[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 216 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.248 views

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:39:
Pfoew, wat een gefrustreerde paternalisten hier })
Zijn jullie zeker dat jullie wel de juiste vrouw ontmoet hebben? >:)
Ik nog niet! Maar ik heb wel geleerd wat paternalisme betekent.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:47

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:39:
Pfoew, wat een gefrustreerde paternalisten hier })
Zijn jullie zeker dat jullie wel de juiste vrouw ontmoet hebben? >:)
Realisten bedoel je :)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
TuutjDrie schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:21:
[...]

Argument: de waarde van het zoveelste paar schoenen of sieraad zakt harder dan welke shitcoin dan ook.
maar heb je wel plezier en blij gevoel van gehad. Dat moet bij crypto nog blijken als je nu verliezen hebt.

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
Chris.nl schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:33:
[...]

Winnend argument van de man: "Maar neem je nu 2 maand onbetaald verlof en ga je mee op vakantie (ik trakteer) of niet?"...

Vrouwen vergeten niets, dus je kan eventueel best tot 2020 oid wachten om het winnend argument te maken.
Ja maar dat gaat dus niet dan hè, alles zit immers in de poepcoins.
Ze heeft er wel vrede mee dat alsnog over een paar jaar op een onbewoond bounty eiland wonen.
Dan graaf ik mijn private keys netjes ergens onder het zand en bewaar ik een leuke schatkaart met zo'n authentieke inktstip erop. Mooie tijden, ik zie er al naar uit. :D

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

Want alle vrouwen hebben een schoenenverzameling en dragen juwelen? :+

Erger nog, ik woon er al tien jaar mee samen :P
Alleen de mooie.

[ Voor 11% gewijzigd door wehave op 08-08-2018 11:50 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:11
TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:23:
[...]

Want alle vrouwen hebben een schoenenverzameling en dragen juwelen? :+
die van mijn is al tevreden met een jutezak vol met kippen

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
NEO voor $23 }:O
Gaan we dit jaar nog onder de $10 geraken?! :o

[ Voor 189% gewijzigd door TomTorquay op 08-08-2018 12:13 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Vannacht was er weer iemand flink aan het dumpen (must be ''legit'' koersverloop).
Zelfs ark nu bijna 14 stuks voor 10 euro..... Voor de dump lag de prijs wel hoger.

Mischien heeft iemand zoiets van ok, FUCK the ETF... ik trek crypto naar nul en kom met een eigen muntje (bankiers)

Ha! zelfs LTC is 58 euro nu, en Ether gaat richting onder 300.
Dat wordt weer een zuinige maand dit en flink inslaan, moet je anders doen als hodler.
Mijn portfolie is duizenden euros omlaag ondanks ''averaging out''
Ik had swing traden geprobeerd maar je wordt gewoon hard genaaid door whales.
Als ik door zou gaan traden was ik uitgekomen op 0 euro dankzij TA, ik heb heb het bij 150 euro verlies gelaten

De markt is totaal random door manipulatie en niet zomaar, nee extreem harde manipulatie. Zelfs grote namen zoals Bill Gates roepen soms BOE en laten de prijs kelderen met hun uitspraken, of Jamie Dimon. Zodat ze goedkoper kunnen inkopen. Wat een tering zooi deze markt joh.

[ Voor 129% gewijzigd door A87 op 08-08-2018 12:22 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Icon vechain en ontology hebben ledger nano s. Support

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:10:
Mischien heeft iemand zoiets van ok, FUCK the ETF... ik trek crypto naar nul en kom met een eigen muntje (bankiers)
Waarom zouden bankiers met een (nieuw) eigen muntje komen, indien het concurrerend alternatief faalt? Dan wordt innovatie toch juist overbodig?

Wat ze willen is de bedrijfskosten zo laag mogelijk maken, daar valt wellicht iets te innoveren maar of de consument daar voordeel van meeplukt...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

Verwijderd

Vannacht was er weer iemand flink aan het dumpen (must be ''legit'' koersverloop).
Zelfs ark nu bijna 14 stuks voor 10 euro..... Voor de dump lag de prijs wel hoger.

