De markt in het algemeen of een specifieke coin?DirtyBird schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:50:
19 december zag er ongeveer hetzelfde uit voor eth vlak voordat ie naar 1100E steeg...
Zooo de eerste 37 ravencoin zijn binnen. Ik heb slechts 0.7% van het block (5000 coins) gekregen omdat ik pas begonnen ben. Nu doe ik volledig mee met het nieuwe block en daar zal ik ongeveer 2.7% van krijgen wat neer komt op 120 muntjes. Zo te zien wordt er elke 12 tot 24u een block gevonden bij deze pool wat zou beteken dat er ongeveer 240 muntjes per 24u binnen komen. Dit komt met de huidige koers neer op ongeveer 8 dollar per dag. Wat ongeveer de helft is wat ik zou halen met nicehash op dezelfde hardware. Toch blijf ik voorlopig even raven minen. Zou de munt toch een keertje naar de maan gaan dan heb ik er een flinke zak van in ieder geval.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
OCN is denk ik juist een van de beste investeringen tot volgende week.
Swingtraden kan maar is niet zonder risico.
[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 12-05-2018 20:12 ]
Ik zou echt de hele dag zo bewegen als ik dat zou kunnen..
Ben al blij dat ik van mijn zolderkamertje naar beneden kan ''lopen''
welles
Prepare for the next ATH
Ja? Ik ben een beetje huiverig door de euforische berichten. Heb daarom 20% laten staan, ongeveer 0,6 ETH. Mocht ie x10 gaan (zeer onwaarschijnlijk), is het nog altijd een leuk bedrag. Ongeveer voor 3.5 ETH aan OCN verkocht vandaag. Mocht ie weer dalen, stap ik weer inRedHat schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:12:
OCN is denk ik juist een van de beste investeringen tot volgende week.
Vind het overigens nog altijd vet dat ze al een bruikbare partner hebben (obike). In bali 3 jaar geleden nog gebruik van gemaakt voor de fietshuur en met een OCN coin zou het zeker makkelijker zijn denk ik.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik mine nu 3 weken Stellite op 800h/s en er al bijna 40.000 binnengeharkt... $35 “gratis” geldAtlAntA schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 16:46:
[...]
Probeer het truucje van @Dakillerbean af te kijken. lol
Waar mine je mee?Dakillerbean schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:47:
[...]
Ik mine nu 3 weken Stellite op 800h/s en er al bijna 40.000 binnengeharkt... $35 “gratis” geld
Ja ik heb ook even naar stellite gekeken maar de xmr miner draait niet stabiel genoeg op mijn systemen. Daarbij komt dat ik een voorstander ben van asic resistant algo's en x16r/s zullen niet gauw asics krijgen.Dakillerbean schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:47:
[...]
Ik mine nu 3 weken Stellite op 800h/s en er al bijna 40.000 binnengeharkt... $35 “gratis” geld
Wie goed doet, die goed ontmoet.
RLC houd zich sterk
Ben benieuwd welk nieuws ze hebben 16 & 18 mei op consensus.
Maak me maar wakker al de streep door het dak heen gaat en we 1000 in 5 minuten stijgen.
Ik mine ark en dat gaat door ook al staat je pc uit.Dakillerbean schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:47:
[...]
Als 1 ARK straks 200 kost dan lach ik me kapot
early adopter power... En later als mainnet V2 aankomt komen de FOMO boys pumpers en drijft de prijs op naar de maan. Nu zit alles in BETA modus
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 12-05-2018 21:45 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik mine ark en dat gaat door ook al staat je pc uit. ?????A87 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:40:
[...]
Ik mine ark en dat gaat door ook al staat je pc uit.
Als 1 ARK straks 200 kost dan lach ik me kapotmet de aantallen per week
early adopter power... En later als mainnet V2 aankomt komen de FOMO boys pumpers en drijft de prijs op naar de maan. Nu zit alles in BETA modus
Prepare for the next ATH
Proof of stake Delegatesourcecode schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:49:
[...]
Ik mine ark en dat gaat door ook al staat je pc uit. ?????
Voert bruteforces uit met zijn Texas Instruments TI30 en stuurt evt. oplossingen per post in naar de foundation.sourcecode schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:49:
[...]
en wat (h)ark je dan naar binnen per week ?
Prepare for the next ATH
Deze uitleg van ARK zelf vat het wel goed samen:sourcecode schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:49:
[...]
YouTube: What is DPoS
Gemiddeld zit je op net geen 10% per jaar. Is een beetje afhankelijk van hoeveel je kan staken (ivm fees)sourcecode schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:52:
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door Nickr92 op 12-05-2018 21:56 ]
10(maand), word wel meer als je meer koopt=meer stem votes.sourcecode schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:52:
[...]
Paar VPS servertjes, desktop met wat verouderde Radeon 7700 en mijn Gen8 met Xeon.
Verwijderd
Ik snap de trading niet tussen apples en peren. Kan iemand dat mij uitleggen aub?
Ik snap dat ik voor 100 euro, bijv. 1 bitcoin kan kopen en die waarde stijgt naar 110 euro. En ik verkoop het heb ik winst.
Maar hoe zit dat met binance. Daar kan je niet traden met valuta.
Ik zie bij binance bijv. 0.080349 / 680 dollar van ETH/BTC.
Ik weet dat 680 dollar, 1 ETH waard is. Maar wat is 0.080349 ??? en hoe kan ik nou weten wanneer ik met winst kan verkopen. Best ingewikkeld als beginner.
Edit: Ik kan op youtube nergens uitleg of instructies hierover vinden. Ze vertellen alleen over de stijgende lijntjes en knoppen. Maar niet over de getallen wat je winst en verlies is.
Ik snap dat ik voor 100 euro, bijv. 1 bitcoin kan kopen en die waarde stijgt naar 110 euro. En ik verkoop het heb ik winst.
Ik weet dat 680 dollar, 1 ETH waard is. Maar wat is 0.080349 ??? en hoe kan ik nou weten wanneer ik met winst kan verkopen. Best ingewikkeld als beginner.
Edit: Ik kan op youtube nergens uitleg of instructies hierover vinden. Ze vertellen alleen over de stijgende lijntjes en knoppen. Maar niet over de getallen wat je winst en verlies is.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2018 22:08 ]
0.080349 is de waarde in Btc.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:07:
Ik snap de trading niet tussen apples en peren. Kan iemand dat mij uitleggen aub?
