Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 387 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.927 views

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:47:
Hoezo maken zij de markt kapot? Dit staat wat mij betreft helemaal los van het BCH gebeuren hoor. Minder mining power betekent geen lagere prijs. En ja, als ze geld nodig hebben voor extra power en daarvoor moeten ze BTC verkopen, dan kunnen ze echt de prijs niet van 6.500 naar <4.000 drukken met zijn 2'en.

We zaten al langer in een descending triangle met grote kans op uitbraak naar boven of naar beneden. Misschien dat het BCH verhaal mede een richting heeft bepaald samen met het Tether gedoe, maar de daling van de afgelopen tijd komt echt niet alleen door BCH.
Volgens mij snap je nog niet helemaal maarja, ik denk wel eens anders als de meeste hier :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:48:
[...]

Zo zie je maar. Aan TA heb je niks :') :+

Ik vind het ook bijzonder hoe hard het gaat, blijkbaar gewoon geen kopers.
Jawel, tegen elke verkoop staat een aankoop, anders kan je niets verkopen :)
RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:49:
[...]

Volgens mij snap je nog niet helemaal maarja, ik denk wel eens anders als de meeste hier :)
Ik waardeer het altijd zo dat je in plaats van aan te geven dat iemand anders verkeerd zit dan even zelf uitlegt hoe het wél zit.

Vertel eens @RaptorXS, waar komt deze daling dan exact door?

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 24-11-2018 22:52 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik moet mijn profielfoto maar eens gaan veranderen.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:49:
[...]

Kain_niaK en de output van zijn kop: Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaa...

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:47:
Hoezo maken zij de markt kapot? Dit staat wat mij betreft helemaal los van het BCH gebeuren hoor. Minder mining power betekent geen lagere prijs. En ja, als ze geld nodig hebben voor extra power en daarvoor moeten ze BTC verkopen, dan kunnen ze echt de prijs niet van 6.500 naar <4.000 drukken met zijn 2'en.

We zaten al langer in een descending triangle met grote kans op uitbraak naar boven of naar beneden. Misschien dat het BCH verhaal mede een richting heeft bepaald samen met het Tether gedoe, maar de daling van de afgelopen tijd komt echt niet alleen door BCH.
Ze hebben toch ook geld uit BTC getrokken om zo BCH meer hashing power te geven?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• RaptorXS
@Taro
RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 01:14:
En de grote verliezer in de BCH oorlog is Jihan Wu.
Waarom?
1}De BCH gaat door het putje,er worden miljoenen dollars per dag verbrand.
2)De S7 en S9 Antminers van Bitmain zijn te duur om aan te schaffen tegen de huidige koersen, en hij is er de eigenaar van. Hoe lager de koersen des te minder rendement.
3) De opbrengst van Antpool en BTC.com mining, waar Bitmain de baas is heeft gaat hard achteruit.
4)Bitmain wil naar de beurs in Hongkong maar door de 3 bovenstaande punten kan de introduktie daar wel eens tegenvallen.
5) Ongenuanceerd, het is een onbetrouwbare spleetoog en een maatje van Roger Ver.
Bron: o.a. : Wikipedia: Bitmain
en dan nog iets:

[...]

Bron: https://cointelegraph.com...huffle-says-chinese-media

:)

• Tominatie
  • Niet online
Het einde is nabij heren, het was een mooie tijd. Ik zie jullie bij praatgroepje volgende week.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DAMAGE schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:53:
[...]

Ze hebben toch ook geld uit BTC getrokken om zo BCH meer hashing power te geven?
Klopt, dat zegt men, maar de vraag is of dat geld dat zij eruit trekken nu deze complete daling in verschillende stappen van samen >2.500 Dollar veroorzaakt. Men heeft dit wel zelf verkondigt, maar iedereen vraagt zich af of zij wel dergelijke aantallen Bitcoin hebben om dat voor elkaar te kunnen krijgen.

En als we het dan toch over OTC aankopen hebben, waarom zouden ze dan dergelijke aantallen dumpen via exchanges in plaats van ze gewoon onderhands aan anderen te verkopen voor een lager bedrag? Als zij de daling van zojuist ook veroorzaakt hebben, dan moeten ze duizenden Bitcoins verkocht hebben die 2.000 Dollar per stuk goedkoper zijn dan een paar weken geleden. Lijkt me geen goede beslissing.

