Volgens mij snap je nog niet helemaal maarja, ik denk wel eens anders als de meeste hierTaro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:47:
Hoezo maken zij de markt kapot? Dit staat wat mij betreft helemaal los van het BCH gebeuren hoor. Minder mining power betekent geen lagere prijs. En ja, als ze geld nodig hebben voor extra power en daarvoor moeten ze BTC verkopen, dan kunnen ze echt de prijs niet van 6.500 naar <4.000 drukken met zijn 2'en.
We zaten al langer in een descending triangle met grote kans op uitbraak naar boven of naar beneden. Misschien dat het BCH verhaal mede een richting heeft bepaald samen met het Tether gedoe, maar de daling van de afgelopen tijd komt echt niet alleen door BCH.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Jawel, tegen elke verkoop staat een aankoop, anders kan je niets verkopenTominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:48:
[...]
Zo zie je maar. Aan TA heb je niks![]()
![]()
Ik vind het ook bijzonder hoe hard het gaat, blijkbaar gewoon geen kopers.
Ik waardeer het altijd zo dat je in plaats van aan te geven dat iemand anders verkeerd zit dan even zelf uitlegt hoe het wél zit.RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:49:
[...]
Volgens mij snap je nog niet helemaal maarja, ik denk wel eens anders als de meeste hier
Vertel eens @RaptorXS, waar komt deze daling dan exact door?
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 24-11-2018 22:52 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik moet mijn profielfoto maar eens gaan veranderen.
Kain_niaK en de output van zijn kop: Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaa...RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:49:
[...]
Volgens mij snap je nog niet helemaal maarja, ik denk wel eens anders als de meeste hier
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ze hebben toch ook geld uit BTC getrokken om zo BCH meer hashing power te geven?Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:47:
Hoezo maken zij de markt kapot? Dit staat wat mij betreft helemaal los van het BCH gebeuren hoor. Minder mining power betekent geen lagere prijs. En ja, als ze geld nodig hebben voor extra power en daarvoor moeten ze BTC verkopen, dan kunnen ze echt de prijs niet van 6.500 naar <4.000 drukken met zijn 2'en.
We zaten al langer in een descending triangle met grote kans op uitbraak naar boven of naar beneden. Misschien dat het BCH verhaal mede een richting heeft bepaald samen met het Tether gedoe, maar de daling van de afgelopen tijd komt echt niet alleen door BCH.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
@Taro
RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 01:14:
En de grote verliezer in de BCH oorlog is Jihan Wu.
Waarom?
1}De BCH gaat door het putje,er worden miljoenen dollars per dag verbrand.
2)De S7 en S9 Antminers van Bitmain zijn te duur om aan te schaffen tegen de huidige koersen, en hij is er de eigenaar van. Hoe lager de koersen des te minder rendement.
3) De opbrengst van Antpool en BTC.com mining, waar Bitmain de baas is heeft gaat hard achteruit.
4)Bitmain wil naar de beurs in Hongkong maar door de 3 bovenstaande punten kan de introduktie daar wel eens tegenvallen.
5) Ongenuanceerd, het is een onbetrouwbare spleetoog en een maatje van Roger Ver.
Bron: o.a. : Wikipedia: Bitmain
en dan nog iets:
[...]
Bron: https://cointelegraph.com...huffle-says-chinese-media
Het einde is nabij heren, het was een mooie tijd. Ik zie jullie bij praatgroepje volgende week.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Klopt, dat zegt men, maar de vraag is of dat geld dat zij eruit trekken nu deze complete daling in verschillende stappen van samen >2.500 Dollar veroorzaakt. Men heeft dit wel zelf verkondigt, maar iedereen vraagt zich af of zij wel dergelijke aantallen Bitcoin hebben om dat voor elkaar te kunnen krijgen.DAMAGE schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:53:
[...]
Ze hebben toch ook geld uit BTC getrokken om zo BCH meer hashing power te geven?
