[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Jumpman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:56:
Mijn strategie is nu de Alts te laten staan (te vaak stop loss gehad, dat hij daarna veel sneller omhoog ging) en bij een echte dip BTC en LTC te kopen vanuit fiat.
LTC? :/

maar goed.. gisteravond (veel en veel te laat) mijn xlm verkocht en vanmorgen teruggekocht. Toch nog mooi 5% gepakt. Beter dan niks laten we maar zeggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 23-05-2018 10:59 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Mijn strategie is nu de Alts te laten staan (te vaak stop loss gehad, dat hij daarna veel sneller omhoog ging) en bij een echte dip BTC en LTC te kopen vanuit fiat.
Een beter strategie is HODL tot 500B marketcap en bitcoin 10k+

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik laat mijn NEO ook gewoon staan. Gewoon geen zin om mijn verlies te nemen, ook al levert dat op langere termijn mss meer winst op. Heb ze vorige week zonder stop loss te zetten gekocht op $69 (ja, dom ik weet het, maar dat kan gebeuren). We komen ooit wel weer terug op dat niveau. Echt wel. Dus ik laat ze maar staan, krijg er ondertussen GAS voor als intrest.

Moest de boel echt nog diep dippen, pakweg onder de $6000, dan gooi ik er wel wat vers fiat tegen aan :)
.

[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 23-05-2018 11:01 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:59:
[...]

Een beter strategie is HODL tot 500B marketcap en bitcoin 10k+
Maar dan zie je groene torens hé ;)

Een nog betere strategie is HODL tot 700B marketcap en bitcoin 16k+

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 23-05-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:50:
[...]

Die vent loopt altijd achter de feiten aan. Zo erg zelfs, dat sommigen gewoon het tegenovergestelde doen van wat MPC "voorspelt", en met succes. Echt droevig dat die gast zo veel volgers heeft op Tradingview; hij besmeurt de TA-wereld met zijn onkunde :N
Sommige denk juist dat crypto meer volgens het random walk theory gaat.

https://www.investopedia.com/terms/r/randomwalktheory.asp

Dus dat TA's eigenlijk niet werken. En lijken te werken omdat als iemand zegt we gaan omhoog dat iedereen koopt waardoor het omhoog gaat 'self fulfilling prophecy' dus eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
Wie zegt dat we ooit nog een MC van 700B gaan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
lonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:05:
Wie zegt dat we ooit nog een MC van 700B gaan krijgen?
TA overlord @Chris.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Toch maar net voor 250 euro aan alt gekocht :). weer kopen als er een drastische daling komt TOV dit moment. Dat is toch weer 25 euro goedkoper dan gisteravond.

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 23-05-2018 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik was sarcastisch :') maar ooit een marketcap van 700B lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
A87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:08:
Toch maar net voor 250 euro aan alt gekocht :). weer kopen als er een drastische daling komt TOV dit moment. Dat is toch weer 25 euro goedkoper dan gisteravond.
En wat is het geworden?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Chris.nl schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:00:
[...]

Maar dan zie je groene torens hé ;)

Een nog betere strategie is HODL tot 700B marketcap en bitcoin 16k+
U dont get it, als bitcoin 10K aantikt komt het overal op het nieuws en komen de noob FOMO people ineens investeren. Tot die tijd vergeet het maar met op grote schaal investeerders.

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 23-05-2018 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
Vakantiegeld is binnen bij veel mensen. Spaarrekening, verbouwing, vakantie, auto of toch crypto? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Viper® schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:05:
Dus dat TA's eigenlijk niet werken. En lijken te werken omdat als iemand zegt we gaan omhoog dat iedereen koopt waardoor het omhoog gaat 'self fulfilling prophecy' dus eigenlijk.
"Dat iemand zegt we gaan omhoog", er is echt geen paus die voor de heel de cryptowereld even zegt wat we gaan doen. Dus die theorie van de self fulfilling prophecy geloof ik niet zo echt. Net zoals je in de markt bulls en bears hebt, heb je in TA dezelfde tweestrijd. Wat zeker wel waar is, is dat die self fulfilling prophecy wel mee de waarde bepaalt van bvb Fibonacci levels. Op zich hebben die geen enkele waarde in de markt, maar doordat echt iedereen ze gebruikt als inschattingsinstrument krijgen ze juist waarde. Maar dat geldt mijns inziens dus niet voor alle onderdelen van TA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Rookert25 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:10:
Vakantiegeld is binnen bij veel mensen. Spaarrekening, verbouwing, vakantie, auto of toch crypto? :)
ik krijg het pas de 28ste.. en dan gaat het rechtstreeks in het potje 'Nieuw casco huis'.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Rookert25 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:10:
Zuinig leven, schoenen echt oplopen enso en redelijk wat in crypto. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 23-05-2018 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:11:
[...]
"Dat iemand zegt we gaan omhoog", er is echt geen paus die voor de heel de cryptowereld even zegt wat we gaan doen. Dus die theorie van de self fulfilling prophecy geloof ik niet zo echt. Net zoals je in de markt bulls en bears hebt, heb je in TA dezelfde tweestrijd. Wat zeker wel waar is, is dat die self fulfilling prophecy wel mee de waarde bepaalt van bvb Fibonacci levels. Op zich hebben die geen enkele waarde in de markt, maar doordat echt iedereen ze gebruikt als inschattingsinstrument krijgen ze juist waarde. Maar dat geldt mijns inziens dus niet voor alle onderdelen van TA.
Deels mee eens.

