Ik doe nog wat vrijwilligerswerk naast m'n 32u baan omdat 't mij een goed gevoel geeft. An sich ben ik sociaal maar maak er geen illusie van dat ik 't uit de goedheid van m'n hart doe. Als ik het niet leuk zou vinden en ik er geen voldoening uit haalde, kon ieder mijn rug op.
gisteren was er een bounce rond deze prijs naar boven .......
Prepare for the next ATH
Ik hou juist van werkdruk en ''stress'' geeft mij uitdagingen en houdt mij scherp en kan er ook goed mee omgaan.PilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:05:
[...]
Mooi dat je een baan hebt waar je dat niet hebt, maar dat is niet voor iedereen zo. Het is ook iets wat steeds erger aan het worden is. Iedere seconde en euro wordt soms uit medewerkers geperst om maar zoveel mogelijk geld te kunnen verdienen. Als je zo'n baan hebt denk je er heel anders over.
Als ik ooit in zo situatie terecht zou komen zoals jij zegt zou ik snel een andere baan zoeken, ben zelf al meer dan 20 jaar ondernemer dus kijk er misschien wat anders naar dan de gemiddelde werknemer, maar als ik naar ons personeel kijk zie ik dat ook niet terug dat ze gestresseerd/frustreert o.i.d. zijn, als ze dat wel zouden zijn dan zou ik ze ook daar mee helpen, je moet het als team doen als er 1 nog goed voelt dan werkt dat vaak door naar de rest.
Waar ik echt stress van krijg is als ik coins op of van mijn ledger afhaal, zweethandjes en armpjes en voel mijn hardslag zelfs omhooggaan
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 03-10-2018 20:19 ]
Dus we krijgen geen tweakers lambo parade😭PilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:08:
[...]
Ligt er aan hoeveel je hebt. Met 5 miljoen kan je zeer ruim leven zonder ooit nog iets te moeten doen. Dan moet je geen huis van 2 miljoen kopen of een Lambo, maar voor mij hoeft dat ook niet.
Alleen gisteren was de prijs zegmaar 6.6k en nu is het 6.5k. Dan wordt het bounce niveau ook 100 dollar lagersourcecode schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:16:
gisteren was er een bounce rond deze prijs naar boven .......
Ik vind werkdruk en stress ook helemaal niet erg, maar er zijn veel verschillende manieren van. Ik vind het compleet niet erg om het druk te hebben en hard te werken, maar wat ik met die baan had kwam nog wel even wat meer aan gezeik bij kijken. Zo enorm blij dat ik daar weg ben en ik zal het ook nooit meer van mijn leven gaan doen. Waar ik nu werk is het ook druk en met stress, maar dan op een goede manier en niet op een slechte manier.Slux schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:17:
[...]
Ik hou juist van werkdruk en ''stress'' geeft mij uitdagingen en houdt mij scherp en kan er ook goed mee omgaan.
Als ik ooit in zo situatie terecht zou komen zoals jij zegt zou ik snel een andere baan zoeken, ben zelf al meer dan 20 jaar ondernemer dus kijk er misschien wat anders naar dan de gemiddelde werknemer, maar als ik naar ons personeel kijk zie ik dat ook niet terug dat ze gestresseerd/frustreert o.i.d. zijn, als ze dat wel zouden zijn dan zou ik ze ook daar mee helpen, je moet het als team doen als er 1 nog goed voelt dan werkt dat vaak door naar de rest.
Geef zelf de voorkeur aan wallets, privatekeys en zulke dingen. Kan je 100 backups van maken als je dat wilWaar ik echt stress van krijg is als ik coins op of van mijn ledger af haal, zweethandjes en armpjes en voel mijn hardslag zelfs omhooggaan
Heb sowieso niets met Lambo's. Als ik echt veel geld had kocht ik wel een Supra of R34.DeeSung schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:19:
[...]
Dus we krijgen geen tweakers lambo parade😭
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 03-10-2018 20:21 ]
wat voor werk doe je dan nu?
PilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:20:
[...]
Alleen gisteren was de prijs zegmaar 6.6k en nu is het 6.5k. Dan wordt het bounce niveau ook 100 dollar lager
[...]
Ik vind werkdruk en stress ook helemaal niet erg, maar er zijn veel verschillende manieren van. Ik vind het compleet niet erg om het druk te hebben en hard te werken, maar wat ik met die baan had kwam nog wel even wat meer aan gezeik bij kijken. Zo enorm blij dat ik daar weg ben en ik zal het ook nooit meer van mijn leven gaan doen. Waar ik nu werk is het ook druk en met stress, maar dan op een goede manier en niet op een slechte manier.
[...]
Geef zelf de voorkeur aan wallets, privatekeys en zulke dingen. Kan je 100 backups van maken als je dat wil
[...]
Heb sowieso niets met Lambo's. Als ik echt veel geld had kocht ik wel een Supra of R34.
Prepare for the next ATH
Zit op dit moment in de horecasourcecode schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:22:
wat voor werk doe je dan nu?
Dat er in jouw kenniskring van niet werkenden niet veel inhoud zit dat kan natuurlijk maar dat wil niet zeggen dat dat voor alle niet werkenden geldt.......Slux schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:03:
[...]
Werkdruk/stress? We agree to disagree![]()
Ik werk puur omdat ik het leuk vind en hoop dat ik het tot mijn 70ste nog kan doen, ik werk gemiddeld 12/14 soms wel meer per dag 7 dagen per week alleen met crypto traden, en ook al trade ik niet en doe een aantal weken niks dan ben ik altijd weer blij als ik weer op kantoor kom voor de sociale contacten en de uitdagingen.
Die contacten die ik in mijn omgeving heb leren kennen door niks te doen zit vrij weinig in en zal ook nooit wat worden met die mensen, om eerlijk te zijn kan ik er ook niet echt een normaal gesprek mee houden zo simpel zijn ze, maar dat is mijn ervaring.
Pfffff 12/14 uur werken en dan ook nog 7 dagen in de week traden, respect hoor.