1 ETH is 0.080349 BTC waard.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:07:
Wat je als winst ziet verschilt. Sommige mensen kijken naar de USD-value, maar aangezien je in jouw voorbeeld in BTC trade, heeft het meer zin om op de waarde in btc te letten.
zo der word ff geschoven met 30+ BTC op de BCN bij binance.................
wel bij de BTC pair
wel bij de BTC pair
[ Voor 14% gewijzigd door sourcecode op 12-05-2018 22:16 ]
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Waarom doen ze het niet gewoon met euro en dollar valuta? Is makkelijker te onthouden.Bmfd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:12:
[...]
1 ETH is 0.080349 BTC waard.
Wat je als winst ziet verschilt. Sommige mensen kijken naar de USD-value, maar aangezien je in jouw voorbeeld in BTC trade, heeft het meer zin om op de waarde in btc te letten.
Ik moet dus voor elke crypto bepaalde waardes onthouden. Dat bijv 0.080349 BTC = 1 ETH waard is.
Dat word veel cijfertjes onthouden dan
Ik stem op Estland.
[ Voor 11% gewijzigd door Ton Hasselt op 12-05-2018 22:15 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2bxFvHOGrnQ]
Die Consensus heeft dus geen invloed op de prijs zoals iedereen beweert. Laten we hopen dat die Consensus-hype toch doorzet :d
Die Consensus heeft dus geen invloed op de prijs zoals iedereen beweert. Laten we hopen dat die Consensus-hype toch doorzet :d
Die kerel die bitconnect zat te verkopen... en proof of weak hands, etc. Echt zon scammer is dat.ggj87 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:17:
[video]
En dan opeens stoppen ze van '' sorry ik wist niet dat het een scam was'' en ze krijgen dik betaald.
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 12-05-2018 22:19 ]
ZIL zet stijgende lijn lekker voort, lekker puh voor de panic sellers gisteren!
Facebook zou bezig zijn met een eigen munt:
https://www.daskapital.nl...omunt-wereldheerschappij/
Je hebt straks de consensus en waarschijnlijk gaan er meer alts poppen maar OCN staat bij mij wel in het 100% rijtje. Maar dat is meer fundamenteel gezien als op basis van TA.B-Bandit schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 20:25:
[...]
Ja? Ik ben een beetje huiverig door de euforische berichten. Heb daarom 20% laten staan, ongeveer 0,6 ETH. Mocht ie x10 gaan (zeer onwaarschijnlijk), is het nog altijd een leuk bedrag. Ongeveer voor 3.5 ETH aan OCN verkocht vandaag. Mocht ie weer dalen, stap ik weer inzo niet. Even kijken wat ze hierna gaan doen.
Vind het overigens nog altijd vet dat ze al een bruikbare partner hebben (obike). In bali 3 jaar geleden nog gebruik van gemaakt voor de fietshuur en met een OCN coin zou het zeker makkelijker zijn denk ik.
Aankomende dagen verwacht ik persoonlijk een boost van de complete markt. Mei wordt een leuke maand zoals ik het zie.
Consensus heeft effect op de prijs omdat veel mensen dat geloven. Dat versterkt het alleen maar denk ik. Maar sowieso zie ik Mei-Juni als de gearup voor de complete markt.
Maar dat is meer fundamenteel en wat feeling mbt wat de markt op dit moment beweegt.
Ik durf nu ook niet te zeggen dat mensen iets moeten doen zoals ik dat met de nano call wel durfde omdat dat meer op feiten rustte.
[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 12-05-2018 22:43 ]
Hier zaten we echt op te wachten ...Specy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:36:
Facebook zou bezig zijn met een eigen munt:
Ik laat de flauwe opmerkingen gemakshalve maar even weg.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik denk dat we tot na Q3 gewoon aan blijven kloten. het zal wat plussen en minnen zijn, bij een leuke stijging weer compleet onderuit getrokken worden, ongetwijfeld doet zich nog ergens een shitty rumour op die we net even niet nodig hadden. Zo zie ik het een beetje. Zelfs een nieuw ATH zie ik nog even niet gebeuren dit jaar. Er rust te veel gezever van allerlei partijen op crypto momenteel, wellicht juist omdat we dachten dat dit ons jaar ging worden.RedHat schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:38:
[...]
Aankomende dagen verwacht ik persoonlijk een boost van de complete markt. Mei wordt een leuke maand zoals ik het zie.
Consensus heeft effect op de prijs omdat veel mensen dat geloven. Dat versterkt het alleen maar denk ik. Maar sowieso zie ik Mei-Juni als de gearup voor de complete markt.
Ik zou in ieder geval oprecht verbaasd zijn als we voor eind september überhaupt nog een keer in de buurt komen van de 12k.
Persoonlijk vind ik de markt ook vervuild door alts die niets toevoegen, en bovendien zitten we in een situatie die nog nooit zo sterk gemanipuleerd werd als nu. Die 2 dingen geven mij weinig vertrouwen in beterschap op korte termijn.
[ Voor 64% gewijzigd door Turbo-Puppy op 12-05-2018 22:46 ]
Weer een mooie coin XD
https://potj.me/?masterno...f54ebf7af4f5b6024fcb4b78d
https://potj.me/?masterno...f54ebf7af4f5b6024fcb4b78d
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 12-05-2018 22:49 ]
Als de koopkracht (om het even simpel uit te leggen) afneemt dan biedt dat veel meer ruimte voor manipulatie. Je ziet nu ook vaak dat een enkele, of een klein select groepje de futuremarkt controleert. Maar als de koopkracht toeneemt dan wordt de ruimte om te “spelen” veel kleiner.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:38:
[...]
Hier zaten we echt op te wachten ...![]()
Ik laat de flauwe opmerkingen gemakshalve maar even weg.
[...]
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik denk dat we tot na Q3 gewoon aan blijven kloten. het zal wat plussen en minnen zijn, bij een leuke stijging weer compleet onderuit getrokken worden, ongetwijfeld doet zich nog ergens een shitty rumour op die we net even niet nodig hadden. Zo zie ik het een beetje. Zelfs een nieuw ATH zie ik nog even niet gebeuren dit jaar. Er rust te veel gezever van allerlei partijen op crypto momenteel, wellicht juist omdat we dachten dat dit ons jaar ging worden.
Ik zou in ieder geval oprecht verbaasd zijn als we voor eind september überhaupt nog een keer in de buurt komen van de 12k.![]()
Persoonlijk vind ik de markt ook vervuild door alts die niets toevoegen, en bovendien zitten we in een situatie die nog nooit zo sterk gemanipuleerd werd als nu. Die 2 dingen geven mij weinig vertrouwen in beterschap op korte termijn.
