Net even m,n bitvavo coins verder opgeruimd , qtum , nem en xrp naar btc omgezet , en naar Kucoin verzonden , ben een beetje klaar met die oude garde , heb er nog een paar staan , ada , xlm en xvg , laat die nog wel een tijdje staan
Ff een newby vraag over die airdrops:spietie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:07:
Bij wijze dat er niet te veel te doen is vandaag, effe wat airdrops joinen voor gratis tokens. Wie weet, ooit ....
Hoe zit dat nou eigenlijk met die tokens op een MEW wallet bij zo'n airdrop. Ik hoef toch niet een nieuw adres aan te maken voor elke nieuwe airdrop hoop ik?
(Sorry, heb niks in een wallet staan, alles op exchanges..
Never mind, 5 secondes Googlelen gaf ook antwoord...

Niet nodig dus.
[ Voor 7% gewijzigd door snwbrdr_NL op 13-05-2018 12:09 ]
Nou ... ik wat behoudender, maar sinds gisteravond zijn de sell wall's behoorlijk geslonken, wellicht dat weg naar 9500 daarmee een beetje open gebroken is nu. We wachten het af.Tominatie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:46:
Hoop dat we vandaag een aanloopje zetten tot een mooie bullweek.
HopelijkTurbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:37:
[...]
Nou ... ik wat behoudender, maar sinds gisteravond zijn de sell wall's behoorlijk geslonken, wellicht dat weg naar 9500 daarmee een beetje open gebroken is nu. We wachten het af.
Maar zie het ook wel weer gebeuren dat we nog harder zullen zakken naar $8000, hoop toch vooral stabiel en knokkend naar die 10k, waarbij alts lekker mee stijgen.

Off:
Ik heb 2000 MCT (Master Contract Tokens) mogen ontvangen en ben super benieuwd wanneer die op exchanges komt. Het is echt een must-have voor alle devs op de NEO blockchain. Ik ga er sowieso meer van halen (mocht hij op exchanges komen), er zullen altijd sukkels zijn die ze voor noppes verkopen.
Een ONT scenario zou natuurlijk super mooi zijn
Vorige maand had je Hexx nog voor 50 cent kunnen oppikken... die gaat echt als een raket laatste tijd.
https://coinmarketcap.com/currencies/hexx/#charts
En heeft nog steeds zoveel potentieel naar mijn mening, zelfde geld voor Hacken (https://coinmarketcap.com/currencies/hacken/), daar hold ik er zelf een aantal van, nog verre van het aantal dat ik wil.
Volgende keer aub je eigen post wijzigen ipv meerdere posts achter elkaar plaatsen
[ Voor 21% gewijzigd door Grotman op 13-05-2018 13:11 ]
Kan wel wat gaan worden , zat net op een beleggersforum , daar werden een paar coins getipt voor 2018 , zat ravencoin ook bijAtlAntA schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:17:
Ravencoin zit alweer een lekkere 5 procent in de plus.
Verwijderd
Komende week dus een consensus waarbij vele CEO's van cryptomunten aan het woord komen. Ik verwacht dan ook een mooie stijging en denk dat we nu aan de bodem zitten.
Hoeveel informatie geven jullie weg voor een airdrop. Ik voel er weinig voor om mijn telefoonnummer in te vullen ergens, of een account aan te moeten maken op een site.
Voor de Twitter en email heb ik aparte accounts hiervoor aangemaakt, dus die weggeven en eventueel spam op ontvangen is geen probleem verder.
Voor de Twitter en email heb ik aparte accounts hiervoor aangemaakt, dus die weggeven en eventueel spam op ontvangen is geen probleem verder.
Lol mijn hype level gaat meteen een stapje omhoog. Net als mijn spijt dat ik niet 2 of 3 maanden eerder ben begonnen met minen. De difficulty gaat elke dag omhoog. Heb nu in 16 uur 400 muntjes gemined dus qua mining is het de meest winstgevende munt. Als er dan ook nog veel groei potentie in zit is dat alleen maar mooier.cryptore schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:27:
[...]
Kan wel wat gaan worden , zat net op een beleggersforum , daar werden een paar coins getipt voor 2018 , zat ravencoin ook bij
Weet verder niks van de munt af qua use case en dergelijke. Weet alleen dat ze een asic resistant algoritme gebruiken wat voor mij een dikke plus is.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nog meer mensen in het bezit van OCN (Odyssey)? Gaat ook lekker vandaag!
heb een apart emailadres daarvoor aangemaakt zo hou ik alles gescheiden. heb ook een nieuwe facebook aangemaakt zodat alle rotzooi daar terechtkomt. idem met de restsnwbrdr_NL schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:29:
Hoeveel informatie geven jullie weg voor een airdrop. Ik voel er weinig voor om mijn telefoonnummer in te vullen ergens, of een account aan te moeten maken op een site.
Heb ze ookhazecase schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:59:
Nog meer mensen in het bezit van OCN (Odyssey)? Gaat ook lekker vandaag!
Vorige week in TRAC gestapt.. geen slechte keuze geweest
ondanks de dip van de afgelopen dagen.
Volgens mij had iemand hier het over TRAC een tijdje terug
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Me!sjorremans schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:06:
Vorige week in TRAC gestapt.. geen slechte keuze geweestondanks de dip van de afgelopen dagen.
Ja ik sta d'r ook al +50% op (in btc waarde), helaas met te weinig geld ingestapt
Hij blijft maar doorstoten ook

