Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 349 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.919 views

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Het giet an jongens. De aanval op Bitcoin Cash is net begonnen.

Zelfs Tone Vays wil nu opeens met CSW praten want Tone Vays vind het natuurlijk fantastisch dat CSW een een shitcoin aanvalt, helemaal als het bcash is.

BMG is momenteel blocks van 32 MB aan het uitpoepen, allemaal met pre generated tx (dus geen tx die naar de mempools worden gebroadcast). Een groot deel van de BU nodes zijn gecrashed. (dat laat zien dat ABC devs gelijk haden.) Hashrate van SV miners is nu ook iets groter, want er zat wat hashrate achter BU die momenteel even weg is.

Zie https://txstreet.com/#

Op https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h kun je het verschil tussen ABC mempool en SV mempool zien en dan kun je zien dat ze helemaal verschillend zijn. Dat laat zien dat dit pre generated tx zijn die niet in de andere mempools zitten.

Nog 5 daagjes en dan gaan we zien of de Satosh incentives sterk genoeg zijn om zelfs een minority chain te beschermen tegen een aanval van een dishonest miner (Coingeek and nChain)

[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 10-11-2018 16:56 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:55:

Zelfs Tone Vays wil nu opeens met CSW praten want Tone Vays vind het natuurlijk fantastisch dat CSW een een shitcoin aanvalt, helemaal als het bcash is.

[YouTube: OnTheRecord - Craig S Wright (CSW) on Bitcoin Cash Drama!]

BMG is momenteel blocks van 32 MB aan het uitpoepen, allemaal met pre generated tx (dus geen tx die naar de mempools worden gebroadcast). Een groot deel van de BU nodes zijn gecrashed. (dat laat zien dat ABC devs gelijk haden.) Hashrate van SV miners is nu ook iets groter, want er zat wat hashrate achter BU die momenteel even weg is.

Op https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h kun je het verschil tussen ABC mempool en SV mempool zien en dan kun je zien dat ze helemaal verschillend zijn. Dat laat zien dat dit pre generated tx zijn die niet in de andere mempools zitten.

Nog 5 daagjes en dan gaan we zien of de Satosh incentives sterk genoeg zijn om zelfs een minority chain te beschermen tegen een aanval van een dishonest miner (Coingeek and nChain)
Helder verhaal...

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik zou me kapot schamen als m'n favoriete coin in zoveel flauwekul verwikkeld is...

Verwijderd

Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:55:

[YouTube: OnTheRecord - Craig S Wright (CSW) on Bitcoin Cash Drama!]

Gekkehuis! Denk ik...

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
En elke keer denk ik weer...........Sheldon, is that you?!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Storm300 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 17:34:
En elke keer denk ik weer...........Sheldon, is that you?!
+1 , aan de andere kant een belediging voor Sheldon :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Kain_niaK

Kain_niaK

Chris.nl schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 17:21:
Ik zou me kapot schamen als m'n favoriete coin in zoveel flauwekul verwikkeld is...
Nog altijd beter dan dat je bij een coin zit die op de tweede grootste kanalen censureren. Dan weet je noot wat er echt aan de hand is en ook niet hoe de meerderheid van de mensen erover denkt. /r/bitcoin en bitcointalk.org worden zwaar gecensureerd.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Toch wel handig, heb 2 keer gestemd in de laatste poll met behulp van de vpn. 8)

• JorzoR
  • Laatst online: 22-11 19:52
Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:06:
[...]

Nog altijd beter dan dat je bij een coin zit die op de tweede grootste kanalen censureren. Dan weet je noot wat er echt aan de hand is en ook niet hoe de meerderheid van de mensen erover denkt. /r/bitcoin en bitcointalk.org worden zwaar gecensureerd.
Kunnen we hier ophouden met alle drama tussen coins en de verschillende kampen? Niet alleen zijn er weinig mensen die het ook maar iets boeit, het leidt voornamelijk behoorlijk af waar het allemaal om gaat; m'n matt zwarte lambo.

[ Voor 8% gewijzigd door JorzoR op 10-11-2018 18:18 ]

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25
Chris.nl schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 17:21:
Dat had BTC ook met het welles nietes gezeik rond Segwit2x, New York Agreement en de UASF.

Ik lul ook zomaar wat

• RaptorXS
shovelhead1340 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:34:
[...]

Dat had BTC ook met het welles nietes gezeik rond Segwit2x, New York Agreement en de UASF.
En natuurlijk hadden Bitcoinjudas Roger Ver en Jihan Wu en Craig Wright daar niks mee te maken?
Dezelfde onruststokers dus :O

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25
RaptorXS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:13:
[...]

En natuurlijk hadden Bitcoinjudas Roger Ver en Jihan Wu daar niks mee te maken?
Dezelfde onruststokers dus :O
Dat vind ik niet zo boeiend.
Waar ik mij toen enorm aan stoorde was het gebrek aan daadkracht en transparantie vanuit t Bitcoin team en de schijn van (tegenstrijdige) eigenbelangen.

Ik lul ook zomaar wat

• RaptorXS
shovelhead1340 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:25:
[...]

Dat vind ik niet zo boeiend.
Waar ik mij toen enorm aan stoorde was het gebrek aan daadkracht en transparantie vanuit t Bitcoin team en de schijn van (tegenstrijdige) eigenbelangen.
Bitcoin is nu eenmaal niet gecentraliseerd en blijkbaar de BCH wel, ze wisten het toen zo goed toch.
Nu mogen ze door het putje gaan :)

• Kain_niaK

Kain_niaK

RaptorXS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:29:
[...]

Bitcoin is nu eenmaal niet gecentraliseerd en blijkbaar de BCH wel, ze wisten het toen zo goed toch.
Nu mogen ze door het putje gaan :)
Hoe kan BCH nu gecentraliseerd zijn als er twee kampen binnen BCH aan het vechten zijn?

• RaptorXS
Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:43:
[...]

Hoe kan BCH nu gecentraliseerd zijn als er twee kampen binnen BCH aan het vechten zijn?
Omdat een paar goudhaantjes elkaar de tent uit vechten in het BCH kamp, gecentraliseerd dus.
:)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:43:
[...]

Die 2 kampen maken de dienst uit, dat hoort niet, dat horen duizenden kleinere partijen te zijn, dat is pas gedecentraliseerd. Ik zeg overigens hiermee niet dat dit bij BTC veel beter geregeld is hoor.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Het helpt bij BTC vast wel dat deze figuren weg zijn :)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
@Tominatie weet jij toevallig iets over Opacity en Kucoin? De swap zou zijn gerealiseerd alleen nog niet zichtbaar op kucoin

• Specy
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/in5c0V2.png

Mijn poging tot een TA. Het effect van de idiote koersexplosie van eind vorig jaar is bijna uitgewerkt, we zitten nu ongeveer op de koers waar we zonder dat gezeten zouden hebben. Dus wordt het binnenkort tijd om rustigaan omhoog te gaan kabbelen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Specy schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:01:
[Afbeelding]

Mijn poging tot een TA. Het effect van de idiote koersexplosie van eind vorig jaar is bijna uitgewerkt, we zitten nu ongeveer op de koers waar we zonder dat gezeten zouden hebben. Dus wordt het binnenkort tijd om rustigaan omhoog te gaan kabbelen.
De lange termijn trendline is mooi om te zien. Tot op heden is die nog nooit gebroken, wat iets als 3k of 4k onwaarschijnlijk maakt.