En als we het dan toch over OTC aankopen hebben, waarom zouden ze dan dergelijke aantallen dumpen via exchanges in plaats van ze gewoon onderhands aan anderen te verkopen voor een lager bedrag? Als zij de daling van zojuist ook veroorzaakt hebben, dan moeten ze duizenden Bitcoins verkocht hebben die 2.000 Dollar per stuk goedkoper zijn dan een paar weken geleden. Lijkt me geen goede beslissing.
Er zat al langer een daling aan te komen, men had tot de +-6.250 nog hoop op een weg omhoog. Die optie verdween toen we onder de 6k kwamen en dan is ineens de zekere bodem verdwenen en koers je op <4k af.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
@Tominatie die zijn avatar verandert in een bear betekent dat we eindelijk in de capitulatie fase zijn beland van de bubbel ;-)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Sorry, ik ben gecapituleerd.New Yorker schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:59:
@Tominatie
Mijn hoop gaat weg door je nieuwe avatar.
kom manne niet zo down................
Prepare for the next ATH
Lol en dit is dan pas de zaterdag, zondag is meestal ook een rode dag. En maandag en de rest van de week in de afgelopen weken waren ook rode dagen. Nou die 3k zal met deze snelheid ook boter zacht blijken. Je hoeft tegenwoordig niks te doen om meer btc te krijgen, natuurlijk enkel geldig als je in usdt, stable of fiat zit
.
Best wel grappig dit spelletje met de BTC, ik zie er wel de humor van in.
Zondag kan juist wel eens een groene dag worden voor de veranderingen met die cheape coins.Sahara schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:00:
Lol en dit is dan pas de zaterdag, zondag is meestal ook een rode dag. En maandag en de rest van de week in de afgelopen weken waren ook rode dagen. Nou die 3k zal met deze snelheid ook boter zacht blijken. Je hoeft tegenwoordig niks te doen om meer btc te krijgen, natuurlijk enkel geldig als je in usdt, stable of fiat zit.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Het einde van de val omlaag ?Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:57:
Het einde is nabij heren
KOPEN !!!1!1!
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@RaptorXS Mooi verhaal over BCH, maar geen reden voor de prijsdaling van Bitcoin over de afgelopen weken. Misschien kan je dit wat verder toelichten zodat ik de relatie tussen jouw post en mijn post wél begrijp?
Het zou je daarnaast sieren als je minder van goed of fout uitgaat, of zegt dat mensen iets niet snappen en dat ook zo direct uitspreekt. Je kunt zaken ook aanvullen of opbouwende feedback geven, ipv zo zwart/wit te denken.
Het zou je daarnaast sieren als je minder van goed of fout uitgaat, of zegt dat mensen iets niet snappen en dat ook zo direct uitspreekt. Je kunt zaken ook aanvullen of opbouwende feedback geven, ipv zo zwart/wit te denken.
Jouw profielfoto ook. Hahahaha.Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:57:
Het einde is nabij heren, het was een mooie tijd. Ik zie jullie bij praatgroepje volgende week.
Rookworst zonder r is ook worst.
800 dollar val. 1000 dollar val. En nu ? Tot nu toe zo'n 400 dollar.
Hoop zo op een mega bounce ergens.
Hoop zo op een mega bounce ergens.
Doe het niet @PilatuS wij beren zijn te sterk. Stieren zijn een beschermde diersoort aan het worden. Het zal niet lang meer duren voordat de laatste is uitgestorven. $0, soon.
Hasrate power werd ingekocht of ingehuurd door de 2 verschillende kampen die beide in het bezit zijn van een groot aantal BTC, de echte early adaptors.Het kost ze wel heel veel centen (BTC).Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:05:
@RaptorXS Mooi verhaal over BCH, maar geen reden voor de prijsdaling van Bitcoin over de afgelopen weken. Misschien kan je dit wat verder toelichten zodat ik de relatie tussen jouw post en mijn post wél begrijp?
Dit ging ten koste van de hasrate van het BTC netwerk want zoals? je weet schakelen de miners zo over.
Het is gewoon haantjesgedrag tussen een paar hele rijke knakkers die nu een oorlogje uitvechten.