Edit:
@sjorremans zeker jammer, maar we mogen niet klagen dat we zelfs in een bearmarkt met TRAC behoorlijk hebben verdiend.
Ik sta +30% op m'n inleg op het moment terwijl de markt toch behoorlijk laag staat
(al was dat een week geleden nog +60%, alts hebben behoorlijk verloren)
[ Voor 24% gewijzigd door Tominatie op 13-05-2018 14:21 ]
Altijd achteraf gezien, ik baal er nu ook van dat ik niet meer een wat groter bedrag ben in gestapt.. Maar goed als als als telt niet echt in deze markt toch?Tominatie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:09:
[...]
Me!![]()
Ja ik sta d'r ook al +50% op (in btc waarde), helaas met te weinig geld ingestapt![]()
Hij blijft maar doorstoten ook, wou in de dip meer kopen maar dat gaat hem nooit meer worden.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Ik heb voor de grap 10.000 bcn gekocht
Ben benieuwt of die nog wat doet als alles is opgelost
lees dit forum eens in 2028 ofso.. dan lach jeje kapot. Dan komen al die nieuwelingen met een budget van 100-1000 euro en verder nog nixsjorremans schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:10:
[...]
Altijd achteraf gezien, ik baal er nu ook van dat ik niet meer een wat groter bedrag ben in gestapt.. Maar goed als als als telt niet echt in deze markt toch?
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 13-05-2018 14:24 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Doe ik nu al hoor ...A87 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:22:
[...]
lees dit forum eens in 2028 ofso.. dan lach jeje kapot.
[ Voor 22% gewijzigd door Turbo-Puppy op 13-05-2018 14:26 ]
Je zou voor de gein de eerste 2 delen van dit topic eens door moeten bladeren. Komen nogal interessante dingen voorbij zal ik maar zeggen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik bedoelde wel vrij specifiek 1 persoon... Als ik moet gaan lachen om de koers, dan kon dat nog wel eens even gaan duren.
Verwijderd
Ik weet, maar dat laatste komt wel goedTurbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:31:
[...]
Ik bedoelde wel vrij specifiek 1 persoon... Als ik moet gaan lachen om de koers, dan kon dat nog wel eens even gaan duren.
En nu door pushen a.u.b, op 8700-8800 zit behoorlijke weerstand, als we daar doorheen gaan voel ik een prachtig weekje aankomen met als slot 10k
(dromen mag.....) 
@Turbo-Puppy Ja we hebben sowieso whales nodig die even honderden bitcoins kunnen opkopen, maar die gaan denk ik wel komen met de aankomende consensus

@Turbo-Puppy Ja we hebben sowieso whales nodig die even honderden bitcoins kunnen opkopen, maar die gaan denk ik wel komen met de aankomende consensus

[ Voor 32% gewijzigd door Tominatie op 13-05-2018 14:48 ]
Nah .. blijf bij mijn punt, er moet iemand komen die schijt heeft aan alles en hem zo door alle triggers heen ramt want anders gebeurt er niets. Even omhoog, en net zo hard terug. Hebben we ook deels aan onszelf te danken. We gebruiken allemaal dezelfde ruk botjes die alles op een hoop staan te rammen, dus dat gaat sowieso niet werken, en de andere kant een net zo grote partij die de boel wil domineren. Een verrassingsaanval met een paar 100 miljoen, al dan niet een fomo collectief geef ik kans maar anders dan dat gaan we niet door.Tominatie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:37:
En nu door pushen a.u.b, op 8700-8800 zit behoorlijke weerstand, als we daar doorheen gaan voel ik een prachtig weekje aankomen met als slot 10k(dromen mag.....)

Ik hoop graag met je mee, maar we hebben dit nu te vaak gezien...
[ Voor 3% gewijzigd door Turbo-Puppy op 13-05-2018 14:45 ]
Dit bedoel ik niet lullig, maar waarom hou jij je nog bezig met cryptocurrencies? De irritatie en frustratie lijkt er nogal vaak vanaf te spatten en als ik me in zodanige mate aan zoiets zou ergeren, zou ik me er direct van distantiëren.Turbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:44:
[...]
Nah .. blijf bij mijn punt, er moet iemand komen die schijt heeft aan alles en hem zo door alle triggers heen ramt want anders gebeurt er niets. Even omhoog, en net zo hard terug. Hebben we ook deels aan onszelf te danken. We gebruiken allemaal dezelfde ruk botjes die alles op een hoop staan te rammen, dus dat gaat sowieso niet werken, en de andere kant een net zo grote partij die de boel wil domineren. Een verrassingsaanval met een paar 100 miljoen, al dan niet een fomo collectief geef ik kans maar anders dan dat gaan we niet door.(beetje stuivertje wisselen)
Ik hoop graag met je mee, maar we hebben dit nu te vaak gezien...
Wordt ook niet lullig opgevat, maar hier hosanna gaan staan roepen naar tal van gefaalde pogingen door te breken, en harder zakken dan stijgen is er gewoon geen enkele reden om te denken dat het nu opeens gaat gebeuren. Gewoon realistisch evalueren wat er gebeurt in de markt, en het enige hoopvolle wat ik nu zie is dat de afgelopen 18 uur de sell walls iets lager zijn, maar vooral opgeschoven. Als je wil dat ik daarvoor ga staan juichen, prima ... met alle liefde. Ik ga echter niet staan te prediken dat de grote knaller of ATH in aankomst is. Totaal niet realistisch op dit moment.Bmfd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:51:
[...]
Dit bedoel ik niet lullig, maar waarom hou jij je nog bezig met cryptocurrencies? De irritatie en frustratie lijkt er nogal vaak vanaf te spatten en als ik me in zodanige mate aan zoiets zou ergeren, zou ik me er direct van distantiëren.
Wellicht een -niet lullig bedoeld- spiegeltje voorhouden en iets realistischer zijn. Wat jij wil horen, dat is nu absoluut niet aan de orde, maar ik laat me graag vertellen eind volgende week dat ik er echt geen verstand van heb.
*edit
Ik denk overigens dat jij één van de weinige bent die frustratie in mijn posts leest. Ik lach er maar een beetje om, en typ er lustig op los hier. Van frustratie is echter geen enkele sprake ... je zou wel kunnen noemen dat ik uitzonderlijk enthousiast wordt van extreme stijgingen ... de rest is aan jou, en maar net hoe je mijn post leest. Het meeste is vooral een berg sarcasme van de bovenste plank.
[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 13-05-2018 14:59 ]
Dat moet je niet zeggen hoor, er is hier niemand beter in het maken van een TA dan jij.Turbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:56:
[...]
dat ik er echt geen verstand van heb.(heb ik ook niet, wel een beetje ervaring)
kijk ff hierVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:19:
Ik heb voor de grap 10.000 bcn gekocht
https://www.binance.com/trade.html?symbol=BCN_BTC
duurd wel ff eerdat dit weggewerkt is
Prepare for the next ATH
Oh nee hoor, het ging me niet specifiek om deze post. Ik verwacht ook zeker geen 10K of iets dergelijks, dus dat is ook niet echt iets wat ik wil horen.Turbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:56:
[...]
Wordt ook niet lullig opgevat, maar hier hosanna gaan staan roepen naar tal van gefaalde pogingen door te breken, en harder zakken dan stijgen is er gewoon geen enkele reden om te denken dat het nu opeens gaat gebeuren. Gewoon realistisch evalueren wat er gebeurt in de markt, en het enige hoopvolle wat ik nu zie is dat de afgelopen 18 uur de sell walls iets lager zijn, maar vooral opgeschoven. Als je wil dat ik daarvoor ga staan juichen, prima ... met alle liefde. Ik ga echter niet staan te prediken dat de grote knaller of ATH in aankomst is. Totaal niet realistisch op dit moment.
Wellicht een -niet lullig bedoeld- spiegeltje voorhouden en iets realistischer zijn. Wat jij wil horen, dat is nu absoluut niet aan de orde, maar ik laat me graag vertellen eind volgende week dat ik er echt geen verstand van heb.(heb ik ook niet, wel een beetje ervaring)
*edit
Ik denk overigens dat jij één van de weinige bent die frustratie in mijn posts leest. Ik lach er maar een beetje om, en typ er lustig op los hier. Van frustratie is echter geen enkele sprake ... je zou wel kunnen noemen dat ik uitzonderlijk enthousiast wordt van extreme stijgingen ... de rest is aan jou, en maar net hoe je mijn post leest. Het meeste is vooral een berg sarcasme van de bovenste plank.
Als het voor jou allemaal sarcastisch bedoeld is, dan is dat helemaal prima natuurlijk, maar af en toe kwam het best gefrustreerd over, vandaar. Kan dus ook best dat ik dat verkeerd begrepen heb.
Wat is het stil hier... F1 aan het kijken?
Go MAX en ONT!!!!
Go MAX en ONT!!!!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
duurtsourcecode schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:05:
[...]
kijk ff hier
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Toch behoorlijke candles op de 1min. view hoor!sourcecode schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:05:
[...]
kijk ff hier