Er zat al langer een daling aan te komen, men had tot de +-6.250 nog hoop op een weg omhoog. Die optie verdween toen we onder de 6k kwamen en dan is ineens de zekere bodem verdwenen en koers je op <4k af.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@Tominatie
Mijn hoop gaat weg door je nieuwe avatar. ;w

Weg

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:29

gws24

Thinking is hard!

@Tominatie die zijn avatar verandert in een bear betekent dat we eindelijk in de capitulatie fase zijn beland van de bubbel ;-)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Tominatie
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:59:
@Tominatie
Mijn hoop gaat weg door je nieuwe avatar. ;w
Sorry, ik ben gecapituleerd.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

kom manne niet zo down................

Prepare for the next ATH

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Lol en dit is dan pas de zaterdag, zondag is meestal ook een rode dag. En maandag en de rest van de week in de afgelopen weken waren ook rode dagen. Nou die 3k zal met deze snelheid ook boter zacht blijken. Je hoeft tegenwoordig niks te doen om meer btc te krijgen, natuurlijk enkel geldig als je in usdt, stable of fiat zit :P.

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Just filling the gap..............

• RaptorXS
Best wel grappig dit spelletje met de BTC, ik zie er wel de humor van in. :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sahara schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:00:
Lol en dit is dan pas de zaterdag, zondag is meestal ook een rode dag. En maandag en de rest van de week in de afgelopen weken waren ook rode dagen. Nou die 3k zal met deze snelheid ook boter zacht blijken. Je hoeft tegenwoordig niks te doen om meer btc te krijgen, natuurlijk enkel geldig als je in usdt, stable of fiat zit :P.
Zondag kan juist wel eens een groene dag worden voor de veranderingen met die cheape coins.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het einde van de val omlaag ?

KOPEN !!!1!1!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@RaptorXS Mooi verhaal over BCH, maar geen reden voor de prijsdaling van Bitcoin over de afgelopen weken. Misschien kan je dit wat verder toelichten zodat ik de relatie tussen jouw post en mijn post wél begrijp?

Het zou je daarnaast sieren als je minder van goed of fout uitgaat, of zegt dat mensen iets niet snappen en dat ook zo direct uitspreekt. Je kunt zaken ook aanvullen of opbouwende feedback geven, ipv zo zwart/wit te denken.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:57:
Het einde is nabij heren, het was een mooie tijd. Ik zie jullie bij praatgroepje volgende week.
Jouw profielfoto ook. Hahahaha.

Rookworst zonder r is ook worst.

• PilatuS
  • Niet online
800 dollar val. 1000 dollar val. En nu ? Tot nu toe zo'n 400 dollar.

Hoop zo op een mega bounce ergens.

• Tominatie
  • Niet online
Doe het niet @PilatuS wij beren zijn te sterk. Stieren zijn een beschermde diersoort aan het worden. Het zal niet lang meer duren voordat de laatste is uitgestorven. $0, soon.

• RaptorXS
Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:05:
@RaptorXS Mooi verhaal over BCH, maar geen reden voor de prijsdaling van Bitcoin over de afgelopen weken. Misschien kan je dit wat verder toelichten zodat ik de relatie tussen jouw post en mijn post wél begrijp?

Het zou je daarnaast sieren als je minder van goed of fout uitgaat, of zegt dat mensen iets niet snappen en dat ook zo direct uitspreekt. Je kunt zaken ook aanvullen of opbouwende feedback geven, ipv zo zwart/wit te denken.
Hasrate power werd ingekocht of ingehuurd door de 2 verschillende kampen die beide in het bezit zijn van een groot aantal BTC, de echte early adaptors.Het kost ze wel heel veel centen (BTC).
Dit ging ten koste van de hasrate van het BTC netwerk want zoals? je weet schakelen de miners zo over.
Het is gewoon haantjesgedrag tussen een paar hele rijke knakkers die nu een oorlogje uitvechten. :)

• Campo Alegre
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-01-2023
Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:57:
Fijn Weekend!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Heb weer wat FIAT actief gemaakt........... GRRRRR

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:09:
Doe het niet @PilatuS wij beren zijn te sterk. Stieren zijn een beschermde diersoort aan het worden. Het zal niet lang meer duren voordat de laatste is uitgestorven.
Wanneer een hoop mensen denken dat het nooit meer goedkomt is het in het verleden vaak een goed moment geweest om te kopen.

