Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.912 views

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Arrien schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:49:
[...]

Heeft iedereen zich al geregistreerd bij Ethos?

Als je dat doet voordat de wallet uitkomt krijg je er gratis coins op van al hun partners.
Tot nu toe onder andere:

Omise Go
Lympo
Zilla
Bitdegree
Axpire
Nuls
Raven
etc.

Geen idee hoeveel dat zal worden, maar kan leuk worden.

https://www.ethos.io/universal-wallet/
Bedankt voor de tip! Altijd leuk om zo'n random airdrop mee te pakken. oOo

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-11 09:00
Arrien schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:49:
[...]

Heeft iedereen zich al geregistreerd bij Ethos?

Als je dat doet voordat de wallet uitkomt krijg je er gratis coins op van al hun partners.
Tot nu toe onder andere:

Omise Go
Lympo
Zilla
Bitdegree
Axpire
Nuls
Raven
etc.

Geen idee hoeveel dat zal worden, maar kan leuk worden.

https://www.ethos.io/universal-wallet/
Maar deze krijg je wel alleen in de Ethos Universal Wallet, deze word aan het einde van de maand verwacht en is te downloaden voor IOS en Android :Y)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Sorry gasten, heb me daarnet ingekocht in BNB, daarom dat we nu het laatste half uur al 3% zijn gedaald :/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:46
TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:11:
Sorry gasten, heb me daarnet ingekocht in BNB, daarom dat we nu het laatste half uur al 3% zijn gedaald :/
Don't fomo in :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• TomTorquay
Het was 'beredeneerd', maar ook wel 'n beetje FOMO ja :$
Hoe dan ook, mijn talent om altijd op exact het hoogste punt in te fomo'en is echt ongezien. Ik denk niet dat ik al ooit iets heb gekocht/verkocht dat niet direct daarna het omgekeerde doet van wat ik wil. Mits wat geduld komt het geregeld nog wel goed, maar toch -O-

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11 14:58
TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:16:
[...]
Hoe dan ook, mijn talent om altijd op exact het hoogste punt in te fomo'en is echt ongezien. Ik denk niet dat ik al ooit iets heb gekocht/verkocht dat niet direct daarna het omgekeerde doet van wat ik wil. Mits wat geduld komt het geregeld nog wel goed, maar toch -O-
Zou over een weekje pas inkopen, dan is hij weer een beetje ingezakt en klaar voor de volgende run.

Zou nu gewoon holden. Hij stijgt toch wel door op de lange termijn.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
Don't chase the fomo-train brew

• alvaldi
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
En ik heb BNB verkocht op 30 Mei op 170 omdat die al weken sideways ging, wel zonder winst of verlies maar toch weer jammer.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Waar zijn nu die mensen die zeggen dat BTC door zijn volatiliteit niet geschikt is als betaalmiddel? Nou? Nou??

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
zijn er hier nog mensen die a.s. vrijdag naar de GET protocol meetup gaan in A'dam?

• Rookert25
  • Laatst online: 03-11 13:47
BTC is door zijn volatiliteit niet geschikt als betaalmiddel hoor.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb al het hele jaar BNB, stijgt al het hele jaar rustig door.. dus heb er een paar bijgekocht... ik maak het toch wel op uiteindelijk =)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:17:
Hoe zit dat eigenlijk met die etn fork? Ik heb/had wat op Kucoin staan en in de eigen ETN wallet online, die zijn niet meegenomen in de fork? :?
Neen. Alleen desktop wallets en offline wallets.

Mits je de ETNX fork bedoeld.

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11 14:58
De eerste Bitcoin stad ter wereld is geopend in Slovenië.

https://news.bitcoin.com/...ity-genuine-bitcoin-city/

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10 22:18
BNB is gewoon de fallback coin van velen (en steeds van meer) net zoals USDT, maar dan in andere context (niet 1/1 met dollar). Van zodra Bitcoin weer explodeert, vliegt de BNB naar beneden. Logisch dat ie is blijven stijgen sinds maart, daar BTC blijft dalen.

