Botsautomuntjes schijnen het goed te doen. Agecoin is ook een optie.mprkooij schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:42:
Welke coin raden jullie aan op KuCoin? Zie een aantal leuke coins.. Denk dat LALA redelijk blijft stijgen tot iets voor de giveaway @Taro
Verwijderd
Mdjwkcoin? (maak dat je weg kom coin)Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:46:
[...]
Botsautomuntjes schijnen het goed te doen. Agecoin is ook een optie.
Verwijderd
Gatcoin!mprkooij schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:42:
Welke coin raden jullie aan op KuCoin? Zie een aantal leuke coins.. Denk dat LALA redelijk blijft stijgen tot iets voor de giveaway @Taro
Linda.mprkooij schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:42:
Toch nog even over dat. Ik snap wat je zegt (het zou dan hoger zijn dan de vorige dip van een dag of 3 terug). Maar, hoe geldig is zo'n stelling nu als 1 whale die verkoopt de koers met 300 euro kan beinvloeden?rogier2012 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:14:
Closen boven 7950 is gewoon prima overigens, dan is er al n trendchange.
BTC 6800-10.000 en nu 10.000-8100 erbij pakken en je snapt de paniek in de markt. De bullrun wordt opgevolgd door een sync bearrun.blabla1986 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:23:
Ik lees alweer dat er moedeloosheid ontstaat. Nu nog de berichten dat crypto dood is en dat het einde van de wereld nadert. Ik zit grotendeels in fiat en op zoek naar signalen om weer in te stappen.😇
Denk dat we nu toch wel snel een bounce gaan zien. GVT heb ik nog laten staan, ga er nog wat bijkopen voor het slapen. Op naar een groene nacht!
7900 is inderdaad laatste resistance level en dan zien we elkaar weer op 6800.
Ja, ik zit allang in USDT.
Als je daar in zit en hij stijgt iets dan heb je al lekker wat te pakken
Daar gaat mijn fortuin. Maandenlang lopen zwoegen, dag en nacht bezig om de mensen om mij heen te overtuigen dat je hier echt geld mee kunt verdienen. Altijd maar dat vingertje terug en dan hebben ze nog gelijk ook. Ik pak mijn kussen zo en ga even heerlijk slapen. Schade zien we morgen wel. Eerlijk gezegd doet het mij helemaal niks meer dat dalen. Hah! welterusten luitjes.
Sweet dreams.Greymore1 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:54:
Daar gaat mijn fortuin. Maandenlang lopen zwoegen, dag en nacht bezig om de mensen om mij heen te overtuigen dat je hier echt geld mee kunt verdienen. Altijd maar dat vingertje terug en dan hebben ze nog gelijk ook. Ik pak mijn kussen zo en ga even heerlijk slapen. Schade zien we morgen wel. Eerlijk gezegd doet het mij helemaal niks meer dat dalen. Hah! welterusten luitjes.
Nou als zelfs de afgelopen dagen ijzersterke Tron in de vrije val raakt dan weet je dat het einde nabij is. Einde van mijn USDT wel te verstaan
Hoppaa alles in Gatcoin, het is net roulette vandaag. Slaaplekker!
Heb GAT zojuist op 2.34% in het groen gebracht. ipv 0.64 in het rood.
[ Voor 15% gewijzigd door mprkooij op 23-05-2018 00:01 ]
Ik ga ook nog wat fiat erinstoppen.Malarky schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:56:
Nou als zelfs de afgelopen dagen ijzersterke Tron in de vrije val raakt dan weet je dat het einde nabij is. Einde van mijn USDT wel te verstaan
Ik gok op nog 24-48u support op 7900-8000 dus wacht even tot btc daar is voor ik instap. Dan korte bullrun omhoog en snel er weer uit.
Oei. Alts beginnen weer allemaal te dalen. Nog niks extreems... maar geen goed teken. Toch net alle FIAT in BTC omgezet. We wachten het maar af...
Ik zie een kleine pullback na een mega rodecandle, ik snap dat je er een stijging in wil zien maar ik zie hem nietTon Hasselt schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 00:06:
Verge begint al weer te stijgen.
Mooi inkoopmoment.Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 00:17:
[...]