Ik trade max een uurtje per dag en heb altijd max 34 uur in de week gewerkt.
Had het sociaal altijd te druk om meer te werken denk ik
Verwijderd
Het mooiste is natuurlijk om je passie om te zetten in een succesvolle onderneming. Ik heb ook echt respect voor mensen die dat doen, en kunnen. Zo ken ik een man met een delicatessen/wijnen winkeltje. Die is in de 70 en staat nog altijd vrolijk achter de toonbank. Wel een stapje minder als vroeger dankzij personeel maar 3 dagen in de week runt ie het zelf. Omdat ie het prachtig vind en niet anders wil. Dat is rijkdom.
Zelf ben ik zo ambitieus als een baksteen en heb een baantje wat voldoende betaald zonder enige vorm van stress. Als alles optimaal draait kun je rustig een bakje koffie halen of een praatje maken, niemand die er wat van zegt. Echt relaxed, ook geen targets of andere ongein. Als ik daar na 8 uren werken de deur uit stap dan is alle vrije tijd voor mij en m'n gezin. Nooit overwerk, het is een 24/7 bedrijf.
Ik ken ook jongens die hoge functies hebben binnen bedrijven, grote auto's kasten van huizen. Maar ook veel verantwoording en altijd bereikbaar. Een paar van die gasten zaten voor hun 30e al thuis met een burn out. Is dat het dan waard vraag je je af? Mij in ieder geval niet. Geld of sociale status zegt me niet zoveel.
100% vrijheid zou mij persoonlijk ook weer niet goed doen. Ik ken mezelf en heb wel een soort 'verplichting' nodig als drijfveer
Zelf ben ik zo ambitieus als een baksteen en heb een baantje wat voldoende betaald zonder enige vorm van stress. Als alles optimaal draait kun je rustig een bakje koffie halen of een praatje maken, niemand die er wat van zegt. Echt relaxed, ook geen targets of andere ongein. Als ik daar na 8 uren werken de deur uit stap dan is alle vrije tijd voor mij en m'n gezin. Nooit overwerk, het is een 24/7 bedrijf.
Ik ken ook jongens die hoge functies hebben binnen bedrijven, grote auto's kasten van huizen. Maar ook veel verantwoording en altijd bereikbaar. Een paar van die gasten zaten voor hun 30e al thuis met een burn out. Is dat het dan waard vraag je je af? Mij in ieder geval niet. Geld of sociale status zegt me niet zoveel.
100% vrijheid zou mij persoonlijk ook weer niet goed doen. Ik ken mezelf en heb wel een soort 'verplichting' nodig als drijfveer
Terug van mijn vakantie en welgeteld 1x naar de koers gekeken. Lekker leuke dingen gedaan met mijn kleine kids, heerlijk! Zie zojuist dat ik ook helemaal niets gemist heb.
Heb nu dan ook totaal geen behoefte meer om nog 86x per dag alle koersen door te lopen. Deze week nog wat klussen in huis en vanaf volgende week, wanneer ik weer aan het werk ga, zal ik wel weer voorzichtig de boel gaan bijhouden. Laat het nog maar eventjes doorkabbelen en vanaf volgende week graag moon.
Heb nu dan ook totaal geen behoefte meer om nog 86x per dag alle koersen door te lopen. Deze week nog wat klussen in huis en vanaf volgende week, wanneer ik weer aan het werk ga, zal ik wel weer voorzichtig de boel gaan bijhouden. Laat het nog maar eventjes doorkabbelen en vanaf volgende week graag moon.
Zero.
Hangt van de persoon af. Ik heb nooit gewerkt (als kind dan he) en kreeg altijd alles wat ik wou - maar ik vroeg nooit iets wat ik niet echt heel graag wou hebben. Zou me schuldig gevoeld hebben als ik meer gevraagd had.PilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:50:
[...]
Werken is enorm goed voor je inderdaad. Niet alleen het werken zelf, maar vooral ook erg veel uren moeten maken om iets te kunnen kopen. Dat leert je ook respect te hebben voor de spullen die je koopt waarmee je leert er netjes mee om te gaan. Heb genoeg gasten gezien die alles kregen en bijvoorbeeld een nieuwe fiets binnen 2 weken compleet gesloopt hadden waarna ze weer een nieuwe kregen. Eigenlijk is als ouders je kind niet laten werken bijna kindermishandeling.
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die het zo zietVerwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:02:
[...]
Dat is super voor je! En inderdaad het is een compleet andere situatie dan al je hele leven met je handje omhoog bij de staat bedelen. Zoals je zelf al aangeeft heb je altijd gewerkt en ben je gestopt op het moment dat het kon.
Eerlijk is eerlijk, ik zou dat ook doen als het kon, zelfs al heb ik verre van een hekel aan mijn huidige baan. Ik werk om te leven en leef niet om te werken. Al zou ik (vermoedelijk) na een mooie reis en tijd waarschijnlijk wel wat vrijwilligerswerk oid gaan doen.
Heb geduld in de crypto en stel je winsten veilig na een bullrun (helemaal in euro) that's all
Kinderen! 😁Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:28:
Ik zie dat er tegenwoordig steeds meer verwende blagen rondlopen, veel meer dan vroeger. Hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn hoor, dat weet ik. Heb genoeg stagairs gehad en er ook 1tje gekregen die veel te verwend was. Die liep de hele dag rond te zuchten en had totaal geen zin om iets te doen of te leren. Het moest maar dat ie er was, maar meer ook niet. Van zijn vader met genoeg geld kreeg ie toch alles wel.Specy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:29:
[...]
Hangt van de persoon af. Ik heb nooit gewerkt (als kind dan he) en kreeg altijd alles wat ik wou - maar ik vroeg nooit iets wat ik niet echt heel graag wou hebben. Zou me schuldig gevoeld hebben als ik meer gevraagd had.
Verwijderd
Kinderen slopen je echt
Ja daar heb je gelijk in, je moet niet iets doen waar je buikpijn van krijgt, die tijden heb ik ook meegemaakt en is niet goed voor je gezondheid ook zo lag ik al op mijn 26 ste aan de hardbewaking omdat ik te veel wilde, gelukkig vond ik een vennoot die dat stukje van mij overnam nu 42 en voel me ook 40 maar nog wel in levenPilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:20:
[...]
