Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.915 views

Verwijderd

Ik denk zelf dat op binance de toekomst ligt in ONT

Als het gebeuren rond om VEN achter de rug is stap ik 70% in ONT en de rest in GVT

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2018 14:02 ]

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:59:
Ik denk zelf dat op binance de toekomst ligt in ONT
Ik ben alleen minder blij met de Tether (USDT) pair ONT. Binance heeft dat net voor de prijsdrop van bitcoin toegevoegd en het lijkt alsof dat het herstel en de verdere stijging van ONT sterk remt. Het is wel een onderbuikgevoel, ik kan het totaal niet bewijzen :/

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
gabn88 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:33:
NANO is doodt helaas. Geloofde er zelf ook altijd nog in tot vorige week. Ongelofelijk hoe een rebrand (RaiBlocks -> Nano) en verplaatsing van aandacht van technologie naar marketing een hele coin omver kan werpen. Waarschijnlijk hebben zelfs de oorspronkelijke devs nu (een deel van) de coins verkocht, wat de prijs extra naar beneden drukt. Ik zie die nog wel onder de $1 komen.

NEO maakt trouwens ook een nieuwe 6-maandelijkse low, maar het koersverloop is nog niet zo extreem negatief als dat van NANO gelukkig.
Die rebranding lijkt mij niet de oorzaak van het Nano-falen. Ik denk dat daar een zekere Italiaan voor verantwoordelijk is ;)

Waarom je NEO hier bij haalt is me trouwens een raadsel :) De enige reden waarom die nu pas een 6m-low heeft, en niet zoals btc en eth op 11 februari (of wanneer was die megadip juist?), is omdat NEO het toen veel beter deed dan de rest van "de groten". Zo geweldig ver staat de rest van "de groten" trouwens ook niet van hun 6m- low af.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TomTorquay
De Belgische overheid gaat ook eens een keer wat FUD verspreiden. Ik dacht dat onze minister van economie met de grote VEN-baas had samengezeten? Of was dat fake news van Facedown :/

Opeens wordt crypto één-op-één gezet met fraudeurs en oplichters. Tv spotjes voor het journaal en dergelijke :N

https://temooiomwaartezijn.be/
Check zeker even de getuigenissen
"Bitcoin zou sterk in waarde gedaald zijn, maar ik betwijfel dat ten zeerste" _O-

[ Voor 14% gewijzigd door TomTorquay op 11-06-2018 14:27 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:26:
[...]

Nou! :Y

En anders Fujitsu, Bosch en de rest van het rijtje wel :9
Kan je linkjes van VW e.d. zelf plaatsen ?.
Een PB van het bedrijf zelf is vaak wat duidelijker dan een tweet.

Ik had al gezocht maar kan geen direct linkje vinden.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Richh schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:28:
[...]

Jammer dat je nog steeds 90% van m'n post negeert.
Ja, ik heb wel eens een game gekocht op Steam met BTC, bijvoorbeeld. Geen idee waarom dat relevant is.

Je noemt 'heel 2017' en 'tweakers stond er vol mee'.
Je onderbouwing is één (1) nieuwsbericht uit 2018.

En ja, spam was een van de redenen. Spam op een financieel netwerk, inderdaad. Erg jammer, maar wou jij dan ontkennen dat er spam aanwezig is in het Bitcoin netwerk?
Anyhow: spam moet je tegengaan, de buffer oprekken zodat je er minder last van hebt is geen oplossing.
Hoe kan er nou spam zijn als je voor transacties betaald? Hoe ga je nu zeggen tegen iemand dat zijn tx spam is en die van jou niet als je alle twee betaald? Is Bitcoin niet permissionles? Dus jij geloof dat Bitcoin niet te populair is geworden in 2017 maar dat de blocks vol zijn gekomen door dat iemand spam transactie maakte?

Dus dat is dan de grote zwakte van Bitcoin. Teveel transacties of spam en het netwerk stopt met werken. Zelfs als het LN werkt, kunnen mensen dan toch nog altijd het netwerk plat spammen? Hoe zie je hier in de toekomst bescherming voor? Moet er een blacklist komen van addressen?

[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 11-06-2018 14:34 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Kain_niaK schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:31:
[...]

Hoe kan er nou spam zijn als je voor transacties betaald? Hoe ga je nu zeggen tegen iemand dat zijn tx spam is en die van jou niet als je alle twee betaald? Is Bitcoin niet permissionles?
Een fee lost de spam inderdaad op. Dat is een 'voordeel' aan een kleine block size, daardoor forceer je een fee. Ben daar persoonlijk geen voorstander van overigens.

Maargoed, ik vraag het nog maar eens dan. Wou jij stellen dat er geen spam transacties zijn geplaatst tussen augustus en november? :)
Dus dat is dan de grote zwakte van Bitcoin. Teveel transacties of spam en het netwerk stopt met werken. Zelfs als het LN werkt, kunnen mensen dan toch nog altijd het netwerk plat spammen? Hoe zie je hier in de toekomst bescherming voor? Moet er een blacklist komen van addressen?
Dat is inderdaad een groot probleem! Maar het vergroten van de blocksize lost dat ook niet op ;) LN is een oplossing maar misbruik blijft mogelijk. Ik weet eerlijk gezegd niet wat wel een goede oplossing is... Jij?

[ Voor 29% gewijzigd door Richh op 11-06-2018 14:38 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Slux schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:24:
[...]

Kan je linkjes van VW e.d. zelf plaatsen ?.
Een PB van het bedrijf zelf is vaak wat duidelijker dan een tweet.

Ik had al gezocht maar kan geen direct linkje vinden.
Sja, aan je reacties te zien ben je meer uit om dit soort nieuws over IOTA te downplayen dus echt zin heb ik er niet in om daar extra tijd in te steken..

