[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 280 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.223 views

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Is het niet net zo jammer als je er na een maand achter komt dat je beter had kunnen bijkopen @Chris.nl ?

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 14:47
ik doel dus op dat hij ineens erg aan het stijgen is vergeleken met de overige ^^

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:09:
[...]

Jup... Er staat wat fiat klaar, 'k denk dat ik eerst wil weten hoe BTC uit 'de driehoek' komt... Zou jammer zijn als ik er over een maand wéér achter kom dat ik beter had kunnen wachten.
Heb hetzelfde hoor, zit ook klaar met fiat maar kijk het nog even aan. Op de 30e sta ik wel ready, hoop dat ik de panic sellers kan opkopen als de ETF geweigerd wordt. (mits deze beslissing niet uitgesteld gaat worden)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:45:
[...]

Ik heb de handleiding gevolgd die in de wallet van de interface wordt aangeboden, en dat werkte perfect.

Dus je whenwallet openen in my ether wallet en daar een kleine hoeveelheid ethereum aan toevoegen om de transacties mee te bekostigen.

Van die 1500 staan er 500 vast, dit zijn de signup tokens en die zijn niet verstuurbaar.
Heb ze nu al 4x verzonden maar ze verschijnen maar niet op latoken.. heb jij ze al binnen?

Zero.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
mugenmarco schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:12:
[...]

ik doel dus op dat hij ineens erg aan het stijgen is vergeleken met de overige ^^
Dat snap ik, maar ik bedoel dat ik de XRP koers altijd al negeerde ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 14:47
.oisyn schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:51:
[...]

Dat snap ik, maar ik bedoel dat ik de XRP koers altijd al negeerde ;)
ow XD

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:34:
[...]

Heb ze nu al 4x verzonden maar ze verschijnen maar niet op latoken.. heb jij ze al binnen?
Nee op LAtoken nog niet. Maar kijk eens naar het orderboek daar. Niemand heeft ze nog binnen. Overigens is de transactie wel bevestigd in MEW en als ik daar het WHEN deposit adres invoer van LAtoken is het saldo ook 1500. Kwestie van tijd tot LAtoken de boel losgooit denk ik.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-01 20:49
Wanneer gaat HOT coin moonen?! :D even 20 procent omhoog zoals FUEL?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Marthusiast schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:11:
Is het niet net zo jammer als je er na een maand achter komt dat je beter had kunnen bijkopen @Chris.nl ?
Haha, jawel... Maar dat zou dan wel iets 'nieuws' voor me zijn. Vooalsnog heb ik die hele bearrun gekocht.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 23:36
Dag 2 van de xrp raket.

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:31
Afbeeldingslocatie: https://crypto-coaster.com/wp-content/uploads/2017/11/Ripple-Rollercoaster-bullish.gif

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Hij kan net zo goed achteruit terugglijden ;)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
XRP gaat ETH inhalen?

Weg

Verwijderd

Voor 't einde van het jaar 10$. En kom niet aan met je market cap gelul :+

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
De verklaring van die dump en direct erna de pump heeft mij doen besluiten wel in te stappen.

Als de grote inkopers net hebben gekocht wie heeft er dan nog een behoefte aan een daling.... die kopen vast niet op een moment dat de boel op instorten staat....

Dus ik doe voorlopig weer even mee

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

of ARK na 5 jaar

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Thommie.nl
Maar ja gister zei ik ook dat hij toch niet naar 6500 schiet en 5 minuten later was het 6500 dus hahaha

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
oooh wat zie ik nu dan. <3 Nog 1 zo klein rukje en en ik sta zowaar in het groen met XRP. *O*

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/Federal_funds_rate_history_and_recessions.jpg/800px-Federal_funds_rate_history_and_recessions.jpgZit er weer een of andere globale financiële crash aan te komen...??? :o

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 20-09-2018 16:22 ]

Verwijderd

Naast XRP doet ook ETN biem.

