Tuurlijk!Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:55:
[...]
Je weet het mooi te formuleren maar die fles wodka zou je misschien zelf eens moeten laten staan
Is dat is je onderbouwing? bril-fucking-jant!!!
Ik zou zeggen, schrijf een column in het FD, deze pareltjes mag de wereld niet onthouden worden.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ja lekker makkelijk, ik zeg dat het veel kleiner is dan menigeen denkt.Ton Hasselt schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:57:
Het zwartgeldcircuit is véél groter dan menigeen denkt.
Oh en daar komt ie..
Google maar!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Nogmaals, jij snapt hetTon Hasselt schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:57:
Het zwartgeldcircuit is véél groter dan menigeen denkt.
Dat is niet voor elke clown weg gelegd
Ik snap het idd niet, maar de mensen die het wel schijnen te snappen kunnen het niet uitleggen gek genoeg, of ook maar een heeeeel klein beetje onderbouwen.Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:58:
[...]
Nogmaals, jij snapt het
Ben blij dat ik het niet snap. Ik heb het niet zo op onderbuikeconomie die gebaseerd is op niks.
Verwijderd
Bril-fucking-jant hoorFlagg schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:01:
[...]
Ik snap het idd niet, maar de mensen die het wel schijnen te snappen kunnen het niet uitleggen gek genoeg, of ook maar een heeeeel klein beetje onderbouwen.
Ben blij dat ik het niet snap. Ik heb het niet zo op onderbuikeconomie die gebaseerd is op niks.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Alleen al in mijn omgeving doen de meeste mensen de extratjes van zwarte bij verdiensten van man lief
Dat is best omvangrijk
BRUSSEL - In België was vorig jaar 60
Noem het maar onderbuik gevoel
Ik zie het toch ff anders
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2018 23:09 ]
Veel klusjesmensen werken zwart in de avond (Huis opknappen oid).... bijv voor familie/kennis. Dit gebeurd veel.Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:05:
Het is ook niet in te schatten hoeveel het is,maar het is veel
Alleen al in mijn omgeving doen de meeste mensen de extratjes van zwarte bij verdiensten van man lief
Dat is best omvangrijk
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 05-06-2018 23:10 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Dat rekende ik niet eens mee, komt er nog bij jaRichh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:09:
In mijn omgeving doet iedereen z'n werk in ruil voor crypto's, dus crypto's zijn heel omvangrijk!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wordt alleen maar meer.Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:13:
[...]
Dat rekende ik niet eens mee, komt er nog bij ja
Draagt z'n BTW af.Bever! schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:28:
Zucht.. btc wat doe je nou
Even 3 tientjes omlaag. Lekker boeiend joh, maakt toch niet uit. 200 omlaag in 5 minuten hebben we ook vaak genoeg gezien, die paar tientjes boeit niets.Bever! schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:28:
Zucht.. btc wat doe je nou
Precies. Over 1 jaar lachen we zo hard om deze tijd.. Haha weet je nog toen wij allemaal in paniek raakte toen btc rond de 7k bleef hangen hahaha hadden we toen maar dit en hadden we toen maar dat..PilatuS schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:31:
[...]
Even 3 tientjes omlaag. Lekker boeiend joh, maakt toch niet uit. 200 omlaag in 5 minuten hebben we ook vaak genoeg gezien, die paar tientjes boeit niets.
Zero.
Let's bring the system down, we rule the world.Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:33:
Fuck the system!!!1!!
De vader van de Bitcoin Family stelde dat contant geld zal verdwijnen, ik was het daar wel mee eens en toen zei @Verwijderd dat het slecht zou zijn voor de gewone man als zwart geld zou verdwijnen ondanks dat dat er eigenlijk niks mee te maken heeftCrypts schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:16:
Ik snap de hele discussie over zwart geld niet helemaal?
Verwijderd
Dat heeft er juist veel mee te maken want dat is indirect de reden dat het niet verdwijntRichh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:38:
[...]
De vader van de Bitcoin Family stelde dat contant geld zal verdwijnen, ik was het daar wel mee eens en toen zei @Verwijderd dat het slecht zou zijn voor de gewone man als zwart geld zou verdwijnen ondanks dat dat er eigenlijk niks mee te maken heeft
Buiten de andere redenen die al gepost werden zo als ouderen enz
En toen kwam er een hele hoop bullshit en ging het nergens meer over? Het blijft een SC natuurlijk.Richh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:38:
[...]