Tuurlijk weet ik ook niet hoe het zal gaan, maar over weet ik veel hoeveel tijd BTC op 80k zou mij niets verbazen :)
$0, soon.
Nooit ! :P

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:58:
[...]

En als we het dan toch over OTC aankopen hebben, waarom zouden ze dan dergelijke aantallen dumpen via exchanges in plaats van ze gewoon onderhands aan anderen te verkopen voor een lager bedrag? Als zij de daling van zojuist ook veroorzaakt hebben, dan moeten ze duizenden Bitcoins verkocht hebben die 2.000 Dollar per stuk goedkoper zijn dan een paar weken geleden. Lijkt me geen goede beslissing.
En als ze die weer gelijk weer terugkopen incl de weak hands die mee verkopen? Zag laatst zn mooi stukje over hoe banken dat doen..

Rapapa...

• Tominatie
  • Niet online
3.6k is een schijnsupport, houdt nu even stand en gaat er zo aan.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:41
RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:09:
[...]

Hasrate power werd ingekocht of ingehuurd door de 2 verschillende kampen die beide in het bezit zijn van een groot aantal BTC, de echte early adaptors.
Dit ging ten koste van de hasrate van het BTC netwerk want zoals? je weet schakelen de miners zo over.
Het is gewoon haantjesgedrag tussen een paar hele rijke knakkers die nu een oorlogje uitvechten. :)
De BCH en BSV hashrate liggen allebei rond 3 exahashes/s. Verwaarloosbaar voor BTC-termen. Zie overigens de link tussen hashrate en marktprijs niet zo. Hashrate volgt marktprijs (via winstgevendheid); niet andersom. (Noot: wel gigantische laggeffecten mogelijk)

[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 24-11-2018 23:17 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Alts houden dit keer goed stand. Dat dan wel. Maar ik heb wel echt spijt dat ik niet ergens een keer verkocht heb :( :( :(

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Specy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:14:
Alts houden dit keer goed stand. Dat dan wel. Maar ik heb wel echt spijt dat ik niet ergens een keer verkocht heb :( :( :(
Stellar krijgt wel flink op zijn kloten van de keer zeg.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

RaptorXS schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:09:
[...]

Hasrate power werd ingekocht of ingehuurd door de 2 verschillende kampen die beide in het bezit zijn van een groot aantal BTC, de echte early adaptors.
Klopt, dat weet ik en geef ik zelf ook aan, maar, we hebben het over de grote >2.500 Dollar prijsdaling van Bitcoin in relatie tot het dumpen van Bitcoin door de BCH haantjes. Een lagere hashrate betekent niet direct een lagere prijs.

Mijn bewering is dat het dumpen (dus niet de lagere hashrate) van BTC door de BCH heren om de kosten van de hogere BCH hashrate te dekken er mogelijk deels invloed op heeft, maar niet volledig. De BCH heren hebben dit echt niet samen helemaal veroorzaakt. Er zijn veel meer andere factoren die dit hebben veroorzaakt, het is echt niet aan hun toe te schrijven.

Ik ga dit hier niet opnieuw uitleggen, lees mijn posts hierboven.

• The Redman
Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:17:
[...]

Klopt, dat weet ik en geef ik zelf ook aan, maar, we hebben het over de grote >2.500 Dollar prijsdaling van Bitcoin in relatie tot het dumpen van Bitcoin door de BCH haantjes. Een lagere hashrate betekent niet direct een lagere prijs.

Mijn bewering is dat het dumpen (dus niet de lagere hashrate) van BTC door de BCH heren om de kosten van de hogere BCH hashrate te dekken er mogelijk deels invloed op heeft, maar niet volledig. De BCH heren hebben dit echt niet samen helemaal veroorzaakt. Er zijn veel meer andere factoren die dit hebben veroorzaakt, het is echt niet aan hun toe te schrijven.

Team BCH en BSV dumpen niet voor euro's. Die betalen de ingehuurde miners met BTC. Lijkt me solide fud. (Die miners zullen wel een groot deel dumpen ivm stroomkosten)

[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 24-11-2018 23:21 ]

• RaptorXS
Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:17:
[...]