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Zeker , dat gaat me niet misTaro schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:38:
Wat is het stil hier... F1 aan het kijken?
Go MAX en ONT!!!!
Wordt hopelijk wel podium voor Max!
Afgelopen uren 15.000 ZIL naar 422 ONT en wat extra IOST omgezet, dat wordt ook wel een podium vandaag, mits dat niet ineens dieprood kleurt
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Zit ook in de ONT bootTaro schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:11:
[...]
Afgelopen uren 15.000 ZIL naar 422 ONT en wat extra IOST omgezet, dat wordt ook wel een podium vandaag, mits dat niet ineens dieprood kleurt

Was 1e, nu 3e, zal wel uitvallen en laatste worden
wat een spanning vandaag Max gaat hard , maar ook OCN , was een leuke rit , pfff
alles komt pas weer op gang als de marketcap op 500B staat. Dan komen die echte fomo boys die wegblijven tot de groene barren.cryptore schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:31:
wat een spanning vandaag Max gaat hard , maar ook OCN , was een leuke rit , pfff
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 13-05-2018 16:40 ]
Waarom naar ONT gegaan als ik vragen mag?Taro schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:11:
[...]
Ik had veel ONT, totdat de stijging minder werd en omsloeg in een daling, toen heb ik ze verkocht voor ZIL. Nu zie ik dat ZIL achterblijft en switch ik weer terug. Inmiddels nog 5.000 ZIL ingewisseld voor ONT. Wel strakke stop loss orders ingesteld en sta klaar om weer naar ZIL te wisselen als de richting bij beide ineens verandert.
Er zijn ook veel andere coins met potentie, vandaag een fuck-up gemaakt met OCN, heb er 8.000 gekocht voor de daling, afijn, het geheel compenseert elkaar mooi en op de lange termijn zit ik vast wel goed.
De week graph van ONT is 1 grote groene bar omhoog, kan niet te lang omhoog blijven gaan?Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:47:
ONT gaat ook weer lekker.. Als ie vliegt dan vliegt ie snel
Verwijderd
Klopt, denk het ook niet maar hij daalt relatief wel minder dan als ie stijgt. Had er maar 72 stuks gehaald paar weken terug toen het 5$ was.. Sindsdien alleen er boven gebleven.. Ik heb wel vertrouwen erin mede doordat NEO er ook mee werktA87 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:47:
[...]
De week graph van ONT is 1 grote groene bar omhoog, kan niet te lang omhoog blijven gaan?
En ze gaan volgens mij op termijn ook GAS uitkeren toch?Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:50:
[...]
Klopt, denk het ook niet maar hij daalt relatief wel minder dan als ie stijgt. Had er maar 72 stuks gehaald paar weken terug toen het 5$ was.. Sindsdien alleen er boven gebleven.. Ik heb wel vertrouwen erin mede doordat NEO er ook mee werkt
Zat al te wachten op de knal van OCN naar beneden , had ze verkocht op 487 sats , en ben net weer ingestapt , leuke spannende coinTaro schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:41:
[...]
Ik had veel ONT, totdat de stijging minder werd en omsloeg in een daling, toen heb ik ze verkocht voor ZIL. Nu zie ik dat ZIL achterblijft en switch ik weer terug. Inmiddels nog 5.000 ZIL ingewisseld voor ONT. Wel strakke stop loss orders ingesteld en sta klaar om weer naar ZIL te wisselen als de richting bij beide ineens verandert.
Er zijn ook veel andere coins met potentie, vandaag een fuck-up gemaakt met OCN, heb er 8.000 gekocht voor de daling, afijn, het geheel compenseert elkaar mooi en op de lange termijn zit ik vast wel goed.
Verwacht nog wel wat stijging binnen 2 weken.
Eerste echte test staat ons tussen de 8700-8800 te wachten, c'mon bitcoin you can do it. BEUKEN!!
De stieren worden wakker