Leuk om te zien dat ook de meest gruwelijke shitcoins af en toe nog een beurt krijgen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Een nieuwe crisis wordt al langer voorspeld. Er is weinig veranderd in het financiële wereldje en bij een aantal landen zijn de staatsschulden enorm uit de klauwen gelopen, de huizenprijzen schieten weer door het dak heen, er zijn weer internetbubbles, etc. etc. En iedere ontwikkeling zoals een crisis komt eens in de zoveel jaren weer terug. De verwachting is ook dat de komende crisis groter zal zijn dan de vorige.

Als iedereen zijn geld in crypto stort, dan zie ik hem deels met vertrouwen tegemoet :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:30:
Naast XRP doet ook ETN biem.

Leuk om te zien dat ook de meest gruwelijke shitcoins af en toe nog een beurt krijgen.
Doge in de top20

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-01 23:16
Verschil in marketcap met Vechain is maar 80 miljoen :D 8)7

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:34:
[...]

Heb ze inmiddels binnen, helaas aan het werk en vrij druk dagje dus snel even een achterlijk hoge sell gezet op 0.001 eth per stuk. Vanavond maar ff kijken achter het laptopke.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
PHPResource schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:20:
Wanneer gaat HOT coin moonen?! :D even 20 procent omhoog zoals FUEL?
https://medium.com/@holoc...asy-access-to-a8b13bb208c

Producers Token, interessante partnership.

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Taro schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:31:
Een nieuwe crisis wordt al langer voorspeld. Er is weinig veranderd in het financiële wereldje en bij een aantal landen zijn de staatsschulden enorm uit de klauwen gelopen, de huizenprijzen schieten weer door het dak heen, er zijn weer internetbubbles, etc. etc. En iedere ontwikkeling zoals een crisis komt eens in de zoveel jaren weer terug. De verwachting is ook dat de komende crisis groter zal zijn dan de vorige.

Als iedereen zijn geld in crypto stort, dan zie ik hem deels met vertrouwen tegemoet :)
Er stond afgelopen zaterdag in de Volkskrant nog een artikel over de financiële situatie in het westen. Weer zijn er dubieuze hypotheken in de VS en weer is de schuldenberg groter geworden. In NL overigens ook.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Bastrianos schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:12:
[...]

Er stond afgelopen zaterdag in de Volkskrant nog een artikel over de financiële situatie in het westen. Weer zijn er dubieuze hypotheken in de VS en weer is de schuldenberg groter geworden. In NL overigens ook.
De schulden zijn met meer schulden en lage rente verbloemd.

• Klaas25
lighting_ schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:17:
[...]

De schulden zijn met meer schulden en lage rente verbloemd.
Bizar dit.

http://www.usdebtclock.org/?

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Kijk eens naar de Europese landen. En dan snap je waarom italiaan Draghi euros print en rente laag houdt.

http://www.welingelichtek...hoogste-staatsschuld.html

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
lighting_ schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:58:
[...]

Kijk eens naar de Europese landen. En dan snap je waarom italiaan Draghi euros print en rente laag houdt.

http://www.welingelichtek...hoogste-staatsschuld.html
De euro's worden geprint om de inflatie van de gewenste? minimaal 2 % per jaar in stand te houden zodat een ton aan euro's over een jaar of 20 nog maar een halve ton waard is.
Maarja, tis hier een crypto forum, dus misschien ot. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik ben weer volledig ingestapt, de vorige keer dat ik dat deed ging de koers snel omlaag. In de pf op Binance nu: BTC, ADA, ONT, NEO, VEN, XRP, ETC, EOS, BNB op aflopende volgorde van verhouding BTC waarde. Ik ben wederom klaar voor de bullrun, hopelijk laat niet weer iedereen mij in de steek :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:58:
[...]

Heb ze inmiddels binnen, helaas aan het werk en vrij druk dagje dus snel even een achterlijk hoge sell gezet op 0.001 eth per stuk. Vanavond maar ff kijken achter het laptopke.
Kunnen ze vanaf morgen verhandeld worden?