Ik vind werkdruk en stress ook helemaal niet erg, maar er zijn veel verschillende manieren van. Ik vind het compleet niet erg om het druk te hebben en hard te werken, maar wat ik met die baan had kwam nog wel even wat meer aan gezeik bij kijken. Zo enorm blij dat ik daar weg ben en ik zal het ook nooit meer van mijn leven gaan doen. Waar ik nu werk is het ook druk en met stress, maar dan op een goede manier en niet op een slechte manier.
[...]
Geef zelf de voorkeur aan wallets, privatekeys en zulke dingen. Kan je 100 backups van maken als je dat wil
[...]
Heb sowieso niets met Lambo's. Als ik echt veel geld had kocht ik wel een Supra of R34.
Ik heb ook meerde backups van de ledger maar dan is het nog het meest stressvolle werk wat ik ken
Ik zou er direct voor tekenen.Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:28:
Precies dat dus. Na het weekend op het werk komen en dan lag er weer een gigantische zooi. Dan die zooi moeten oppakken terwijl ik ook nog andere dingen tussendoor moest doen. Nog geen 15 minuten aan iets kunnen werken zonder dat er 3 andere dingen tussendoor moesten. Op vakantie gaan was al helemaal erg want dan lag er 2 weken aan zooi, gezeik en problemen. Daar kreeg ik dus ook buikpijn van.Slux schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:38:
[...]
Ja daar heb je gelijk in, je moet niet iets doen waar je buikpijn van krijgt, die tijden heb ik ook meegemaakt en is niet goed voor je gezondheid
Amen.. ik ben al 4 jaar gesloopt.. slaap max 5 a 6 uur.. loop heel de dag achter ze aan.. "blijf af, niet doen, luisteren, stop, hier komen, eten, drinken, doe nou eens normaal" maar je krijgt er zoveel voor terug heVerwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:37:
[...]
Kinderen slopen je echtik zou mn leven voor ze geven zonder twijfel maar man man man da's echt wel het zwaarste wat ik ooit gedaan heb in m'n leven. Maar tevens het mooiste
Zero.
Haha, daarom zou ik dus nóóit kinderen willen
Ik heb nog geen kinderen. Maar als crypto goed gaat kan ik ze alle tijd geven van de wereld. Mocht ik er nog 5 dagen bij moeten werken zou ik het ook zwaar krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:37:
[...]
Kinderen slopen je echtik zou mn leven voor ze geven zonder twijfel maar man man man da's echt wel het zwaarste wat ik ooit gedaan heb in m'n leven. Maar tevens het mooiste
Hahahahaha, zo verdien ik mijn geld (ik ben docent op n vmbo) hahahahahaAmen..... "blijf af, niet doen, luisteren, stop, hier komen, doe nou eens normaal" maar je krijgt er zoveel voor terug he
Ik lul ook zomaar wat
Ze zijn pas echt leuk als ze het huis uit zijnPelox schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:41:
[...]
Amen.. ik ben al 4 jaar gesloopt.. slaap max 5 a 6 uur.. loop heel de dag achter ze aan.. "blijf af, niet doen, luisteren, stop, hier komen, eten, drinken, doe nou eens normaal" maar je krijgt er zoveel voor terug he
Voor mass adoptie vind ik dat die ledgers een stuk goedkoper moeten worden.
Nano S is 100 euro nu.
Zou mooi zijn als ze 10 euro per stuk worden
Nano S is 100 euro nu.
Ja maar dat is een paar uur per dag, papa ben je 24/7shovelhead1340 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:48:
[...]
Hahahahaha, zo verdien ik mijn geld (ik ben docent op n vmbo) hahahahaha
Zero.
Dat mensen denken dat het omlaag gaat.Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:55:
https://cryptopotato.com/...itions-are-at-10-day-high
Wat zegt deze stijging?? 🤨
Een short squeeze zou leuk zijn
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 03-10-2018 20:57 ]
Verwijderd
Ik werk 5 ploegen en heb daardoor best veel vrije tijd. 6 werken, 4 vrij en altijd 24h tusden de ploegwisseling. Soms doordeweeks vrij en als je in weekend moet, altijd wel een dagdeel vrij. Dus echt elke dag wel een paar uren tijd voor de kinderen. Ik hecht daar wel veel waarde aan en probeer ook altijd iets leuks met ze doen.DeeSung schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:48:
[...]
Ik heb nog geen kinderen. Maar als crypto goed gaat kan ik ze alle tijd geven van de wereld. Mocht ik er nog 5 dagen bij moeten werken zou ik het ook zwaar krijgen.
Maar sommige dagen ben je echt opgelucht als ze op bed liggen en je nog even hersenloos netflix aan kan slingeren voor de nieuwste better call saul
Daar heb je ook gelijk in ze zullen er vast zijn, maar helaas niet in mijn omgevingfast_ray schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:28:
[...]
Dat er in jouw kenniskring van niet werkenden niet veel inhoud zit dat kan natuurlijk maar dat wil niet zeggen dat dat voor alle niet werkenden geldt.......
Pfffff 12/14 uur werken en dan ook nog 7 dagen in de week traden, respect hoor.
Ik trade max een uurtje per dag en heb altijd max 34 uur in de week gewerkt.
Had het sociaal altijd te druk om meer te werken denk ik
Laatste jaren doe ik het juist wat rustiger aan, crypto is puur een hobby die iets uit de hand is gelopen, ik werk nog wel meer dan 12/14 uur per dag want mijn bedrijfje vraagt zo nu en dan ook nog aandacht dat draait 24/7 door.
Verwijderd
Maar goed of slechtPilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:56:
[...]
Dat mensen denken dat het omlaag gaat.
Edit: lees het net. Dank je
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2018 21:04 ]
50 euro op SchipholDeeSung schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:52:
Voor mass adoptie vind ik dat die ledgers een stuk goedkoper moeten worden.