De Cebit is net begonnen en VW presenteert IOTA op de best mogelijke manier.. Officiële berichten komen vanzelf naar buiten deze week (ik verwacht morgen aangezien ze dan een grote presentatie met de founder van IOTA houden op de grootse stand van de Cebit)

Maar goed, hier een 'niet officieel' bericht maar wel HEEL COOL (als je er open voor staat): https://twitter.com/J0hndom/status/1006152403530313728

• Kain_niaK

Kain_niaK

Richh schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:36:
[...]

Een fee lost de spam inderdaad op. Dat is een 'voordeel' aan een kleine block size, daardoor forceer je een fee. Ben daar persoonlijk geen voorstander van overigens.

Maargoed, ik vraag het nog maar eens dan. Wou jij stellen dat er geen spam transacties zijn geplaatst tussen augustus en november? :)
Nee Bitcoin werd gewoon heel populair, de prijs ging steeds hoger. Iedereen had er ondertussen wel eens van gehoord. Steeds meer mensen stapte in en begonnen tx te maken naar exchanges en zo.

Van de 400 000 tx per dag die er over 2017 elke dag gemaakt zijn. Hoeveel daarvan denk je dat spam waren? 10%? 20%?
Mensen die dat doen die verliezen uiteindelijk hun bitcoin toch gewoon volledig aan de miners?

Bij een fee van 10 cent per tx kun je een dollar 10 keer uitgeven en dan heeft een miner hem.

Weet je wat in 2016 de kost prijs was voor een vol block? Ik kan dat voor je uitrekenen hoor.
Dat is inderdaad een groot probleem! Maar het vergroten van de blocksize lost dat ook niet op ;) LN is een oplossing maar misbruik blijft mogelijk. Ik weet eerlijk gezegd niet wat wel een goede oplossing is... Jij?
Het vergroten van blocksize is de enige oplossing. Core devs hebben geen kaas gegeten van economie. Behalve de allereerste core dev Gavin Andresen en Mike Hearn en Jef Garzik.

Gregory Maxwell bijvoorbeeld moet je eens zien wat die allemaal zegt. Ik vraag me af of jij het daar mee eens bent.
Personally, I'm pulling out the champaign that market behaviour is
indeed producing activity levels that can pay for security without
inflation, and also producing fee paying backlogs needed to stabilize
consensus progress as the subsidy declines.

I'd also personally prefer to pay lower fees-- current levels even
challenge my old comparison with wire transfer costs-- but we should
look most strongly at difficult to forge market signals rather than
just claims-- segwit usage gives us a pretty good indicator since most
users would get a 50-70% fee reduction without even considering the
second order effects from increased capacity.

As Jameson Lopp notes, more can be done for education though-- perhaps
that market signal isn't efficient yet. But we should get it there.

But even independently of segwit we can also look at other inefficient
transaction styles: uncompressed keys, unconfirmed chaining instead of
send many batching, fee overpayment, etc... and the message there is
similar.

I've also seen some evidence that a portion of the current high rate
congestion is contrived traffic. To the extent that it's true there
also should be some relief there soon as the funding for that runs
out, in addition to expected traffic patterns, difficulty changes,
etc.
Source: https://lists.linuxfounda...2017-December/015455.html

Hij denkt dat de tx niet laten groein maar de fees wel een goed model is terwijl ik denk dat de fees zo laag mogelijk houden en de tx zelf gewoon laten groeien een model is dat duurzaam is voor de toekomst.

Omdat Satoshi nu juist probeerde een betaalsysteem te maken dat:
De kostprijs van deze tussenkomst
enverhoogt transactiekosten, beperkt de minimum praktische transactiegrootte
en de mogelijkheid om kleine losse transacties te plegen. Daarnaast is er
een bredere kost bij het verliezen van het maken van onomkeerbare betalingen en onomkeerbare diensten
Dit probleem oploste. Hoe kan Bitcoin nu dit probleem oplossen als het in de toekomst steeds duurder word omdat de miners betaald worden door hogere fees met dezelfde hoeveelheid tx.

Je schijnt de denken dat het opslaan van die blockchain zo een groot probleem is maar de chain kan

-gepruned worden.

- merkles trees kunnen gebruikt zie puntje 7 in de whitepaper.
Opslagruimte terugeisen

Zodra de laatste transactie in een munt begraven is onder genoeg blokken, kunnen de bestede
transacties weggegooid worden om schijfruimte te besparen. Om dit gemakkelijker te maken zonder
de hash van een blok te breken, worden transacties gehasht in een
Merkle Boom, met enkel
de wortel (root) opgenomen in de hash van het blok. Oude blokken kunnen dan compacter gemaakt worden door het kappen van de takken van de boom. De binnenste hashes hoeven niet opgeslagen worden. Een blok header zonder transacties zou rond de 80 bytes zijn. Als we veronderstellen dat blokken elke tien minuten gegenereerd worden, dan is 80 bytes * 6 * 24 * 365 = 4.2 MB per jaar. Met computersystemen die doorgaans 2
GB RAM hebben sinds 2008 en de Wet van Moore die een huidige
groei van 1.2 GB per jaar voorspelt, zou de opslag geen probleem mogen zijn zelfs als de blok headers
in het geheugen zouden moeten worden bewaard.
Kijk er is zeker iets te zeggen over exponentiële groei binnen het netwerk.
[YouTube: https://youtu.be/hstM7aN_ozk?t=240]

De CPU validatie tijd die nodig is om elk blok te verifiëren binnen de tijd dat het volgend blok gemaakt word.
Dat zijn berekingen die op een gegeven moment te snel kunnen gaan groeien.

Maar dat gebeurd niet bij een blocksize van 1 MB of 2 MB of zelfs 500 MB. Dat zitten wel bij blocksizes van 1 GB.

En je vergeet ook dat miners momenteel iets van 90% kosten hebben aan stroom en 9,9% kosten aan nieuwe hardware de hele tijd. En nog geen 0.1% kosten aan harde schijf ruimte of bandbreedte.

