Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Niet normaal, de fomo die ik voel terwijl we op een fucking 206 miljard marketcap staan. Alles is nog steeds geen reet waard.
Manman al die groene cijfertjes worden me ff teveel
’k Ben nog steeds m'n fiat aan het holdenTominatie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:10:
Nano is ook vertrokken....
Niet normaal, de fomo die ik voel terwijl we op een fucking 206 miljard marketcap staan. Alles is nog steeds geen reet waard.
Manman al die groene cijfertjes worden me ff teveel
Verwijderd
Mocht ik daar eens moeten zijn doe ik je zeker een pm. Accepteren jullie litecoin?Tominatie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:05:
[...]
Als je een keer naar Alkmaar gaat, kom een menu'tje halen bij mijn werk! We hebben een prachtige aanbieding van een kipburger, milkshake en friet voor een 7,95. Voor een cryptobroeder komt daar ook nog es 10% korting bovenop, maar weet niet of mijn baas daarmee akkoord gaat.
Was even een weekje op de middellandse zee aan het ronddobberen op een cruiseschip. Via Mallorca naar de rest van Spanje, dan Frankrijk en via Italië weer terug naar MallorcaChris.nl schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:06:
@PilatuS heb je een beetje negen dagen gemist.
Ik accepteer zeker litecoin als je me een fooitje wilt geven.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:11:
[...]
Mocht ik daar eens moeten zijn doe ik je zeker een pm. Accepteren jullie litecoin?
De baas weet denk niet eens wat een bitcoin is.

Manman man, je zou bijna vergeten dat we in een bearmarket zitten al dat groen.
Cardano ook.New Yorker schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:28:
Stellar doet ook mee.
Weg
Zou goed kunnen. XRP heeft de vorige keer ook een aantal sites plat gekregen. Waaronder gatehub, xrpchat etc.New Yorker schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:46:
XRP heeft https://www.livecoinwatch.com kapot gemaakt?
Wat zou het mooi zijn als 6.6k gepasseerd wordt.
Edit: man man wat een berengeweld. Waarom willen ze het zo graag tegenhouden vraag ik me dan af? Wat is de reden
[ Voor 38% gewijzigd door Tominatie op 21-09-2018 00:57 ]
Ik snap het. De trein lijkt niet te stoppen. The FOMO is strong with this oneMarthusiast schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:55:
Hoop het wel @ggj87 , heb er net wat euro's tegen 'stuk' gegooid.. Eigenlijk belachelijk, en veel te laat.. Maar wie weet..
Als je kijkt naar de grote driehoek zou de max hier zo'n 6.8k kunnen zijn. Gaan we de vorige high van 7.5k breken, dan wordt het interessant. Tot die tijd is het helaas een bounce in de weg die nog steeds omlaag gaat.Tominatie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:56:
Wat zou het mooi zijn als 6.6k gepasseerd wordt.
Denk idd dat veel mensen precies deze gedachte hebben. Met "6.8k gaat de top zijn" waardoor we daar ook zwaar rejected zullen worden. Toch zullen we die passeren als de FOMO te groot wordt. Al die beren gaan we opeten.PilatuS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:57:
[...]
Als je kijkt naar de grote driehoek zou de max hier zo'n 6.8k kunnen zijn. Gaan we de vorige high van 7.5k breken, dan wordt het interessant. Tot die tijd is het helaas een bounce in de weg die nog steeds omlaag gaat.
Kom maar op met die dikke breakout inderdaadTominatie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:59:
[...]
Denk idd dat veel mensen precies deze gedachte hebben. Met "6.8k gaat de top zijn" waardoor we daar ook zwaar rejected zullen worden. Toch zullen we die passeren als de FOMO te groot wordt. Al die beren gaan we opeten.
Zou idd fijn zijn. De seinen staan bij mij iedergeval op groen. Er is iets in de markt de laatste tijd wat mij wel behoorlijke fomo geeft. Bijv. als bitcoin daalt, dalen de alts bijna niet of stijgen zelfs. Daarnaast: als Ripple fucking 50% in 1 dag doet, hoe kan je dan nog bearish zijn?PilatuS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 01:09:
[...]
Kom maar op met die dikke breakout inderdaadBuy and hold vind ik fijner dan ritjes maken zoals net met XLM. Het zou erg fijn zijn als BTC eind dit jaar 10+k doet in plaats van 4k.
Wat me wel opvalt is het bear/short gehalte. Er wordt toch een partij geld tegen aangegooid om BTC "laag" te houden. Ik denk dat dit echt gaat zorgen voor een enorme break-out wanneer het FOMO gehalte niet meer te houden is. Rip bears soon
Mooie BTC buy wall op binance trouwens 500BTC @ $6485. Al gaat die vast verwijderd worden, ik hoop dat we dan al dik door de 6.6k zijn geschoten.. Maarja het blijft allemaal gokken..