Dat wordt weer een zuinige maand dit en flink inslaan, moet je anders doen als hodler.
Als ik door zou gaan traden was ik uitgekomen op 0 euro dankzij TA, ik heb heb het bij 150 euro verlies gelaten

De markt is totaal random door manipulatie en niet zomaar, nee extreem harde manipulatie. Zelfs grote namen zoals Bill Gates roepen soms BOE en laten de prijs kelderen met hun uitspraken, of Jamie Dimon. Zodat ze goedkoper kunnen inkopen. Wat een tering zooi deze markt joh.
Jij bewijst keer op keer dat je helemaal niks snapt van crypto en marktwerking. Ik zou zeggen ga lekker postzegels verzamelen ofzo.. Crypto is niet voor iedereen weggelegd.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 06:53
imo missen we gewoon volume en is iedereen extra voorzichtig, omdat we nu in een 4e grote downtrend zitten dit jaar. Met weinig volume zijn er ook gewoon grotere candles. Ik geloof niet zozeer dat dit marktmanipulatie is, maargoed, dat kan ik verder niet echt onderbouwen. Is meer een gevoel omdat je met laag volume gewoon meer volatiliteit kan krijgen.

En met het niet doorbreken van de 8500 grens, het naar beneden doorbreken van belangrijke EMA's en geen sterke bounce zien, halen mensen hun geld er uit. Ik ook sinds een paar dagen. Het ziet er gewoon slecht uit, wachten wat er gebeurt rond de 5800 :9

Sterkte aan de hodlers

[ Voor 15% gewijzigd door JorzoR op 08-08-2018 13:22 ]

• lighting_
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Jij bewijst keer op keer dat je helemaal niks snapt van crypto en marktwerking. Ik zou zeggen ga lekker postzegels verzamelen ofzo.. Crypto is niet voor iedereen weggelegd.
Hoewel A87 meer zijn pessimistische gevoel uit kan er natuurlijk wel wat van waar zijn.
Wie weet zijn de overheden/banken bezig de crypto markt aan het kapot maken.
Verder vind ik dat een TA of een markt analyse zoals jij het waarschijnlijk graag wilt ook te ver gaan.
TA is niks anders dan proberen de massa te voorspellen. Want die bepalen de koers. Er wordt nergens naar een fundament gekeken. Als de koers bij deze stand doorbreekt dan gaan we verder. Ja natuurlijk als de sentiment positief is en als er positieve ontwikkelingen zijn gekomen.

Om dan iemand te zeggen je snapt er niks van en crypto is niet voor je weg gelegd mag hij zelf wel bepalen.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:55:
Als NEO onder de $10 komt dan koop ik er een shitload van terug, op $6 zou het super zijn. Maar deze hoop van mij is waarschijnlijk betaalde FUD he :+ Ik moet wel zeggen als NEO sub $10 komt en dan weer terug naar ATH, dan kan je alleen al van je GAS dividend lekker leven.

• gise
  • Niet online

De blauwe lijntjes zijn exact even hoog (copy-paste)
Hoezo is deze laatste move manipulatie, en de move hiervoor niet? Het gaat gewoon nog steeds omlaag via NORMALE moves, ik zie niks geen manipulatie hierin.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U7Djrmc.png

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat was weer een lekker nachtje :P Van 02:00 tot 02:30 ging er al 2% vanaf. Dan valt de rest tot nu nog reuze mee.

Ben wel benieuwd of we een bounce gaan zien naar 6700 oid of dat we gelijk door gaan zakken.
gise schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:28:
[...]
Hoezo is deze laatste move manipulatie, en de move hiervoor niet? Het gaat gewoon nog steeds omlaag via NORMALE moves, ik zie niks geen manipulatie hierin.
Het gaat ook om het grote plaatje zien. De afgelopen maanden zien weer keer op keer hetzelfde. Een low maken van 3x rond de 6k. Dan omhoog maar steeds iets minder hoog en weer omlaag. Nu hebben we voor het laatst 8.5k gedaan en nu zijn weer met de weg omlaag bezig. Niet dat ik weet hoe hoog het iedere uitkomt en hoe laag het daarna gaat, maar dat hoeft ook niet.

[ Voor 60% gewijzigd door PilatuS op 08-08-2018 13:37 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Tot nu toe zijn de highs steeds $1500 lager. Logischerwijs zou de volgende dan rond $7000 moeten zitten.

• Weakhand
[...]

[afbeelding]
Ik ben totaal geen complottheorist hoor, integendeel zelfs.
Maar ik denk wel, mocht iemand de boel manipuleren, dat 'ie wel zo slim is om het enigszins natuurlijk te laten uitzien. Juist omdat er genoeg gasten met kennis meekijken.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
https://www.msn.com/nl-nl...r-BBLDW4A?ocid=spartanntp

Die ETF zou toch al tot 21 Sept uitgesteld worden ? is al weken bekend ..

