Wanneer BTC kopen is lastig. Als het maar even stabiel is zodat ie niet zakt tussen kopen, verzenden en weer verkopen voor USDT. Hij hoeft niet eerst omhoog te gaan, als ie maar even een half uur stabiel is.Klaas25 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:50:
[...]
Dus BTC versturen en USDT kopen als BTC een procentje of 2 in het groen is.
Duidelijk betreffende BNB.
wat een spektakel weer dit, ben net terg van mijn werk en ben ik blijzeg dat ik afgelopen weken alleen maar BTC / USTD heb gezeten
gisterenavond zei ik FIAT alls in USTD ik had een voorgevoel
en zie…………… ik zit nog steeds in USTD...… dus win win
proost hahahahah
en zie…………… ik zit nog steeds in USTD...… dus win win
Prepare for the next ATH
Malarky zat al lang in USDT. Taro heeft gisteren alles verkocht. TomTorquay wou kopen, maar heeft ie niet gedaan. Ik heb wel gekocht gisteren, maar toen het niet verder omhoog wou voor hetzelfde bedrag weer verkocht. Jij ook verkocht gisteren dus.sourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:59:
wat een spektakel weer dit, ben net terg van mijn werk en ben ik blijzeg dat ik afgelopen weken alleen maar BTC / USTD heb gezeten
en zie…………… ik zit nog steeds in USTD...… dus win winproost hahahahah
De Tweakers doen het goed
cheerz m8PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:01:
[...]
Malarky zat al lang in USDT. Taro heeft gisteren alles verkocht. TomTorquay wou kopen, maar heeft ie niet gedaan. Ik heb wel gekocht gisteren, maar toen het niet verder omhoog wou voor hetzelfde bedrag weer verkocht. Jij ook verkocht gisteren dus.
weet je ik zit er vanaf December in nu....
veel verloren / maar heel veel geleerd en dat gaat nu vruchten afwerpen
Prepare for the next ATH
Hier ook. Een groot deel 3 weken geleden al in USDT gezet. Zag er even pijnlijk uit met de stijging, maar vertrouwende dat er nog een daling aan zou komen heeft het me bijna een halve BTC opgeleverd tot nu toe.PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:01:
[...]
Malarky zat al lang in USDT. Taro heeft gisteren alles verkocht. TomTorquay wou kopen, maar heeft ie niet gedaan. Ik heb wel gekocht gisteren, maar toen het niet verder omhoog wou voor hetzelfde bedrag weer verkocht. Jij ook verkocht gisteren dus.
Onder de 6k gaan we wel weer eens kijken wat er allemaal te koop is.
Mijn grootste les is het gebruik van een stop loss. Every time. Geen excuses. Of dat nu in vorm van een stop limit is die je in het orderboek legt of eentje die je zelf bepaald en wanneer je alt of btc daar in de buurt van komt je dan meteen handmatig verkoopt is beiden goed. Andere les die ik daarvoor al kende is: usdt, geen probleem om je btc te dumpen voor usdt. Krijg je immers meer btc van als diezelfde btc daalt
, zoals nu dus.
Ik ga kijken of ik nog ergens een leuke bounce kan pakken. Mogelijk komt er iets als 6800 naar 7000 wat interessant kan zijn. Hangt af van hoe en wat of ik dat ga doen.burnebie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:06:
[...]
Onder de 6k gaan we wel weer eens kijken wat er allemaal te koop is.
Ik geef de voorkeur aan uitstappen. Heb ook wel wat met stop losses gedaan, maar dan moet je ze vaak zo laag zetten dat het een flink verlies is. Niet laag zetten wordt ie veel te snel getriggert door een market sell of kleine dip. Dan pak je verlies en mis je de stijging die er daar na nog komt. Maak er nog wel wat gebruik van, maar liever zo min mogelijk.Sahara schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:07:
Mijn grootste les is het gebruik van een stop loss.
Hopelijk is de sell off nog niet eens halverwege
10% van BTC af moet toch wel haalbaar zijn vandaag.
Rond 6750 zal er wat support zijn. Dat is afgelopen weken een belangrijk level geweest. Zal mij niet verbazen als die daar even blijft hangen.
ONT is al paar keer weggesleept van de 2 dollar afgelopen weken. Verwacht niet dat ze hem nu makkelijk cadeau geven. Als er nog iemand een bullrun wil wagen....
ONT is al paar keer weggesleept van de 2 dollar afgelopen weken. Verwacht niet dat ze hem nu makkelijk cadeau geven. Als er nog iemand een bullrun wil wagen....
[ Voor 37% gewijzigd door Malarky op 05-09-2018 19:27 ]
Ben vooral holder en weinig actief bezig.
Wat spul op Binance nu toch voor het eerst in USDT gezet. Vanochtend geen tijd voor gehad
.