[ Voor 20% gewijzigd door Waarez op 06-06-2018 13:52 ]

• TomTorquay
Die Slovenen zijn wel zot van Bitcoin zo te zien. Ze heb ook al 'rotonde-kunst' met BTC.
Afbeeldingslocatie: https://bitfalls.com/wp-content/uploads/2018/03/kruzni-tok.jpg

• TomTorquay
Waarez schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:51:
BNB is gewoon de fallback coin van velen (en steeds van meer) net zoals USDT, maar dan in andere context (niet 1/1 met dollar). Van zodra Bitcoin weer explodeert, vliegt de BNB naar beneden. Logisch dat ie is blijven stijgen sinds maart, daar BTC blijft dalen.
Daarom dat er vandaag zo veel beweging zit in BNB, terwijl BTC even bewegingsloos is als een coma-patiënt :?

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb ik geen enkel bewijs van gezien eigenlijk. Die 2 hebben hun eigen koers onafhankelijk van elkaar.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:46
TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:55:
[...]
Daarom dat er vandaag zo veel beweging zit in BNB, terwijl BTC even bewegingsloos is als een coma-patiënt :?
Liever bewegingsloos dan consoliderend ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-11 20:59
Wat een onzinverhaal dit, heb geeneens zin om er argumenten bij te zetten.

• ggj87

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:16:
[...]
Ach joh, troost je met de gedachte dat ik afgelopen weekend twee videokaarten heb verkocht en van dat geld direct (M)IOTA’s heb gekocht.. Direct na aankondiging van ‘Q’ zakte de prijs flink in en hangt nu rond de 1,75 te dobberen.. -O-

Als ferm HODL’r doet het me niet heeeeel veel maar toch.. Houd er toch een beetje sneu gevoel aan over ;(

Maar goed! Sinds afgelopen weekend wél een Australian Labradoodle pup in huis die we van de winst van afgelopen januari konden kopen! oOo Ik ben dus compleet NIET met crypto bezig sinds zondag (Okay Okay, af en toe spieken O-) )

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Voor de IOST fans, hij wordt momenteel op Huobi gepumt

• TomTorquay
Zeker, goed nieuws.
Verder is het artikel wel drama - zoals wel vaker bij mejuffrouw. Is het nu echt zo moeilijk om eens je tekst na te lezen? 't Staat echt krom van de schrijffouten. Bijzonder slordig. Komt over als snel bijeen geschraapt om toch maar iets online te kunnen gooien.

• ggj87
Ik denk dat ze het heeft vertaald want ik las het artikel eerst ergens anders (in het engels).

• ggj87
Er worden een flink aantal BTC's gekocht op GDAX. Misschien nog een kleine uitschieter voor de daling?

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-11 20:57
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:40:
Er worden een flink aantal BTC's gekocht op GDAX. Misschien nog een kleine uitschieter voor de daling?
We zouden toch stijgen (na) vandaag?

PSN: Marselaar

• TomTorquay
Marselaar schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:42:
[...]

Wie zegt dat?

• ggj87
[...]

Niet per se. Volgens de '6e-van-de-maand-theorie' stijgt of daalt het altijd op de 6e. Kan vandaag ook zakken, gestegen is het al een keer, zij het kort.

Verwijderd

[...]

Valt mij ook wat tegen dit. Waarschijnlijk ook geen januari dip in 2019.

Beetje jammer weer. Valt geen peil op te trekken zo :')

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-11 20:57
Dat stond op eh.... Tweakers!
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:45:
[...]

Niet per se. Volgens de '6e-van-de-maand-theorie' stijgt of daalt het altijd op de 6e. Kan vandaag ook zakken, gestegen is het al een keer, zij het kort.
Oh, dacht dat we deze keer op zeker zouden stijgen. Was er helemaal klaar voor

[ Voor 51% gewijzigd door Marselaar op 06-06-2018 14:52 ]

PSN: Marselaar

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:53
Marselaar schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:51:
[...]

Dat stond op eh.... Tweakers!

[...]