De vader van de Bitcoin Family stelde dat contant geld zal verdwijnen, ik was het daar wel mee eens en toen zei @Verwijderd dat het slecht zou zijn voor de gewone man als zwart geld zou verdwijnen ondanks dat dat er eigenlijk niks mee te maken heeft
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Vooralsnog blink je niet uit in retoriek. @Flagg doet tenminste een poging. Maar goed heb ook niet idee dat we echt verder komen in de discussie dan een beetje roeptoeteren dat iedereen zwart werkt. En dat het allemaal maar niet te betalen is voor de groente boer. In een utopie zou ik ook geen 52% belasting betalen in de hoogste schijf, maar ja... ik woon in Nederland hè..Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:58:
[...]
Nogmaals, jij snapt het
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
`Je zou de politiek in moeten!Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:42:
[...]
Dat heeft er juist veel mee te maken want dat is indirect de reden dat het niet verdwijnt
De laatste paar maanden ben ik weer veel meer cash aan het betalen om mijn uitgaven in ieder geval wat anoniemer te maken. Nadelen heb ik tot zover niet ondervonden.
Verwijderd
Tevens moeten we geld aanduiden met 'het'. Zo blijft het ook genderneutraal.
Tis tenslotte 2018.
Verwijderd
Ghehehehe..nou weet je wat, om al die mensen die roeptoeteren dat een ander roeptoetert beter te laten slapen gooien we het er maar gewoon op dat het papier en munt geld binnenkort weg is
Ook weer op gelost
Hoe moet dat dan met Monopoly?Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:50:
[...]
Ghehehehe..nou weet je wat, om al die mensen die roeptoeteren dat een ander roeptoetert beter te laten slapen gooien we het er maar gewoon op dat het papier en munt geld binnenkort weg is
Ook weer op gelost
Contant geld is geen zwart geld. Zwart geld kan ook in hele andere vormen gebruikt worden. Bijvoorbeeld... ongereguleerde cryptoVerwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:42:
[...]
Dat heeft er juist veel mee te maken want dat is indirect de reden dat het niet verdwijnt
Het ouderenprobleem lost zichzelf op
Met andere woorden: contant geld gaat gewoon verdwijnen. Ooit
Verwijderd
papier en munt geld binnenkort weg isRichh schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:55:
[...]
Contant geld is geen zwart geld. Zwart geld kan ook in hele andere vormen gebruikt worden. Bijvoorbeeld... ongereguleerde crypto
Het ouderenprobleem lost zichzelf op![]()
Met andere woorden: contant geld gaat gewoon verdwijnen. Ooit
Ook weer op gelost
Ga ik kopen van m'n zwart geld.Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:54:
[...]
Komt een nieuwe versie met plastic pin automaat
https://www.hasbro.com/nl...56-9047-F52D-5E3CC0532D6BVerwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:54:
[...]
Bestaat al jaren
Die versie is er al, ligt hier in de kast voor de kids, komt geen papiergeld aan te pas. 4 bankpassen en een pinapparaat... ideaal, niet meer rekenen, bliep bliep en op naar de volgende...Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:54:
[...]
De dobbelsteen zit er gelukkig wel nog bij
Verwijderd
ook die verdwijntDakillerbean schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:58:
[...]
Die versie is er al, ligt hier in de kast voor de kids, komt geen papiergeld aan te pas. 4 bankpassen en een pinapparaat... ideaal, niet meer rekenen, bliep bliep en op naar de volgende...
De dobbelsteen zit er gelukkig wel nog bij
Is het wel geld? Misschien identificeert het zichzelf wel als iets anders. Een frietpan, of wellicht een deurklink?Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:49:
Zwart geld klinkt ook wat rasistisch. Ik denk dat het beter is dat we het over buiten omloop geld / verduisterd geld hebben.
Tevens moeten we geld aanduiden met 'het'. Zo blijft het ook genderneutraal.
Tis tenslotte 2018.
follow the money is redelijk onwenselijk vanwege privacyredenen iddDelTorro schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:48:
Als fiat nog lang blijft bestaan, is het voor ons mogelijk ook ongunstig als content geld verdwijnt. Het lijkt me namelijk een realistisch scenario als over niet al te lange tijd, meer organisaties inzicht krijgen in je banktransacties. Die organisaties zullen het verleidelijker voor je maken van hun diensten gebruik te maken, als je ze toegang verleent tot die transacties (denk aan PSD2-wetgeving waarmee dat mogelijk is). Na verloop van tijd kun je hier wellicht niet meer omheen. Helemaal niet ondenkbaar maar heel onwenselijk.
De laatste paar maanden ben ik weer veel meer cash aan het betalen om mijn uitgaven in ieder geval wat anoniemer te maken. Nadelen heb ik tot zover niet ondervonden.
Litecoin maar $280?Richh schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:00:
Nog veel leuker zou een Monopoly Crypto-editie zijn.