Zero.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-01 20:49
Taro schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:43:
Ik ben weer volledig ingestapt, de vorige keer dat ik dat deed ging de koers snel omlaag. In de pf op Binance nu: BTC, ADA, ONT, NEO, VEN, XRP, ETC, EOS, BNB op aflopende volgorde van verhouding BTC waarde. Ik ben wederom klaar voor de bullrun, hopelijk laat niet weer iedereen mij in de steek :)
Dikke sellwall van 4.823.000 stuks ADA op een prijs van 1169 :/

• Thommie.nl
Taro schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:43:
Top. Wellicht is Powr het overwegen waard. Ze staan over paar weekjes in de finale van de wereldwijde tech challenge. Voor de halve finale destijds ook al FLINK gestegen. Sindsdien steeds verder gezakt doordat alle alts onderuit gingen. Nu inkopen zit je er nog mooi goedkoop in.

• Taro
  • Niet online

Taro

Sam2013 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:56:
[...]

Top. Wellicht is Powr het overwegen waard. Ze staan over paar weekjes in de finale van de wereldwijde tech challenge. Voor de halve finale.deatijds ook al FLINK gestegen. Sindsdien steeds verder gezakt doordat alle als onderuit gingen. Nu inkopen zit je er nog mooi goedkoop in.
Dat van de lage waarde gaat ook op voor 99% van de andere coins, de enige die ik eventueel nog overweeg om toe te voegen is NANO, maar die heeft nog geen USDT pair, dus eerst echt de weg omhoog vinden, dan ruil ik wat BTC voor NANO in.

Verder spreiden dan dit doe ik niet, dan hou je ook weinig waarde per coin over en als hij dan een keer stijgt doet het weinig op het geheel.
PHPResource schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:56:
[...]
Die kan in een paar minuten weg zijn als BTC wat stijgt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 20-09-2018 19:02 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:47:
[...]

Kunnen ze vanaf morgen verhandeld worden?
Nee handel is al begonnen. Maar niemand koopt :')

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:38:
[...]

Nee handel is al begonnen. Maar niemand koopt :')
Ahaa.. :F

Zero.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:45:
[...]

Ik heb de handleiding gevolgd die in de wallet van de interface wordt aangeboden, en dat werkte perfect.

Dus je whenwallet openen in my ether wallet en daar een kleine hoeveelheid ethereum aan toevoegen om de transacties mee te bekostigen.

Van die 1500 staan er 500 vast, dit zijn de signup tokens en die zijn niet verstuurbaar.
Ik ben mijn phrase kwijt. Lekker handig. Nu kan ik alleen een expert betalen, als ik nu een nieuw account aanmaak en mij daar als expert registreer dan kan ik mijzelf betalen vanuit mijn locked account? Ga dit morgen eens proberen :D

• Pelox
@Verwijderd Wat ik ook probeer ik krijg ze niet van mijn mew naar latoken.. keer op keer reverted..

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:39:
@Verwijderd Wat ik ook probeer ik krijg ze niet van mijn mew naar latoken.. keer op keer reverted..
Das raar... Probeer je telkens je complete balans WHEN erheen te sturen? Want er zitten 500 bij die gelocked zijn, die je kreeg bij het inschrijven op de interface app.

Misschien is dat het? Ik heb er zelf ook 500 achtergelaten.

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:50:
[...]

Das raar... Probeer je telkens je complete balans WHEN erheen te sturen? Want er zitten 500 bij die gelocked zijn, die je kreeg bij het inschrijven op de interface app.

Misschien is dat het? Ik heb er zelf ook 500 achtergelaten.
hmm.. zou dat het zijn.. volgens mij zijn die er al uit.. maar probeer het nog een laatste keer

*update: Nope weer reverted.. ik kap er mee.. kijk over 5 jaar wel een keertje naar mijn 2200 when

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 20-09-2018 20:54 ]

Zero.

• Klaas25
https://onchainfx.com/

Handige link. Zie je ook de transactie hoeveelheden etc. Zal wellicht al bekend zijn bij jullie maar toch.

Verwijderd

De asks en bids liggen ook maar een kleine 3500 gwei uit elkaar. De gang moet er nog inkomen.

Ik heb medelijden met de mensen die zich echt hebben ingekocht in deze ico.

KOOP DAN!!!1!