Oh, dacht dat we deze keer op zeker zouden stijgen. Was er helemaal klaar voor
Komt goed! de laatste keer was het ook niet precies de 6e. Op de 6e was er een kleine opleving toen zakte hij weer weg en kwam de echt stijging pas de 12e geloof ik.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:57:
[...]

Komt goed! de laatste keer was het ook niet precies de 6e. Op de 6e was er een kleine opleving toen zakte hij weer weg en kwam de echt stijging pas de 12e geloof ik.
*pakt agenda, tekent grote groene candle met een maantje en een lambo op de 12e*

Zal vast even een bericht klaarzetten waarom we niet stijgen voor op de 12e, want gelezen op tweakers :')

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:03:
[...]

*pakt agenda, tekent grote groene candle met een maantje en een lambo op de 12e*

Zal vast even een bericht klaarzetten waarom we niet stijgen voor op de 12e, want gelezen op tweakers :')
Top!

Zero.

• ggj87
Wie gaat dat nou doen? 10% korting is leuk maar dan heb je over 1,5 jaar 1000 euro betaald voor je colaatje.

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
go go ONT. make me rich! nog meer mensen die een leuk ONT bagje hebben?

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:45:
[...]

Volgens mij speelt de theorie vooral in op de ontwikkeling tussen de 6e dag en de volgende 6e dag daarop. Niet zozeer de 6e dag zelf.

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
nemesis2212 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:10:
go go ONT. make me rich! nog meer mensen die een leuk ONT bagje hebben?
Ik heb wat op 2.15 en 3 dollar aangeschaft, beste aankoop ooit in mijn crypto shitcoins history. *O*
Alleen jammer dat het er maar 45 stuks waren :|
Daarna niet meer durven bijkopen omdat ze al zo hoog stonden, maar de stijging is blijvend gebleken tot nu toe dan.

Verwijderd

Zijn er mensen die aan daytrading doen?

Ik verlies geld als ik aan daytrading doe. Ik verkoop nooit met verlies maar de coins blijven op een lange termijn staan uiteindelijk. Dus in mijn ogen verlies.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:52
bij mijn in de sportschool wordt veel betaalt met bitcoin hoorde ik laats vooral als ze fred flintstone tabletten kopen of capsules

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:09:
Wie gaat dat nou doen? 10% korting is leuk maar dan heb je over 1,5 jaar 1000 euro betaald voor je colaatje.
Weinig kans, maar ik hoop het :p Laten we zeggen dat een colaatje nu 2,50 is. Over anderhalf jaar 1000 euro is 400 keer zo veel. Dus dat zou betekenen dat BTC in anderhalf jaar 40.000% doet. Dat zou een BTC waarde van meer dan 3 miljoen dollar per stuk zijn in anderhalf jaar.

MOON LAMBO !!1!!!1

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:24:
[...]

Weinig kans, maar ik hoop het :p Laten we zeggen dat een colaatje nu 2,50 is. Over anderhalf jaar 1000 euro is 400 keer zo veel. Dus dat zou betekenen dat BTC in anderhalf jaar 40.000% doet. Dat zou een BTC waarde van meer dan 3 miljoen dollar per stuk zijn in anderhalf jaar.

MOON LAMBO !!1!!!1
Dit soort dingen lees ik altijd graag, realistisch of niet.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:25:
[...]

Dit soort dingen lees ik altijd graag, realistisch of niet.
Fixed :+

• Waarez
  • Laatst online: 29-10 22:18
Katala schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:56:
[...]

Ik heb ik geen enkel bewijs van gezien eigenlijk. Die 2 hebben hun eigen koers onafhankelijk van elkaar.
Op lange termijn misschien wel, maar zeker niet voor korte termijn zaken. Ik heb het reeds meerdere keren gemerkt dat bij een BTC drop, er een directe BNB uptrend is (die niet zichtbaar is bij de andere shitcoins).

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
DGD heeft dat ook.