Vraag mij wel af waar deze daling vandaan komt, kan weinig nieuws vinden.
Ik hou het nog steeds op het laatste dipje voor de komende tijd

• PilatuS
  • Niet online
Weakhand schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:58:
[...]

Ik ben totaal geen complottheorist hoor, integendeel zelfs.
Maar ik denk wel, mocht iemand de boel manipuleren, dat 'ie wel zo slim is om het enigszins natuurlijk te laten uitzien. Juist omdat er genoeg gasten met kennis meekijken.
Het kan prima dat er iemand met grote aantallen BTC begint te dumpen, maar wat er daarna gebeurt is normaal. De ene na de andere stop-loss gaat af waardoor het als een idioot omlaag gaat. Verder is een groot deel van de handel ook nog eens bots en die gaan ook dumpen. Omhoog is vaak genoeg hetzelfde verhaal. We hebben niet lang geleden eens 10% op 1 dag gezien en 100 of 200 dollar omhoog in enkele minuten is ook vaak genoeg voorgekomen.

Verwijderd

Wow, ICX $ 0,78 (komend van $ 12,00)
VEN/VET $ 1,17 (komend van $ 9,80)

Hoe lang nog?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:41
Het begint zo langzamer hand echt een Cryptocurrency massacre te worden. Nu nog slecht bericht op regulering erbij en er gaat heel veel af. Niemand koopt bij, veel bagholders.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Weakhand
PilatuS schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:11:
[...]

Het kan prima dat er iemand met grote aantallen BTC begint te dumpen, maar wat er daarna gebeurt is normaal. De ene na de andere stop-loss gaat af waardoor het als een idioot omlaag gaat. Verder is een groot deel van de handel ook nog eens bots en die gaan ook dumpen. Omhoog is vaak genoeg hetzelfde verhaal. We hebben niet lang geleden eens 10% op 1 dag gezien en 100 of 200 dollar omhoog in enkele minuten is ook vaak genoeg voorgekomen.
Exact, en deze wetenschap heeft een eventuele manipulator natuurlijk ook wel, part of the plan.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 11:56
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:17:

Hoe lang nog?
Ik zag er zo gauw maar één die een beetje z'n waarde heeft behouden tijdens deze chaos en dat is MANA. Verder zit ik zelf ook met een lading troep. Onder andere ICX :+

• PilatuS
  • Niet online
Weakhand schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:21:
[...]

Exact, en deze wetenschap heeft een eventuele manipulator natuurlijk ook wel, part of the plan.
Er wordt ook zeker gemanipuleerd hoor, maar de grote bewegingen van 6k naar 8.5k en weer omlaag zie ik niet als manipulatie. Laatst nog wel een goede TA gezien over short squeeze's die 3x op rij rond de zelfde tijd plaats vonden. Iets van 50 miljoen in BTC was daar al genoeg voor.

• Weakhand
PilatuS schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Er wordt ook zeker gemanipuleerd hoor, maar de grote bewegingen van 6k naar 8.5k en weer omlaag zie ik niet als manipulatie. Laatst nog wel een goede TA gezien over short squeeze's die 3x op rij rond de zelfde tijd plaats vonden. Iets van 50 miljoen in BTC was daar al genoeg voor.
Ik heb er verder weinig kijk op zelf, toch ik kan me wel voorstellen dat als de koers eerst een 0,5k rap omlaag vliegt, dat de daaropvolgende dalingen een sneeuwbaleffect kunnen zijn van deze manipulatie. Het is dan een natuurlijk effect, maar indirect veroorzaakt door manipulatie. Een 'supermanipulator' zal ook een bredere strategie hebben (in teamverband, i.c.m. FUD, timing van dump etc.).

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Afbeeldingslocatie: https://crooksandliars.com/files/vfs/2011/07/Maninthemoon.JPG

We shall remember this day as the un-moonening

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-01 20:24

1) bitmex / 1fox voor futures / perpetual inverse swaps
2) short for profits als je verwacht dat t keldert, evt met leverage.

• PilatuS
  • Niet online
Weakhand schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:30:
[...]