Er is veel competitie op de markt.
Makro gezien veel FUD op overheidsniveau en bancaire sector welke nu toepassingen zien of zelf ook de markt willen binnen dringen. Dat heeft tot nu toe niet voor het herstel gezorgd wat mensen hoopten, alleen adoptie is wel een groene vlag long term.
Als Je de verschuiving in de gaten houdt van coins en hoe erop gereageerd wordt door het grote kleine geld dan is het op dit moment ook makkelijk om te renderen.
[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 12-05-2018 22:59 ]
Verwijderd
Heren gaat NEO nog op long term knallen? Las dat ze wat ongelukkige momenten hadden qua prestaties
Niet alleen makkelijker te onthouden, de koers van de euro en dollar is (redelijk) stabiel.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:15:
[...]
Waarom doen ze het niet gewoon met euro en dollar valuta? Is makkelijker te onthouden.
Ik moet dus voor elke crypto bepaalde waardes onthouden. Dat bijv 0.080349 BTC = 1 ETH waard is.
Dat word veel cijfertjes onthouden dan
Echter Binance biedt dit niet aan.
Op Binance handel je dus met een trading pair wat uit twee variabelen bestaat. De koers van de ETH en de koers van de BTC. De ETH kan het beter of slechter doen tov de BTC.
De prijs omgerekend in dollars of euro's varieert dus ook.
Wil je dit niet moet je op een andere Exchange gaan zitten die tegen EUR of USD handelt.
Ik verwacht dat ie morgen gaat knallen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:56:
Heren gaat NEO nog op long term knallen? Las dat ze wat ongelukkige momenten hadden qua prestaties
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Klinkt lullig .. maar begin dan gewoon op Litebit. Binance en andere exchanges is nog een brug te ver als je dit al niet in beginsel begrijpt. Het is namelijk geen hogere wiskunde. Traden met deze kennis van zaken wordt een bankroet in 3 trades. Ik zou me veel, en veel beter inlezen, en alvorens ik begon me zeer sterk afvragen of traden wel mijn ding is. Litebit is leuk bij knappe stijgingen, je legt een meijer in, kan soms een dag later €110 zijn .. ook €80. Fees zijn hoog, maar het is duidelijk en zelfs een kind van 12 snapt dat prima.HoppyF schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:58:
[...]
Niet alleen makkelijker te onthouden, de koers van de euro en dollar is (redelijk) stabiel.
Echter Binance biedt dit niet aan.
Op Binance handel je dus met een trading pair wat uit twee variabelen bestaat. De koers van de ETH en de koers van de BTC. De ETH kan het beter of slechter doen tov de BTC.
De prijs omgerekend in dollars of euro's varieert dus ook.
Wil je dit niet moet je op een andere Exchange gaan zitten die tegen EUR of USD handelt.
Mijn advies, met de beste bedoeling, blijf voorlopig heel, heel erg ver weg van exchanges nog.
Ok, dan koop ik er snel 500 van
Ik lul ook zomaar wat
Je zet van te voren een doel neer wat je wilt accumuleren toch? Dat kan BTC, USD of EUR zijn of whatever.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:02:
[...]
Klinkt lullig .. maar begin dan gewoon op Litebit. Binance en andere exchanges is nog een brug te ver als je dit al niet gelijk in beginsel door hebt. Het is namelijk geen hogere wiskunde. Traden met deze kennis van zaken wordt een bankroet in 3 trades. Ik zou me veel, en veel beter inlezen, en alvorens ik begon me zeer sterk afvragen of traden wel mijn ding is. Litebit is leuk bij knappe stijgingen, je legt een meijer in, kan soms een dag later €110 zijn .. ook €80. Fees zijn hoog, maar het is duidelijk en zelfs een kind van 12 snapt dat prima.
Mijn advies, met de beste bedoeling, blijf voorlopig heel, heel erg ver weg van exchanges nog.
Jij wisselt toch ook niet elke dag je euro’s in voor dollars en weer terug nav de koers? Het gaat erom wat je wilt accumuleren.
Traden zonder strategie kan ik niet aanbevelen IMHO.
Hm. Heb die hele zooi die ik per ongeluk gekocht had net met verlies verkocht de laatste 2 dagen
Ik denk niet dat er uberhaupt nagedacht is door de vraagsteller over hetgeen waarin hij trade ... hij zoekt namelijk een fiat pair zoals ik het lees. Dat is er in principe niet. (ja dat is er wel, maar dan zit je op o.a. GDAX met andere bedoelingen)RedHat schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:05:
[...]
Je zet van te voren een doel neer wat je wilt accumuleren toch? Dat kan BTC, USD of EUR zijn of whatever.
Jij wisselt toch ook niet elke dag je euro’s in voor dollars en weer terug nav de koers? Het gaat erom wat je wilt accumuleren.
Het accumuleren van een coin of BTC is eveneens denk ik niet in zijn gedachten opgekomen .. hij wil zoals ik het lees graag speculeren met geld door het in te leggen op een coin. Dus van 2 tientjes, graag 30 maken, bij voorkeur z.s.m. Mijns inziens is Litebit dan je mattie .. GDAX zou kunnen, Volgens mij kan Kraken ook zoiets (kom ik nooit) Ergo .. ik denk dat eigenlijk nergens over nagedacht is nog, dat komt met de tijd wel, maar ik heb reeds uitgelegd waarom ik adviseer heel ver weg te blijven van exchanges nog.
Ik vermoed dat wij het spelletje iets beter begrijpen als de persoon in kwestie... op moment van schrijven.
Bescherm liever iemand tegen dezelfde fouten als ik maakte, dan dat ik je sta aan te moedigen nu en je na 3 weken met de staart tussen de benen uit crypto stapt.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Maar je hebt wel mooi wat NEO GAS om te verkopen nu toch?Specy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:10:
[...]
Hm. Heb die hele zooi die ik per ongeluk gekocht had net met verlies verkocht de laatste 2 dagen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Je hebt ook gelijk, mensen zoeken te veel naar kant en klare aanwijzingen. Maar soms moeten mensen ook gewoon leergeld betalen om iets te leren. Je HBO diploma haal je ook niet gratis, dat is in bijna alles zo.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:10:
[...]