Maargoed, in tijden dat de prijs echt saai is, hier een leuk artikel om te lezen om dingen een beetje in perspectief te zien:
https://medium.com/@mcase...price-theory-2eed48ecf7da

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kijk dat RDD eens gaan dan

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:51
Of ZIL :)

• lonehitman
  • Laatst online: 22:25
Vandaag bijna al mijn coins verkocht voor ZIL.
Nu 40%XRP 40%ZIL en 20% ADA.

• Slux
  • Niet online
Kwam ruimte te kort voor het volgen van de koersen, media, forums dus maar een paar nieuwe 4k schermpjes gekocht *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1zCX2MnqXO3oTd0KYjpZsgJu/thumb.jpg

Wat een genot :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UlBS7v6KTpKl8NWy5LcgECkR/thumb.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Slux op 06-06-2018 16:52 ]

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Ik ben ze lekker aan het staken, krijg elke 4 dagen dividend in mijn wallet :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Worstkaas schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:42:
[...]

Elke 4 dagen zelfs? Dat is wel erg netjes zeg. Ik ben dat sinds kort ook gaan doen, maar bij mij is het denk ik elke week of zo? Om de zeven, acht dagen. Het is nu niet veel waard wat je krijgt, maar het is toch altijd mooi mee genomen. Ik denk dat het op jaarbasis 5% is wat je krijgt?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Worstkaas schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:42:
[...]

Welke wallet is dat ? Heb ze nu op litebit staan ... Maar als je ergens dividend krijgt zet ik ze daar wel 🙂

• TomTorquay
Iemand een idee wanneer ik eindelijk mijn fortuin aan ETN van m'n miner naar Kucoin ga kunnen sturen?

• Worstkaas
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:50:
[...]

Welke wallet is dat ? Heb ze nu op litebit staan ... Maar als je ergens dividend krijgt zet ik ze daar wel 🙂
https://reddcoin.com/

• Worstkaas
DAMAGE schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:47:
[...]

Elke 4 dagen zelfs? Dat is wel erg netjes zeg. Ik ben dat sinds kort ook gaan doen, maar bij mij is het denk ik elke week of zo? Om de zeven, acht dagen. Het is nu niet veel waard wat je krijgt, maar het is toch altijd mooi mee genomen. Ik denk dat het op jaarbasis 5% is wat je krijgt?
Ze zeggen 5%, ik zit nu op 4% jaarbasis.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:23:
Zijn er mensen die aan daytrading doen?

Ik verlies geld als ik aan daytrading doe. Ik verkoop nooit met verlies maar de coins blijven op een lange termijn staan uiteindelijk. Dus in mijn ogen verlies.
Uh... hoezo blijven coins op lange termijn staan? Je kunt echt wel winst maken hoor (de laatste paar dagen is het wel weer erg moeilijk trouwens).

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:36:
Kwam ruimte te kort voor het volgen van de koersen, media, forums dus maar een paar nieuwe 4k schermpjes gekocht *O*

[afbeelding]

Wat een genot :P
[afbeelding]
Lekker bezig, ziet er ultra profi uit! Je kunt zelfs nog minen met die videokaart ;)

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 00:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Specy schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:13:
[...]

Uh... hoezo blijven coins op lange termijn staan? Je kunt echt wel winst maken hoor (de laatste paar dagen is het wel weer erg moeilijk trouwens).
ik denk dat ie bedoelt dat er bags achter blijven, zodat er niets nieuws kan worden aangekocht.
Bearmarket bot effect zeg maar :P

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wordt Linda weer gepompt? :? Had je dat niet even kunnen zeggen Ton?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
Maestro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:35:
[...]

ik denk dat ie bedoelt dat er bags achter blijven, zodat er niets nieuws kan worden aangekocht.
Bearmarket bot effect zeg maar :P
Ja, die moet je dus gewoon verkopen. Vasthouden is niet slim (tenzij je een stijging verwacht).

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Crypts schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:42:
Wordt Linda weer gepompt? :? Had je dat niet even kunnen zeggen Ton?
Ze neemt al mijn tijd in beslag. :$

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42

• Slux
  • Niet online
Beaulion schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:16:
[...]