Ik heb er verder weinig kijk op zelf, toch ik kan me wel voorstellen dat als de koers eerst een 0,5k rap omlaag vliegt, dat de daaropvolgende dalingen een sneeuwbaleffect kunnen zijn van deze manipulatie. Het is dan een natuurlijk effect, maar indirect veroorzaakt door manipulatie. Een 'supermanipulator' zal ook een bredere strategie hebben (in teamverband, i.c.m. FUD, timing van dump etc.).
Je hoeft de koers niet eens met 500 dollar te laten zakken. Vaak is 50 of 100 dollar al meer dan genoeg om de boel in gang te zetten. Eventueel als de boel stabiel wordt dat nog een keer herhalen. Geen idee wat precies de omvang van de manipulatie is, maar helaas hoort er gewoon bij. Net zoals alle stop-losses die iedereen in kan stellen en de bots die niets anders doen dan 5 BTC 30x per dag verhandelen.

• A87
  • Niet online

A87

[...]

[afbeelding]
Daar gaan we weer, lijntjes trekken slaat ook totaal nergens op.
Als je interviews ziet van een profdie per dag 10k verdienen die zegtook.'' beter zo makkelijk mogelijk werken en niet investeren (wat betreft traden) in een markt die kapot wordt gemanipuleerd.
Die gebruikt wel TA maar zo min mogelijke vorm. Die zegt ook dat het veel gokken blijft ook al ben je nog zo goed je kan niet de toekomst voorspellen.

je ziet hier ook regelmatig personen die dan met TA veel geld verdienen veel gepraat op het forum, gaan ze
een keer hard op hun bek hoor je er niets meer van of voor lange tijd niet. IT HURTS.

BIjvoorbeeld nog een artikel waarin iemand van Goldman Sachs in november 2017 zei '' we gaan bitcoin flink temmen''

[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 08-08-2018 14:52 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-01 13:05
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:17:

Hoe lang nog?
Het is erg klote. Bij een stijging van de BTC zoals we die de afgelopen weken zagen bloeden de alts omdat iedereen overstapt naar BTC. Knalt BTC dan weer omlaag zoals vorige week en gisteren/vandaag dan bloeden de alts. Oftewel, linksom of rechtsom ben je genaaid met je alts.

En toch blijf ik bijkopen 8)7 zojuist weer 1.5 ether aangekocht om wat NEO of HOLO in te slaan. Helaas is er momenteel een spam attack gaande op het ETH netwerk waardoor ik al 3 uur wacht op mijn transactie...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• PilatuS
  • Niet online
De alts bloeden ook harder omdat ze flink meer omhoog gegaan zijn dan BTC. BTC heeft ongeveer x10 gedaan terwijl er genoeg alts x100 of meer hebben gedaan. Dan is het ook niet vreemd dat die alts veel verder in de min gaan dan BTC.

• gise
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:40:
[...]

Daar gaan we weer, lijntjes trekken slaat ook totaal nergens op.
Deze lijntjes hebben dan ook geen relevantie, is puur ter indicatie en visueel maken dat deze drop niet abnormaal is. jij noemt het manipulatie, ik noem het normale marktwerking.

Over TA: Waarom zou je TA gebruiken in plaats van... niks?
Het doel van TA is om confluences te hebben in trading, als je een model hebt, en je weet dat je, als je dit model volgt, een 70% winratio heb, dan weet je dat je van de 10 trades, er 7 wint en 3 verliest. Dit geeft je hogere probabilities dan random buys en sells te doen

[ Voor 31% gewijzigd door gise op 08-08-2018 15:07 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Bever! schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:52:
[...]

Iemand is er in getrapt met 700 dollar gezien het volume? Support je dit serieus?
Kijk nu nog eens? :) https://www.livecoinwatch.com/price/OrganicToken-ORGT

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Zijn we er klaar voor? Nog eventjes en we knallen weer omhoog!

Bron: glazenbol

Zero.

• TomTorquay
A87 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:40:
Je ziet hier ook regelmatig personen die dan met TA veel geld verdienen [sic] veel gepraat op het forum, gaan ze een keer hard op hun bek hoor je er niets meer van of voor lange tijd niet. IT HURTS.
Zoals wie? Zowel ikzelf, Pilatus als Malarky geven het gewoon toe als onze TA verkeerd bleek te zijn...

Wanneer ga je eens stoppen met al die lulkoekverhalen van je? En eens echt iets bijdragen?

• TomTorquay
Pelox schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:09:
Zijn we er klaar voor? Nog eventjes en we knallen weer omhoog!

Bron: glazenbol
Bounce naar $6800 is niet onmogelijk. De weg naar $5800 is echter quasi onherroepelijk ingeslagen...

• Pelox
TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

Bounce naar $6800 is niet onmogelijk. De weg naar $5800 is echter quasi onherroepelijk ingeslagen...
Ik heb weer 60 euro gespaard mochten we onder de 6k zakken knal ik die ertegenaan en komt alles goed!