[ Voor 7% gewijzigd door The Redman op 21-09-2018 01:22 ]
Ben zelf wel eerder op andere punten positief geweest over het beginnen van een nieuwe bullrun het afgelopen half jaar, maar helaas toch iedere keer weer teleurgesteld. XRP zie ik zelf als een dikke pump dus dat zegt voor mij eigenlijk niets en NANO deed dit vorige week ook. Ik wil toch echt iets van 7.5k of meer zien wil ik overtuigt zijn dat de downtrend achter ons ligt. Zelfs bij 7.5k kan het nog omlaag naar een nieuwe yearly low. We hebben wel vaker een false breakout gezien. Helaas staan mijn seinen nog op roodTominatie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 01:14:
[...]
Zou idd fijn zijn. De seinen staan bij mij iedergeval op groen. Er is iets in de markt de laatste tijd wat mij wel behoorlijke fomo geeft. Bijv. als bitcoin daalt, dalen de alts bijna niet of stijgen zelfs. Daarnaast: als Ripple fucking 50% in 1 dag doet, hoe kan je dan nog bearish zijn?
Wat me wel opvalt is het bear/short gehalte. Er wordt toch een partij geld tegen aangegooid om BTC "laag" te houden. Ik denk dat dit echt gaat zorgen voor een enorme break-out wanneer het FOMO gehalte niet meer te houden is. Rip bears soon
Na meer dan 40% ? Tnx, but no tnx.The Redman schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 01:22:
inb4 Snel wissel al je ETH om in XRP!!
Wat mij gisteren opviel was hoe gemakkelijk de prijs van BTC te manipuleren was. Het ging in slechts minuten met honderden dollars omlaag en weer omhoog. Bijna precisiewerk. Ik denk dat als 'ze' het willen dat het ook zo weer terug op 10k kan staan. Het leek wel alsof er een touw even werd gevierd.Tominatie schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 01:14:
[...]
Zou idd fijn zijn. De seinen staan bij mij iedergeval op groen. Er is iets in de markt de laatste tijd wat mij wel behoorlijke fomo geeft. Bijv. als bitcoin daalt, dalen de alts bijna niet of stijgen zelfs. Daarnaast: als Ripple fucking 50% in 1 dag doet, hoe kan je dan nog bearish zijn?
Ja idd, gaat soms echt helemaal nergens over. Ze doen gewoon waar ze zin in hebbenggj87 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 01:24:
[...]
Wat mij gisteren opviel was hoe gemakkelijk de prijs van BTC te manipuleren was. Het ging in slechts minuten met honderden dollars omlaag en weer omhoog. Bijna precisiewerk. Ik denk dat als 'ze' het willen dat het ook zo weer terug op 10k kan staan. Het leek wel alsof er een touw even werd gevierd.
Maarja al heb je een paar duizend BTC kan je natuurlijk ook wel het één en ander. Er zijn natuurlijk ook tig mensen die duizenden BTC's hebben en allang financieel onafhankelijk zijn die 't gewoon geinig vinden om de hele koers te fucken. Stel dat ik 10.000 bitcoin had zou ik het ook wel geinig gevonden hebben om af en toe te kloten
Achja, we zien wel waar het avontuur strand.
Thnx voor je onderbouwing!PilatuS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 01:23:
[...]
Ben zelf wel eerder op andere punten positief geweest over het beginnen van een nieuwe bullrun het afgelopen half jaar, maar helaas toch iedere keer weer teleurgesteld. XRP zie ik zelf als een dikke pump dus dat zegt voor mij eigenlijk niets en NANO deed dit vorige week ook. Ik wil toch echt iets van 7.5k of meer zien wil ik overtuigt zijn dat de downtrend achter ons ligt. Zelfs bij 7.5k kan het nog omlaag naar een nieuwe yearly low. We hebben wel vaker een false breakout gezien. Helaas staan mijn seinen nog op rood
[...]
Na meer dan 40% ? Tnx, but no tnx.
@A87 sprak 2-5-'18 de wijze woorden..

Wat hebben we toen om hem gelachen, maar ondertussen
A87 heeft zo nu en dan geniale momentjes. De parabolic moves waren er ook zo één.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
geen hodlers en nu druk met de winst binnen halen ipv "papieren" winst.