Lekker bezig, ziet er ultra profi uit! Je kunt zelfs nog minen met die videokaart ;)
Nu nog als een prof verdienen :P

Videokaart is wat overkill, had ik alleen genomen omdat ie 3x DP had, zit alleen maar op cryptosites.

PC staat wel 24/7 aan, is een nieuwe i7 ook met overkill meuk erin, kan je daar op minen zonder dat je er last van krijgt ? niet dat dikketieten.nl ineens gaat stotteren ? :X

Dacht dat minen niet meer rendabel was?

• TomTorquay
Slux schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:17:
PC staat wel 24/7 aan, is een nieuwe i7 ook met overkill meuk erin, kan je daar op minen zonder dat je er last van krijgt ? niet dat dikketieten.nl ineens gaat stotteren ? :X
dikketieten.nl laadt niet bij mij -O-

• Ton Hasselt
TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:20:
[...]
Dat wordt upgraden dan. :Y

• Maestro

Maestro

Tot zover de 6e v.d. maand theorie... -O-
Ik hoop maar dat het niet zo'n maand als mei gaat worden

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• TomTorquay
BTC krijgt weer een knauw... geweldig

• Slux
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:20:
[...]
Hij werkt alleen als je schermen langer dan 2 meter zijn :P
Naast crypto is dat toch wel mijn meeste bezochte site

• TomTorquay
Slux schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:34:
Hij werkt alleen als je schermen langer dan 2 meter zijn :P
_O-

• Maestro

Maestro

Ik dacht dat m'n overzicht bleef hangen, maar das was inderdaad heel snel van 7640 naar 7540.
@TomTorquay dikketieten.be ook niet?

/edit; dit ook weer: DGD van -3 naar +1,5% (and trailing...) in 3 minuten...

[ Voor 23% gewijzigd door Maestro op 06-06-2018 18:38 ]

• TomTorquay
Hahaha, die werkt wel, maar je moet een gebruikersnaam en paswoord ingeven. Mag ik die van jou even lenen? Of wacht, ik probeer even de combinatie Ton:Linda :P

• Maestro

Maestro

Walletadres als username en private key als password ging bij mij prima? :X

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Het is voorbij. BTC gaat de afgrond in, weg fortuin alleen maar ellende.

• boddieh
  • Laatst online: 20-11 11:06
Wat gebeurd er met VEN? Pump?

• Ton Hasselt
Ik zie jullie onder de brug. 🤮

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ARK wallet is nu ook uit voor Apple
https://itunes.apple.com/...rk/id1324625967?ls=1&mt=8

( U DONT SAY AAAAaaaa waza*

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 06-06-2018 18:47 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• rogier2012
Specy schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:13:
[...]

Ga geen knopjes klikken zonder dat je weet wat je doet en pak alleen de obvious spots als je niet goed genoeg bent om letterlijk 0.3% te pakken per trade (en dat zijn er weinig ;) )

Dit is nog niet echt t risiconemen tijdstip.

That being said ga ik denk ik wel 2 complete shitcoins kopen waarvan er 1 niet op CMC staat (en nee, geen namen maar er zit er 1 bij met werkend product ).

[ Voor 14% gewijzigd door rogier2012 op 06-06-2018 18:57 ]

Verwijderd

rogier2012 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:54:
[...]

Ga geen knopjes klikken zonder dat je weet wat je doet en pak alleen de obvious spots als je niet goed genoeg bent om letterlijk 0.3% te pakken per trade (en dat zijn er weinig ;) )

Dit is nog niet echt t risiconemen tijdstip.

That being said ga ik denk ik wel 2 complete shitcoins kopen waarvan er 1 niet op CMC staat (en nee, geen namen maar er zit er 1 bij met werkend product ).
Een coin met een werkend product noem ik geen shitcoin.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:04:
[...]

Een coin met een werkend product noem ik geen shitcoin.
Een coin met een werkend product kan prima een shitcoin zijn, het hoeft alleen niet. Het is niet zo dat iedere coin die een werkend product heeft ook meerwaarde heeft. Het hangt van de coin af. Er zijn er toch echt genoeg die ondanks een werkend product toch shitcoins zijn.

