Ik ben vooral een lezer en weinig poster, maar tijd dat ik ook eens wat toe voeg:
Ik zie steeds meer mensen die in crypto gezeten hebben en aangeven niet meer te investeren (Zoals jij en de poster iets eerder over de tulpenmania), maar jullie blijven wel constant mee lezen en dit soort posts maken. Ik zie ze op tweakers, twitter, reddit, etc. etc.
Als je er echt niet meer in geloofd, waarom volg je het dan nog wel en wat is voor jou de reden om een post als deze te maken?
Mij bekruipt het gevoel, dat mensen zoals jij geld verloren hebben begin dit jaar en toch ooit hopen om een toekomstige run in te kunnen stappen. Maar zolang die niet in zicht is, vooral negatief blijven praten over crypto. Puur omdat je er zelf een slechte ervaring mee hebt gehad. Mensen kijken daarom veel te veel naar alleen nog de short term gains en niet naar long term opportunities.
Overigens mijn mening op dit moment:
Crypto (En vooral BTC) staat op een extreem laag punt. In oktober 2018 deelde ik op een telegram groep, dat ik een bodem rond de 3,7k USDT verwacht (Let op tether deel, omdat USD exchanges altijd tot zo'n 200 euro lager gaan). Die bodem is geraakt en sindsdien zijn wij weer iets omhoog gegaan.
Overigens verwacht ik dat het 3,7k level minder sterk is, dan ik in oktober dacht. 3,0 -> 3,3k is nu ook nog mogelijk. tenzij 4k USDT nu in duidelijke support omgezet wordt. Ik heb er nu nog geen vertrouwen in.
Daarentegen, zit je voor de long run er in. Dan is dit een prima koopplek. Mits je short term wat verlies kan handelen/accepteren. En belangrijkste: Investeer nooit, wat je niet kan missen!