Fijn Weekend!Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:57:
Heb weer wat FIAT actief gemaakt........... GRRRRR
Prepare for the next ATH
Wanneer een hoop mensen denken dat het nooit meer goedkomt is het in het verleden vaak een goed moment geweest om te kopen.Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:09:
Doe het niet @PilatuS wij beren zijn te sterk. Stieren zijn een beschermde diersoort aan het worden. Het zal niet lang meer duren voordat de laatste is uitgestorven.
Tuurlijk weet ik ook niet hoe het zal gaan, maar over weet ik veel hoeveel tijd BTC op 80k zou mij niets verbazen
Nooit !$0, soon.
En als ze die weer gelijk weer terugkopen incl de weak hands die mee verkopen? Zag laatst zn mooi stukje over hoe banken dat doen..Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:58:
[...]
En als we het dan toch over OTC aankopen hebben, waarom zouden ze dan dergelijke aantallen dumpen via exchanges in plaats van ze gewoon onderhands aan anderen te verkopen voor een lager bedrag? Als zij de daling van zojuist ook veroorzaakt hebben, dan moeten ze duizenden Bitcoins verkocht hebben die 2.000 Dollar per stuk goedkoper zijn dan een paar weken geleden. Lijkt me geen goede beslissing.
Rapapa...
3.6k is een schijnsupport, houdt nu even stand en gaat er zo aan.
De BCH en BSV hashrate liggen allebei rond 3 exahashes/s. Verwaarloosbaar voor BTC-termen. Zie overigens de link tussen hashrate en marktprijs niet zo. Hashrate volgt marktprijs (via winstgevendheid); niet andersom. (Noot: wel gigantische laggeffecten mogelijk)RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:09:
[...]
Hasrate power werd ingekocht of ingehuurd door de 2 verschillende kampen die beide in het bezit zijn van een groot aantal BTC, de echte early adaptors.
Dit ging ten koste van de hasrate van het BTC netwerk want zoals? je weet schakelen de miners zo over.
Het is gewoon haantjesgedrag tussen een paar hele rijke knakkers die nu een oorlogje uitvechten.
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 24-11-2018 23:17 ]
Alts houden dit keer goed stand. Dat dan wel. Maar ik heb wel echt spijt dat ik niet ergens een keer verkocht heb
Stellar krijgt wel flink op zijn kloten van de keer zeg.Specy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:14:
Alts houden dit keer goed stand. Dat dan wel. Maar ik heb wel echt spijt dat ik niet ergens een keer verkocht heb![]()
![]()
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Klopt, dat weet ik en geef ik zelf ook aan, maar, we hebben het over de grote >2.500 Dollar prijsdaling van Bitcoin in relatie tot het dumpen van Bitcoin door de BCH haantjes. Een lagere hashrate betekent niet direct een lagere prijs.RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:09:
[...]
Hasrate power werd ingekocht of ingehuurd door de 2 verschillende kampen die beide in het bezit zijn van een groot aantal BTC, de echte early adaptors.
Mijn bewering is dat het dumpen (dus niet de lagere hashrate) van BTC door de BCH heren om de kosten van de hogere BCH hashrate te dekken er mogelijk deels invloed op heeft, maar niet volledig. De BCH heren hebben dit echt niet samen helemaal veroorzaakt. Er zijn veel meer andere factoren die dit hebben veroorzaakt, het is echt niet aan hun toe te schrijven.
Ik ga dit hier niet opnieuw uitleggen, lees mijn posts hierboven.
Team BCH en BSV dumpen niet voor euro's. Die betalen de ingehuurde miners met BTC. Lijkt me solide fud. (Die miners zullen wel een groot deel dumpen ivm stroomkosten)Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:17:
[...]
Klopt, dat weet ik en geef ik zelf ook aan, maar, we hebben het over de grote >2.500 Dollar prijsdaling van Bitcoin in relatie tot het dumpen van Bitcoin door de BCH haantjes. Een lagere hashrate betekent niet direct een lagere prijs.