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
PilatuS schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:06:
[...]

Een coin met een werkend product kan prima een shitcoin zijn, het hoeft alleen niet. Het is niet zo dat iedere coin die een werkend product heeft ook meerwaarde heeft. Het hangt van de coin af. Er zijn er toch echt genoeg die ondanks een werkend product toch shitcoins zijn.
Neem Neblio, een geweldig werkend product, ver voor op hun doelstelling maar wat een ongeloofelijke shit coin!!
Je kan bijkopen wat je wilt maar deze shitcoin blijft maar zakken

• ggj87

Nieuw filmpje van Alessio Rastani. Ik denk dat deze wel belangrijk is. De meeste dingen waar hij het over heeft zijn dit jaar nl. wel uitgekomen. Ben benieuwd of we zo’n dip gaan zien. Dat is dan een van de laatste kansen om BTC laag aan te kopen, wordt goed opletten!

• rogier2012
golfgti5 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:10:
[...]

Neem Neblio, een geweldig werkend product, ver voor op hun doelstelling maar wat een ongeloofelijke shit coin!!
Je kan bijkopen wat je wilt maar deze shitcoin blijft maar zakken
1 is pagina 5 coinmarketcap en andere moet ik de marketcap nog van gaan uitrekenen :P. Ik heb overigens ook mn Neblio gedumpt met vrij veel verlies maar whatever.

random TA pre-dump: https://www.tradingview.com/chart/kjyH1f7N/

en ja, over de huidige prijs kan ik maar 1 ding zeggen:
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/HeZgjU6N/

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:12:
[video]

Nieuw filmpje van Alessio Rastani. Ik denk dat deze wel belangrijk is. De meeste dingen waar hij het over heeft zijn dit jaar nl. wel uitgekomen. Ben benieuwd of we zo’n dip gaan zien. Dat is dan een van de laatste kansen om BTC laag aan te kopen, wordt goed opletten!
Wat me vooral opvalt is hoe ie voor het gemak buiten beeld laat hoe de prijs na de valse break-out rustig verder in elkaar zakt (periode mid 2014 - mid 2015).

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 14:30
Vanmiddag wat fiat erin gedaan en boem naar beneden sorry jongens.

• ggj87
rogier2012 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:21:
[...]

1 is pagina 5 coinmarketcap en andere moet ik de marketcap nog van gaan uitrekenen :P. Ik heb overigens ook mn Neblio gedumpt met vrij veel verlies maar whatever.

random TA pre-dump: https://www.tradingview.com/chart/kjyH1f7N/

en ja, over de huidige prijs kan ik maar 1 ding zeggen:
[afbeelding]
Volgens mij hebben ze afgelopen maand zo’n beetje alle leden van de Simpsons getekend in de BTC grafiek, alleen Marge nog niet (please, please, please! O-) )

• Greymore1
Doen er hier nog mensen mee met die competitions zoals THETA en nu ook nog SKY?

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:12:
[video]

tja de tijd zal het leren........

Prepare for the next ATH

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:57
Alabama_man schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:44:
[...]

Wat me vooral opvalt is hoe ie voor het gemak buiten beeld laat hoe de prijs na de valse break-out rustig verder in elkaar zakt (periode mid 2014 - mid 2015).
Dat dus, ging gewoon nog even naar $200, de helft van zijn support. Als je dat erbij denkt zou je na zijn false breakout juist moeten verkopen om veel lager terug te kopen.
Maar we zijn ondertussen wel 4 jaar verder dus ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren.

Ik lul ook zomaar wat

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

shovelhead1340 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:43:
[...]

Dat dus, ging gewoon nog even naar $200, de helft van zijn support. Als je dat erbij denkt zou je na zijn false breakout juist moeten verkopen om veel lager terug te kopen.
Maar we zijn ondertussen wel 4 jaar verder dus ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren.
precies er zijn inmiddels veel meer coins en de markt veranderd.........