Ik denk niet dat er uberhaupt nagedacht is door de vraagsteller over hetgeen waarin hij trade ... hij zoekt namelijk een fiat pair zoals ik het lees. Dat is er in principe niet. (ja dat is er wel, maar dan zit je op o.a. GDAX met andere bedoelingen)
Het accumuleren van een coin of BTC is eveneens denk ik niet in zijn gedachten opgekomen .. hij wil zoals ik het lees graag speculeren met geld door het in te leggen op een coin. Dus van 2 tientjes, graag 30 maken, bij voorkeur z.s.m. Mijns inziens is Litebit dan je mattie .. GDAX zou kunnen, Volgens mij kan Kraken ook zoiets (kom ik nooit) Ergo .. ik denk dat eigenlijk nergens over nagedacht is nog, dat komt met de tijd wel, maar ik heb reeds uitgelegd waarom ik adviseer heel ver weg te blijven van exchanges nog.
Ik vermoed dat wij het spelletje iets beter begrijpen als de persoon in kwestie... op moment van schrijven.
Bescherm liever iemand tegen dezelfde fouten als ik maakte, dan dat ik je sta aan te moedigen nu en je na 3 weken met de staart tussen de benen uit crypto stapt.
WTF is BTC trouwens aan het doen? ... is dit een DeathCatmouseTrapBounceBearEatingBull- Move of zo?
Rammelen leuk omhoog, en in 1 kap weg ... 3e keer vandaag.
Koopkracht die afneemt? In welke context bedoel je dit? Cryptos zijn een mondiale aangelegenheid, ik snap dus niet helemaal hoe je die aan elkaar kan knopen. De koopkracht neemt namelijk niet overal met dezelfde mate toe of af.RedHat schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:49:
[...]
Als de koopkracht (om het even simpel uit te leggen) afneemt dan biedt dat veel meer ruimte voor manipulatie. Je ziet nu ook vaak dat een enkele, of een klein select groepje de futuremarkt controleert. Maar als de koopkracht toeneemt dan wordt de ruimte om te “spelen” veel kleiner.
Er is veel competitie op de markt.
Makro gezien veel FUD op overheidsniveau en bancaire sector welke nu toepassingen zien of zelf ook de markt willen binnen dringen. Dat heeft tot nu toe niet voor het herstel gezorgd wat mensen hoopten, alleen adoptie is wel een groene vlag long term.
Als Je de verschuiving in de gaten houdt van coins en hoe erop gereageerd wordt door het grote kleine geld dan is het op dit moment ook makkelijk om te renderen.
Het totale geld aan buy orders die uitgevoerd worden en totale geld aan sell orders die uitgevoerd worden. Orderboeken die dunner zijn en het aantal orders in volume waar de actie is.Beaulion schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:18:
[...]
Koopkracht die afneemt? In welke context bedoel je dit? Cryptos zijn een mondiale aangelegenheid, ik snap dus niet helemaal hoe je die aan elkaar kan knopen. De koopkracht neemt namelijk niet overal met dezelfde mate toe of af.
De rest is ruis.
Kijk regelmatig hoeveel geld er nodig is om een marktsentiment een kant op te krijgen en “de rest” volgt.
Als er veel koopkracht is is het moeilijker om een markt naar beneden te krijgen omdat de orders te snel gefilled worden.
Als je alleen al naar de futures kijkt en wat ervoor nodig is om te liquideren dan verschilt dat enorm.
En het moment dat veel posities geliquideerd kunnen worden en de boekjes dun zijn dan zie je een move.
[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 12-05-2018 23:38 ]
680 dollar is gewoon de prijs, en dat is 0.830349 * de Bitcoin koers, die dan weer rond de $8500 ligt. Die 680 kun je dan weer naar euro's omzetten door te vermenigvuldigen met ca. 0.82 (zoek huidige koers online even op). Dus op dit moment geldt dat 0.830349 betekent dat 1 ETH, 0.830349 * 8500 * .82 = 579 euro is.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:07:
Als dit echt te ingewikkeld is, blijf dan alsjeblieft ver weg van deze markt. Als je er helemaal niks van snapt ga je verlies maken.
Koop eventueel wat Bitcoin - of een van de andere munten die je rechtstreeks met euro's kunt kopen. Je betaalt snel 5-10% commissie op die sites maar dat is beter dan geen idee hebben waar je mee bezig bent. En dan alleen voor lange termijn erin gaan zitten, want elke keer dat je koopt/verkoopt ben je een paar procent kwijt.
ik handel bij Kraken. Betaal je helemaal niet 5% maar gewoon 0.0016%. Gaat primaSpecy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:27:
[...]
680 dollar is gewoon de prijs, en dat is 0.830349 * de Bitcoin koers, die dan weer rond de $8500 ligt. Die 680 kun je dan weer naar euro's omzetten door te vermenigvuldigen met ca. 0.82 (zoek huidige koers online even op). Dus op dit moment geldt dat 0.830349 betekent dat 1 ETH, 0.830349 * 8500 * .82 = 579 euro is.
Als dit echt te ingewikkeld is, blijf dan alsjeblieft ver weg van deze markt. Als je er helemaal niks van snapt ga je verlies maken.
Koop eventueel wat Bitcoin - of een van de andere munten die je rechtstreeks met euro's kunt kopen. Je betaalt snel 5-10% commissie op die sites maar dat is beter dan geen idee hebben waar je mee bezig bent. En dan alleen voor lange termijn erin gaan zitten, want elke keer dat je koopt/verkoopt ben je een paar procent kwijt.
Ok, je bedoelt dus hoe het totale handelsvolume is verdeeld waarbij de koopkracht is gedefineerd als de waarde van de kleine verkoop/koop orders ofwel het gefragmenteerde handelsvolume? Ingewikkeld. Maar ik ben het met je eens dat als ik 1 euro verhandel, het geen marktverschuiving gaat veroorzaken. Dat is denk ik ook zo op de conventionele beurs.RedHat schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:24:
[...]
Het totale geld aan buy orders die uitgevoerd worden en totale geld aan sell orders die uitgevoerd worden. Orderboeken die dunner zijn en het aantal orders in volume waar de actie is.
De rest is ruis.
Kijk regelmatig hoeveel geld er nodig is om een marktsentiment een kant op te krijgen en “de rest” volgt.
Het verschil zit denk ik vooral in sentiment dat de markt domineert en daarmee ook met de juiste middelen een bepaalde kant op te duwen. In dat opzicht is communicatie over cryptos, verspreiden van positieve/negatieve “markt” informatie van grotere invloed dan strategisch ingezette geldstromen.
Maar als een miljard mensen hun 1 euro gaan verschuiven dan heeft dat veel effect. Dat is eigenlijk het punt.Beaulion schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:44:
[...]