Mijn bewering is dat het dumpen (dus niet de lagere hashrate) van BTC door de BCH heren om de kosten van de hogere BCH hashrate te dekken er mogelijk deels invloed op heeft, maar niet volledig. De BCH heren hebben dit echt niet samen helemaal veroorzaakt. Er zijn veel meer andere factoren die dit hebben veroorzaakt, het is echt niet aan hun toe te schrijven.
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 24-11-2018 23:21 ]
Ach, de lagere hasrate en/of de lagere BTC prijzen zorgen er wel voor dat sommige miners sluiten.Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:17:
[...]
Klopt, dat weet ik en geef ik zelf ook aan, maar, we hebben het over de grote >2.500 Dollar prijsdaling van Bitcoin in relatie tot het dumpen van Bitcoin door de BCH haantjes. Een lagere hashrate betekent niet direct een lagere prijs.
Oorzaak en gevolg?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dat kan natuurlijk, maar ik denk dat ze er dan liever de prijs van BCHSV of BCHABC mee opdrijven ipv een andere munt zoals BTC, mits ze er zelf wél vertrouwen in hebben uiteraard dat hun blockchain de toekomst heeft en de hashwar gaat winnen.LosGieros schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:11:
[...]
En als ze die weer gelijk weer terugkopen incl de weak hands die mee verkopen? Zag laatst zn mooi stukje over hoe banken dat doen..
Daarom vraag ik me dit ook ten zeerste af. Waarom zouden ze zoveel miljoenen uitgeven aan dit geheel en dat op het spel zetten met de mogelijke uitkomst dat ze alles kwijtraken. Zoveel Bitcoin hadden ze echt niet, want dan hebben ze tientallen of honderden miljoenen aan Bitcoin verkocht, ik geloof er niets van.
Klopt, daarom verwacht ik ook niet dat hun verkopen via exchanges zullen gaan en de koers zullen drukken. Misschien wel dat de miners ze dumpen, maar, dan gebeurt dit wel erg georganiseerd.The Redman schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:20:
[...]
Team BCH en BSV dumpen niet voor euro's. Die betalen de ingehuurde miners met BTC. Lijkt me solide fud. (Die miners zullen wel een groot deel dumpen ivm stroomkosten)
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 24-11-2018 23:24 ]
buy the dip...........
Prepare for the next ATH
@sourcecode Ik zie geen bounce of iets wat erop lijkt.
sourcecode schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:24:
buy the dip...........
Weg
Dacht eerst aan bodem bij 2500. Nu lijkt die 1k niet eens zo gek.
Leuk weetje:
De laatste 3 difficulty adjustments (> 6 weken) ging de difficulty omlaag
ofwel minder dan 6 blocks per uur de laatste weken
ofwel minder dan de gebruikelijke 1800 BTC inflatie per dag
(en toch prijsdaling)
Hoe moet dat zodra er 'gewoon' weer >1800BTC per dag bijkomen en ook nog de Gox coins?
De laatste 3 difficulty adjustments (> 6 weken) ging de difficulty omlaag
ofwel minder dan 6 blocks per uur de laatste weken
ofwel minder dan de gebruikelijke 1800 BTC inflatie per dag
(en toch prijsdaling)
Hoe moet dat zodra er 'gewoon' weer >1800BTC per dag bijkomen en ook nog de Gox coins?
Zou je denken dat die zo laag verkopen? Op 6k verkopen was nog lucratief, maar op 2 a 3k, misschien vangen ze dat nog voor de eerste paar tienduizend btc, maar voor de rest niet hoor.
Op Binance staan er rond 3800 flink wat BTC klaar in de buyorders.
Al zou ik er 5000 bezitten, hots gelijk 4000 in de uitverkoopSahara schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:31:
[...]
Zou je denken dat die zo laag verkopen? Op 6k verkopen was nog lucratief, maar op 2 a 3k, misschien vangen ze dat nog voor de eerste paar tienduizend btc, maar voor de rest niet hoor.
Bron: https://www.bitned.nl/nie...rator-deadline-verlengen/Nobuaki Kobayashi, de curator van de failliete bitcoin-beurs Mt. Gox, probeert de deadline voor het indienen van civiele rehabilitatieclaims tot december te verlengen.