Nano S is 100 euro nu.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
He handig. Welke winkel? Kom er zaterdag weer langs.
Ik had ripple wel gekocht als het 100Miljoen tokens waren voor 100 cent per stuk lmao. niet 1euro per stuk voor trilarden aan tokens lolllll. Beetje te laat nu voor ripples
[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 03-10-2018 21:46 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Juist! En daarom ben ik dus ook geen papa gewordenPelox schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:56:
[...]
Ja maar dat is een paar uur per dag, papa ben je 24/7
Ik lul ook zomaar wat
Neehoor. Goed instap moment nog.A87 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:41:
Ik had ripple wel gekocht als het 100Miljoen tokens waren voor 100 cent per stuk lmao. niet 1euro per stuk voor trilarden aan tokens lolllll. Beetje te laat nu voor ripples
Men spreekt altijd over short squeeze, is de kans dan ook altijd groter dat de prijs stijgt als de shorts stijgen? Ze staan nu in ieder geval nog niet op hun ATH, was 40k dacht ik.PilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:56:
[...]
Dat mensen denken dat het omlaag gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door dabla op 03-10-2018 21:59 ]
Die electronicawinkel die onder het food court zit, terminal 2.Noxa schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:33:
[...]
He handig. Welke winkel? Kom er zaterdag weer langs.
Werk niet in ploegen maar herken de rest wel helemaal, btw ben ook huge better call saul fanVerwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:57:
[...]
Ik werk 5 ploegen en heb daardoor best veel vrije tijd. 6 werken, 4 vrij en altijd 24h tusden de ploegwisseling. Soms doordeweeks vrij en als je in weekend moet, altijd wel een dagdeel vrij. Dus echt elke dag wel een paar uren tijd voor de kinderen. Ik hecht daar wel veel waarde aan en probeer ook altijd iets leuks met ze doen.
Maar sommige dagen ben je echt opgelucht als ze op bed liggen en je nog even hersenloos netflix aan kan slingeren voor de nieuwste better call saul
Ik zit er aan te denken om Loopring aan mijn folio toe te voegen, voor langere tijd. Hodlers hier?
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ligt aan de whales of ze daar zin in hebben of het gebeurt. Ook zonder ATH aan shorts is het gebeurt. Hoe hoger de shorts hoe hoger de kans, maar niets is zeker. Het is gewoon iets om rekening mee te houdendabla schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:55:
[...]
Men spreekt altijd over short squeeze, is de kans dan ook altijd groter dat de prijs stijgt als de shorts stijgen? Ze staan nu in ieder geval nog niet op hun ATH, was 40k dacht ik.
Verwijderd
Prachtseriedabla schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:57:
[...]
Werk niet in ploegen maar herken de rest wel helemaal, btw ben ook huge better call saul fan
On a more positieve side...
Als je nu 0,28 btc hebt zit je later gebakken
https://www.ccn.com/bitco...-btc-youre-part-of-the-1/
Ik lul ook zomaar wat
Dat klopt kan je nagaan hoe goedkoop die andere coins zijn.shovelhead1340 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:56:
checl ''ALL LOG'' staat helemaal links klik aan op deze siteshovelhead1340 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:56:
https://bircoin.top/
Misschien zijn ze wel heel erg duur als er coins komen die dood bloedenDeeSung schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:05:
[...]
Dat klopt kan je nagaan hoe goedkoop die andere coins zijn.
Hoorde vanmiddag nog bij RTL-Z op tv, in een interview met een crypto belegger dat 98 a 99 % vanPilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:09:
[...]
Misschien zijn ze wel heel erg duur als er coins komen die dood bloeden
de crypto's geen toekomst heeft.
Was het er wel mee eens
Ben het er ook mee eens. Zeker van de meer dan 2000 die we er nu hebben kan het niet zo zijn dat ze allemaal maar blijven groeien. Er moet een punt komen dat sommige het redden en de rest kapot gaat.RaptorXS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:17:
[...]
Hoorde vanmiddag nog bij RTL-Z op tv, in een interview met een crypto belegger dat 98 a 99 % van
de crypto's geen toekomst heeft.
Was het er wel mee eens
Dan ziet het er gewoon heel realistisch uit!checl ''ALL LOG'' staat helemaal links klik aan op deze site
https://bircoin.top/
Ik ga bijkopen
Ik lul ook zomaar wat
FF een jaartje no life alleen geld dumpen in cryptoshovelhead1340 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:23:
[...]
Dan ziet het er gewoon heel realistisch uit!
Ik ga bijkopen
Dat gaan ze zeker doen. Drm development goed bijhouden. Want als een coin uitontwikkeld is kuch litecoin& bitcoin cash dan komt er naar mijn inziens geen waarde bij.PilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:09:
[...]
Misschien zijn ze wel heel erg duur als er coins komen die dood bloeden
Iota en Cardano zijn bijvoorbeeld erg goed iig veel beter dan die andere 2 ze hebben echt een visie en dat gaat verder dan alleen de blocktijden discussie.
@CFTC
announces that federal court finds that virtual currencies are commodities: (link: https://go.usa.gov/xPKMW) go.usa.gov/xPKMW
announces that federal court finds that virtual currencies are commodities: (link: https://go.usa.gov/xPKMW) go.usa.gov/xPKMW
Daarom zakt de koers, duidelijk en dankjewelKlaas25 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:37:
@CFTC
Is dat niet een beetje makkelijk ? We waren voor dit bericht ook al aan het dalen. Nu pak je een bericht en koppel je het aan het dalen, maar of dat ook echt de reden is ?RaptorXS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:43:
[...]
Daarom zakt de koers, duidelijk en dankjewel
Bizar hoe stabiel Nano blijft. Hangt nu al weken rond 35000. Iemand een idee waarom?
Je hebt gelijk, was de [sarcasm] tag vergetenPilatuS schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:57:
[...]
Is dat niet een beetje makkelijk ? We waren voor dit bericht ook al aan het dalen. Nu pak je een bericht en koppel je het aan het dalen, maar of dat ook echt de reden is ?