Wie wil er nu niet praten met een expert via een blockchain? :')

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:51:
[...]

hmm.. zou dat het zijn.. volgens mij zijn die er al uit.. maar probeer het nog een laatste keer

*update: Nope weer reverted.. ik kap er mee.. kijk over 5 jaar wel een keertje naar mijn 2200 when
Ik heb hier een week of 2 geleden een keer een link gepost waarmee je kon kijken hoeveel tokens er vrijgegeven zijn voor versturen. Wellicht heb je daar nog iets aan. Als er bijvoorbeeld 700 gelocked zijn krijg je het echt niet verplaatst.

In iedergeval succes.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:00:
[...]

Ik heb hier een week of 2 geleden een keer een link gepost waarmee je kon kijken hoeveel tokens er vrijgegeven zijn voor versturen. Wellicht heb je daar nog iets aan. Als er bijvoorbeeld 700 gelocked zijn krijg je het echt niet verplaatst.

In iedergeval succes.
Kan je die 500 ook niet losweken door je als expert te laten betalen (door jezelf 😁)

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:00:
[...]

In iedergeval succes.
Weet ik, ik zou er 2200 moeten kunnen versturen maar helaas.. ben al gestopt inmiddels en heb mijn eth teruggehaald. Ik zie wel.

Zero.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik kom er net pas achter dat de Binance app een 'compare' mode heeft waarmee je 4 pairs tegelijk in de gaten kunt houden. Handig! :)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 20:37

ScreamGT

joejoe

Much volume, such wow.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Tominatie
  • Niet online
Zo, weer ff paar knaken bij elkaar gewerkt. Was trouwens benieuwd of 't forum een beetje bijkoopt of niet, dus bij deze;
Poll: Doen Tweakers aan bijkopen?
Ja, ik koop elke maand vast bij.
Nee, ik heb genoeg gekocht.
Nee, het leven is te duur.
Ja, ik koop op z'n tijd wat bij.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400996&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Taro
  • Niet online

Taro

Lekker bezig hoor XRP :)

Edit: Al mijn EOS en ETC ingewisseld voor extra XRP.

Vergeet trouwens de medetweaker niet die er laatst 114k kocht rond de 28 cent en dat iedereen hem voor gek verklaarde, die heeft er nu al 11.000 Dollar mee verdiend...

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 20-09-2018 22:00 ]

• Tominatie
  • Niet online
Man, dat Ripple gaat echt goed hé, gefeliciteerd aan alle holders. 't is jullie allemaal heel erg gegund.
In de bullrun ben ik ervan overtuigt dat Ripple gekke dingen gaat doen, puur door z'n bekendheid.

• ggj87
Ik zit even te kijken naar het orderboek van Binance (app). Als je rechts bovenin op '* decimals' klikt kun je daar een lager aantal selecteren waardoor je meer zicht krijgt op hoeveel orders er op een bepaalde (afgeronde) prijs zitten. Bij Nano gaat het kooporderboek echter niet verder terug dan 0.000343. Laten ze niet meer zien, of is het dat echt? Lijkt me zo weinig orders?? Ik kon net op de normale 7 decimals helemaal naar beneden scrollen en alles zien :s

Als je dit bij BTC/USDT doet dan zie je dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ubc9BJV.png

Helemaal naar onder gescrolled. Ben benieuwd of al die zng. support levels in het orderboek ook echt support bieden of dat ze snel geannuleerd worden mocht het zover komen.

• ggj87
Tominatie schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:58:
Man, dat Ripple gaat echt goed hé, gefeliciteerd aan alle holders. 't is jullie allemaal heel erg gegund.
In de bullrun ben ik ervan overtuigt dat Ripple gekke dingen gaat doen, puur door z'n bekendheid.
De 1D RSI is in het overbought gebied, de geschiedenis leert ons dat het dan meestal wel gedaan is met de pret (bullmarkt daargelaten).

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nu XRP lekker gaat zijn @Klaas25 haters stil.

[ Voor 8% gewijzigd door New Yorker op 20-09-2018 22:05 ]

Weg

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb niet de indruk dat Klaas gehaat wordt hier... 'k Gun het um van harte iig.