De stieren worden wakker

yeah heb sinds eergisteren een Apple Watch 3. Face scherm nu standaard BTC waarde in $ en Linksonder coin naar keuze, in mijn geval XRP in euro's. Weliswaar sync 15 minuten maar voor deze markt nu is dat goed genoeg en je kan erop klikken. Scheelt een hoop gedoe.
Dollar is Kraken en Crypto pro weet ik niet, kan je die ook instellen op Kraken koers? Kan dat nergens vinden
Dollar is Kraken en Crypto pro weet ik niet, kan je die ook instellen op Kraken koers? Kan dat nergens vinden
Die heb ik ook, welke app gebruik je daarvoor?TweakerVincent schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:05:
yeah heb sinds eergisteren een Apple Watch 3. Face scherm nu standaard BTC waarde in $ en Linksonder coin naar keuze, in mijn geval XRP in euro's. Weliswaar sync 15 minuten maar voor deze markt nu is dat goed genoeg en je kan erop klikken. Scheelt een hoop gedoe.
Ik moest gek genoeg gelijk hieraan denken.TweakerVincent schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:05:

modular face. linksonder crypto pro. en midden onder bitcoin ticker
Ik miste vooral verschil in euro en dollar. BTC wil ik in $ zien rest in euro met kraken. dat werkt met deze oplossing
[ Voor 20% gewijzigd door TweakerVincent op 13-05-2018 17:15 ]
hahaTurbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:09:
[...]
Ik moest gek genoeg gelijk hieraan denken.
[afbeelding]
Zo krachtig is propaganda dus. De overheden en banken vind het prachtig dat iedereen met crypto speculeert. Ze vinden het minder leuk wanneer crypto ook echt currency word want dan overmijnt hun macht en zorgt er uiteindlelijk voor de banken minder geld verdienen.power_user schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:49:
[...]
Dat je mee werkt aan de adoptatie van cryptocurrency is natuurlijk lovenswaardig. Ik denk alleen dat heel veel mensen wat kriebelig worden van Bcash en dat komt dan voornamelijk door die enge man die er aan verbonden is. Ik weet nu al dat ik nooit Bcash in mijn portfolio ga nemen omdat ik net 30 seconden naar onze roger kan kijken en vooral luisteren voordat mijn irritatiegrens bereikt is. Vanuit investment perspectief zou ik de emotie er buiten moeten houden maar het lukt me gewoon niet om iets te ondersteunen waarvan ik hoop dat de leading man zo snel mogelijk uit de cryptowereld verdwijnt.
Verder leuk idee en concept, keep it up!
En dus word Bitcoin als cash hard aangevallen. Door middel van censuur en propaganda doet men de mensen geloven dat Bitcoin Cash oplichting is. Ze willen liever dat je bij Bitcoin-BTC blijft. Met wachtijd van tussen de 10 minuten - paar uur ipv een seconde en regelmatig met fees die hoger zijn dan bij het pinnen is dat natuurlijk een slecht betaalmiddel en geen gevaar voor de huidige orde.
Mensen die zich nu eens gaan verdiepen in de geschiedenis ipv gewoon voor waar aan te nemen wat ze via via horen die zullen zien dat ik helemaal gelijk heb. Elke programmeur en zijn moeder die crypto als currency wil zien zit momenteel voor Bitcoin Cash te ontwikkelen. Daar komen jullie binnen een paar jaar wel achter. Daar maak ik mij weinig zorgen over. En een grote mark crash en dit topic bloed toch helemaal dood dat heb ik nu al 2 keer sinds 2011 zien gebeuren dus dan komt heus nog wel weer.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Je zult wel zien Pilatus, binnen een paar jaar is de situatie helemaal anders.
Whatever. Je hebt het over propaganda vanuit BTC terwijl je zelf heel Tweakers onder spammed met Bcash meuk. Iets met pot en ketel.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:23:
Je zult wel zien Pilatus, binnen een paar jaar is de situatie helemaal anders.
Hier .. Binnenkort op Amazon te koop met die Bitcoin zooi van je.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:20:
[...]
Lang verhaal, waar ik zelfs kramp van in me reet krijg...

Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:20:
[...]
Elke programmeur en zijn moeder die crypto als currency wil zien zit momenteel voor Bitcoin Cash te ontwikkelen. Daar komen jullie binnen een paar jaar wel achter. Daar maak ik mij weinig zorgen over. En een grote mark crash en dit topic bloed toch helemaal dood dat heb ik nu al 2 keer sinds 2011 zien gebeuren dus dan komt heus nog wel weer.