Zero.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
De alts hebben sinds december niet zo laag gestaan. Ik ga dus shoppen. Ik ben aan het twijfelen tussen VEN en WAN. Het zal waarschijnlijk 100% VEN worden.

Edit: VET tegenwoordig natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door Adnanos op 08-08-2018 15:22 ]

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:15:
[...]

Ik heb weer 60 euro gespaard mochten we onder de 6k zakken knal ik die ertegenaan en komt alles goed!
Samen staan we sterker, Ik doe dan ook mijn laatste 40 euro spaargeld erbij.

• Machlah
  • Laatst online: 07-01 12:06
Slux schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

Ik doe mee, ga zo de lege flessen inwisselen en van het statiegeld haal ik 100% STRAT

• Pelox
[...]

Wij gaan naar de maan! *O*

of wij gaan naar de maan.. -O-

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 08-08-2018 15:24 ]

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

* Taro voegt het spaargeld van zijn zoontjes ook toe.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PilatuS
  • Niet online
Adnanos schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:19:
De alts hebben sinds december niet zo laag gestaan.
Het kan helaas nog flink lager hoor :)

• Pelox
PilatuS schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:25:
[...]

Het kan helaas nog flink lager hoor :)
Gelukkig kan het ook een flink stuk hoger 8)

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:26:
[...]

Gelukkig kan het ook een flink stuk hoger 8)
Tuurlijk. Alleen als ik geld moet inzetten op verder omlaag of vanaf nu de weg omhoog, ga ik toch voor het eerste.

• TomTorquay
De alts hebben sinds december niet zo laag gestaan. Ik ga dus shoppen. Ik ben aan het twijfelen tussen VEN en WAN. Het zal waarschijnlijk 100% VEN worden.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/20ad5366104ac1d0bb37dce0265aeec3/tenor.gif?itemid=4486655

• bie100
Afbeeldingslocatie: https://cdn1.kontraband.com/uploads/image/2016/11/25/09/ef44b007-2ead-400d-8ad5-c02841dc8caa.gif

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:14
Manman, wat ben ik blij dat ik rond de 93 euro mn LTC's eruit gegooid heb (had het beter op 260 kunnen doen natuurlijk :X ). Toe we vorige week 70+ gingen kreeg ik heel voorzichtig het idee dat de weg van herstel misschien ingeslagen zou zijn.
Vandaag blijkt het tegenovergestelde :P

[ Voor 9% gewijzigd door ybos op 08-08-2018 15:48 ]

• Sahara

Ik zou lekker nog m'n geld in m'n pocket houden en pas shoppen als btc op 3-4k staat. Hij zal op korte termijn wel bouncen wellicht, maar of de alts nu daardoor ook mee bouncen is niet 123 zeker. De laatste keer van 5700 - 8500 stegen de alts ook niet echt mee in sats value, ze daalden eerder. Dat is dan nu ook de rede waarom de meeste alts bij een hard dalende btc extra hard naar de kloten gaan. Dus wees voorzichtig m.a.w.!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Sahara schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:00:
[...]

Ik zou lekker nog m'n geld in m'n pocket houden en pas shoppen als btc op 3-4k staat. Hij zal op korte termijn wel bouncen wellicht, maar of de alts nu daardoor ook mee bouncen is niet 123 zeker. De laatste keer van 5700 - 8500 stegen de alts ook niet echt mee in sats value, ze daalden eerder. Dat is dan nu ook de rede waarom de meeste alts bij een hard dalende btc extra hard naar de kloten gaan. Dus wees voorzichtig m.a.w.!
Anderzijds heeft de BTC dominantie sinds december vorig jaar niet zo hoog gestaan. Dus ik verwacht wel dat de alts snel gaan bouncen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik blijf even weg van de alts. Als ik een munt koop is het mooi BTC. Dat blijft toch de leidende munt met de meeste volatiliteit en de eerste moves. LTC is leuk maar op de 1D kaart zit hij al 1,5 maand op een zowat vlakke lijn.

• A87
  • Niet online

A87

Eindelijk de 230 doorbroken :D 229B nu

• Pelox
We krijgen vanavond zo'n vreselijke harde bounce, hoppekee zo naar de 9300

Zero.

• Sahara
Pelox schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:10:
We krijgen vanavond zo'n vreselijke harde bounce, hoppekee zo naar de 9300
Je bedoelde een drop naar 3900? :9~

• Pelox
Sahara schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:11:
[...]