Het verschil met handel op de beurs (aandelen & obligaties) is dat de waardebepaling van veel bedrijven wat makkelijker is. Je kijkt naar liquiditeit, jaarcijfers, bedrijven in dezelfde branch, marktvraag etc.

Bij crypto zit er veel waarde in whitepapers, ideeën of personen met mogelijke toekomst toepassingen.

Als ik zeg je moet nu Philips komen zal ik dit moeten onderbouwen met argumenten en cijfers. Als een bekende youtuber, Ian Ballina of Suppoman zegt deze altcoin is goed want goed team en mooi project is er een grote groep die daar 'blindelings' op gaat kopen.

Althans zo kijk ik ernaar. De markt is heel klein en er is veel speculatie en weinig daadwerkelijk product. Veel manipulatie, fud en fomo. hierdoor gaat de koers alle kanten op.

[ Voor 6% gewijzigd door Viper® op 23-05-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Viper, argument gaat niet helemaal op. Philips is een redelijk traditioneel bedrijf, ga je n vergelijking met Twitter aandelen aan gaat die beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Viper® schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:16:
[...]

Deels mee eens.

Het verschil met handel op de beurs (aandelen & obligaties) is dat de waardebepaling van veel bedrijven wat makkelijker is. Je kijkt naar liquiditeit, jaarcijfers, bedrijven in dezelfde branch, marktvraag etc.

Bij crypto zit er veel waarde in whitepapers, ideeën of personen met mogelijke toekomst toepassingen.

Als ik zeg je moet nu Philips komen zal ik dit moeten onderbouwen met argumenten en cijfers. Als een bekende youtuber, Ian Ballina of Suppoman zegt deze altcoin is goed want goed team en mooi project is er een grote groep die daar 'blindelings' op gaat kopen.

Althans zo kijk ik ernaar. De markt is heel klein en er is veel speculatie en weinig daadwerkelijk product. Veel manipulatie, fud en fomo. hierdoor gaat de koers alle kanten op.
Met crypto kan je ook onderzoek doen naar meerwaarde op deze planeet.
Ik zal wel niet shillen en heb deze coin niet, maar bijv. POWER LEDGER, dat is gewoon super natuurlijk.
Gedeelde energie voor iedereen en samen opwekken (distribueren) en uitlezen (arme landen).
YouTube: Power Ledger: The Democratization of Power

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 23-05-2018 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
A87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:09:
[...]

U dont get it, als bitcoin 10K aantikt komt het overal op het nieuws en komen de noob FOMO people ineens investeren. Tot die tijd vergeet het maar met op grote schaal investeerders.
Die hebben hun lesje wel geleerd in januari 2018, die komen nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
rogier2012 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:18:
Viper, argument gaat niet helemaal op. Philips is een redelijk traditioneel bedrijf, ga je n vergelijking met Twitter aandelen aan gaat die beter op.
Klopt, twitter, instagram, facebook.
Deze hebben alleen allemaal een werkend product en/of dienst. Uitgaven, inkomsten en advertenties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
:'( :'( :'( :'( :'(

Ik ga maar weer wat naar coinbase sturen. In die 1,5 dag dat ik het niet heb gevolgd is GVT echt niks meer waard, om te janken. Maar ben nog steeds bullish en heb vertrouwen long term wat ik bij de meeste wel mis hier. In deze zware tijden moet je achter je crypto staan en in deze dips bijkopen i.p.v. verkopen :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de zekerheid toch maar een klein plukje ETH weer gekocht en dat omgezet in RLC, you never know :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hey ik heb mijn belastinggeld ontvangen zie ik, mooier moment kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:22:
Klein beetje in crypto toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is voor mij maar 300 eurie, dat schiet niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Je krijgt tenminste nog iets terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:21:
:'( :'( :'( :'( :'(

