WoensdagDeadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:33:
wanneer spelen de Russen de halve finale?
Zooo daar even bijna 3-2
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
keeper van kroatie doet het wel goed
[ Voor 5% gewijzigd door BCGraaf op 07-07-2018 22:35 . Reden: typo ]
MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X, Watch, TV 4K
Ow, daar was dus mijn vriendin...een avondje stappen zei zeColtrui schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:36:
Russische dames bij de vrije trap voor de 2-2:
[afbeelding]
Ben je Nederlander of Italiaan of zo?Waah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:37:
Ik ga op bed. Lees het morgen wel. Als ik ergens een hekel aan heb is het strafschoppen.
Nou dat wordt dus Engeland Rusland woensdag, lijkt me een zekerheid
En toen kwam de uitslag van doping rapport van Rusland
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vroeger keken we in het weekend 's ochtends vroeg naar Hulk Hogan en consorten. Flink worstelen en dat soort gedoe, Bleek het allemaal nep te zijn.
Nee, dat is vijf weken na afloopSinergyX schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:38:
Genieten juist manWaah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:37:
Ik ga op bed. Lees het morgen wel. Als ik ergens een hekel aan heb is het strafschoppen.
Yep. En dat zie ik Putin ook wel winnen.Grindtegel schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:37:
Anyone can win. It just depends what you Putin.SinergyX schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:38:
Nee joh, Kroatië schopt gewoon alle pingels binnen. Wens, vader, gedachte.Grindtegel schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:37:
Als het nu nog even penalties wordt zoals met Engeland, hebben we nog leuke penalties ook
Verwijderd
Engeland dus na de finale, dit is een uitputtingsslag.
Wie dinsdag wint, is WK. Frankrijk of België.
Wie dinsdag wint, is WK. Frankrijk of België.
Ik wil wel leuke aanloopjes en grappige missers zien. Dat verdien ik, ik ben al 120 min aan het kijken
nee hij schiet de vijfde erin als reserve keeper en dan houdt ie de vijfde van engeland tegenWaah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:39:
[...]
Ik zie Putin persoonlijk in de finale de winnende penalty nog wel komen nemen. Zo is die wel
Ha, zeker ja. Op z'n minst wat leuke trucjes.Anton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:40:
Ik wil wel leuke aanloopjes en grappige missers zien. Dat verdien ik, ik ben al 120 min aan het kijken
Putin is er toch nooit? Die zit gewoon in zijn war room met een direct lijntje naar VAR Headquarters.
Ik al langerAnton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:40:
MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X, Watch, TV 4K
Nu moet ik de refreshknop weer bedwingen...
Te paard (terwijl het beest schaatsen draagt), met een dode zelf geschoten beer over zijn schouder en scorend met een ijshockeystick.Waah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:39:
[...]
Ik zie Putin persoonlijk in de finale de winnende penalty nog wel komen nemen. Zo is die wel
Na hun knullige pogingen de vorige keer kan je de chips en popcorn al klaar zetten.Anton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:40:

[ Voor 14% gewijzigd door algalid op 07-07-2018 22:43 ]
Wel klote voor Kroatie met al die Russische toeschouwers

Subisic: Wat een eikels. Kunnen ze nu nooit eens in 120min de zooi regelen, mag ik het weer gaan oplossen
Als die linksback van kroatie nou een pingel moet nemen en mist dan weten waar het aan ligt...
Oh... die gaat missen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou las ik vandaag of gisteren ergens dat eerste nemen helemaal niet de beste keuze is. Zag ook nog in een ander tabelletje dat het vaak de de vierde penalty is die gemist wordt door degenen die begonnen zijn ... (en als tweede vaakst de vijfde door de beginnende partij)
Die was zo raar dat ik dacht dat die zat.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, dat was al 1Anton.net schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:40:
Wie begint met missen misschien niet.jaapstobbe schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:43:
Penalties: wie begint die wint
Putin does not approve.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Probeert Rusland nu over te komen alsof ze de uitslag niet gekocht hebben
How do you save a random generator ?
En dit is waarom het loont om pingels te oefenen
die van modric zou ik wel eens vanuit de goal willen zien.
Serieus gewoon precies dezelfde als tegen Denemarken van Modric. Dat een speler als hij ze niet gewoon minstens half hoog erin legt ....
staartmens gaat overschieten
edit: toch niet
edit: toch niet
[ Voor 25% gewijzigd door Grindtegel op 07-07-2018 22:49 ]
Yesssssss
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dag Rusland.
