These are my principles. If you don't like them, I have others.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Inderdaad, had hem gewoon moeten vangen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I have no special talent. I am only passionately curious.

Low is een matige trainer, dus dat hij altijd dezelfde wissels etc doet is te verwachten.Krukar schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:49:
Goretzka, m.i. toch wel één van de beste spelers in de BL dus helemaal geen speeltijd, toch wel erg twijfelachtig.
Het is al een wonder dat hij de basis heeft aangepast.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Een paar jaar terug was hij nog het grote voorbeeld voor iedereen inclusief Nederland...Deadsy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:50:
[...]
Low is een matige trainer, dus dat hij altijd dezelfde wissels etc doet is te verwachten.
Het is al een wonder dat hij de basis heeft aangepast.
Het kan snel gaan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Toni Kroos!!!Dr. Strangelove schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:48:
Nou ja, die Mexicanen zijn psycho genoeg om niet voor de salonremise te gaan en van Zweden te willen winnen, dus nog hoop voor Duitsland
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
België zou zomaar eens goede zaken kunnen gaan doen als het zo door blijft gaan en ze hun spel nog wat kunnen oppompen...FreakNL schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:52:
Als dit zo blijft is er grote kans dat er een favoriet uitgaat. Argentinië ook al. Kan een verrassend winnaar worden zo...
Ohh Kroos
[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 23-06-2018 21:53 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heb het altijd een matige trainer gevonden. Het WK was te danken aan het team, had er een andere trainer aan het roer gestaan was het ook wel gebeurd.Fiber schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:52:
[...]
Een paar jaar terug was hij nog het grote voorbeeld voor iedereen inclusief Nederland...
Het kan snel gaan.
ps
Stomme Zweden. hadden die een goede spits dan hadden ze al lang een 2e of 3e goal gehad

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hoopt het andere.
Maar je weet het.
How do you save a random generator ?
If it aint fixed, it's broken.
10 man en nog steeds de passie
[ Voor 22% gewijzigd door ricardo246 op 23-06-2018 21:56 . Reden: Woordkeus ]
Zul je zien dat ze uiteindelijk nog WM gaan worden ook...enchion schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:53:
Je weet dat het gaat gebeuren.
Je hoopt het andere.
Maar je weet het.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 23-06-2018 21:56 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 23-06-2018 21:59 ]
[ Voor 44% gewijzigd door DutchOwnage op 23-06-2018 22:00 ]
Laffe busparkeerders moeten OPROTTEN en niks geen gelul van " ja maar ze kunnen niet beter dan is het toch logisch dat ze zo spelen??" Nee; als je niet kan voetballen moet je niet meedoen aan het WK
Vind ik geen nadeel voor de Duitsers.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:00:
Volgende wedstrijd zonder boateng dus
Volgende wedstrijd is Duitsland dus i.i.g. al 9% beterVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:00:
Volgende wedstrijd zonder boateng dus
Teams die aan het begin vd 1e helft met 10 hadden moeten staan met een penalty tegen verdienen daarna helemaal niks meer, hoe goed ze ook gespeeld zouden hebben.Grindtegel schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:00:
Terechte winst voor duitsland en mooi dat het voetbal weer wint van het antivoetbal.
Laffe busparkeerders moeten OPROTTEN en niks geen gelul van " ja maar ze kunnen niet beter dan is het toch logisch dat ze zo spelen??" Nee; als je niet kan voetballen moet je niet meedoen aan het WK