Ik zie een kleine pullback na een mega rodecandle, ik snap dat je er een stijging in wil zien maar ik zie hem niet
Nogmaals onze opa's hebben pensioen wij hebben cryptocurrency.
Weg
weet iemand hoe dat metamask werkt. ik heb een paar transacties gedaan maar er blijft pending bij staan duurt dat altijd zo lang.
Geen zorgen. Rond 7900 stap ik in met mijn usdt. Whale alert 
Tron usdt aangekocht. Reken op een upje vanaf hier.
[ Voor 30% gewijzigd door Malarky op 23-05-2018 00:57 ]
We komen griezelig dicht bij de 7950. Daling van de alts lijkt wel weer zo'n beetje gestopt te zijn.
https://www.ccn.com/priva...cumbs-to-51-attack-again/
Hihi, privacy coin my ass. Hoe wil je dat ooit claimen als je niet eens fatsoenlijk kunt coden?
Monero heeft nog wel een plaatsje vrij
BTC viel net door de $7900 (@GDAX), gaat lekker
Hihi, privacy coin my ass. Hoe wil je dat ooit claimen als je niet eens fatsoenlijk kunt coden?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Inderdaad zeg
Gaat richting de 7850 op Binance, ETH onder de 630 dollar.
En m'n alts PF (ETH pairs) blijft lekker doordalen. Sluit wel aan bij het onweer buiten i.i.g...
En m'n alts PF (ETH pairs) blijft lekker doordalen. Sluit wel aan bij het onweer buiten i.i.g...
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Yup. Enige goede nieuws (als je naar 1-dag candles kijkt) is dat de daling wel veel minder snel gaat dan een week geleden. Maar ja, ook met minder snel dalen kun je nog steeds een eind dalen.
We zitten nu trouwens op de koers van 17/18 april. Griezelig: Er zou nu heel veel handel moeten zijn, maar die is er niet.
We zitten nu trouwens op de koers van 17/18 april. Griezelig: Er zou nu heel veel handel moeten zijn, maar die is er niet.
Ik hoop dat we verder zakken, mijn fiat komt vandaag pas op kraken.
Weg
Ga er maar vanuit. Er is geen volume en weerstand.New Yorker schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 05:06:
Wel frappant, elke keer als ik op vakantie ga dan stort of de markt in elkaar of gaan we tot de moon
Vorig jaar deze periode een mooie run toen ik op huwelijksreis was en die ik toen in 2 weken heb terugverdiend. Nu gaan we een jaar later weer op pad en heb ik het idee dat alles weer in elkaar sodemietert
Vorig jaar deze periode een mooie run toen ik op huwelijksreis was en die ik toen in 2 weken heb terugverdiend. Nu gaan we een jaar later weer op pad en heb ik het idee dat alles weer in elkaar sodemietert
Ben weer ingestapt op $7900. Toch bijna $250 daling gemist in de BTC sinds gisteren. Daar kun je wel voor uit en weer in stappen imo.
't zijn geen beste dagen voor hooikoortspatienten en crypto bezitters! (dat ben ik dus ^^)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Niet dat er nu niets te verdienen valt, wacht tot Januari/februari volgend jaar.New Yorker schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 05:06:
Dat zal het nieuwe dieptepunt zijn.
XRP = trash
Ik zie het van de positieve kant. Op dit soort rode dagen is de verleiding een stuk minder om elke 5 minuten te kijken naar de candles. Ik kan weer leven!!
Dan wordt je wakker, kijk ke naar je punten, ben je bijna 20% gezakt, dan draai je je maar weer om in bed en hoopt dat vanavond alles weer goed is
Nano heeft ook al een bounce van +/- 5% te pakken vanaf de low (in sats bekeken). Veel alts liggen nu ook rond hun bodem, wat de kans op een bounce vergroot. Daarnaast zijn de volumes eindelijk wat toegenomen. Lijkt erop dat er toch redelijk wat support is op dit niveau. Ik denk dat de BTC nog wel boven de $8000 komt vandaag en wellicht zelfs de onderkant van de $8200 even aantikt.
niet onrealistisch, maar probeer ook n beetje uit te zoomen om n general trend te zien.