Bij deze kan je die trendline ook mooi zien over de jaren heen en wat een nieuwe bullrun zou kunnen doen is ook wel interessant: https://www.tradingview.c...CUSD/Z2GsgAJF-BTCUSD-85K/

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bitcoin Cash😂

• JorzoR
PilatuS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:11:
[...]

De lange termijn trendline is mooi om te zien. Tot op heden is die nog nooit gebroken, wat iets als 3k of 4k onwaarschijnlijk maakt.

Bij deze kan je die trendline ook mooi zien over de jaren heen en wat een nieuwe bullrun zou kunnen doen is ook wel interessant: https://www.tradingview.c...CUSD/Z2GsgAJF-BTCUSD-85K/
"Tot op heden is die nog nooit gebroken" > dat is maar net hoe je het lijntje tekent. Hij is nu ook wel positief getekend natuurlijk. Ik vind het niet zoveel zeggen, maar natuurlijk heb ik ook dat ie naar de 100k+ gaat :+

https://www.dropbox.com/s...11-10%2021.22.16.png?dl=0

• PilatuS
  • Niet online
JorzoR schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:27:
[...]
dat is maar net hoe je het lijntje tekent.
Klopt. Feit blijft wel dat je die lijn vanaf 2012 tot nu kan trekken zonder dat de koers er over die jaren onder komt.

Edit: Die lijn die jij trekt slaat trouwens, nofi, nergens op :P Dat is gewoon een random lijn. Je gaat van de ene halve bodem midden in, naar de andere top en naar de toekomst. De originele lijn pakt overal de bodem.

[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 10-11-2018 21:53 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

tja stel als de koers 85K gaat worden, wat zitten we dan nu te kutten met instappen tussen 6 en 7 K :)
gewoon doennnnnnnnnn

edit maar dan is de regulering er al lang 8)

[ Voor 17% gewijzigd door sourcecode op 10-11-2018 22:00 ]

Prepare for the next ATH

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Voor lange termijn wel ja, voor korte termijn is het wel handig om op een goed moment in te stappen :P

• JorzoR
PilatuS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:37:
[...]

Klopt. Feit blijft wel dat je die lijn vanaf 2012 tot nu kan trekken zonder dat de koers er over die jaren onder komt.

Edit: Die lijn die jij trekt slaat trouwens, nofi, nergens op :P Dat is gewoon een random lijn. Je gaat van de ene halve bodem midden in, naar de andere top en naar de toekomst. De originele lijn pakt overal de bodem.
Hoezo random? Het pakt precies de bodem en trekt m langs de eerste trend omhoog en trekt m daarna helemaal door :9 Je zou dus ook kunnen stellen dat we juist beneden de trend zitten?

Wellicht ben ik ook iets té skeptisch met dit soort lijntjes, ik wil het positieve sentiment niet verpesten hoor :+

[ Voor 3% gewijzigd door JorzoR op 10-11-2018 22:08 ]

• PilatuS
  • Niet online
JorzoR schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:08:
[...]

Hoezo random? Het pakt precies de bodem en trekt m langs de eerste trend omhoog en trekt m daarna helemaal door :9 Je zou dus ook kunnen stellen dat we juist beneden de trend zitten?
En dat is dus random en niet volgens bepaalde principes. Je laat de koers de lijn bepalen, niet andersom door er zelf iets van te maken.
Wellicht ben ik ook iets té skeptisch met dit soort lijntjes,
Waarschijnlijk weet je er gewoon weinig van, dat is prima, maar ga dan niet zeggen dat een random lijn gelijk is aan een lijn met bepaalde principes. De laagste punten bepalen de long term trendlijn, de uitschieters omhoog hebben er niets mee te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 10-11-2018 22:19 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

Specy schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:58:
Het helpt bij BTC vast wel dat deze figuren weg zijn :)
Hoe zo dan? Roger, CSW, Calvin, Jihan, allemaal mijnen zowel op BTC als BCH. De hashrate van BTC is nu allemaal naar BCH aan het vloeien om daar met elkaar te gaan vechten.

Van 60 exahahs naar 45 exahash, in ongeveer een week.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n8Xw1Xd.png

Ik vraag me af hoe laag hash op BTC zal gaan .... als het te laag gaat dan duurt het langer en langer voor er blokken gevonden worden tot de difficulty zich aanpast.

Als jullie allemaal denken dat BTC hier niks mee te maken zal hebben. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 10-11-2018 22:26 ]

• RaptorXS
Ze vechten nogmaals zich de tent maar uit met hun gecentraliseerde fake muntje :)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:21:
[...]

Hoe zo dan? Roger, CSW, Calvin, Jihan, allemaal mijnen zowel op BTC als BCH. De hashrate van BTC is nu allemaal naar BCH aan het vloeien om daar met elkaar te gaan vechten.

Van 60 exahahs naar 45 exahash, in ongeveer een week.
aag gaat dan duurt het langer en langer voor er blokken gevonden worden tot de difficulty zich aanpast.

[YouTube: The Coming Hash War - Reducing Suffering During The Battle]
Al die heren hebben de controle over computers met die extreme rekenkracht om nog steeds winstgevend BTC te minen? Knap.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Kain_niaK

Kain_niaK

RaptorXS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:37:
Ze vechten nogmaals zich de tent maar uit met hun gecentraliseerde fake muntje :)
Hoe kan BCH nu gecentraliseerd zijn als het allemaal dezelfde miners en mining pools zijn? Wil dat dan ook zeggen dat BTC gecentraliseerd is? BCH heeft 5 of 6 devs teams. BTC heeft er eigenlijk maar eentje. BCH heeft meerdere implemtantie actief op het netwerk, op BTC is 96% de core client.

Dit is een oud plaatje maar nog steeds relevant.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/umU32Lv.png

Als coingeek en nchain 60% van de hash in handen hebben, ja dat is het gecentraliseerd. Dat is nu juist de aanval. Ik hoop dat Bitmain en de andere chinese pools gaat verdedigen.

• Kain_niaK

Kain_niaK

ScreamGT schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:52:
[...]