Je bedoelde een drop naar 3900? :9~
Nee 9300 en dan verkoop ik heel snel heel de rotzooi! :9

Zero.

• bie100
Pelox schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:13:
[...]

Nee 9300 en dan verkoop ik heel snel heel de rotzooi! :9
als er nog wat te verkopen valt :)

• ShininNL
  • Laatst online: 22:03
Teveel bag holders die wachten tot ze ooit weer break even zijn, volume is ingestort, de bubbel gaat vanaf nu nog harder leeglopen dan begin dit jaar.

• lighting_
ShininNL schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:24:
Teveel bag holders die wachten tot ze ooit weer break even zijn, volume is ingestort, de bubbel gaat vanaf nu nog harder leeglopen dan begin dit jaar.
En dat is precies wat we nodig hebben. Iedereen negatief en bloed door de straten niemand stapt nog in en de verkopers hebben alles verkocht

Verwijderd

Als je in goede projecten zit hoef je je echt niet druk te maken. Wat er begin dit jaar gebeurde was een voorproefje. oOo

• A87
  • Niet online

A87

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:30:
Als je in goede projecten zit hoef je je echt niet druk te maken. Wat er begin dit jaar gebeurde was een voorproefje. oOo
Op lange termijn misschien, maar op korte termijn zou ik het niet zo leuk vinden als er nog een 30 tot 60% vanaf gaat.

• A87
  • Niet online

A87

Ik ga het afwachten, Ark moet naar 20 cent oid zou heerlijk zijn. Liefst 1 cent ofso _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 08-08-2018 16:34 ]

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:32:
[...]

Op lange termijn misschien, maar op korte termijn zou ik het niet zo leuk vinden als er nog een 30 tot 60% vanaf gaat.
Nee dat zeker niet, sta nu zelf ook rood. Verbaast mij dat we nu op deze lage prijzen nog eens een dikke -15% doen. Last shake-out misschien? Geen idee valt mij wel op.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:35:
[...]

Nee dat zeker niet, sta nu zelf ook rood. Verbaast mij dat we nu op deze lage prijzen nog eens een dikke -15% doen. Last shake-out misschien? Geen idee valt mij wel op.
Dat dit een last shake-out is ben ik bang van niet hoor. BTC kan makkelijk naar 5200 gaan en ook lager dan dat is prima mogelijk. Als de alts dan harder dalen dan BTC weet je ongeveer wat je kan verwachten als het zo gaat. De kans dat we nu op de bodem zitten is helaas gewoon erg klein. Stel je verkoopt nu met verlies is de kans goed aanwezig dat je op de bodem 2x zoveel munten kan kopen voor het zelfde geld. Als je dan gelooft in de lange termijn van die munten kan zelfs nu een dik verlies nemen geen slecht idee zijn.

Edit: -80% lijkt misschien dat de prijs nu laag is, maar -99.5% kan ook. Voor een munt die x200 of meer heeft gedaan is -98% niet eens zo gek.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 08-08-2018 16:39 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:53
PHPResource schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 06:36:
[...]

Waarom zou je hier in vredesnaam blij mee zijn getuige de emoticon? Je weet dat heel veel mensen dan rekt gaan he. Je doet je naam wel eer aan, dat dan weer wel
Heel logisch. Ik wil zelf graag goedkoop wat bijkopen :) ook als veel ongeduldige mensen die hoopten op snel makkelijk geld zich dan rekt voelen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 08-08-2018 16:42 ]

• wehave
Machlah schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:24:
[...]

Ik doe mee, ga zo de lege flessen inwisselen en van het statiegeld haal ik 100% STRAT
Ben meestal wel met je eens maar WTC all the way :9

• TomTorquay
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:35:
Hmm, dit is nog maar het begin. Kan makkelijk nog eens -50% gaan...

• wehave
TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:09:
[...]
Zoals wie? Zowel ikzelf, Pilatus als Malarky geven het gewoon toe als onze TA verkeerd bleek te zijn...

Wanneer ga je eens stoppen met al die lulkoekverhalen van je? En eens echt iets bijdragen?
Ondanks het kan lager , kan hoger in 1 post toch mis hebben :P :P :P
Dat was een erg goede TA

• hmr
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

In before we 5k raken :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TomTorquay
wehave schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:42:
Ondanks het kan lager , kan hoger in 1 post toch mis hebben :P :P :P
Dat was een erg goede TA

Verwijderd

TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:40:
[...]