En als er steeds meer transacties gemaakt worden dan hebben ze meer opbrengenste van fees en daar kunnen ze prima harde schijven van kopen of sneller internet.

Momenteel is de bandbreedte die binnen het Bitcoin netwerk gebruikt word super laag.

Kijk zelf. https://statoshi.info/dashboard/db/bandwidth-usage

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xEzfasC.png

Ik had in 2008 als een seedbox van OVH met 1TB per maand en 100 mbit fullduplex en een harde schijf van 1 TB voor 12 euro per maand.

Het dogma dat het mis gaat met het netwerk omdat mensen geen non mining nodes kunnen draaien op hun rasberry pi is bullshit. Non mining nodes hebben geen schrijfrechten op de chain, alleen miners hebben die. Dus hoe kan een non mining node het netwerk beschermen tegen een aanval?
Alleen POW kan dat.

Zolang de miners gedecentraliseerd blijven. En hoe groter Bitcoin gebruik word, hoe meer het decentraal word.

Maar als je opzettelijk de groei tegenhoudt door die limiet zo laag te laten staan dan gaat het gewoon fout.

[ Voor 86% gewijzigd door Kain_niaK op 11-06-2018 15:35 ]

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:39:
[...]

Sja, aan je reacties te zien ben je meer uit om dit soort nieuws over IOTA te downplayen dus echt zin heb ik er niet in om daar extra tijd in te steken..

De Cebit is net begonnen en VW presenteert IOTA op de best mogelijke manier.. Officiële berichten komen vanzelf naar buiten deze week (ik verwacht morgen aangezien ze dan een grote presentatie met de founder van IOTA houden op de grootse stand van de Cebit)

Maar goed, hier een 'niet officieel' bericht maar wel HEEL COOL (als je er open voor staat): https://twitter.com/J0hndom/status/1006152403530313728
:?
Wat een onzin, Ik sta juist open voor dit soort nieuws.

Ik vraag alleen om de bron van VW zelf waar ze het uitleggen, en ook gebruiken.
lees liever van 2 kanten het verhaal, heb nogal slechte ervaringen met crypto en tweets, zoals een VEN met LVT of TRX met allibaba.

Vind het idee mooi van iota alleen heb ik grote twijfels in de uitvoering, vorige keer zij je dat het FUD was maar als ik me verdiep in IoT lees ik toch echt dat er behoorlijke beperkingen aan vast zitten willen ze echt groot worden.

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:51:
[...]

:?
Wat een onzin, Ik sta juist open voor dit soort nieuws.

Ik vraag alleen om de bron van VW zelf waar ze het uitleggen, en ook gebruiken.
lees liever van 2 kanten het verhaal, heb nogal slechte ervaringen met crypto en tweets, zoals een VEN met LVT of TRX met allibaba.

Vind het idee mooi van iota alleen heb ik grote twijfels in de uitvoering, vorige keer zij je dat het FUD was maar als ik me verdiep in IoT lees ik toch echt dat er behoorlijke beperkingen aan vast zitten willen ze echt groot worden.
In je één na laatste reactie sprak je over dat VW spijt zal krijgen:
Wat zal VW hier een spijt van krijgen
Dat komt nogal bot over zonder onderbouwing, sorry voor mijn reactie dan ;)

Ik denk dat we toch wel mogen concluderen dat IOTA het VEN en TRX stadium ver is ontgroeid met de partnerships en het team dat daar achter staat. De United Nations zijn zelfs aan boord...

De video's en user cases die VW presenteerd vandaag zijn gebrand met het IOTA logo all over the place.. Ze zijn er nog lang niet, daar ben ik het mee eens, maar als je kijkt naar wat er de laatste maanden is getoond en nog getoond gaat worden dan lijkt het mij slim om je toch eens opnieuw in te lezen in de (toekomstige) mogelijkheden (y)

• TomTorquay
Mijn inschatting voor de komende dagen:
65% kans op stijgen naar $7000-7100
35% kans op dalen naar $6000 ( = ATL van 6 februari)

Op de langere termijn sowieso bearish op dit moment.

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Zo, ik heb weer 100 eu uit mijn tijdelijke usdt pot gehaald en in ADA gestopt.. Als je snel bent kan je misschien nog uitstappen voordat ie nog verder de afgrond in dondert. :Y)

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Mannen! Wat blijft BNB sterk! Jammer dat ik daar geen mooie bag van heb

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:01:
[...]

In je één na laatste reactie sprak je over dat VW spijt zal krijgen:
[...]

Dat komt nogal bot over zonder onderbouwing, sorry voor mijn reactie dan ;)

Ik denk dat we toch wel mogen concluderen dat IOTA het VEN en TRX stadium ver is ontgroeid met de partnerships en het team dat daar achter staat. De United Nations zijn zelfs aan boord...

De video's en user cases die VW presenteerd vandaag zijn gebrand met het IOTA logo all over the place.. Ze zijn er nog lang niet, daar ben ik het mee eens, maar als je kijkt naar wat er de laatste maanden is getoond en nog getoond gaat worden dan lijkt het mij slim om je toch eens opnieuw in te lezen in de (toekomstige) mogelijkheden (y)
Sorry dat mijn reactie bot overkwam ;)

Wat ik al zij, het is mij nog niet duidelijk hoe ze die beperkingen van het IoT gaan aanpakken, volgens mij is het bij niemand nog duidelijk vandaar mijn reactie, het is nu een beetje het zelfde idee om te zeggen mijn techniek gaat de wereld veranderen alleen ik kan nog niet uitleggen hoe :P
Pas als die technische beperkingen zijn aangepakt en ook duidelijk zijn, zou het echt wel wat kunnen worden.

Hoop dat ze snel met officiële berichten vanuit VW komen want dat hebben ze echt wel iets moois in handen, slux slaat dan wel een paar aandelen VW in, denk dat andere bedrijven het graag willen hebben.

De crypto cion zelf zal denk ik niet zoveel doen, als ze naar de beurs gaan en echte aandelen uitgeven zal het wel een booming aandeeltje worden denk ik.

