Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.912 views

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Het zwartgeldcircuit is véél groter dan menigeen denkt.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:55:
[...]

Je weet het mooi te formuleren maar die fles wodka zou je misschien zelf eens moeten laten staan
Tuurlijk! :D

Is dat is je onderbouwing? bril-fucking-jant!!!

Ik zou zeggen, schrijf een column in het FD, deze pareltjes mag de wereld niet onthouden worden. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:57:
Ja lekker makkelijk, ik zeg dat het veel kleiner is dan menigeen denkt.

Oh en daar komt ie..

Google maar!! :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:57:
Nogmaals, jij snapt het
Dat is niet voor elke clown weg gelegd

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:58:
[...]

Nogmaals, jij snapt het
Ik snap het idd niet, maar de mensen die het wel schijnen te snappen kunnen het niet uitleggen gek genoeg, of ook maar een heeeeel klein beetje onderbouwen.

Ben blij dat ik het niet snap. Ik heb het niet zo op onderbuikeconomie die gebaseerd is op niks.

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:01:
[...]

Ik snap het idd niet, maar de mensen die het wel schijnen te snappen kunnen het niet uitleggen gek genoeg, of ook maar een heeeeel klein beetje onderbouwen.

Ben blij dat ik het niet snap. Ik heb het niet zo op onderbuikeconomie die gebaseerd is op niks.
Bril-fucking-jant hoor

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik had tijdje geleden nog ff zwart pc klusjes gedaan, al dat geld meteen in crypto JONGE!

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Het is ook niet in te schatten hoeveel het is,maar het is veel
Alleen al in mijn omgeving doen de meeste mensen de extratjes van zwarte bij verdiensten van man lief
Dat is best omvangrijk

BRUSSEL - In België was vorig jaar 60 :+ miljard euro zwart geld in omloop. Dat heeft VTM dinsdagavond in Het Nieuws bericht. Deze som vertegenwoordigt 21,5 procent :+ van wat de Belgen jaarlijks produceren.

Noem het maar onderbuik gevoel
Ik zie het toch ff anders :Y :+

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2018 23:09 ]

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:05:
Het is ook niet in te schatten hoeveel het is,maar het is veel
Alleen al in mijn omgeving doen de meeste mensen de extratjes van zwarte bij verdiensten van man lief
Dat is best omvangrijk
Veel klusjesmensen werken zwart in de avond (Huis opknappen oid).... bijv voor familie/kennis. Dit gebeurd veel.

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 05-06-2018 23:10 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
In mijn omgeving doet iedereen z'n werk in ruil voor crypto's, dus crypto's zijn heel omvangrijk!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:09:
In mijn omgeving doet iedereen z'n werk in ruil voor crypto's, dus crypto's zijn heel omvangrijk!
Dat rekende ik niet eens mee, komt er nog bij ja

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik snap de hele discussie over zwart geld niet helemaal? Crypto's zijn niet gereguleerd dus ideaal voor... Niet om mensen op een idee te brengen hoor maar waarom zou dat zwarte geld ooit verdwijnen en hoe? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:13:
[...]

Dat rekende ik niet eens mee, komt er nog bij ja
Wordt alleen maar meer.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:15

Bever!

3

Zucht.. btc wat doe je nou

• Ton Hasselt
Draagt z'n BTW af. ;w

Verwijderd

Hahahaha,,je heb een scherpe avond ton _/-\o_

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even 3 tientjes omlaag. Lekker boeiend joh, maakt toch niet uit. 200 omlaag in 5 minuten hebben we ook vaak genoeg gezien, die paar tientjes boeit niets.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Govert doet nog wat leuks

Verwijderd

Fuck the system!!!1!!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:53
PilatuS schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:31:
[...]

Even 3 tientjes omlaag. Lekker boeiend joh, maakt toch niet uit. 200 omlaag in 5 minuten hebben we ook vaak genoeg gezien, die paar tientjes boeit niets.
Precies. Over 1 jaar lachen we zo hard om deze tijd.. Haha weet je nog toen wij allemaal in paniek raakte toen btc rond de 7k bleef hangen hahaha hadden we toen maar dit en hadden we toen maar dat..

Zero.