Wat spul op Binance nu toch voor het eerst in USDT gezet. Vanochtend geen tijd voor gehad
Hey cryptobroeders
Mijn opleiding is maandag begonnen en vind dat op 't moment een stuk boeiender dan de bitcoin koers. We stijgen weer een paar honderd, we dalen weer een paar honderd en dat herhaalt zich al zovaak dat 't niet meer zo spectaculair is. Ik blijf gewoon holden en elke maand bijkopen. Ik heb op 't moment ook bijzonder weinig te melden dus daarom ben ik wat minder actief. Ik volg het overigens wel gewoon en lees jullie berichten (in de trein bijvoorbeeld: ideaal moment)
TRAC heeft weer beste klappen gehad mede door uitstel van 't mainnet. Die liegt er trouwens niet om (3 tot 6 maanden).. Denk dat die devs vooral koffie hebben gedronken, jezus mina. Iedergeval maakt 't mij als holder niet zoveel uit en over een kleine 2 weken kan ik eindelijk weer een hele stapel kopen.
Veel mensen hier denken dat er een nieuwe low gaat komen maar vind dat niet erg reëel, maarja wie ben ik? (ik kijk tevens door mijn gekleurde bull-brilletje)
Denk dat we nog wel een tijd blijven schommelen tussen de 6000-8000 totdat het marktsegment veranderd.
Mijn opleiding is maandag begonnen en vind dat op 't moment een stuk boeiender dan de bitcoin koers. We stijgen weer een paar honderd, we dalen weer een paar honderd en dat herhaalt zich al zovaak dat 't niet meer zo spectaculair is. Ik blijf gewoon holden en elke maand bijkopen. Ik heb op 't moment ook bijzonder weinig te melden dus daarom ben ik wat minder actief. Ik volg het overigens wel gewoon en lees jullie berichten (in de trein bijvoorbeeld: ideaal moment)
TRAC heeft weer beste klappen gehad mede door uitstel van 't mainnet. Die liegt er trouwens niet om (3 tot 6 maanden).. Denk dat die devs vooral koffie hebben gedronken, jezus mina. Iedergeval maakt 't mij als holder niet zoveel uit en over een kleine 2 weken kan ik eindelijk weer een hele stapel kopen.
Veel mensen hier denken dat er een nieuwe low gaat komen maar vind dat niet erg reëel, maarja wie ben ik? (ik kijk tevens door mijn gekleurde bull-brilletje)
Denk dat we nog wel een tijd blijven schommelen tussen de 6000-8000 totdat het marktsegment veranderd.
[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 06-09-2018 15:28 ]
Lol een artikel over Goldmansachs die beweren zich terug te trekken. Dat is de reden dat het allemaal zakt.
Het artikel heeft niet eens een bron en het komt niet van Goldman sacks direct.. Ze willen echt iedereen uitknijpen.
Overall: Blijf bijkopen in de dip en HODL. Komt allemaal goed
Zwakke handen eruit en dan naar de maan. Gewoon geen tijdsframe aan vastknopen. Het komt wel.
https://www.cnbc.com/2018...crypto-trading-plans.html
"Goldman would not confirm the report to CNBC, and repeated its only public comment on the matter."
Het artikel heeft niet eens een bron en het komt niet van Goldman sacks direct.. Ze willen echt iedereen uitknijpen.
Overall: Blijf bijkopen in de dip en HODL. Komt allemaal goed
https://www.cnbc.com/2018...crypto-trading-plans.html
"Goldman would not confirm the report to CNBC, and repeated its only public comment on the matter."
[ Voor 23% gewijzigd door Klaas25 op 05-09-2018 19:43 ]
Nog steeds geen liefdeTominatie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:37:
Hey cryptobroeders
Mijn opleiding is maandag begonnen en vind dat op 't moment een stuk boeiender dan de bitcoin koers. We stijgen weer een paar honderd, we dalen weer een paar honderd en dat herhaalt zich al zovaak dat 't niet meer zo spectaculair is. Ik blijf gewoon holden en elke maand bijkopen. Ik heb op 't moment ook bijzonder weinig te melden dus daarom ben ik wat minder actief. Ik volg het overigens wel gewoon en lees jullie berichten (in de trein bijvoorbeeld: ideaal moment)![]()
TRAC heeft weer beste klappen gehad mede door uitstel van 't mainnet. Die liegt er trouwens niet om (3 tot 6 maanden).. Denk dat die devs vooral koffie hebben gedronken, jezus mina. Iedergeval maakt 't mij als holder niet zoveel uit en over een kleine 2 weken kan ik eindelijk weer een hele stapel kopen.![]()
Ik heb wel ONG en GAS ontvangen, maar ook nog geen VHTO. Staat ook niet bij small balances. Zal dus nog wel worden uitgekeerd.Bartvandelaar schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:35:
Ik heb mijn VHTO nog niet gehad op binance terwijl ik een groot gedeelte van de maand augustus mijn VET op binance had staan. Of moet het er een hele maand op staan? Anders zitten ze lekker mijn VHTO te bewaren.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nop. Ben ook geen trader... Als ik tijd heb vind ik het wel leuk om af en een toe een gokje te wagen in een groene markt zoals een tijdje terug. Dat ging toen echt topSahara schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:47:
[...]