Al die heren hebben de controle over computers met die extreme rekenkracht om nog steeds winstgevend BTC te minen? Knap.
Ja want de prijs in elektriciteit voor een 1 BTC is iets van 3000 USD. Voor 1 BCH iets van 250 USD.

Maar er zijn wel al miners verlies aan het draaien. Hut8 uit Canada bijvoorbeeld.

• Chris.nl
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:06:
[...]

Ik lees /r/bitcoin amper/niet omdat mijn focus elders ligt, kan me indenken dat er gecensureerd moet worden omdat BCH er blijft claimen dat het (ook) hun forum is.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Chris.nl schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:11:
[...]

Ik lees /r/bitcoin amper/niet omdat mijn focus elders ligt, kan me indenken dat er gecensureerd moet worden omdat BCH er blijft claimen dat het (ook) hun forum is.
censureren en ook nog eens zeggen dat het belangrijkste aan Bitcoin is dat je het niet kunt censureren. 8)7

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:21:
[...]

censureren en ook nog eens zeggen dat het belangrijkste aan Bitcoin is dat je het niet kunt censureren. 8)7
Wat jij censureren noemt is voor de admins waarschijnlijk het verwijderen van spam, maar goed, zo zie jij het niet dus noem je het censureren. Hell, zelfs hier op Tweakers worden je posts soms verwijdert, maar dat zal dan ook wel weer censureren zijn en dat ligt aan de admins hier en niet aan jou.

• Chris.nl
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:21:
[...]

Nu maak je het groter dan het is.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:31
PilatuS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:11:
[...]

Zeker interessant :-)
De maker van dit plaatje heeft de run voorafgaand aan het MtGox debacle aangehouden als mogelijke nieuwe run. Stel dat dit patroon klopt tot aan de candles van maart/april '19 in het plaatje (wat al mooi zou zijn :)), zal het verdere verloop (mei en verder in het plaatje) waarschijnlijk niet volgens weergegeven patroon verlopen (tenzij er weer zoiets negatiefs plaatsvindt uiteraard) maar zou het verdere verloop er veel positiever uit kunnen zien (100k+ en meer).
http://prntscr.com/lgti3m
Ik teken ervoor :9

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:06:
[...]

Zeker interessant :-)
De maker van dit plaatje heeft de run voorafgaand aan het MtGox debacle aangehouden als mogelijke nieuwe run. Stel dat dit patroon klopt tot aan de candles van maart/april '19 in het plaatje (wat al mooi zou zijn :)), zal het verdere verloop (mei en verder in het plaatje) waarschijnlijk niet volgens weergegeven patroon verlopen (tenzij er weer zoiets negatiefs plaatsvindt uiteraard) maar zou het verdere verloop er veel positiever uit kunnen zien (100k+ en meer).
http://prntscr.com/lgti3m
Ik teken ervoor :9
MtGox was een pump/bullrun en vorig jaar was hetzelfde. Compleet andere omstandigheden waarom omhoog en waarom een crash, maar verder wel beide een dikke run omhoog. Het kan inderdaad prima dat de volgende run nog veel verder kan gaan.

De vorige was 2k naar 20k. 6k naar 60k en dus weer x10 zou mij sowieso niets verbazen, maar meer dan dat ook niet. Denk wel dat de 100k een enorme psygologische grens zal zijn als we daar gaan komen in welke run of tijd dan ook.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Ach je weet het he, 1 miljoen dollar eind 2020, ofwel de piemellijn van McAfee..
https://ethereumworldnews...-by-2020-is-conservative/

Nog wel ff te gaan dus.. ;-)

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:21:
Ach je weet het he, 1 miljoen dollar eind 2020, ofwel de piemellijn van McAfee..
https://ethereumworldnews...-by-2020-is-conservative/

Nog wel ff te gaan dus.. ;-)
1 miljoen per BTC is heel moeilijk voor te stellen, aan de andere kant denk ik dat het gewoon mogelijk is, 2020 is een ander verhaal natuurlijk.

Als je BTC ziet als digitaal goud en iets wat de komende 50 jaar nog in waarde blijft toenemen is alles mogelijk. Er is hooguit 3 miljoen BTC beschikbaar voor verkoop. Er zijn tussen de 1 miljoen en 4 miljoen verloren coins volgens onderzoek, waarvan ik zelf denk dat het er nog veel meer zijn. Dan heb je de coins die er nog zijn en daarvan de coins die mensen willen verkopen. Dat maakt de totale beschikbaarheid van coins die te koop zijn zeer laag. Helemaal wanneer er een bullrun begint en de vraag hoog wordt gaan wij onze BTC echt niet zomaar verkopen. Als er dan ook nog eens een leuke economische crisis komt waarbij mensen dingen gaan zoeken die op lange termijn in waarde toenemen is het niet te voorspellen wat de koers kan gaan doen. Zeer laag aanbod met zeer grote vraag kan extreme dingen gaan doen met de koers.

Dit is natuurlijk een heel positief scenario en het kan best dat BTC een keer dood gaat of dat er een andere munt komt die het stokje overneemt. Alleen zolang BTC nog de munt is en mensen vertrouwen hebben dat ie over 2 jaar of 20 jaar meer waard is dan nu, kan het het maar zo dat de vorige bullrun nog helemaal niets is.

Wat is BTC waard in de praktijk ? Helemaal niets natuurlijk, maar wat zijn al die goudstaven ter waarde van miljarden in kluizen waard ? Eigenlijk ook helemaal niets. (Ok, niet niets, maar vrij weinig in de praktijk) Dit is het digitale tijdperk waarbij ik denk dat voor crypto alles mogelijk is.

Het liefste zou ik serieus zien dat crypto de boel gaat overnemen. Waarbij mensen onderling dingen gaan kopen en verkopen voor crypto tot op een punt dat mensen liever crypto dan fiat willen hebben en crypto de boel overneemt of mensen het nou willen of niet. Hoewel ik weet dat dit niet realistisch is vind het ik het originele idee van BTC nog steeds compleet geweldig. Geen nieuwe munten kunnen drukken, geen inflatie, geen controle door overheden of wie dan ook. Man wat zou dat geweldig zijn :)

• toilet_paper
PilatuS schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:17:
[...]

De vorige was 2k naar 20k. 6k naar 60k en dus weer x10 zou mij sowieso niets verbazen, maar meer dan dat ook niet. Denk wel dat de 100k een enorme psygologische grens zal zijn als we daar gaan komen in welke run of tijd dan ook.
Zou kunnen en zou me niets verbazen.
Anderzijds ging 10k ook vrij vlot aan diggelen :)
https://prnt.sc/lgtwxl

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:52:
[...]