Ach, de lagere hasrate en/of de lagere BTC prijzen zorgen er wel voor dat sommige miners sluiten.
Oorzaak en gevolg?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

LosGieros schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:11:
[...]

En als ze die weer gelijk weer terugkopen incl de weak hands die mee verkopen? Zag laatst zn mooi stukje over hoe banken dat doen..
Dat kan natuurlijk, maar ik denk dat ze er dan liever de prijs van BCHSV of BCHABC mee opdrijven ipv een andere munt zoals BTC, mits ze er zelf wél vertrouwen in hebben uiteraard dat hun blockchain de toekomst heeft en de hashwar gaat winnen.

Daarom vraag ik me dit ook ten zeerste af. Waarom zouden ze zoveel miljoenen uitgeven aan dit geheel en dat op het spel zetten met de mogelijke uitkomst dat ze alles kwijtraken. Zoveel Bitcoin hadden ze echt niet, want dan hebben ze tientallen of honderden miljoenen aan Bitcoin verkocht, ik geloof er niets van.
The Redman schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:20:
[...]

Team BCH en BSV dumpen niet voor euro's. Die betalen de ingehuurde miners met BTC. Lijkt me solide fud. (Die miners zullen wel een groot deel dumpen ivm stroomkosten)
Klopt, daarom verwacht ik ook niet dat hun verkopen via exchanges zullen gaan en de koers zullen drukken. Misschien wel dat de miners ze dumpen, maar, dan gebeurt dit wel erg georganiseerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 24-11-2018 23:24 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

buy the dip...........

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
@sourcecode Ik zie geen bounce of iets wat erop lijkt.

Verwijderd

Ik ga het niet nog een keer zeggen

• Tominatie
  • Niet online
Dan moeten de Mt. Gox bitcoins nog komen :') :')

• New Yorker
  • Niet online

Weg

• Sahara
Dacht eerst aan bodem bij 2500. Nu lijkt die 1k niet eens zo gek.

• The Redman
Leuk weetje:

De laatste 3 difficulty adjustments (> 6 weken) ging de difficulty omlaag
ofwel minder dan 6 blocks per uur de laatste weken
ofwel minder dan de gebruikelijke 1800 BTC inflatie per dag
(en toch prijsdaling)

Hoe moet dat zodra er 'gewoon' weer >1800BTC per dag bijkomen en ook nog de Gox coins? :o

Verwijderd

BTC is dood..nieuwe kansen voor andere munten

• Sahara
Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:28:
Zou je denken dat die zo laag verkopen? Op 6k verkopen was nog lucratief, maar op 2 a 3k, misschien vangen ze dat nog voor de eerste paar tienduizend btc, maar voor de rest niet hoor.

Verwijderd

Binnenkort weer 10,000 BTC voor 1 pizza.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Op Binance staan er rond 3800 flink wat BTC klaar in de buyorders.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:31:
[...]

Zou je denken dat die zo laag verkopen? Op 6k verkopen was nog lucratief, maar op 2 a 3k, misschien vangen ze dat nog voor de eerste paar tienduizend btc, maar voor de rest niet hoor.
Al zou ik er 5000 bezitten, hots gelijk 4000 in de uitverkoop :P

• RaptorXS
Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:28:
Nobuaki Kobayashi, de curator van de failliete bitcoin-beurs Mt. Gox, probeert de deadline voor het indienen van civiele rehabilitatieclaims tot december te verlengen.

Kobayashi kondigde donderdag aan dat hij “pogingen zal doen om de rechtbank te verzoeken om claims die op 26 december 2018 zijn ontvangen nog te accepteren.”

De eerdere deadline van 22 oktober is al verstreken. Echter omdat schuldeisers zich over de hele wereld bevinden, zegt de curator dat er meer tijd nodig is. Hij wil er zo voor zorgen dat alle formulieren zijn ontvangen.
Bron: https://www.bitned.nl/nie...rator-deadline-verlengen/

• PilatuS
  • Niet online
The Redman schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:29:
Hoe moet dat zodra er 'gewoon' weer >1800BTC per dag bijkomen en ook nog de Gox coins? :o
Niet te voorspellen denk ik. De MtGox coins komen sowieso volgend jaar pas en de geminede coins zijn er natuurlijk altijd al geweest tijdens de complete geschiedenis van BTC.