Ok, je bedoelt dus hoe het totale handelsvolume is verdeeld waarbij de koopkracht is gedefineerd als de waarde van de kleine verkoop/koop orders ofwel het gefragmenteerde handelsvolume? Ingewikkeld. Maar ik ben het met je eens dat als ik 1 euro verhandel, het geen marktverschuiving gaat veroorzaken. Dat is denk ik ook zo op de conventionele beurs.
Het verschil zit denk ik vooral in sentiment dat de markt domineert en daarmee ook met de juiste middelen een bepaalde kant op te duwen. In dat opzicht is communicatie over cryptos, verspreiden van positieve/negatieve “markt” informatie van grotere invloed dan strategisch ingezette geldstromen.
Sentimenten werken averechts in het algemeen.
Ok. Wel heel hypothetisch dan.RedHat schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:48:
[...]
Maar als een miljard mensen hun 1 euro gaan verschuiven dan heeft dat veel effect. Dat is eigenlijk het punt.
Ik ben trouwens door mijn moeilijke woorden heen...
Verwijderd
ghehehehehe...ik ben er klaar mee om die te lezen,dus blij dat je er door heen benBeaulion schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:52:
[...]
Ok. Wel heel hypothetisch dan.
Ik ben trouwens door mijn moeilijke woorden heen...
mijn mening is dat als je die termen gebruik is een gebrek aan kennis om het op een normale manier uit te leggen dus gebruik je maar shit termen om er onder uit te geraken
Sorry, ik wil niet confabuleren. Ik ga weer even epibreren @npo1Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:00:
Maar ik ga er van uit dat je ze consciëntieus gebruikt
Voor de rest vind ik het allemaal heel erg feeëriek
Mensen die iets duidelijk in lekentermen uit kunnen leggen over een bepaald onderwerp zijn vaak de grootste experts op dat zelfde gebied.
Bij ingewikkelde uitleggers...tja....vaak precies andersom
Bij ingewikkelde uitleggers...tja....vaak precies andersom
Poging 4.... we zitten alweer op de piek van de vorige poging.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:14:
WTF is BTC trouwens aan het doen? ... is dit een DeathCatmouseTrapBounceBearEatingBull- Move of zo?
Edit: En erboven
Gewoon moon.Specy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 01:09:
[...]
Poging 4.... we zitten alweer op de piek van de vorige poging.
Zero.
Ligt het aan mij of is de groene +% kleur aangepast op de binance app?
Klopt. Stuk minder kleurenblindvriendelijk.hazecase schreef op zondag 13 mei 2018 @ 01:11:
Ligt het aan mij of is de groene +% kleur aangepast op de binance app?
Het blijft gemiemel in de margeSpecy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 01:09:
[...]
Poging 4.... we zitten alweer op de piek van de vorige poging.
Als je TA had gebruikt had je dit gewetenTurbo-Puppy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:14:
Vind beetje overdreven eerlijk gezegd.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:10:
[...]
Ik denk niet dat er uberhaupt nagedacht is door de vraagsteller over hetgeen waarin hij trade ... hij zoekt namelijk een fiat pair zoals ik het lees. Dat is er in principe niet. (ja dat is er wel, maar dan zit je op o.a. GDAX met andere bedoelingen)
Op litebit beginnen ben ik het mee eens , zo ben ik ook begonnen en daarna al
Snel doorgegaan naar de Exchanges.
Zoveel tijd kost het ook weer niet om er bekend mee te raken.
Als je maar de tijd neemt om je erin te verdiepen.
Ik heb een website gemaakt. https://www.bchpizza.org/
Mensen kunnen per stad een Bitcoin Cash beloning plaatsen. Deze beloningen worden per stad op gespaard. De eerste pizza tent die Bitcoin Cash in die stad als betaalmiddel gaat accepteren (en kan bewijzen met een video) krijgt de Bitcoin Cash.
Ik ben zelf al gestart met de bounty for Amsterdam. Nederlandse steden die we ondersteunen zijn momenteel Amsterdam en Eindhoven. Belgische zijn Leuven en Mechelen.
Mensen kunnen per stad een Bitcoin Cash beloning plaatsen. Deze beloningen worden per stad op gespaard. De eerste pizza tent die Bitcoin Cash in die stad als betaalmiddel gaat accepteren (en kan bewijzen met een video) krijgt de Bitcoin Cash.
Ik ben zelf al gestart met de bounty for Amsterdam. Nederlandse steden die we ondersteunen zijn momenteel Amsterdam en Eindhoven. Belgische zijn Leuven en Mechelen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Beetje onzin.Specy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:27:
[...]
680 dollar is gewoon de prijs, en dat is 0.830349 * de Bitcoin koers, die dan weer rond de $8500 ligt. Die 680 kun je dan weer naar euro's omzetten door te vermenigvuldigen met ca. 0.82 (zoek huidige koers online even op). Dus op dit moment geldt dat 0.830349 betekent dat 1 ETH, 0.830349 * 8500 * .82 = 579 euro is.
Je kan prima met EUR traden op exchanges zoals Kraken, Bitstamp, Gdax en je betaalt er zelfs minder want je hebt ook geen transfer rates.
Bij Gdax zijn limit orders zelfs gratis.
Op exchanges zonder EUR pairs ben je uiteindelijk ook meer kwijt dan dat je op EUR pairs zit.
Fee's, trade, transfer en dan heb je ook nog te maken met fluctuaties, die kunnen er flink in hakken.
1 voorbeeld van wat ik zelf heb mee gemaakt, ik had x aantal NEO op Bittrex staan omdat daar de GAS niet werkte wegens een wallet update dacht ik slim te zijn om het naar Binance te versturen, dat geintje koste mij uiteindelijk 10 NEO.
Geef mij maar lekker EUR pairs voor het daytraden, en crypto pairs zijn voor de ''LT'' bij mij
Ik snap dat topic wel van mensen die geïrriteerd raken van je blogs, vind het nu ook wel een beetje spam worden dat Bcash meuk
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 13-05-2018 07:37 ]
Dus ik heb een website gemaakt om adoptie van Bitcoin Cash te promoten, en dat vind jij spam?
Kom op man, waarom zou vijandig? Ik ben al jaren met Bitcoin als cash bezig en ik doe hard mijn best om iedereen te overtuigen om het te accepteren als betaal middel.
Op BCHpizza.org kunnen mensen een beloning plaatsen voor pizza verkopers per stad, om zo plaatsen warmen pizza verkoopt te overhalen om Bitcoin Cash te accepteren als betaalmiddel.