Kobayashi kondigde donderdag aan dat hij “pogingen zal doen om de rechtbank te verzoeken om claims die op 26 december 2018 zijn ontvangen nog te accepteren.”
De eerdere deadline van 22 oktober is al verstreken. Echter omdat schuldeisers zich over de hele wereld bevinden, zegt de curator dat er meer tijd nodig is. Hij wil er zo voor zorgen dat alle formulieren zijn ontvangen.
Niet te voorspellen denk ik. De MtGox coins komen sowieso volgend jaar pas en de geminede coins zijn er natuurlijk altijd al geweest tijdens de complete geschiedenis van BTC.The Redman schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:29:
Blijft BTC het slecht doen als de MtGox coins komen kan het best eens hard gaan. Gaat BTC mooi herstellen denk ik niet dat er veel verkocht worden.
Was inderdaad een goede koop die CSC, bedanktVerwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:27:
Ik ga het niet nog een keer zeggen
Verwijderd
Uit eindlijk gaan ze ook dumpen
Die gasten wachten echt niet tot die munten waardeloos zijn
Die zitten nu te zweten en gaan rap over stag
Dan donderd het nog harder in elkaar
MtGox coins zijn er natuurlijk de hele afgelopen tijd geweest, net zoals de Satoshi coins natuurlijk die ook nog lekker vast staan. Daar valt echt weinig mee te doen, en dat verklaart ook de prijsschommeling niet. Ik denk dat het gedoe op BCH juist wel invloed heeft, ten eerste omdat ze daar ook over Bitcoin praten (ja maar dan niet BCT) en het tekenend is dat het verschil van mening tussen een handje vol mensen, toch zo'n impact heeft op BCH, en daarmee op BCT. Niet in de techniek, maar wel hoe men tegen de gehele groep aankijkt.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Cybermonday moet ook nog komen.
De kortingen zullen mals zijn.
De kortingen zullen mals zijn.
Verwijderd
Zekers..die gaan binnenkort moonenRekZ schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:36:
[...]
Was inderdaad een goede koop die CSC, bedankt
Waarom zouden ze zitten te zweten? BTC koers ten tijde van het omvallen van mtgox was rond de $200. Al die gasten staan op dikke winsten en dat op coins waarvan ze aannamen dat ze die gewoon kwijt waren. Tuurlijk, er zullen er zijn die ze snel verkopen, maar anderen zullen ze wellicht gewoon vasthouden in de hoop dat die 20k weer een keer in zicht komt.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:36:
Uit eindlijk gaan ze ook dumpen
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik ben all-in gegaan op NEO @ 7.4 USDT en er is fiat onderweg naar Coinbase voor een paar extra stuks BTC, de vrouw des huizes is akkoordggj87 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:31:
Op Binance staan er rond 3800 flink wat BTC klaar in de buyorders.
Als we toch nog iets positiefs kunnen noemen; het Bitcoin netwerk blijft keurig overeind.
Van de Telegram Crypto Coins (Binance Coach) groep:
ok guys its time to predict the reversal point
We are going closer to that point, our predictions say it will be in the area of 3500 (Binance rate) and 3333 at bitmex / coinbase / tradeblock rate.
It's time to wake up and buy cheap BTC
Invloed ? Zeker. De complete oorzaak ? Geloof ik niets van.Qwerty-273 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:38:
Ik denk dat het gedoe op BCH juist wel invloed heeft
We zien nu voor de 3e keer een 80+% correctie nadat er enorm veel lucht in was gepompt. Als het dan op 6k niet verder omhoog wil is verder omlaag het logische gevolg.
Verwijderd
De nieuwe generatie munten kopers gaan voor snelheid en toekomst
Die laten de oud gediende zo als neo ltc btc links liggen
Die bloeden dood
Die bloeden dood
Misschien moet je even naar de koers kijken, alles gaat onderuit.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:43:
Die bloeden dood
Snelheid en toekomst ? Neem ZIL bijvoorbeeld eens, ook net zo hard onderuit.