Wat is fomo toch moeilijk te bedwingen, ik heb zojuist een plukje xlm gekocht en bam in 1x 15 sats eraf. Moet er nu gewoon even vanaf blijven dus
Ben allang blij dat als er weer dumps komen door slechts nieuws of slechte weekenden het nu bij XRP geen dump op dump op dump word. Ik hoef geen nieuwe bodems te zien. Naast dat hodl ik lekker door. (Eigenwijs? Misschien wel ja..)
[ Voor 20% gewijzigd door bie100 op 21-09-2018 07:55 ]
Verwijderd
... Interessant 😁
nog steeds HODL. Over een maand begint Ripple met een bank in Saudie Arabië samen te werken, ik verwacht dan ook een stijging van XRP.RaptorXS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 01:57:
Voor de XRP bezitters de felies met de percentages van vandaag maar hopelijk zijn jullie
geen hodlers en nu druk met de winst binnen halen ipv "papieren" winst.
Edit: ripple heeft skijt aan de rest en blijft gewoon door gaan
Nog een Edit: oke ik twijfel nu wel want ik weet dat er zeer wss een correctie gaat komen voor XRP (zoals bijna altijd het geval is na een flinke stijging). heb toch lekkere winst als ik nu sell en weer opnieuw koop zodra de koers wat lager is
[ Voor 28% gewijzigd door mugenmarco op 21-09-2018 09:01 ]
Verwijderd
Mooi om te zien dat je binnen 1 post van je principe afstapt.mugenmarco schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:39:
[...]
nog steeds HODL. Over een maand begint Ripple met een bank in Saudie Arabië samen te werken, ik verwacht dan ook een stijging van XRP.
Edit: ripple heeft skijt aan de rest en blijft gewoon door gaan
Nog een Edit: oke ik twijfel nu wel want ik weet dat er zeer wss een correctie gaat komen voor XRP (zoals bijna altijd het geval is na een flinke stijging). heb toch lekkere winst als ik nu sell en weer opnieuw koop zodra de koers wat lager is
Tja twijfels he, dat heb je met crypo'sVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:05:
[...]
Mooi om te zien dat je binnen 1 post van je principe afstapt.
Blijft toch altijd mooi, ik stap uit bed, kijk naar de koers en kan mijn vrouw vertellen dat ik haar maandsalaris vannacht bij elkaar heb verdiend zonder er verder iets actiefs voor te doenPHPResource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 06:43:
Mooie groene cijfers deze ochtend. @Taro je bent precies op het goede moment ingestapt gisteravond, goeie call!
Wat is fomo toch moeilijk te bedwingen, ik heb zojuist een plukje xlm gekocht en bam in 1x 15 sats eraf. Moet er nu gewoon even vanaf blijven dus
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Je weet dus eigenlijk niet waarom je hold.mugenmarco schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:06:
[...]
Tja twijfels he, dat heb je met crypo's
zeker wel en blijf ook holden, maar de drang om iets te verkopen als de koers een stuk hoger is, is gebruikelijk en hebben meer mensen last van.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:08:
[...]
Je weet dus eigenlijk niet waarom je hold.
100 euro is misschien peanuts voor de meeste mensen, maar je moet ergens beginnen!
[ Voor 12% gewijzigd door nexhil op 21-09-2018 09:12 ]
Verwijderd
Vergeten en over 2 jaar kijken. 1 XRP == 10$nexhil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:10:
Ik meld me ook maar even in dit topic. Ik ben al wat jaren aan het kijken naar crypto currencies maar nooit de stap genomen om er iets mee te doen. 2 weken geleden heb ik besloten om voor 100 Euro (108 Dollar) Ripples te kopen. Die zaten toen op het laagste puntIk merk wel dat het verslavend werkt zeg!
100 euro is misschien peanuts voor de meeste mensen, maar je moet ergens beginnen!
Edit: Yes, en direct door naar de 6.700.
[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 21-09-2018 09:40 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Vertel je ook dat je sinds jan al 8x haar salaris bent verloren ?Taro schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:07:
[...]
Blijft toch altijd mooi, ik stap uit bed, kijk naar de koers en kan mijn vrouw vertellen dat ik haar maandsalaris vannacht bij elkaar heb verdiend zonder er verder iets actiefs voor te doen
alki schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:44:
[...]
Vertel je ook dat je sinds jan al 8x haar salaris bent verloren ?
alki schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:44:
[...]
Vertel je ook dat je sinds jan al 8x haar salaris bent verloren ?
Verwijderd
Ik zeg altijd maar: "Lekker man" als hij zo'n foto stuurt..
toch knap dat je je vrouw dat vertelt dat ga ik ook een keer doen als ik winst heb he anders nietTaro schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:07:
[...]