Mooi verhaal joh....Een grote Bcash crash zie ik eerder gebeuren met die nare mensen die er achter zitten.
Die ONT wordt de coin knaller van dit jaar als dat zo door gaat. Wilde van de week wat KIN kopen, had ik wel mogen doen
.
Wat een lelijke bril... daar zou ik zelfs geen bitcoincash aan uitgeven..Turbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:24:
[...]
Hier .. Binnenkort op Amazon te koop met die Bitcoin zooi van je.
[afbeelding]
Kun je eens kappen met dit soort zielige en kinderachtige onzin? Je keert zoveel mensen tegen je in het harnas en het is gigantisch irritant.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:20:
[...]
Zo krachtig is propaganda dus. De overheden en banken vind het prachtig dat iedereen met crypto speculeert. Ze vinden het minder leuk wanneer crypto ook echt currency word want dan overmijnt hun macht en zorgt er uiteindlelijk voor de banken minder geld verdienen.
En dus word Bitcoin als cash hard aangevallen. Door middel van censuur en propaganda doet men de mensen geloven dat Bitcoin Cash oplichting is. Ze willen liever dat je bij Bitcoin-BTC blijft. Met wachtijd van tussen de 10 minuten - paar uur ipv een seconde en regelmatig met fees die hoger zijn dan bij het pinnen is dat natuurlijk een slecht betaalmiddel en geen gevaar voor de huidige orde.
Mensen die zich nu eens gaan verdiepen in de geschiedenis ipv gewoon voor waar aan te nemen wat ze via via horen die zullen zien dat ik helemaal gelijk heb. Elke programmeur en zijn moeder die crypto als currency wil zien zit momenteel voor Bitcoin Cash te ontwikkelen. Daar komen jullie binnen een paar jaar wel achter. Daar maak ik mij weinig zorgen over. En een grote mark crash en dit topic bloed toch helemaal dood dat heb ik nu al 2 keer sinds 2011 zien gebeuren dus dan komt heus nog wel weer.
Laatst kwam je aan met dat interview, dan denk ik bij mezelf 'prima, leuk initiatief' en stel ik ook nog wat vragen. Vanochtend kom je aan met dat pizza-initiatief, ook prima. Maar nu kom je weer aan met je standaard complottheorieën en ga je weer als een 8-jarig kind in de slachtofferrol duiken.
Het is triest om te zien dat je zelf niet doorhebt dat je telkens gigantisch toxic bezig bent en dat mensen daarom zo fel op je reageren.
Overigens is je post nog in strijd met de huisregels ook ... bij deze gerapporteerd, en met erg veel plezier. 
[list]• Post uiteraard geen zaken die elders op het forum ook niet gewenst zijn (flames, trolls, warez, haatzaaien, etc.)
• Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders. Dit omdat een slowchat topic een ontzettend slecht naslagwerk vormt en discussies snel worden ondergesneeuwd door andere posts.
Dat was is blijkbaar wat lastig door sommigen in het vorige deel, en de sfeer werd wat grimmig. Accepteer dat sommigen een andere mening hebben.