• Tominatie
  • Niet online
Heeft ie haters dan? :P
Vindt het altijd wel grappig hoe fanatiek hij is mbt Ripple, ik kan dat altijd wel waarderen. Ben zelf ook wel een beetje zo'n type maar ipv Ripple ben ik Bitcoin fanatic. Gebruik de alts alleen maar om meer BTC te maken, zonder alts zou ik er persoonlijk ook geen reet aan vinden dus ben blij dat ze er zijn. Veel meer moon potentieel! :P

+ het traden is erg leuk. Alleen met bitcoin/euro zou er niet veel aan zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Chris.nl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:10:
[...]

Ik heb niet de indruk dat Klaas gehaat wordt hier... 'k Gun het um van harte iig.
Inderdaad, je hoeft het niet met Klaas eens te zijn over XRP/Ripple, maar volgens mij "haat" niemand hem, hij is redelijk, eerlijk en komt goed voor zichzelf op. Ik gun het hem ook.

En ik moet je eerlijk zeggen, ik ben niet voor XRP als échte crypto, maar wel 1000% voor XRP als goede investering. Ik zit er nu zelf aardig in met >10k stuks en dat gaat best lekker.

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 23-01 23:22
Pelox schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:08:
[...]

Weet ik, ik zou er 2200 moeten kunnen versturen maar helaas.. ben al gestopt inmiddels en heb mijn eth teruggehaald. Ik zie wel.
Ik zou de gasprice wat hoger zetten, dus zowel Gwei... minimum 50 & Gas... tussen 50000/60000.
Alles eronder word reverted... ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

PHPResource schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:56:
[...]

And it's gone *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vergeet de 5.800 Dollar voor BTC, volgens mij is de bullrun begonnen, prachtig. Kijk XRP gaan!

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 20-09-2018 22:21 ]

• ggj87
Pffff XRP blijft maar gaan.

• Dacuuu
  • Laatst online: 23-01 23:36
Taro schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:14:
[...]

Inderdaad, je hoeft het niet met Klaas eens te zijn over XRP/Ripple, maar volgens mij "haat" niemand hem, hij is redelijk, eerlijk en komt goed voor zichzelf op. Ik gun het hem ook.

En ik moet je eerlijk zeggen, ik ben niet voor XRP als échte crypto, maar wel 1000% voor XRP als goede investering. Ik zit er nu zelf aardig in met >10k stuks en dat gaat best lekker.
Blijf het jammer vinden dat mensen zo snel elkaar gaan afkafferen. Ik gun iedereen zijn succes.
Ondertussen blijft xrp maar gaan, maargoed, ik hodl toch voor meerdere jaren. Dus het zal mij wat. :)

Verwijderd

Sowieso hoop ik dat XRP lekker richting de 5 dollar gaat voor @Klaas25 en natuurlijk alle XRP holders.

Ik haat hem sowieso niet, altijd lekker positief en vol enthousiasme. Mooi toch?

Iedereen hold wat anders en da's ook leuk. Als we met z'n allen alleen Bitcoin zouden holden zou het ook wat saai zijn.

De 1 vind XRP het einde de ander moet er niets van hebben. Het is hoe dan ook een coin met een solide en serieuze opzet.

• Tominatie
  • Niet online
Ik begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat ik gewoon moet bijkopen.... Alts doen het namelijk echt goed. Heb 't idee dat BTC de richting van de alts gaat volgen, groen weekendje wordt het denk ik zo.

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:51
V*rdomme, jullie creëren fomo... ik moet ook weer...

Verwijderd

Jullie weten inmiddels toch wel dat het ook weer een keertje goed inzakt?

• ggj87
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:31:
Jullie weten inmiddels toch wel dat het ook weer een keertje goed inzakt?
Zoals BTC nu doet bedoel je?

• Taro
  • Niet online

Taro

ggj87 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:33:
[...]

Tot nu toe nog geen 50 Dollar, dat overleven we wel.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:33:
[...]

Heb ik gebruik van gemaakt! :P
#bijgekocht

Ja of bitcoin zakt toch nog 1x naar 6.1/6k dan had ik er beter nog geen gebruik van kunnen maken.