Ik ga maar weer wat naar coinbase sturen. In die 1,5 dag dat ik het niet heb gevolgd is GVT echt niks meer waard, om te janken. Maar ben nog steeds bullish en heb vertrouwen long term wat ik bij de meeste wel mis hier. In deze zware tijden moet je achter je crypto staan en in deze dips bijkopen i.p.v. verkopen :Y
GVT wordt ondanks zijn goede 'startpositie' meegetrokken in het dal van BTC. 't Is daarom dat ik niet in alts trade als bitcoin het moeilijk heeft: uiteindelijk overrulet die altijd de andere factoren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:21:
Ik heb voor de zekerheid toch maar een klein plukje ETH weer gekocht en dat omgezet in RLC, you never know :*)
op 0,002900 eth? dan kan het zijn dat je die van mij hebt overgenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Krijg ik ook nog alleen zal dat pas weer in september/oktober zijn of zo.. standaard uitstel ivm eigen bedrijf. :-(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:23:
[...]

Dat is voor mij maar 300 eurie, dat schiet niet op
Voor mij 1000 euro, denk dat ze een nulletje teveel hebben ingevuld :') :') :')

Nee het klopt wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:25:
[...]

Voor mij 1000 euro, denk dat ze een nulletje teveel hebben ingevuld :') :') :')

Nee het klopt wel. :P
Ik verwacht zo'n 8x bovenstaand bedrag :Y Voordeel van een dubbele hypotheek.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@TomTorquay I know. Mochten we weer bullish keren zullen alts weer een stuk harder aantrekken. Daarom is het slim om in dit soort dipjes weer goedkoop alts in te slaan. Nja, kan iedergeval weer heel goedkoop GVT in slaan straks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:27:
[...]Ik verwacht zo'n 8x bovenstaand bedrag :Y Voordeel van een dubbele hypotheek.
Gefeliciteerd, je hebt 6 tot 18 maanden moeten wachten om je teveel betaalde geld terug te krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:30:
[...]
Gefeliciteerd, je hebt 6 tot 18 maanden moeten wachten om je teveel betaalde geld terug te krijgen. :+
haha ja klopt helemaal maar wel een lekker spaarpotje altijd

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
thank you! We will send out the prizes today.

Sincerely,
UPcoin Team
Nou, dat is dan toch nog een kleine meevaller. Ben benieuwd of ik 4 van die powerbanks en een Ledger Nano S krijg. Zou mooi zijn! :P
(die powerbanks mooi bij verjaardagen weggeven oOo )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:30:
[...]

haha ja klopt helemaal maar wel een lekker spaarpotje altijd
Rente krijg je toch niet over je geld, en als de belasting het heeft kan je er ook niet aankomen, dikke WIN dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
tias86 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:31:
[...]

Rente krijg je toch niet over je geld, en als de belasting het heeft kan je er ook niet aankomen, dikke WIN dus :P
Ja precies! Hou er op deze manier meer aan over dan aan de crypto's :F

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 23-05-2018 11:34 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:27:
@TomTorquay I know. Mochten we weer bullish keren zullen alts weer een stuk harder aantrekken. Daarom is het slim om in dit soort dipjes weer goedkoop alts in te slaan. Nja, kan iedergeval weer heel goedkoop GVT in slaan straks.
Klopt helemaal. Vooropgesteld dat dit de bodem is natuurlijk. Aan het dode volume te zien lijkt dat nog niet het geval. Maar zoiets kan gelukkig wel snel omkeren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:31:
[...]