Zou kunnen en zou me niets verbazen.
Anderzijds ging 10k ook vrij vlot aan diggelen :)
https://prnt.sc/lgtwxl
De 10k ging er wel goed aan inderdaad met een correctie. Verschil is wel dat we toen al aardig aan het stijgen waren en die stijging begon bij 2k ish. We hadden dus pas x5 gedaan toen we de 10k zagen. Stel de bull run begint nu op 10k goed op gang te komen heb je het bij 100k over x10. Dan vraag ik mij af of het dan een correctie word of einde bullrun.

Er gaat trouwens bij BCH op Binance iets niet helemaal goed. Er kocht net iemand 47 BCH voor 580 dollar terwijl de huidige koers 560 is. Dat was ook niet de eerste spike. Denk dat iemand zijn bot een beetje raar doet :P

• toilet_paper
Wat ik wel enigszins... ehm, wat is het juiste woord... zorgwekkend misschien, of onrechtvaardig - vind is dat er een aantal mensen exorbitant rijk gaan worden wanneer BTC 250k of misschien wel een miljoen dollar waard zou gaan worden. Wellicht hebben de meeste grootbezitters dan al een groot deel verkocht, maar de eerste biljonairs zullen dan kunnen gaan ontstaan... Poehee

Edit:
Alhoewel dit toch onwaarschijnlijk is, je zou bij een BTC van 1 miljoen alsnog 1 miljoen BTC nodig hebben om biljonair te zijn... Gaat em denk ik niet worden.
Tenzij je Satoshi Nakamoto heet.

[ Voor 21% gewijzigd door toilet_paper op 11-11-2018 01:08 ]

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op zondag 11 november 2018 @ 01:03:
onrechtvaardig - vind is dat er een aantal mensen exorbitant rijk gaan worden wanneer BTC 250k of misschien wel een miljoen dollar waard zou gaan worden
Dat is nu ook al zo joh. Oliegiganten in Saoedi-Arabië die niet 1 Lambo hebben maar 20 en nog geen dag te hebben gewerkt. Een paar belachelijke stomme dingen als Snapchat die mensen miljardair hebben gemaakt. Dit nog los van mensen die rijk worden met andere dingen die de wereld geen stap beter maken. Dan kunnen die miljonairs van BTC er ook nog wel bij hoor. De rijkdom in de wereld is al extreem scheef verdeelt als je ziet dat sommige mensen niets te eten hebben en andere mensen nog maar een pand van 30 miljoen kopen in LA omdat ze niet weten wat ze met hun geld moeten doen. Op de globale schaal zijn 1 miljoen nieuwe BTC miljonairs compleet niets.

• Marthusiast
@PilatuS , ik reageer op je post vlak hierboven, zal even niet quoten omdat het vrij veel tekst is.
Helemaal eens met wat je zegt! Het is vraag en aanbod in dit geval he.. Weinig aanbod, en met falende economische systemen wordt de vraag vanzelf een keer heel groot.. En aangezien BTC de meest bekende (imo technologisch gezien ZEKER niet de beste) munt is (EN er geen middle-man zijn), kan dit een goed toevluchtsoord worden..

Heb afgelopen weken 'Lacasa de papel' gekeken op netflix. Plot: een groep bankrovers valt de munt in Spanje binnen, drukt 1 miljard euro en ze komen er mee weg. Motief: de banken/rijken drukken al tijden geld bij om hun eigen zakken te vullen, dus laten wij (de overvallers, in de serie) dat ook eens doen.. Mooiste tekst (in de laatste aflevering) door de beramer van de overval tegen de rechercheur die hem ontmaskerd heeft: 'Ik heb niks gestolen.. Kijk het is maar papier..' en hij scheurt een vers gedrukt euro-biljet doormidden.
En dat is de essentie denk ik.. Mensen die nu met crypto (-currencies in dit geval) bezig zijn zien (wellicht) dat (ookal lijkt alles nu volatiel), er straks echt waarde zit in een systeem waar middlemen ons niet te grazen kunnen nemen.

Aan de andere kant, helemaal eens met @toilet_paper , diezelfde middlemen zitten natuurlijk al lang (en voor veel) in de crypto's.. En idd, hoe dan ook eindigen ze rijk (in papier, haha). En papier wordt uiteindelijk natuurlijk een keer waardeloos.
Blijft kat en muis he.. Hopelijk weten hun erfgenamen iig niet hoe ze bij deze assets kunnen komen, dat maakt het aanbod weer schaarser.. ;-) En leert ze om hun eigen 'geld' te verdienen door er gewoon voor te werken. En niet meer te consumeren dan nodig. Want we willen onze ecologische footprint allemaal zo beperkt mogelijk houden, ja toch?

Nou ja, zo zie ik het iig.. Wat denken jullie?

EDIT: verbeteringen/typos. pfff, ik kan nooit iets posten en het dan meteen met mezelf eens zijn.
EDIT2: ok nu heb ik gezegd wat ik wilde zeggen ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door Marthusiast op 11-11-2018 01:50 ]

• toilet_paper
Tja, uiteraard weet ik dat er nu ook extreem rijke mensen zijn. @Marthusiast We denken er alledrie hetzelfde over, je kunt er weinig aan doen. Maar ik vind het... Het maakt eigenlijk ook niet uit wat ik er van vind.
Ik hoop er zelf ook beter van te worden.

• Marthusiast
Ik denk dat we dat allemaal willen @toilet_paper , ik hoop alleen allemaal met betere redenen dan de 'graaiers'.. ofzo.. ;-)

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:28:
[...]

Wat jij censureren noemt is voor de admins waarschijnlijk het verwijderen van spam, maar goed, zo zie jij het niet dus noem je het censureren. Hell, zelfs hier op Tweakers worden je posts soms verwijdert, maar dat zal dan ook wel weer censureren zijn en dat ligt aan de admins hier en niet aan jou.
Nee, echte censuur. Kijk zelf. Er is meer dan genoeg bewijs voor.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Als het allemaal topics zijn door mensen gemaakt zoals jij, dan kan ik me goedvoorstellen dat mensen er moe van worden en het in 1 topic pleuren, en dan gaan mensen zoals jij huilen omdat er gecensureerd wordt 8)7

BCH is gewoon bcash, het is een veel makkelijkere afkorting dan om het bitcoincash te noemen, het creëert alleen maar verwarring, die bcash mensen hadden gewoon een andere naam moeten gebruiken net zoals alle andere bitcoin forks.

Echt triest dat die bcash mensen crypto zo negatief in het nieuws zetten, ook dat filmpje wat je poste waar ze het over die sharkpool hadden die er alleen op uit zijn om alle alt coins de wereld uit te krijgen met legen blocks.. triest volk, hoop dat die clowns snel van het toneel verdwijnen.

Ik snap eerlijk niet waarom jij dat muntje nog support, je ziet zelf toch ook wel dat bcash aanhang er een bende van maakt ? hadden ze een andere naam genomen en niet steeds geroepen dat bcash de nieuwe betere bitcoin is, dan was was dit nooit gebeurt.