Zo moet Nederland spelen, Nederlandse techniek en Duitse instelling
OP weer up-to-date
Goed werk met die OP bijwerken zo snel steeds, mag ook gezegd wordenSRich schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:03:
Heerlijk dat Duitsland![]()
Zo moet Nederland spelen, Nederlandse techniek en Duitse instelling
OP weer up-to-date
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Absoluut!Krukar schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:04:
[...]
Goed werk met die OP bijwerken zo snel steeds, mag ook gezegd worden
Grapje zeker? Zeer verdiend deze.Coltrui schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:04:
Weinig heerlijk aan dit Duitsland. Ik denk dat zowat 99% van de wereld nu baalt dat die alweer met de hakken over de sloot gaan geraken.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2018 22:05 ]
Het is maar hoe je het bekijkt. Ze hadden veel pech vandaag, voor hetzelfde geld gaat hij er veel eerder in en was er niks af te dingen geweest op de overwinning.Coltrui schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:04:
Weinig heerlijk aan dit Duitsland. Ik denk dat zowat 99% van de wereld nu baalt dat die alweer met de hakken over de sloot gaan geraken.
Ik vind überhaupt niet dat er iets op af te dingen is. Ik heb vooral de tweede helft genoten van de inzet en kwaliteit van deze ploeg.
[ Voor 19% gewijzigd door Coltrui op 23-06-2018 22:09 ]
Probleem van Duitsland zit vooral in de verdediging nu, het is jammer dat de volgende tegenstander Zuid Korea is anders zou Löw eens goed kunnen inzien hoe vervangbaar die hele Boateng eigenlijk is.Coltrui schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:08:
Ow ow, het is verdiend he! Maar alweer in de 96ste minuut, tegen Zweden, na een nederlaag tegen Mexico... Om nou te gaan zeggen 'Geweldig dit Duitsland'? Nou nee...
Ik denk dat bij lange na geen 99% zo ontzettend anti-Duitsland is als sommigen hier in het topic.Coltrui schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:04:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind ze zeker niet geweldig, maar ik heb wel een helft genoten van hun spel. Ik reageerde meer op je opmerking dat 99% van de wereld baalt dat ze er niet uitliggen, dat vind ik wat zuur. De voetballende ploeg heeft vandaag gewonnen, dat is voor mij een positief resultaat.Coltrui schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:08:
Ow ow, het is verdiend he! Maar alweer in de 96ste minuut, tegen Zweden, na een nederlaag tegen Mexico... Om van die pingel die ze niet tegenkregen in de eerste helft maar te zwijgen. Om nou te gaan zeggen 'Geweldig dit Duitsland'? Nou nee...
Ik denk dat jij zowat 99% anti elke post bent. Op alles wat aan te merken. Prima hoor, maar er is echt niks 'heerlijks' aan dit Duitsland en dat staat als een huis.Gonadan schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:11:
[...]
Ik denk dat bij lange na geen 99% zo ontzettend anti-Duitsland is als sommigen hier in het topic.
Dat klopt. Maar als ze doorgaan, zou ik dat zuur vinden. Verliespartij en winst na 96 minuten... Ach ja, het ging me om het 'heerlijke' van dit Duitsland. Niks van aan. Prima partij, maar het was tegen Zweden...Dr. Strangelove schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:12:
[...]
Ik vind ze zeker niet geweldig, maar ik heb wel een helft genoten van hun spel. Ik reageerde meer op je opmerking dat 99% van de wereld baalt dat ze er niet uitliggen, dat vind ik wat zuur. De voetballende ploeg heeft vandaag gewonnen, dat is voor mij een positief resultaat.
[ Voor 44% gewijzigd door Coltrui op 23-06-2018 22:14 ]
Bied ik me wel voor aanHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:57:
Domme overtreding , domme vrije trap tegen , laf blijven verdedigen met een man meer , imo terecht dat ze nog verloren hebbenalso de zweedse blondjes hebbe troosting nodig
Niet miepen. Ibrahimovic is met pensioen. Nu gelden weer de natuurwetten in het voetbal: 22 mensen rennen over een veld achter een bal aan. Als de rookwolken zijn opgetrokken staan de Duitsers juichend op het veld. Da's een voetbalwet.Deadsy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:53:
[...]
Heb het altijd een matige trainer gevonden. Het WK was te danken aan het team, had er een andere trainer aan het roer gestaan was het ook wel gebeurd.
ps
Stomme Zweden. hadden die een goede spits dan hadden ze al lang een 2e of 3e goal gehad
mavaros schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:13:
[...]
Niet miepen. Ibrahimovic is met pensioen. Nu gelden weer de natuurwetten in het voetbal: 22 mensen rennen over een veld achter een bal aan. Als de rookwolken zijn opgetrokken staan de Duitsers juichend op het veld. Da's een voetbalwet.
Ibra is nog niet met pensioen en had heel graag meegewild...mavaros schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:13:
[...]
Niet miepen. Ibrahimovic is met pensioen. Nu gelden weer de natuurwetten in het voetbal: 22 mensen rennen over een veld achter een bal aan. Als de rookwolken zijn opgetrokken staan de Duitsers juichend op het veld. Da's een voetbalwet.
Maak het dan zelf ook niet persoonlijk.Coltrui schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:12:
Ik denk dat jij zowat 99% anti elke post bent. Op alles wat aan te merken.
Strijdlust en voetbal wat beloond wordt vind ik altijd heerlijk. Dat staat zeker als een huis.Prima hoor, maar er is echt niks 'heerlijks' aan dit Duitsland en dat staat als een huis.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-06-2018 22:30 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Smiling as the shit comes down...
Niet vergeten hier (lees m'n posts maar terug in dit topicScrooLoose schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:16:
Men vergeet wat te makkelijk dat Zweden een penalty door de neus geboord werd, Zweden had op zijn minst een punt moeten hebben.
Toch ben ik blij dat ze nog een kans hebben om door te gaan. De reden is heel simpel. Er is zoveel anti voetbal tegenwoordig dat Duitsland gewoon een ploeg is die je wil zien spelen. Ik moet er niet aan denken dat teams zoals Portugal weer ver komen, en Duitsland eruit ligt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, hij heeft zichzelf toch echt afgemeld voor het nationale elftal...toolkist schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:14:
[...]
Ibra is nog niet met pensioen en had heel graag meegewild...
Ah daar gaan we weer.

Het is heel simpel, lang niet iedereen is anti-Duits dus die 99% slaat gewoon nergens op. Staat als een huis. Geen reden om persoonlijk te gaan doen als ik dat onderuit haal. Gewoon ineens is ook een optie.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-06-2018 22:31 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8