Blijft BTC het slecht doen als de MtGox coins komen kan het best eens hard gaan. Gaat BTC mooi herstellen denk ik niet dat er veel verkocht worden.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Was inderdaad een goede koop die CSC, bedankt

Verwijderd

Uit eindlijk gaan ze ook dumpen
Die gasten wachten echt niet tot die munten waardeloos zijn
Die zitten nu te zweten en gaan rap over stag
Dan donderd het nog harder in elkaar

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

Qwerty-273

Meukposter

MtGox coins zijn er natuurlijk de hele afgelopen tijd geweest, net zoals de Satoshi coins natuurlijk die ook nog lekker vast staan. Daar valt echt weinig mee te doen, en dat verklaart ook de prijsschommeling niet. Ik denk dat het gedoe op BCH juist wel invloed heeft, ten eerste omdat ze daar ook over Bitcoin praten (ja maar dan niet BCT) en het tekenend is dat het verschil van mening tussen een handje vol mensen, toch zo'n impact heeft op BCH, en daarmee op BCT. Niet in de techniek, maar wel hoe men tegen de gehele groep aankijkt.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Tominatie
  • Niet online
Cybermonday moet ook nog komen. _O-

De kortingen zullen mals zijn.

Verwijderd

RekZ schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:36:
[...]

Was inderdaad een goede koop die CSC, bedankt
Zekers..die gaan binnenkort moonen

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:36:
Uit eindlijk gaan ze ook dumpen
Die gasten wachten echt niet tot die munten waardeloos zijn
Die zitten nu te zweten en gaan rap over stag
Dan donderd het nog harder in elkaar
Waarom zouden ze zitten te zweten? BTC koers ten tijde van het omvallen van mtgox was rond de $200. Al die gasten staan op dikke winsten en dat op coins waarvan ze aannamen dat ze die gewoon kwijt waren. Tuurlijk, er zullen er zijn die ze snel verkopen, maar anderen zullen ze wellicht gewoon vasthouden in de hoop dat die 20k weer een keer in zicht komt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ggj87 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:31:
Op Binance staan er rond 3800 flink wat BTC klaar in de buyorders.
Ik ben all-in gegaan op NEO @ 7.4 USDT en er is fiat onderweg naar Coinbase voor een paar extra stuks BTC, de vrouw des huizes is akkoord :) Uiteraard wel icm een strakke stop-loss, want dit kan maar zo nog >75% verder omlaag de komende weken.

• Tominatie
  • Niet online
Als we toch nog iets positiefs kunnen noemen; het Bitcoin netwerk blijft keurig overeind.

• ggj87
Van de Telegram Crypto Coins (Binance Coach) groep:
ok guys its time to predict the reversal point

We are going closer to that point, our predictions say it will be in the area of 3500 (Binance rate) and 3333 at bitmex / coinbase / tradeblock rate.

It's time to wake up and buy cheap BTC

• PilatuS
  • Niet online
Qwerty-273 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:38:
Ik denk dat het gedoe op BCH juist wel invloed heeft
Invloed ? Zeker. De complete oorzaak ? Geloof ik niets van.

We zien nu voor de 3e keer een 80+% correctie nadat er enorm veel lucht in was gepompt. Als het dan op 6k niet verder omhoog wil is verder omlaag het logische gevolg.

Verwijderd

De nieuwe generatie munten kopers gaan voor snelheid en toekomst
Die laten de oud gediende zo als neo ltc btc links liggen
Die bloeden dood

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:43:
Die bloeden dood
Misschien moet je even naar de koers kijken, alles gaat onderuit.

Snelheid en toekomst ? Neem ZIL bijvoorbeeld eens, ook net zo hard onderuit.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:10
Mijn Blockfolio is ook al dood.... Misschien maar beter ook met deze prijzen :D

Benieuwd waar we morgen staan, gaat wel echt rap naar beneden zo. Aan de andere kant wel grappig om te zien, maanden geleden wachtte zo'n beetje iedereen op een dipje om weer bij te kopen, Nu hebben we een mooie dip en lijkt er nog steeds angst te bestaan om bij te kopen.