[ Voor 1% gewijzigd door RaptorXS op 04-10-2018 00:09 . Reden: typo ]
Iedereen verwacht dat deze coin als een van de eerste hersteld, heeft al veel hoger gespiekt afgelopen weken.ggj87 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:06:
Bizar hoe stabiel Nano blijft. Hangt nu al weken rond 35000. Iemand een idee waarom?
De tijd leert of het tij keert
Iedereen? Spreek voor jezelf.raq schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:14:
[...]
Iedereen verwacht dat deze coin als een van de eerste hersteldherstelt, heeft al veel hoger gespiekt afgelopen weken.
Zonet een klein ritje meegepakt op XRP, is die coin toch nog ergens goed voor
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat doe je goed, was zelf even bezig met het binnen hengelen/verkopen van crypto's van oude accountjes her en der.TomTorquay schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 01:35:
Zonet een klein ritje meegepakt op XRP, is die coin toch nog ergens goed voor
Zie het wel op de bankrekening.
edit: mijn blockchain.info account hou ik wel aan, ben daar ooit met BTC begonnen en heb er goede ervaring mee qua support. Het blijft een apart iets.
[ Voor 18% gewijzigd door RaptorXS op 04-10-2018 02:03 ]
Bitfinex will be undertaking planned infrastructure maintenance on October 4, 2018 between 06:00 AM UTC and 18:00 PM UTC. The exact timing of the maintenance update will made public 30 minutes prior to the start of the update.
Traders should expect a service interruption of roughly 2 hours while this maintenance is being performed.
During the update, all trading and financing markets will be unavailable and no deposits or withdrawals will be processed. Users will be unable to control, edit or cancel their active orders and active positions throughout the maintenance period. Users who wish to not be affected by potential price movements on other platforms once Bitfinex reopens *must* take action by cancelling orders and closing positions before the update begins.
Unfortunately we cannot give an exact time for the platform update other than the abovementioned broad parameters due to the risk of DDOS attacks, attempted market manipulation and more. We will do our utmost to communicate the precise timing to all our users in sufficient time for you to prepare your trading strategy accordingly.
To stay informed throughout the maintenance period, please refer to bitfinex.statuspage.io.
Thank you,
The Bitfinex Team
https://www.bitfinex.com/posts/286
Traders should expect a service interruption of roughly 2 hours while this maintenance is being performed.
During the update, all trading and financing markets will be unavailable and no deposits or withdrawals will be processed. Users will be unable to control, edit or cancel their active orders and active positions throughout the maintenance period. Users who wish to not be affected by potential price movements on other platforms once Bitfinex reopens *must* take action by cancelling orders and closing positions before the update begins.
Unfortunately we cannot give an exact time for the platform update other than the abovementioned broad parameters due to the risk of DDOS attacks, attempted market manipulation and more. We will do our utmost to communicate the precise timing to all our users in sufficient time for you to prepare your trading strategy accordingly.
To stay informed throughout the maintenance period, please refer to bitfinex.statuspage.io.
Thank you,
The Bitfinex Team
https://www.bitfinex.com/posts/286
Groene cijfers misschien ook door dat artikel over de 1% bitcoin holders? Als je 0,28 btc hebt hoor je bij de 1%. En dat is zelfs gebaseerd op oude max supply van 21miljoen wat het lang van zn leven al niet meer is.
Dat lijkt me héééél erg sterk.Klaas25 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:11:
Groene cijfers misschien ook door dat artikel over de 1% bitcoin holders? Als je 0,28 btc hebt hoor je bij de 1%. En dat is zelfs gebaseerd op oude max supply van 21miljoen wat het lang van zn leven al niet meer is.
Anders huur ik n blik schrijvers in om de koers naar 25k te schrijven
Ik lul ook zomaar wat
Ik geloof het ergens wel. Zeker als je alle verlaten adressen meetelt waar bijvoorbeeld nog 'dust' van een paar sats aanwezig is.shovelhead1340 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:52:
[...]
Dat lijkt me héééél erg sterk.
Anders huur ik n blik schrijvers in om de koers naar 25k te schrijven
Nvm.. volgens mij maak ik een denkfout
[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 04-10-2018 08:01 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Waarom zou je bij die 1% willen horen, wat is het achterliggende doel? Je wil er alleen bij horen als de prijs van BTC toeneemt. Je kunt 0.28 BTC niet in je vitrinekastje naast je luxe fauteuil zetten en later waar je kleinkinderen bij zijn wijzen naar dat ding dat zo schaars was en waar je een godsvermogen voor hebt betaald waarvan de waarde inmiddels is verdampt.
Of je nou 0.25 of 0.3 of 3 BTC hebt, de schaarste maakt niet uit, behalve voor de prijsstijging. Sterker nog, voor de adoptie is het beter als iedereen een kleiner aandeel heeft ipv dat weinig mensen alles hebben. Het is puur om de eventuele prijsstijging die volgt niet te missen, maar die uitspraak zou voor mij geen reden zijn om BTC te kopen, dan heb je gewoon enorme last van fomo.
Of je nou 0.25 of 0.3 of 3 BTC hebt, de schaarste maakt niet uit, behalve voor de prijsstijging. Sterker nog, voor de adoptie is het beter als iedereen een kleiner aandeel heeft ipv dat weinig mensen alles hebben. Het is puur om de eventuele prijsstijging die volgt niet te missen, maar die uitspraak zou voor mij geen reden zijn om BTC te kopen, dan heb je gewoon enorme last van fomo.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Op een gouden ledger nano s misschien @Taro 
Maar idd de schaarste (en bij veel vraag en weinig aanbod het effect op de prijs) lijkt me het argument..
Maar idd de schaarste (en bij veel vraag en weinig aanbod het effect op de prijs) lijkt me het argument..
https://twitter.com/bitfinex/status/1047758525655666688?s=09
Mensen verwachten om 10:30 dus veel prijsactie omdat bitfinex down gaat. Ben benieuwd of er echt iets gaat gebeuren.Planned infrastructure maintenance will commence 30 minutes from now, at 8.30 UTC, and is expected to last 2 hours.
