecked, een goal is daar een van.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En terecht. Dit is precies waar die VAR voor is, die moet de overtredingen eruit halen die de gewone scheids mist.Tk55 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:26:
[...]
Klopt, maar nu wordt elke twijfelachtige situatie een VAR momentje. Normaalgesproken was dit gewoon een kwestie van "niet gezien, we gaan verder". Nu piept iedereen om de VAR, die vond het blijkbaar niks en dan blijft de discussie alsnog.
En ja, de spelers zullen zich aan moeten passen. Ze zijn gewend in drukte kleine overtredingen te maken omdat die toch niet gezien worden. Nu dus wel.
alles kan off-topic
Die Nederlandse Nigeriaan kreeg gister nog een penalty tegen voor zelfde omarming als nu tegen Jesus🤔
Andersom mag het ook wel, de VAR mag ook wel aangeven dat Neymar weer eens de stervende zwaan speelt en dat dat ook een gele kaart isAnkona schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:32:
[...]
En terecht. Dit is precies waar die VAR voor is, die moet de overtredingen eruit halen die de gewone scheids mist.
En ja, de spelers zullen zich aan moeten passen. Ze zijn gewend in drukte kleine overtredingen te maken omdat die toch niet gezien worden. Nu dus wel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niks moet van mij, maar het was aangegeven voor het WK dat ze elk doelpunt gingen checken.
https://www.ad.nl/wk-2018...punt-in-rusland~a83e384d/
Eens. Zijn gewoon een paar extra ogen om tot betere beoordeling van het spel te komen. Snap er niets van waarom dat aan zoveel regeltjes gebonden zou moeten zijn.Bossie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:34:
[...]
Andersom mag het ook wel, de VAR mag ook wel aangeven dat Neymar weer eens de stervende zwaan speelt en dat dat ook een gele kaart is
alles kan off-topic
Consequentheid in sport supervisie zal pas geintroduceerd worden wanneer we allemaal al een tijdje zijn omgezet naar robots.bvbal79 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:33:
Die Nederlandse Nigeriaan kreeg gister nog een penalty tegen voor zelfde omarming als nu tegen Jesus🤔
zou dat niet ook komen om te vermijden dat de VAR gaat achterlopen?Ankona schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:35:
[...]
Eens. Zijn gewoon een paar extra ogen om tot betere beoordeling van het spel te komen. Snap er niets van waarom dat aan zoveel regeltjes gebonden zou moeten zijn.
Hoe meer beoordeeld moet worden hoe meer spel stil moet liggen of dat de VAR met een oordeel komt over actie van 5 minuten geleden.
Zouden ze dat niet zelf onder controle kunnen houden?schwarzenegger schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:36:
[...]
zou dat niet ook komen om te vermijden dat de VAR gaat achterlopen?
Hoe meer beoordeeld moet worden hoe meer spel stil moet liggen of dat de VAR met een oordeel komt over actie van 5 minuten geleden.
"Hee Sjaak, die aktie net, wat denk jij? Hands of niet?"
"Henk, die half dode Braziliaan is niet eens geraakt, wat mij betreft mag je hem een kaart geven. "
Hoeft geen tijd te kosten.
alles kan off-topic
Wat een theater weer van die Forrest Gump, doe eens normaal man.
Wie bedoel je met je Forrest gump?Franco10 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:40:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
YouTube: Stephan Lichtsteiner - Forrest Gump 2014 HD
Daar lag ie alweer trouwens, kan Neymar niet aan tippen dat Zwitserse theater.
Ah je bedoelt lichtensteiner en niet Neymar.Franco10 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:40:
Firmino laat in 10 min meer zien dan Jesus de hele wedstrijd.
[ Voor 33% gewijzigd door bvbal79 op 17-06-2018 21:49 ]
Verwijderd
Onverdiend dit. Video ref leidt enkel tot discussie. Goal was overtreding en geen penalty geven bij een ippon.
Zonde zo.
Zonde zo.
Jammer dat het spel meer trekt naar Neymar om te scoren dan willen winnen. Lijkt wel of hij er ook 3 moet maken als Ronaldo
[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 17-06-2018 21:55 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De zelfverzekerdheid en inzet hebben Ronaldo eigenlijk best ver boven de andere "superspelers" gezet.
Neymar hopelijk volgende keer op de bank, moest eerst leren pasta el dente te koken voordat je het op je haar copy paste. Nee, is sponsor hype.Hackus schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:54:
Jammer dat het spel meer trekt naar Neymar om te scoren dan willen winnen. Lijkt wel of hij er ook 3 moet maken als Ronaldo
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel