Ga daar maar vanuitSahara schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:03:
Wat een geweld opeens. Bull trap?
Dit moet iig elke keer wel door select groepje gebeuren, na maanden stabiliteit ineens zo'n gekte.
Is het een beetje bekend hoeveel bitcoin een select aantal bezit? Is het 80/20, 90/10, 95/5?..?
Is het een beetje bekend hoeveel bitcoin een select aantal bezit? Is het 80/20, 90/10, 95/5?..?
Dat valt wel meeHertog_Martin schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:22:
Dit moet iig elke keer wel door select groepje gebeuren, na maanden stabiliteit ineens zo'n gekte.
https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Geloof me, het gaat nog heeeeeeeeeeel lang duren voordat men weer break even staat of in de + staat. Dombo's zoals ik zullen proberen uit te cashen zodra ze break even zijn, wat de prijs natuurlijk drukt als iedereen dit doet.
Wedden van niet? Zodra men (dombo's of niet) weer op break-even staan sluipt het FOMO sentiment weer in beeld en hodlen die dombo's. Maar dan zijn de kaarten mss anders geschud en komt er een nieuwe ATH. Maar voor het zover is gaan de whales nog flink schudden aan die appelboom zodat er geen enkele appel meer in de boom hangt. Kan best dat ze BTC richting de 1k pushen om elke panic seller uit de boom te jagen.ShininNL schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:31:
Geloof me, het gaat nog heeeeeeeeeeel lang duren voordat men weer break even staat of in de + staat. Dombo's zoals ik zullen proberen uit te cashen zodra ze break even zijn, wat de prijs natuurlijk drukt als iedereen dit doet.
Hoe is dat vergelijkbaar? Bij die andere markten is er immers een onderliggende waarde. Die is er hier niet.lighting_ schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:58:
We hebben het allemaal gezien bij internet aandelen financiele crisis de huizenmarkt
Het heeft diepe dalen gekend maar is uiteindelijk weer boven gkomen.
Persoonlijk denk ik dat rond de 2000 dollar de bodem is bereikt. Aangezien je nooit kan timen kan je het beste in plukjes kopen. Vanaf wanneer is ieders keuze
Wat het jammer maakt is dat Crypto eigenlijk nu beetje kapot word gemaakt door het traden op beurzen. En eigenlijk voor betalings doeleinde weinig gebruik word van gemaakt. Ik bedoel..... Heb eigenlijk niemand horen praten over het bestellen van een pizza op thuisbezorgd oid.
Idd. Op de aandelen markten speelt elke kwartaal de gemaakte winst een rol. In crypto weet je niet eens hoe de financiële positie is van een crypto coin. Niks wordt ge-audit. Je hobbelt van testnet naar mainnet en dat zijn zowat de hoogtepunten van veel shitcoins.Oscar Mopperkont schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:51:
[...]
Hoe is dat vergelijkbaar? Bij die andere markten is er immers een onderliggende waarde. Die is er hier niet.
Verwijderd
Er zijn slechts een paar neckbeards die in dat ideaalbeeld geloven, het gross zit er in voor persoonlijke kapitale groei.Prutzertje schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:00:
Wat het jammer maakt is dat Crypto eigenlijk nu beetje kapot word gemaakt door het traden op beurzen. En eigenlijk voor betalings doeleinde weinig gebruik word van gemaakt. Ik bedoel..... Heb eigenlijk niemand horen praten over het bestellen van een pizza op thuisbezorgd oid.
Dat is sigenlijk toch heel logisch? Hoe wil je anders aan die munten komen? Zelf minen gaat bijna niet meer dus moet je ze wel ergens vandaan halen. Het gevolg is vraag en aanbod met prijswisselingen.Prutzertje schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:00:
onderliggende waarde is wat de samenleving (community) aan geeft.Oscar Mopperkont schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:51:
[...]
Hoe is dat vergelijkbaar? Bij die andere markten is er immers een onderliggende waarde. Die is er hier niet.
Het is weliswaar digitaal maar niet na te maken.
Waarom geven we goud waarde? Dat is in de eeuwen heen zo gegroeid.
Of een picasso schilderij miljoenen?
Het punt is alleen dat vraag en aanbod op dit moment zo'n beetje het enige doel zijn van cryptomunten. Ja, er zijn stiekem best een hoop webshops waarmee je met BTC kunt betalen, maar met de huidige volatiliteit is dat gewoon niet interessant.ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:05:
[...]
Dat is sigenlijk toch heel logisch? Hoe wil je anders aan die munten komen? Zelf minen gaat bijna niet meer dus moet je ze wel ergens vandaan halen. Het gevolg is vraag en aanbod met prijswisselingen.
Dat komt al iets meer in de buurt dan de vergelijking met aandelen of huizen die je maakte. Goud heeft overigens nog wel een toepassing, alsmede schilderijen. Maar de miljoenen die omgaan in de kunst zijn ook bizar. Veel belangrijker: ik heb op de markt voor Picasso's of goud, nog nooit zon achtbaan gezien als voor crypto. Dus in hoeverre die markten voorspellende waarde hebben, weet ik niet.lighting_ schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:10:
[...]
onderliggende waarde is wat de samenleving (community) aan geeft.
Het is weliswaar digitaal maar niet na te maken.
Waarom geven we goud waarde? Dat is in de eeuwen heen zo gegroeid.
Of een picasso schilderij miljoenen?
alleen is het zo traag en duur om met btc te betalen. Steam is hier ook mee gestopt.
anboni schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:12:
[...]
Het punt is alleen dat vraag en aanbod op dit moment zo'n beetje het enige doel zijn van cryptomunten. Ja, er zijn stiekem best een hoop webshops waarmee je met BTC kunt betalen, maar met de huidige volatiliteit is dat gewoon niet interessant.
Verschil is dat goud en schilderijen tastbaar zijn en daarmee ook een "patserfactor" hebben. Ik zie het al voor mij: zie je iemand lopen met een ketting met een Nano Ledger eraanOscar Mopperkont schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:16:
[...]
Dat komt al iets meer in de buurt dan de vergelijking met aandelen of huizen die je maakte. Goud heeft overigens nog wel een toepassing, alsmede schilderijen. Maar de miljoenen die omgaan in de kunst zijn ook bizar. Veel belangrijker: ik heb op de markt voor Picasso's of goud, nog nooit zon achtbaan gezien als voor crypto. Dus in hoeverre die markten voorspellende waarde hebben, weet ik niet.
Een dure auto wordt vaak gekocht om te laten zien hoe goed het met iemand gaat (de echte liefhebbers uitgezonderd). Een Lamborghini is totaal niet praktisch, kun je nauwelijks gebruiken waarvoor hij is bedoeld en toch rijden mensen er in.
Met crypto kun je niet zo te koop lopen met je bezit. Wat dat betreft heeft crypto minder waarde.
Duur valt met de huidige koers ook wel weer best meeTheDudez schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:20:
alleen is het zo traag en duur om met btc te betalen. Steam is hier ook mee gestopt.
[...]
Dat de aandelenmarkten het goed doen is omdat het met geprint geld gekocht is (USA), wat dus ook een positief effect heeft op aandelen hier. Staar je dus niet blind op hoe het te boven is gekomen, omdat t slechts kunstmatig is. De schulden zijn torenhoog, er is helemaal niets verandert na de crisis. Nieuwe crisis incominglighting_ schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:58:
We hebben het allemaal gezien bij internet aandelen financiele crisis de huizenmarkt
Het heeft diepe dalen gekend maar is uiteindelijk weer boven gkomen.
[ Voor 7% gewijzigd door JorzoR op 25-11-2018 13:26 ]
Online gamewinkel Steam noemt de transactiekosten voor betalen met bitcoin te hoog
https://www.bright.nl/nie...-bitcoin-als-betaalmiddel
anboni schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:24:
[...]
Duur valt met de huidige koers ook wel weer best meeEn volgens mij was Steam juist gestopt vanwege de volatiliteit...
"De grote schommelingen in waarde zorgen ook voor problemen."TheDudez schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:26:
Online gamewinkel Steam noemt de transactiekosten voor betalen met bitcoin te hoog
[...]
Mee eens hoor. Aan de andere kant is denk ik de vraag nu wel flink groter geworden.Mr_Ripple schreef op zondag 25 november 2018 @ 08:20:
[...]
Als ik het scenario van 2014/2015 bekijk heb ik daar een hard hoofd in.
Hier kan je inderdaad alle adressen zien en wat er op staat. Het is alleen wel zo dat één persoon meerdere adressen kan hebben. Zo kan het er op lijken dat er bijvoorbeeld zeg 100 adressen zijn met 100 BTC, terwijl alle 100 adressen in de praktijk misschien wel van één persoon zijn. Dan lijkt het er op of er 100 mensen ieder 100 BTC hebben terwijl het één iemand is die 10k BTC heeft.Slux schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:24:
[...]
Dat valt wel mee
https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Aan de andere kant zie je in die top 100 de nodige wallets van exchanges geidentificeerd worden. Daar lijkt het er dan weer op dat 1 account 100k BTC heeft, terwijl dat eigenlijk van duizenden klanten van die exchange is.PilatuS schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:32:
[...]
Hier kan je inderdaad alle adressen zien en wat er op staat. Het is alleen wel zo dat één persoon meerdere adressen kan hebben. Zo kan het er op lijken dat er bijvoorbeeld zeg 100 adressen zijn met 100 BTC, terwijl alle 100 adressen in de praktijk misschien wel van één persoon zijn. Dan lijkt het er op of er 100 mensen ieder 100 BTC hebben terwijl het één iemand is die 10k BTC heeft.
Counter theorie. Tegelijkertijd hebben die “dombo’s” ook geleerd van hun fouten en zijn ze gemotiveerd om wat sneller stukjes profit te pakken. Wat natuurlijk een drukkend effect heeft op de prijs.Sahara schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:40:
[...]
Wedden van niet? Zodra men (dombo's of niet) weer op break-even staan sluipt het FOMO sentiment weer in beeld en hodlen die dombo's. Maar dan zijn de kaarten mss anders geschud en komt er een nieuwe ATH. Maar voor het zover is gaan de whales nog flink schudden aan die appelboom zodat er geen enkele appel meer in de boom hangt. Kan best dat ze BTC richting de 1k pushen om elke panic seller uit de boom te jagen.
Dat is zeker, alleen zie ik 'm nog niet zo omhoog veren als zou moeten of, zoals te doen gebruikelijk.PilatuS schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:32:
[...]
Mee eens hoor. Aan de andere kant is denk ik de vraag nu wel flink groter geworden.
XRP = trash
Ha ik heb hier ooit eens over gefantaseerd. Of het niet leuk zou zijn om een sieraad te maken met een teller erop ofzo. En deze teller staat dan voor een x aantal bitcoin in een wallet. In een ultime poging om bitcoin een tastbare “patsfactor” te geven. Alleen liep ik tegen het probleem aan dat tellers makkelijk te vervalsen zijn en je onmogelijk aan zo’n nummer kunt afzien of het echt die waarde vertegenwoordigt. Tevens liep ik überhaupt tegen het probleem dat een boel mensen het niet zullen herkennen. Dus heb het idee toen maar in de prullenbak gegooitTuutjDrie schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:23:
[...]
Verschil is dat goud en schilderijen tastbaar zijn en daarmee ook een "patserfactor" hebben. Ik zie het al voor mij: zie je iemand lopen met een ketting met een Nano Ledger eraan.
Een dure auto wordt vaak gekocht om te laten zien hoe goed het met iemand gaat (de echte liefhebbers uitgezonderd). Een Lamborghini is totaal niet praktisch, kun je nauwelijks gebruiken waarvoor hij is bedoeld en toch rijden mensen er in.
Met crypto kun je niet zo te koop lopen met je bezit. Wat dat betreft heeft crypto minder waarde.
7 december 2017TheDudez schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:26:
[...]
Wat?Klaas25 schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:12:
Wauw. Bizar.. Keer op keer.
Lightning is leuk om te volgen, gaat heel snel. Voorbeeld:
Cross-platform (Windows/macOS/Linux) graphical user interface for launching your BTC/LN nodes with sensible defaults. No more command line fussing with ports.
— Bitcoin is Saving (@BitcoinIsSaving) 24 november 2018
฿⚡️🔜
Works now, will release binaries when it's mature, built with Python3 and PySide2 (Qt5) https://t.co/weMGtQJKIf pic.twitter.com/zuG4vPOxM9
Toch vraag ik mij af hoe het met Lightning gaat als dit groot gaat worden. Hoe groter Lightning hoe meer transacties uiteindelijk toch via de blockchain worden afgehandeld.
Bitcoin, je moet van tijd tot tijd bouncen om ook de shorts te squeezen...
Dit is pas het begin.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 08:38:
Goh, XRP staat verder in de min dan Bitcoin, zou dat het einde van XRP betekenen?
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Lol, vechain.

Als je daar vorig jaar 1000 euro in stopte heb je er nu een halve ...

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 25-11-2018 17:24 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Speaking off, waar is facedown eigenlijk?Kain_niaK schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:24:
Lol, vechain.
[Afbeelding]
XRP = trash
Kopen Kopen dan........Kain_niaK schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:24:
Lol, vechain.
[Afbeelding]
volgend jaar dikke winst, glazen bol
Prepare for the next ATH
Vallar Morghulis Denarii Excremetumsourcecode schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:26:
[...]
Kopen Kopen dan........
volgend jaar dikke winst, glazen bol
Prepare for the next ATH
Dat was een kwestie van tijd since die grote pump een paar maanden terug. Heerlijk toch.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:31:
XRP nu ook dik onderuit? Haha
Zon gast die na de ETH crash zijn geld in XRP zet... En dat slim vond. Van 50 cent naar 35.. ouch!Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:31:
XRP nu ook dik onderuit? Haha
Edit: en toch, in BTC doet XRP het beter dan andere coins!
[ Voor 11% gewijzigd door paradoXical op 25-11-2018 17:34 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Met -99.95% kan ie de internetverbinding niet meer betalen ?Mr_Ripple schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:26:
[...]
Speaking off, waar is facedown eigenlijk?
wat wil je nu beweren hier mee ?
dat alles als een kaars uit gaat ?
Prepare for the next ATH
oh sweet jesus wat is er allemaal aan de hand met de crypto's -_-
Ben het een keer volledig met je eens.
Dood aan Bcash !
*&#$(#&$*#$& Bcash!!!!PilatuS schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:52:
[...]
Dood aan Bcash !
Mensen snappen niet dat de prijs van Bitcoin nooit 20 000 dollar is geweest.sourcecode schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:48:
[...]
wat wil je nu beweren hier mee ?
dat alles als een kaars uit gaat ?
Het is 20 000 tether geweest. Die Tether worden door Bitfinex geprint en daar is de laatste 2 jaar de meeste crypto mee gekocht. Niet met dollars, maar met Bitfinex dollars die zelf printen.
Ik word daar al een jaar voor belachelijk gemaakt, maar je zult wel zien. Ik kan niet wachten tot de stable coins echt hun pegs beginnen te verliezen en niemand zijn monopology geld meer op tijd naar echt geld om gezet krijgt. Het is altijd makkelijk om je funds op exchanges om te zetten naar crypto en dan naar je eigen wallet te sturen.
Het is ook makkelijk om je crypto voor tether te verkopen zodat je geen verlies maakt wanneer de koersen naar beneden gaan.
Maar het is gigantisch moeilijk om tether om te zetten naar echte euros en dollars. Zeker als dat geld niet bestaat en mensen geen coins meer willen kopen. Bitfinex gaat je echt geen euro of dollar per tether geven. Staat ook gewoon in de voorwaarden van Tether geschreven. Dus je kunt alleen maar je tether verkopen voor crypto en die crypto naar exchanges sturen waar opnieuw de meeste crypto voor tether worden gekocht.
Deze blog is van november 2017 --> Kain_niaK en de output van zijn kop: Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaa...
En voor de mensen die me weer belachelijk gaan maken, wacht maar af. Ik hoop dat je een fotootje maakt van je gezicht wanneer opeens de stablecoin pegs allemaal breken en je website misschien wel zegt dat je een leuke balans in euro's of dollars hebt maar dan kom je er achter dat dat helemaal geen euros of dollars zijn maar stable coins die niet meer stable zijn.
En dan?
Al het echte geld dat er met de tether scam gemaakt is is nu wel uit het system na een jaar, dunkt mij. Dus wat blijft er dan nog over?
[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 25-11-2018 17:57 ]
Het plan is nu om de chinese macht kapot te maken door alle coins te laten droppen behlave BSV. Ik hoop dat je CSW een leuk kereltje vind want de Amerikanen hebben zich achter hem en Calvin geschaard.PilatuS schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:52:
[...]
Dood aan Bcash !
[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 25-11-2018 17:59 ]
Wat ik mij de laatste dagen af vraag...
Hebben die 2 groepen daad werkelijk zoveel invloed op de markt dat ze het kunnen manipuleren?
Want als dat echt zo is dan begint mijn interesse wel redelijk af te nemen...
Hebben die 2 groepen daad werkelijk zoveel invloed op de markt dat ze het kunnen manipuleren?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
@Kain_niaK Stel dat Bitfinex meer Tethers heeft geprint dan ze daadwerkelijk op de bank hadden staan. Dan zijn ze een tijd geleden onder een mooi vergrootglas komen te liggen en mogelijk heeft een directeur of manager toen gezegd: Weet je wat? We gaan een deel van onze winst niet uitkeren, maar gewoon op onze bankrekening zetten om 1 op 1 backing van Tethers daadwerkelijk netjes te regelen. (Zo zou ik het namelijk zelf ook doen, in eerste instantie had ik het al netjes 1 op 1 geregeld, maar mocht je toch een keer een fuck-up maken, dan kan je dat wel herstellen in dit geval).
Ze hebben laatst even "wat Tethers verbrand", 500 miljoen Dollar volgens mij, dus het nu openstaande saldo is al een stuk kleiner. Binance maakt miljarden winst, dus Bitfinex zal jaarlijks ook wel "iets" overhouden. Zou jij je complete bedrijf op het spel zetten, of zou je dit mogelijk achteraf alsnog in orde maken als je ooit een fout bent begaan door die backing niet netjes te regelen?
Ik ga er van uit dat Bitfinex nu 1 op 1 alles netjes op de bank heeft staan. Ze hebben daar laatst een verklaring voor afgegeven en op een gegeven moment lijkt het mij prima. Mensen blijven altijd FUD verspreiden, maar ik heb nu geen aanleiding om te denken dat ze fout zitten.
Waar jij ze van beticht is dat ze Tethers hebben geprint, los van geld van derden, om zelf Bitcoin mee te kopen, zonder dat er Dollars tegenover stonden. Kan prima zijn, maar is er bewijs voor? Of is het een grote aanname? En stel dat Bitcoin mede daardoor 20k waard is geworden, dan kan hij zonder de bijgeprinte Tethers nu toch nog prima 18-19k waard worden? Of denk je dat ze vele miljarden hebben bijgeprint? Dat geloof ik namelijk niet, ooit zouden ze toch door de mand vallen en dan heb je meer aan eerlijkheid en een lagere prijs, dan iets op te pompen en daardoor je bedrijf te moeten stopzetten.
Ze hebben naar mijn idee echt niet 10-25% van de markt "opgeblazen", dat durft niemand aan. Dus ik zie dit als opruiing en het verspreiden van FUD.
Ze hebben laatst even "wat Tethers verbrand", 500 miljoen Dollar volgens mij, dus het nu openstaande saldo is al een stuk kleiner. Binance maakt miljarden winst, dus Bitfinex zal jaarlijks ook wel "iets" overhouden. Zou jij je complete bedrijf op het spel zetten, of zou je dit mogelijk achteraf alsnog in orde maken als je ooit een fout bent begaan door die backing niet netjes te regelen?
Ik ga er van uit dat Bitfinex nu 1 op 1 alles netjes op de bank heeft staan. Ze hebben daar laatst een verklaring voor afgegeven en op een gegeven moment lijkt het mij prima. Mensen blijven altijd FUD verspreiden, maar ik heb nu geen aanleiding om te denken dat ze fout zitten.
Waar jij ze van beticht is dat ze Tethers hebben geprint, los van geld van derden, om zelf Bitcoin mee te kopen, zonder dat er Dollars tegenover stonden. Kan prima zijn, maar is er bewijs voor? Of is het een grote aanname? En stel dat Bitcoin mede daardoor 20k waard is geworden, dan kan hij zonder de bijgeprinte Tethers nu toch nog prima 18-19k waard worden? Of denk je dat ze vele miljarden hebben bijgeprint? Dat geloof ik namelijk niet, ooit zouden ze toch door de mand vallen en dan heb je meer aan eerlijkheid en een lagere prijs, dan iets op te pompen en daardoor je bedrijf te moeten stopzetten.
Ze hebben naar mijn idee echt niet 10-25% van de markt "opgeblazen", dat durft niemand aan. Dus ik zie dit als opruiing en het verspreiden van FUD.
Nee, dat zouden ze willen en dat zeggen ze.mugenmarco schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:07:
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 25-11-2018 18:09 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik ben het met je eens, maar feit blijft dat ze een aantal maanden geleden een onafhankelijke audit op het laatste moment hebben afgeblazen. Daarmee hebben ze toch enige schijn tegen (een onafhankelijke audit zou tenslotte in een klap alle wind uit de zeilen nemen van de meest mondige FUDders - er zullen er altijd wel een paar door blijven jengelen natuurlijk)Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:09:
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Klopt, ze hebben het niet handig en slim gedaan, maar, ze zijn laatst naar een andere bank overgestapt en hebben toen op https://tether.to bewijs laten zien dat er voor 1.5 - 2 miljard Dollar (ik ga het niet opzoeken) op de bankrekening stond. Daarmee is het wat mij betreft rond, tenzij iemand anders iets anders kan bewijzen.anboni schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:23:
[...]
Ik ben het met je eens, maar feit blijft dat ze een aantal maanden geleden een onafhankelijke audit op het laatste moment hebben afgeblazen. Daarmee hebben ze toch enige schijn tegen (een onafhankelijke audit zou tenslotte in een klap alle wind uit de zeilen nemen van de meest mondige FUDders - er zullen er altijd wel een paar door blijven jengelen natuurlijk)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
zo te zien welmugenmarco schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:07:
Je zal er altijd ééntje hebben die de huidige markt als bewijs in zijn betoog confabuleert.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:29:
Daarmee is het wat mij betreft rond, tenzij iemand anders iets anders kan bewijzen.
[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 25-11-2018 18:31 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Chris.nl Bedankt voor "confabuleert", die kende ik nog niet en ga ik de komende tijd waar nodig gebruiken 
Ps. ik ben nu met BCHSV wat nieuwe Tethers bij elkaar aan het harken, dat gaat aardig
Ps. ik ben nu met BCHSV wat nieuwe Tethers bij elkaar aan het harken, dat gaat aardig
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 25-11-2018 18:33 ]
En in de crypto wereld kan je het woord iedere 2 zinnen gebruiken.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:32:
@Chris.nl Bedankt voor "confabuleert", die kende ik nog niet en ga ik de komende tijd waar nodig gebruiken
PS toen je opzocht stond er een foto van Kain_niaK als confabulant naast?
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 25-11-2018 19:05 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
buiten het feit dat bijna alle coins wel op -90% verlies zitten is er niet een rebranding geweest dat je de ath niet als uitgangspunt kan nemen ?Kain_niaK schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:24:
Lol, vechain.
[Afbeelding]
Totdat blijkt dat deze 2 miljard Dollar een kort lopende lening was, aangegaan om tijdelijk de bankrekening te spekken.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:29:
[...]
Klopt, ze hebben het niet handig en slim gedaan, maar, ze zijn laatst naar een andere bank overgestapt en hebben toen op https://tether.to bewijs laten zien dat er voor 1.5 - 2 miljard Dollar (ik ga het niet opzoeken) op de bankrekening stond. Daarmee is het wat mij betreft rond, tenzij iemand anders iets anders kan bewijzen.
Zolang je geen inzage krijgt in de volledige boeken, kun je geen conclusie trekken.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Klopt, maar, waarom zouden ze dat risico nemen? Als je ziet hoeveel winst Binance maakt, dan gaat Bitfinex toch geen faillissement en tig rechtszaken riskeren om 1-2 Miljard Dollar? CZ (De eigenaar van Binance) heeft dat bedrag in minder dan 2 jaar tijd al aan zijn bankrekening kunnen toevoegen. Bitfinex zal dat ook prima kunnen opbrengen.Dark Matter schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:43:
[...]
Totdat blijkt dat deze 2 miljard Dollar een kort lopende lening was, aangegaan om tijdelijk de bankrekening te spekken.
Zolang je geen inzage krijgt in de volledige boeken, kun je geen conclusie trekken.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 25-11-2018 18:46 ]
Je snapt het niet. 1 ven = 100 vet.Kain_niaK schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:24:
Lol, vechain.
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ok, genoeg over Bitfinex en Tether, wie zit er nog meer op de BCHSV trein? Er zijn meerdere signalen die erop wijzen dat de heren Wu en Ver het bijltje erbij neer gaan gooien en SV lijkt te winnen. Of dat waar is zullen we de komende paar weken wel zien, maar, SV wint aardig aan terrein en met +38% een leuke investering. Ik zit all-in sinds 90.90 en verkoop rond 98.31 alles, om daarna even aan te kijken of de 100 wordt doorbroken.
Edit: Nog niet verkocht, inmiddels op 103 USDT
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 25-11-2018 18:54 ]
Tethers zijn ontstaan in de nasleep van de grote bitfinex hack. Bitfinex had niet genoeg geld om iedereen terug te betalen, en vervolgens is een of andere constructie met tethers opgezet.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:45:
[...]
Klopt, maar, waarom zouden ze dat risico nemen? Als je ziet hoeveel winst Binance maakt, dan gaat Bitfinex toch geen faillissement en tig rechtszaken riskeren om 1-2 Miljard Dollar? Alleen CZ (De eigenaar van Binance) heeft dat in minder dan 2 jaar tijd al aan zijn bankrekening kunnen toevoegen.
De auditor die zou aantonen dat alles legit was, is vervolgens opgestapt, omdat hun niet volledige inzage in de boeken kregen.
Een nieuwe ‘audit’ heeft alleen dit bedrag op de bankrekening laten zien.
Dus veel vraagtekens en weinig antwoorden.
Hoe het zit weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik ver weg van bitfinex en tethers blijf.
Ik denk niet dat CZ van Binance 1-2 miljard $ aan CASH op zijn bankrekening heeft mogen toevoegen.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:45:
[...]
Klopt, maar, waarom zouden ze dat risico nemen? Als je ziet hoeveel winst Binance maakt, dan gaat Bitfinex toch geen faillissement en tig rechtszaken riskeren om 1-2 Miljard Dollar? CZ (De eigenaar van Binance) heeft dat bedrag in minder dan 2 jaar tijd al aan zijn bankrekening kunnen toevoegen. Bitfinex zal dat ook prima kunnen opbrengen.
Als we uitgaan van gemiddelde volume 1 miljard afgelopen 1,5 jaar bij 0,15% effectieve transactiekosten.
Dan is de omzet per dag 1,5mln $ uitgedrukt in crypto dat is.
Laten we zeggen, ruimhartig 75% winstmarge (dat is echt hoog). Dan heb je 1,1mln winst per dag, voor Binance als bedrijf waarvan CZ toch niet als enige de aandeelhouder zou zijn, pakt dan in 1,5 jaar tijd ~600mln winst.
Dus in het geval CZ 100% aandeelhouder is, dan zou hij met bovenstaande gunstige aannames zo'n 600mln hebben. Lijkt me opportuun, plus het zit in crypto assets, ik weet niet of ze alles direct omgooien naar USD. Lijkt me niet, gezien hun geloof in crypto. Dus die assets zijn ook allemaal in waarde gezakt.
Tevens wel interessant, bij huidige volume wat eindelijk weer eens opveert, draait Binance toch een dag-omzet van 0,15% * 1,2mrd = 1,8mln dollar.
Stel 75% winst heb je 1,3mln dollar winst, waarvan 20% gebruikt wordt om te burnen.
Dus zo'n 300k$~ burnen, bij een huidige BNB koers van 5$ betekent 60.000 BNB tokens die vandaag verbrandt gaan worden. Dit gaat dag in, dag uit zo door, al dan niet met lagere/hogere volumes. Dit is ook waarom je op de weekly candlebars BNB wat mij betreft altijd BNB zult zien stijgen op de lange termijn t.o.v. ETH en BTC. Krijgt nu t.o.v. BTC wel een tik, maar ben ervan overtuigd dat het paartje BNB / BTC volgend jaar hoger staat dan nu.
Dat is toch een heerlijk mechanisme, vergeleken met BTC waarvan er 1800 bijkomen, die allemaal door de markt opgekocht moeten worden om de prijs gelijk te houden, laat staan stijgen. Long BNB dus!
[ Voor 5% gewijzigd door Timberly2 op 25-11-2018 18:56 ]
BCHSV van Faketoshi...Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:52:
Ok, genoeg over Bitfinex en Tether, wie zit er nog meer op de BCHSV trein? Er zijn meerdere signalen die erop wijzen dat de heren Wu en Ver het bijltje erbij neer gaan gooien en SV lijkt te winnen. Of dat waar is zullen we de komende paar weken wel zien, maar, SV wint aardig aan terrein en met +38% een leuke investering. Ik zit all-in sinds 90.90 en verkoop rond 98.31 alles, om daarna even aan te kijken of de 100 wordt doorbroken.
Ik wens je veel succes.
Maar dan vergeet je nog alle listing fee's die ze hebben ontvangen (voordat ze die zijn gaan schenken aan het goede doel) Denk dat op de top er echt miljoenen zijn betaald voor de listing van de coins op Binance.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
180 Dollar winst in 15 minuten lijkt me prima toch?Dark Matter schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:55:
[...]
BCHSV van Faketoshi...
Ik wens je veel succes.
Het maakt mij echt niet uit wie er achter een muntje zit...
Jezus christus, wat een opwaartse kracht bij BCHSV.
Dan kun je ook naar het casino aan.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:58:
[...]
180 Dollar winst in 15 minuten lijkt me prima toch?
Dat gaat goed, totdat het fout gaat.
BCHSV is gedoemd om te mislukken.
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Matter op 25-11-2018 19:02 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Klopt, doe ik ook weleens, zoek maar terug in dit topicDark Matter schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:00:
[...]
Dan kun je ook naar het casino aan.
Dat gaat goed, totdat het fout gaat.
Eens, maar dat zal niet in de miljarden lopen. Grootste ICO met cash om listing fee te betalen zal EOS zijn, maar ik denk dat Binance zelf teveel belang heeft bij een listing en waarschijnlijk geen EOS fee zal ontvangen. Maar dat zullen we nooit te weten komen.braamr80 schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:55:
Maar dan vergeet je nog alle listing fee's die ze hebben ontvangen (voordat ze die zijn gaan schenken aan het goede doel) Denk dat op de top er echt miljoenen zijn betaald voor de listing van de coins op Binance.
In het eerste jaar van Binance is hij miljardair geworden. Geen idee hoe het precies zit met alle bedragen, maar dit zegt denk ik genoeg.Timberly2 schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:53:
[...]
Ik denk niet dat CZ van Binance 1-2 miljard $ aan CASH op zijn bankrekening heeft mogen toevoegen.
Verder zie ik ook niet in waarom je het risico met Tether zou nemen om daar mee te frauderen. Niet alleen loop je het risico je inkomenstenbron te verliezen voor wat extra geld, maar ook loop je het risico voor wat jaren in de gevangenis te mogen gaan zitten. De risk/reward factor is zo slecht dat je gek moet zijn om zoiets te doen.
6 dagen geleden voorspeld. -- > https://www.reddit.com/r/..._expect_the_coming_weeks/Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:52:
Maar Daniel Krawitz was de eerste die wist dat dit ging gebeuren, ik de tweede.
Hier 60 dollar in minder dan 1 minuut.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:58:
[...]
180 Dollar winst in 15 minuten lijkt me prima toch?
Kon even meeliften ook niet laten
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Nu nog een keer 62 Dollar in 1 minuut en 3 secondenPilatuS schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:11:
[...]
Hier 60 dollar in minder dan 1 minuut.
Kon even meeliften ook niet laten
Ik wacht nu trouwens wel even af, komt denk ik een grote drop.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 25-11-2018 19:14 ]
Minder dan 1 minuut héTaro schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:13:
[...]
Nu nog een keer 62 Dollar in 1 minuut en 3 secondenDan heb je het procentueel beter gedaan dan ik
50% op 36 seconden verkocht en de andere 50% op 41 seconden
Klopt.PilatuS schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:05:
[...]
In het eerste jaar van Binance is hij miljardair geworden. Geen idee hoe het precies zit met alle bedragen, maar dit zegt denk ik genoeg.