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11 14:58
Als alles een beetje mee zit zie ik BNB nog wel een top 5 coin worden.

• niels0123456
Pranjic schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:36:
Als alles een beetje mee zit zie ik BNB nog wel een top 5 coin worden.
Ikzelf denk ook dat ie groot wordt. Echter durf ik het niet aan om hem nu nog te kopen...

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Wachten op een binance hack

• niels0123456
Zou een optie kunnen zijn! :Y
(dan zou de pleuris wel uitbreken trouwens)

[ Voor 11% gewijzigd door niels0123456 op 11-06-2018 15:47 ]

• Richh
Kain_niaK schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:51:
Het vergroten van blocksize is de enige oplossing. Core devs hebben geen kaas gegeten van economie.
Je valt telkens weer in hetzelfde straatje. Buiten dat ik het niet met je eens ben (waarom zouden core devs er geen verstand van hebben?) denk ik dat het bovenal irrelevant is. Uiteindelijk ís Bitcoin niet meer dan een technische oplossing die op alle economieën moet passen, toch?
Gregory Maxwell bijvoorbeeld moet je eens zien wat die allemaal zegt. Ik vraag me af of jij het daar mee eens bent.
[...]
Source: https://lists.linuxfounda...2017-December/015455.html

Hij denkt dat de tx niet laten groein maar de fees wel een goed model is terwijl ik denk dat de fees zo laag mogelijk houden en de tx zelf gewoon laten groeien een model is dat duurzaam is voor de toekomst.
Ik lees nergens in je specifieke citaat dat hij de tx niet wil laten groeien? Hier valt niet tegen te discussieren op deze manier. Hij vind het goed dat de markt een fee gaat vinden waarmee security gewaarborgd kan worden zonder toekomstige inflatie. Waarom zou ik het daar niet mee eens moeten zijn?
Hoe kan Bitcoin nu dit probleem oplossen als het in de toekomst steeds duurder word omdat de miners betaald worden door hogere fees met dezelfde hoeveelheid tx.
Miners zullen (in ieder geval in BTC-waarde) minder betaald krijgen. Zo simpel is het. Dat zat er vanaf het begin af aan al in, vandaar ook de halveringstijden. En dat kan ook, want hardware wordt goedkoper en energiezuiniger.
Kijk er is zeker iets te zeggen over exponentiële groei binnen het netwerk.

De CPU validatie tijd die nodig is om elk blok te verifiëren binnen de tijd dat het volgend blok gemaakt word.
Dat zijn berekingen die op een gegeven moment te snel kunnen gaan groeien.

Maar dat gebeurd niet bij een blocksize van 1 MB of 2 MB of zelfs 500 MB. Dat zitten wel bij blocksizes van 1 GB.

En je vergeet ook dat miners momenteel iets van 90% kosten hebben aan stroom en 9,9% kosten aan nieuwe hardware de hele tijd. En nog geen 0.1% kosten aan harde schijf ruimte of bandbreedte.
Dus? :P wat maakt dat nou uit? Alsof je moet streven naar een 50/50 verhouding ofzo. Nee, je streeft naar een efficiënt product.

Ja, je kán de blocksize prima oprekken. Dat bewijst BCH ook. BTC gaat op dit moment extreem efficiënt om met bandbreedte en ook BCH heeft niet veel bandbreedte nodig (ook weer afhankelijk van fors minder tx, maar het gaat om het idee).

Maar dan kom ik weer bij mijn vorige voorbeeld: ook VISA kan om bij te schalen 100 servers bijplaatsen. Is waarschijnlijk goedkoper dan 2 database engineers inhuren. En toch zal VISA eerder >10 database engineers inhuren om mee te schalen, omdat je daarmee een betere, houdbaardere en stabielere oplossing realiseert. Pas als de database engineers zeggen dat er meer servers nodig zijn, dan pas komen ze.
Het dogma dat het mis gaat met het netwerk omdat mensen geen non mining nodes kunnen draaien op hun rasberry pi is bullshit.
Je bent zo ontzettend goed in het vinden van citaten van Core developers he... soms zijn ze irrelevant, uit de context getrokken, maargoed.

Nu heb ik een andere uitdaging voor je: kom maar eens met een citaat van een Bitcoin Core developer die het raspberry pi-argument noemt.
Of... is dat hele RPI-argument een frame van het BCH-clubje, wat het nu heel enthousiast aan het debunken is om het core team in een kwaad daglicht te zetten? ;)

Ik zei het in mijn eerste reactie al. Het RPI-argument is bullshit, maar desalniettemin is het een goed streven om blokken zo klein mogelijk te houden. Zo klein mogelijk, kan best groter zijn dan 1MB (zoals SegWit ook doet!). Enkel het vergroten van blokken is geen stabiele oplossing. Dat is het hele verhaal, meer niet, de rest is fake news en frames van Roger Ver en consorten.

Verwijderd

Lekker in spanje in het zonnetje...fuck crypto

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:21:
[...]

Sorry dat mijn reactie bot overkwam ;)

Wat ik al zij, het is mij nog niet duidelijk hoe ze die beperkingen van het IoT gaan aanpakken, volgens mij is het bij niemand nog duidelijk vandaar mijn reactie, het is nu een beetje het zelfde idee om te zeggen mijn techniek gaat de wereld veranderen alleen ik kan nog niet uitleggen hoe :P
Pas als die technische beperkingen zijn aangepakt en ook duidelijk zijn, zou het echt wel wat kunnen worden.

Hoop dat ze snel met officiële berichten vanuit VW komen want dat hebben ze echt wel iets moois in handen, slux slaat dan wel een paar aandelen VW in, denk dat andere bedrijven het graag willen hebben.

De crypto cion zelf zal denk ik niet zoveel doen, als ze naar de beurs gaan en echte aandelen uitgeven zal het wel een booming aandeeltje worden denk ik.
No worries, dank voor de toelichting!