Stel dat er 20 mensen zijn in Leuven, die Bitcoin Cash hebben, en daar graag pizza mee willen zouden kopen.
Die mensen gaan naar de website, en selecteren Leuven uit te lijst van steden. Vervolgens onderteken je het bericht "Leuven" met je Bitcoin Cash software. En dan verstuur je de beloning. (minimaal 0.01 BCH).
De beloning per stad word samengevoegd ... en de eerste pizza plaats in die stad die Bitcoin Cash als betaalmiddel accepteert (en het kan bewijzen met een video) die krijgt de beloning.
Voor Leuven zou het dan kunnen dat de beloning een lange tijd 100 euro is, en dan 200 euro en dan 300 euro. En uiteindelijk zal er wel een pizza plaats in Leuven zijn die zegt: Hey, wij willen die beloning graag ontvangen. Die pizza plaats kan ons dan contacteren met video bewijs. En dan krijgt de pizza plaats de beloning.
Voor nu ondersteunen we 100 verschillende steden verspreid over de wereld, maar later gaan dat er meer worden. Dit project heb ik samen met het Bitcoin Cash Fund ontwikkelt.
Als je graag ook actief wil worden en mee wilt werken aan adoptie van Bitcoin Cash dan kun je mij een PM sturen en ik zal je een link sturen naar de Bitcoin Cash Fund discord server.
Daar bedenken we projecten om meer adoptie te krijgen en we dan werken we het samen met de community uit. We hebben programmeurs, grafische designers, web developers, etc etc om het samen in elkaar te knutselen en te lanceren.
Kom op man, waarom zou vijandig? Ik ben al jaren met Bitcoin als cash bezig en ik doe hard mijn best om iedereen te overtuigen om het te accepteren als betaal middel.
Op BCHpizza.org kunnen mensen een beloning plaatsen voor pizza verkopers per stad, om zo plaatsen warmen pizza verkoopt te overhalen om Bitcoin Cash te accepteren als betaalmiddel.
Stel dat er 20 mensen zijn in Leuven, die Bitcoin Cash hebben, en daar graag pizza mee willen zouden kopen.
Die mensen gaan naar de website, en selecteren Leuven uit te lijst van steden. Vervolgens onderteken je het bericht "Leuven" met je Bitcoin Cash software. En dan verstuur je de beloning. (minimaal 0.01 BCH).
De beloning per stad word samengevoegd ... en de eerste pizza plaats in die stad die Bitcoin Cash als betaalmiddel accepteert (en het kan bewijzen met een video) die krijgt de beloning.
Voor Leuven zou het dan kunnen dat de beloning een lange tijd 100 euro is, en dan 200 euro en dan 300 euro. En uiteindelijk zal er wel een pizza plaats in Leuven zijn die zegt: Hey, wij willen die beloning graag ontvangen. Die pizza plaats kan ons dan contacteren met video bewijs. En dan krijgt de pizza plaats de beloning.
Voor nu ondersteunen we 100 verschillende steden verspreid over de wereld, maar later gaan dat er meer worden. Dit project heb ik samen met het Bitcoin Cash Fund ontwikkelt.
Als je graag ook actief wil worden en mee wilt werken aan adoptie van Bitcoin Cash dan kun je mij een PM sturen en ik zal je een link sturen naar de Bitcoin Cash Fund discord server.
Daar bedenken we projecten om meer adoptie te krijgen en we dan werken we het samen met de community uit. We hebben programmeurs, grafische designers, web developers, etc etc om het samen in elkaar te knutselen en te lanceren.
Had ik er nou maar niks over gezegd
Maar ja, ik heb een aantal blogs gelezen en er staat meestal Bitcoin maar uiteindelijk gaat het je alleen maar om Bcash promoten.
Die Ver doet het ook zo met zijn bitcoin website, promotie over de rug van BTC, maakt het heel verwarrend.
Edit, maar wel leuk initiatief van je hoor., alleen jammer dat het met Bcash is ….
Doe dan LTC heb je veel meer aan
[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 13-05-2018 08:17 ]
1 ritje GDAX en het is geregeld.Slux schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:14:
Edit, maar wel leuk initiatief van je hoor., alleen jammer dat het met Bcash is ….
Doe dan LTC heb je veel meer aan![]()
Voel je vrij om je eigen website te bouwen. Ik geloof nu eenmaal in Bitcoin Cash en als ik de hele wereld overtuig om ook mee te doen met Bitcoin Cash dan zul je toch de deur uit moeten om het evangelie van litecoin te gaan verkondigen. Software is maar software hoor. Dat doet om zich zelf helemaal niks. Ik ben druk bezig om zo veel mogelijk adoptie te bekomen. Op de verschillende crypto communities vinden ze dit prachtig. Maar hier worden mensen kwaad? Ik snap er niks meer van. Je kunt je litecoin gewoon shapeshiften of evercoinen naar BCH. En als er dan een pizza plaats bij je in de buurt is die door mijn project opeens crypto gaat accepteren is het een kleine stap om het ook litecoin te laten accepteren.Slux schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:14:
[...]
Had ik er nou maar niks over gezegd![]()
Maar ja, ik heb een aantal blogs gelezen en er staat meestal Bitcoin maar uiteindelijk gaat het je alleen maar om Bcash promoten.
Die Ver doet het ook zo met zijn bitcoin website, promotie over de rug van BTC, maakt het heel verwarrend.
Doe dan LTC heb je veel meer aan![]()
Je zou me dankbaar moeten zijn ipv zo vijandig te staan tegen het harde werk wat ik aan het doen ben.
Heb je liever dat ik de hele dag hier
Oh coin A is nu B omhoog. Oh nee coin B is nu C omlaag. Welke airdrop? Ik sta op verlies. Ik sta op winst.
Dat doet iedereen hier, en nu is er eentje die iets anders doet. En juist DIE ga je aanvallen?
Ik begin bijna te geloven dat cryptografish geld helemaal geen geld is maar een gewoon een stomme tulpemania. Misschien moeten we de naam van het thema forum maar veranderen in Crypto Speculaas of zo.
Dat je mee werkt aan de adoptatie van cryptocurrency is natuurlijk lovenswaardig. Ik denk alleen dat heel veel mensen wat kriebelig worden van Bcash en dat komt dan voornamelijk door die enge man die er aan verbonden is. Ik weet nu al dat ik nooit Bcash in mijn portfolio ga nemen omdat ik net 30 seconden naar onze roger kan kijken en vooral luisteren voordat mijn irritatiegrens bereikt is. Vanuit investment perspectief zou ik de emotie er buiten moeten houden maar het lukt me gewoon niet om iets te ondersteunen waarvan ik hoop dat de leading man zo snel mogelijk uit de cryptowereld verdwijnt.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:39:
[...]