Nog steeds geen liefdemet usdt opgebouwd? TRAC is een hopeloze iets totdat het mainnet er is en nu dat uitgesteld is, is er eigenlijk geen rede om TRAC te hodlen.. Gewoon sellen en terugkopen wanneer ze dat mainnet releasen. Wedden dat je 50% of misschien wel 100% meer TRAC kan hodlen als je later terugkoopt?
Ding is dat ik 5 of 4 dagen op school zit en 2 dagen in het weekend werk. Dus heb ook amper tijd om koersen in de gaten te houden en om d'r op te reageren. Dus ikke gewoon lekker holden
Liever ergens anders ETH kopen en versturen naar Binance dan BTC. Het versturen van ETH is goedkoper en sneller en daarnaast heeft Binance ook ETH pairs. Ik doe dit vaak met NEO, dan betaal je geen "miners fee" en dat staat er binnen 2-3 minuten op. Via NEO kost je wel eenmalig 0,075% extra omzettingsfee naar BTC/ETH.Klaas25 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:50:
[...]
Dus BTC versturen en USDT kopen als BTC een procentje of 2 in het groen is.
Duidelijk betreffende BNB.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ETH is inderdaad handiger dan BTC.
Wel grappig dat kopen op Bitcoinmeester en dan naar Binance versturen. Dan gaat het van het ene Binance adres naar een ander Binance adres
Wel grappig dat kopen op Bitcoinmeester en dan naar Binance versturen. Dan gaat het van het ene Binance adres naar een ander Binance adres
Zou ze sieren als ze het dan goedkoper versturen, want dan kan het in theorie buiten de blockchain om, ze weten immers welke adressen van hunzelf zijn.PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:56:
Neuh dan koop ik op Bitstamp. Kan ik me XRP al in eurocenten direct kopen. Had ik veeeeel eerder moeten doen pfff. Binance nu voor wat andere alts.PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:56:
Ik zie btw dat me VET wallet een nieuw coin? laat zien. TIC kan er weinig over vinden behalve een vaag japans filmpje.
Ze gaan daar natuurlijk niet zeggen dat hun site een link naar Binance is. Kwam er zelf achter door iets bij hun te kopen voor iemand anders een tijd terug. Kocht het bij hun en verzond het naar een adres voor die persoon om te holden, staat er bij dat het uit de Binance wallet komt.Taro schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:57:
[...]
Zou ze sieren als ze het dan goedkoper versturen, want dan kan het in theorie buiten de blockchain om, ze weten immers welke adressen van hunzelf zijn.
Als de Aziaten vannacht ook nog een duit in het zakje doen, dan kan er nog wel wat af van alle BTC en alts. Er vanuit gaande dat zij niet allemaal een stop loss hebben geplaatst.
Het jeukt nu wel, vandaag weer een stapeltje ONG ontvangen en die staan nu nog op 1 Dollar per stuk. Met de huidige koers van ONT kan ik er toch behoorlijk wat extra terugkopen tov gisteren.Malarky schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:24:
Rond 6750 zal er wat support zijn. Dat is afgelopen weken een belangrijk level geweest. Zal mij niet verbazen als die daar even blijft hangen.
Ik kan ze nog niet kwijt op Binance, hopelijk wachten ze ook met dat mogelijk maken tot de koers van BTC significant is gestegen, want dan moet ik ze wel holden
Ik ga dus compleet in USTD, helaas maar het is niet anders………..Sahara schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:01:
Als de Aziaten vannacht ook nog een duit in het zakje doen, dan kan er nog wel wat af van alle BTC en alts. Er vanuit gaande dat zij niet allemaal een stop loss hebben geplaatst.
Prepare for the next ATH
Sinds ik in USDT ben gegaan kan ik minder terug kopen. Beter zakt ie.
Eerste keer in USDT
.
Eerste keer in USDT
Of doe dat niet en stel een stop loss in? Wel voldoende ruimte pakken, want het kan hard gaan.sourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:04:
[...]
Ik ga dus compleet in USTD, helaas maar het is niet anders………..
ETH bizar hoe deze ff down gaat
Prepare for the next ATH
nee nu ff niet……..Taro schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:25:
[...]
Of doe dat niet en stel een stop loss in? Wel voldoende ruimte pakken, want het kan hard gaan.
Prepare for the next ATH
Waarom nu ?Yub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:30:
zo, even zakken extra gevuld met extra XRP.. 114k totaal, alles of niets !