• Ton Hasselt
Let's bring the system down, we rule the world. oOo

• Richh
Crypts schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:16:
Ik snap de hele discussie over zwart geld niet helemaal?
De vader van de Bitcoin Family stelde dat contant geld zal verdwijnen, ik was het daar wel mee eens en toen zei @Verwijderd dat het slecht zou zijn voor de gewone man als zwart geld zou verdwijnen ondanks dat dat er eigenlijk niks mee te maken heeft :+

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:38:
[...]

De vader van de Bitcoin Family stelde dat contant geld zal verdwijnen, ik was het daar wel mee eens en toen zei @Verwijderd dat het slecht zou zijn voor de gewone man als zwart geld zou verdwijnen ondanks dat dat er eigenlijk niks mee te maken heeft :+
Dat heeft er juist veel mee te maken want dat is indirect de reden dat het niet verdwijnt
Buiten de andere redenen die al gepost werden zo als ouderen enz

• Crypts
Richh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:38:
[...]

En toen kwam er een hele hoop bullshit en ging het nergens meer over? Het blijft een SC natuurlijk. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:58:
[...]

Nogmaals, jij snapt het
Vooralsnog blink je niet uit in retoriek. @Flagg doet tenminste een poging. Maar goed heb ook niet idee dat we echt verder komen in de discussie dan een beetje roeptoeteren dat iedereen zwart werkt. En dat het allemaal maar niet te betalen is voor de groente boer. In een utopie zou ik ook geen 52% belasting betalen in de hoogste schijf, maar ja... ik woon in Nederland hè..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:42:
[...]

Dat heeft er juist veel mee te maken want dat is indirect de reden dat het niet verdwijnt
`Je zou de politiek in moeten!

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Als fiat nog lang blijft bestaan, is het voor ons mogelijk ook ongunstig als content geld verdwijnt. Het lijkt me namelijk een realistisch scenario als over niet al te lange tijd, meer organisaties inzicht krijgen in je banktransacties. Die organisaties zullen het verleidelijker voor je maken van hun diensten gebruik te maken, als je ze toegang verleent tot die transacties (denk aan PSD2-wetgeving waarmee dat mogelijk is). Na verloop van tijd kun je hier wellicht niet meer omheen. Helemaal niet ondenkbaar maar heel onwenselijk.

De laatste paar maanden ben ik weer veel meer cash aan het betalen om mijn uitgaven in ieder geval wat anoniemer te maken. Nadelen heb ik tot zover niet ondervonden.

Verwijderd

Zwart geld klinkt ook wat rasistisch. Ik denk dat het beter is dat we het over buiten omloop geld / verduisterd geld hebben.

Tevens moeten we geld aanduiden met 'het'. Zo blijft het ook genderneutraal.

Tis tenslotte 2018.

Verwijderd

tias86 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:48:
[...]

`Je zou de politiek in moeten!
Ghehehehe..nou weet je wat, om al die mensen die roeptoeteren dat een ander roeptoetert beter te laten slapen gooien we het er maar gewoon op dat het papier en munt geld binnenkort weg is
Ook weer op gelost

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:50:
[...]

Ghehehehe..nou weet je wat, om al die mensen die roeptoeteren dat een ander roeptoetert beter te laten slapen gooien we het er maar gewoon op dat het papier en munt geld binnenkort weg is
Ook weer op gelost
Hoe moet dat dan met Monopoly?

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:54:
[...]

Hoe moet dat dan met Monopoly?
Komt een nieuwe versie met plastic pin automaat _O-

• Richh
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:42:
[...]

Contant geld is geen zwart geld. Zwart geld kan ook in hele andere vormen gebruikt worden. Bijvoorbeeld... ongereguleerde crypto :)
Het ouderenprobleem lost zichzelf op :P

Met andere woorden: contant geld gaat gewoon verdwijnen. Ooit d:)b

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:55:
[...]

Contant geld is geen zwart geld. Zwart geld kan ook in hele andere vormen gebruikt worden. Bijvoorbeeld... ongereguleerde crypto :)
Het ouderenprobleem lost zichzelf op :P

Met andere woorden: contant geld gaat gewoon verdwijnen. Ooit d:)b
papier en munt geld binnenkort weg is
Ook weer op gelost

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:54:
[...]