Mochten ze ooit naar de beurs gaan dan hoop ik dat de IOTA hodlers aandelen kunnen krijgen voor hun stack ;)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Richh schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:49:
[...]

Je valt telkens weer in hetzelfde straatje. Buiten dat ik het niet met je eens ben (waarom zouden core devs er geen verstand van hebben?) denk ik dat het bovenal irrelevant is. Uiteindelijk ís Bitcoin niet meer dan een technische oplossing die op alle economieën moet passen, toch?

[...]

Ik lees nergens in je specifieke citaat dat hij de tx niet wil laten groeien? Hier valt niet tegen te discussieren op deze manier. Hij vind het goed dat de markt een fee gaat vinden waarmee security gewaarborgd kan worden zonder toekomstige inflatie. Waarom zou ik het daar niet mee eens moeten zijn?

[...]
Miners zullen (in ieder geval in BTC-waarde) minder betaald krijgen. Zo simpel is het. Dat zat er vanaf het begin af aan al in, vandaar ook de halveringstijden. En dat kan ook, want hardware wordt goedkoper en energiezuiniger.

[...]

Dus? :P wat maakt dat nou uit? Alsof je moet streven naar een 50/50 verhouding ofzo. Nee, je streeft naar een efficiënt product.

Ja, je kán de blocksize prima oprekken. Dat bewijst BCH ook. BTC gaat op dit moment extreem efficiënt om met bandbreedte en ook BCH heeft niet veel bandbreedte nodig (ook weer afhankelijk van fors minder tx, maar het gaat om het idee).

Maar dan kom ik weer bij mijn vorige voorbeeld: ook VISA kan om bij te schalen 100 servers bijplaatsen. Is waarschijnlijk goedkoper dan 2 database engineers inhuren. En toch zal VISA eerder >10 database engineers inhuren om mee te schalen, omdat je daarmee een betere, houdbaardere en stabielere oplossing realiseert. Pas als de database engineers zeggen dat er meer servers nodig zijn, dan pas komen ze.

[...]

Je bent zo ontzettend goed in het vinden van citaten van Core developers he... soms zijn ze irrelevant, uit de context getrokken, maargoed.

Nu heb ik een andere uitdaging voor je: kom maar eens met een citaat van een Bitcoin Core developer die het raspberry pi-argument noemt.
Of... is dat hele RPI-argument een frame van het BCH-clubje, wat het nu heel enthousiast aan het debunken is om het core team in een kwaad daglicht te zetten? ;)

Ik zei het in mijn eerste reactie al. Het RPI-argument is bullshit, maar desalniettemin is het een goed streven om blokken zo klein mogelijk te houden. Zo klein mogelijk, kan best groter zijn dan 1MB (zoals SegWit ook doet!). Enkel het vergroten van blokken is geen stabiele oplossing. Dat is het hele verhaal, meer niet, de rest is fake news en frames van Roger Ver en consorten.
Deze video die ik nu aan het kijken ben gaat over alles wat je zegt. Kijk die nu eens. We zijn het meer met elkaar eens dat je denkt.

Op de BTC chain kunnnen bedrijven momenteel NIET groeien. Dat valt toch te snappen? En Visa kan wel capacitiet bij zetten maar BTC kan niet zo maar elk piek moment gaan forken naar een hogere blocksize. Als je geen spam wilt op een chain dan moet je blocksize limiet gewoon hoog genoeg boven het gebruik liggen.

Hier word er precies over dat probleem gepraat. --> YouTube: Bitcoin Data Centers, Cash Shuffle, Developer Funding, Markets, and ...

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:06
Kain_niaK schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:08:
[...]

Als je geen spam wilt op een chain dan moet je blocksize limiet gewoon hoog genoeg boven het gebruik liggen.
Lees in godsnaam eens wat je zelf schrijft. Jouw oplossing om spam tegen te gaan is om het gewoon meer ruimte te geven. Hoe is dat een oplossing? Als die spammers kwaad willen, spammen ze gewoon nog harder. Mempool volduwen met nonsense transacties kost geen drol, maar straks heeft het netwerk in jouw belevingswereld dus blokken nodig van 32mb en daarna 64mb en nog groter... 8)7

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Even een video van anderhalf uur kijken om iemand z'n gelijk te geven _O-

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:00:
Lekker in spanje in het zonnetje...fuck crypto
Oh, de ironie. In de zon zitten, lekker ontspannen, en dan toch de cryptotopics in de gaten houden....

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• TomTorquay
Bam! Daar gaan we weer!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:55
Weet iemand misschien nog hoe ik mijn etn van mijn paper wallet kan krijgen.. wacht al 1,5 week inmiddels..

Zero.

• ggj87
En weer onder de <6700..

Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?

• Kain_niaK

Kain_niaK

anboni schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:11:
[...]

Lees in godsnaam eens wat je zelf schrijft. Jouw oplossing om spam tegen te gaan is om het gewoon meer ruimte te geven. Hoe is dat een oplossing? Als die spammers kwaad willen, spammen ze gewoon nog harder. Mempool volduwen met nonsense transacties kost geen drol, maar straks heeft het netwerk in jouw belevingswereld dus blokken nodig van 32mb en daarna 64mb en nog groter... 8)7
Hoeveel denk je dat het kost dan om een 32 MB block op Bitcoin Cash vol te stoppen. Zou je dat niet eerst eens moeten uitrekenen? Daarmee leg je het netwerk 10 minuten plat. Dus je moet elke 10 minuten dat bedrag uitgeven.

Denk je jij dat je voor minder dat 100 000 dollar per dag aan overlast kan zorgen op Bitcoin Cash? Zal ik het eens voor je uitrekenen?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:55
ggj87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:18:
En weer onder de <6700..

Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?
naar 0 waarschijnlijk

Zero.