Prepare for the next ATH
Je hebt voor 40.000 dollar aan XRP ? Dat is inderdaad wel aardig alles of nietsYub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:30:
Omdat XRP mij al wat geluk heeft gebracht (hypotheek afgelost) dus waarom nu niet goedkoper weer inkopen.
Omdat als BTC naar de 5k gaat XRP makkelijk met 50% kan dalen ?
Alles kan gebeuren..PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:35:
[...]
Nog 2k erbij en elke dollarcent die XRP waard is, staat voor €1000,=Yub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:30:
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Mee eens en hoop dat het goed voor je gaat, maar op dit moment lijkt het mij niet verstandig. Vandaag zo'n 14% er af en dan zou het mooi zijn als dat de bodem is, maar het kan nog flink lager helaas.
Verwijderd
Er zit support op 6900.. in mijn ogen heeft btc het moeilijk.. pas bij een flinke stijging bij kopen lijkt mij,.?? En tot die tijd usdt...?🤔🤔 miss zakt hij vanavond of vannacht wel door 6900 tot 6k zit ik iig safe... als ik het fout heb hoor ik het graag..😗😗😗
XRP is een van de weinige coins die nog niet zijn niveau van december 2017 heeft aangetikt. ETH en LTC dachten dat ook te kunnen helaas.Persoonlijk denk ik dat die zeker even de 20 cent gaat aantikken.
Eens. Sterker nog, zal vast en zeker nog verder zakken, alleen na heel wat reken werk was dit een hele mooie koers voor mij om te kopen. In een dip kopen is mij maar 1 keer gelukt overigens, vandaar dat ik koop als de boekhouding klopt.PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:37:
[...]
Mee eens en hoop dat het goed voor je gaat, maar op dit moment lijkt het mij niet verstandig. Vandaag zo'n 14% er af en dan zou het mooi zijn als dat de bodem is, maar het kan nog flink lager helaas.
€40.000 er nu ingooien: waanzin. Ook al heb je in het verleden grote sommen verdiend met grotendeels geluk, dat geluk geraakt ooit echt wel eens op...PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:35:
Drie dingen zijn essentieel als je wil tetheren: timing, geduld en niet koppig zijn. Je timing zat niet geweldig (aangezien je slechts op de tijdelijke bodem hebt verkocht), dus wees dan zeker wel geduldig. Qua koppigheid valt nu nog niks te zeggen, maar moesten we opeens de rollen helemaal draaien en aan een bullrun van jewelste beginnen, wees dan niet koppig door tegen beter weten in USDT te blijven zittenDJ-Promo schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:20:
Sinds ik in USDT ben gegaan kan ik minder terug kopen. Beter zakt ie.
Eerste keer in USDT.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik zou het op wat langere termijn bekijkenVerwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:39:
Er zit support op 6900.. in mijn ogen heeft btc het moeilijk.. pas bij een flinke stijging bij kopen lijkt mij,.?? En tot die tijd usdt...?🤔🤔 miss zakt hij vanavond of vannacht wel door 6900 tot 6k zit ik iig safe... als ik het fout heb hoor ik het graag..😗😗😗
Er hoeft maar één whale te zijn die het idee krijgt "fuck it ik verkoop m'n BTC stack nu het nog op 6900 staat" en er gaan weer een rits stop lossen af en bam staat BTC weer een 100 punten of meer lager.Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:39:
Opmerkelijk dat er gesproken wordt door velen dat het bijna logisch is dat we nog veel verder gaan zakken. Er kan vrij eenvoudig weer een flinke aankoop worden gedaan. Whales wachten ook niet op elkaar lijkt me en willen de boot omhoog niet missen. Ik zit overigens voor 50% in USDT.
Als je een lange termijn grafiek pakt en 1 lijn trekt is dat ook logisch. Betekend natuurlijk niet dat het 100% zeker zo gaat en een feit is, maar logisch is het welBastrianos schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:43:
Opmerkelijk dat er gesproken wordt door velen dat het bijna logisch is dat we nog veel verder gaan zakken. Er kan vrij eenvoudig weer een flinke aankoop worden gedaan. Whales wachten ook niet op elkaar lijkt me en willen de boot omhoog niet missen. Ik zit overigens voor 50% in USDT.
Verwijderd
Heb je idd gelijk aan pilatuS, goed punt. Maar je wilt uiteraard zo weinig mogelijk verlies..? Juist idd sahara vandaar eerst maar usdt tot de rust weer wat is wedergekeerd
Volgens mij gaan de emoties weer spelen………Bastrianos schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:43:
TA doet er nu weer ff niet toe...……
verkoop en weer koop……
Niemand maar dan ook iemand kan er ooit grip op krijgen………
waarom moeten we weer naar een ATH op korte termijn wie zegt dat ?