Dat opgefokte haantjes gedrag van dat volk is echt te triest voor woorden.

• Kain_niaK

Kain_niaK

• Chris.nl
  • Niet online
Zolang BCH niet accepteert dat het geen BTC (wat je uitspreekt als Bitcoin) is, blijft bet zichzelf belachelijk maken. Praten over Bitcoin totdat het antwoord op "En welke coin moet ik dan kopen?" gegeven moet worden "Nee, geen BTC maar BCH".

Verwijderd

Wordt Kain_niaK er voor betaald om bcash te promoten?

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:04:
Nee, wij betalen de prijs.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
Xlm gaat weer lekker! Nog even en hij schiet voorbij bch 8)

Zero.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:04:
Ik hou de mensen hier gewoon op de hoogte van de Bitcoin Cash hardfork en het conflict tussen de twee kampen. Dat vind ik interessant en waarom zou ik dat niet mogen delen hier?

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Zijn hier nog OAX bezitters? Ik twijfel om in te stappen.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:22
Kain_niaK schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:24:
[...]

Ik hou de mensen hier gewoon op de hoogte van de Bitcoin Cash hardfork en het conflict tussen de twee kampen. Dat vind ik interessant en waarom zou ik dat niet mogen delen hier?
Dat mag natuurlijk wel. Maar het is zo raar om mensen continu iets te willen vertellen terwijl niemand daar om vraagt.
Alsof je elke dag even bij de bakker naar binnen loopt en vertelt hoe het er voor staat bij de fietsenmaker. Nu staat 1 van de fietsenmakers op het punt om een eigen zaak te beginnen omdat ie vindt dat er andere lijm gebruikt moet worden om de banden te plakken.

Verwijderd

Kain_niaK schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:24:
[...]

Je mag alles delen, maar ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat je er een dubbele agenda op nahoudt :)

• Kain_niaK

Kain_niaK

burnebie schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:56:
[...]

Dat mag natuurlijk wel. Maar het is zo raar om mensen continu iets te willen vertellen terwijl niemand daar om vraagt.
Alsof je elke dag even bij de bakker naar binnen loopt en vertelt hoe het er voor staat bij de fietsenmaker. Nu staat 1 van de fietsenmakers op het punt om een eigen zaak te beginnen omdat ie vindt dat er andere lijm gebruikt moet worden om de banden te plakken.
Ik heb meerdere mensen hier al horen vragen of iemand de fork kan uitleggen. Dus ik heb een aantal informatieve videos geplaatst.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:25:
[...]

Je mag alles delen, maar ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat je er een dubbele agenda op nahoudt :)
Het is toch geen geheim dat ik ontzettend actief binnen de Bitcoin Cash gemeenschap ben? De meeste mensen hier zijn gewoon aan het traden en dan maakt het allemaal niks uit. Maar er is ook het perspectief van de gebruiker die zo veel mogelijk mensen wil overtuigen om crypto te gaan gebruiken als geld omdat hij er dan zelf veel meer mee kan.

• Slux
  • Niet online
Nu we het toch over shitcoins hebben, die NLG is ook zo goed als dood met een volume van 1.4BTC kan die ook wel geschrapt worden

@Kain_niaK Je doet het nog goed hoor ;) Hoe meer je promoot hoe meer mensen er een hekel aan krijgen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 11-11-2018 09:48 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

Of ik het nu promoot of niet, je hebt er toch al een hekel aan.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:33

Bever!

3

Slux schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:46:
Nu we het toch over shitcoins hebben, die NLG is ook zo goed als dood met een volume van 1.4BTC kan die ook wel geschrapt worden

@Kain_niaK Je doet het nog goed hoor ;) Hoe meer je promoot hoe meer mensen er een hekel aan krijgen :)
Grappig genoeg kan je er in Nederland op meer plekken mee betalen dan met bcash. Beiden schrappen dus!

• DJ-Promo
  • Nu online
Over shitcoins. Ooit wat ETN gemined. Daarna hardfork naar ETNX wat nergens te verhandelen is en een harddisk doet naar ETNXP (snap je hem nog?) Met allemaal ongeveer hetzelfde logo en website thema die ik al bij verschillende ander shitcoins ook heb gezien.
Nu is die laatste hardfork geweest alleen hun mobile wallet ligt eruit zoals 99% van de tijd.
Of ik ooit van die troep af kan komen. ETN met die pomp van pas weg gedaan (halverwege de spikes omhoog dus lang niet alle profit gepakt).
De ETNX GUI wallet werkt ook bij niemand heb een cli wallet met lokale blockchain gebruikt om ze van mij pc weg te krijgen.
@Verwijderd jij nog ETNX?

• Kain_niaK

Kain_niaK

Bever! schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:05:
[...]

Grappig genoeg kan je er in Nederland op meer plekken mee betalen dan met bcash. Beiden schrappen dus!
Dat is helemaal niet waar. Thuisbezorgd is in Nederlands veruit de grootste website die Bitcoin Cash betalingen accepteert via Bitpay. Er zijn 30 000 restaurants aangesloten bij Thuisbezorgd in Europa (takeway.com in Belgie).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:25:
[...]

Vorig jaar kreeg hij gratis BCASH toen hij BCASH promootte.

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:14:
[...]

Dat is helemaal niet waar. Thuisbezorgt is in Nederlands veruit de grootste website die Bitcoin Cash betalingen accepteert via Bitpay. Er zijn 30 000 restaurants aangesloten bij Thuisbezorgt in Europa (takeway.com in Belgie).
Ze vermelden helemaal niks over bcash op hun site, alleen Bitcoin *O*

Bitcoin
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'Bitcoin'. Vervolgens klik je op 'Plaats je bestelling'. Je wordt doorgestuurd naar onze bitcoin payment provider Bitpay. Hier wordt je bitcoin wallet geopend en deze krijgt een betaalverzoek. Hier handel je je Bitcoinbetaling af. Voor het omrekenen van de bitcoin wordt de op dat moment geldende koers van Bitpay gebruikt. Na het succesvol afronden van je betaling word je door Bitpay teruggestuurd naar onze site. Je bestelling komt binnen in ons systeem en wordt direct doorgestuurd naar het restaurant. Voor bitcoinbetalingen rekenen wij geen transactiekosten. Voor het betalen met Bitcoin dien je een digitale portemonnee te installeren. Dit is mogelijk via speciale programma's en apps die je kan downloaden.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

Slux schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:35:
[...]