Ben wel benieuwd naar ENG-KRO. Ik denk dat het Engelse spel de kroaten wel ligt en dat dat een heel ander team laat zien
Veni Vici Putin.. doei 
Dus Engeland / Kroatie, Belgie / frankrijk?
Dus Engeland / Kroatie, Belgie / frankrijk?
Dan toch ruis op de lijn met Putin? Hij kan er zich makkelijk vanaf maken, Medvedev zat niet genoeg te juichen!
Zo, die Braziliaan bij Rusland krijgt denk ik een enkeltje diep Siberië
4 wedstrijden geluk op rij (wat nodig is, van 8e finale tot finale) is relatief lage kans. Jammer Rusland, maar kwam voetbal zal ik het niet missen
Ik hoop echt dat je gelijk krijgt, maar ik denk toch echt dat FRA vrij probleemloos WK gaat wordenenchion schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:51:
Jaaaaaaa Belgie wint het WK.![]()
![]()
Het is niet gekocht, YES.
Poetin heeft de laatste penalty afgekeurd hoor ik net
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Op NOS kun je nog vanuit verschillende angles kijken. Volgens mij bij alle highlights.Deadsy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:48:
die van modric zou ik wel eens vanuit de goal willen zien.
My boys made it trough!
En met zeer leuk spel, ze worden WK 2018.
★ What does that mean? ★
Interessant potje Engeland-Kroatië. Niet zo leuk als België-Frankrijk, maar toch leuk.
Wie zijn jouw boys? En als het met leuk spel was, gaat het toch niet over vandaag, hoop ik?MrMonkE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:53:
My boys made it trough!
Top voor Kroatië! Was weer een spannende serie..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goed voor de engelsen denk.
Spannende pot. Niet echt goed voetbal (weer). Apart WK.
Beetje WK vd armoe zo... allemaal leuk en aardig, maar daar gaan ‘wij’ ons niet mee verlagen natuurlijk. Ben blij dat we er niet bij zijn.
Spannende pot. Niet echt goed voetbal (weer). Apart WK.
Beetje WK vd armoe zo... allemaal leuk en aardig, maar daar gaan ‘wij’ ons niet mee verlagen natuurlijk. Ben blij dat we er niet bij zijn.
Leuk spel? Gaat dit over het WK voetbal?MrMonkE schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:53:
My boys made it trough!
Toch geen gelijk wie de pingels won, maar uiteindelijk wel terecht dat Kroatië doorgaat. Je merkte wel dat toen Rusland moest scoren en dus aanvallend ging spelen, de wedstrijd een stuk interessanter werd om naar te kijken. Gezien Engeland ook wat aanvallender is, denk ik dat dat wel een leuke wedstrijd gaat worden en 1 die ook al wel wat eerder beslist is. Frankrijk tegen België wordt ook wel mooi denk ik en uiteindelijk dus een finale waarvan je wat mij betreft nog niet kunt zeggen wie er gaat winnen. In ieder geval vind ik wel dat de partijen die nu door zijn, hun wedstrijden verdiend gewonnen hebben en we dus nog een mooie 3 wedstrijden gaan krijgen (ok ook nog de troostfinale maar dat is nooit denderend). Laten we niet doen alsof de Belgen of Engelsen het nu heel makkelijk gaan krijgen, er is veel druk, veel verandering in opstellingen en veel gedoe eromheen wat allemaal effect gaat hebben.
Ben benieuwd hoeveel kaarten er vanavond te koop staan op de marktplaatsen her en der vanwege het uitvallen van Rusland in Rusland
Ben benieuwd hoeveel kaarten er vanavond te koop staan op de marktplaatsen her en der vanwege het uitvallen van Rusland in Rusland
Verwijderd
Kroatië is net Portugal 2 jaar geleden, kunnen niks winnen zonder penals. Kansloos elftal en hoort niet in de halve finales.
Dit was ongeveer 380x zo spannend als Zweden - Engeland.
Het vervelende is dat alle 'goede' ploegen het wat laten afweten hebben en dus alles aan een kant van de tabel geschaard werd om het onderling uit te maken. De rest komt aan de andere kant terecht en in het land der blinden is eenoog altijd koning. Dus lang verhaal kort: kan je wel zeggen dat Kroatië niet in de halve finales thuishoort, maar als je moet ronselen uit die poule, stiekem eigenlijk wel.Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:58:
Kroatië is net Portugal 2 jaar geleden, kunnen niks winnen zonder penals. Kansloos elftal en hoort niet in de halve finales.