• TomTorquay
Het instorten gaat wel steeds moeizamer, ik vind dat hoopgevend. Zakt nu ook niet echt door - al spreek ik wsl een beetje voor mijn beurt.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

armageddon_2k1 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:14:
[...]

Oh, de ironie. In de zon zitten, lekker ontspannen, en dan toch de cryptotopics in de gaten houden....
Ik word juist ziek van de zon, helaas. Ik ga dan overdekt in de Jacuzzi zitten in de tuin _/-\o_ 8)

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 11-06-2018 16:23 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• TomTorquay
Kain_niaK schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:18:Hoeveel denk je dat het kost dan om een 32 MB block op Bitcoin Cash vol te stoppen. Zou je dat niet eerst eens moeten uitrekenen? Daarmee leg je het netwerk 10 minuten plat. Dus je moet elke 10 minuten dat bedrag uitgeven.

Denk je jij dat je voor minder dat 100 000 dollar per dag aan overlast kan zorgen op Bitcoin Cash? Zal ik het eens voor je uitrekenen?
Afbeeldingslocatie: http://funnyminionsmemes.com/wp-content/uploads/2017/07/Top-24-who-cares-meme3-1024x831.jpg

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja lach het maar weg. Nou ik wenst jullie allemaal veel plezier met het instorten van de markt. Want als het 5 jaar duurt voor er weer herstel is zijn jullie allemaal voor 5 jaar weg. Ik denk dat tweakers dan het CC forum wel kan sluiten.

• TomTorquay
Kain_niaK schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:23:
Ja lach het maar weg. Nou ik wenst jullie allemaal veel plezier met het instorten van de markt. Want als het 5 jaar duurt voor er weer herstel is zijn jullie allemaal voor 5 jaar weg. Ik denk dat tweakers dan het CC forum wel kan sluiten.
Dan heb je dit topic helemaal voor jou alleen. Kan je een beetje staan prediken in de woestijn. Klinkt als een topplan.

Waarom kan je nu gewoon niet aanvaarden dat mensen niet geïnteresseerd zijn in je shitcoin? Hele lappen tekst gaan daar niks aan veranderen, wel integendeel. Youtube-filmpjes van 1u20 ook niet. Jij bent net zo'n voetbalfan die op het forum van de concurrerende ploeg een beetje irritant zit te wezen.

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-11 11:33
[...]

No hard feelings @Kain_niaK, maar ik denk dat je jezelf moet realiseren dat dit topic zich niet schikt voor BCH supporters. Wil niet zeggen dat ik je die ruimte niet gun overigens, ik vind zelfs dat de diverse crypto communities zich best mogen bundelen.

Zolang je maar begrijpt dat ik je niet probeer weg te pesten, maar misschien meer een moment voor reflectie/overweging.

Verwijderd

[...]

Nee hoor, ik blijf altijd wel ff rondhangen. Even bijkletsen over de ditjes en datjes. Even een lach en een traan om GVT van 15 cent, RLC van 2 cent...

Het is mooi hoor wat je doet voor bitcoin cash maar ik heb totaal geen fomo voor die munt en denk ook zeker niet dat het ooit een globaal betaalmiddel gaat worden.

Natuurlijk hoop ik dat wel voor jou en dat meen ik serieus. Van mij mag je harde werk beloond worden.

Maar als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat er al een crypto is die door gaat stoten als globaal alternatief voor fiat. Wellicht heb ik het mis.

Tis allemaal nog te traag en zeker te volatiel.

• ggj87
Joh, cryptomunten zijn net als piemels; leuk dat je er een hebt maar hou het alsjeblieft voor jezelf. Ofzoiets. Als er een bij zit die gaat stijgen (munt, niet piemel) mag je het uiteraard altijd mededelen :Y)

Verwijderd

ggj87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:31:
Joh, cryptomunten zijn net als piemels; leuk dat je er een hebt maar hou het alsjeblieft voor jezelf. Ofzoiets. Als er een bij zit die gaat stijgen (munt, niet piemel) mag je het uiteraard altijd mededelen :Y)
Ik vind crypto juist net een vagina. Minimaal 1 keer per maand heb je er helemaal niets aan en vloeit het bloed door de straten.

• ggj87
Het is wel kut ja.

• TomTorquay
ggj87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:31:
_O- _O- _O-
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/911/206/de8.jpg

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
bac0tje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:29:
[...]

No hard feelings @Kain_niaK, maar ik denk dat je jezelf moet realiseren dat dit topic zich niet schikt voor BCH supporters. Wil niet zeggen dat ik je die ruimte niet gun overigens, ik vind zelfs dat de diverse crypto communities zich best mogen bundelen.

Zolang je maar begrijpt dat ik je niet probeer weg te pesten, maar misschien meer een moment voor reflectie/overweging.
En een eigen BCH topic bijv..

Rapapa...

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 11:09
LosGieros schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:42:
[...]

En een eigen BCH topic bijv..
Gewoon doen.

• Beaulion
  • Niet online
bac0tje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:29:
[...]

.... ik vind zelfs dat de diverse crypto communities zich best mogen bundelen.
Behalve Verge. Bah, gadverdamme, ik word nu al een beetje misselijk bij de gedachte ervan.

Verwijderd

Beaulion schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:44:
[...]

Behalve Verge. Bah, gadverdamme, ik word nu al een beetje misselijk bij de gedachte ervan.
Wat is er mis met Verge?

Hahahahahhahahhaa :') _O-

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:46:
[...]

Wat is er mis met Verge?

Hahahahahhahahhaa :') _O-
het enige muntje waar ik mijn zakken mee gevuld heb :+

• Beaulion
  • Niet online
bie100 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:51:
[...]

het enige muntje waar ik mijn zakken mee gevuld heb :+
Volgens mij was het de bedoeling dat je je zak er juist mee kon legen. Maar dat is ze dus ook al niet gelukt.

• A87
  • Niet online

A87

Ik denk dat ik ff naar Mac Donalds rij...

Kan ik hier betalen met ARK jongeeeee....