Ga ik kopen van m'n zwart geld. 8)

• Richh
[...]

https://www.hasbro.com/nl...56-9047-F52D-5E3CC0532D6B

Bestaat al jaren ;)

• Dakillerbean
  • Laatst online: 09-10 08:11
[...]

Die versie is er al, ligt hier in de kast voor de kids, komt geen papiergeld aan te pas. 4 bankpassen en een pinapparaat... ideaal, niet meer rekenen, bliep bliep en op naar de volgende...

De dobbelsteen zit er gelukkig wel nog bij :D

Verwijderd

Dakillerbean schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:58:
[...]

Die versie is er al, ligt hier in de kast voor de kids, komt geen papiergeld aan te pas. 4 bankpassen en een pinapparaat... ideaal, niet meer rekenen, bliep bliep en op naar de volgende...

De dobbelsteen zit er gelukkig wel nog bij :D
ook die verdwijnt

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:49:
Zwart geld klinkt ook wat rasistisch. Ik denk dat het beter is dat we het over buiten omloop geld / verduisterd geld hebben.

Tevens moeten we geld aanduiden met 'het'. Zo blijft het ook genderneutraal.

Tis tenslotte 2018.
Is het wel geld? Misschien identificeert het zichzelf wel als iets anders. Een frietpan, of wellicht een deurklink?

• Richh
Nog veel leuker zou een Monopoly Crypto-editie zijn.

Afbeeldingslocatie: https://www.degeldpers.nl/wp-content/uploads/2017/12/cryptocoinopoly-is-the-game-that-lets-you-play-the-cryptocurrency-markets-with-friends.png

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
DelTorro schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:48:
Als fiat nog lang blijft bestaan, is het voor ons mogelijk ook ongunstig als content geld verdwijnt. Het lijkt me namelijk een realistisch scenario als over niet al te lange tijd, meer organisaties inzicht krijgen in je banktransacties. Die organisaties zullen het verleidelijker voor je maken van hun diensten gebruik te maken, als je ze toegang verleent tot die transacties (denk aan PSD2-wetgeving waarmee dat mogelijk is). Na verloop van tijd kun je hier wellicht niet meer omheen. Helemaal niet ondenkbaar maar heel onwenselijk.

De laatste paar maanden ben ik weer veel meer cash aan het betalen om mijn uitgaven in ieder geval wat anoniemer te maken. Nadelen heb ik tot zover niet ondervonden.
follow the money is redelijk onwenselijk vanwege privacyredenen idd

• ggj87
Richh schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:00:

[afbeelding]
Litecoin maar $280? :(

Duidelijk gemaakt door Roger Ver trouwens > ‘Bitcoin Core’ :/

[ Voor 9% gewijzigd door ggj87 op 06-06-2018 00:03 ]

• Ton Hasselt

[afbeelding]
Die wil ik!!! oOo oOo oOo

• Richh
Ik ook *O*

Met John McAfee die om huizengeld komt vragen, kans-kaarten waarbij Justin Sun wordt opgepakt en algemeen fonds waarbij je drie vakjes terug moet voordat USDT implodeert :+

• ggj87
Gaat er iemand vannacht in fiat?

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:08:
Ik op zeker :P

• Ton Hasselt
Moet ik zeker 50 verschillende coins gaan verkopen. :N

[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-06-2018 00:13 ]

• ggj87
De stijging lijkt niet echt sterk te zijn, maar dat is mijn gevoel. Het kan nog een keer met een stap van $100 omhoog worden gepumpt maar net zo goed een dump van heb-ik-jou-daar. Ik sta maar héél licht op winst (tov aankoopprijs gister) dus kan niet veel daling lijden.

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
zit al compleet in tether / nog wat BTC op mex uiteraard.

Ik probeer zelf momenteel vrij hard op safe te spelen (wat sowieso niet de hardst winnende strategie is) maar ik kan goed leven als ik elke maand een easy 2.5% pak op bogcandles beide kanten op :P.

t is nu gewoon weer wachten totdat er meer risicos worden genomen, wat vast wel gaat gebeuren als we over de 7.8k komen. maargoed, dat is voor later.