Hetgeen ik zelf zie is dat de lower lows minder low worden, maar nog een beetje naar beneden zou me niks verbazen. Mocht t 6.5k aantikken is t wel een nijpend puntje, dat zijn ongeveer de kosten die t minen van 1 muntje nu kost. Gaan we daaronder wordt er niet meer gemined, gaan transactiekosten weer enorm omhoog en heb je weer t zelfde gezeik als in december...
Hetgeen ik zelf zie is dat de lower lows minder low worden, maar nog een beetje naar beneden zou me niks verbazen. Mocht t 6.5k aantikken is t wel een nijpend puntje, dat zijn ongeveer de kosten die t minen van 1 muntje nu kost. Gaan we daaronder wordt er niet meer gemined, gaan transactiekosten weer enorm omhoog en heb je weer t zelfde gezeik als in december...
En ik zit hiet maar te hopen dat deze koers nog een weekje zo blijft
Iedereen die nog in verge zat na het vorige debacle, verdient het wel een beetje hoor als ze nu hun waarde zien zakken. Lijkt me dat de meesten die er nog in zaten donders goed wisten dat de technische kennis bij dit project echt waardeloos is, dat blijkt wel voor de 2e keer!sh4d0wman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 03:12:
https://www.ccn.com/priva...cumbs-to-51-attack-again/
Slux neemt de gok en stapt in, eens kijken of er vandaag nog wat te verdienen valt
Sorry voor de dalende koers jongens, ik heb gisteren weer ingekocht. Ik had dit even vooraf met jullie moeten delen.
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Jij koopt wel vaak in zegfreestyler2 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:38:
Sorry voor de dalende koers jongens, ik heb gisteren weer ingekocht. Ik had dit even vooraf met jullie moeten delen.
Hier ook het meeste TRX en ADA.Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 00:49:
Geen zorgen. Rond 7900 stap ik in met mijn usdt. Whale alert
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Na +2% tronusdt vond ik het weer mooi geweest. Er is zo weinig actie in de markt: alsof we ons klaar maken om naar 6800 te gaan, btc april en maart stand.
Maar misschien wordt het nog een groene dag kijk het even aan vanuit Tether.
Verwijderd
Hallo allen, Ik ben nieuw hier. Lees al een lange tijd mee nu ook een account aangemaakt op Tweakers
Dit gedrag van dubbele test van een bodem zagen we eerder. Ik blijf nog ff zitten.Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:15:
[...]
Na +2% tronusdt vond ik het weer mooi geweest. Er is zo weinig actie in de markt: alsof we ons klaar maken om naar 6800 te gaan, btc april en maart stand.
Welkom ouwe rakker.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:18:
Hallo allen, Ik ben nieuw hier. Lees al een lange tijd mee nu ook een account aangemaakt op Tweakers
Stay stronggabn88 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:27:
[...]
Dit gedrag van dubbele test van een bodem zagen we eerder. Ik blijf nog ff zitten.
Voor 2% ga ik niet skippen, zeker niet op TRX.Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:15:
[...]
Heb nog nog 60% van mijn Crypto budget in fiat klaar staan voor een eventuele val naar laag.
Iedereen heeft het hier steeds over de bodem. Feitelijk is de bodem 0. Er zal weerstand zijn op bepaalde niveaus maar uiteindelijk is de bodem 0.
Behalve bij een dubbele bodemlonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:49:
Iedereen heeft het hier steeds over de bodem. Feitelijk is de bodem 0. Er zal weerstand zijn op bepaalde niveaus maar uiteindelijk is de bodem 0.
Wel weer goedkoop inkopen vandaag... Helaas
. Was eigenlijk wel klaar met inkopen. We kunnen omhoog
[ Voor 38% gewijzigd door ksborg op 23-05-2018 10:03 ]
Ik hoop dat die 7800 toch wel de weerstand is waarop hij gaat bouncen. Helaas is het afgelopen 24u niet meer gelukt om de BTC waarde van mijn portfolio in stand te houden (al heeft Spreadcoin nog wel hard zijn best gedaan!). ik sta nu op 7% (and counting..) verlies ten opzichte van gisteren. Overigens ziet die 7800 er niet heel bemoedigend uit, hij is even gestopt maar daar is alles ook mee gezegd.