[afbeelding]
Duidelijk gemaakt door Roger Ver trouwens > ‘Bitcoin Core’
[ Voor 9% gewijzigd door ggj87 op 06-06-2018 00:03 ]
Die wil ik!!!Richh schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:00:
[afbeelding]
Ik ook
Met John McAfee die om huizengeld komt vragen, kans-kaarten waarbij Justin Sun wordt opgepakt en algemeen fonds waarbij je drie vakjes terug moet voordat USDT implodeert
Verwijderd
Ik op zekerggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:08:
Gaat er iemand vannacht in fiat?
Moet ik zeker 50 verschillende coins gaan verkopen.ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:08:
[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-06-2018 00:13 ]
Ik probeer zelf momenteel vrij hard op safe te spelen (wat sowieso niet de hardst winnende strategie is) maar ik kan goed leven als ik elke maand een easy 2.5% pak op bogcandles beide kanten op
t is nu gewoon weer wachten totdat er meer risicos worden genomen, wat vast wel gaat gebeuren als we over de 7.8k komen. maargoed, dat is voor later.
[ Voor 23% gewijzigd door rogier2012 op 06-06-2018 00:17 ]
Ik stap morgenochtend weer in m'n Fiatggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:08:
Maarehh... ja, misschien gaan we wel wat dalen, maar ik voorzie geen 5% klapper en dan hold ik net zo lief omdat ik liever geen crypto verlies. Aan de andere kant staat wel de 6e-van-de-maand belofte
Ik vlieg naar dromenland.ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:19:
Het is nu wel de 6e, dus in theorie zou het omhoog moeten vliegen
Sterkte met het verwerken van de stijging dan...... Morgenochtend, als ik wakker word hebben we de 7800 aangetikt.ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:38:
De huidige situatie lijkt mij iets teveel op de dead cat bounce van 18 maart. De RSI en Stoch RSI indicators hadden toen ongeveer dezelfde waardes. Ik ga voor de zekerheid in fiat.
Heel eerlijk: het is moeilijk en vooral heel veel werk. Het is allemaal niet zo rechtlijnig als ik initieel gehoopt had. Je moet echt veel zaken in het oog houden om een goede inschatting te kunnen leveren, en dan nog. Desalniettemin is het voor mij ondertussen wel duidelijk dat je er iets mee aankan, alleen liggen foute interpretaties zeer snel op de loer.DW23 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 16:27:
[...]
Nice, wel ambitieus plan om TA onder de knie te krijgen! Ik kan me voorstellen dat je gaandeweg wel een hoop meekrijgt over de achtergronden van de markt, da's sowieso interessant. Vooralsnog sta ik neutraal tegenover TA (met een gezond scepticisme), maar ben razend benieuwd naar je ervaringen!
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vind het volume ook behoorlijk matig. Meest realistische scenario lijkt dat we vandaag (06/06) consolideren of terug dalen, in plaats van verder te stijgen. Over die theorie van de 6e: ik geloof er geen fluit van. Als er al iets van aan zou zijn, dan is het nu zo verspreid geraakt op het internet dat het vooral niet gaat gebeuren op de 6e.ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:38:
De huidige situatie lijkt mij iets teveel op de dead cat bounce van 18 maart. De RSI en Stoch RSI indicators hadden toen ongeveer dezelfde waardes. Ik ga voor de zekerheid in fiat.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
What the hell, waarom staat NEO tussen de shit-winkelstraten? Tussen Verge en TronRichh schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:00:
[afbeelding]
Verwijderd
Moon?TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 02:10:
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vind het volume ook behoorlijk matig. Meest realistische scenario lijkt dat we vandaag (06/06) consolideren of terug dalen, in plaats van verder te stijgen. Over die theorie van de 6e: ik geloof er geen fluit van. Als er al iets van aan zou zijn, dan is het nu zo verspreid geraakt op het internet dat het vooral niet gaat gebeuren op de 6e.
Nee?
Komt wel goed. Vroeg of laat
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Is hier iemand-and-and-and?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
EOS mainnent is nu live.. Als ik EOS hold op een exchange en er vind een airdrop plaats, krijg ik dan gratis tokens? Moet ik expliciet aangeven om bestaande tokens te wisselen?
Kan ik miss beter mijn Eos naar mn Ledger of een andere Wallet verplaatsen om hier optimaal gebruik van te maken?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Heb mijn gratis Bytom's nog niet mogen ontvangen (is ook mogelijk omdat het een week kon duren voordat ze uitgekeerd worden).. Maarja... ongeduld..
