Was toch geen buitenspel jongens..Maar toch, Iran kan dus toch wel iets als het moet.
[ Voor 42% gewijzigd door DutchOwnage op 20-06-2018 21:24 ]
[ Voor 42% gewijzigd door DutchOwnage op 20-06-2018 21:24 ]
Verwijderd
Calimero?Gonadan schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:22:
Oh wacht, een het zit een topland tegen. Kom maar weer met de VAR.
Verwijderd
Meen je dit? Zeker wel.DutchOwnage schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:23:
Was toch geen buitenspel jongens..
Verwijderd
Dus welDutchOwnage schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:23:
Was toch geen buitenspel jongens..
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
alles kan off-topic
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
VAR was het eens met de scheids..dus dat veranderd niks😂Fiber schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:24:
Afschaffen die VAR. Dit is niet leuk!
Verwijderd
De waarheid is niet leukFiber schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:24:
Afschaffen die VAR. Dit is niet leuk!
Nee, gewoon sceptisch.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij verlenging van de bal toch wel wat meerDutchOwnage schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:26:
Idd, centimeter buitenspel.
al was het een centimeter? Bij hardlopen is dat ook genoeg om te winnen of verliezen....DutchOwnage schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:26:
Idd, centimeter buitenspel.
Is geblesseerd toch na Marokko?Vlassie1980 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:26:
Komt Jahanbaksh nog een keer binnen de lijnen of niet?
Maar wie moet er dan wereldkampioen worden...?Hupske schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:25:
Nou, tot nu toe geen enkel top land dat overtuigd. Poeh Spanje valt mij ook weer tegen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Asking the real questions !!!Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:26:
Mooi dat die spelers God bedankten en het afgekeurd werd
Wat zeggen ze daarna dan? Ben er serieus benieuwd naar.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Er is geen scheids die hier een penalty voor durft te gevenRoD schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:29:
Leek er ook verdacht op dat die Iraniër de bal met de arm klemde....
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Betaald bedoel je...Grindtegel schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:30:
Poetin heeft bepaald dat rusland kampioen moet worden, dus
Dan moet Iran wel 2de worden...of is Spanje ook goed genoegGrindtegel schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:30:
Poetin heeft bepaald dat rusland kampioen moet worden, dus
Rusland, scoren makkelijkFiber schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Maar wie moet er dan wereldkampioen worden...?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jahanbakhsh!
[ Voor 48% gewijzigd door Fiber op 20-06-2018 21:40 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik kan er niks mee dat jij nu bezig bent met seks met willemse en met dit soort info aankomt.
Het is wel genieten met teams die nul ontzag hebben voor de toplanden!Vlassie1980 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:41:
Gewoon even Piqué poorten haha
Ik denk alleen wel dat we een andere scorebord hadden gezien in het voordeel van Spanje.Fiber schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:42:
Jammer dat ze niet vanaf het begin zo speelden...
Inderdaad Ik kan me er echt niet aan storen.Vlassie1980 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:43:
Die toeters doen me denken aan ZA 2010. Aaahh the memories
Afgezien van het feit dat Oranje zilver pakte, was het in ZA een ongelofelijk kut-wk. Wat waren alle landen toen uit vorm...Vlassie1980 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:43:
Die toeters doen me denken aan ZA 2010. Aaahh the memories
[ Voor 4% gewijzigd door Witte op 20-06-2018 21:46 ]
Houdoe
De rest kan ik me niet eens meer voor de geest halen.Witte schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:45:
[...]
Afgezien van het feit dat Oranje zilver pakte, was het in ZA een ongelofelijk kut-wk. Wat waren alle landen toen uit vorm...
In 2014 was het veel beter.
Spanje begon toen (ook) slecht, maar werd wel wereldkampioen...Witte schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:45:
[...]
Afgezien van het feit dat Oranje zilver pakte, was het in ZA een ongelofelijk kut-wk. Wat waren alle landen toen uit vorm...