/Edit; in eerdere dalingen heb ik alleen maar verloren door te handelen, ik blijf dus lekker zitten waar ik zit. Nu wel spijt dat ik het telkens weer herhaalde advies; "take some profits on the way up!" in de wind heb geslagen.
/Edit; in eerdere dalingen heb ik alleen maar verloren door te handelen, ik blijf dus lekker zitten waar ik zit. Nu wel spijt dat ik het telkens weer herhaalde advies; "take some profits on the way up!" in de wind heb geslagen.
[ Voor 22% gewijzigd door DJT op 23-05-2018 10:09 ]
-2,6% t.o.v. gisteren, maar dat komt omdat mijn grootste holding op +7% staat. En die was de dagen ervoor gigantisch gezakt. Dus ik heb er nog steeds weinig aanDJT schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:07:
Ik hoop dat die 7800 toch wel de weerstand is waarop hij gaat bouncen. Helaas is het afgelopen 24u niet meer gelukt om de BTC waarde van mijn portfolio in stand te houden (al heeft Spreadcoin nog wel hard zijn best gedaan!). ik sta nu op 7% (and counting..) verlies ten opzichte van gisteren. Overigens ziet die 7800 er niet heel bemoedigend uit, hij is even gestopt maar daar is alles ook mee gezegd.
Klopt, heb de braakneigingen net kunnen weerstaan en sta weer op de aankoopkoers. Op zich is het nog steeds bodemvorming.
Hier alleen mijn winst laten zitten in ADA en TRX, de rest er al enkele weken geleden eruit gehaald, toen de BTC bijna de $10k aantikte.DJT schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:07:
Wakker geworden, Delta gecheckt, zitten we weer op $7800. Niet echt een verrassing, was één van de twee mogelijke scenario's en gezien het matige volume bij de vorige bounce zat dit wel min of meer in de pijplijn. Maar je moet het altijd nog zien natuurlijk.
Enfin, ik hoop nu dat we zeer binnenkort een echte vette volume-candle zien die garant staat voor een overtuigende bounce, want anders blijft het aanmodderen
Enfin, ik hoop nu dat we zeer binnenkort een echte vette volume-candle zien die garant staat voor een overtuigende bounce, want anders blijft het aanmodderen
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Van mij mag het dalen naar 6800
Dan zijn we mss een keer van dat gedonder af en kunnen we naar de 20k
5400 is ook een mogelijkheid op 6800Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:23:
Van mij mag het dalen naar 6800
De 7k range is wel een gevaarlijke want daar heeft hij nooit echt lang op gehangen. De waarde schiet gelijk van 6xxx naar >8k of zakt van 8k naar <7k. Ik hoop ook op een bounce. Gezien de RSI e.d. zou dat moeten kunnen, maar goed het is crypto dus kan het ook zomaar zakken naar <7k, zeker gezien de huidige koers. Cruciale dag dit imo.
ggj87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:27:
De 7k range is wel een gevaarlijke want daar heeft hij nooit echt lang op gehangen. De waarde schiet gelijk van 6xxx naar >8k of zakt van 8k naar <7k. Ik hoop ook op een bounce. Gezien de RSI e.d. zou dat moeten kunnen, maar goed het is crypto dus kan het ook zomaar zakken naar <7k, zeker gezien de huidige koers. Cruciale dag dit imo.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:23:
Juist.. Ik wil vandaag gewoon een hele dikke groene raket zien en verder niks.
En dan moet RVN nog gelist worden op binance, wow, much potential, much growth.
Ik verwacht dan net zon stijging als zencash (ZEN) vandaag.
Het volume blijft echt opvallend afwezig. Er is eigenlijk ook nauwelijks "massale sell off" terwijl we dippen, de daling is best geleidelijk. Moet de echte panic-crash nog komen?
Verwijderd
JaTomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:32:
Het volume blijft echt opvallend afwezig. Er is eigenlijk ook nauwelijks "massale sell off" terwijl we dippen, de daling is best geleidelijk. Moet de echte panic-crash nog komen?
Ik heb mijn val beveiliging al om
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 10:33 ]
ALS dat al gaat gebeuren dan wil ik er als de kippen bij zijn. Wil graag @Dakillerbean copycattenBeaulion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:32:
[...]