Dit topic is ervoor bedoeld om ruimte te geven aan de toch wel gewenste slowchat. Dit wil echter niet zeggen dat er geen regels zullen zijn:.oisyn schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:47:
[modbreak]Discussieer hier mee over het reilen en zeilen van het slowchat topic: .oisyn in "Feedback op het cryptocurrency forum"
[list]• Post uiteraard geen zaken die elders op het forum ook niet gewenst zijn (flames, trolls, warez, haatzaaien, etc.)
• Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders. Dit omdat een slowchat topic een ontzettend slecht naslagwerk vormt en discussies snel worden ondergesneeuwd door andere posts.
Dat was is blijkbaar wat lastig door sommigen in het vorige deel, en de sfeer werd wat grimmig. Accepteer dat sommigen een andere mening hebben.
Je kan beter in een coin gaan die omhoog gaat en er dan een paar weken in ipv 10x per dag switchen, op zoek naar de heilige graal.
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 13-05-2018 17:45 ]
Ik koop af en toe wat BCH, puur omdat ik op dat moment een mooi rendement verwacht, maar de mensen erachter (lees: R. Ver) hebben voor nagenoeg iedereen een nare bijsmaak. Wat ik de BCH community echter wel moet meegeven, is dat er gedreven mensen en vele ambassadeurs achter zitten. In de BTC "scene" zie ik wel veel aanhangers als WhalePanda, C. Lee (LTC), Tuur de Meester, etc. etc. maar het zijn toch voornamelijk passieve mensen. C. Hoskinson van ADA reist bijvoorbeeld heel de wereld over om Cardano/ADA aan de man te brengen en doet dat erg goed, hij heeft voor veel mensen de gunfactor. Voor BTC heb je niet echt een boegbeeld, daarnaast heb ik gisteren 2 BTC transacties gedaan, die pas na >20 minuten aankwamen, terwijl dat met LTC, ETH, BCH of NEO zoveel sneller gaat, soms wel in enkele seconden, daar sta ik iedere keer weer van te kijken. Dat BTC erg veel Euro/Dollar waard is, is prima, maar uiteindelijk is 1 BTC = 1 BTC en als de transactie pas na 20 minuten wordt gevalideerd, dan is dit niet bruikbaar als vervanger van bijv. PIN-transacties.
Als BTC transacties sneller zouden gaan en ze een echte ambassadeur/marketeer zouden hebben, dan zou de wereld er heel anders uitzien, maar BTC blijft achter qua marketing en ontwikkeling tov andere coins. BTC was de eerste en is (nog) de grootste, maar op termijn hoeft dat niet meer het geval te zijn. BCH initiatieven zoals de pizza websites zijn allemaal kleine steken in de rug van BTC. Maar BTC heeft weinig actieve promotors, dus op termijn zal het aandeel BTC kleiner worden tov coins die wel aan marketing doen.
Ik ben dus voor BTC, maar als we allemaal passief blijven toekijken en BCH en anderen ondertussen wel aan promotie doen, dan kunnen we er allemaal boos op worden, maar daar bereik je uiteindelijk niets mee. BTC moet echt meer promotors krijgen om op de lange termijn de grootste te blijven.
Als BTC transacties sneller zouden gaan en ze een echte ambassadeur/marketeer zouden hebben, dan zou de wereld er heel anders uitzien, maar BTC blijft achter qua marketing en ontwikkeling tov andere coins. BTC was de eerste en is (nog) de grootste, maar op termijn hoeft dat niet meer het geval te zijn. BCH initiatieven zoals de pizza websites zijn allemaal kleine steken in de rug van BTC. Maar BTC heeft weinig actieve promotors, dus op termijn zal het aandeel BTC kleiner worden tov coins die wel aan marketing doen.
Ik ben dus voor BTC, maar als we allemaal passief blijven toekijken en BCH en anderen ondertussen wel aan promotie doen, dan kunnen we er allemaal boos op worden, maar daar bereik je uiteindelijk niets mee. BTC moet echt meer promotors krijgen om op de lange termijn de grootste te blijven.
Ether doet het vandaag wel lekker zeg. Maakt de valse start al weer mooi stukje goed
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Wat een pareltje A87, die ga ik op een tegeltje zetten.A87 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:45:
Je kan beter in een coin gaan die omhoog gaat en er dan een paar weken in ipv 10x per dag switchen, op zoek naar de heilige graal.
Bah wil ik met m'n zil switchen naar ont flikkert de prijs in elkaar.. grr
Vergeet niet dat omdat BTC zoveel gebruikt word de blokken vol zitten. Nou kan BTC per seconde wel erg weinig aan tegenover sommige andere munten, maar er is geen enkele munt die massa adoptie aan kan. Gaan miljoenen mensen een munt gebruiken maakt het niets uit of je 1MB blokken hebt of 64MB blokken. Sommige Bcash shillers doen alsof het alle problemen oplost, maar het is maar een kleine aanpassing voor dit moment en geen oplossing voor de lange termijn. Er is gewoon geen enkele munt die 1 miljoen transacties per seconde aan kan. Daarom is ook geen enkele munt geschikt voor grootschalig gebruik. Ik heb daarom meer vertrouwen in BTC als goud dan in een andere munt die zogenaamd geschikt zou zijn als betaalmiddel, want dat is gewoon niet waar.Taro schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:46:
daarnaast heb ik gisteren 2 BTC transacties gedaan, die pas na >20 minuten aankwamen, terwijl dat met LTC, ETH, BCH of NEO zoveel sneller gaat, soms wel in enkele seconden, daar sta ik iedere keer weer van te kijken. Dat BTC erg veel Euro/Dollar waard is, is prima, maar uiteindelijk is 1 BTC = 1 BTC en als de transactie pas na 20 minuten wordt gevalideerd, dan is dit niet bruikbaar als vervanger van bijv. PIN-transacties.
Ik begrijp wat je zegt, maar als BCH tegen een dergelijk probleem aanloopt, dan passen ze de blocksize aan. Sterker nog, overmorgen wordt die opnieuw verhoogd (of dat al dan niet nodig is maakt niet uit, het geeft aanhangers een goed gevoel). Als BTC een actieve marketing machine had en hier beter mee om zou gaan, dan zou het BCH kamp niet zo groot zijn.PilatuS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:52:
[...]
Vergeet niet dat omdat BTC zoveel gebruikt word de blokken vol zitten. Nou kan BTC per seconde wel erg weinig aan tegenover sommige andere munten, maar er is geen enkele munt die massa adoptie aan kan. Gaan miljoenen mensen een munt gebruiken maakt het niets uit of je 1MB blokken hebt of 64MB blokken. Sommige Bcash shillers doen alsof het alle problemen oplost, maar het is maar een kleine aanpassing voor dit moment en geen oplossing voor de lange termijn. Er is gewoon geen enkele munt die 1 miljoen transacties per seconde aan kan. Daarom is ook geen enkele munt geschikt voor grootschalig gebruik. Ik heb daarom meer vertrouwen in BTC als goud dan in een andere munt die zogenaamd geschikt zou zijn als betaalmiddel, want dat is gewoon niet waar.
Je kan de blocksize niet oneindig blijven verhogen. Er is gewoon geen cryptocurrency die grootschalig kan worden gebruikt. Of je dan 10 of 10.000 transacties per seconde kan doen maakt voor mij gewoon niet uit omdat beide zwaar onvoldoende is. Stel er komt een munt die 10 miljoen transacties per seconde kan doen met decentralistatie zou dat een game changer zijn.Taro schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:54:
[...]
Ik begrijp wat je zegt, maar als BCH tegen een dergelijk probleem aanloopt, dan passen ze de blocksize aan. Sterker nog, overmorgen wordt die opnieuw verhoogd (of dat al dan niet nodig is maakt niet uit, het geeft aanhangers een goed gevoel). Als BTC een actieve marketing machine had en hier beter mee om zou gaan, dan zou het BCH kamp niet zo groot zijn.
Ben wel met je eens dat hoe alles met BTC gaat zeker niet geweldig is, maar ik heb een gigantische hekel aan Bcash omdat er word gedaan alsof het de oplossing is terwijl het een lapmiddel voor de korte termijn is. Dit nog los van mensen als Ver waardoor ik er helemaal niets mee te maken wil hebben. Als Bcash op een normale eerlijke manier gepresenteerd zou worden had ik het mogelijk nog gekocht ook. Juist hoe er nu vanuit dat kamp mee omgegaan word geeft mij een zo enorme grote hekel aan die munt dat ik nooit zal kopen. Best jammer, want misschien was het wel wat geworden. Hebben ze leuk gedaan daar
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 13-05-2018 18:06 ]
ZIL is weer ff terugBever! schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:49:
Bah wil ik met m'n zil switchen naar ont flikkert de prijs in elkaar.. grr
Dat is nog het meest ironische aan het hele verhaal. Ik denk oprecht dat als Bitcoin Cash zichzelf op een normale manier in de markt zou zetten, zonder continu bewust voor verwarring te zorgen door BCH af te doen als zijnde de echte BTC en zonder al het gebash, slachtoffer spelen en janken over censuur en propaganda, dat het project nu al stukken verder zou zijn en dat mensen vele malen positiever zouden zijn over BCH.PilatuS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:02:
[...]
Als Bcash op een normale eerlijke manier gepresenteerd zou worden had ik het mogelijk nog gekocht ook. Juist hoe er nu vanuit dat kamp mee omgegaan word geeft mij een zo enorme grote hekel aan die munt dat ik nooit zal kopen. Best jammer, want misschien was het wel wat geworden. Hebben ze leuk gedaan daar
De manier waarop figuren als @Kain_niaK BCH promoten is echt alleen maar counterproductief, maar als hij zichzelf graag in z'n eigen voet schiet, moet hij dat vooral zelf weten.
Die gaat al enkele weken zo op en neer, dagje wachten en hij zakt weerDJ-Promo schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:29:
Die ONT wordt de coin knaller van dit jaar als dat zo door gaat. Wilde van de week wat KIN kopen, had ik wel mogen doen.
Geen TA meer nodig.Turbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:24:
[...]
Hier .. Binnenkort op Amazon te koop met die Bitcoin zooi van je.
[afbeelding]