Voel je vrij om je eigen website te bouwen. Ik geloof nu eenmaal in Bitcoin Cash en als ik de hele wereld overtuig om ook mee te doen met Bitcoin Cash dan zul je toch de deur uit moeten om het evangelie van litecoin te gaan verkondigen. Software is maar software hoor. Dat doet om zich zelf helemaal niks. Ik ben druk bezig om zo veel mogelijk adoptie te bekomen. Op de verschillende crypto communities vinden ze dit prachtig. Maar hier worden mensen kwaad? Ik snap er niks meer van. Je kunt je litecoin gewoon shapeshiften of evercoinen naar BCH. En als er dan een pizza plaats bij je in de buurt is die door mijn project opeens crypto gaat accepteren is het een kleine stap om het ook litecoin te laten accepteren.
Je zou me dankbaar moeten zijn ipv zo vijandig te staan tegen het harde werk wat ik aan het doen ben.
Oh coin A is nu B omhoog. Oh nee coin B is nu C omlaag. Welke airdrop? Ik sta op verlies. Ik sta op winst.
Dat doet iedereen hier, en nu is er eentje die iets anders doet. En juist DIE ga je aanvallen?![]()
Ik begin bijna te geloven dat cryptografish geld helemaal geen geld is maar een gewoon een stomme tulpemania. Misschien moeten we de naam van het thema forum maar veranderen in Crypto Speculaas of zo.
Verder leuk idee en concept, keep it up!
PSN: Oldzkoel
Niks mis mee maar op de manier hoe het gepromoot wordt is gewoon niet netjes, het is verwarrend en daar maakt een Bcash gebruik van, ze gebruiken een Bitcoin om hun Bcash te promoten.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:39:
[...]
Voel je vrij om je eigen website te bouwen. Ik geloof nu eenmaal in Bitcoin Cash en als ik de hele wereld overtuig om ook mee te doen met Bitcoin Cash dan zul je toch de deur uit moeten om het evangelie van litecoin te gaan verkondigen. Software is maar software hoor. Dat doet om zich zelf helemaal niks. Ik ben druk bezig om zo veel mogelijk adoptie te bekomen. Op de verschillende crypto communities vinden ze dit prachtig. Maar hier worden mensen kwaad? Ik snap er niks meer van. Je kunt je litecoin gewoon shapeshiften of evercoinen naar BCH. En als er dan een pizza plaats bij je in de buurt is die door mijn project opeens crypto gaat accepteren is het een kleine stap om het ook litecoin te laten accepteren.
Dat doet iedereen hier, en nu is er eentje die iets anders doet. En juist DIE ga je aanvallen?![]()
En dat vind ik, met een heleboel andere een hele nare manier om te promoten, dus ook niet huilen als je daar commentaar op krijgt.
Zo ie zo raar dat iemand waar zo nare vent als die Roger Ver achter zit iets van hem zou willen promoten imo.
En ja ik lees hier liever Moon lambo airdrops dan hele verhalen over een Bcash, daarom heet het ook slowchat topic
Uiteindelijk is het een fork van BTC en heeft niks anders te bieden dan andere cryptocurrency die een transactie kan verplaatsen van A naar b en er zijn er zo veel op de markt.Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:03:
Dus ik heb een website gemaakt om adoptie van Bitcoin Cash te promoten, en dat vind jij spam?
[video]
De decentralisatie droom van sommige mensen slaat op hol als het gaat over een betaalmiddel, die geen verdienmodel bezit, geen complexe infrastructuur of een algoritme die een vaste prijs kan geven aan de waarde van de munt. De eindeloze inflatie getuigd van een onstabiele munt. Deze munt zou zo verhandeld moeten worden in mainstream dat het bijna geen impact heeft over de prijs. Maar neem dat probleem nu dat de schaalbaarheid, veiligheid, kosten, snelheid zo slecht is dat ieder project in de markt druk bezig is om dit probleem op te lossen. Neem een annulering van transactie, dit is (nog) niet mogelijk in de blockchain. Cyber aanvallen etc etc. De mine industrie houd het netwerk beschikbaar omdat er een verdienste mee gemoeid is, dit is gebaseerd op vertrouwen. Als er een technisch, ecologische, gereguleerd project op staat in de markt valt dit kaarten huisje zo maar in elkaar. Nu is het een positie nemen en hopen dat je buurman een meerprijs betaald, voorsprong in de markt en sell the news. Heb net de aflevering van NPO gezien "Bitcoin naar de maan en terug" dit bewijst al een keer in welke fase van de markt we zitten. Dat neemt niet weg dat we niet hoger dan de $20k kunnen. Je kan alles verwachten in deze markt. Maar romantiseer de markt niet meer dan die nu is, met je stomme pizza!
Het antwoord hierop is er al. Holochainjorisdeket schreef op zondag 13 mei 2018 @ 09:32:
[...]
Uiteindelijk is het een fork van BTC en heeft niks anders te bieden dan andere cryptocurrency die een transactie kan verplaatsen van A naar b en er zijn er zo veel op de markt.
De decentralisatie droom van sommige mensen slaat op hol als het gaat over een betaalmiddel, die geen verdienmodel bezit, geen complexe infrastructuur of een algoritme die een vaste prijs kan geven aan de waarde van de munt. De eindeloze inflatie getuigd van een onstabiele munt. Deze munt zou zo verhandeld moeten worden in mainstream dat het bijna geen impact heeft over de prijs. Maar neem dat probleem nu dat de schaalbaarheid, veiligheid, kosten, snelheid zo slecht is dat ieder project in de markt druk bezig is om dit probleem op te lossen. Neem een annulering van transactie, dit is (nog) niet mogelijk in de blockchain. Cyber aanvallen etc etc. De mine industrie houd het netwerk beschikbaar omdat er een verdienste mee gemoeid is, dit is gebaseerd op vertrouwen. Als er een technisch, ecologische, gereguleerd project op staat in de markt valt dit kaarten huisje zo maar in elkaar. Nu is het een positie nemen en hopen dat je buurman een meerprijs betaald, voorsprong in de markt en sell the news. Heb net de aflevering van NPO gezien "Bitcoin naar de maan en terug" dit bewijst al een keer in welke fase van de markt we zitten. Dat neemt niet weg dat we niet hoger dan de $20k kunnen. Je kan alles verwachten in deze markt. Maar romantiseer de markt niet meer dan die nu is met je pizza!