Bitcoin
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'Bitcoin'. Vervolgens klik je op 'Plaats je bestelling'. Je wordt doorgestuurd naar onze bitcoin payment provider Bitpay. Hier wordt je bitcoin wallet geopend en deze krijgt een betaalverzoek. Hier handel je je Bitcoinbetaling af. Voor het omrekenen van de bitcoin wordt de op dat moment geldende koers van Bitpay gebruikt. Na het succesvol afronden van je betaling word je door Bitpay teruggestuurd naar onze site. Je bestelling komt binnen in ons systeem en wordt direct doorgestuurd naar het restaurant. Voor bitcoinbetalingen rekenen wij geen transactiekosten. Voor het betalen met Bitcoin dien je een digitale portemonnee te installeren. Dit is mogelijk via speciale programma's en apps die je kan downloaden.
Hij heeft het dan ook over Thuisbezorgt, wij over Thuisbezorgd

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Kain_niaK

Kain_niaK

Slux schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:35:
[...]

Bitcoin
Bitcoin Cash is ook Bitcoin.

Ik kan het wel even demonstreren hoor. Wie wil er eten van thuisbezorgd op mijn kosten? Maximaal 15 euro. Ik zit zelf in Canada dus ik kan niet voor mij zelf bestellen. Toen ik in Augustus in Nederland was heb ik er veel gebruik van gemaakt want ik had alleen maar Bitcoin Cash meegenomen en geen euros.

Eenmaal je op Bitcoin klikt en op de bitpay pagina uitkomt krijg je de keuze tussen Bitcoin of Bitcoin Cash.
Ik denk dat 99% van Bitpay hun klanten zowel Bitcoin Cash als Bitcoin accepteren. De industrie ziet Bitcoin gewoon als BTC + BCH. Alleen de edgy teenagers doen moeilijk. En daar zijn er veel van in crypto.

[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 11-11-2018 11:27 ]

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:07:
[...]

Ik kan het wel even demonstreren hoor. Wie wil er eten van thuisbezorgd op mijn kosten? Maximaal 15 euro. Ik zit zelf in Canada dus ik kan niet voor mij zelf bestellen. Toen ik in Augustus in Nederland was heb ik er veel gebruik van gemaakt want ik had alleen maar Bitcoin Cash meegenomen en geen euros.

Eenmaal je op Bitcoin klikt en op de bitpay pagina uitkomt krijg je de keuze tussen Bitcoin of Bitcoin Cash.
Ik denk dat 99% van Bitpay hun klanten zowel Bitcoin Cash als Bitcoin accepteren.
Dank voor je aanbod, maar ik kom net terug van de voedselbank, er zit eindelijk eens een pak vla bij waar de datum nog niet van verlopen is, dat wordt genieten vanavond voor slux 8)

Ik kan ook demonstreren dat ik met bijvoorbeeld de NLG daar kan bestellen.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
Kain_niaK schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:07:
[...]

Ik denk dat 99% van Bitpay hun klanten zowel Bitcoin Cash als Bitcoin accepteren. De industrie ziet Bitcoin gewoon als BTC + BCH. Alleen de edgy teenagers doen moeilijk. En daar zijn er veel van in crypto.
ow mijn plaatselijke chinees komt wel een bakkie nasi brengen maar dan is het wel koud als het aan komt dat wel :O

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:22
Kain_niaK schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:43:
[...]

Ik heb meerdere mensen hier al horen vragen of iemand de fork kan uitleggen. Dus ik heb een aantal informatieve videos geplaatst.
Je draaft weer door nadat 2 mensen je hebben gevraagd het in Jip en Janneke taal even snel uit te leggen.

Verder doe je niets anders dan shillen. En daardoor krijg je continu weerstand.

En waarom? Als de overgrote meerderheid keer op keer er blijk van geeft het niet te willen horen, wat drijft je ertoe het toch te blijven verkondigen? Je lijkt wel een jehova-getuige.
Terwijl ik denk dat als je je aanpak verandert of je evangelie uitdraagt bij hen die het willen horen je een stuk geliefder zal zijn.
Niemand zal ontkennen dat je verstand van zaken hebt mbt BCH, maar jezelf zo opdringen is voor velen een irritatiefactor.

• Cryptoma
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-03-2021
Daar ben ik weer even. Ik probeer zo goed mogelijk op de hoogte te blijven, volg dit forum, maar ook een aantal YouTubes, the moon, datadash, Jack palmer, allesio, e.a. Mijn strategie in deze bearmarkt was holden van btc en weinig alts. Met een bullmarket in het verschiet, ooit, is mijn strategie de btc omzetten in alts met als doel zoveel mogelijk btc te vergaren. Kwam vandaag toevallig een video van bitcoinmeester tegen, over heroverwegen portfolio.
Hij zet een vraagteken bij bovenstaande strategie, want als er serieus institutioneel geld in crypto stroomt zal dat naar verwachting in btc en evt. ethereum en xrp stromen. Gezien de schaarste van bitcoin zou een altcycle dan wel eens helemaal niet plaats vinden en stijgt bitcoin verreweg het snelst en hebben we het nakijken!
Wat denken jullie, heeft hij een punt?

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
burnebie schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:36:
[...]

Je draaft weer door nadat 2 mensen je hebben gevraagd het in Jip en Janneke taal even snel uit te leggen.

En waarom? Als de overgrote meerderheid keer op keer er blijk van geeft het niet te willen horen, wat drijft je ertoe het toch te blijven verkondigen? Je lijkt wel een jehova-getuige.
Terwijl ik denk dat als je je aanpak verandert of je evangelie uitdraagt bij hen die het willen horen je een stuk geliefder zal zijn.
Niemand zal ontkennen dat je verstand van zaken hebt mbt BCH, maar jezelf zo opdringen is voor velen een irritatiefactor.
Hoe vaak gaan we deze discussie krijgen?
Lees het gewoon niet en dan heb je ook de irritatie niet.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
burnebie schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:36:
[...]

Een eigen topic maken was teveel moeite ook.. 8)7

Rapapa...

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Owwwww kijk toch eens naar al die prachtige 1 jaar grafieken met bitcoin pairs :-)
Zo veel coins in de buurt van hun laagste punt.
Enige wat we nog nodig hebben is een mooie bitcoin dip.
Dan is het een kwestie van kopen en wachten tot er weer goud geschept kan worden.
NEO, ICX, ADA, ZIL al zo goed als in the box
ONT, WAN, EOS, XLM, ZRX, VET close to the box
XRP en NANO hebben nog een extra duwtje omlaag nodig

• DeeSung
  • Niet online
Voor de mensen die her interessant vinden om te kijken hoe hun gedecentraliseerde projecten het doen.

Check github en check de project op de volgende punten.

YouTube: Tron's Code-You won’t BELIEVE what we FOUND!! Dev Ops Manager ...