Ik heb zelf Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Dogecoin en Monero en gebruik alle 5 maar momenteel kan ik persoonlijk het meeste doen met Bitcoin Cash. (ik koop local mijn hardware met BCH, ik verdien wat geld met mijn muziek met BCH, etc etc. Ik koop mijn hostig en domeinnamen met BCH)Taro schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:46:
Ik koop af en toe wat BCH, puur omdat ik op dat moment een mooi rendement verwacht, maar de mensen erachter (lees: R. Ver) hebben voor nagenoeg iedereen een nare bijsmaak. Wat ik de BCH community echter wel moet meegeven, is dat er gedreven mensen en vele ambassadeurs achter zitten. In de BTC "scene" zie ik wel veel aanhangers als WhalePanda, C. Lee (LTC), Tuur de Meester, etc. etc. maar het zijn toch voornamelijk passieve mensen. C. Hoskinson van ADA reist bijvoorbeeld heel de wereld over om Cardano/ADA aan de man te brengen en doet dat erg goed, hij heeft voor veel mensen de gunfactor. Voor BTC heb je niet echt een boegbeeld, daarnaast heb ik gisteren 2 BTC transacties gedaan, die pas na >20 minuten aankwamen, terwijl dat met LTC, ETH, BCH of NEO zoveel sneller gaat, soms wel in enkele seconden, daar sta ik iedere keer weer van te kijken. Dat BTC erg veel Euro/Dollar waard is, is prima, maar uiteindelijk is 1 BTC = 1 BTC en als de transactie pas na 20 minuten wordt gevalideerd, dan is dit niet bruikbaar als vervanger van bijv. PIN-transacties.
Dit zijn de 5 crypto die ik zelf als legitiem zie. De rest heb ik mijn of wel nog niet in verdiept of wel geen intresse in. Ik vind dat dat echte waarde die een crypto heeft komt van de groep mensen die hem ondersteunt. Ik kijk niet louter naar markt prijs want iedereen kan pump en dumpen. Kijk maar naar ripple. Wat kun je daar nu mee doen?
Geld verdienen?Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:28:
[...]
Ik heb zelf Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Dogecoin en Monero en gebruik alle 5 maar momenteel kan ik persoonlijk met meeste doen met Bitcoin Cash. Dit zijn de 5 crypto die ik zelf als legitiem zie. De rest heb ik mijn of wel nog niet in verdiept of wel geen intresse in. Ik vind dat dat echte waarde die een crypto heeft komt van de groep mensen die hem ondersteunt. Ik kijk niet louter naar markt prijs want iedereen kan pump en dumpen. Kijk maar naar ripple. Wat kun je daar nu mee doen?
Of geld verliezen als je ripple gekocht heb toen het 3 dollar was. Maar dat kun je over elke crypto zeggen. Als je BCH aan 4000 hebt gekocht sta je ook lekker rood.
Tenzij je hodl't.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:30:
Of geld verliezen als je ripple gekocht heb toen het 3 dollar was. Maar dat kun je over elke crypto zeggen. Als je BCH aan 4000 hebt gekocht sta je ook lekker rood.
Ah heerlijk, de piramide moet weer een beetje gerestaureerd worden dus pomp het er maar snel in. Niet allemaal in Linda he, ouwe snoepert.Ton Hasselt schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:24:
Het moet niet te hard gaan stijgen nu, deze week wil ik er nog 20k instoppen. 🤑🤑🤑
Nee geen Linda, dat beloof ik.Beaulion schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:33:
[...]
Ah heerlijk, de piramide moet weer een beetje gerestaureerd worden dus pomp het er maar snel in. Niet allemaal in Linda he, ouwe snoepert.