Ikzelf wacht btw ook nog ff met bijkopen hoor :)

• The Redman
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:43:
Die bloeden dood
Snelheid? Instant Payments van de ECB?

Geen enkele crypto heeft het kenmerk snelheid.

[ Voor 7% gewijzigd door The Redman op 24-11-2018 23:47 ]

• Tominatie
  • Niet online
XRP is echt een beest, altijd tegendraads.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-11 06:45
Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:49:
XRP is echt een beest, altijd tegendraads.
Wat een onzin. Stond eerst op 3 dollar....

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:54
De totale coinmarketcap is momenteel ongeveer gelijk aan het vermogen van Jeff Bezos :)

Edit: dus de marketcap kan wat mij betreft nog wel wat omhoog.

[ Voor 27% gewijzigd door toilet_paper op 24-11-2018 23:53 ]

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:40:
[...]

Ik ben all-in gegaan op NEO @ 7.4 USDT en er is fiat onderweg naar Coinbase voor een paar extra stuks BTC, de vrouw des huizes is akkoord :) Uiteraard wel icm een strakke stop-loss, want dit kan maar zo nog >75% verder omlaag de komende weken.
Stop loss al geraakt met Neo?

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Fuck it, ben voor 25% ingestapt op 3849 op Binance.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:54:
[...]

Staat nog op 7.4 :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Sahara schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:54:
[...]

Nee, geen stop loss, vinger nog boven de market sell knop. Ik geef het nog heel even :) Die stop loss was bedoeld voor die BTC. Maar, ik kan toch nog niet inkopen, zal wel pas maandag worden ivm Coinbase overschrijving vermoed ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 24-11-2018 23:55 ]

• Tominatie
  • Niet online
Thaam schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:52:
[...]

Wat een onzin. Stond eerst op 3 dollar....
Het gaat mij erom dat XRP telkens beter presteert in de dip dan BTC, dat had ik niet voor mogelijk gehouden vroeger. Bitcoin is koning dacht ik.

Verwijderd

Pas maar op. Bitcoin al eens zien halveren in 1 uur. Van 600 naar 250. Als de 3400 geraakt wordt voorzie ik een herkenbaar fenomeen.

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Lang geleden dat ik nog eens fiat er in heb gestoken, maar met deze prijzen lijkt het me toch een momentje.
Wat is de goedkoopste manier van Coinbase naar Binance tegenwoordig? In Januari was het via Litecoin maar geen idee tegenwoordig :)

Hoor het graag.

• Tominatie
  • Niet online
3.6k gaat het echt niet houden, gewoon echt niet. Dit wordt een vrije val. Schijnsupport!

Geen enkele bounce, zeker geen koopsignaal.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

darkownage schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:57:
Lang geleden dat ik nog eens fiat er in heb gestoken, maar met deze prijzen lijkt het me toch een momentje.
Wat is de goedkoopste manier van Coinbase naar Binance tegenwoordig? In Januari was het via Litecoin maar geen idee tegenwoordig :)

Hoor het graag.
Nog steeds via Litecoin inderdaad.

• Thaam
Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:56:
[...]

Het gaat mij erom dat XRP telkens beter presteert in de dip dan BTC, dat had ik niet voor mogelijk gehouden vroeger. Bitcoin is koning dacht ik.
Klopt. Bij de laatste paar dips houd hij zich behoorlijk sterk.

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Taro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:59:
[...]

Nog steeds via Litecoin inderdaad.
Ah bedankt :)

• Swaha
Swaha schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:54:
Fuck it, ben voor 25% ingestapt op 3849 op Binance.
En toch maar weer snel verkocht op 3880 :P

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:58:
Geen enkele bounce, zeker geen koopsignaal.
Tot dat er een flinke bounce komt en mensen vertrouwen hebben dat we meer dan 300 dollar kunnen stijgen. Het kan echt als een idioot omhoog gaan.