• Swaha
  • Laatst online: 10-12-2024
Cryptoma schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:13:
Mijn strategie in deze bearmarkt was holden van btc en weinig alts. Met een bullmarket in het verschiet, ooit, is mijn strategie de btc omzetten in alts met als doel zoveel mogelijk btc te vergaren. Kwam vandaag toevallig een video van bitcoinmeester tegen, over heroverwegen portfolio.
Hij zet een vraagteken bij bovenstaande strategie, want als er serieus institutioneel geld in crypto stroomt zal dat naar verwachting in btc en evt. ethereum en xrp stromen. Gezien de schaarste van bitcoin zou een altcycle dan wel eens helemaal niet plaats vinden en stijgt bitcoin verreweg het snelst en hebben we het nakijken!
Ik deel helemaal zijn mening en ik denk dat 99% van de alts nog gigantisch hard gaan zakken qua waarde. Het is alleen de vraag wanneer dat gebeurd, maar dat zou zomaar al in 2019 kunnen gaan gebeuren.

• fast_ray
Swaha schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:15:
[...]

Ik deel helemaal zijn mening en ik denk dat 99% van de alts nog gigantisch hard gaan zakken qua waarde. Het is alleen de vraag wanneer dat gebeurd, maar dat zou zomaar al in 2019 kunnen gaan gebeuren.
Beetje kort door de bocht gedachte als je het mij vraagt.
Institutioneel geld zoekt ook gewoon naar de beste manier om van geld meer geld te maken.
Er is dus geen enkele reden om te denken dat ze alleen in BTC, ETH en XRP gaan zitten.
Kans is groot dat ook die in alts met veel groeipotentieel gaan zitten om zo over beide pairs geld te verdienen.
Daarbij zullen ze hun portfolio netjes verdelen over BTC/ETH/XRP, top 75 alts en een klein gokdeel buiten de top 75

• Swaha
  • Laatst online: 10-12-2024
fast_ray schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:29:
[...]

Beetje kort door de bocht gedachte als je het mij vraagt.
Institutioneel geld zoekt ook gewoon naar de beste manier om van geld meer geld te maken.
Er is dus geen enkele reden om te denken dat ze alleen in BTC, ETH en XRP gaan zitten.
Kans is groot dat ook die in alts met veel groeipotentieel gaan zitten om zo over beide pairs geld te verdienen.
Daarbij zullen ze hun portfolio netjes verdelen over BTC/ETH/XRP, top 75 alts en een klein gokdeel buiten de top 75
Natuurlijk is institutioneel geld op zoek naar rendement, daar zijn we toch met zijn allen naar op zoek? Het is alleen wel zo dat er nog geen crypto is die op dit moment gebruikt wordt waarvoor die bedacht is. Zelfs BTC niet.... BTC zal waarschijnlijk het nieuwe goud worden en dat is toch iets anders als het oorspronkelijke idee.

De alts zullen het moeten hebben van usecases en daadwerkelijk gebruik, en welke alts worden er nu al veel gebruikt? Of gaan er de komende jaren veel gebruikt worden? Geef me het lijstje maar, ik denk dat het een blanco lijstje blijft. De waarde kan dus nog steeds niet goed bepaald worden, dus ik geloof niet dat institutioneel geld echt geïnteresseerd is in altcoins. Dat zullen ze pas doen als het groeipotentieel echt aangetoond is.

• PilatuS
  • Niet online
Cryptoma schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:13:
Daar ben ik weer even. Ik probeer zo goed mogelijk op de hoogte te blijven, volg dit forum, maar ook een aantal YouTubes, the moon, datadash, Jack palmer, allesio, e.a. Mijn strategie in deze bearmarkt was holden van btc en weinig alts. Met een bullmarket in het verschiet, ooit, is mijn strategie de btc omzetten in alts met als doel zoveel mogelijk btc te vergaren. Kwam vandaag toevallig een video van bitcoinmeester tegen, over heroverwegen portfolio.
Bij de vorige bullrun waren er dagen dat BTC harder ging dan welke andere munt dan ook. Dan daalt je waarde in BTC als je in alts zit. Aan de andere kant waren er alts die harder stegen dan BTC. De vraag is natuurlijk welke alts dit kunnen gaan doen.

Het is wel zo dat de alts die wel harder stegen dan BTC allemaal nog geen extreme stijging hadden gehad. Even als voorbeeld denk ik dat iets als ZIL best eens een run kan gaan maken die XRP heeft gedaan tijdens de vorige run. Bij BTC denk ik dat x10 mogelijk is, maar bij goede nieuwe alts is x100 best mogelijk. Het blijft natuurlijk tricky welke dit wel en niet gaan doen. Dat munten technisch goed of juist slecht zijn heeft er vaak genoeg niets mee te maken.

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
DeeSung schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:12:
Voor de mensen die her interessant vinden om te kijken hoe hun gedecentraliseerde projecten het doen.

Check github en check de project op de volgende punten.

YouTube: Tron's Code-You won’t BELIEVE what we FOUND!! Dev Ops Manager ...
Geef eens een samenvatting in plaats naar een 51 minuten video met een clickbait titel te leiden. Welke punten zijn interessant en hoe doen de projecten het?

• DeeSung
  • Niet online
Skyaero schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:42:
[...]

Geef eens een samenvatting in plaats naar een 51 minuten video met een clickbait titel te leiden. Welke punten zijn interessant en hoe doen de projecten het?
Als je dat wil weten dan kijk je dat filmpje af en daar wordt het goed uitgelegd, ze gaan er best diep op in.

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:39:
Het is wel zo dat de alts die wel harder stegen dan BTC allemaal nog geen extreme stijging hadden gehad. Even als voorbeeld denk ik dat iets als ZIL best eens een run kan gaan maken die XRP heeft gedaan tijdens de vorige run. Bij BTC denk ik dat x10 mogelijk is, maar bij goede nieuwe alts is x100 best mogelijk. Het blijft natuurlijk tricky welke dit wel en niet gaan doen. Dat munten technisch goed of juist slecht zijn heeft er vaak genoeg niets mee te maken.
Die kans is zeker groot. ZIL is als ik het goed heb begrepen een concurrent van EOS. Er verschijnen steeds meer artikelen dat EOS helemaal geen blockchain is en een veel lager TPS bezigt dan beloofd. Als dit waar is en EOS blijkt door z'n hoeven te zakken op het moment dat ie daadwerkelijk grootschalig gebruik wordt, dan bestaat de kans dat er flink wat waarde van EOS naar z'n concurrenten vloeit.

Verwijderd

DJ-Promo schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:06:
Over shitcoins. Ooit wat ETN gemined. Daarna hardfork naar ETNX wat nergens te verhandelen is en een harddisk doet naar ETNXP (snap je hem nog?) Met allemaal ongeveer hetzelfde logo en website thema die ik al bij verschillende ander shitcoins ook heb gezien.
Nu is die laatste hardfork geweest alleen hun mobile wallet ligt eruit zoals 99% van de tijd.
Of ik ooit van die troep af kan komen. ETN met die pomp van pas weg gedaan (halverwege de spikes omhoog dus lang niet alle profit gepakt).
De ETNX GUI wallet werkt ook bij niemand heb een cli wallet met lokale blockchain gebruikt om ze van mij pc weg te krijgen.
@Verwijderd jij nog ETNX?
Ik heb er iets van 900 ofzo op een paperwallet die ik nog moet claimen maar gezien de waarde en het verloop van hrt project echt helemaal niet meer naar omgekeken.