[ Voor 23% gewijzigd door rogier2012 op 06-06-2018 00:17 ]

• Richh
Ik stap morgenochtend weer in m'n Fiat :+

Maarehh... ja, misschien gaan we wel wat dalen, maar ik voorzie geen 5% klapper en dan hold ik net zo lief omdat ik liever geen crypto verlies. Aan de andere kant staat wel de 6e-van-de-maand belofte :+ en zit er dus ook een potentiële verdere stijging aan te komen.

• ggj87
Het is nu wel de 6e, dus in theorie zou het omhoog moeten vliegen :p

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:19:
Het is nu wel de 6e, dus in theorie zou het omhoog moeten vliegen :p
Ik vlieg naar dromenland. :w :Z

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
Tot nu toe doen de alts weinig. Nou ja, vanmorgen stond ik ineens op 0.3 BTC verlies en dat is nu wel weer zo ongeveer hersteld. Maar omhoog gaat het nog niet. Het staat al 2 dagen min of meer stil... Hopelijk morgen meer. En dan meer als in, meer waarde :)

Verwijderd

VEN gaat ff lekker hard

• ggj87
De huidige situatie lijkt mij iets teveel op de dead cat bounce van 18 maart. De RSI en Stoch RSI indicators hadden toen ongeveer dezelfde waardes. Ik ga voor de zekerheid in fiat.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:38:
De huidige situatie lijkt mij iets teveel op de dead cat bounce van 18 maart. De RSI en Stoch RSI indicators hadden toen ongeveer dezelfde waardes. Ik ga voor de zekerheid in fiat.
Sterkte met het verwerken van de stijging dan...... Morgenochtend, als ik wakker word hebben we de 7800 aangetikt. :P

• ggj87
Het stijgt nog iets door ja, maar goed, ik zie morgen wel wat het allemaal doet. Het is op het moment te lastig te voorspellen wat er gaat gebeuren. Het valt me trouwens op dat LTC iets feller reageert dan eerst.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
DW23 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:27:
[...]

Nice, wel ambitieus plan om TA onder de knie te krijgen! Ik kan me voorstellen dat je gaandeweg wel een hoop meekrijgt over de achtergronden van de markt, da's sowieso interessant. Vooralsnog sta ik neutraal tegenover TA (met een gezond scepticisme), maar ben razend benieuwd naar je ervaringen!
Heel eerlijk: het is moeilijk en vooral heel veel werk. Het is allemaal niet zo rechtlijnig als ik initieel gehoopt had. Je moet echt veel zaken in het oog houden om een goede inschatting te kunnen leveren, en dan nog. Desalniettemin is het voor mij ondertussen wel duidelijk dat je er iets mee aankan, alleen liggen foute interpretaties zeer snel op de loer.
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:38:
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vind het volume ook behoorlijk matig. Meest realistische scenario lijkt dat we vandaag (06/06) consolideren of terug dalen, in plaats van verder te stijgen. Over die theorie van de 6e: ik geloof er geen fluit van. Als er al iets van aan zou zijn, dan is het nu zo verspreid geraakt op het internet dat het vooral niet gaat gebeuren op de 6e.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TomTorquay

[afbeelding]
What the hell, waarom staat NEO tussen de shit-winkelstraten? Tussen Verge en Tron :r Wissel die eens snel om met de lachwekkend hoog geplaatste BCH! :( ;)

Verwijderd

TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 02:10:

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vind het volume ook behoorlijk matig. Meest realistische scenario lijkt dat we vandaag (06/06) consolideren of terug dalen, in plaats van verder te stijgen. Over die theorie van de 6e: ik geloof er geen fluit van. Als er al iets van aan zou zijn, dan is het nu zo verspreid geraakt op het internet dat het vooral niet gaat gebeuren op de 6e.
Moon? -O- Lambo? -O-

Nee? -O-

• TomTorquay
Komt wel goed. Vroeg of laat :)
Afbeeldingslocatie: https://www.bitcoininvestr.com/wp-content/uploads/2018/02/lambos-lamborghinis-hodler-meme-700x559.jpg

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 00:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Vroeg én laat is zeker teveel gevraagd? :P

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://hodl.fun/uploads/posts/t/l-143.png

• TomTorquay
Niet alleen de botsende katten zijn dood hier...
Is hier iemand-and-and-and?