Kijk eens naar de 2015 correctie. V shape bounce. Ook toen enorm omlaag, maar ook als een gek omhoog. Weet ik dit ? Nope, maar het is prima mogelijk :)

• Thaam
Geen idee meer voor welke munt ik weer moet gaan! Litecoin, Dash, meer Stellar of IOTA of gewoon nog wat xrp erbij?? 8)7

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

Qwerty-273

Meukposter

Nog een andere zijstraat voor de daling, de laatste restjes van ISIS (of welke afkorting dan ook) aanpakken?
https://www.thesun.co.uk/...-millions-cryptocurrency/

Al is het maar de vraag hoe recent dat eigenlijk is, ze waren er ook al veel eerder druk meebezig:
https://securityintellige...fund-criminal-activities/

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 19:14
Zo dat was een duur filmavondje.. Ik heb mijn totale inleg afgeschreven. Jammer, we gaan weer aan het werk.

Zero.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Bloed door de straten zeg

De tijd leert of het tij keert

Verwijderd

morgen 2200 ? :S

• Swaha
Thaam schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:02:
Geen idee meer voor welke munt ik weer moet gaan! Litecoin, Dash, meer Stellar of IOTA of gewoon nog wat xrp erbij?? 8)7
Doe eens gek, Bitcoin? Ik denk dat tijdens een megabounce Bitcoin harder stijgt dan de meeste alts. Als het daarna gaat stabiliseren, kun je je gekochte bitcoins mooi gebruiken voor alts. :)

• Pelox
Klopt.. Maar ik heb niks meer om uit te geven. Misschien maar goed ook.

Zero.

• ggj87
Ik heb nog even terug gekeken naar de run van vorig jaar. Toen zat er tussen 4000 en 3000 alleen op 3500 support (Bitfinex). Al lijkt er nu op 3800-3900 ook support te ontstaan. Lastig dit :P

• Pelox
ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:07:
Ik heb nog even terug gekeken naar de run van vorig jaar. Toen zat er tussen 4000 en 3000 alleen op 3500 support (Bitfinex). Al lijkt er nu op 3800-3900 ook support te ontstaan. Lastig dit :P
Support, geen support, het is volgens mij allemaal bladiebla. Als er net tegelijk een hoop mensen besluiten om te kopen volgen er meer.. verkopen er een aantal tegelijkertijd dan volgen er meer.. Het heeft gewoon met toeval en gelukt te maken volgens mij.

Zero.

• Thaam
Ik zie dat mn portfolio een kleine bounche omhoog krijgt... 50 euro....

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-11 13:12
8)7 Ik dacht dat black friday al afgelopen was -O- -O-

• PilatuS
  • Niet online
Michel2 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:10:
8)7 Ik dacht dat black friday al afgelopen was -O- -O-
We hebben nu blacker saturday. Gevolgt door bloody sunday ?

• ggj87
Cyber Monday komt er nog aan. En daarna Pakjesavond, Kerst, Nieuwjaar, Pasen, je verjaardag...

• Thaam
ggj87 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:11:
Cyber Monday komt er nog aan. En daarna Pakjesavond, Kerst, Nieuwjaar, Pasen, je verjaardag...
Dan de deurwaarde... _O-

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Ik heb mijn buy order voor BTC net boven de 3500 gezet op binance. Als hij dan nog wat verder zakt kan ik er wel mee leven. Ik heb er toch wel vertrouwen in dat we ooit nog boven die 3500 komen maar zo verwacht ik toch de trein naar boven redelijk op tijd mee te pakken. Ik heb er toch wel vertrouwen in dat we niet onder de 3000 dollar komen op Binance.

• New Yorker
  • Niet online
Cyber Monday komt er nog aan. En daarna Pakjesavond, Kerst, Chinese Nieuwjaar, Pasen, je verjaardag...
Fixed for you

Weg

• Michel2
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-11 13:12
Je vergeet de box 3 belasting |:(

• Thaam
Als ik al mn eerdere geinvesteerde euro's opnieuw kon benutten.... :F
Kon ik nou wel 3 BTC halen. :F

• Sahara
Vraagje: voor diegenen die nu handelen via Binance, hapert die nu of totaal niet? Geen achterlopende order histories etc? Ik doe nu niks, maar loopt het soepeltjes bij Binance nu met zulke harde dalingen?

• Tominatie
  • Niet online
Vroeger voelde het nog speciaal om 1 Bitcoin te bezitten, dat was een bijzondere achievement. Nu kunnen de uitkeringstrekkers zelfs denken aan een aanschaf.
Pagina: 1 ... 387 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!