Please monitor Twitter and http://bitfinex.statuspage.io for precise updates.
Snel een malle sellorder zetten.. je weet maar nooitTominatie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
Mensen verwachten om 10:30 dus veel prijsactie omdat bitfinex down gaat. Ben benieuwd of er echt iets gaat gebeuren.
Verwijderd
Wat is het verband tussen die twee? Is dat obv ervaring (verleden biedt geen garantie voor de toekomst) of zoTominatie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
Mensen verwachten om 10:30 dus veel prijsactie omdat bitfinex down gaat. Ben benieuwd of er echt iets gaat gebeuren.
D'r is geen verband, tis gewoon een verwachting die rond gaat. Bitfinex is wel een grote speler met fiat/btc dus als die offline gaat zouden whales makkelijker kunnen manipuleren is de gedachtegang.Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
Wat is het verband tussen die twee? Is dat obv ervaring (verleden biedt geen garantie voor de toekomst) of zo
Alleen gebeurt er geen reet momenteel. Nja, nog iets minder dan 2 uurtjes om wat actie erin te brengen!
Kan me nog herinneren dat bitmex offline ging, nou joh toen gingen we toch een partijtje moonen.
Verwijderd
Tominatie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:40:
[...]
D'r is geen verband, tis gewoon een verwachting die rond gaat. Bitfinex is wel een grote speler met fiat/btc dus als die offline gaat zouden whales makkelijker kunnen manipuleren is de gedachtegang.
Alleen gebeurt er geen reet momenteel. Nja, nog iets minder dan 2 uurtjes om wat actie erin te brengen!![]()
Kan me nog herinneren dat bitmex offline ging, nou joh toen gingen we toch een partijtje moonen.
Dat mag je pas doen als we gaan moonen
Ik vind deze range wel een beetje saai worden. When actie?????
Verwijderd
Sorry...beetje te enthousiastTominatie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:52:
[...]
Dat mag je pas doen als we gaan moonen![]()
We lijken vooralsnog binnen de range te bewegen van bear en bull support. Een eventuele stijging of daling (Bitfinex) wordt daarna ook weer snel hersteld lijkt mij, totdat de markt in zijn volledigheid een kant kiest, dus noordelijk of zuiderlijk.Tominatie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:52:
[...]
Dat mag je pas doen als we gaan moonen![]()
Je zegt in principe helemaal niets in 30 woordenBastrianos schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:57:
[...]
We lijken vooralsnog binnen de range te bewegen van bear en bull support. Een eventuele stijging of daling (Bitfinex) wordt daarna ook weer snel hersteld lijkt mij, totdat de markt in zijn volledigheid een kant kiest, dus noordelijk of zuiderlijk.
Nou en hoe.New Yorker schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
Wat een saaie dagen.
Op een paar alts na gebeurt er echt helemaal niks.
Denk dat er pas rond de 20e weer wat gaat gebeuren, want dan koop ik bij. Dat zorgt altijd wel voor een marktreactie.
Ik hoor en lees nog steeds vaakt dat de cryptomarkt jong is en wij er vroeg bij zijn. (en we boffen omdat zodra instituut money binnenstroomt de gewone man er niet meer aan komt te ruiken) Maar Bitcoin is bijvoorbeeld al bijna 10 jaar oud weer. Genoeg mensen die er toch al een paar jaar inzitten. Hoe noem je die dan? Uitverkorenen? 
Voor mijn gevoel zit de halve wereld nu al in crypto en zal alleen het grote geld nu wat te weeg brengen. En veel mensen zijn op hun bek gegaan door begin dit jaar in te stappen en willen er niks meer van weten.
Voor mijn gevoel zit de halve wereld nu al in crypto en zal alleen het grote geld nu wat te weeg brengen. En veel mensen zijn op hun bek gegaan door begin dit jaar in te stappen en willen er niks meer van weten.
Thanks!SonyEricsson schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:36:
[...]
Je zegt in principe helemaal niets in 30 woorden![]()
Je zat er 33,3% naast qua telling, an sich gun ik je een beter inschattingsvermogen bij het zetten van een sell order of stop-limit.SonyEricsson schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:36:
[...]
Je zegt in principe helemaal niets in 30 woorden![]()
Verwijderd
De echte klappers zijn imo allang gemaakt. Ik geloof echt niet dat BTC op een dag 100k waard zal zijn. Maar dat is puur gevoel gebaseerd op niets.Klaas25 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:28:
Ik hoor en lees nog steeds vaakt dat de cryptomarkt jong is en wij er vroeg bij zijn. (en we boffen omdat zodra instituut money binnenstroomt de gewone man er niet meer aan komt te ruiken) Maar Bitcoin is bijvoorbeeld al bijna 10 jaar oud weer. Genoeg mensen die er toch al een paar jaar inzitten. Hoe noem je die dan? Uitverkorenen?
Daarom doe ik niet aan sell/buy orders of stop limitsChris.nl schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:47:
[...]
Je zat er 33,3% naast qua telling, an sich gun ik je een beter inschattingsvermogen bij het zetten van een sell order of stop-limit.
FOMO en FUD realtime panic buying/selling for the win
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Marthusiast schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:08:
Op een gouden ledger nano s misschien @Taro
Kijk, op dit gouden ding van >100 Euro staat een digitaal muntje waar ik 7.500 Euro voor heb betaald, maar niets mee kan doen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
100k per bitcoin is nog niks. @Klaas25 de halve wereld die in crypto zit? Zeker niet. Las laatst nog ergens dat er maar 400.000 Nederlanders crypto bezitten. En daar zullen genoeg bij zitten met bedragen onder de 1000 euro. Dit zal in andere delen op Azië (?) na hetzelfde zijn. Zal vast wel eens een onderzoek naar gedaan zijn, maar ik durf wel te stellen dat er echt nog héél weinig mensen in crypto zitten en je ons nog steeds vroege vogels kunt noemen met onze bags.