Verwijderd

Goedemorgen :)

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Moggguh!!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:46
Present hoor!

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• InstantKarma
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik ben nogal groen wat betreft airdrops, dus ff een vraagje (info op internet is vrij versplinterd):

EOS mainnent is nu live.. Als ik EOS hold op een exchange en er vind een airdrop plaats, krijg ik dan gratis tokens? Moet ik expliciet aangeven om bestaande tokens te wisselen?

Kan ik miss beter mijn Eos naar mn Ledger of een andere Wallet verplaatsen om hier optimaal gebruik van te maken?

• TomTorquay
Als je coins op een exchange staan, dan kan je niet profiteren van een airdrop. Ze moeten in een wallet staan.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Soms wil een exchange een airdrop wel ondersteunen trouwens, maar je moet hier zeker niet van uit gaan!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Is er hier nog iemand meer die de Bytom airdrop van afgelopen week heeft mee gedaan?
Heb mijn gratis Bytom's nog niet mogen ontvangen (is ook mogelijk omdat het een week kon duren voordat ze uitgekeerd worden).. Maarja... ongeduld.. :Y)

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Wie zit er hier verder nog in Request? Blijft de laatste tijd langzaam maar zeker aan het dalen :'( Heb er nog wel vertrouwen in voor de lange termijn, maar als dit zo doorgaat springt iedereen van het schip ben ik bang...

[ Voor 7% gewijzigd door brick5492 op 06-06-2018 09:10 ]

• TomTorquay
brick5492 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:09:
Wie zit er hier verder nog in Request? Blijft de laatste tijd langzaam maar zeker aan het dalen :'( Heb er nog wel vertrouwen in voor de lange termijn, maar als dit zo doorgaat springt iedereen van het schip ben ik bang...
Naar mijn beleving daalt die al ononderbroken sinds januari. Beetje de Nano voor meerwaardezoekers als je het mij vraagt ;)

Ik heb mij aan beide al behoorlijk verbrand, dus ik ben niet van plan om er snel weer in te stappen.

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:12:
[...]

Naar mijn beleving daalt die al ononderbroken sinds januari. Beetje de Nano voor meerwaardezoekers als je het mij vraagt ;)

Ik heb mij aan beide al behoorlijk verbrand, dus ik ben niet van plan om er snel weer in te stappen.
Ik was er oorspronkelijk al vroeg ingestapt, en heb zo een leuke winst kunnen maken. Heb toen alleen nog bijgekocht net voor de crash in januari voor rond de 0.30 8)7

Zoals ik al zei, ik heb er nog wel vertrouwen in. Er is al een Woocommerce plugin voor dus het is gewoon mogelijk om bezoekers van je site/webshop met Request te laten betalen. Ook zit er een sterk (developer) team achter, maar deze hebben echt nul kaas gegeten van marketing en nieuws naar buiten brengen.

Achja ondertussen teren we gewoon lekker door op IOTA en wordt het eens tijd om een kleine marketcap coin te zoeken voor de lol :)

• ggj87
Wat was er een kwartier geleden aan de hand? Ik zie een grote uitschieter naar boven maar die werd al snel de kop ingedrukt.

• Katala
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:41:
Wat was er een kwartier geleden aan de hand? Ik zie een grote uitschieter naar boven maar die werd al snel de kop ingedrukt.
Gewoon iemand koopt wat en verkoopt wat!

Als je de hele tijd zit te kijken gaan dit soort swings enorm opvallen, wordt je gek van :)

• Beaulion
  • Niet online
Het lijkt wel alsof Binance iedere dag een coin list. Vandaag in de verkoop: Nexus (NXS)

Ik ga eens een gokje wagen. Voor 5 euro twee NXS gekocht. Wordt het een whisky of moet ik het gaan stellen met een shultenbrau dit weekend..... Lets go *O*

[ Voor 47% gewijzigd door Beaulion op 06-06-2018 10:14 ]

• ggj87
Ik denk dat je net zo goed elke top 100 coin kunt kopen die nog niet op Binance staat, ze komen er blijkbaar toch wel op :p

• Beaulion
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:01:
Ik denk dat je net zo goed elke top 100 coin kunt kopen die nog niet op Binance staat, ze komen er blijkbaar toch wel op :p
you read my mind :)

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Wordt tijd dat ze MoneroV erop gaan zetten ;)

• ggj87

• Beaulion
  • Niet online
Jaded schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:06:
Wordt tijd dat ze MoneroV erop gaan zetten ;)
Het zou al nieuws zijn als Monero V uberhaubt een noemenswaardige exchange weet te strikken.