Dus ik zou het niet weten, als je het over duistere shitforks hebt is dit toch wel het aller donkerste naar urine stinkende afgelegen steegje wat je binnen crypto kunt vinden.

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:35:
Dus ik zou het niet weten, als je het over duistere shitforks hebt is dit toch wel het aller donkerste naar urine stinkende afgelegen steegje wat je binnen crypto kunt vinden.
Mooi, dan hoef ik ook niet meer de deur uit en naar een kinderboerderij te gaan om de ammoniaklucht van een liefdevol verwaarloosd geitenhok op te snuiven. Fijn om te weten dat het cryotowereldje steeds beter in staan is me in mijn dagelijkse behoeften te voorzien.

• RaptorXS
Red Alert overal?
mmm, dat is een tijd geleden dat we dat speelden hier, mooie game :)

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 11-11-2018 17:10 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PHPResource schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:17:
@Tominatie weet jij toevallig iets over Opacity en Kucoin? De swap zou zijn gerealiseerd alleen nog niet zichtbaar op kucoin
Ik volg het allemaal niet meer echt, ik las wel dit: "We had an error on the eth node sync. Currently resyncing and hopefully we can get underway after that". Dus dit moet nog ff gefixt worden en daarna krijgen we de tokens. Kucoin zal het snel regelen als de airdrop is gedaan want het team staat in goed contact met ze.

Op het moment volg ik de cryptomarkt en wat eromheen gebeurt niet meer zo nauw, het wordt me te saai. Ik hold en koop bij en ik ontwaak wel weer als er iets noemenswaardigs gebeurd.

• fast_ray
Swaha schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:03:
[...]

Natuurlijk is institutioneel geld op zoek naar rendement, daar zijn we toch met zijn allen naar op zoek? Het is alleen wel zo dat er nog geen crypto is die op dit moment gebruikt wordt waarvoor die bedacht is. Zelfs BTC niet.... BTC zal waarschijnlijk het nieuwe goud worden en dat is toch iets anders als het oorspronkelijke idee.

De alts zullen het moeten hebben van usecases en daadwerkelijk gebruik, en welke alts worden er nu al veel gebruikt? Of gaan er de komende jaren veel gebruikt worden? Geef me het lijstje maar, ik denk dat het een blanco lijstje blijft. De waarde kan dus nog steeds niet goed bepaald worden, dus ik geloof niet dat institutioneel geld echt geïnteresseerd is in altcoins. Dat zullen ze pas doen als het groeipotentieel echt aangetoond is.
De tech zal ze echt niets uitmaken, rendement is het enige dat telt.
Sterker nog als je het rendement in de crypto al kijkt zonder implementatie dan is het een vrij logische gok dat dat alleen maar hoger wordt zodra er wel implementatie volgt.

Maar goed we hebben een verschillende visie.
Ik zie institutioneel geld duidelijk een belangrijke rol gaan spelen ook bij de alts.
Kijk alleen al naar het potentieel van veel coins tov de laatste ATH 8)
En dat dan even los gezien van buy and hodl vs daytraden

Mijn buy and hodl cyclus staat voor de deur en heel eerlijk ik verwacht minimaal x20 te gaan 8)

• RaptorXS
fast_ray schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:42:
[...]

De tech zal ze echt niets uitmaken, rendement is het enige dat telt.
Sterker nog als je het rendement in de crypto al kijkt zonder implementatie dan is het een vrij logische gok dat dat alleen maar hoger wordt zodra er wel implementatie volgt.

Maar goed we hebben een verschillende visie.
Ik zie institutioneel geld duidelijk een belangrijke rol gaan spelen ook bij de alts.
Kijk alleen al naar het potentieel van veel coins tov de laatste ATH 8)
En dat dan even los gezien van buy and hodl vs daytraden

Mijn buy and hodl cyclus staat voor de deur en heel eerlijk ik verwacht minimaal x20 te gaan 8)
Institutioneel geld zal evt. instromen bij de alts als een ETF goedgekeurd wordt door de SEC.
Een mogelijke serieuze kanshebber is de VanEck ETF, 29 dec. praten ze weer met de SEC en Februari volgend jaar weten we het. :)

• Chris.nl
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:04:
[...]

Institutioneel geld zal evt. instromen bij de alts als een ETF goedgekeurd wordt door de SEC.
Een mogelijke serieuze kanshebber is de VanEck ETF, 29 dec. praten ze weer met de SEC en Februari volgend jaar weten we het. :)
[Twitter: https://mobile.twitter.com/meesterbitcoin/status/1061194264317751301?s=12]
Als je waar is dat SEC boetes uit loopt te delen ivm het niet houden aan spelregels, lijkt ook goedkeuring me daadwerkelijk om de hoek liggen.... Er zijn immers meetbare spelregels opgesteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 11-11-2018 18:12 ]

Verwijderd

Zou ZIL een beetje de bodem bereikt hebben? Zin om gokje te wagen en in te stappen. Benieuwd wat de mainnet launch gaat doen eigenlijk.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:19:
Zou ZIL een beetje de bodem bereikt hebben?
ZIL gaat meestal wel mee met BTC. Gaat BTC verder omlaag is de kans op ZIL omhoog zeer klein.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:45
Ik zag dat ik nog wat $PAC coins had liggen. :D Zou dat ooit nog wat worden? Ik had 2.2 miljoen... is nu 2200 geworden. :'(

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Thaam schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:30:
Ik zag dat ik nog wat $PAC coins had liggen. :D Zou dat ooit nog wat worden? Ik had 2.2 miljoen... is nu 2200 geworden. :'(
waar zag je ze liggen dan?

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:45
tias86 schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:39:
[...]

waar zag je ze liggen dan?
Ik zag dat ik een account op Cryptopia had. Daar stond alleen nog wat $PAC op.

Verwijderd

Thaam schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:47:
[...]

Ik zag dat ik een account op Cryptopia had. Daar stond alleen nog wat $PAC op.
Zo vond ik laatst een trosje Banano in de bosjes.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:55:
[...]

Zo vond ik laatst een trosje Banano in de bosjes.
Zo had ik nog een pot ven, stond op tafel.

De tijd leert of het tij keert

• Specy
Zitten die al aan de $2000? ;)

• PilatuS
  • Niet online
raq schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:06:
[...]

Zo had ik nog een pot ven, stond op tafel.
Is ook geen VETpot de laatste tijd hé ? :P
Pagina: 1 ... 349 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!