Prepare for the next ATH
Whales gebruiken omgekeerde psychologie momenteel. Wat recht is, is krom en wat krom is, is recht.. Hoe je zegt dat je geluk ooit eens opraakt, dit zegt mij dat jij in een hoger doel gelooft. Ik doe nog altijd rekenen en heb ooit 4 dagen gerekend voordat ik in XRP investeerde.TomTorquay schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:41:
[...]
€40.000 er nu ingooien: waanzin. Ook al heb je in het verleden grote sommen verdiend met grotendeels geluk, dat geluk geraakt ooit echt wel eens op...
[...]
Drie dingen zijn essentieel als je wil tetheren: timing, geduld en niet koppig zijn. Je timing zat niet geweldig (aangezien je slechts op de tijdelijke bodem hebt verkocht), dus wees dan zeker wel geduldig. Qua koppigheid valt nu nog niks te zeggen, maar moesten we opeens de rollen helemaal draaien en aan een bullrun van jewelste beginnen, wees dan niet koppig door tegen beter weten in USDT te blijven zitten
ja maar op welk termijn dan is jou berekening ? en wanneer denk je te gaan oogstenYub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:48:
[...]
Whales gebruiken omgekeerde psychologie momenteel. Wat recht is, is krom en wat krom is, is recht.. Hoe je zegt dat je geluk ooit eens opraakt, dit zegt mij dat jij in een hoger doel gelooft. Ik doe nog altijd rekenen en heb ooit 4 dagen gerekend voordat ik in XRP investeerde.
Prepare for the next ATH
Whales nemen de boot niet, die zwemmen welBastrianos schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:43:
Whales wachten ook niet op elkaar lijkt me en willen de boot omhoog niet missen.
Ik weet niet of je het weet, maar TA beschrijft netjes de over en heen zwalpende emoties van een markt. Dus ja, je kan er wel (enigszins) grip op krijgen. Maar we glijden weer af naar een TA-discussie dus ik hou maar op.sourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:47:
Volgens mij gaan de emoties weer spelen………
verkoop en weer koop……
In geval van XRP, in oktober, als swell conference is. Bill Clinton kan de koers wel iets optillen, niet veel, maar toch. Ik ga overigens niet voor dubbele winst. 3 of 6 maand salarissen en ik ben tevreden.sourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:49:
[...]
ja maar op welk termijn dan is jou berekening ? en wanneer denk je te gaan oogsten
Lol het gaat om XRapid. Dat gaat volume en waarde brengen. VET had ook een groots announchment vandaag en keldert net zo lekker hard mee.Yub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:52:
[...]
In geval van XRP, in oktober, als swell conference is. Bill Clinton kan de koers wel iets optillen, niet veel, maar toch. Ik ga overigens niet voor dubbele winst. 3 of 6 maand salarissen en ik ben tevreden.
Heb wel weer XRP bijgekocht vandaag hehe. Alleen weer te vroeg... pff
XRapid is nog een tijdje weg, dus ongeveer nog een eeuw vooruit. Verstandig om weer wat bij te kopen. Voelde mij al hier zo alleenKlaas25 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:54:
[...]
Lol het gaat om XRapid. Dat gaat volume en waarde brengen. VET had ook een groots announchment vandaag en keldert net zo lekker hard mee.![]()
Heb wel weer XRP bijgekocht vandaag hehe. Alleen weer te vroeg... pff
Waar heb je dat gelezen? Ik lees her en der juist q4 2018Yub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:55:
[...]
XRapid is nog een tijdje weg, dus ongeveer nog een eeuw vooruit.
https://www.reddit.com/r/...ll_use_xrapid_by_q4_2018/
Steam/Epic: Deurstopper
Niemand die het weet, tenzij je invloed hebt en de markt kan sturen. Ik verwacht zeker nier direct een ATH, maar een paar honderd er af en direct verwachten om rond 6000 in te kopen? Dat is weer de hele andere kant van het spectrum. We shall see.sourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:47:
[...]
Volgens mij gaan de emoties weer spelen………
verkoop en weer koop……
waarom moeten we weer naar een ATH op korte termijn wie zegt dat ?
We gaan het zien.
(1) Whales gebruiken altijd de omgekeerde psychologie van de retailtrader. En de psychologie van de retailtrader is nog altijd dat het wel weer omhoog gaat. Pas als de retailtraders denken dat BTC gaat worden afgevoerd omdat we in de regionen $2000-4000 zijn terechtgekomen, dan gaan de whales lekker inslaan en alles opnieuw opstuwen. Maar daar zijn we nog lang, lang niet.Yub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:48:
Whales gebruiken omgekeerde psychologie momenteel. Wat recht is, is krom en wat krom is, is recht.. Hoe je zegt dat je geluk ooit eens opraakt, dit zegt mij dat jij in een hoger doel gelooft. Ik doe nog altijd rekenen en heb ooit 4 dagen gerekend voordat ik in XRP investeerde.