Blijft toch altijd mooi, ik stap uit bed, kijk naar de koers en kan mijn vrouw vertellen dat ik haar maandsalaris vannacht bij elkaar heb verdiend zonder er verder iets actiefs voor te doen
kijk maar uit, voordat je het weet is meer dan de helft al uitgegeven aan kleding en schoenenbie100 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:00:
[...]
toch knap dat je je vrouw dat vertelt dat ga ik ook een keer doen als ik winst heb he anders niet
http://www.photoshopforums.com/files/papasmurf.jpg
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Vanaf heden heet jij The Shrimp! Koning van de bodemTaro schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:08:
6.700 doorbroken, richting de 6.800!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
tja dat is dan geen weggegooid geldmugenmarco schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:02:
[...]
kijk maar uit, voordat je het weet is meer dan de helft al uitgegeven aan kleding en schoenen
Zou weleens een pump aan kunnen komen.
Verwijderd
Maar met dit soort uitersten win ik natuurlijk nooit een bitcoin op Kucoin
Is dit nou een run of is dit een nep run met enorme selloffs als ETF niet doorgaat.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:12:
Helemaal super hoor dat we lekker omhoog gaan...
Maar met dit soort uitersten win ik natuurlijk nooit een bitcoin op Kucoin
en als het daalt morgen: Waarom heb ik in hemelsnaam die kut telefoon gehaald
Dat denk ik standaard al bij mensen die hem halenSonyEricsson schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:14:
Waarom heb ik in hemelsnaam die kut telefoon gehaald
Ik heb daar wel een idee/gedachtenscheet over.A87 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:13:
[...]
Is dit nou een run of is dit een nep run met enorme selloffs als ETF niet doorgaat.
Vorige datum steeg de bitcoin flink. Ineens werd de datum verschoven en hebben we een van de laagste markten gehad.
Dit zo u best weleens bewust kunnen zijn gedaan mbt positie verbetering.
Verwijderd
Dit is overduidelijk een stijgingA87 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:13:
[...]
Is dit nou een run of is dit een nep run met enorme selloffs als ETF niet doorgaat.
Wat er nep aan zou moeten zijn zou ik niet weten.
Legitieme bullrunVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:16:
[...]
Dit is overduidelijk een stijging
Wat er nep aan zou moeten zijn zou ik niet weten.
Een dikke bullrun is anders dan een korte pump van een week. Maar dit gaat wel erg rap, weer 0,5% in een paar minutenVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:22:
[...]
Ook na een legitieme bullrun komt een sell off.
Alles is relatief.
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 21-09-2018 10:30 ]
Verwijderd
Laten we hopen dat dit tot minimaal januari zo doorgaat. Zou lekker zijn voor iedereen hierA87 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:28:
[...]
Een dikke bullrun is anders dan een korte pump van een week. Maar dit gaat wel erg rap, weer 0,5% in een paar minuten
Wallet value was toen $1400, vandaag $7800
ouch~. Was te gierig om die coins terug te kopen.
binance gehacktSonyEricsson schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:38:
2 maanden geleden is mijn binance accoung gehacked.
Wallet value was toen $1400, vandaag $7800
ouch~. Was te gierig om die coins terug te kopen.
@Verwijderd je hebt natuurlijk wel gelijk, maar, als je altijd alleen maar rekening houdt met een selloff stap je er vaak té vroeg uit of niet eens meer in. Achteraf weet je pas hoe ver iets nog door stijgt, dus altijd een kwestie van op het juiste moment gokken, soms zit je goed, soms stijgt iets nog dagen door en baal je als een stekker. That's crypto
Alt dominatie neemt toe en dit is geen normale stijging kerlDJT schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:37:
Dit voelt als een vrij normale stijging. De alts gaan zelfs weer achteruit..
ETF en nieuwe markt cycle.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 21-09-2018 10:41 ]
geen idee hoe. had 2fa aan op telefoon en email notificatie.
Toch konden ze inloggen, zonder 2fa en gelijk alle coins verkopen en naar btc omzetten en wegsluizen.
Binance zegt dat mijn pc gehacked is, wat ik betwijfel, maar goed.
Ik kreeg een goodiepack al goedmakertje
Dus nu heb ik een fucking paraplu en een pet van Binance
Normaal? no wayDJT schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:37:
Dit voelt als een vrij normale stijging. De alts gaan zelfs weer achteruit..
Nergens extern een API key voor gebruikt ofzo?SonyEricsson schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:41:
[...]
Toch konden ze inloggen, zonder 2fa en gelijk alle coins verkopen en naar btc omzetten en wegsluizen.