Verder zie ik ook niet in waarom je het risico met Tether zou nemen om daar mee te frauderen. Niet alleen loop je het risico je inkomenstenbron te verliezen voor wat extra geld, maar ook loop je het risico voor wat jaren in de gevangenis te mogen gaan zitten. De risk/reward factor is zo slecht dat je gek moet zijn om zoiets te doen.
Bedenk me nu ook ineens dat de winsten van Binance 80% en de waardering van Binance het bedrijf waarschijnlijk wel in de miljarden loopt met 400 miljoen winst per jaar. Doe er een multiple op van x10 (conservatief) en je bedrijf is 4 miljard waard. Als CZ 25% v/d aandelen heeft is die miljardair. Zo zal Forbes ook rekenen vermoed ik.
Succes met handelen allen en een fijne avond nog!
Sjo weer een beetje xrp bijgekocht. Volgende keer moet ie onder de .20€ komen voor ik weer bij koop.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Jij bent een dappere kerel.Flagg schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:20:
Sjo weer een beetje xrp bijgekocht. Volgende keer moet ie onder de .20€ komen voor ik weer bij koop.
you've got balls my friendFlagg schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:20:
Hm. Net even berekend hoeveel Bitcoins ik nu had kunnen hebben als ik 2 weken geleden alles verkocht en nu terugekocht had. Au!
ik snap gewoon niet waarom de koers deze dagen steeds lager en lager word, en gezien heel veel mensen denken dat de koers in December flink om hoog gaat zullen ze blijven HODLEN waardoor er niks gaat gebeuren.
Hier ook! Laatste berg dogecoin en BTC omgezet naar XRP. Eigenlijk all in op dit moment.Flagg schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:20:
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
ScreamGT schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:47:
[...]
Hier ook! Laatste berg dogecoin en BTC omgezet naar XRP. Eigenlijk all in op dit moment.
Ach welnee tis een spelletje. /Care was maar 100€.
Anders koop ik er weer meuk bij AliExpress ofzo.
ik was het een beetje zat dat de koers elke keer flink zakt vlak nadat ik bij kocht, dus ik heb nu voor 30 euro aan krasloten van 1 euro (biggetjes) gekocht, krijg ze aankomende week binnenFlagg schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:48:
[...]
Ach welnee tis een spelletje. /Care was maar 100€.
Anders koop ik er weer meuk bij AliExpress ofzo.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Even wedstrijdje ver pissen hoorPilatuS schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:14:
[...]
Minder dan 1 minuut hé
50% op 36 seconden verkocht en de andere 50% op 41 seconden

Voor de volledigheid: Dit is mijn handelspotje, niet mijn ADA, NEO, ONT, XRP en BTC pot.
Wow, zeer nice manTaro schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:51:
[...]
Even wedstrijdje ver pissen hoor, 40 minuten, 259,13 Dollar winst = >10%:
[Afbeelding]
Voor de volledigheid: Dit is mijn handelspotje, niet mijn ADA, NEO, ONT, XRP en BTC potje.
Mooi hoor. Hier zijn mijn shitcoins op Bitfinex. Sinds mijn liquidatie in 2014 of zo had ik nog 10 dollar over. Da's nu eindelijk weer iets aan het worden.Taro schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:51:
[...]
[Afbeelding]
Voor de volledigheid: Dit is mijn handelspotje, niet mijn ADA, NEO, ONT, XRP en BTC pot.
Alleen is de kans groot dat ik dit allemaal kwijt raak wanneer de Tether peg breekt, ik hoop het dus nog op tijd in BCH om te zetten maar BCH withdraws staat uit of Bitfinex dus dan moet ik eerst USDT naar een exchange sturen die BCH withdraws doet. En als de tether peg breekt dan verlies je zo alles.
Vooruit dan maar, ik doe wel meeTaro schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:51:
[...]
[Afbeelding]

Eigenlijk gewoon dom om te doen gezien de top van 105 dollar. Was alleen even weg en zat sowieso niet echt op die munt te letten dus het was dit of niets.
Jullie zetten wel veel geld in om een beetje te scalpen.
Veruit de meerderheid van iedereen die trade op exchanges parkeert zijn winst in de stable coins. Als die stable coins onderuit gaan ben je in een klap alles kwijt.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ja, ik heb altijd geleerd dat je niet een fors bedrag voor een klein percentage moet riskeren, maar toch leukPilatuS schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:18:
[...]
Vooruit dan maar, ik doe wel mee73 dollar in 41 seconden. Percentage, geen zin om uit te rekenen, maar niet veel
[Afbeelding]
Eigenlijk gewoon dom om te doen gezien de top van 105 dollar. Was alleen even weg en zat sowieso niet echt op die munt te letten dus het was dit of niets.
Ik blijf BCHSV wel een leuke coin vinden, na een BNB aankoop (helaas is traden niet gratis

Nu een stukje ervan in XRP gestopt, we gaan het zien
Sowieso doet Bitfinex me een beetje aan Mt-Gox denken
XRP = trash
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!