[ Voor 102% gewijzigd door A87 op 11-06-2018 17:03 ]

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
TomTorquay schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:48:
@Dakillerbean, mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen hoeveel € je geïnvesteerd hebt in PCN. Je verhaal klinkt wel erg aanlokkelijk!

Edit: Wacht even. 100% op jaarbasis, dat is 2% per week. Als jij er €200 per week uithaalt, dan zit je er met €10.000 in? Als ik met €100 instap verdien ik €2 per week. Daarvoor kan ik mijn pc niet hele dagen laten aanstaan...
Ben ingestapt op 0.8 sat, mijn restant HTML en laatste transactie ByteCoin erin gestopt, toen zo’n kleine $600 dollar, tijdje geleden inleg en wat winst eruit gehaald en nu nog een kleine $10k erin, stake dus om en nabij een $250 nu gemiddeld. Was vrij riskant toen om alles op 1 munt te zetten maar na het fiasco van HTML en de dikke winsten van ByteCoin dacht ik: alles of niets. Had ook heel anders uit kunnen pakken O-)

• chang1982
  • Laatst online: 24-09-2022
zal ven deze maand nog wat laten zien ?

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Dakillerbean schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:05:
[...]

Ben ingestapt op 0.8 sat, mijn restant HTML en laatste transactie ByteCoin erin gestopt, toen zo’n kleine $600 dollar, tijdje geleden inleg en wat winst eruit gehaald en nu nog een kleine $10k erin, stake dus om en nabij een $250 nu gemiddeld. Was vrij riskant toen om alles op 1 munt te zetten maar na het fiasco van HTML en de dikke winsten van ByteCoin dacht ik: alles of niets. Had ook heel anders uit kunnen pakken O-)
HTML heb ik nog steeds en ook al zijn er diverse zaken niet gegaan zoals ze misschien hadden moeten gaan, is het nog steeds een blockchain met veel potentie. Zo zijn er meer coins die ook gewoon last hebben gehad van hoe de markt zich afgelopen maanden heeft gedragen. Er zijn nu coins die voorheen overgewaardeerd waren, nu misschien wel op/rond het nideau waar ze thuis horen, waar andere nu onder gewaardeerd zijn en de nodige groei potentie hebben als de markt weer aantrekt.

Verwijderd

[...]

Jij bent echt lekker bezig man. Met kleine bedragen maak je er echt wat moois van. Als je ooit weer eens een move maakt meld het hier dan! Doe ik een 1:1 copy and paste ;)

• TomTorquay
Chapeau man! Dat bleek een geniale zet te zijn d:)b

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:12
Wat een mooie dag weer voor RLC. Heel fijn

[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 11-06-2018 17:40 ]

• TomTorquay
mprkooij schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:39:
Wat een mooie dag weer voor RLC. Heel fijn
Ach, SKY staat vandaag op -22%. Kon erger toch?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:08
Het rood is bijna op van mijn monitor, dan zullen we echt over moeten gaan op groen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• mprkooij
TomTorquay schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:43:
[...]
Ach, SKY staat vandaag op -22%. Kon erger toch?
Zit vanaf dat ik erin zit (3 weken ofzo) nu dus op -48%

• chang1982
gaat dit nog goed komen ?

• mprkooij
Nope alles gaat naar de klote *O*

[ Voor 9% gewijzigd door mprkooij op 11-06-2018 17:49 ]

• chang1982
ben er ook bang voor

• TomTorquay
Wat is "dit"? RLC? BTC? Het Nederlands elftal? Wereldvrede? Op de eerste twee kan ik positief antwoorden, op de laatste twee...

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:13
een keer wel

• TomTorquay
mprkooij schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:46:
Je instapmoment was niet echt handig gekozen :/
Je leert daar wel uit, kan ik als ervaringsdeskundige meedelen ;)

• Richh
Is deze al langsgekomen?

http://lootboxcoin.com

Geweldig hoe niet-serieus Devolver Digital zich neemt YouTube: Devolver Digital - Big Fancy Press Conference 2018

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 19:15

Bever!

3

chang1982 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:08:
zal ven deze maand nog wat laten zien ?
Geen enkele doet doet wat tot btc weer wat doet ;)

• chang1982
ben begin april ingestapt .maar volgens mij maakt het niet zo veel uit wanneer je ingestapt ben verliezen doen we nu allemaal denk ik .

• Beaulion
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:46:
[...]

Uit solidariteit heb ik er ook nog een paar toen hij op zijn hoogtepunt zat. I feel your pain.
Ik heb nu ONT die doet het ook voortreffelijk op het moment.

[ Voor 10% gewijzigd door Beaulion op 11-06-2018 17:59 ]

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
We are making NO gainsss.. at all.
Losing all kinds of money. All kinds..

:p

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Linda gaat nog steeds lekker, trekt zich niks aan van die Btc.

• A87
  • Niet online

A87

WOUW, ark is nu 1.49 euro!! jammr dat dat 2 weken geleden niet het geval was :(

[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 11-06-2018 18:07 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:06:
hoeveel had je gekocht?

Weg

• Ton Hasselt
A87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:06:
Morgen 1 euro. :Y

• Dakillerbean
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:14:
[...]

Jij bent echt lekker bezig man. Met kleine bedragen maak je er echt wat moois van. Als je ooit weer eens een move maakt meld het hier dan! Doe ik een 1:1 copy and paste ;)
Effe teruglezen dus. Vites kon ook nog wel eens wat leuks gaan doen. Ziet er gelikt uit in ieder geval, en cheap ass nu. Heb ze voor 0.36 sat gehaald, als je oplet kun je ze daar nog voor scoren. Heb er $100 ingepropt, cryptohub kun je ze krijgen. Staat nog niet gelist op CMC dus nog in beginfase. Telegram groep in 1 dag van 300 naar 1400 followers. Tot nu toe beetje zelfde verhaal als PCN, alleen is het een token ipv een coin. M’n eerste token, puur voor de mogelijke winst maar ben zelf meer van de coins.