Mijn Blockfolio is ook al dood.... Misschien maar beter ook met deze prijzen 
Benieuwd waar we morgen staan, gaat wel echt rap naar beneden zo. Aan de andere kant wel grappig om te zien, maanden geleden wachtte zo'n beetje iedereen op een dipje om weer bij te kopen, Nu hebben we een mooie dip en lijkt er nog steeds angst te bestaan om bij te kopen.
Ikzelf wacht btw ook nog ff met bijkopen hoor
Benieuwd waar we morgen staan, gaat wel echt rap naar beneden zo. Aan de andere kant wel grappig om te zien, maanden geleden wachtte zo'n beetje iedereen op een dipje om weer bij te kopen, Nu hebben we een mooie dip en lijkt er nog steeds angst te bestaan om bij te kopen.
Ikzelf wacht btw ook nog ff met bijkopen hoor
Snelheid? Instant Payments van de ECB?Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:43:
Die bloeden dood
Geen enkele crypto heeft het kenmerk snelheid.
[ Voor 7% gewijzigd door The Redman op 24-11-2018 23:47 ]
Wat een onzin. Stond eerst op 3 dollar....Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:49:
XRP is echt een beest, altijd tegendraads.
De totale coinmarketcap is momenteel ongeveer gelijk aan het vermogen van Jeff Bezos 
Edit: dus de marketcap kan wat mij betreft nog wel wat omhoog.
Edit: dus de marketcap kan wat mij betreft nog wel wat omhoog.
[ Voor 27% gewijzigd door toilet_paper op 24-11-2018 23:53 ]
Stop loss al geraakt met Neo?Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:40:
[...]
Ik ben all-in gegaan op NEO @ 7.4 USDT en er is fiat onderweg naar Coinbase voor een paar extra stuks BTC, de vrouw des huizes is akkoordUiteraard wel icm een strakke stop-loss, want dit kan maar zo nog >75% verder omlaag de komende weken.
Fuck it, ben voor 25% ingestapt op 3849 op Binance.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Nee, geen stop loss, vinger nog boven de market sell knop. Ik geef het nog heel even
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 24-11-2018 23:55 ]
Het gaat mij erom dat XRP telkens beter presteert in de dip dan BTC, dat had ik niet voor mogelijk gehouden vroeger. Bitcoin is koning dacht ik.Thaam schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:52:
[...]
Wat een onzin. Stond eerst op 3 dollar....
Verwijderd
Pas maar op. Bitcoin al eens zien halveren in 1 uur. Van 600 naar 250. Als de 3400 geraakt wordt voorzie ik een herkenbaar fenomeen.
Lang geleden dat ik nog eens fiat er in heb gestoken, maar met deze prijzen lijkt het me toch een momentje.
Wat is de goedkoopste manier van Coinbase naar Binance tegenwoordig? In Januari was het via Litecoin maar geen idee tegenwoordig
Hoor het graag.
Wat is de goedkoopste manier van Coinbase naar Binance tegenwoordig? In Januari was het via Litecoin maar geen idee tegenwoordig
Hoor het graag.
3.6k gaat het echt niet houden, gewoon echt niet. Dit wordt een vrije val. Schijnsupport!
Geen enkele bounce, zeker geen koopsignaal.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Nog steeds via Litecoin inderdaad.darkownage schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:57:
Lang geleden dat ik nog eens fiat er in heb gestoken, maar met deze prijzen lijkt het me toch een momentje.
Hoor het graag.
Klopt. Bij de laatste paar dips houd hij zich behoorlijk sterk.Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:56:
[...]
Het gaat mij erom dat XRP telkens beter presteert in de dip dan BTC, dat had ik niet voor mogelijk gehouden vroeger. Bitcoin is koning dacht ik.
En toch maar weer snel verkocht op 3880Swaha schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:54:
Fuck it, ben voor 25% ingestapt op 3849 op Binance.
Tot dat er een flinke bounce komt en mensen vertrouwen hebben dat we meer dan 300 dollar kunnen stijgen. Het kan echt als een idioot omhoog gaan.Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:58:
Kijk eens naar de 2015 correctie. V shape bounce. Ook toen enorm omlaag, maar ook als een gek omhoog. Weet ik dit ? Nope, maar het is prima mogelijk
Geen idee meer voor welke munt ik weer moet gaan! Litecoin, Dash, meer Stellar of IOTA of gewoon nog wat xrp erbij??