Achja, lekker boeiend. :P

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Ik lees net ergens dat de Van Eck ETF beslissing is uitgesteld door de SEC

Ik heb het nog niet gecontroleerd

[ Voor 20% gewijzigd door Midacmm op 20-09-2018 22:48 ]

• Tominatie
  • Niet online
Midacmm schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:47:
Ik lees net ergens dat de Van Eck ETF beslissing is uitgesteld door de SEC

Ik heb het nog niet gecontroleerd
verrassend! 8)7

Misschien van daar de kleine daling?

• Midacmm
Tja..

Of het begin van een grotere...

T is een hysterie markt, alles kan gebeuren

• Midacmm

• ggj87
Tot wanneer? Want dat lees ik zo 1-2-3 niet terug.

• Midacmm
Sorry voor de double.

Ja, kijken wat het doet. Ik heb de laatste tijd moeite met het lezen van de markt.

Ik houd mijn coins vast omdat ik er in geloof.
Ik zie wel waar het schip strand de komende weken

• Tominatie
  • Niet online
Trouwens, hij is nog niet officieel uitgesteld geloof ik. Heb ff zitten scannen maar dat wordt eigenlijk nog niet gezegd. Maar dat gaat nog wel gebeuren waarschijnlijk want als ik 't zo lees hebben ze veel meer tijd nodig dus kunnen ze die 30ste niet halen.

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:57:

Vergeet trouwens de medetweaker niet die er laatst 114k kocht rond de 28 cent en dat iedereen hem voor gek verklaarde, die heeft er nu al 11.000 Dollar mee verdiend...
Hahaaa inderdaad!!! Ik moest er vanmiddag al aan denken ja, even een post zou op zijn plek zijn

• Tominatie
  • Niet online
@ggj87 Als hij inderdaad wordt uitgesteld horen we er pas weer wat over ergens in Q1 2019 dacht ik.

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Is ook nog niet postponed. Het is een tussentijdse update dat ze er druk mee bezig zijn.

• Tominatie
  • Niet online
https://twitter.com/albertheijn/status/1042696793069367296
Van de oogstdatum van de sinaasappel tot de arbeidsomstandigheden op de plantages, dankzij #blockchaintechnologie ken jij straks alle sappige details van ons houdbare sinaasappelsap. Samen met onze #ketenpartners leggen we elke stap van sap tot schap vast. https://www.ah.nl/blockchain
Nah jongens, dat is mooi toch. Iets met #adoptie :P

Verwijderd

108 dagen uitstel las ik.. niet onderbouwt verders sorry🤔

• ggj87
Is dat nou met VeChain gedaan?

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:04:
108 dagen uitstel las ik.. niet onderbouwt verders sorry🤔
Yep, dat is denk wel een redelijk inschatting. Het is idd nog niet officieel uitgesteld maar je moet maar ff die update van ze scannen, dan zie je dat er nog genoeg werk aan de winkel is. In 10 dagen gaat dat niet lukken, dus uitstel is voor de hand liggend.

@ggj87 Geen idee, zou wat zijn! Zag het voorbijkomen en dacht eerst: "wtf is dit nou?" De fucking appie heijn die met blockchain komt aankakken haha. Misschien dat we binnenkort met Dogecoin onze boodschappen kunnen doen :+

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Benieuwd wanneer VET eens lekker omhoog gaat. Zit hier met een zakje geduldig te wachten.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Chris.nl
  • Niet online
Tijdens het wachten even ruzie maken? Rookworst zonder r is ookwost.

• ggj87
XRP stoot gewoon door :o

• Chris.nl
  • Niet online
Ja gaaf hé! Zou toch mooi zijn als XRP enorm op zichzelf gaat staan / onafhankelijk beweegt. Brengt vast leven in de brouwerij.
-edit-
Qua totaal niet onderbouwd correlatiendenken (als zoiets bestaat) "Als XRP nu net zo van z'n ATH gaat staan als BTC, dan wordt 't wel een dikke dollar".

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 20-09-2018 23:40 ]

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Taro schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:57:

Leuk dat jullie aan mij denken zo nu en dan. Toch zie ik het heel anders en wil/ben niet zo van het hypen etc. Het had namelijk ook anders kunnen uitpakken.. Dus ik blijf terughoudend ondanks de flinke stijging. Dus wel of geen XRP, wel of geen winst, rustig blijven en elkaar niet gek maken. :)

Verwijderd

Yub schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:39:
[...]