Als je afgelopen jaar iedere maand je hypotheekrenteaftrek in crypto had gestopt, dan had je prima rente gehad... :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:34:
[...]
Klopt helemaal. Vooropgesteld dat dit de bodem is natuurlijk. Aan het dode volume te zien lijkt dat nog niet het geval. Maar zoiets kan gelukkig wel snel omkeren :Y
Hoeft van mij ook nog niet, ik ga nu 500 euro'tjes extra sturen. Helaas laatst ook al voor 340 euro extra ingekocht (op 7000 eur/btc). Achja, moon soon? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Nondeju, wat een bloedbad.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Uitslapen kost geld ;)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb nu geld overgemaakt naar coinbase, hoop dat het er eind middag opstaat. Anders ga ik gefrustreerd klagen op reddit over de dramatische service van coinbase als je in een dip wilt kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
De dominance van BTC is sinds maandag met 2% omhoog gegaan en het volume tov gisteren met dik 2,5 miljard gestegen. Mensen lijken dit toch wel als een mooi koopmoment te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Nou, ik zit al een aantal uren toe te kijken hoe het leegbloed.
Ik dacht dat het gisteren te laat zou zijn om over te zetten :+.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:43:
Ik heb nu geld overgemaakt naar coinbase, hoop dat het er eind middag opstaat. Anders ga ik gefrustreerd klagen op reddit over de dramatische service van coinbase als je in een dip wilt kopen :+
Sepa betalingen kunnen tot 3 werkdagen duren. Daar kan coinbase niks aan doen. Dat is de schuld van de banken. Maar om zulke dingen te verbeteren zitten we met zijn allen in cryptocurrency toch? Toch..? Toch? ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
Vandaag is rooooooood, de kleur van mijn blockfolio....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:19
Kijken hoe ver we gaan zakken. Die Zencash ging even moon omdat ie op Binance staat. Mensen die daar vanaf weten pakken zo makkelijk geld. Elke keer als iets op Binance komt stijgt het even flink.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
FutureAPD schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:55:
Vandaag is rooooooood, de kleur van mijn blockfolio....
Ik heb hem al 2 dagen niet geopend.. doe ik voorlopig ook lekker niet.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-Promo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:56:
Kijken hoe ver we gaan zakken. Die Zencash ging even moon omdat ie op Binance staat. Mensen die daar vanaf weten pakken zo makkelijk geld. Elke keer als iets op Binance komt stijgt het even flink.
https://support.binance.c...15000056351-Announcements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaulion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:24:
[...]

op 0,002900 eth? dan kan het zijn dat je die van mij hebt overgenomen.
0.002904
Dus niet die van jou :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 00:34
Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:56:
[...]

Ik denk dat dit ook de beste aanpak is als je van plan bent je huidige posities voor langere tijden aan te houden. Het heeft weinig zin om de prijs elke dag dag te checken. Ik vind het zelf een stuk relaxter op die manier in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik zoek een app die me wakker schopt als er een nieuwe listing op binance komt. Het liefste zou ik een specifieke coin kunnen selecteren. Suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:56:
[...]

Héél verstandig! Ik hoor gewoon een constant geluid van geld dat door een trechter wegloopt.

Ach, zo stond mijn PF er een tijdje geleden ook voor en toen trok het 'ineens' weer aan.

ik hodl mijn muntjes nog wel even.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Zolang we terugkrijgen hebben we nog niet genoeg verdient met crypto.......... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Skycoin is gelijk flink aan het moonen geslagen op cryptopia sinds het binance nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 11:46
AtlAntA schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:00:
[...]

Ik zoek een app die me wakker schopt als er een nieuwe listing op binance komt. Het liefste zou ik een specifieke coin kunnen selecteren. Suggesties?
Twitter en dan Binance volgen:)

Als Tweets binnen komen kun je geluid zetten, mogelijk ook van iemand die je specifiek volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
[...]

Me too!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:03:
Skycoin is gelijk flink aan het moonen geslagen op cryptopia sinds het binance nieuws.
BTC komt binnenkort ook op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 00:34
[...]

Ik weet dat crypto tracker bot dat doet, maar dat is wel een betaalde app.

Als je Twitter hebt, kun je inschakelen dat je via SMS + Twitter een pushmelding krijgt zodra Binance iets tweet. Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1j0eB2GNRwgntL68JuEy28Nq/thumb.jpg

Edit: vaak zit er via de meldingen via Twitter een paar minuten verschil voordat je de melding binnenkrijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Bmfd op 23-05-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bedankt voor de suggesties. Ik ga de Twitter route maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden we nu door stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, 100%, zet al je geld in NU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

2x hard bounce op 7800.0 en 2x soft bounce op 7800.0, ik ben ingestapt bij de 4e bounce op 7800. Al mijn USDT in TRON gegooid, bevalt tot nu toe erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:25:
[...]

2x hard bounce op 7800.0 en 2x soft bounce op 7800.0, ik ben ingestapt bij de 4e bounce op 7800. Al mijn USDT in TRON gegooid, bevalt tot nu toe erg goed.
Jij zou eens wat vaker moeten posten, alles wat jij uitkraamt klopt tot nu toe behoorlijk goed :P .. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hoop het niet, wil de dip nog graag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Volume blijft afwezig :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:25:
[...]