(2) Je hebt vier dagen gerekend? Wat houdt dat dan in? Echt geen idee hoe je vier dagen rekent en dan tot zo'n compleet bizar resultaat komt. Want, na zo'n crash en met de voorgeschiedenis van de voorbije maanden uitgerekend nu inkopen is gewoon een bizarre move. Het is niet omdat je met je spaargeld nu de vooraf gewenste XX ripple kan kopen dat je dan ook maar meteen moet doen. Misschien kan je morgen wel dubbel zo veel kopen (dit is natuurlijk een fictief voorbeeld).
(3) Ik geloof helemaal niet in een hoger doel, en zelfs als ik dat wel zou doen, dan zou ik nog niet blindelings 40.000 euro over de balk smijten omdat dat de vorige keer wel goed is afgelopen. Dat is net wat ik probeer te vertellen.
BCD binance stap nu nog in...……..
gaat als een jekko
gaat als een jekko
Prepare for the next ATH
Nergens gelezen, gewoon uit ervaring, overigens hebben we het hier over banken hé. 1 klein probleem/bug etc en banken stellen gelijk uit om verder onderzoek te doen. Vandaar dat ze ook altijd iets roepen in kwartalen (q4 in de geval). Kan de dus net zo goed ook 31-12-2018 zijn.Deurstopper schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:01:
[...]
Waar heb je dat gelezen? Ik lees her en der juist q4 2018
https://www.reddit.com/r/...ll_use_xrapid_by_q4_2018/
Zou vandaag niet vergelijkbaar kunnen zijn met 31 juli?
Verwijderd
Wat is daar mee gebeurd???sourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:06:
BCD binance stap nu nog in...……..
gaat als een jekko
-72 OP BINANCE
Prepare for the next ATH
Klaarblijkelijk nog niet verstuurd door Binance.
Rookworst zonder r is ook worst.
Vroeg ik me ook af, en google heeft me binnen 1 minuut antwoord gegeven.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
"About the BCD dump, Binance opened withraws and deposits for that coin, while in other exchanges it was traded in the level of 0.00045 approximately, therefore people sent their bcd to binance and dumped the price. This caused panic sell and huge volume raise, we got the dip made 20% and pump was over."
Verwijderd
Cool...had hier ook gekuntFrankGuthrie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:12:
[...]
Vroeg ik me ook af, en google heeft me binnen 1 minuut antwoord gegeven.
Het was er al...en nog wel binnen de minuut
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2018 21:15 ]
Ik was te lui om dat hier te plaatsen.Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:13:
[...]
Cool...had hier ook gekunt
Het was er al...en nog wel binnen de minuut
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
1) Dat is een aanname dat we in de 2/4k range terecht komen. Het kan altijd ja, maar voor dat we daar terecht komen is er minimaal 1 keer nog een klein piekje geweest. Of denk je dat we rechtstreek richting 2/4k range gaan?TomTorquay schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:03:
[...]
(1) Whales gebruiken altijd de omgekeerde psychologie van de retailtrader. En de psychologie van de retailtrader is nog altijd dat het wel weer omhoog gaat. Pas als de retailtraders denken dat BTC gaat worden afgevoerd omdat we in de regionen $2000-4000 zijn terechtgekomen, dan gaan de whales lekker inslaan en alles opnieuw opstuwen. Maar daar zijn we nog lang, lang niet.
(2) Je hebt vier dagen gerekend? Wat houdt dat dan in? Echt geen idee hoe je vier dagen rekent en dan tot zo'n compleet bizar resultaat komt. Want, na zo'n crash en met de voorgeschiedenis van de voorbije maanden uitgerekend nu inkopen is gewoon een bizarre move. Het is niet omdat je met je spaargeld nu de vooraf gewenste XX ripple kan kopen dat je dan ook maar meteen moet doen. Misschien kan je morgen wel dubbel zo veel kopen (dit is natuurlijk een fictief voorbeeld).
(3) Ik geloof helemaal niet in een hoger doel, en zelfs als ik dat wel zou doen, dan zou ik nog niet blindelings 40.000 euro over de balk smijten omdat dat de vorige keer wel goed is afgelopen. Dat is net wat ik probeer te vertellen.
2) Waarom heb je het specifiek over de crash? Overigens maak je hier een fout, "morgen kan je wel dubbel zo veel kopen".. aanname..
3) Wie zegt dat ik smijt met geld? Aanname.. Maar je zegt het al: blindelings?, Nee ik reken wat ik kan investeren en welk rendement ik eventueel kan behalen en welk verlies ik neem. Je mag dan misschien niet in een hoger doel geloven, aannames in elk geval genoeg.
Alsof je alvast kan berekenen hoeveel winst je gaat maken.....
Lijkt me ook. Maar goed, resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, dat weten we ook.dabla schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:09:
Zou vandaag niet vergelijkbaar kunnen zijn met 31 juli?