Leuk dat jullie aan mij denken zo nu en dan. Toch zie ik het heel anders en wil/ben niet zo van het hypen etc. Het had namelijk ook anders kunnen uitpakken.. Dus ik blijf terughoudend ondanks de flinke stijging. Dus wel of geen XRP, wel of geen winst, rustig blijven en elkaar niet gek maken. :)
Investeer je winst in patat shoarma nu het nog kan!!!!

• Tominatie
  • Niet online
+32% voor ripple nu, jezus. Ripple > ETH soon.

Verwijderd

Echt bizar,. Blijft maar gaan lijkt het wel een resistance stoot er 1 2 keer amper tegenaan en erdoor whaaaaa to the moon,,, oja niet gek laten maken ja dat was het:-) ja dit zijn echt de leuke momenten super

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:34:
[...]

Ja gaaf hé! Zou toch mooi zijn als XRP enorm op zichzelf gaat staan / onafhankelijk beweegt. Brengt vast leven in de brouwerij.
-edit-
Qua totaal niet onderbouwd correlatiendenken (als zoiets bestaat) "Als XRP nu net zo van z'n ATH gaat staan als BTC, dan wordt 't wel een dikke dollar".
XRP doet wat NANO al gedaan heeft. Over een tijdje is het weer een andere coin die hetzelfde gaat doen en dan staat XRP net zoals NANO weer stil. Ik vind dat het ook niets zegt over XRP net zoals bij NANO het geval was.

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:47:
[...]

XRP doet wat NANO al gedaan heeft. Over een tijdje is het weer een andere coin die hetzelfde gaat doen en dan staat XRP net zoals NANO weer stil. Ik vind dat het dit ook niet zegt over XRP net zoals bij NANO het geval was.
Is het dan niet een beetje anders aangezien xrp op cmc 2e rank staat,?

• Tominatie
  • Niet online
Denk dat ONT/Zilliqa/ICX/Stratis/IOST bijv. binnenkort ook weer aan de beurt zijn. Die doen echt heel weinig.

Voor mij persoonlijk hoop ik dat Dragonchain zijn sprintje verder gaat trekken komende tijd + dat AMB mooi uitpakt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:48:
[...]

Is het dan niet een beetje anders aangezien xrp op cmc 2e rank staat,?
Het is een coin met een flink groter marketcap inderdaad, maar of dat het ook anders maakt denk ik van niet. Ik heb het idee dat het een pump is door flink grote jongens. We zullen zien of er binnenkort weer een andere munt komt die ook 30+% op een dag gaat doen. Sowieso natuurlijk heerlijk om op zoiets mee te liften, maar bij NANO ging het na de 40% ook snel weer met meer dan 10% omlaag, oppassen dus :)

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin trekt ook zijn sprintje nu! Haha, mooi dat ik heb bijgekocht. Staat nu al +100 hoger lol

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Oeh BTC gaat hard omhoog mensen..

Verwijderd

Ik heb mijn eerste 100 WHEN verkocht voor een 7 dollar nogwat in ETH.

Om het te vieren heb ik even een grote shoarma gehaald met honingmosterd saus.

Die koste 6,50.

Bedankt whenhub team voor de gratis shoarma. Succes met je expert platform. Heu

Gratis shoarma van airdrop coins doorgestreept van de bucketlist.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 00:00:
Ik heb mijn eerste 100 WHEN verkocht voor een 7 dollar nogwat in ETH.

Om het te vieren heb ik even een grote shoarma gehaald met honingmosterd saus.

Die koste 6,50.

Bedankt whenhub team voor de gratis shoarma. Succes met je expert platform. Heu

Gratis shoarma van airdrop coins doorgestreept van de bucketlist.
Als je een keer naar Alkmaar gaat, kom een menu'tje halen bij mijn werk! We hebben een prachtige aanbieding van een kipburger, milkshake en friet voor een 7,95. Voor een cryptobroeder komt daar ook nog es 10% korting bovenop, maar weet niet of mijn baas daarmee akkoord gaat. :+
Pagina: 1 ... 280 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!