Daarnaast vertekent de marketcap het beeld. Bitcoin staat nu op een marketcap van 113 miljard en dat klinkt best veel alleen moet je daar echt niet naar kijken. Er is veel, veel minder geld ingepompt dan deze 113 miljard. Die 21 miljoen bitcoins die er in totaal zijn is ook nog eens scheef, dit ligt een stuk lager want er zijn een hele hoop bitcoins die nooit meer aangeraakt kunnen worden.
Las laatst dit artikel: https://medium.com/@aat.d...an-marketcap-b4a1c76d4916
Daarnaast vertekent de marketcap het beeld. Bitcoin staat nu op een marketcap van 113 miljard en dat klinkt best veel alleen moet je daar echt niet naar kijken. Er is veel, veel minder geld ingepompt dan deze 113 miljard. Die 21 miljoen bitcoins die er in totaal zijn is ook nog eens scheef, dit ligt een stuk lager want er zijn een hele hoop bitcoins die nooit meer aangeraakt kunnen worden.
Las laatst dit artikel: https://medium.com/@aat.d...an-marketcap-b4a1c76d4916
100k is niks jongens, ik zweer het. Deze markt is nog geen kut waard en heeft enorm groeipotentieel.We kunnen gemakkelijk uitrekenen hoeveel er werkelijk in de Bitcoin is geïnvesteerd. We weten dat er gemiddeld iedere dag 1800 Bitcoins gemined worden. Tot 9–7–2016 waren dat er 3600 per dag. En ver daarvoor is het ook nog 7200 BTC geweest enz.
Als we er nu van uitgaan dat al deze BTC direct verhandeld worden door de miners omdat deze hun onkosten (stroomkosten, afschrijving e.d.) moeten betalen, dan moeten er kopers geweest zijn voor die BTC en die BTC wordt dus voor de marktprijs van die betreffende dag gekocht. De rest van het handelsvolume op een dag is heen en weer geschuif van BTC waarbij de hoeveelheid geïnvesteerde geld niet (veel) groter wordt behalve als een handelaar zijn verlies neemt.
Door nu van elke dag de aanwas te bekijken en de dagkoers erop los te laten kunnen we uitrekenen dat er maximaal ongeveer 10 miljard Dollar is geïnvesteerd in Bitcoin.
Ik zeg specifiek maximaal want waarschijnlijk zijn lang niet alle BTC direct op de markt aangeboden en zullen er mensen zijn die ze opgepot hebben of die ze kwijt zijn geraakt enz.
Verwijderd
Mijn gevoel, dat tevens gebaseerd is op niets, zegt juist dat Bitcoin ooit wél 100k gaat doen.Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:02:
[...]
De echte klappers zijn imo allang gemaakt. Ik geloof echt niet dat BTC op een dag 100k waard zal zijn. Maar dat is puur gevoel gebaseerd op niets.
Of is dat slechts ijdele hoop?
Wanneer je kijkt naar in het verleden behaalde resultaten is Bitcoin al iets van 12 keer compleet doodgegaan. Met als resultaat telkens een bizarre ATH. Tegen vele verwachtingen in. Of dit een garantie biedt voor de toekomst is natuurlijk discutabel.
Over een jaar of 10 kunnen we terugkijken op het heden en zullen onze speculaties waarheid of onzin blijken.
@Verwijderd We gaan et meemaken idd.
Forbes is trouwens ook bullish op bitcoin. Ze hebben een nieuwsbrief gestuurd naar grote beleggers waarin ze duidelijk maken dat bitcoin AN AMAZING BUY is.
https://twitter.com/lekke...tatus/1047788608130895872
LekkerCryptisch is trouwens echt een heel leuke community. Daarnaast een heel fijne bron van informatie, de mensen die erachter zitten houden alles heel knap/goed bij. Zeker een follow waard als je de ontwikkelingen een beetje wilt volgen/wat er gaande is in cryptoland.
--
Ben trouwens in TRX/BTC en VIBE/BTC gestapt. TRX hou ik al een tijdje in de gaten en het lijkt erop dat bulls gaan zorgen voor actie. Hopelijk doet BTC een positieve beweging, dan voel ik hem al helemaal uitbreken.
Forbes is trouwens ook bullish op bitcoin. Ze hebben een nieuwsbrief gestuurd naar grote beleggers waarin ze duidelijk maken dat bitcoin AN AMAZING BUY is.
https://twitter.com/lekke...tatus/1047788608130895872
LekkerCryptisch is trouwens echt een heel leuke community. Daarnaast een heel fijne bron van informatie, de mensen die erachter zitten houden alles heel knap/goed bij. Zeker een follow waard als je de ontwikkelingen een beetje wilt volgen/wat er gaande is in cryptoland.
--
Ben trouwens in TRX/BTC en VIBE/BTC gestapt. TRX hou ik al een tijdje in de gaten en het lijkt erop dat bulls gaan zorgen voor actie. Hopelijk doet BTC een positieve beweging, dan voel ik hem al helemaal uitbreken.
Ik snap nog steeds niet waar die waarde van Bitcoin vandaan komt. De oorspronkelijke waarde, het bieden van een consensus mechanisme, is ondertussen al vele malen verbeterd door alternatieven. Het enige aspect is dat Bitcoin de meest populaire is, maar dat was Nokia ook ooit.
Ik zou het heel logisch vinden als Bitcoin de 100K nooit gaat halen.
Ik ook. RIPPLE!walletje-w schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:38:
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dat is zeker mogelijk, in 2025.Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:25:
[...]
Mijn gevoel, dat tevens gebaseerd is op niets, zegt juist dat Bitcoin ooit wél 100k gaat doen.
Of is dat slechts ijdele hoop?
Eerst 40k in 2021, met de daarbij behorende correcties.
XRP = trash
Digitaal geld heeft veel basis principes hetzelfde als crypto currency.
één belangrijk verschil is echter dat elke programmeur een crypto currency kan maken.
Maar als je digitaal geld creëert/namaakt ga je de gevangenis in...