Ik reken wat ik zal pakken en pak daar ook en ongeacht of de koers doorzet met 50%, als ik 4%+ in gedachte heb, dan pak ik dat.burnebie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:19:
Op zu;lke bedragen geef ik je wel gelijk, echter time will tellYub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:20:
[...]
Ik reken wat ik zal pakken en pak daar ook en ongeacht of de koers doorzet met 50%, als ik 4%+ in gedachte heb, dan pak ik dat.
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Das ook een aanname toch?burnebie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:19:
Maar buiten dat moet hij toch lekker zelf weten wat hij koopt
Ik zou zeggen, veel geluk en hoop dat het gaat knallen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2018 21:23 ]
Man man, moet ik echt alles uitleggen hier? Goed, genoeg elkaar afgetrokken hier, door met het leven. Fijne avond
* Taro rekent even snel uit wat 114.000 x 0,03 cent verlies op XRP in de afgelopen 3 minuten is en hoeveel dat zou zijn als BTC écht naar beneden zou gaan.
Maar ik hou wel van tegen de stroom in zwemmen hoor, doe ik ook vaak, levert je het meeste op
Maar ik hou wel van tegen de stroom in zwemmen hoor, doe ik ook vaak, levert je het meeste op
DoeiYub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:23:
[...]
Man man, moet ik echt alles uitleggen hier? Goed, genoeg elkaar afgetrokken hier, door met het leven. Fijne avond
Ja, gewoon even naar de oorzaak zoeken, dan is het duidelijkVerwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:31:
Het vreemde is dat BCD op mc 119% in de plus staat?
De man die in z'n eerste reactie op mij aanneemt dat ik in een hoger doel geloof, gaat mij nu gaan verwijten dat ik aannames doeYub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:17:
1) Dat is een aanname dat we in de 2/4k range terecht komen. Het kan altijd ja, maar voor dat we daar terecht komen is er minimaal 1 keer nog een klein piekje geweest. Of denk je dat we rechtstreek richting 2/4k range gaan?
2) Waarom heb je het specifiek over de crash? Overigens maak je hier een fout, "morgen kan je wel dubbel zo veel kopen".. aanname..
3) Wie zegt dat ik smijt met geld? Aanname.. Maar je zegt het al: blindelings?, Nee ik reken wat ik kan investeren en welk rendement ik eventueel kan behalen en welk verlies ik neem. Je mag dan misschien niet in een hoger doel geloven, aannames in elk geval genoeg.
En die berekeningen van jou, zijn dat geen aannames dan? En de aanname dat er minstens nog één piekje komt?
1) Dat is geen aanname, dat is een probabiliteit gesteld als aanname. Akkoord, ik had beter wat meer 'mitsen en maren' gebruikt om te duiden dat het geen aanname was. Daarnaast, als we inderdaad naar extreem lage waardes gaan, dan kan het best zijn dat we de $7000 het komend jaar niet meer halen.
2) Dat was uiteraard een opgeblazen imaginair voorbeeld, ik schrijf het er nota bene tussen haakjes bij...
3) Je mag nog miljonair zijn, zomaar €40.000 in een coin gooien vind ik met geld smijten. Zo te horen ben je voorbereid om te weten wat je moet doen als de markt punt a of punt b heeft bereikt, dat is alvast een goed idee. Maar je instapmoment lijkt me volkomen lukraak gekozen. Ik heb nog niks in je antwoorden gelezen waarom nu zo'n geweldig instapmoment zou zijn, despijts jouw berekeningen...
En ik me maar druk maken om de VHTO.
Verwijderd
Doe ik ook hoor....waar blijft het?Bartvandelaar schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:33:
En ik me maar druk maken om de VHTO.
Verwijderd
Ik heb um door, iedereen natuurlijk zijn bcd naar binance knallen op de winst te pakkenTaro schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:32:
[...]
Ja, gewoon even naar de oorzaak zoeken, dan is het duidelijkOp Binance was deze hoger gelist dan ergens anders, daarom op Binance enorm gekeldert, op andere exchanges gestegen.
Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:37:
[...]
Ik heb um door, iedereen natuurlijk zijn bcd naar binance knallen op de winst te pakken
Edit: Toch ff 500 ONT gekocht net onder de 2 Dollar. SL erop, we zien het wel, risico is te overzien.
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 05-09-2018 21:41 ]
Een eeuw? Binnen nu en 118 dagen manYub schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:55:
[...]
XRapid is nog een tijdje weg, dus ongeveer nog een eeuw vooruit. Verstandig om weer wat bij te kopen. Voelde mij al hier zo alleen
[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 05-09-2018 21:39 ]
zijn er nog ADA believers hier ?