Nieuwe mensen die de software willen gaan gebruiken ipv alleen maar te speculeren komen vanzelf bij BCH en mij terecht op het forum. Neem nu Bitcoin Arhnem stad. De hoge fees in 2017 hebben dat helemaal gekilled. Van 400 transacties over 120 winkels per maand naar 4. Ik ben benieuwd wat de stats van de laatste maanden zijn.Bmfd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:10:
[...]
Dat is nog het meest ironische aan het hele verhaal. Ik denk oprecht dat als Bitcoin Cash zichzelf op een normale manier in de markt zou zetten, zonder continu bewust voor verwarring te zorgen door BCH af te doen als zijnde de echte BTC en zonder al het gebash, slachtoffer spelen en janken over censuur en propaganda, dat het project nu al stukken verder zou zijn en dat mensen vele malen positiever zouden zijn over BCH.
De manier waarop figuren als @Kain_niaK BCH promoten is echt alleen maar counterproductief, maar als hij zichzelf graag in z'n eigen voet schiet, moet hij dat vooral zelf weten.
Toen ze daar Adam Back een vraag over stelde: we hebben nu een oplossing nodig ,niet volgend jaar. Toen zij Adam Back dat ze maar tabs moeten gaan gebruiken.
En Pilatus is er van overtuigd dat Satoshi Bitcoin slecht in elkaar heeft gestoken en dat het maar 2600 transacties per 10 minuten kan doen en als je er over heen gaat dan word het volledige centraal en valt de boel uit elkaar.
Email from Satoshi Nakamoto to Mike Hearn:
"Hi Mike,
I'm glad to answer any questions you have. If I get time, I ought to write a FAQ to supplement the paper.
There is only one global chain.
The existing Visa credit card network processes about 15 million Internet purchases per day worldwide. Bitcoin can already scale much larger than that with existing hardware for a fraction of the cost. It never really hits a scale ceiling. If you're interested, I can go over the ways it would cope with extreme size. By Moore's Law, we can expect hardware speed to be 10 times faster in 5 years and 100 times faster in 10. Even if Bitcoin grows at crazy adoption rates, I think computer speeds will stay ahead of the number of transactions.
I don't anticipate that fees will be needed anytime soon, but if it becomes too burdensome to run a node, it is possible to run a node that only processes transactions that include a transaction fee. The owner of the node would decide the minimum fee they'll accept. Right now, such a node would get nothing, because nobody includes a fee, but if enough nodes did that, then users would get faster acceptance if they include a fee, or slower if they don't. The fee the market would settle on should be minimal. If a node requires a higher fee, that node would be passing up all transactions with lower fees. It could do more volume and probably make more money by processing as many paying transactions as it can. The transition is not controlled by some human in charge of the system though, just individuals reacting on their own to market forces.
Eventually, most nodes may be run by specialists with multiple GPU cards. For now, it's nice that anyone with a PC can play without worrying about what video card they have, and hopefully it'll stay that way for a while. More computers are shipping with fairly decent GPUs these days, so maybe later we'll transition to that."
Dat nog liever dan BcashKain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:36:
[...]
En Pilatus is er van overtuigd dat Satoshi Bitcoin slecht in elkaar heeft gestoken en dat het maar 2600 transacties per 10 minuten kan doen en als je er over heen gaat dan word het volledige centraal en valt de boel uit elkaar.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 13-05-2018 18:39 ]
Pfoe, we beginnen nu toch wel aan de test van 8700-8800. Super benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ripple is, volgens mij, zonder een oordeel te vellen, een currency die voornamelijk door de jongste generatie en snelle sales jongens wordt gekocht. Ik heb de afgelopen maanden wel >5 recruiters gesproken die iets zeiden in de trend van: "Ah, je doet dingen met blockchain, wat vind je van Ripple (of RDD)?". Iedere keer leg ik ze uit hoe Ripple werkt en snel springen ze over op dingen die ze wel begrijpen.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:28:
[...]
Kijk maar naar ripple. Wat kun je daar nu mee doen?
Het is een combinatie van naam, hype, market cap, de techniek begrijpen en lage koers. Dezelfde doelgroep heeft veel RDD. Nogmaals: Geen oordeel of negatieve mening, maar, de combinatie XRP en RDD gaat volgens mij wel vaak samen in die branche
Een deel van de mensen zit hier voor de daadwerkelijke adoptie in real life en het andere deel zit hier voor het korte/lange termijn rendement. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in die laatste categorie val, waarbij ik wel constant blijf meekijken naar de andere categorie, want, als de Euro wordt afgeschaft en BTC (of een ander) de main currency wordt, dan ruil ik mijn alts wel in voor BTC en heb ik gelukkig de boot niet gemist.
Dat is precies wat ik bedoel. Dan zien ze jouw reacties waarin jij met dit soort vergelijkingen komt:Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:36:
[...]
Nieuwe mensen die de software willen gaan gebruiken ipv alleen maar te speculeren komen vanzelf bij BCH en mij terecht op het forum.
[...]
Ik verwacht en hoop niet dat iemand je na zo'n trieste vergelijking nog serieus gaat nemen.Kain_niaK schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:44:
[...]
Ik vind ook dat we verder moeten en bitcoin core minder aandacht moeten geven. Maar zie ons als een groep mensen die net uit een abusive relationship zijn gestapt en het nu nog steeds moeilijk vinden om los te laten.
Wat je moet leren is op het niveau van de andere Tweakers mee te praten, zonder constant BCH / Roger Ver te verheerlijken en andere personen en coins in je vergelijking mee te nemen. Ga uit van je eigen kracht, zonder negatief te zijn over anderen. BCH is inhoudelijk een prima coin, maar de aanhangers zijn tegen een groot deel van de rest van de community, laten dat ook duidelijk merken en daarom zijn ze niet geliefd en behalen ze het gewenste doel niet.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 18:36:
[...]
Nieuwe mensen die de software willen gaan gebruiken ipv alleen maar te speculeren komen vanzelf bij BCH en mij terecht op het forum. Neem nu Bitcoin Arhnem stad. De hoge fees in 2017 hebben dat helemaal gekilled. Van 400 transacties over 120 winkels per maand naar 4. Ik ben benieuwd wat de stats van de laatste maanden zijn.
Toen ze daar Adam Back een vraag over stelde: we hebben nu een oplossing nodig ,niet volgend jaar. Toen zij Adam Back dat ze maar tabs moeten gaan gebruiken.
Email from Satoshi Nakamoto to Mike Hearn:
[...]
In je eerste zin kom je door de verwoording over als iemand die gebrainwashed is. Volgens mij woon je in het buitenland (Canada ofzo toch?), dus mogelijk speelt dat ook mee in je verwoording, maar soms heb ik het idee dat ik een Google Translate stukje van een bijbel ofzo zit te lezen en daar ben ik allergisch voor.
Zoals je weet kan ik me in een deel van je denkwijze vinden (ik sta voor erg veel open en kies niet snel een kant, maar zie beide kanten), maar, als je ze positiever kunt brengen dan jaag je minder mensen tegen je in het harnas en krijg je meer medestanders. Net als op je pizza website, daar staat waarom je BCH ipv BTC gebruikt en in plaats van te zeggen dat bijvoorbeeld de snelheid hoger is en de transactiekosten lager zijn, kies je de negatieve bewoording, waardoor je BTC in een negatieve hoek zet. Breng het dus positief ipv negatief en ervaar minder weerstand in het leven, het is je gegund
Mijn alts-portfolio is na een week stilstand eindelijk weer redelijk aan het stijgen. Ik heb de laatste tijd echt steeds meer de indruk dat de alts voorlopen op de Bitcoin zelf (drops beginnen vaak in de alts), dus alle seinen lijken voorlopig weer op groen te staan
ben ook weer aan het inkopen ,had achteraf gisteren moeten doen
Jammer dat ONT weer wat inzakt, dacht dat we net lekker waren vertrokken. Zelfde geldt voor ZIL
[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 13-05-2018 19:36 ]
Het is ook een gigantische groene kaars voor dagen/weken achtereen, iedereen knalt die winst nu!! In zijn zakmprkooij schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:35:
Jammer dat ONT weer wat inzakt, dacht dat we net lekker waren vertrokken. Zelfde geldt voor ZIL
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 13-05-2018 19:38 ]
Het was ff afzien maar GVT gaat ook weer lekker omhoog. Met de aankomende announcement die ergens in Mei wordt gedaan over Genesis Markets verwacht ik nog wel wat vuurwerk.
Voor mij is het trouwens een long term hold (want ga het platform ook gebruiken wanneer het live gaat), maar ik probeer wel "buy low, sell high" te hanteren om zoveel mogelijk muntjes te verzamelen.

Voor mij is het trouwens een long term hold (want ga het platform ook gebruiken wanneer het live gaat), maar ik probeer wel "buy low, sell high" te hanteren om zoveel mogelijk muntjes te verzamelen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!