Hmm, dit is nog maar het begin. Kan makkelijk nog eens -50% gaan...
Precies KAN, ik ben nu al te laat met uitstappen. Kan de markt niet 24 uur per dag volgen helaas. Voor deze keer rijd ik de rollercoaster dus helemaal uit.

• Sahara
Hopelijk dat tether hoe dan ook overeind blijft. Anders gaat de btc in 1 ruk naar 2k :-(

• Taro
  • Niet online

Taro

Zouden holders nu gaan twijfelen aan hun strategie? Vroeger was je holder, nu ben je bagholder... Holden werkt bij traditionele aandelen, niet bij een cryptomarkt waar de lucht uit loopt. Als bijv. VET een deal met een grote partij afsluit verwacht ik dat ze die gewoon in fiat betaald gaan krijgen en een kopie van het product gaan draaien. Of NEO of ONT nu 50 of 2 Dollar waard zijn maakt niets uit, het product is leuk om mee te speculeren, maar de waarde is moeilijk te bepalen.

Ik doe eigenlijk alleen nog mee om het speculeren, echt vertrouwen op een dergelijke markt doe ik al lang niet meer. Ik zeg niet dat er nooit een nuttig product uit zal komen, maar uiteindelijk zijn deze producten origineel niet bedoeld om op een dergelijke manier in te handelen en dat wordt voor steeds meer mensen duidelijk.

Ik stap binnenkort echt wel weer in, maar puur om de stijgende koersen die nog steeds aan BTC gerelateerd zijn of een muntje dat enorm momentum heeft, puur om het rendement.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• A87
  • Niet online

A87

Nu al een total van 227B marketcap

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-01 03:06

Maestro

Fijne feestdagen

Gefeliciteerd, verdiend plusje van mij :P
Eindelijk eens een bijdrage met nut (voor mij. Helemaal vergeten die lekkere bak teringherrie :+ )

Showtime!

Sentiment too negative for on-topic response

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:44:
[...]

Precies KAN, ik ben nu al te laat met uitstappen. Kan de markt niet 24 uur per dag volgen helaas. Voor deze keer rijd ik de rollercoaster dus helemaal uit.
Al gaat er nog maar 10% af is uitstappen een beter plan dan blijven zitten.
A87 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:45:
Nu al een total van 227B marketcap
Ja, leuk, maar jij bent de enige die er naar kijkt :P

• hmr
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Taro schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:45:
Zouden holders nu gaan twijfelen aan hun strategie? Vroeger was je holder, nu ben je bagholder... Holden werkt bij traditionele aandelen, niet bij een cryptomarkt waar de lucht uit loopt. Als bijv. VET een deal met een grote partij afsluit verwacht ik dat ze die gewoon in fiat betaald gaan krijgen en een kopie van het product gaan draaien. Of NEO of ONT nu 50 of 2 Dollar waard zijn maakt niets uit, het product is leuk om mee te speculeren, maar de waarde is moeilijk te bepalen.

Ik doe eigenlijk alleen nog mee om het speculeren, echt vertrouwen op een dergelijke markt doe ik al lang niet meer. Ik zeg niet dat er nooit een nuttig product uit zal komen, maar uiteindelijk zijn deze producten origineel niet bedoeld om op een dergelijke manier in te handelen en dat wordt voor steeds meer mensen duidelijk.

Ik stap binnenkort echt wel weer in, maar puur om de stijgende koersen die nog steeds aan BTC gerelateerd zijn of een muntje dat enorm momentum heeft, puur om het rendement.
Eens... voel mijzelf voor het eerst ook een bagholder worden, maar wel een voor de lange termijn... HODL your bags dan maar :9.

Dat maakt het ook wel weer leuk. Heb gelukkig winst kunnen pakken in december, mijn herinvestering zit voor het eerst in het rood. We merken het wel weer ;).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

Ik denk dat ik het probleem heb gevonden

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:58:
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden
[video]
Zoek maar eens iets op over het Double-Slit experiment. Dan wordt het beeld van de realiteit helemaal goed verpest, aangezien het niet alleen met massa loze fotonen werkt maar ook met deeltjes die wel massa hebben.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Taro schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:45:

Ik zal je op weg helpen:
De secundaire markt is niet zo van belang. Het gaat om de opbouw van de token of cryptocurrency + het product of service die zich ontwikkeld.
Jammer dat de bubble gebarsten is blijkt nu wel. Tegenstelling tot de waarde van de marktcap gebeuren er teveel mooie dingen onder de motorkap.

https://multicoin.capital...rstanding-token-velocity/
http://www.untitled-inc.c...lassifying-crypto-tokens/
Afbeeldingslocatie: http://www.untitled-inc.com/wp-content/uploads/2018/01/Untitled-INC-Token-Design-Framework.png

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 07:28
Ik wacht op een market cap van rond de 180 B of een BTC koers van $5200 of lager voor ik weer instap, welke het eerst komt van die 2. Ben best blij met mijn verkoop van NEO op $38, wat een zooi!