Prepare for the next ATH
Joah. Ik heb er een x000 in een wallet op de HODL. Niet zoveel. En koop maar wat graag nog bij als het blijft zakken ;psourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:55:
Verwijderd
n ik me maar druk maken om de VHTO.
5 september 2018 21:34
+1Henk 'm!Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote
Hoho ik zit met smart te wachten om mijn vet weer terug in te kopen bisbisbis
5 september 2018 21:34
+1Henk 'm!Acties:BekijkBookmarkRapporteerQuote
Hoho ik zit met smart te wachten om mijn vet weer terug in te kopen bisbisbis
Heb ze al vanaf dat ik begon , en elke keer wat bijgekocht , maar weet niet meer wat ik er van moet denken , heb er al een paar keer over gedacht om ze weg te doen ... verstandig ? ik weet het nietsourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:55:
Verwijderd
😋
Hoho ik zit met smart te wachten om mijn vet weer terug in te kopen bisbisbis.. weltrusten voor vannacht is het dan tog echt usdt
Hoho ik zit met smart te wachten om mijn vet weer terug in te kopen bisbisbis.. weltrusten voor vannacht is het dan tog echt usdt
https://tensorcharts.com/
Zo lang we boven de 6800 zitten blijft er nog kans op een verdere stijging. Er is daar heel veel support te zien.
Zo lang we boven de 6800 zitten blijft er nog kans op een verdere stijging. Er is daar heel veel support te zien.
mmmm BCD kan een leuke vannacht worden, ik ga de gok aan 25%
Prepare for the next ATH
Hij stond veel te hoog wat de -75% niet zo vreemd maakt. Om die reden hoeft ie ook niet flink omhoog te gaan.sourcecode schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:03:
mmmm BCD kan een leuke vannacht worden, ik ga de gok aan 25%
VOOR DE CIJFERS KIJKERS WELPilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:07:
[...]
Hij stond veel te hoog wat de -75% niet zo vreemd maakt. Om die reden hoeft ie ook niet flink omhoog te gaan.
Prepare for the next ATH
Eigenlijk staat alles te hoog.PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:07:
[...]
Hij stond veel te hoog wat de -75% niet zo vreemd maakt. Om die reden hoeft ie ook niet flink omhoog te gaan.
BCD is een apart verhaal omdat het verschil tussen de verschillende exchanges te groot was. Daar kwam die -75% dump door. Andere coins zijn een ander verhaal.
@PilatuS jij zit waarschijnlijk in usdt. Wat is voor jou weer een instapmoment? Als btc boven de 7250 komt?
Als ie op 6700 dollar komt, heb je al profijt,...
Bornclean
Misschien ergens een bounce pakken. Het gaat nooit alleen maar omlaag, er zijn altijd punten waarop het 1 of 2 dagen omhoog gaat.Bartvandelaar schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:35:
@PilatuS jij zit waarschijnlijk in usdt. Wat is voor jou weer een instapmoment? Als btc boven de 7250 komt?
Een echt instapmoment moet ik gaan zien, kan dat nu niet zeggen. Als je het over 7250 hebt denk ik dat je het idee hebt dat we niet veel lager gaan. Helaas denk ik dat deze val omlaag mogelijk heel laag kan gaan. Het is zien waar ik denk dat de bodem is voordat ik weer echt instap, een bounce pakken is niet echt instappen voor langere tijd.
Vanuit hier is alles mogelijk. Persoonlijk denk ik dat we de 6k wel weer gaan zien, de vraag is wat er daarna nog kan gebeuren. Iets als 5.2k of zelfs 4k en lager is niet uitgesloten. Mogelijk gaat het compleet anders, maar dat moeten we maar zien. Ik stap pas echt in als ik denk dat de weg omhoog voor meerdere weken gevonden gaat worden, maar wanneer ik denk dat dat is zie ik op dat moment pas.
Helder. Dank je wel.PilatuS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:44:
[...]
Misschien ergens een bounce pakken. Het gaat nooit alleen maar omlaag, er zijn altijd punten waarop het 1 of 2 dagen omhoog gaat.
Een echt instapmoment moet ik gaan zien, kan dat nu niet zeggen. Als je het over 7250 hebt denk ik dat je het idee hebt dat we niet veel lager gaan. Helaas denk ik dat deze val omlaag mogelijk heel laag kan gaan. Het is zien waar ik denk dat de bodem is voordat ik weer echt instap, een bounce pakken is niet echt instappen voor langere tijd.
Vanuit hier is alles mogelijk. Persoonlijk denk ik dat we de 6k wel weer gaan zien, de vraag is wat er daarna nog kan gebeuren. Iets als 5.2k of zelfs 4k en lager is niet uitgesloten. Mogelijk gaat het compleet anders, maar dat moeten we maar zien. Ik stap pas echt in als ik denk dat de weg omhoog voor meerdere weken gevonden gaat worden, maar wanneer ik denk dat dat is zie ik op dat moment pas.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!