Gaan er dan wel of niet crypto currency gigantisch in waarde stijgen? Jazeker dat is een feit. De kinderen van nu groeien ermee op, en de kinderen daarvan ook weer net zolang tot de criticasters allemaal begraven liggen in een kist met 6 planken. Dit gaat niet in een jaar gebeuren.
Welke dat is? Dat is onmogelijk nu te voorspellen, net zoals je bijv. 20 jaar geleden Google aandelen had kunnen kopen voor bijna noppes.....Zo kan het zijn dat deze nog gecreëerd gaat worden.
Worden wij dan nog miljonair? Dit is mijn inzien inderdaad best mogelijk over een jaartje of 20 als je geluk/slim bent geweest met je aankopen.
Wat ik zelf wel een hele mooie gedachte vindt is dat het hele handelen op beurzen met aandelen ect, uiteindelijk vervangen gaat worden door dit systeem. Veel en veel laagdrempeliger en daardoor dus veel interessanter om geld op te halen, want we zien nu al hoe makkelijk het gaat met ICO's.
Er komt een moment dat een bedrijf geen aandelen meer uitgeeft maar dit via crypto's gaat doen.
En als dat gebeurd is het kassa voor ons en flink ook.
één belangrijk verschil is echter dat elke programmeur een crypto currency kan maken.
Maar als je digitaal geld creëert/namaakt ga je de gevangenis in...
Gaan er dan wel of niet crypto currency gigantisch in waarde stijgen? Jazeker dat is een feit. De kinderen van nu groeien ermee op, en de kinderen daarvan ook weer net zolang tot de criticasters allemaal begraven liggen in een kist met 6 planken. Dit gaat niet in een jaar gebeuren.
Welke dat is? Dat is onmogelijk nu te voorspellen, net zoals je bijv. 20 jaar geleden Google aandelen had kunnen kopen voor bijna noppes.....Zo kan het zijn dat deze nog gecreëerd gaat worden.
Worden wij dan nog miljonair? Dit is mijn inzien inderdaad best mogelijk over een jaartje of 20 als je geluk/slim bent geweest met je aankopen.
Wat ik zelf wel een hele mooie gedachte vindt is dat het hele handelen op beurzen met aandelen ect, uiteindelijk vervangen gaat worden door dit systeem. Veel en veel laagdrempeliger en daardoor dus veel interessanter om geld op te halen, want we zien nu al hoe makkelijk het gaat met ICO's.
Er komt een moment dat een bedrijf geen aandelen meer uitgeeft maar dit via crypto's gaat doen.
En als dat gebeurd is het kassa voor ons en flink ook.
Weet je hoe veel mensen op dreammarket etc drugs kopen met bitcoin en zelf niet eens HODL?walletje-w schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:38:
Ik snap nog steeds niet waar die waarde van Bitcoin vandaan komt. De oorspronkelijke waarde, het bieden van een consensus mechanisme, is ondertussen al vele malen verbeterd door alternatieven. Het enige aspect is dat Bitcoin de meest populaire is, maar dat was Nokia ook ooit.
Ik gebruikte bitcoin lang geleden al en deed niet eens aan hodl.
Daarnaast heb je in nederland ook nog de anabolen scene en websites die het zo verkopen omdat er geen strenge regels zijn in NL en sommige landen in EU. Allemaal bitcoin bitcoin bitcoin handel en dat al JAREN.
Bitcoin is anoniemer dan normale banktransactie. De politie kan makkelijk jou rekeningen opvragen, Bitcoin gaat ze al veel meer tijd kosten, doet alleen de FBI enso wat mee (moet dan echt een grote zaak zijn).
Sterker nog illegale vuurwerk handel vind ook plaats op grotere schaal dan menigeen denkt hier.
Wat in Polen legaal is word hier zo heengestuurd, vaak ook met Bitcoin.
Bitcoin is best stevig gegrondvest.
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 04-10-2018 14:13 ]
Je kan ook terrorisme financieren.A87 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:09:
[...]
Weet je hoe veel mensen op dreammarket etc drugs kopen met bitcoin en zelf niet eens HODL?
Daarnaast heb je in nederland ook nog de anabolen scene en websites die het zo verkopen omdat er geen strenge regels zijn in NL en sommige landen in EU. Allemaal bitcoin bitcoin bitcoin handel en dat al JAREN.
Bitcoin is anoniemer dan normale banktransactie. De politie kan makkelijk jou rekeningen opvragen, Bitcoin gaat ze al veel meer tijd kosten, doet alleen de FBI enso wat mee
Weg
Ja, bitcoin heeft wel die sterke naam in de onderwereld. En dan zeggen domme HODLERS dat bitcoin niets waard is
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 04-10-2018 14:14 ]
Oke mooi, een toepassing voor Bitcoin, maar door die absurde prijs van Bitcoin is het juist een hele stomme manier om te betalen met Bitcoin, als je dit wilt doen heb je eigenlijk eerst weer een ander netwerk nodig om niet al je winst weer op te zien gaan aan bitcoin transactiekosten.A87 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:09:
[...]
Weet je hoe veel mensen op dreammarket etc drugs kopen met bitcoin en zelf niet eens HODL?
Bitcoin is anoniemer dan een normale banktransactie ja. Maar bij lange na niet zo anoniem als cash geld.Bitcoin is anoniemer dan normale banktransactie. De politie kan makkelijk jou rekeningen opvragen, Bitcoin gaat ze al veel meer tijd kosten, doet alleen de FBI enso wat mee (moet dan echt een grote zaak zijn)
En nogmaals. Dit bewijst dus enkel dat Bitcoin bekend is, maar dat het 0% garanties voor de toekomst geeft. Again, Nokia was ook verreweg de grootste. Zodra er iets beters komt wat voorbij een bepaalde adoptie threshold komt dan kan het zeer snel gedaan zijn met een groot bedrijf/munt. Die alternatieven zijn er al, zeer veel zelfs. Er is alleen nog geen consensus (pun intended) wat het grote alternatief gaat worden, Litecoin, BitcoinCash, Neo, XRP, Maidsafe, etc.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!