Prepare for the next ATH

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:43:
[...]

snapte ook niet dat er gewacht moest worden op de bevestiging vd false breakout.
Met die prijzen zo laag koopt iedereen toch weer in.En het ging in jan/feb best snel naar beneden en omhoog.

Rapapa...

• Greymore1
sourcecode schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:49:
[...]

precies er zijn inmiddels veel meer coins en de markt veranderd.........
Moon laat wel weer van zich horen.

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Nu de markt zich (nog?) relatief rustig houdt, wil ik m'n portfolio herverdelen. Ik heb naar mijn zin iets te veel coins; alles verdelen over 8 goede coins lijkt me prima. Dan kan ik het nieuws en de projecten ook wat makkelijker bijhouden. Hebben jullie suggesties wat ik kan droppen en/of eventueel hieraan kan toevoegen?
https://cointrackr.com/s/yEqh1Ggh9VsGI

Uiteraard ben ik ook benieuwd hoe jullie portfolio's eruit zien, dus als je wilt delen: graag!

• Ton Hasselt
DW23 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:09:
Nu de markt zich (nog?) relatief rustig houdt, wil ik m'n portfolio herverdelen. Ik heb naar mijn zin iets te veel coins; alles verdelen over 8 goede coins lijkt me prima. Dan kan ik het nieuws en de projecten ook wat makkelijker bijhouden. Hebben jullie suggesties wat ik kan droppen en/of eventueel hieraan kan toevoegen?
https://cointrackr.com/s/yEqh1Ggh9VsGI

Uiteraard ben ik ook benieuwd hoe jullie portfolio's eruit zien, dus als je wilt delen: graag!
Zoveel zijn dat er toch niet?
Ik heb er minimaal 50.

• Greymore1
Ton Hasselt schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:12:
[...]

Ik heb er minimaal 50.
Ja maar jij hebt ook 2 hoofden en 4 armen. Dan gaat dat makkelijk.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:15

Bever!

3

Ton Hasselt schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:12:
[...]

Ik heb er minimaal 50.
Met 50 heb je totaal geen overzicht en zaken in control.

• Beaulion
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:17:
[...]

Nu nog als een prof verdienen :P

Videokaart is wat overkill, had ik alleen genomen omdat ie 3x DP had, zit alleen maar op cryptosites.

Dacht dat minen niet meer rendabel was?
Haha, je hebt je duidelijk niet kunnen inhouden met de aankoop _/-\o_

Dikketieten.nl heeft inderdaad best veel rekenkracht nodig om alles op 4k weer te geven, dus dat zou ik niet aanraden. Meestal zet ik dan de miner uit voor 5.. of 2 minuten. Andere taken kunnen prima tegelijk en je kan dan eventueel ook de videokaart op halve kracht laten minen.

Ja het is rendabel, maar wel echt kleingeld. Zo'n 30-50 cent netto per dag schat ik, als je ETH zou minen met een 1060. Dus je zou het een keertje kunnen proberen voor de leuk, maar rijk ga je er zeker niet van worden.

• Ton Hasselt
Bever! schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:37:
[...]

Met 50 heb je totaal geen overzicht en zaken in control.
Ik wel. :Y

• Beaulion
  • Niet online
Ik zou deze week nog maar even goed je TUSD knuffelen Ton, ik denk dat ze spoedig van eigenaar gaat wisselen.
Ton Hasselt schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:54:
[...]

Laat ik die nou net niet hebben.
En ik heb al een knuffelcoin. *;
Had ik met iemand anders gewed op de koers :? ? Ik dacht dat jij dat was.

[ Voor 35% gewijzigd door Beaulion op 06-06-2018 21:58 ]

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:52:
[...]

Ik zou deze week nog maar even goed je TUSD knuffelen Ton, ik denk dat ze spoedig van eigenaar gaat wisselen.
Laat ik die nou net niet hebben.
En ik heb al een knuffelcoin. *;

[ Voor 6% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-06-2018 21:55 ]

Pagina: 1 ... 86 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!