[ Voor 7% gewijzigd door brick5492 op 06-06-2018 09:10 ]
Naar mijn beleving daalt die al ononderbroken sinds januari. Beetje de Nano voor meerwaardezoekers als je het mij vraagtbrick5492 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:09:
Wie zit er hier verder nog in Request? Blijft de laatste tijd langzaam maar zeker aan het dalenHeb er nog wel vertrouwen in voor de lange termijn, maar als dit zo doorgaat springt iedereen van het schip ben ik bang...
Ik heb mij aan beide al behoorlijk verbrand, dus ik ben niet van plan om er snel weer in te stappen.
Ik was er oorspronkelijk al vroeg ingestapt, en heb zo een leuke winst kunnen maken. Heb toen alleen nog bijgekocht net voor de crash in januari voor rond de 0.30TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:12:
[...]
Naar mijn beleving daalt die al ononderbroken sinds januari. Beetje de Nano voor meerwaardezoekers als je het mij vraagt
Ik heb mij aan beide al behoorlijk verbrand, dus ik ben niet van plan om er snel weer in te stappen.
Zoals ik al zei, ik heb er nog wel vertrouwen in. Er is al een Woocommerce plugin voor dus het is gewoon mogelijk om bezoekers van je site/webshop met Request te laten betalen. Ook zit er een sterk (developer) team achter, maar deze hebben echt nul kaas gegeten van marketing en nieuws naar buiten brengen.
Achja ondertussen teren we gewoon lekker door op IOTA en wordt het eens tijd om een kleine marketcap coin te zoeken voor de lol
Gewoon iemand koopt wat en verkoopt wat!ggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:41:
Wat was er een kwartier geleden aan de hand? Ik zie een grote uitschieter naar boven maar die werd al snel de kop ingedrukt.
Als je de hele tijd zit te kijken gaan dit soort swings enorm opvallen, wordt je gek van
Ik ga eens een gokje wagen. Voor 5 euro twee NXS gekocht. Wordt het een whisky of moet ik het gaan stellen met een shultenbrau dit weekend..... Lets go
[ Voor 47% gewijzigd door Beaulion op 06-06-2018 10:14 ]
you read my mindggj87 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:01:
Ik denk dat je net zo goed elke top 100 coin kunt kopen die nog niet op Binance staat, ze komen er blijkbaar toch wel op
WAAR IS DE ARK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARichh schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 00:00:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik wacht nog op mijn etn coins.. zodra ik ze weer terug heb kijk ik naar de electronero wallet.Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:54:
Even een vraagje over die electronero wallet, na instalatie lukt het dus niet om hem op te starten . Iedere keer loopt de wallet vast. Nog mensen met dit probleem en eventueel een oplossing ?
Zero.
Ik heb theorien gehoord dat dit soort munten veel waard gaan worden, omdat ze als een soort van "aandeel" van het bedrijf gezien gaan worden.DeeSung schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:39:
Die binance coin though!
Wat daar van waar is weet ik ook niet
Geloof ik graag HT is er ook een voorbeeld vanKatala schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb theorien gehoord dat dit soort munten veel waard gaan worden, omdat ze als een soort van "aandeel" van het bedrijf gezien gaan worden.
Binance coin lijkt het wel te gaan maken ja.
Insider trading. De winst wordt verdeelt onder de BNB holders.Katala schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb theorien gehoord dat dit soort munten veel waard gaan worden, omdat ze als een soort van "aandeel" van het bedrijf gezien gaan worden.
Hij is al een tijdje bezig met deze groei hoor.TomTorquay schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:30:
Waarom explodeert BNB uitgerekend nu? Is er nieuws over Binance?
Nou, nu je het zegt. Serieus sprintje sinds vorige week inderdaad. En eigenlijk gewoon gestaag gegroeid sinds begin maart. Goed bezigPranjic schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:36:
[...]
Hij is al een tijdje bezig met deze groei hoor.
Verwijderd
Ik ben ook nog aan het wachten op die etn uit de paper Wallet.... Maar ik heb die wallet al eens gedownload maar lukt niet om hem te openen .Pelox schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:09:
[...]
Ik wacht nog op mijn etn coins.. zodra ik ze weer terug heb kijk ik naar de electronero wallet.
Heeft iedereen zich al geregistreerd bij Ethos?r0bb schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:29:
Ethos (BQX) is ook een dergelijke utility coin. Grijp je kans zou ik zeggen voordat het spul Live gaat.
Als je dat doet voordat de wallet uitkomt krijg je er gratis coins op van al hun partners.
Tot nu toe onder andere:
Omise Go
Lympo
Zilla
Bitdegree
Axpire
Nuls
Raven
etc.
Geen idee hoeveel dat zal worden, maar kan leuk worden.
https://www.ethos.io/universal-wallet/
http://www.avfoto.nl
Mensen gaan de BNB dus steeds meer gebruiken om korting te krijgen op hun transacties.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!