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Bitcoin Mining Giant Bitmain to Invest $500 Million in Texas Data and Mining Facility
Bron: https://cointelegraph.com...-data-and-mining-facility

Er is nog voldoende vertrouwen in BTC lijkt mij.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:07

raq

Paar dagen terug voor het eerst uit BTC gestapt om later weer in te stappen. Vind het best spannend zo, koop terug tussen 5200-6000 heb ik me voorgenomen.

Voor zolang we sideways gaan een muzikale les voor de aandachtig luisteraar. Fantastische live band trouwens.

And I've been holding on for a better day
Looking to the sky for a quick escape
...
And look around can't you see
You're running backwards over dreams
...
Don't fall victim to the pressure
Stick to the letter
Just know when to fold
...

De tijd leert of het tij keert

• Slux
  • Niet online
Sinds 24uur ben ik eindelijk eens crypto positief geworden, alleen nu is de rest weer negatief geworden :?

Zit er ook altijd naast :+

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.animaties.com/data/media/1034/calimero-bewegende-animatie-0016.gif
:)

• lighting_
Wie volgt de ontwikkelingen van BTC?
Is lightning nog een succes?
Ik hoorde dat er ook iets van privacy komt.

• RaptorXS
Wat random nieuws van vandaag:
BITCOIN ZAKT NAAR $6.500, GANSE CRYPTOMARKT DONDERT IN ELKAAR DOOR UITSTEL ETF
Bron: https://www.daskapital.nl...-elkaar-door-uitstel-etf/

Edit: Deze mevrouw is dus Madelon Vos :P

[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 08-08-2018 18:31 ]

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Vraag mij af hoe lang de 6400 het zal houden?

• Taro
  • Niet online

Taro

dabla schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 18:31:
Vraag mij af hoe lang de 6400 het zal houden?
Tot een minuut geleden denk ik

• Sahara
6345. Volgende vraag is hoe lang de 6300 het houdt..

• Sahara
Sahara schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 18:40:
6345. Volgende vraag is hoe lang de 6300 het houdt..
LOL niet lang dus...

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik zie hem wel onder de 6000 nog gaan vandaag, zakt als een heet mes door de beschimmelde boter heen.

• bie100
gaat idd hard nou 8)7

• RaptorXS
drijfhout schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 18:45:
Ik zie hem wel onder de 6000 nog gaan vandaag, zakt als een heet mes door de beschimmelde boter heen.
Misschien dat Goldman Sachs dan lekker goedkoop in kan kopen na verspreiding van nepnieuws.
Zou zo maar kunnen en zet aluhoedje op.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
RaptorXS schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 18:48:
[...]

Misschien dat Goldman Sachs dan lekker goedkoop in kan kopen na verspreiding van nepnieuws.
Zou zo maar kunnen en zet aluhoedje op.
Aan de bounce te zien zijn ze nu al aan het shoppen ;)

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:44
TomTorquay schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:55:
15 dollar is goed mogelijk!

• PilatuS
  • Niet online
Ach van de top 30 staat er in ieder geval nog 1tje in de plus met 0.04% over de 7 dagen. Oh, wacht :+

Wat een slachtveld zeg, pfff. BTC -12% in de afgelopen 24 uur, en die doet het nog goed tegenover de rest.

• RaptorXS
drijfhout schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 18:49:
[...]

Aan de bounce te zien zijn ze nu al aan het shoppen ;)
Toevallig? wordt het Goldman Sachs gebeuren ook hier aangekaart.
Vers van de pers:
Bitcoin wordt zwaar gemanipuleerd’
Bron:
https://www.telegraaf.nl/...wordt-zwaar-gemanipuleerd

Verwijderd

Zou het?

Afbeeldingslocatie: https://content.invisioncic.com/r263943/monthly_2018_08/2065500655_OperaAnlkGoruntu_2018-08-08_195932_www.google_com_tr.thumb.png.f1c1361d5bb0bdb209beed7eda60d056.png
Pagina: 1 ... 216 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!