In 2014 was het veel beter.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
alles kan off-topic
Houdoe
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Leon Zwiers schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:52:
Dit Spanje maakt geen kans op de finale. Wat spelen ze slecht zeg. Alhoewel ze in 2010 ook wel erg veel geluk hadden het hele toernooi
Houdoe
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 20-06-2018 21:55 ]
Mejor así
En hoe kun je vlammen tegen een ploeg die “park the bus” speeltGrindtegel schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:55:
Godsamme, blij dat deze ellende over is. Wanneer gaat een "topland" nou eens echt vlammen??
Er moet toch een coach of ander voetbalgenie zijn die daar wat op kan verzinnen...Miki schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:56:
[...]
En hoe kun je vlammen tegen een ploeg die “park the bus” speelt
Gaat niet alleem om doelpunten, maar om alles, tot nu toe hebben de topteams slecht tot superslecht gespeeld, geen vuur, geen overtuiging, slecht spel, slordig spel. Het is toch wel heel erg als het enige land dat tot nu toe met enige overtuiging heeft gespeeld Rusland is? Ok het wk speelt nog niet zo heel lang maar toch...Miki schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:56:
[...]
Maar is het verstandig om zo vroeg in het toernooi al je energie al te gebruiken?Grindtegel schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:58:
[...]
Gaat niet alleem om doelpunten, maar om alles, tot nu toe hebben de topteams slecht tot superslecht gespeeld, geen vuur, geen overtuiging, slecht spel, slordig spel. Het is toch wel heel erg als het enige land dat tot nu toe met enige overtuiging heeft gespeeld Rusland is? Ok het wk speelt nog niet zo heel lang maar toch...
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 20-06-2018 22:02 ]
Dus het is tactisch heel slim van Marokko om niet teveel te geven in de wedstrijden tot nu toe.Miki schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:01:
[...]
Maar is het verstandig om zo vroeg in het toernooi al je energie al te gebruiken?
Vlammen is ook je team tot het uiterste brengen .
alles kan off-topic
nee, maar het slordige inspiratieloze voetbal wat er nu wordt vertoond is echt te ergMiki schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:01:
[...]
Maar is het verstandig om zo vroeg in het toernooi al je energie al te gebruiken?
Vlammen is ook je team tot het uiterste brengen .
Leuk geprobeerd maar Marokko is gewoon de zwakkere broeder van deze poule.Ankona schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:03:
[...]
Dus het is tactisch heel slim van Marokko om niet teveel te geven in de wedstrijden tot nu toe.
Het was inderdaad een zaaddodende pot maar wel 3 punten in de tas.Grindtegel schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 22:04:
[...]
nee, maar het slordige inspiratieloze voetbal wat er nu wordt vertoond is echt te erg
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mejor así
Als "betere" ploeg moet je toch beschikking hebben over een betere bus ? (just be the better bus)Miki schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:56:
[...]
How do you save a random generator ?
En waarom zou Spanje niet helemaal oprukkenenchion schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:38:
[...]
Als "betere" ploeg moet je toch beschikking hebben over een betere bus ? (just be the better bus)
En verder zag ik Iran helemaal terugtrekken, maar Spanje daarbij niet helemaal oprukken, vele spanjaarden bleven rond de middellijn hangen.
Dan wordt het idd 10 verdedigers tegn 4-5 aanvallers en jawel idd onmogelijk om doorheen te komen.
Dat is hoe PSV kampioen is geworden in de ED. Niet omdat ze de beste spelers hebben, maar omdat ze met goede spelers als enige bij geparkeerde bussen hun spel erop aan konden passen en niet als een dolle door bleven tikken en combineren.enchion schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:38:
[...]
Als "betere" ploeg moet je toch beschikking hebben over een betere bus ? (just be the better bus)
En verder zag ik Iran helemaal terugtrekken, maar Spanje daarbij niet helemaal oprukken, vele spanjaarden bleven rond de middellijn hangen.