Het komt op mij over alsof de handrem er eindelijk af is gehaald. En bijna mijn hele altcoin PF is het afgelopen uur 1% achteruit gegaan terwijl bij de stijgingen van de afgelopen dagen de altcoins nog mee stegen. Mensen verkopen alts om later iets voordeliger in te stappen. Dat herinner ik me ook van de periode dat de BTC naar 10k ging.
[ Voor 8% gewijzigd door DJT op 21-09-2018 10:46 ]
Verwijderd
Klopt als een bus. Gelukkig hodl ik als een malle. Sta dan ook nog iets van -75% momenteel. Heb zowel door de gigantische pieken als de absurde dalen heen gehodlt.Taro schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:39:
Heb 50% van XRP verkocht en winst genomen, de koers beweegt niet mee met BTC, ik verwacht wat rode candles. Uiteraard standby om weer in te stappen of om de rest ook te verkopen.
@Verwijderd je hebt natuurlijk wel gelijk, maar, als je altijd alleen maar rekening houdt met een selloff stap je er vaak té vroeg uit of niet eens meer in. Achteraf weet je pas hoe ver iets nog door stijgt, dus altijd een kwestie van op het juiste moment gokken, soms zit je goed, soms stijgt iets nog dagen door en baal je als een stekker. That's crypto
Heb wat shitcoins die ik zeker verkoop wanneer ze weer beetje leuke waarde hebben.
Het gaat bij mij slechts om kleine bedragen met geld wat allang als verloren beschouwd is.
Maar altijd leuk als het weer wat omhoog springt.
We zien het wel over een jaar of 4/5 of de gemiddelde prijs hoger uitpakt dan vandaag de dag.
Verwijderd
Wat staat er op die pet? Funds are safu?SonyEricsson schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:41:
[...]
Veel kwijt of valt het meeSonyEricsson schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:41:
[...]
Verwijderd
Niet dat die 100% safe is, maar daar heb ik meer vertrouwen in dan een exchange..
En tegenwoordig doen transacties naar binance er ook maar enkele minuten over, dus als ik wil traden dan lukt dat vaak wel op tijd.
het was niet echt mijn hold coins.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:52:
Daarom heb ik mijn hold portfolio op mijn ledger staan..
Niet dat die 100% safe is, maar daar heb ik meer vertrouwen in dan een exchange..
En tegenwoordig doen transacties naar binance er ook maar enkele minuten over, dus als ik wil traden dan lukt dat vaak wel op tijd.
Meer de fun coins. voor 10k ingekocht. Toen kwam de bear run. Had dus geen zin meer om op de ledger te zetten
Tijdens de hack was het nog maar 1800 dollar waard. Daarna zelfs nog richting de 1300 volgens mij.
Nu wel bijna op 8k. Dus nu doet het weer pijn
maar ach ik heb erger meegemaakt.
4000 stuks EOS op 40ct verkocht bijvoorbeeld
Ik zou zeggen waarschuw mensen op crypto redditSonyEricsson schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:55:
[...]
het was niet echt mijn hold coins.
Meer de fun coins. voor 10k ingekocht. Toen kwam de bear run. Had dus geen zin meer om op de ledger te zetten![]()
Tijdens de hack was het nog maar 1800 dollar waard. Daarna zelfs nog richting de 1300 volgens mij.
Vorig jaar was het stukken meer organisch
Verwijderd
Jemig dat gaat zeker niet om kleingeld... Zeker pijnlijk... Hoop dat je totaalplaatje nog wel lekker positief is. Blijft een raar wereldje die crypto.SonyEricsson schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:55:
[...]
het was niet echt mijn hold coins.
Meer de fun coins. voor 10k ingekocht. Toen kwam de bear run. Had dus geen zin meer om op de ledger te zetten![]()
Rookert25 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:00:
BTC knalt binnen 36 uur wel weer met USD 200 naar beneden, de pump omhoog is ook geforceerd. Er zit geen gestage groei in. Het gaat altijd met plotselinge stijgingen omhoog en dan weer naar beneden met net zulke abrupte dalingen.
Vorig jaar was het stukken meer organisch
Verwijderd
https://medium.com/@adamd...llet-preview-3400ed38f279
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2018 11:22 ]
jupChris.nl schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:06:
@SonyEricsson gebruikte je ook de Binance app?
Ok... Ik heb er niet enorm veel verstand van, maar misschien dat je dan via die api gehackt bent?
'k Denk/hoop zelf met 2fa en emailverificatie van inlog/opname ook goed beveiligd te zitten.... Uiteraard 3 verschillende wachtwoorden op 2fa, emailaccount en binance login.
Wel respect dat je er zo nuchter mee omgaat...
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!