• A87
  • Niet online

A87

_/-\o_

• A87
  • Niet online

A87

[afbeelding]
WAAR IS DE ARK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :> :P

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Er zit zeker weinig beweging in de koers? het is namelijk wel erg rustig hier -O-

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Die binance coin though!

Verwijderd

Even een vraagje over die electronero wallet, na instalatie lukt het dus niet om hem op te starten . Iedere keer loopt de wallet vast. Nog mensen met dit probleem en eventueel een oplossing ?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:54:
Even een vraagje over die electronero wallet, na instalatie lukt het dus niet om hem op te starten . Iedere keer loopt de wallet vast. Nog mensen met dit probleem en eventueel een oplossing ?
Ik wacht nog op mijn etn coins.. zodra ik ze weer terug heb kijk ik naar de electronero wallet.

Zero.

• Katala
Ik heb theorien gehoord dat dit soort munten veel waard gaan worden, omdat ze als een soort van "aandeel" van het bedrijf gezien gaan worden.

Wat daar van waar is weet ik ook niet :P

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Katala schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:10:
[...]

Ik heb theorien gehoord dat dit soort munten veel waard gaan worden, omdat ze als een soort van "aandeel" van het bedrijf gezien gaan worden.

Geloof ik graag HT is er ook een voorbeeld van

• Crypts
Hoe zit dat eigenlijk met die etn fork? Ik heb/had wat op Kucoin staan en in de eigen ETN wallet online, die zijn niet meegenomen in de fork? :?

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11 14:58
Slux schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:16:
[...]

Geloof ik graag HT is er ook een voorbeeld van
Binance coin lijkt het wel te gaan maken ja.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Katala schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:10:
[...]

Insider trading. De winst wordt verdeelt onder de BNB holders.

• ggj87
Goed om te weten met zulke munten. Mocht er ooit een GDAX coin komen dan haal ik hem gelijk oOo

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-11 20:59
Ethos (BQX) is ook een dergelijke utility coin. Grijp je kans zou ik zeggen voordat het spul Live gaat.

• TomTorquay
Waarom explodeert BNB uitgerekend nu? Is er nieuws over Binance?

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11 14:58
TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:30:
Waarom explodeert BNB uitgerekend nu? Is er nieuws over Binance?
Hij is al een tijdje bezig met deze groei hoor.

• TomTorquay
Pranjic schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:36:
[...]

Hij is al een tijdje bezig met deze groei hoor.
Nou, nu je het zegt. Serieus sprintje sinds vorige week inderdaad. En eigenlijk gewoon gestaag gegroeid sinds begin maart. Goed bezig d:)b

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:09:
[...]

Ik wacht nog op mijn etn coins.. zodra ik ze weer terug heb kijk ik naar de electronero wallet.
Ik ben ook nog aan het wachten op die etn uit de paper Wallet.... Maar ik heb die wallet al eens gedownload maar lukt niet om hem te openen .

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
r0bb schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:29:
Ethos (BQX) is ook een dergelijke utility coin. Grijp je kans zou ik zeggen voordat het spul Live gaat.
Heeft iedereen zich al geregistreerd bij Ethos?

Als je dat doet voordat de wallet uitkomt krijg je er gratis coins op van al hun partners.
Tot nu toe onder andere:

Omise Go
Lympo
Zilla
Bitdegree
Axpire
Nuls
Raven
etc.

Geen idee hoeveel dat zal worden, maar kan leuk worden.

https://www.ethos.io/universal-wallet/

http://www.avfoto.nl

• Mortel
  • Laatst online: 19:31
BNB groeit mede doordat er veel coins gelist worden de laatste tijd op Binance.
Mensen gaan de BNB dus steeds meer gebruiken om korting te krijgen op hun transacties.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Pagina: 1 ... 85 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!