En dan moet RVN nog gelist worden op binance, wow, much potential, much growth.
Ik verwacht dan net zon stijging als zencash (ZEN) vandaag.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Heeft Bitcoin zijn meds niet ingenomen ? het team van Bitcoin 
Pollenallergie bij Bitcoin.
Ik ga nog 1keer rond 300 euro in mijn Alts douwen.
Pollenallergie bij Bitcoin.
Ik ga nog 1keer rond 300 euro in mijn Alts douwen.
[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 23-05-2018 10:37 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Nope, en is nu met de bus naar 6800 op ze op te halenA87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:36:
juist teveel, Ik denk dat bitcoin een bad trip heeft.A87 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:36:
Pollenallergie bij Bitcoin
Ik heb in ieder geval weer paar kop bijgekocht =)
https://www.tradingview.c...ic-When-3K-BITCOIN-BTC-D/
Volgens MPC gaan we richting de BTC 4k en Eth 400 ?
Dit inderdaad, er gebeurd zo weinig dat ik bang ben dat we voorlopig nog niet klaar zijn met zakken.lighting_ schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:32:
Schiet voor geen meter op
Ik zet nog even wat van mijn winst van TRX om naar usdt. Stap hiermee later wel weer in.
Die kerel draait echt mee met de wind. Je moet zijn verwachtingsgeschiedenis er maar eens op naslaanViper® schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:40:
Dat geloof ik zo.Viper® schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:40:
De eerste 25 sec DAAR ZIT IEDEREEN NU !
YouTube: Coins Changing The Game
YouTube: Coins Changing The Game
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wat heb ik de doemscenario's de afgelopen tijd gemist. Je hoort wekenlang niemand over dat bitcoin naar de $4K gaat, en nu is het ineens weer overduidelijk dat de bearmarket niet over was en dat die 4K wel ging gebeuren.Viper® schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:40:
TA van dezelfde persoon op 5 mei: https://www.tradingview.c...sts-Inverse-Neckline-BTC/
Hij vond bitcoin 'mega bullish', ging uit van een stijging met een uiteindelijk target van $12.500, maar die call maakte hij zo ongeveer op de top, aangezien de boel na 5 mei alleen maar is gaan zakken. Knap hoor.
Iedereen laat zich weer lekker opnaaien.
Die vent loopt altijd achter de feiten aan. Zo erg zelfs, dat sommigen gewoon het tegenovergestelde doen van wat MPC "voorspelt", en met succes. Echt droevig dat die gast zo veel volgers heeft op Tradingview; hij besmeurt de TA-wereld met zijn onkundeBmfd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:48:
Hij vond bitcoin 'mega bullish', ging uit van een stijging met een uiteindelijk target van $12.500, maar die call maakte hij zo ongeveer op de top, aangezien de boel na 5 mei alleen maar is gaan zakken. Knap hoor.
Zou het zijn dat mensen niet meer panieken omdat dit niet de eerste keer is en bijna iedereen die er nu (nog?) inzit de vorige dalingen ook meegemaakt heeft? In december/januari/februari zaten er een hoop mensen in die iets kochten waarvan ze dachten dat het alleen omhoog kon gaan. Ofwel: De paniekmensen zijn intussen misschien gewoon weg?
Verwijderd
Zou zo maar kunnen, BTC is nu ff stabielSpecy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:51:
Zou het zijn dat mensen niet meer panieken omdat dit niet de eerste keer is en bijna iedereen die er nu (nog?) inzit de vorige dalingen ook meegemaakt heeft? In december/januari/februari zaten er een hoop mensen in die iets kochten waarvan ze dachten dat het alleen omhoog kon gaan. Ofwel: De paniekmensen zijn intussen misschien gewoon weg?
Ja dat idee heb ik ook.. er zullen er heus nog wel een aantal zijn maar niet meer zo massaal. Neemt niet weg dat we alsnog diep kunnen zakken, maar ik hoop gewoon op een bounce..Specy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:51:
Zero.
Mijn strategie is nu de Alts te laten staan (te vaak stop loss gehad, dat hij daarna veel sneller omhoog ging) en bij een echte dip BTC en LTC te kopen vanuit fiat.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!