PSN: Oldzkoel
Prepare for the next ATH
Wat doen we hier als ze al met Holochain bezig zijn? Potverdikkie.
Rookworst zonder r is ook worst.
De allereerste Bitcoin transactie was 10 000 BTC for twee pizzas. Leer je geschiedenis voor je mij de les probeert te lezen. https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0jorisdeket schreef op zondag 13 mei 2018 @ 09:32:
[...]
Uiteindelijk is het een fork van BTC en heeft niks anders te bieden dan andere cryptocurrency die een transactie kan verplaatsen van A naar b en er zijn er zo veel op de markt.
De decentralisatie droom van sommige mensen slaat op hol als het gaat over een betaalmiddel, die geen verdienmodel bezit, geen complexe infrastructuur of een algoritme die een vaste prijs kan geven aan de waarde van de munt. De eindeloze inflatie getuigd van een onstabiele munt. Deze munt zou zo verhandeld moeten worden in mainstream dat het bijna geen impact heeft over de prijs. Maar neem dat probleem nu dat de schaalbaarheid, veiligheid, kosten, snelheid zo slecht is dat ieder project in de markt druk bezig is om dit probleem op te lossen. Neem een annulering van transactie, dit is (nog) niet mogelijk in de blockchain. Cyber aanvallen etc etc. De mine industrie houd het netwerk beschikbaar omdat er een verdienste mee gemoeid is, dit is gebaseerd op vertrouwen. Als er een technisch, ecologische, gereguleerd project op staat in de markt valt dit kaarten huisje zo maar in elkaar. Nu is het een positie nemen en hopen dat je buurman een meerprijs betaald, voorsprong in de markt en sell the news. Heb net de aflevering van NPO gezien "Bitcoin naar de maan en terug" dit bewijst al een keer in welke fase van de markt we zitten. Dat neemt niet weg dat we niet hoger dan de $20k kunnen. Je kan alles verwachten in deze markt. Maar romantiseer de markt niet meer dan die nu is, met je stomme pizza!
[ Voor 82% gewijzigd door Kain_niaK op 13-05-2018 09:45 ]
Iedereen moet lekker weten waar die zijn geld op zet. Is het trading gewijs om geld te maken of kies voor een project met grondig onderzoek en hou de concurrentie in de gaten op dit gebied. Meer kan ik er niet van maken. Maar een pizza kopen op dit moment in de markt is zinloos. Niemand wist dat de BTC deze waarde zou krijgen in de toekomst. Het heeft wel een balletje laten rollen voor meer opties en mogelijkheden. 95% is pure scam wat in de markt zit.Bartvandelaar schreef op zondag 13 mei 2018 @ 09:41:
Wat doen we hier als ze al met Holochain bezig zijn? Potverdikkie.
En nee, ik sta niet met zwaar verlies. Waarom ik zo reageer.
[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 13-05-2018 09:54 ]
Fijn....jorisdeket schreef op zondag 13 mei 2018 @ 09:53:
[...]
Iedereen moet lekker weten waar die zijn geld op zet. Is het trading gewijs om geld te maken of kies voor een project met grondig onderzoek en hou de concurrentie in de gaten op dit gebied. Meer kan ik er niet van maken. Maar een pizza kopen op dit moment in de markt is zinloos. Niemand wist dat de BTC deze waarde zou krijgen in de toekomst. Het heeft wel een balletje laten rollen voor meer opties en mogelijkheden. 95% is pure scam wat in de markt zit.
En nee, ik sta niet met zwaar verlies. Waarom ik zo reageer.
Na al deze woordenwisselingen heb ik zin in pizza gekregen, maar ik heb al mijn geld in crypto’s gestopt...
Verwijderd
Die gast loopt tegen iedereen te zeveren, gewoon negeren die hapKain_niaK schreef op zondag 13 mei 2018 @ 09:44:
[...]
De allereerste Bitcoin transactie was 10 000 BTC for twee pizzas. Leer je geschiedenis voor je mij de les probeert te lezen. https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0
Dit is waarom ARK gaat moonen in +-6maanden
YouTube: Scott McPherson of ARK.io
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 13-05-2018 10:49 ]
Hij trekt wel volle zalenA87 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:45:
Dit is waarom ARK gaat moonen
Jeremy Epstein (billionair) doet de marketing.
https://www.linkedin.com/in/jer979
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 13-05-2018 10:53 ]
Bij wijze dat er niet te veel te doen is vandaag, effe wat airdrops joinen voor gratis tokens. Wie weet, ooit ....
SPiET
Afwachtende tot Marketcap 500B is en bitcoin 10k+. tot die tijd een dodelijk saai trektouwspelletje!
De echte FOMO boys zijn er nog steeds niet.
De echte FOMO boys zijn er nog steeds niet.
[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 13-05-2018 11:32 ]
Ben ik de enigste die VEN tegen vindt vallen qua rendement ? gezien het FOMO wat er omheen hangt doet ie helaas maar weinig hier.
Wordt toch wel eens tijd dat ie even flink gepumpt wordt, schiet echt niet op zo
Wordt toch wel eens tijd dat ie even flink gepumpt wordt, schiet echt niet op zo
Zil is erg hot, nieuwe is wel van ven af. Overigens TA is toch amusant, lees net een van missbitcoin met angstbeeld textboek bearish signalen, en tien minuten later springt hij 100 dollar omhoog
)
Sta nog atlijd in MIN door mijn veel te dure aankoop in maartSlux schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:37:
Ben ik de enigste die VEN tegen vindt vallen qua rendement ? gezien het FOMO wat er omheen hangt doet ie helaas maar weinig hier.
SPiET
Net als EOS, etc is het ook niets meer dan een pump en dump -en of 'hype'' coin.spietie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:39:
[...]
Sta nog atlijd in MIN door mijn veel te dure aankoop in maart
De echte slapende giganten worden pas later wakker. En die staan laag in de top 100 of uit top 100.
De meeste troep zit in hoog in de top lijsten. het nadeel van hype coins je weet echt niet wat de prijs doet op langer termijn.
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 13-05-2018 11:47 ]
Hoop dat we vandaag een aanloopje zetten tot een mooie bullweek.
https://twitter.com/zcoinofficial/status/995508589795028993
Best bijzonder dat dit helemaal niks met de prijs van XZC heeft gedaan.
Best bijzonder dat dit helemaal niks met de prijs van XZC heeft gedaan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!