Nog een andere zijstraat voor de daling, de laatste restjes van ISIS (of welke afkorting dan ook) aanpakken?
https://www.thesun.co.uk/...-millions-cryptocurrency/
Al is het maar de vraag hoe recent dat eigenlijk is, ze waren er ook al veel eerder druk meebezig:
https://securityintellige...fund-criminal-activities/
https://www.thesun.co.uk/...-millions-cryptocurrency/
Al is het maar de vraag hoe recent dat eigenlijk is, ze waren er ook al veel eerder druk meebezig:
https://securityintellige...fund-criminal-activities/
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Zo dat was een duur filmavondje.. Ik heb mijn totale inleg afgeschreven. Jammer, we gaan weer aan het werk.
Zero.
Doe eens gek, Bitcoin? Ik denk dat tijdens een megabounce Bitcoin harder stijgt dan de meeste alts. Als het daarna gaat stabiliseren, kun je je gekochte bitcoins mooi gebruiken voor alts.Thaam schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:02:
Geen idee meer voor welke munt ik weer moet gaan! Litecoin, Dash, meer Stellar of IOTA of gewoon nog wat xrp erbij??
raq schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:04:
Bloed door de straten zeg
Klopt.. Maar ik heb niks meer om uit te geven. Misschien maar goed ook.
Zero.
Ik heb nog even terug gekeken naar de run van vorig jaar. Toen zat er tussen 4000 en 3000 alleen op 3500 support (Bitfinex). Al lijkt er nu op 3800-3900 ook support te ontstaan. Lastig dit
Support, geen support, het is volgens mij allemaal bladiebla. Als er net tegelijk een hoop mensen besluiten om te kopen volgen er meer.. verkopen er een aantal tegelijkertijd dan volgen er meer.. Het heeft gewoon met toeval en gelukt te maken volgens mij.ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:07:
Ik heb nog even terug gekeken naar de run van vorig jaar. Toen zat er tussen 4000 en 3000 alleen op 3500 support (Bitfinex). Al lijkt er nu op 3800-3900 ook support te ontstaan. Lastig dit
Zero.
Ik zie dat mn portfolio een kleine bounche omhoog krijgt... 50 euro....
We hebben nu blacker saturday. Gevolgt door bloody sunday ?
Cyber Monday komt er nog aan. En daarna Pakjesavond, Kerst, Nieuwjaar, Pasen, je verjaardag...
Dan de deurwaarde...ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:11:
Cyber Monday komt er nog aan. En daarna Pakjesavond, Kerst, Nieuwjaar, Pasen, je verjaardag...
Ik heb mijn buy order voor BTC net boven de 3500 gezet op binance. Als hij dan nog wat verder zakt kan ik er wel mee leven. Ik heb er toch wel vertrouwen in dat we ooit nog boven die 3500 komen maar zo verwacht ik toch de trein naar boven redelijk op tijd mee te pakken. Ik heb er toch wel vertrouwen in dat we niet onder de 3000 dollar komen op Binance.
Fixed for youggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:11:
Cyber Monday komt er nog aan. En daarna Pakjesavond, Kerst, Chinese Nieuwjaar, Pasen, je verjaardag...
Weg
Je vergeet de box 3 belastingggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:11:
Als ik al mn eerdere geinvesteerde euro's opnieuw kon benutten....
Kon ik nou wel 3 BTC halen.
Kon ik nou wel 3 BTC halen.
Vraagje: voor diegenen die nu handelen via Binance, hapert die nu of totaal niet? Geen achterlopende order histories etc? Ik doe nu niks, maar loopt het soepeltjes bij Binance nu met zulke harde dalingen?
Vroeger voelde het nog speciaal om 1 Bitcoin te bezitten, dat was een bijzondere achievement. Nu kunnen de uitkeringstrekkers zelfs denken aan een aanschaf.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!