PWR idem dito, alleen gaat de stijging nog wel ff wachten, als ik die sell walls zo zie. Die is wel te staken, daar ook een goede $100 ingestopt. Wat het qua staken doet geen idee, gaan we over 2 dagen meemaken...

Ben gewoon op zoek naar de nog kleine, onbekende en vooral extreem goedkope pareltjes die een goed verhaal denken te hebben. Een grote community achter je munt is op dit moment echt key in het crypto verhaal.

Dacht bijvoorbeeld dat COLX ook zo’n parel was. Gekocht op 13 sat, en stagneerde rond de 35/40 en toen nam de halve community de benen voor mijn idee omdat het allemaal “te langzaam” ging. Uiteindelijk op 32 verkocht maar dan hebben we het over $75, wel ruim een x2 maar geen big bang ofzo. Leuk om weer te spreiden in andere kansen pareltjes :*)
TomTorquay schreef op maandag 11 juni 2018 @ 17:21:
[...]
Chapeau man! Dat bleek een geniale zet te zijn d:)b
Ja maar riskanter als ik normaliter te werk ga. Grote winsten maken roekeloos, godzijdank pakte het goed uit maar had ook de verkeerde kant op kunnen gaan. Nouja de dikke winst is/was al binnen, ga denk ik maar eens een sell order plaatsen voor PCN op 20 sat. Voor mij is $6000 serieus geld, en wil niet weer 80% zien verdampen net als bij HTML. Stakes worden dan wel gehalveerd maargoed, als PCN terugvalt naar 5 sat is dat ook nog maar 60 ipv 200 euro. Het klinkt allemaal heel erg mooi, maar dan moet de koers wel omhoog of stabiel blijven. Maar dat is denk ik bij alle crypto wel zo.

Gelukkig hebben een paar collega’s voor de verandering een keer naar me geluisterd, dus voorlopig ook nog eens gratis lunch op het werk >:)

• A87
  • Niet online

A87

dan koop ik er 1000

• Ton Hasselt
Doe ik mee. d:)b

• New Yorker
  • Niet online
Zien we elkaar over een jaartje hier nog?

Weg

• Ton Hasselt
New Yorker schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:17:
Zien we elkaar over een jaartje hier nog?
En anders bij de voedselbank.

• New Yorker
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:18:
[...]

En anders bij de voedselbank.
Of euthanasie kliniek

Weg

• Ton Hasselt
Ik denk dat ik in die pilletjes ga, zat cryptoklanten straks.
Brengt die crypto toch nog wat op. oOo

[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 11-06-2018 18:26 ]

• chang1982
zijn er mensen die al weer bij durven te kopen ?

• Klaas25
chang1982 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:31:
Jaa.. XRP to the MOOOOON

• Slux
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:24:
[...]

Ik denk dat ik in die pilletjes ga, zat cryptoklanten straks.
Brengt die crypto toch nog wat op. oOo
Cryptotokkie klanten bedoel je :+
Ja ik heb net wat LTC gekocht

[ Voor 27% gewijzigd door Slux op 11-06-2018 18:33 ]

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 12:53
Ik zit vandaag in QKC en dat gaat heel lekker.

Verwijderd

Slux schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:32:
[...]

Cryptotokkie klanten bedoel je :+
Lat mij er es buite!!!1!11

• Dakillerbean
De tandjes, die Vites gaat ineens rapper dan gedacht... tikte ineens de 1 sat aan, x3 in krap een half uurtje... Dacht dat ik van mijn stoel pleurde... Belooft nog wat de komende dagen/weken. Heb jullie gewaarschuwd... ;)

• Wurmpje
Dakillerbean schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:37:
De tandjes, die Vites gaat ineens rapper dan gedacht... tikte ineens de 1 sat aan, x3 in krap een half uurtje... Dacht dat ik van mijn stoel pleurde... Belooft nog wat de komende dagen/weken. Heb jullie gewaarschuwd... ;)
Waar kan je die überhaupt halen?

Verwijderd

Dakillerbean schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:37:
Kutzooi nu moet ik haast wel 😔 ik zal die kleine coins ook wat gaan monitoren. Hoe selecteer jij die? Gewoon kijken wat er op de markt komt en wat research?

• Klaas25
Ennuh.. gaat de top op 12 juni tussen trump en Kim nog wat teweeg brengen voor de crypto markt??

• TomTorquay
Wurmpje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:39:
[...]

Bij de shoarmazaak om de hoek

• Wurmpje
TomTorquay schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:40:
[...]

Bij de shoarmazaak om de hoek
Was het maar zo makkelijk >:)

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Yep, 1k aan Neblio’s gekocht

• A87
  • Niet online

A87

In de mac donalds. Standaard DUURSTE menu, toch rijk dan...

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 11-06-2018 18:58 ]

• Klaas25
In hoeveel verschillende munten zit de gemiddelde tweaker??

• Ton Hasselt
Crw, Trx en Gbyte.
Die laatste gaat er zo uit met een dikke 10% winst. *O*

• Dakillerbean
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:40:
[...]

Kutzooi nu moet ik haast wel 😔 ik zal die kleine coins ook wat gaan monitoren. Hoe selecteer jij die? Gewoon kijken wat er op de markt komt en wat research?
https://bitcointalk.org/index.php?board=159.0 En belachelijk veel google, zit een hoop zooi tussen maar soms vind je dat ene pareltje met potentie. Op zoek naar discords en telegram groepen, beetje daarin rondlezen en vragen... kleine dosis geluk en durf... tsja heb er blijkbaar gevoel voor ;)

• chang1982
ven,trx,btc

• Ton Hasselt
Oja Btc was ik vergeten, gisteren gekocht.

• Dakillerbean
Wurmpje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:39:
[...]

Cryptohub.online it is :X
Pagina: 1 ... 97 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!