Hier ook TRX bijgekocht. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01
komt goed uit de daling zo voor vakantiegeld. tevens tvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binance out?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
TRON is ook eigenlijk geen risico op de middellange termijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Yep, website, windows app en android app doen het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404 eror not found als je wil inloggen op binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Binance heeft gepland onderhoud, zie ook Twitter.

Edit: Oh, nee, dat is pas morgen: https://twitter.com/binance/status/999200057583845376

[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 23-05-2018 12:34 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
binance gehackt door de russen! BUBBEL GEBARSTEN, GELD KWIJT

Nee ik geloof dat ze hun systeem upgraden (had ik ergens gelezen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:33:
binance gehackt door de russen! BUBBEL GEBARSTEN, GELD KWIJT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:57
Is er iets gebeurd sinds half 10 vanochtend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
gabn88 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:45:
nee

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
gabn88 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:45:
Ja, binance ligt op z'n gat.

Oh nu niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door radem205 op 23-05-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiezen ze ook wel weer een lekker moment voor

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Dat Chinese nieuwjaar duurt wel erg lang. Hebben de bankiers hun bonus al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:48:
kiezen ze ook wel weer een lekker moment voor
ik denk dat ze hier mee hebben zitten lezen :9

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
En Binance is weer up..

- edit -

en weer down

- edit -

en weer up, 'k begin een patroon te herkennen... TA: Ooit gaat ie weer down

[ Voor 90% gewijzigd door Chris.nl op 23-05-2018 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Jammer dat de E gulden niet op binance staat, kom er achter dat ik er nog 50 heb XD... De ultieme shit coin.
LOL ooit halve euro waard geweest de Egulden 8)7.
Die website ook echt.
https://e-gulden.org/index.php/home

The funds are safe?

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 23-05-2018 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Meer mensen die geen toegang hebben tot cfinex? Login werkt niet..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
die 7800 gaan we echt niet houden ouwee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:18:
die 7800 gaan we echt niet houden ouwee
Ben er ook bang voor. Nog even en mijn stoploss gaat af. Rot amerikanen, ze kunnen de boel toch wel even stutten ipv afbreken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gabn88 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:19:
[...]

Ben er ook bang voor. Nog even en mijn stoploss gaat af. Rot amerikanen, ze kunnen de boel toch wel even stutten ipv afbreken? :9
Als hij maar niet gaat stijgen, kan de dip nog steeds niet kopen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Als we door de $7800 zakken is de $7100 de volgende halte. Daar zit echt niks tussen. :|

edit: still standing strong... O+

Dit was wel de spannendste aanval op de $7800 tot nu toe. Als we dit nog 5 minuten vol houden, dan is er best kans op een groene candle.

edit2: Nog 1 minuut en dan $8k! Here we come! Ik geloof er echt in dat dit toch een tijdelijke bodem is!

[ Voor 33% gewijzigd door gabn88 op 23-05-2018 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Buy high, sell low to me :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Buy high, sell low to me :o
Dat kan je nu nog niet zeggen maar als ik nu inkoop denk ik niet dat het een gevalletje "buy high, sell low" gaat worden, want sellen wordt hem voor mij toch nooit. Ik hoef geen fiat-meuk. *O* oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
De alts stuiteren maar een beetje alle kanten op. Kan er geen richting meer in ontdekken. Geen idee wat dat voor BTC betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik sta voor de 6e keer vandaag weer op mijn aankoopkoers! Jullie kunnen straks niet zeggen dat je niet de kans had :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik zou sowieso nooit een patat durven bestellen in een frituur, maar ik woon dan ook in België :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De mensen achter GET doen enorm hun best en het is oprecht een leuk goed blockchain project. Daarom is het des te sneuer dat ze nooit beloont worden met een positieve koersontwikkeling :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:37
Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:41:
De mensen achter GET doen enorm hun best en het is oprecht een leuk goed blockchain project. Daarom is het des te sneuer dat ze nooit beloont worden met een positieve koersontwikkeling :-(
Daarin in GET niet alleen, in de top 250 staan momenteel enorm veel shitcoins (niks nieuws te bieden tov de "toppers" als ETH of überhaupt zonder fatsoenlijk team/product).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik zou hier voor tekenen. Interessante visie. Moet me nog wat meer verdiepen in die wedges en aanverwanten, maar van mij mag deze meneer gelijk krijgen :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kTzRLD67_3E]

Pagina: 1 ... 38 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!