Dan wordt het idd 10 verdedigers tegn 4-5 aanvallers en jawel idd onmogelijk om doorheen te komen.
alles kan off-topic
Als Protugal speelt zoals tegen Spanje, dan wordt het 7-0 en gaat Iran er met 1 of 2 rode kaarten af.Coltrui schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:18:
Als dat Iran de wedstrijd tegen Portugal aanpakt zoals ze de tweede helft tegen Spanje speelden, zie ik de Portugezen nog naar huis gaan voor de volgende ronde.
alles kan off-topic
4 landen, 6 wedstrijden, 5 x verlies, 1 x winst, 3 goals voor, 9 goals tegenmavaros schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:57:
[...]
Afrikaanse teams spelen tenenkrommend slecht. Een aanfluiting.
In de jaren 90 dachten we nog dat een Afrikaans land de volgende editie van het WK, kampioen kon worden. Nu denk ik dat zelfs 2075 een utopie is.
Kijk naar Egypte. Meervoudig Afrikaans kampioen. Ze kunnen er geen hout van. Senegal is de enige positieve uitzondering, maar goed, als iedereen daar 2,25m is, dan is het ook niet meer helemaal eerlijk.
Houdoe
Dan moeten ze acuut de bondscoach ontslaan. Waarom dan niet vanaf minuut 0 zo spelen?s0kkie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:20:
Wat een onwetendheid![]()
Ze waren in de tweede helft duidelijk de betere ploeg en Portugal gaat moeite hebben om door deze verdediging te komen, dus 7 doelpunten is wel heeeeel overdreven![]()
En gisteren hadden ze amper kaarten.
[ Voor 54% gewijzigd door Witte op 21-06-2018 09:26 ]
Houdoe
Het is nog vroeg, dus het kan zijn dat ik nog een kop koffie moet hebben...Witte schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:22:
Voordeel voor Iran: Portugal heeft aan 0-0 genoeg, Iran moet winnen. Dus ik denk dat het 1-0 voor Portugal wordt, Ronaldo wordt gewisseld in de 60ste minuut als ze met 1-0 voorstaan.
[...]
Dan moeten ze acuut de bondscoach ontslaan. Waarom dan niet vanaf minuut 0 zo spelen?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Er zijn slechtere dagen, kom maar door.Hackus schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:40:
Speelschema do 21 juni
14:00u Denemarken v Australië
17:00u Frankrijk v Peru
20:00u Argentinië v Kroatië
... not as I do.
Ja dat klopt. Maar heb je gezien wat Iran kan als het moet? Het is alles of niks, een beetje de situatie waarin ze gisteren gedurende bijna de hele tweede helft verkeerden. Spanje wist bij momenten echt niet waar het het had.Waah schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:30:
[...]
Het is nog vroeg, dus het kan zijn dat ik nog een kop koffie moet hebben...
maar waarom is het voor Iran een voordeel dat Portugal aan 0-0 genoeg heeft? Ze kunnen dan niet, zoals tegen Spanje, met 10 man in de 16 meter gaan staan. Want Portugal hoeft niet. Dan zullen ze zelf moeten voetballen.... en waar Spanje veel kansen nodig heeft om te scoren, zal dat voor CR7 geen issue zijn.
Ik verwacht zelf dat Portugal gewoon relaxed doet als ze de eerste 10 minuten niet scoren. Iran moet, Portugal niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Coltrui op 21-06-2018 09:49 ]
Ik denk dat het 3 spannende wedstrijden worden. Er staat veel op het spel. FRA v AUS was niet zo best voor de Fransen, en Argentinië is ook niet sterk gestart. Kort om, denk een mooie voetbaldag
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heb jij gisteren gekeken?s0kkie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:20:
Wat een onwetendheid![]()
Ze waren in de tweede helft duidelijk de betere ploeg en Portugal gaat moeite hebben om door deze verdediging te komen, dus 7 doelpunten is wel heeeeel overdreven![]()
En gisteren hadden ze amper kaarten.
alles kan off-topic
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq